Zpět na článek

Diskuze: Might & Magic Heroes VII: Ještě jeden tah a jdu spát!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Thargas
Thargas
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Články slečny Jíříkové ze zásady nečtu, ale když se objevila "recenze" mé milované série, neodolal jsem. Ovšem už přirovnání s presidentem mě varovalo. Přiznám, skončil jsem asi u druhé kapitoly, prostě to nešlo. A mám velmi vtíravý pocit, že "recenzent" hru viděl velmi zběžně. Bohužel teď nemám moc času a teprve jsem dokončil první kapitolu, ale hra je to vynikající a nejde se od ní odtrhnout. Grafické zpracování, necháme bokem, je to věc názoru a já jsem spokojen, ale výtky směrem "ztřeštěnému UI" a nepochopitelnému ovládání mě dorazily. Pokud má slečna Jiříková problém klikat po mapě na panáčka, jezdit s ním po mapě a případně nakupovat jednotky přes jednoduchá okna je něco špatně. Třeba Takový třetí díl, kterým se všichni zaklínají je xkrát nepřehlednější. No s bugy jsem se nesetkal a prázdnost map je věc názoru, ale i "prázdné" mapy na střední obtížnost nebyly snadné. Já vím, že se podobní nespokojenci objevují stále a vzhledem k absolutní ignoraci redakce asi lidé stále dostatečně klikají, ale je třeba si uvědomit, že klikají především proto, aby se podívali, jaká je to katastrofa a kam až může publikace recenzí klesnout.

pavel234
pavel234
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Thargas Je vidět, že jste hru nehrál, naopak já s recenzí souhlasím a Váš hejt na něco co je pravda je prostě jen sražení se sebe sama do žumpy pomluv. Hra je šílená, myslím, že recenze je ještě moc mírná. A to, že popíše laikovi co a jak mi nevadí. Jádro pudla je v recenzi popsáno.

khorghan
khorghan
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pavel234 hejt :lol: vy puberťáci jste v posledních letech tak neskutečně vztahovační a věčně uražení - ta blbost na Vás musí vyloženě kvést 8)

že autorka píše jak prase zadní nohou, popisuje hru jak babička na penzi, na ukázku škaredé grafiky (prý úplné minimum) použitje maximální přiblížení postavy a není ani schopná napsat, kolik fps jí to jelo - WOW - jsem uchvácen 8)

pavel234
pavel234
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pavel234 @khorghan: Blbosti plácáš dál, protože jsem Tě nachytal na švestkách - hru jsi neviděl a hned blábolíš. A pubertu jsem prošel před 20ti lety, takže ani tohle střelivo netrefilo cíl. A HOMM7 jsem hrál cca 10h a tak mohu objektivně posoudit, a nevykřikovat jen plameny na něco, co jsem četl jen nadpis. Grafika je hnus jako seprané triko, jednotky tak zaměnitelné, až to bolí, chyb tuny, crash do systémů skoro u každého a nejhorší jsou koridorové mapy, které volnost hlásají tak jen na papíře. Ale chápu, že je lepší lízat po fórech a házet tam flusy na cokoliv. Když si neumíš v recenzi najít podstatu, je mi líto, chyba bude ve Tvém přijímači.

khorghan
khorghan
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pavel234 @pavel234: Tak 25 max ti bude chlapečku (zastydlej puberťák) - takový kydy 40letech chlap nestvoří 8)
1) já tu hru v komentáři nijak nehodnotil ty lumíku - nauč se ve svejch imaginárních letech konečně číst/chápat
2) dopělej čtyřicátník a koupí si tento typ hry hned po vydání ? :lol:
3) grafiku dle dostupných videí a screenshotů posoudí každej - na HOMMM je to standard
4) autorčiny recenze bohužel nikdy žádnou podstatu neměly - ale zřejmě jsou holt cíleny na cílovou skupinu lama+

thorgal
thorgal
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pavel234 @khorghan: Hmno, není mi sice ještě 40, ale už se tomu hodně blížím. Hrál jsem jen 7beta, ale myslím, že na vytvoření vlastního názoru to stačí.
1, Do tohohle se vám nebudu plést.
2, Je to s podivem, ale 6 jsem si koupil krátce po vydání. 7 si asi nekoupím vůbec, protože ta investice nemá smysl. Přitom mám doma prakticky všechno z HoMM serie, včetně 3 HD, kterou jsem za 15Eur pustil jenom dvakrát.
3, Grafika je opravdu tragicky prázdná a HoMM hodně podprůměr. Navíc layout je prakticky zkopírovaný z 6. Přitom už v 1440p na to nestačí ani GTX770 a o 4K ani nemluvím.
4) Když odhlednu od balastu, nepřesností v textu a jejího rádoby vtipného básnického střeva, tak v jádru musím s Jiříčkovou souhlasit. Dokonce bych řekl, že byla ještě moc mírná, protože HW náročnost rozhodně není tak malá jak píše. Kromě problémů s grafikou jsem ji na notebooku mohl dát proti 7 protivníkům 15 min pauzu, než to moje i5 4500U spočítalo. Přetaktované i5 3750K to dávalo do 5 minut, ale i tak je to dost šílené.

