Zpět na článek

Diskuze: Metro: Last Light – hodně povídání a málo hraní

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
19. 6. 2013 06:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za prve je videt, ze autorka opravdu nehrala Metro 2033, jinak by nebyla prekvapena koridorovosti a hraci dobou. Za druhe, kazdy z nas preferuje ve hrach neco jineho. Nekoho bavi hodiny opakovat jednu scenu, aby dostal nejaky odznacek nebo par bodiku navic a jiny (jako ja) rad prilozi ruku v ramci paradniho pribehu a je mu celkem jedno, jestli vsechno sesbiral, zastrelil 20 nebo 50 lidi, atd. Hry jsou o zabave a kazdy se holt bavi jinak. Kdyz prisly hry jako Max Pain, tak vsichni byli hotovy, jak se clovek ve hre muze citit jako ve filmu, jak ovlada akcniho hrdinu co efektne kazdyho oddela a dneska se ta filmovost her kritizuje. Jo delsi by to mohlo byt, ale to rikam o kazdem filmu, ktery se mi libil. Za me 10/10 za vse v tehle hre.

Sasakr
Sasakr
Level 1 Level 1
19. 6. 2013 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingbean Payne!

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
19. 6. 2013 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sasakr Doted jsem nevedel, ze to ma dva konce a navic jsem se domnival, ze ten muj konec byl dobry. No zrejme neodpustit zradci a zabit masoveho vraha dela z cloveka co se jinak sebeobetuje pro vsechny ostatni spatnou osobu. Sorry za Payne :oops:

Killing joke
Killing joke
Level 1 Level 1
19. 6. 2013 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingbean Naprostej souhlas s kingbeanem :wink:
Komu se zdá že hra nedá ovlivnit...od toho má hra dva různý konce :P

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
19. 6. 2013 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Killing joke Promiň ale to že se na konci hry rozhodneš jestli někoho zabiješ nebo ne opravdu neni ovlivnění hry. To tu volbu mužou rovnou dát do záverečnejch titulků. Dohrál jsem to, byl to celkem příjemnej tunel CoDčkovýho typu (příjemná změna po těch hrách z blízkýho východu který jsou všechny stejný) ale hrát znova to opravdu nebudu, protože ta hra na druhý odehrání nenabízí absolutně nic. Navíc nemožnost nastavit si detajly (nesnášim post efekty, motion blur a podobně) a pak rozmazanost hry s vypnutym SSAA z toho dělá opravdu hru na dohrání a odinstalování.

superja
superja
Level 1 Level 1
19. 6. 2013 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Killing joke @abubaga: Vidíš, ale to je přesně to, o čem kingbean mluví. O různých přístupech ke hrám. U mě bys třeba spočítal hry, které jsem (do)hrál více než jednou na prstech jedné ruky. A to mám určitě minimálně stovku her dohranou.
Znovuhratelnost tedy pro mě není absolutně důležitá a věřím, že většina hráčů je na tom v současné době stejně jako já.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
19. 6. 2013 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Killing joke @abubaga: Ještě bych dodal že ta hra byla strašně lehká, hrál jsem to na střední a častějc mě zabil vlastní granát než nepřítel. :lol: A ta strašidelnost taky nic moc, nabíjel jsem světlo klidně uprostřed přestřelky když jsem potřeboval vidět a taky jsem to ňák přežil. :lol:

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
19. 6. 2013 18:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Killing joke @superja: Zajímavý je že tady člověk dostane mínusy za konstatování faktu (to je objektivní takže nechápu jak za to může někdo dát plus nebo mínus) a nebo za vyjádření názoru. Podle mě v diskuzích na bulvárních webech (tam řadim i pctunnig - leze tam hodně BFU) to je přesně naopak. Mínus je vlastně plus. :wink:

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
19. 6. 2013 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Killing joke @superja: Dobře, pokud někdo jede jednu hru za druhou a dohraje desítky her ročně tak pak se možná spokojí s tim že něco prožije na pár hodin a baví ho to. Ale já většinou kvality her posuzuju až po letech. A u novýho Metra vim že to nikdy znova instalovat nebudu. :wink:

