Zpět na článek

Diskuze: Mafia II v obrazech - bez PhysX ani ránu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Olda_rab1
Olda_rab1
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no co se da delat, tak holt mafii si nekoupim a hrat nebudu.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Olda_rab1 Mozes napisat proti comu a preco bojujes? :)

Matuus
Matuus
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr Asi bojuje proti logike ... a pomerne uspesne :D

Petr Kuběna
Petr Kuběna
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Olda_rab1 To mi příjde jako hodně slabý důvod nekoupit si hru, jen kvůli tomu, že neuvidíš bonusové efekty (tzn fyziku budeš mít jen na stejné úrovni jako mají jiné hry bez hw physx).

MalejZlej
MalejZlej
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kuběna No ještě bych viděl důvod v tom "systému krytí" proslavenému v Gears Of War.....už jen proto to hrát nebudu ;)

JozoM
JozoM
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kuběna @MalejZlej: Stejne to vsichni budou hrat bez PhysX protoze to bude narocni na HW, tak nevim co se vsichni vzrusujov. Mam GTX285 a ta to taky neutahne, tak jak neutahla Water efect v Just Cause 2. A tie odletujuce ulomky ztych stloupu vti scene, no hruza, nato kolik toho odletelo se dokopi nic nestalo, PhysX je celej presperkovanej a divnej, dokonce vic nerealny...

VaVa-CZ
VaVa-CZ
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kuběna @JozoM: Nevim z jakého důvodu přesně, ale já to jedu na své stařičké ASUS 8800GTS 512MB na plné detaily (+ 4X antialiasing, 4X antisotroph. filtering) absolutně plynule *sry za trochu OT

lama2000
lama2000
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no hlavně by mě už zajímaly požadavky na HW abych věděl kolik našetřit na novou sestavu

marek p
marek p
Level 26 Level 26
22. 5. 2010 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lama2000 Vystačíš si s tím co máš.

Chaythere
Chaythere
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Olda_rab1]no co se da delat, tak holt mafii si nekoupim a hrat nebudu.[/quote]

Ale prosímtě, nějakej pissx .. hlavní je jak se povede samotná hra a pár superduper úžasnejch efektů a lítající igelit s tím nic neudělá, to jenom tady je z toho božská super technologie.

Karlito
Karlito
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím jak vám ale z toho co jsem viděl se v té nové Mafii akorát furt jenom střílí a masakrujou stovky chudáku z jiných gangů :( ...... Nevím no celkem se bojím že to bude propadák navíc když hry co maj PhysX jsou většinou dost SHITTY :(

JozoM
JozoM
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karlito Stejne to vsichni budou hrat bez PhysX protoze to bude narocni na HW, tak nevim co se vsichni vzrusujov. Ma GTX285 to taky neutahne, tak jak neutahla Water efect v Just Cause 2. A tie odletujuce ulomky ztych dtlpov vtej kniznici, no hroza, nato kolko toho odletelo sa dokopi nic nestalo, PhysX je cley presperkovany az nerealny...

Kobrci
Kobrci
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chaythere, presne tak, dufam ze bude aspon tak dobra ako mafia1, lebo iba koli physx sa ju neoplati kupovat a podporit tak torcov hry vsak ti uz maju peniaze teraz z reklamy...
ak nebude dobra ziadne physx to nezachrani, tak mozu oblbovat amikov :lol: ako super letia ulomky skla, igelit, noviny... toto neurobi dobru hru

ak bude kvalitna(z obrazkov "zostavam naladeny" :wink: )tak si ju KUPIM

johnik55
johnik55
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak je vidět, physX má něco do sebe, ty efekty vypadají fakt dobře. Podle mě rozdíl mezi cpu a gpu akcelerací bude, ale ne nijak zásadní. A bylo by to celkem logické. Vydavatel si nedovolí nějak zásadně zvýhodňovat jednu stranu, šel by si tím leda proti sobě. Zatím to ve hrách byl takový malý bonus, tady to ale vypadá, že hra s tím od začátku počítá a vyloženě na tom staví. Podle mě si hru i s efekty slušně zahraje každý, kdo splní hw požadavky. Majitelé Nvidia grafik budou mít výhodu ve vyšším fps a zahrají si třeba i se slabším cpu. A u těch slabších strojů nepřipadá physx v úvahu na žádné straně, ale s tím každý počítá.