Můj závěr je, že tenhle čtvrtý "návrat ke kořenům" je asi největší vřed série.

khorghan
khorghan
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Thargas no mě stačilo "Jakmile tato pole vyčerpáte, musíte otočit hodinami,..." dokonalý popis tahové strategie :lol:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hodnotím kladně tu lehkou rozborku náročnosti (pokus rozjet hru na nějakém průměrném notebooku).

:arrow: Thargas
Já mám se všemi 3D HoMaM vlké problémy, bojiště ještě v pohodě zvládám, ale pohyb po mapě mi přechodem do 3D značně znepřehlednilo situaci, proto jsem žádnému z těch nových dílů nepřišel na chuť. Je otázkou do pranice jestli je problém v samotném přechodu do 3D, nebo jestli je to otázka práce grafiků (kteří tam dle německého settleřího vzoru chtějí naplácat co nejvíce kudrlinek).

pospa
pospa
Level 5 Level 5
8. 10. 2015 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musim rict, ze mam naprosto stejnej pocit jako Thargas.. 1. nechapu proc na pctuningu jsou recenze her, ale budiz, je to asi hodne propirana zalezitost. 2. nechapu proc se pani nebo slecna pousti do debilnich prirovnani s prezidentem? Co to jako ma bejt? A k samotny recenzi, da-li se ten slint tak nazvat, bych rad neco podotknul. Pravda je, ze hra mela par bugu (mozna jeste ma - nevim, uz jsem po patchi nic nepozoroval), hlavne s temi ulozenymi pozicemi. Pohled na grafiku je hodne subjektivni a osobni, mne osobne se libi a nemyslim si, ze by byla tak strasna jak se tu pise. Hratelnost hry je z meho pohledu vyborna, ale vadi mi treba hodne dlouhe pocitani tahu nepratel. Vec, o ktere tady neni ani zminka a podle me dokazuje, ze se autorka neobtezovala hru hrat po nejakou delsi dobu. KLikani na mesta? Vlevo dole je ikonka, na kterou staci kliknout a jste hned ve meste. S UI neni ABSOLUTNE zadny problem, vsechno funguje uplne normalne. Najimani jednotek, staveni budov, pohyb, upgrady - vsechno je uplne v pohode. Souhlasim s tim "kolacem" na vlastnosti hrdiny, tomu se chce opravdu trochu venovat aby to cloveku zalezlo pod kuzi. Jestli se zacina s hrdinou na 30.lvl je divny, ale je to kampan, je takhle navrzena a asi to ma svoje duvody. Chcete-li si zahrat od nuly, mate dalsi moznosti.. skirmish, multiplayer.. zadnej problem snad ne? Otazka je, jak to bude s AI u skirmishe, to jsem osobne nezkousel, ale verim spise tomu, ze to nebude nic moc. No suma sumarum - z myho pohledu je tahle "recenze" uplne o hovne :)

stoRmjE
stoRmjE
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pospa A tvůj příspěvek je myslíš o čem ?:)

kalam
kalam
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stoRmjE o hovně jako všechny příspěvky kromě mých samozřejmě.

kalam
kalam
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle je PC exluzivita. Může mi teda PC-Sráč vysvětlit, kde se stala chyba s tou grafiku a proč to nemá telesaci, super cool HBO+, textury 8K apod, když to konzole v tomhle případě nebrzdí?

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam Vzhledem k tomu, že předchozí díl vypadá v mnoha případech lépe, je jasné, že nejde o limitaci platformy, ale neschopnost vývojářů / neochotu vývojářů financovat vývoj hry.

Jako by jsme neměli stejných případů až až. Heroes jednoduše degradovali na status indie her.

Add vždyť to vydává Ubisoft, koho to ještě překvapuje?

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JoeBlack např. mě to nepřekvapuje. Poté, co jsem viděl recenze na Might and Magic X mě už nepřekvapí nic...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam Chlape, takový Armikrog, to je teprve nářez (vzhledem k částce jíž byl komunitně zafinancován).

kalam
kalam
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute jo takzvaně 1 milion doláču utopených

luke777
luke777
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Slecna jenebetycna krava na entou.Nechapu jak tohkle undividum muze psat nejake recnze o necem cemu vubec nerozumi.vubec bych se nedivil kdyby to bylo copy paste.Za dalsi by me zajimalo co ma spolecneho prezident s touto hrou ci s firmou ubisoft.Hra je jen dalsi ze serie sracek od ubisoftu a 3 dil nic neprekona.

