Zpět na článek

Diskuze: MSI GT70 0NE – herní monstrum s GeForce GTX 680M

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

sam_217
sam_217
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 05:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jak by to asi dopadlo, kdyby šlo taktovat i to CPU...podle mě by šel výkon ještě dál...taky by mohli nějakou modifikací biosu odstranit limity takty jádra GPU, stejný je to i s GTX660M, která jde též taktovat pěkně, ale její max je na +135MHz což je fakt málo...přitom tak karta by šla bez problému vejš.

Výkon fakt pěknej, ale kolik musíme platit za notebook, abysme dostali aspoň výkon stolního PC v ceně 20 000 kč...

pixel0
pixel0
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 06:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ví někdo jak je možné, že tato mobilní GPU má vyšší výkon než desktopová GTX 560Ti a zároveň má spotřebu pomalu vyšší než celý tento herní notebook?

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
23. 8. 2012 07:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pixel0 GPU v tomto notebooku je stejné jako v High-end desktop (GTX 680/670/660 Ti) a jelikož má specifikace hodně podobné GTX 660 Ti , je náskok výkonu vůči GTX 560 Ti značný ... a spotřeba? Výběrové čipy, nízké napětí GPU i pamětí, absence velkého ventilátoru a podobně ... takto u notebooků bývá.

WinnyPHA
WinnyPHA
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 07:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pixel0 žeby to bolo rozdielom 40nm proti 28nm ? laicky povedané polovičná velkosť, polovična spotreba

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 06:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to opravdu znatelne lepsi mit dve SSD v raidu 0 nez jenom jedno?

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingbean Neni. Ale dobre to vypada.

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
23. 8. 2012 07:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingbean V tomto případě ano, jelikož to SSD není samo o sobě žádný drtič výkonu, v radiu už ale ano. U výkonných SSD to ale poznat není, mám ve svém domácím PC dva nejrychlejší Intely v Raidu a v běžných činnostech znát výhody Raidu nejsou poznat, v určitých aplikacích ale ano.

Braňo1977
Braňo1977
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 07:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Najvýkonnejší? Vlastimil a Stach písali že je výkonnejšia 7970M alebo take dačo.

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
23. 8. 2012 08:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Braňo1977 Já tuto informaci uvádím na základě měření několika notebooků etalonu mezi notebookovými servery - Notebookcheck, http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GTX-680M.72679.0.html
Zatím to nemám možnost ověřit sám, ale pracuji na tom abych HD 7970M sehnal. Ale nemám důvod nevěřit výše odkazovanému důvěryhodnému serveru.

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier To je taky správné. Podle notebookchceck hodnotím i já a řekl bych že výkon HD 7970M a GTX 680M je vyrovnaný. Někde je rychlejší AMD někde nVidia. Stejné jako minulí rok mezi HD 6990M a GTX 580M. Je cena je dosti rozdílná :)

Kyselinka
Kyselinka
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten doveryhodny zdroj mas na mysli Stacha? :lol:

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
23. 8. 2012 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kyselinka ale no tak ...

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 08:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkná recenze a ani jsem jí tady nečekal. Notebook špatný není ,ale jediné co se mi osobně nelíbí za cenu NB je to chlazení. Mě se zdá že NB na to jaké má rozměry je špatně navržený a takový Alienware či CLEVO jsou na tom líp s návrhem.
Chlazení tady v MSI dělá větší hluk jak v Alienware nebo CLEVO. Prostě kdyby dali dva ventilátory tak by to bylo o dost lepší. Výkon je ale perfektní. Jinak k tomu OC CPU: základní i7 3610QM taktovat nejde ,ale taková i7 3720QM jde taktovat max o 400MHz přes Intel Extreme Tuning Utility. Teploty s této recenze moc nehodnotím není s čím srovnávat a proto počkám na notebookchceck. Ale jinak je tady škoda že dochází ke škrcení. Což ale podle notebookchcek dělá snad každé herní MSI.
Ale jinak za tu cenu 62K já osobně bych si radši koupil Alienware M17 a měl bych také perfektní reproduktory které jsou snad jedny z nejlepších a v klidu řeknu že mají větší objem zvuku než tyto v MSI. No a mnoho lepšího co se týče chlazení a výkonu :)