L@W@R
L@W@R
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevím, ale moc se mi nezdá realistické jak se krabice rozpadne po pár výstřelech na tisíce malých třísek a z plechovýho auta odletuje desítky částí... To už bych to měl radši bez toho... hold asi udělali soudruzi NVD někde chybu...

marek p
marek p
Level 26 Level 26
22. 5. 2010 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@L@W@R Samozřejmě,že to nemá s realitou nic společnýho.Maximálně bude děravá jak řešeto a z auta odletí namejvýš dveře,okna,možná sedačky.
Osobně jsem zkoušel co udělá mlácení pajcrem do bedny.Nic.Měl jsem dojem,že se mi vysmívá.

Smarty
Smarty
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je pořád ublížených keců z tábora červených. Co brání ATI přijít s nějakou vlastní lepší technologií a protlačit ji na trhu? Vždyť oni ani neumí udělat pořádný ovladače, natož aby vývojářům pomáhali s optimalizací jako to dělá Nvidia.

Ranger666
Ranger666
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smarty [quote=tomaš]Já tady žádné ublížené kecy nikde nevidím,physX mi nepřipadá nijak zvlášt zajímavé už proto že žadná hra která by mně zajímala v něm nevyšla.Skvělá fyzika se dá navíc udělat i bez něj,třeba hawok.Co se týká těch technologií tak má Ati třeba eyefinity což je pro zážitek ze hry určitě větší přínos než pissX a rozhodně si kvůli němu nekoupím žádný přímotop.Co se týká ovladačů tak s nimi žádné problémy nemám,líbí se mi jak kritizuje ovladače Ati někdo kdo má Nv a tím pádem o nich z praxe nic neví[/quote]

...mám ATI aj Nvidiu a zo začiatku na tu ATI boli ovladače fakt na piu a do teraz som mal ASI 4 nvidie, ktore sa minikdy nepokazili a atie sproste ATI-ny sa dodrali hned po dvoch týždnoch a 3 krat som ju reklamoval..... ATI FAIL.... a bohvie ci vobec veš čo je eyefinity ale z fyzikou to nič nemá a okrem toho to niesu vobec dobre začiatky pre ATI .... hlupost to už radšej 3D Vission

Ranger666
Ranger666
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smarty presne tak....wed už ATI su dost zle a zakladajulen na herných grafikách ale nvidia tam má wed Physx,CUDA,Tesla,tegra,Quadro,GeForce... atď... ATI maju akurat tak dobrý pomec CENA/VÝKON ....to je ako Audi=ATI a Ferrari=nVidia .... audi je tiež dobrý pomer cena/výkon ale ak si chcete poriadne zajazdit, tak Ferrari.....

Ranger666
Ranger666
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smarty presne tak....wed už ATI su dost zle a zakladajulen na herných grafikách ale nvidia tam má wed Physx,CUDA,Tesla,tegra,Quadro,GeForce... atď... ATI maju akurat tak dobrý pomec CENA/VÝKON ....to je ako Audi=ATI a Ferrari=nVidia .... audi je tiež dobrý pomer cena/výkon ale ak si chcete poriadne zajazdit, tak Ferrari.....

krysik
krysik
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smarty to je strategie nvidie... nastrkat penize do physixu ale jinak karty stojej o prototi ATI docela pozadu...a to ze tedka vydali ty jejich karty je uz nijak nezachraní... pul rocní zpoždění je zpoždění..kdyby radsi vyráběli dobré čipy v čas..a na tadyty nesmysli ktery temer az tu hru kazí nechali napokoji... jinak k ovladacum... co ja vim tak tedka s nima žádný problémy další dobu nebyli... jestli proti ati neco mas tak si to nech pro sebe...protoze kazdy karty maj do sebe neco... ATI treba cenu:-)