Milhausl
Milhausl
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luke777 Myslím, že problémem her, které poslední dobou vyšli z herního světa Might and Magic a které vyvíjel Limbic, je ten, že Ubisoft chtěl vydělat hodně za málo. Tedy nechtěl do toho investovat téměř nic a tak autoři využili již existující grafické věci z jiných her a podobně. Současně na tom ale Ubisoft chce vydělat těžké prachy a tak se tváří, že se přece jedná o AAA hru, kterou si musí každý koupit. To je docela problém. Mylo tomu tak i u MMX, kde navíc když Ubisoft zjistil, že to zas tolik nevydělává, ale že zájem o tu značku je, zrušil její další vývoj a tedy i opravování bugů. Místo toho Libmic poslal dolovat zlato jinam, tedy k vývoji Heroes 7. Předpokládám, že co se týče vyladění a opravení hry, aby to nebyla alfaverze a posunulo se to alespoň do fáze betaverze, bude mít podobný vývoj i zde, nejprve bude mnoho keců, jak na tom makají a pak to zabalí, protože se už nebude chtít Ubisoftu dávat další peníze do vývoje (když se hra již prodala). Snad alespoň tu beta verzi zvládnou, final-relase těžko.

Milhausl
Milhausl
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luke777 Myslím, že každý má právo napsat svůj subjektivní pohled na věc a pokud o tento pohled má zájem i nějaké médium, tak jej tam i prezentovat. Tedy hry jsou i pro slečny, popřípadě i pro "krávy", které na to mají také názor, ačkoliv může být jiný, než třeba můj. O to ostatně zajímavější to je, sledovat, jak hodnotí úplně jiné věci, než třeba já a že jí vadí věci, které by mě ani nenapadly řešit. Je jasné, že tyto recenze nejsou objektivní pravdou, ale subjektivním názorem pisatele a že vyžaduje docela odvahu, napsat názor kritický.

Pokud chci jakous takous objektivitu hodnocení, musím těch recenzí přečíst velké množství a i tak tato objektivní pravda se nemusí shodovat s tou mojí subjektivní, kterou budu mít po hraní hry.

Osobně bych nadával spíše na recenzenty, u kterých se evidentně psaní recenze stalo součástí PR vydavatelů a kde má recenze za cíl pouze dělat reklamu dané hře. Pokud je recenze kritická, mám alespoň pocit, že tak tomu není a je to opravdu vlastní názor autora s kterým prostě jen nemusím souhlasit.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
8. 10. 2015 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hra má v podstatě jen dva problémy. Bugy a to od kategorie kritické až po lehce otravné (má vyjít patch příští týden). AI která je mírně řečeno dost stupidní.

Zbytek hry z hlediska hratelnosti a designu nemá nějak problém. A v podstatě to je docela dost dobré. Oproti HoMaM 3 je to kapku pomalejší (nicméně snesitelné).

Mimochodem na město stačí kliknout a pak kliknout na tu malou ikonku města, která je nad tím označeným městem. :) Ale je mnohem snazší na to používat ty automatické ikony vlevo.

Ano UI není nějak úžasné (alespoň co se měst týká), ale kromě toho je vcelku v pohodě.

Limbic dělal co mohl, nevim co kdo čeká od hry s naprosto minimálním rozpočtem. Ubisoftu je naprosto jedno jak to dopadne, pro ně je důležitý akorát ten prvotní cashgrab a tím to hasne.

Stejně jako u MM X nejspíš plánují tuhle sérii zrušit, jakmile to dle nich nebude rentabilní. Jen doufám, že pak prodají práva někomu kdo má mozek a schopnosti (finance dodají fanoušci klidně přes crowdfunding).

Hra sama o sobě není špatná, kromě bugů a AI je naopak vlastně dosti dobrá. Po pár patchích nejspíš bude i dost fajn.

5h1nj1
5h1nj1
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 10. 2015 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius No dobre, ale to jsi v tom pripade proste hodne velkorysy. Co ty animace/modely v cut scenach i v boji? Co to superdlouhe cekani na tahy? Co ta v podstate neprogresivni kampan? A moje oblibena Inferno frakce tam jako fakt vubec neni?!
Btw, rict, ze hra ma dva problemy a ze jednim z nich jsou bugy, je celkem legracni. :) Takze ma vlastne stovky problemu (bugu).
Jsem milovnikem znacky. Trojka a petka(po vsech patchich a DLC) jsou perfektni. Ale tohle...