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
19. 6. 2013 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Killing joke @abubaga: Prostě neni to jak Stalker, kde člověk leze bažinou, koukne se co to zase našel za artefakt a než přečte ten popis tak je mrtvej. :lol: :lol:

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
19. 6. 2013 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Killing joke @abubaga: Lidi co mi dali mínus hráli Stalkere s modem na zlehčení obtížnosti?

rybajda
rybajda
Level 1 Level 1
19. 6. 2013 07:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

První díl jsem dohrál do konce.Druhý už mě tolik nenadchl,nic moc nového mi nepřinesl,a nevím proč,ale za chvíli mě přemůže stereotyp.Také mám radši hry,ve kterých si mohu celý příběh řídit sám,a netahá mě pořád někdo za límec..

Aros
Aros
Level 1 Level 1
19. 6. 2013 21:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rybajda To je zase o té konrétní preferenci. Mě když nikdo netahá za ručičku, tak se v libovolné hře vždycky ztratím. Nemyslím to doslova, jako tak, že bych nevěděl co se po mě chce. Spíš jde o to, že když dostanu na výběr, tak se vždycky strašně dlouhou dobu rozhoduju. Když potom zjistím, že víc času přemýšlím než hraji, tak mě to přestane bavit. A protože hraji spíš abych si odpočinul tak jsou u mě "nekoridorovky" dost na obtíž. Na druhou stranu chápu, že někdo jiný zase nechce být omezován... Je to prostě o konkrétním člověku.

Riku
Riku
Level 1 Level 1
19. 6. 2013 08:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prosím Vás, najděte si někoho jinýho na podobné články. Tohle jsou strašny sra*ky co tady ta ženská píše. Už jsem na její články alergickej.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
24. 6. 2013 04:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Riku Tak to nečtěte, nikdo vás nenutí... :wink:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
19. 6. 2013 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Riku ..jo to je nás více :evil:

lord5619
lord5619
Level 1 Level 1
19. 6. 2013 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem plný rozpaků ze článků slečny/paní/dámy Lucie...a tento mi opět mé rozpaky potvrzuje. Opravdu nevím, jakým termínem popsat článek sesmolený za pár minut "na koleně" s mizernou stylistikou a pofidérní češtinou, navíc, sic na čtyřech stranách, ale krátký jak ustřižená šála "strejdy Váni".

Ad ke hře: dohrál jsem a jsem nadšený. Hustota atmosféry při hraní je naprosto brilantní, vezme si Vás do parády a nechce pustit. Skládá pomyslené puzzle příběhu do sebe a výsledný obraz je opravdu perfektní a bez výrazných chyb. Co se hratelnosti týče, je pravda, že je to celé o koridorech, ale nemyslím si, že by to hraní nějak výrazně škodilo, přece jen příběh táhne a atmosféra je, jak jsem psal výše, hutná a dobře odstupňovaná. Hře bych vytkl asi přehršel "platících" nábojů, na konci hry jsem jich měl kolem 800 a zároveň jsem měl 5 zbraní upravených vším, co bylo pro hraní nezbytné. Ono celkově je ve hře až příliš mnoho věcí pro sběr, nikdy mi nedošli náboje možná ani do poloviny maximální kapacity, lékárničky vždy alespoň tři a filtrů do masky jsem měl od poloviny hry skoro na hodinu pobytu v nehostinném prostředí. Obtížnost bych hodnotil také jako nižší, ale na druhou stranu hra díky tomu velice dobře ubíhala bez větších zádrhelů.
Pro mě jeden z herních zážitků posledních měsíců, ne-li let => 9/10!!!