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@krysik Prosim ta ako PhysX kazi hry? To by som rad vedel. Po dlhej dobe vydala NV horsie karty(aj ked lepsie vykonovo) ako ATI takze nechapem reci typu keby sa radsej venovala svojim cipom. PhysX je uplne ina vetva vyvoja a urcite sa NV nevenuje iba tomu. Je to proste bonus pre svojich zakaznikov.
Takze fakt sa daju oznacit nikeotre prispevky ako uplakane. Uz lenpouzivanie slovicok ako pissx je na zasmiatie pretoze PhysX irituje iba fanusikov alebo majitelov ATI. A pritom uplne bezdovodne. Totiz vela fanusikov ATI zije v omyle a veria tomu, ze keby sa do toho NV nemontovala tak vyvojari nieco podobne nakodia pre vsetkych. Jednoduchy priklad si mozme zobrat Just Cause 2. Bez NV by to bol obycajny port presne taky ako ho teraz vidiet bez Cuda efektov nakodenych NV vyvojarmi. Tieto features su proste navyse ako reklama, ktoru si tym NV robi a pre majitelov ich kariet je to proste bonus. PhysX je uplne to iste. Dalsi aspekt vyvoja je pouzitie multi CPU PhysX, ktory pokial viem NV neimplemetuje a je to celkom pochopitelne. Je na vyvojaroch ci tam bude alebo nie(teda ci ho doprogramuju). A kolko z nich to bolo ochotnych urobit? Zatial iba u Metra 2033 a pokial viem tak aj u Mafie to bude tiez. Vid [url]http://physxinfo.com/news/2967/mafia-ii-physx-effects-hands-on/[/url] Takze ani majitelia ATI sa nemozu stazovat a uz vobec nie kvoli PhysX tvrdit, ze si Mafiu nekupia. Co je uplna kravina a vyhovorka.

tomaš
tomaš
Level 1 Level 1
23. 5. 2010 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@krysik @mareknr: A co je na jejich kartách výkonově lepší když nejrychlejší kartu na trhu má Ati a na rozdíl od GTX 480 je dostupná

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
23. 5. 2010 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@krysik @tomaš: Jo HD5970 je najvykonnejsia karta na trhu. Vykonovo sice nie su GTX4xx tam kde sa ocakavalo ale nie su na tom ani nijak zle. Co sa tyka dostupnosti, prave pozeram v ageme a na sklade maju GTX470 aj GTX480 od 4 vyrobcov. Takze asi az take zle to nebude.

houmer56
houmer56
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smarty O kvalitě nV ovladačů se poslední dobou dá polemizovat mnohem víc a co se týká "pomoci" vývořájům, to snad musí znít hloupě i tomu největšímu nvidiotovi. V kapitalizmu nic jako "pomoc" neexistuje, jde čistě jen o prachy a vytřískání co nejvíce peněz z momentální situace.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@houmer56 [quote]V kapitalizmu nic jako "pomoc" neexistuje, jde čistě jen o prachy a vytřískání co nejvíce peněz z momentální situace.[/quote]
A je na tom nieco zle? Alebo nerobia ine firmy to iste? Ide proste o dohodu a obchod. Pricom vela fanusikov ATI sa nad tym pozastavuje ako keby NV robila nieco nekale.

tomaš
tomaš
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smarty Já tady žádné ublížené kecy nikde nevidím,physX mi nepřipadá nijak zvlášt zajímavé už proto že žadná hra která by mně zajímala v něm nevyšla.Skvělá fyzika se dá navíc udělat i bez něj,třeba hawok.Co se týká těch technologií tak má Ati třeba eyefinity což je pro zážitek ze hry určitě větší přínos než pissX a rozhodně si kvůli němu nekoupím žádný přímotop.Co se týká ovladačů tak s nimi žádné problémy nemám,líbí se mi jak kritizuje ovladače Ati někdo kdo má Nv a tím pádem o nich z praxe nic neví

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
24. 5. 2010 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tomaš A Havok snad nabízí lepší realitu? Viděl jsi Red Faction: Guerilla? Pěkné.. velmi pěkné, ale s realitou to má společného pramálo. A co se týče eyefinity, věřím, že to může být bomba, rozhodně to nehaním (jako jiní jiné, jen z rudozeleného principu), ale to už si myslím že je méně nákladné i energeticky náročné hrát něco s PhysX (a klidně i nV3DVision) na dvou přímotopech, než na duální Atině s dvanácti monitory ;) Život je prostě otázkou priorit, mi technologie od nV příjdou zajímavé, to ovšem není důvod abych haněl ty z druhého tábora, mají taky něco do sebe, ale chce to odstup a nadhled, aby se k tomu člověk dokázal rozumně vyjádřit, což je pro mnoho diskutérů pod články na PCT publikující rozhodně víc nereálné, než částicové efekty od GPU PhysX :P

Mavi
Mavi
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nesnáším systém krytí :x :x :x