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
23. 8. 2012 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlastimil91 Alienware s GTX 680M stojí skoro 70 000 Kč, má ale 3D displej. MSI se dnes prodává za 59 000 Kč což není zanedbatelný rozdíl i pro lidi co kupují v této třídě. Alienware je také pekelně hlučný. Toho procesoru škoda, ale tím by zase v tisících narostla cena.

citizen
citizen
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 09:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier Souhlas. Alienware v této konfiguraci je také pekelně hlučný, takže co se týká chlazení a výkonu, jsou na tom s MSI uplně stejně. Akorát pro někoho je Alienware modla, na kterou nedá dopustit, i když poslední dobou nic extra nepřinesli a na fórech se objevuje víc a víc lidí, co má s nějakým modelem problém.

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier Já osobně bych sáhl po HD 7970M a i7 3720QM u Alienware i u CLEVO. Nevidím nějaký značný důvod proč jít do GTX 680M.

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
23. 8. 2012 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Vlastimil91: já osobně bych nesáhl ani po jednom, na hry mám desktop a už jsem pár Alienwarů měl a mě to nevyhovuje. zas takový hráč nejsem abych si tahal hry s sebou. Ale GTX 680M je výkonnější a méně žere než HD 7970M a to podstatně ... Optimus je Optimus

Kyselinka
Kyselinka
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Vlastimil91: A uz to zacina :lol:

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Z. Obermaier: No výkonnější jak kde spíše vyrovnané. Za tu cenu si myslím že se nevyplatí. Spotřeba ta nižší je ,ale tak to je detail který mě u takovýchto NB moc nebere. Optimus... přepínaní grafik Alienware umí taky. HD 7970M topí v Alienware pouze 68C v pokojové teplotě 24C ve furmark a to je hodně luxusní a CPU neškrtí v plné zátěži.

Jenda.K
Jenda.K
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pan redaktor je ve svete notasu asi novy, rozsah recenze velky ale v noteboocich je znat slovo laika. Dat 60 tisic za msi je uhozene, to radsi skladacku ALIENWARE nebo GOLDMAX nebo DEVILTECH. Nejvykonnejsi MSI jak clanek uvadi take neni! Vykonnejsi je treba goldmax scorpius nebp panther ktery ma GTX 680M ve SLI zapojeni, ALIENWARE m17x nabizi vykonejsi CPU, 32gb ram, stejne tak šasi P150EM a 170EM ktere jsou levnejsi nez tohle msi a nabizi k tomu vykonnejsi procak nebo 32GB RAM. Skoda ze ty ceny nejsou na polovine, aby byly notebooky dostupne i beznym lidem....

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
23. 8. 2012 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jenda.K To máte pravdu, že jsou lepší alternativy .... ale o desítky tisíc držší! Goldmax, Alienware ... všechny stojí o desítky tisíc víc než MSI.

PS. v zahraničí by s vámi nesouhlasili, tohle MSI je tam ohromným hitem a je kompletně vyprodaný!

Jenda.K
Jenda.K
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jenda.K A koukam ze alienware M18x taky lze sehnat se SLI okolo teto cenove relace

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jenda.K Tak za Alienware M18 ve SLI by jsi si řádně zaplatil v Evropě. V USA to není tak strašné ,ale tady je to palba. Jinak ano CLEVO výkonem a chlazením MSI za tu cenu překoná ,ale zas né ve všech ohledech jako celek NB.

Jenda.K
Jenda.K
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Az ted jsem zjistil, ze ma ten notebook jednookuhove chlazeni! To je neskutecny ulet, musi to mit tak 60db pri chlazeni v zatezi, extremni debilita.

