Zpět na článek

Diskuze: Levné herní počítače — výkon strojů ve hrách a po taktování

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

rousini
rousini
Level 1 Level 1
2. 11. 2010 07:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

bych se rozhodoval vyzkoušením stejné VGA v obou sestavách.
Jen jsem to po ránu prolétl, tak doufám, že jsem se nepřehlédl. Navrhuji doměřit a souhlasím s hodnocením slušná práce.

PTx
PTx
Level 3 Level 3
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 11. 2010 07:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za test,
mám také Core i3-530 na 4,4GHz a jede parádně. Měl jsem ještě jeden kousek ale ten se nedostal přes 3,5GHz :-( Neměl jsem ale moc času na větší odhalení příčin.
Jinak na netu se dají sehnat jeté Atiny 4870 do 2000,- takže tady se dá také ušetřit a výkon je jak s ATI 5770.

phedro
phedro
Level 1 Level 1
2. 11. 2010 08:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co by ste povedali na tuto kartu, myslite ze sa prejavi nedostatok pamate pri 1920x1200? Cenovo je o 12€ nizsie ako najlacnejsia 450gts 1GB a o 14€ ako najlacnejsi 5750 1GB. Nejde mi ani tak o priemerne fps to my malo byt vyssie, ale aby neboli pri hrani zaseky ako pri nedostatku RAM.

alica
alica
Level 1 Level 1
2. 11. 2010 08:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tie popisky pod grafmi "Platforma AMD (Core i3-530 @ 4,4 GHz)" fakt slušne metú. Hlavne menej znalého. Traba to opraviť.

Václav Vlček
Václav Vlček
PCTuning PCTuning
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 11. 2010 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@alica Uz je to opravene, diky za upozorneni...

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
2. 11. 2010 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

takový test tady scházel!

snajprik
snajprik
Level 1 Level 1
3. 11. 2010 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanL Nj muzes vibrat AMD alebo intel ATI alebo NVIDIU furt za tu istu cenu ten isty vykon.
Ako pekne OC ale myslim ze by tym procakom stacilo aj 3,2GHz a velky rozdiel vo vykone by nebol.

Rafan
Rafan
Level 1 Level 1
2. 11. 2010 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nic proti testování ale v doporučení jaké CPU bych přeci jen doporučoval 4jádro AMD.PC neslouží jen na hry a na 4 jádru je celý systém živější(nechte běžet 3 nebo 4 aplikace souběžně a rozdíl je pozorovatelný i bez měření) a aplikací co využijí toto CPU bude čím dál více.

Nosiris
Nosiris
Level 1 Level 1
2. 11. 2010 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rafan mno taky bych souhlasil s tím ,že AMD by bylo lepší volbou ,ale tento článek má být o levném herním stroji takže zhodnocení autora je zcela v pořádku ,protože se nezaobírá ostatníma činostma ,které se budou vykonávat na PC ,ale jen hrami....
BTV moc pěkný článek :)

roob
roob
Level 36 Level 36
2. 11. 2010 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nosiris do lacneho herneho stroja, ktory sa navyse ide taktovat sa ale strka najlacnejsi vhodny procesor a vga strednej triedy. Tu zobrali cpu strednej triedy a strcili tam lowend grafiku. To nieje dobry lacny herny stroj. Minimalne tam mali dat amd5770/nv460

Raigor
Raigor
Level 1 Level 1
2. 11. 2010 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nosiris @roob: ja ti nevim ale co jinyho je nejlevnejsi ctyrjadro x4 635 za 2100 nebo nejlevnejsi core i3 za 2300 nez low-end?

crashPC
crashPC
Level 1 Level 1
2. 11. 2010 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nosiris @roob: Také si myslím, že až s GTX460 by se opravdu poznalo,který z těch procesorů zatahá za kratší nit...

Nosiris
Nosiris
Level 1 Level 1
2. 11. 2010 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nosiris @roob: no těžko říct dle testů to dopadlo celkem dobře :) a cpát tam zas úplně nejhorší možný CPU určitě neni cesta k docílení herního výkonu... něčím se ta GK musí živit...
nicméně možný kombinací komponent by se našla celá řada... tim ,že zde zvolili to co zvolili se vydali takovým středem což je dobře...