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
19. 6. 2013 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lord5619 Tak tak :-(
METRO2033 jsem dohrál hned 2x a u LAST LIGHT se stejně dobře bavím, jedná se o výbornou hru, je rozdíl hrát to na NB v 720p nebo ve FULL HD na PC že :twisted:

luciferik
luciferik
Level 1 Level 1
19. 6. 2013 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak toto je zas recenzia o hre sa clovek nedozvedel zhruba nic. Dalej nechapem preco to autorka nehrala na hardcore mode ide vpodstate o inu hru. Zbrane na protivnikov/seba su ucinejsie naboje skoro ziadne to je prava atmosfera metra boj o prezitie. A dat - ze je fps na pc zle zoptimalizovana pre gamepad?:D

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
24. 6. 2013 03:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luciferik tak zrovna styl hardcore kdy protivník nezdechne ani po vagonu vystřílené munice není rozhodně optimální. Akorát se zvýší úroveň podvádění počítače.
Proto zásadně nehraji v hard nastavení protože je obvykle použit "podváděcí mód". Někoho to možná potěší že trumfne i podvádějící UI, ale mě přijde hovadina když mé zbraně mají náhle učinnost vzduchovky, ale soupeř hodí jen kamínek tak to ubere půlku zdraví, vidí ve tmě a mlze skrz křoví a střílí přesně jak Terminátor. To je na nic, kdyby třeba na nejvyšší obtížnost třeba nepřátelé lépe spolupracovali a taktizovali, to by bylo něco jiného.

Tomik_one
Tomik_one
Level 1 Level 1
19. 6. 2013 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na rozdíl od některých zde diskutujících se mi zdá článek recenze dobrá. Zaujala mě však jedna pasáž cituji "Pustit se do pomalého nabíjení ruční nabíječkou ve chvíli, kdy slyšíte něco nesnesitelně naříkat, chce zkrátka pořádnou odvahu a nebo alespoň jedny slipy do zálohy"

Autore já myslel že si žena ? :-)

randomofamber
randomofamber
Level 17 Level 17
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
19. 6. 2013 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Tomik_one]... alespoň jedny slipy do zálohy"

Autore já myslel že si žena ? :-)[/quote]

Třeba to je tím, že to psala hlavně pro pánské publikum..., ale hlavně, ony existují i dámské slipy...

Ke kritice délky hraní bych jenom poznamenal, že je spousta her, které jsou spíš interaktivním příběhem. Pokud se jedná o záměr neměl by to být mínus. Pokud by bylo hraní poměrově víc, pak by příběh mohl ztrácet dynamiku...

Naopak souhlasím se záporem špatné optimalizace pro ovladač. To, že se jedná o verzi pro PC není omluvou. Naopak, PC má větší možnosti než konzole a hry na PC by měli dělat vše proto, aby konzolisty přetáhly na svou stranu.

janis
janis
Level 1 Level 1
19. 6. 2013 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen pro zajímavost - neví někdo, proč mají sparťané na uniformách v názvu Sparta "S" latinkou a zbytek v azbuce (v té se píše "S" jako "C")?

jarda69
jarda69
Level 1 Level 1
19. 6. 2013 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

" Pustit se do pomalého nabíjení ruční nabíječkou ve chvíli, kdy slyšíte něco nesnesitelně naříkat, chce zkrátka pořádnou odvahu a nebo alespoň jedny slipy do zálohy." Měl bych prosbičku na slečnu Lucii. Nebyla by fotečka ?

veteran13
veteran13
Level 1 Level 1
19. 6. 2013 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na hře mě hlavně mrzelo ,že tam nebyli delší pásaže kde by se člověk bál. Jako v 2033, když tam na něj z dě r skákaly ty velké krysy, nebo v knihovně(ta byla hodně dobrá). A ten konec ve styu COD mi přišel divný. Ale stejně je to letos nejlepší hra co sem hrál :)

kalam
kalam
Level 1 Level 1
19. 6. 2013 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No popravdě souhlasím. Tak po polovině hry jsem to smázl - neskutečně nudná hra. Hrál jsem na hardcore a jednoduší fps jsem snad nehrál. Ta hra je sice na hardcore linkovaná na stealth, jenže AI protivníku je nulová čili jsem procházel koridory jako nůž máslem a protivníky jsem v klidu ignoroval.