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jenda.K Podle notebookchceck 53,5db. To Alienware i CLEVO je tišší.

DrakeRS
DrakeRS
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vydrží tomu baterka alespoň na naběhnutí systému?

GamesPeter
GamesPeter
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cituji:

"Novinkou na trhu je pak GeForce GTX 680M, jež je opravdu hodně výkonným řešením, nejvýkonnějším mobilním řešením vůbec. Je jasné, že v některých hrách bude Radeon HD 7970M výkonnější, v průměru jej ale GeForce poráží –což vám ukážeme v další recenzi notebooku s mobilním Radeonem. Škoda, že výrobce nedal kartě vyšší takty pamětí, výkon by se posunul ještě výše. Co ale zanedbala Nvidia, můžete dohnat sami, karta jde bez potíží taktovat a já se s ní dostal na pěkných 905 MHz pro jádro a 5 GHz pro paměti. Výkon pak všude stoupl průměrně o deset procent. Tahle nataktovaná mobilní grafika podává výkon téměř srovnatelný s desktopovou GeForce GTX 660 Ti nebo starší GeForce GTX 580 a to je "maso"."

Co to je za nesmysl? Ano GeForce GTX 680M je hodně výkonná, ale výkonově se leda tak vyrovná po přetaktování GeForce GTX 560.

To jak OBR říká, že GeForce GTX 680M je po přetaktování výkonná skoro jako GeForce GTX 580 nebo GTX 660 TI, jako sebral kde?

To byl něčím posilněn, když psal tuhle recenzi a nebo byl jen rozčarován výkonem mobilní GeForce GTX 680M? Naměřená minimální i průměrná FPS, jak na základních frekvencí, tak i po přetaktování jsou daleko, ale daleko menší než dokáže vyprodukovat GeForce GTX 580 nebo GeForce GTX 660 TI.

Možná kdyby byla ta GeForce GTX 680M spřažena s druhou ve SLI, tak pak se už dostáváme na výkon GeForce GTX 570, ale to by bylo už zase za jiné peníze.

Ano mobilní čtyř jádrové procesory jsou v noteboocích skoro stejně výkonné v mnoha směrech jako desktopové CPU. Dvou jádrové mají sice taky slušný výkon, ale ten už oproti nim upadá výrazně dolů.

Ale tyto kecy, že GeForce GTX 680M je stejně výkonná jako GeForce GTX 580 nebo GeForce GTX 660 TI jsou zcela vadné a mylné. Stačí se podívat na recenzi, kterékoliv grafické karty a srovnat naměřená FPS u GeForce GTX 580 s těmi v této tabulce. A to ještě jsou ty mizerné FPS pod hranicí plynulosti naměřené s vypnutým AA.

A jinak doopravdy testujete stejné scény jako při testech grafických karet a nebo tu scénu občas vyměníte za jinou. Protože takovéhle Modern Warfare 3, se vším na max a v 1920x1080px má vyšší minimální i průměrné FPS, než má třeba takový MSI N680GTX Lightning přetaktovaná na 1300MHz GPU a 6800MHz paměti. No to mi je fakt zajímavý, že takováto mobilní sračka dává o tolik na hubu své vymazlené kolegyni od MSI určené pro desktop. Že by nějaký překlepy. A nebo třeba úpal ze sluníčka. Zkrátka velmi, ale velmi velmi zajímavé.

Jinak si tam přehoďte pro příští testování grafických karet barvičky s označením rozlišení u grafů u nových her. Že by grafika zvládala rychleji rozlišení 2560x1600px než 1920x1200px?