Reptile
Reptile
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius Tohle je bez komentare... proc musela dostat zrovna tuhle hru, cist to nebudu. Vim ze bych na to nemel. Zvasty o nicem. Radsi si prectu opravdovou recenzi jinde. Stacilo mi podivat se na nadpis a bylo mi hned jasne co cekat :( bohuzel :(

Redakce na ctenare uplne kasle. Dost mozna ji i zachranuje, a klika plusove body...x mesicu se tu ctenari snazi davat minusy, a odebirat 0,30Kc proti 0.50Kc a dost casto jsou ty jeji ho*na clanky v minusu...ale i tak.. stale tu je...

takze nam davaj jasne najevo. snazte se jak chcete..jste nam u prd*le... asi jako nase vlada. Takze rezignuju. Nectu to... cista ignorace teto holcicky

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Reptile To je dobre ze to nectes, alespon nevykoukas pismenka....

kocourmikes1
kocourmikes1
Level 1 Level 1
8. 10. 2015 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

co se o tuhle serii stara ubisoft, tak to jde do haje, VII jsem sice nehral, ale z videi a scrennshotu jak kdyby z oka vypadala sestemu dilu...tahle serie by si zaslouzila poradnej rozpocet a mnoho laskyplnych let vyvoje

humik
humik
Level 23 Level 23
9. 10. 2015 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ty jo nas*at zakaznikovi do huby za 50E... to je majstrštyk, Ubicrap jede...

gertas
gertas
Level 1 Level 1
9. 10. 2015 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vsechny dily serie mi prisly fajn, jedny vice jine mene, ale toto je opravdu spatne (kdyz neberu vpotaz grafiku ktera se mi jevi jako minimalisticka a k homamum mi nesedi)... apon diky te bete jsem se tomuto "regret trainu" vyhnul... mozna za rok, jestli to hodlají dodelat a odladit...

Hammy
Hammy
Level 1 Level 1
9. 10. 2015 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak mě napadá, co je minimální rozpočet?
Ono Poláci dokázali vydat ultra titul, kde ty západní AAA tituly vypadají jako hnůj pro další zpracování.
Tahle hra má dobrý základ, vše ostatní je jaksi "špatně".
Hrával sem HoMaM 2,3,4,5... no a 6ka byla jasný náznak odpadu. (konvertovaní hradu byla totální perverzita)
Naštěstí v 7 to není, hra je vcelku hratelná, ale odladěnost, UI, celkový dojem je na hraně hratelnosti. HoMaM by měl nejspíše projít proměnou jako restart série TombRaider. Takhle dělají z HoMaM jen hru, nad kterou bude mladá generace ohrnovat nos.
Jednoduše řečeno, Ubisoft si koupí obraz "MonaLisa" a přibarvuje na ní řetízky, prstýnky, brejličky, kšiltovku a přitom nehledí na to, že už všechno dávno zničil tím, že to vůbec dostal do ruky.

luke777
luke777
Level 1 Level 1
10. 10. 2015 23:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://steamcommunity.com/app/321960/reviews/

afk_cz
afk_cz
Level 1 Level 1
23. 10. 2015 23:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

bohuzel toto potvrzuje moje obavy. Ubisoft opet nezklamal. Asi tam maji hlavni slovo jen manazeri a neslysi na zadne podnety. HOMM2,3,4 jsem hral, mam koupeno dokonce nekolik licenci, u 3. serie vsechny datadisky samostatne, pak complete, to same 4. serie, krabicovky a pak complete, ale jakmile to prevedli do hranate neprehledne "3D", tak jsem prestal hrat nove dily. mam sice koupene 5,6 a 7beta vramci nejakeho bundlu, ale vubec mne to nezaujalo. stejne jako prechod warcraft 2 na 3. skoncil jsem u pekne dvojky. jedina hra, kde mne zaujalo zpracovani pri prechodu na pseudo 3D byl Starcraft a ta dvojka se fakt povedla. C&C jsem hral a hraju jen do Generals, kde uz neslo poradne odzoomovat a vsechno mazle a hranate. opravdu nechapu tu hroznou potrebu ukazovat nedokonale low-res polygony. vzdyt HOMM4 vypadal skvele a nepotreboval zhyzdit. co se tyka hot-seat, tak uz nekolik let hrajeme s manzelkou HOMM3, mame nahrane stovky hodin v HD verzi pod linuxem. uplne jsem zajasal, kdyz Ubisoft vydal HD verzi a narval jsem jim za ni prachy. hezke je jen menu a castecne hra. ale proc tam sakra nedali datadisky ? proc chybi generator map ?? jsou sice obezlicky, jak protlacit mapy z HOMM3 complete do jeji Steamacke HD verze, ale proc ?? Fakt nemam posledni dobou Ubisoft vubec rad a asi to byla moje posledni investice do tohoto molochu....

pje
pje
Level 1 Level 1
1. 11. 2015 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autorovi bych doporučil, aby nesrovnával vojně dostupné hry s volně dostupnými aplikacemi, o OS nemluvě. Jinak může rychle ztratit odborný kredit.

Reklama
Reklama