VaVa-CZ
VaVa-CZ
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=JozoM]Stejne to vsichni budou hrat bez PhysX protoze to bude narocni na HW, tak nevim co se vsichni vzrusujov. Mam GTX285 a ta to taky neutahne, tak jak neutahla Water efect v Just Cause 2. A tie odletujuce ulomky ztych stloupu vti scene, no hruza, nato kolik toho odletelo se dokopi nic nestalo, PhysX je celej presperkovanej a divnej, dokonce vic nerealny...[/quote]
Nevim z jakého důvodu přesně, ale já to jedu na své stařičké ASUS 8800GTS 512MB na plné detaily (+ 4X antialiasing, 4X antisotroph. filtering) absolutně plynule :)

*sry za trochu OT

G3mbller
G3mbller
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja myslel ze mesto se jmenuje Empire Bay a ne Empire City

RulezZzOr
RulezZzOr
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=VaVa-CZ]Nevim z jakého důvodu přesně, ale já to jedu na své stařičké ASUS 8800GTS 512MB na plné detaily (+ 4X antialiasing, 4X antisotroph. filtering) absolutně plynule *sry za trochu OT[/quote]

v just cause??? a ty si spadl z visne ci hrusky boze? bys byl rad za 5 FPS s gpgpu :XXXXX

GlaDOS
GlaDOS
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono je to sice efektní, ale nereálný. Vždyť některé záběry vypadají jako fontána na třisky. Mě se to prostě nelíbí. Kdyby udělali raději nějakou reálnější destrukci, než tyhle fontány třísek, které lítaj všude a ze všeho. Řekl bych, že třísky budou lítat i z chodníku po výstřelu. Takže jelikož teď pudu do nového pc a chcu tam ati, nijak zásadně mě to nevadi. Ale všiml jsem si slabších textur (ne všude, ale někde jo). Doufám, že tohle byla konzolová verze (podle pohybu kamery ano) a pc bude vypadat ještě líp. A doufám, že to nebude pořád stereotypní střílení. Hlavně se těším na projížďky auty, čtení dobových playbojů, poslouchání opravdu nabitého dobového soundtracu, vylepšování auta a bytu, pořádného příběhu a přestřelky bych rád bral jako bonus, takže doufám, že na nich nebude postavena celá hratelnost. Mafia 2 bude po dlouhé době hra, na kterou se fakt těším.

Ranger666
Ranger666
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=RulezZzOr][quote=VaVa-CZ]Nevim z jakého důvodu přesně, ale já to jedu na své stařičké ASUS 8800GTS 512MB na plné detaily (+ 4X antialiasing, 4X antisotroph. filtering) absolutně plynule *sry za trochu OT[/quote]

v just cause??? a ty si spadl z visne ci hrusky boze? bys byl rad za 5 FPS s gpgpu :XXXXX[/quote]

a ty si nespadol? :D ....ja mám GTX 280 a ide mi v pohode uplne všetko na ultra high a neseka vobec krasne plynule mi to ide a dakto tu má GTX 285 a vraj mu to seka ked da všetko na ultra high.....odveci....možno by si mohol kupit lepší CPU !?

JozoM
JozoM
Level 1 Level 1
23. 5. 2010 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ranger666 Mam AMD Phenom II X3 720. Neverim ze ti to jede na 1980x1200 4xAA 16xAF sechno na Very High, SSAO High Water Efect a este ta jedna ficurka na ON a neverim, ze kdyz si na ropny plosine nebo pri pobrezi, ze ti to neklesne pod 30fps :shock: Kdys jsem jeste ktomu ve meste a tam se divma na vodu, je to nehratelny, pod 20fps. Kamos na GTX260 s Q9550 ma rovnakej problem, jenom hraje na nizsim rozliseni 1680x1050.

VaVa-CZ
VaVa-CZ
Level 1 Level 1
23. 5. 2010 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JozoM no, ja hraju na 1440X900 a uznávám, ve městě u vody to klesne pod 30, ale pod 20 výjmečně, každopádně hratelné to je :)

RulezZzOr
RulezZzOr
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 21:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Ranger666][quote=RulezZzOr][quote=VaVa-CZ]Nevim z jakého důvodu přesně, ale já to jedu na své stařičké ASUS 8800GTS 512MB na plné detaily (+ 4X antialiasing, 4X antisotroph. filtering) absolutně plynule *sry za trochu OT[/quote]

v just cause??? a ty si spadl z visne ci hrusky boze? bys byl rad za 5 FPS s gpgpu :XXXXX[/quote]

a ty si nespadol? :D ....ja mám GTX 280 a ide mi v pohode uplne všetko na ultra high a neseka vobec krasne plynule mi to ide a dakto tu má GTX 285 a vraj mu to seka ked da všetko na ultra high.....odveci....možno by si mohol kupit lepší CPU !?[/quote]..........gts8800 vs gtx 280 je trochu jine kafe ne?