Lavak
Lavak
Level 1 Level 1
19. 6. 2013 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslim ze k takemuto clanku by zo slusnosti patrilo na zaciatku napisat: "Ospravedlnujeme sa ale s technickych pricin nemozeme uverejnit novu recenziu hardwaru tak aspon Lucia narychlo pre vas v autobuse nachystala par peknych screenov s najnovsieho Metra a pridala nejake svoje dojmi. Dakujeme za porozumenie."

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
19. 6. 2013 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SOUHLAS s kingbean :arrow:

czexe666
czexe666
Level 1 Level 1
19. 6. 2013 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Riku]Prosím Vás, najděte si někoho jinýho na podobné články. Tohle jsou strašny sra*ky co tady ta ženská píše. Už jsem na její články alergickej.[/quote] Taky sem na jeji clanky alergickej. To vypada jak kdyby zacala hrat hry teprv pred rokem... A dat do kladu zmutovany nepratele? :D :D boze....

Semtexx
Semtexx
Level 1 Level 1
19. 6. 2013 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aha takze nekdo kdo nehral predchudce a ani necetl knizky se tu snazi hodnotit hru ktera je predevsim o atmosfere a zpracovani postapo zivota v metru.. S usmevem mi to pripomina jak zapadni media nevenuji prilis pozornosti zaklinaci 2 jakozto vychodnimu rpg ve kterem se ztraceli (aby ne kdyz necetli knizky sapkowskeho a nehrali jednicku) a pritom se jedna o jedno z nejlepsich rpg vubec.. v tehle hre nejde o to zmasakrovat pul metra a vymlatit celej povrch od mutantu coz by si asi autorka prala jak sem pochopil z clanku.. na me i tak tam bylo moc strileni.. priste at na hru plive nekdo kdo aspon vi o co de a hral predchudce .. nejlepe cetl i knizky.. za mne po 2033 jedna z nejatmosferictejsich her celkove.. proste nasadit si pobouchanou masku a vyjit na povrch kde vas oslepi slunce a pak zniceny kreml a rude namesti a v zapeti vas chytne do paratu "demon" to je neco co jinde neuvidite.. takhle zobrazit postapo svet v hernim byznysu umi malokdo ..

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
19. 6. 2013 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mílá paní autorko, jak tak čtu vaši recenzi, tak jste asi obtížnosti Hraničáře nezkoušela. Osobně jsem už dlouhou dobu nehrál hru, která by měla obdobnou obtížnost.
Například: čekám na převozníka uprostřed polozbořené stanice metra, kolik mi zbývá nábojů do brokovnice můžu jenom odhadovat, ale moc jich není, protože mám maloukapsu. Ze všech stran skáčou zmutovaní potkáni a já vím, že jak mě jeden chytne za límec, skončil jsem... a že jich všude okole teda je!
Navíc, Metro-LL je snad první hra, u které jsem neměl tendenci přeskakovat příběhové sekvence.

Je jen škoda, že hra nebyla delší... což se ovšem dá vždycky spravit kdejakým DLC.

Metro prostě není Skyrim, aby jste si mohla běhat po světě, plnit pitomé kill/bring kvesty, bez sebemenšího vlivu.

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
19. 6. 2013 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz Jen tak pro informaci, na obtížnosti Hraničáře mátě jenom 2 zbraňové sloty, kapsu na náboje jen třetinovou a především ani nevíte, kolik těch nábojů skutečně máte (jenom ve městě jo)... no ale zase naštěstí zmizí ty konzoloidní ikonky typu seber/uškrť/vyskoč a podobně.

Broxik
Broxik
Level 1 Level 1
19. 6. 2013 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz souhlasim atmosku to ma pekelnou i proto sem jeste jednicku nedohral. Clovek dycky uzmoula kamose joshe a pak je posraty az za usima:)) Treba tu dvojku aspon dohraju:)

Deerro
Deerro
Level 1 Level 1
19. 6. 2013 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prvé Metro som rozohral 3x a nikdy som ho nedokončil. Po prečítaní knihy sa však môj pohľad na hru radikálne zmenil a odvtedy som Metro 2033 prešiel 6x a Last Light mám načatý druhý krát.