Václav Vlček
Václav Vlček
PCTuning PCTuning
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 11. 2010 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nosiris @crashPC: Clanek jsme bohuzel naplanovali uz davno a v te dobe jeste GTX 460 ani nahodou nepasovala cenove do sestavy, takze tam ani neni...

kapa
kapa
Level 25 Level 25
2. 11. 2010 05:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

prosim opravte popisky pod grafmi "Platforma AMD (Core i3-530 @ 4,4 GHz)" inak mam z toho trocha gulas ale pohoda, mozno iba ja... :D

Tomáš Šulc
Tomáš Šulc
Level 1 Level 1
2. 11. 2010 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kapa Uz je to opravene, diky za upozorneni. Popisky jsem delal hromadne pomoci jednoho prikazu a tohle jsem nejak prehlednul...

FabledWarrior
FabledWarrior
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 11. 2010 07:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kapa Nejenom ty, snažil jsem se to asi minutu pochopit než mi došlo že to je chyba:D:D Ale jinak chválím autora, moc hezká recenze a jestli u tohodle někdo řekce že je autor zaujatý tak uř fakt nevím co s lidma:D

Myffis
Myffis
Level 1 Level 1
2. 11. 2010 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nemyslím si že pokud jsme dvoujádro přetaktovali o 50% a 4 jádro o 25% že by na základních frekvencích při normálním škálování mělo bejt něco jiného než remíza, pokud byla i v přetaktovaném stavu. Přeci jen přetaktovat 2 jádra o 50% a 4 jádra o 25% vychází matematicky nastejno.

gilhad
gilhad
Level 7 Level 7
Operační systém: Linux
3. 11. 2010 01:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Myffis Mýlíš se. Pojďme počítat na jednoduchém příkladu: pokud ty dva procáky jsou na základní frekvenci stejné, tak nechť za nějakou dobu každý z nich dokáže upočítat 4000 instrukcí. U Intelu upočítá každé jádro 2000, u AMD každé jádro 1000.

Přetaktujeme Intel o 50%, nyní za tu dobu spočte každé jádro 3000 instrukcí, dohromady teda 6000 instrukcí, čili jak zvlášť, tak dohromady je to o 50% víc.

Přetaktujeme AMD o 25%, za tu dobu tedy spočte každé jádro 1250 instrukcí, dohromady teda 5000 instrukcí. Zase - jak zvlášť, tak dohromady pořád je zisk jen 25%.

Snadno vidíme, že 6000 rozhodně není 5000, čili přetaktování dvoujádra o 50% rozhodně není přetaktování čtyřjádra o 25%.

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
2. 11. 2010 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem rád, že v tomto magazínu můžu číst o kdejaké novince, ovšem velice oceňuji i snahu přiblížit se i reálnému uživateli.
Zvolené komponenty (snad s vyjimkou chladiče) reflektují zdravé rozhodnutí běžného uživatele a článek dává navědomí, že i normální člověk není ve světě PC ztracený a beznadějný.

odb
odb
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
2. 11. 2010 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chcelo by to aspon v niektorych hrach porovnat vykon s nepretaktovanymi komponentami aby bolo vidiet rozdiel medzi nepretaktovanou a pretaktovanou zostavou. Ukazat ci sa oplati taktovat.
Provnat rozdiel medzi 4GB a 2GB RAM. Skusit porovnat 4 jadrovy a dvojjadrovy CPU od AMD. Idealne skusit porovnat s dosluhujucimi CPU C2D od Intelu a DDR2 pametami.
To by ma zaujimalo.
Inac myslienka zaujimava ale cakal som od toho viacej.

snajprik
snajprik
Level 1 Level 1
3. 11. 2010 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@odb To mas jasne ze sa neoplati, hlavne CPU, prinos pretaktovaneho CPU je v rozdielu chyby merania a pretaktovana GPU asi tak 10% prida vykon v hrach, ale spotreba uz ide pekne hore.

Reklama
Reklama