VaVa-CZ
VaVa-CZ
Level 1 Level 1
23. 5. 2010 00:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RulezZzOr ano, ale JC2 prostě jedu na full... CPU mám Intel C2D E7200, všude základní takty - teda krom CPU díky AI Suite

VaVa-CZ
VaVa-CZ
Level 1 Level 1
23. 5. 2010 00:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RulezZzOr ano, ale JC2 prostě jedu na full...
CPU mám Intel C2D E7200

potooczech
potooczech
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 22:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

GPU verze PhysX nemá prakticky s reálnou fyzikou co dělat, proto v ní nevidím sebemenší plus. Kdyby to bylo o reálném chování vozidel nebo postav, kde je pro mne třeba reálnější fyzikální model podstatný, tak to beru. Ale pokud je to pouze o efektnějším rozpadu krabic, kusů papíru nebo pár barelů, které má velmi daleko do toho, aby to vypadalo aspoň trochu reálně, tak je to zbytečná věc, která majítele karet Nvidie zbytečně stojí výkon a nepřináší nic nového. Navíc je PhysX v poslední době spojen prakticky pouze s tituly, které po herní nebo grafické stránce neměly zrovna moc co nabídnout a PhysX pro ně byla poslední reklamní berlička, přes kterou se snažily aspoň něco urvat. PhysX není fyzika, je to jen o nereálných efektech pro oko a nemá valný smysl je zapínat, ať už má člověk kartu z jakéhokoli tábora.
Osobně doufám, že na Mafii II nečekáme tak dlouho jenom proto, aby do ní mohli za tu dobu doimportovat PhysX.

Petr Kuběna
Petr Kuběna
Level 1 Level 1
23. 5. 2010 02:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@potooczech Bez urážky, ale plácáš nesmysly. To jakým způsobem vývojáři určí chování je nezávislé od toho na čem se počítá (cpu/gpu). GPU jim díky vyššímu výkonu umožní detailnější(!) simulaci, to ale nemusí znamenat "realistickou". Záleží jen na rozhodnutí jestli taková simulace bude dělána na efekt nebo na "realističnost". A celý tvůj argument navíc stojí na větě, kterou bych mohl parafrázovat "texturování není realistická grafika, je to jen efekt pro oko". Ano, máš pravdu, ale i tak ve hře raději uvidím detailní anizotropicky vyfiltrované textury, než lowres kostičkované textury co zvládne cpu.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
23. 5. 2010 00:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@potooczech PhysX je iba nastroj. Zalezi od vyvojarov ako ho pouziju. Ak sa rozhodli tak ako sme to videli na obrazkoch je to ich zodpovednost a zatial na nej nevidim nic lze. Uvidime ako to bude vyzerat, ked hra vide.

potooczech
potooczech
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 23:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když se začalo mluvit o GPU akceleraci fyziky, tak jsem se těšil, že konečně se fyzika někam pohne. Bohužel prozatím nejblíže k realitě má Havok, který je majetkem Intelu, největšího výrobce nejméně výkonný a ke hraní nevhodných grafik na světě a proto asi Havok na GPU pochopitelně určený není.
O PhysX se tu vždy píše jako o nejlepším fyzikálním API, přitom ale jeho GPU podoba nemá s reálnou fyzikou nic společného. Je to pouze jakáli berlička zaměřená na pár vizuálních efektů. Do reality má ale mnohem dále než naskriptovaná fyzika bez GPU akcelerace. Navíc umí zpomalovat hru pouze na kartách Nvidie.
Nezbývá tedy než doufat, že se nakonec prosadí řešení buď pod OpenCL nebo pod DX11, aby to konečně mělo kousek blíž k realitě a dalo se to bez omezení využít na všech GPU s podporou OpenCL či DX11. Hlavně by to ale chtělo, aby se daný fyzikální model konečně trochu víc podobal realitě a ne tomu, co předvádí PhysX.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
23. 5. 2010 00:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@potooczech Pokial fyzika nie je naskriptovana, pobera ovela viac vykonu. Ak by si chcel nieco realne potreboval by si kartu s vykonom, aky tu mozno nebude ani za 10 rokov. :) A ako som pisal vyssie, zalezi od vyvojarov ako PhysX vyuziju. Je to iba nastroj. Potrebuje nejaky vstup, aby mohol dat vystup a pokial to co vidime nie je take ake sme si predstavovali, nie je to problem PhysX-u ale vyvojarov, ktori sa z nejakeho dovodu rozhodli mat vystup taky, aky nam ukazali.