Nedá sa to brať ako každá iná FPS hra. A z toho dôvodu ste mohli recenziu nechať na niekoho, kto tomu "životu v Metre" aj trochu rozumie .. stavím sa, že by to dopadlo ináč :wink:

faunik
faunik
Level 1 Level 1
19. 6. 2013 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vyloženě miluju, když si někdo stěžuje na herní dobu, jak autorka ODHADUJE je asi 7 hodin. Ta hra je sice koridor, ale nabízí nepřeberné množství věcí k prozkoumání, spoustu odboček a zákoutí.
Osobně mi nové Metro trvalo dohrát na ranger mod přes 12 hodin.
O pofidérně napsaném textu ani nemluvě.

WinnyPHA
WinnyPHA
Level 1 Level 1
19. 6. 2013 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

secky fps hry su nuda, idete v ohranicenom uzemi a strielate co vidite, jedine cim sa to odlisuje je pribeh, a myslim ze Metro sa znovu podarilo... ale Metro by som si vedel predstavit na styl Fallouta, to by bolo to prave pre mna

mt2013
mt2013
Level 1 Level 1
19. 6. 2013 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je zbytečné navážet se dokola do autorky recenze, hodnotíme hru jako takovou.

Pozitiva:
- Super atmosféra po většinu hry
- Zajímavý děj resp. námět dle knihy
- Super zpracování. Jako v předešlém díle se i tentokrát počitač pěkně zapotí hru rozchodit na odpovídajícím rozlišení
- Zajímavý nápad s dvojím ukončením hry podle výsledku sbírání morálních kreditů
- Hezké představení Stanislavského souboru včetně “nadaných” hereček
- Útoky mutantů vám pěkně zvednou adrenalin

Negativa:
- Krátký příběh. Výrazně kratší než první díl. Bylo oznámeno že od příštího měsíce budou postupně k dispozici čtyři rozšiřující balíčky (Faction Pack, Chronicles Pack, Tower Pack a Developer Pack) ale udělat hlavní hru krátkou a následně prodávat extra baličky se většině uživatelům líbit nebude.
- Příliš lineární a naskriptovaný příběh. Tvůrci by si měli připomenou své dny kdy pracovali na programování STALKER a dát vic volnosti a kreativnímu hraní hry. Dokonce i v tunelu metra bych se měl rozhodovat jak a co dál.
- Nízká náročnost soubojů s vojáky. I na nejvyšší obtížnost kromě cca jedne dvou lokalit ve většině případech odstřelujete nepřátele jako králíky aniž se zmůžou na organizovaný útok.
- Téměř nemožné ukončit hru „dobrým“ koncem protože nesesbíráte dostatečně morálních kreditů resp. vlastní karmu poškodíte nějakým tím skutkem
- Omezený výběr zbraní. Ve hře vidíte dvě zbraně (těžký kulomet a plamenomet) ale nevyzkoušíte si je. Už v půlce hry můžete mít přes tisíc kreditů (nábojů) ale stejně si za to prd koupíte (před převozníkem cestou do Benátek můžete zlikvidovat 20 nepřátel a vracet se k prodejci a postupně prodavat)

I pres negativa je to super hra. Musím souhlasit s hlavni recenzí, pokud by byl hlavní příběh dvojnásobně delší a rozpracovanejsi byl by to jasný favorit na hru roku.

Hanzales
Hanzales
Level 1 Level 1
19. 6. 2013 22:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

já si to "málo hraní" vynahradil tak, že už jsem to dohrál potřetí a až dopařím Last Of Us minimálně 2x, tak si mezi tím zapnu kompl a Last Light jako přestávku a pak musím Last Of Us adekvátně nadehnat, takže 4x, sakra, to je ale dlouhá hra, ještě ji nemám dohranou ani poprvé, bo jsem celá weekend makal :/

Jaroch
Jaroch
Level 1 Level 1
20. 6. 2013 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dokáže mne k nepříčetnosti dohnat když slyším jak si mlaďoši v mém okolí povídají o Metru a vyslovují jméno hlavního hrdiny ARTYOM jen proto , že jim nikdo , ani recenzenti na webech nejsou schopni říct že se to vyslovuje jednoduše ARŤOM . Je to jako bych vyslovil irské jméno PATRICK tak jak se píše . Prostě na poblití .
Co se týká článku samotného tak to by snad měl dělat někdo kdo tomu skutečně holduje a ne že musí něco sesmolit a odevzdat anebo má prostě sekci her na starosti .

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
20. 6. 2013 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroch Možná si ti mladíci neumí zapnout zvuk ve hře. Každou chvíli na hlavního hrdinu někdo řve jménem... nebo vámj to prostě dělají naschvál :)

Jaroch
Jaroch
Level 1 Level 1
20. 6. 2013 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz To že se o Metru baví nutně neznamená že tu hru mají v compu. Ale někde o té hře četli , například tady na webu .
Povídat si s kolegy v práci o AC COBRA od SHELBY také není podmíněno jeho vlastnictím :wink:

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
21. 6. 2013 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz @Jaroch: Jenomže to auto si nestáhnete z kdejakého torrentu. A nebuďte naivní a netvrďte že to většina takových kluků neudělá.

Jaroch
Jaroch
Level 1 Level 1
24. 6. 2013 05:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz @Koudz: Jsem rád , že jsi sám použil slovíčko většina . Takže sám uznáváš , že ne všichni si to šlohnou . Ale to na věci neřeší , že recenzenti nedokážou do češtiny správně přepsat ruské jméno .

MAX HACKER
MAX HACKER
Level 1 Level 1
23. 6. 2013 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Recenze je psaná opravdu ženskou a tenhle článek hlavně vypovídá o tom, že ta autorka se hlavně teprve učí. Navíc si nedokážu představit, že by redakce PCT měla někoho z LEVELU, nebo SCORE. Tam jsou ostřílení pisálci, kteří hru zhodnotí opravdu kvalitně a hlavně rozebírají prvký které tu ani nejsou. Nicméně je to zadarmo a tahle recenze je celkem fajn, ale pro koupi hry by se musela Lucie více snažit a napsat o hře minimálně 10odstavců :)

gGeorg
gGeorg
Level 1 Level 1
25. 6. 2013 03:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MAX HACKER Zadarmo to neni. Tech deset minut meho zivota slecna Lucie vyplacala na ko**tinu. Ja vim mohu si za to sam. Krizek v rohu a PCT nechame par tydnu odpocinout .... .

Honelix
Honelix
Level 1 Level 1
25. 6. 2013 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K hodnoceni clanku uz se vyjadrovat nebudu... myslim si o tom sve a napsano bylo dost... co mne vsak zklamalo, je hra temer celkove. Vsichni pisi jaka je uzasna atmosfera a paradni pribeh? Ano... neni to zle, ale oproti Metru 2033? Ubohost! Cetl jsem knihu a prvni Metro si zahral s obema konci. U LL jsem cekal, ze atmosfera bude stejna ne-li lepsi... Ani nahodou... Pribeh je zajimavy, koridorovy styl hry je zde na miste (kam jinam bychom v tunelech chteli utikat), ale atmosfery prvniho Metra to nedosahlo a nedosahne ani za pid... cim dal vice se vsechny hry, ktere driv za neco staly, blizi styl CoD. Je to smutne. Presto ze jsem hru prosel v Ranger modu a to prece jen doda trochu jiny herni zazitek, nadsen kdovijak nejsem a po tak dlouhem cekani jsem cekal opravdu vice, nez hezky vizualne zpracovanou hru s prumernym pribehem. Proste mi tam chybely okamziky strachu a napeti, ktere v Metru 2033 byly vyborne a tady se proste vytratili ve vicemene nudnou FPS...

Reklama
Reklama