steve721
steve721
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 23:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@potooczech Rozpravas mi uplne z duse...mam uplne taky isty nazor nech zije fyzika na otvorenom standarte....

steve721
steve721
Level 1 Level 1
22. 5. 2010 23:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aby som to tak jednoducho zhrnul...ak budu majitelia ATI kariet ochudobneni o efekty ktore im ponukne Nvidia karta tak vyvojari su podla mna chudaci ze sa nechali zlakat peniazmi a vobec im nejde o zakaznikov ale o peniaze...rovnaka fyzika sa da spravit pomocou havok ale ak to nebude rovnake pomocou cpu pshys x tak nech idu do ...

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
23. 5. 2010 00:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@steve721 Ak mas zaujem naozaj vediet ako je to s PhysXo-om u Mafie tak si precitaj tento clanok:

[url]http://physxinfo.com/news/2967/mafia-ii-physx-effects-hands-on/[/url]

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
23. 5. 2010 00:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@steve721 Mal by byt pouzity multi core CPU PhysX takze vyvojari sa na majitelov ATI nevykaslali. To co budu mat vlastnici NV GPU by si aj tak nemal, pretoze by to vyvojari nenakodili. NVIDIA sa stara o svoju GPU cast a je na vyvojaroch ako vyuziju CPU. Chcelo by to trosku chapat to co som napisal vyssie.

A.Patek
A.Patek
Level 1 Level 1
23. 5. 2010 00:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=steve721]vyvojari su podla mna chudaci ze sa nechali zlakat peniazmi a vobec im nejde o zakaznikov ale o peniaze...[/quote]

Ano, zatímco ty pracuješ (pokud nepracuješ, tak chodíš na brigádu) jen proto, abys udělal radost svému zaměstnavateli a aby ses mohl plazit zákazníkům u nohou, přičemž tě naprosto nezajímá, jak budeš ohodnocen a klidně bys to dělal zadarmo...
Pochoí už ku*va někdo, že ti vývojáři jsou normální pracující lidé a že nadšení fanoušků je neuživí?
Oni radši udělají kůl vypadající hru, kterou si při pohledu na screeny předobjednají statisíce lidí, než nějaký hlubokomyslný a epický veledílo, který si koupí pár lidí sentimentálně vzpomínajících na Mafii I. a ostatní si ji až za dobu po vydání a po cracknutí stáhnou, protože slyšeli, že je super :roll: :roll: :roll:

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
23. 5. 2010 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@A.Patek Ano, presne tak. Citat niektore prispevky je az do placu.

Sala
Sala
Level 1 Level 1
23. 5. 2010 01:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejlepsi kdyby to slo, by byla zakladni deska s cipem hydra. Dal bych si tam svojki ati 5770 a nakou low end GK Nvidia co rozjede physx za litr. :D

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
23. 5. 2010 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sala žádnou hydru nepotřebuješ. Stačí použít neoficiální cracknuté ovladače Nvidie.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 5. 2010 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud ty "suprové" Physx spočívají jen v generování "reálnějších" částic po rozbití skla nebo ustřelení kusu sloupu, tak to se bez toho v klidu obejdu. Na něktetrých screenech to ale vypadá dost nereálně jak z auta nebo ze zdi vyletí milion částic :roll:
- Type

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 5. 2010 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dufam, ze to nebude PhysX, co ma hru predat ... ak to bude mat super pribeh, dobru hratelnost, napad a hlavne nebude tazit len z uspechu jednotky, bez PhysX-u sa kazdy zaobide ... osobne mam nVidiu, ale tie dodatocne efekty vzdy vypinam, PhysX je dobra vec, ked to neprezenu s tymi casticami ... a voda v Just Cause 2, mam taky pocit, nema nic spolocne s PhysX, je to GPGPU simulacia ...
- IQLogic

Palec123
Palec123
Level 1 Level 1
23. 5. 2010 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bud jak bud, dnes proste efekty prodavaji. Nebo mi chce nekdo tvrdit, ze stereoskopicky natoceny Avatar by bez tech dech beroucich efektu a pocitacoveho prostredi mel stejny uspech? Vzdyt je to maximalne jednuduchy scenar, ktery me treba moc neoslovil, ale ano - sel jsem na 3D avatara podivat.

Tim ted nechci Mafii 2 dopredu odsuzovat, dokonce o vynikajicim pribehu plnem zvratu nepochybuji. Ale prece i ta technologie bude dulezita a holt PhysX v rukou nVidie se jevi jako mocny nastroj, ktery umi jeho majitel pouzit.

Z diskuze mam dojem o komunistickych naznacich mysleni. Imperialisticky PhysX neumoznuji vsem rovnocenne moznosti a vola se po necem, co by bylo vsech.

Werich: "Když všichni všechněm všechno dáme, tak budem všichni všechno mít dohromady." - z budovatelske pohadky Pekaruv cisar, Cisaruv pekar.

Dalsi zbrani nekterych diskutujicich, je nerealnost vybuchu a odletujicich pozustatku vseho mozneho. A jinak jste v poradku? Vzdyt tohle je hra! A efekty jsou zde pro efekt, jakkoliv toto spojeni zni podivne. Kdyz vam to bude neprijemne, pujdou samozrejme vypnout.

Nechci timto jeste vice prilivat do ohne diskuze, ale nekteri se prosim opravdu zamyslete.

Nezbyva nez se na hru tesit a po jejim vydani se rozhodnout jake efekty si zapnout, jake si vypnout, a jakym stylem hru projit. (schovat se nutne za kazdou prekazku jiste povinne nebude, takze se toho nedeste) :)

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
23. 5. 2010 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Palec123 Skvelo napisane. Palec hore. :wink:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 5. 2010 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Palec123 suhlasim ... ved kazdy ma moznost si to zahrat podla svojho gusta ... ked nechcete PhysX no tak si ho vypnete a mozte spokojne hrat, ked ho chcete zapnite si ho a spokojne hrajte, ked chcete mat aj dodatocne supis-pupis efekty, kupte si nVidiu ... ale nenadavajte na hru len kvoli tomu, ze ma implementovany PhysX ... podla mna je to lepsia volba ako Havok ...
- IQLogic

Lachtánek
Lachtánek
Level 1 Level 1
23. 5. 2010 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Piratska kopie uz vysi na netu. Osobne sem to nehledal pac si to pudu pekne koupit ale zas se ukazalo ze lidi dokazou vse znicit... Ohledne toho Physxu nevidim zadnej problem, stejne malokterej majitel karty nvidia to s physxem rozjede, leda ze by mel 2 lepsi karty cos ale moc lidi tady myslim ze nema. A k tem ati kartam, to ze ati udela nej nej kartu alias 5870 a troufnu si rict ze zbytek karet zadnej zazrak neni, nopak nvidia ma vic dobrejch karet

ale jak tak vidim zacnou za ati zaostavat v blizke budoucnosti.. neprosazuju ani jednu znascku a tak nechapu to vase handrkovani... to je proste na facku

Malfis
Malfis
Level 1 Level 1
23. 5. 2010 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lachtánek Prober se... scénové release jsou většinou třeba max o týden dříve než se to dá koupit, ale o 3 a půl měsíce fakt ne... zas tak to nepřeháněj.

Samboush
Samboush
Level 21 Level 21
23. 5. 2010 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PR nastroj. Je to proste jen reklama. Pokud to neni vsude dostupna featura, jako by tam nebyla. Krom toho, diky DX11 a CS lze stejne veci udelat tak aby to fachcilo na GPU DX11 od vsech vyrobcu. Mafia se odklada uz 2 roky, prachu to stalo asi ranec. A kdyz prijde NVIDIA s nejakym baksisem a stim , ze jim to tam zamontuje. Tak proc to nevzit :)...

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
23. 5. 2010 23:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Samboush Je to aj PR nastroj. Urcite nie iba. To, ze to nie je dostupne pre vsetkych nie je celkom pravda. Aspon nie u vsetkych hrach. V Metre si mal tie iste efekty aj na CPU. V Mafii tiez extra vela rozdielov zrejme nebude. To sa konecne vyvojari rozhodli pouzit multicore CPU riesenie co je ok pre vsetkych. Ked chces vediet co bude navyse akcelerovane iba cez GPU pozri si link, ktory som uviedol vyssie. Je tam vsetko podstatne.

Lofy
Lofy
Level 1 Level 1
24. 5. 2010 03:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr pissX ako to uz niekto vtipne nazval(snad pri tom neplakal) je obycajny marketingovy tah a vie to kazdy kto sa veciam rozumie. fyzika tu bola pred nim a sam o sebe nic noveho neprinasa (mozno nizsie naroky na cpu, ale ani moc ne), NV iba laka na falosnu navnadu. ini poznamenal OpenCL, fyzika dostupna pre vsetkych, ale niekto komu to prinesie reklamu si aj tak vybere pissX, aj ked vie ze vacsina predanych kopii na konzolach a pc to nevyuzije, ale fakt ,ze sa o tom vedie aj tato a mnohe dalsie diskusie su presne to o com phissX je a sice promo. a to si zase vyvojari nevyberaju ,ale marketingove oddelenie. rovnako ako dx11 s AvP.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
24. 5. 2010 04:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @Lofy: Kazdy kto tomu rozumie vie, ze OpenCL nie je fyzikalny engine. Taky je treba od zakladov pod tymto frameworkom napisat. Zatial co PhysX je uz hotove riesenie a alternativa k tomu co tu bolo predtym. Sila GPU umoznuje proste viac ako CPU a to je hlavny prinos PhysX-u. Jeho GPU akceleracia a samozrejme aj uroven, ktora je urcite vyssia ako Havok.Inak Dx11 v AVP na rozdiel od PhysXu nie je vobec vidiet takze to nie je prave dobry priklad.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
24. 5. 2010 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @mareknr: souhlasim s tebou a navic nevim proc by se tyhle technologie mela nvidie vzdat kdyz ji odkoupila davno pred vydanim DX11. Jinak na druh efektu (odletujici kousky cehokoliv odkudkoliv) si stezujte vyvojarum hry a ne nvidii tak akorat poskytla hotovej engine na tvorbu fyziky. BTW: jak se tady nekteri ohaneji tim ze vyvojari meli pouzit treba Hawok na fyziku, tak se na to musite kouknout z druhy strany a ne jen pres ty svoje cerveny brejle, pac asi je pro vyvoj neco jinyho nez kdyz jim nekdo poskytne software + support pri problemech nebo se musi koupit licence jineho enginu a pripadne pak jeste dodatecne programovat ruzny ficurky navic :idea: :wink: popremejslejte o tom a uvidite ze to neni tak jednoduchy jak to na zacatku a z pohledu hrace vypada

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
24. 5. 2010 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @kalda69: Problem je v tom, ze si hlavne majitelia ATI myslia, ze ich NV implementaciou PhysX-u okrada o efekty, ktore by zevraj podla nich mohli byt pre vsetkych. Ja hovorim, ze bez toho by tu bola verzia presne taka ista len bez pridavnych efektov, ktore si NV kodi sama. Je to presne o tom co pisal vyssie palec123 - o komunistickych naznakoch myslenia. Keby ATI robila nieco podobne ako NV myslis, ze by sa ti isty ludia stazovali? Alebo ze by vymyslali podobne smiesne skomoleniny ako pissx a pod? To by si videl reci o tom ako je NV za ATI v tomto smere pozadu.

Nech si proste kazdy kupi co sa mu paci viac. A da sa to aj bez toho, aby si clovek robil posmesky z druhych. Niektori ludia to ale nedokazu lebo vo svojom pocite dokonalosti si ani nahodou nepripustia, ze by sa mohli v niecom mylit.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
24. 5. 2010 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @mareknr: jj prave ze to byla spis zaporna reakce na ostatni a souhlas s tebou, je to technologie jako kazda jina a nvidie ji proste koupila a chce vyuzivat, vim ze tady je plno zastancu ATIny a klikaj minusy ale uz nemaj argumenty a jediny co tady ctu tak je ze jsou efekty nerealisticky prehnany a ze to neumi karta od ATI tak to je spatny :roll: no ale proc se vlastne divim my slovane (cesi, slovaci apod.) sme hrozne zavistivy narody a musime vsechno zkritizovat a zahazet pomluvama ktery treba ani nemusej bejt pravda :idea:

Reklama
Reklama