Tady to je. :D
https://pctuning.tyden.cz/hardware/graficke-karty/24437-msi-geforce-gtx-680-lightning-nejvyssi-vykon-super-vybava?start=13

Přijde mi to fakt ubohý, jak nás autor lakuje a chce krmit těmito kecy. :D

Jinak notebook je pěkný a moc se mi líbí, ale jak už tady bylo řečeno, aby notebook měl výkon stolního počítače za 20 000 Kč, tak musí stát tyto nehorázné prachy. Za tyhle prachy už máte fakt kvalitní herní stroj, který vám vydrží hodně dlouhou dobu a pak jen vyměníte základovku, CPU, GPU a ty paměti zas tak moc nestojí a v nákupu se snadno ztratí. Dokoupíte pak jen nový OS nebo si zvětšíte kapacitu disku, ale s tímhle tím neuděláte kromě výměny disků a zvětšení, jinak dost dostatečné kapacity pamětí. Třeba u takového Goldmaxu si vyberete konfiguraci a poté si můžete nechat za pár let dát do saši nový CPU i GPU. Disk a paměti pak vyměníte snadno, jako u každého notebooku. Víc se mi líbí ale ASUS, který má lepší chlazení, které je tiché, chladí lépe než ten u MSI, který řve a teploty šplhají daleko vysoko a to pro notebook není vůbec, ale vůbec dobré.

Jinak až na ty bláboly o výkonu GeForce GTX 680M, jak je skoro výkonná jak GeForce GTX 580 nebo GeForce GTX 660 Ti, tak je to rozsáhlá, kvalitní a super recenze, vesměs jako vždy. :D

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
23. 8. 2012 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GamesPeter Na dlouhý text krátká odpověď - výkon nataktované GTX 680M (3DMark11X) - 2275 bodů, výkon GTX 580 - 2100 bodů, GTX 660 Ti - 2521 bodů.

Battlefield 3 (1920) - GTX 680M - 54fps, GTX 580 - 54 fps, GTX 660 Ti 51 fps ...

tak co, je výkon přetaktované GTX 680M něke mezi GTX 580 a GTX 660Ti? - Je!

GamesPeter
GamesPeter
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier Hm, spíš je výkon když tak mezi GTX660 TI a GTX580, když má v Battlefield 3 (1920)GTX660 Ti 51 FPS a GTX580 54FPS. Spíš bych když tak řekl už, že má výkon GTX580, když má taky těch 54FPS. Nebo ne? :D

To skóre v 3DMark11X je podle mě každému ukradenému. Ten kdo si koupí tento notebook, tak nebude od rána do večera provozovat jeden benchmark za druhým. Každého zajímá především herní výkon.

Tak jak pak, že je výkon GTX680M mezi GTX580 a GTX660 Ti, když v takovém Call of Duty Modern Warfare 3 (1920) má GTX680M po přetaktování minimum 83FPS a v průměru 116FPS, když takový MSI N680 Lightning na 1300MHz GPU a 6800MHZ MEMORY má v této hře při stejném nastavení v průměru 55FPS? To testujete jinou scénu nebo co? Že by slušně přetaktovaná GTX680 měla nižší průměrné FPS o více jak polovinu. Asi tady není něco v pořádku.

Jinak jsem zvědav, jak by GTX680M zvládala to hraní ve 3D, jak říkáte, že by tomuto notebooku slušel 3D Display. Pochybuji, že by se to dalo hrát, při těchto minimálních i průměrných FPS. Možná tak na nejnižší detaily by to s 30FPS šlo

Ovšem, jak řekl Vlastimil91:"A co když ta karta chcípne dřív než by měla když je přetaktovaná?"

OC přinese další nárůst výkonu, ale co spotřeba a teploty a následný hluk. Tento DTR topí a hluk má vysoký i v základu, natož asi teprve po přetaktování. Lépe má uzpůsobené chlazení ASUS u svých krásek ze série Republic of Gamers.

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier A co když ta karta chcípne dřív než by měla když je přetaktovaná :?:

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 21:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @GamesPeter: Jinak máš pravdu. U toho MW3 je to docela divné jak tady naměřili v desktop verzi jen 55FPS. To už i na mé HD 6990M jelo rychleji :) To 3D bude nic moc když se tady podívám na ten test 3D s GTX 580 tak s GTX 680M to bude bud stejné a nebo horší. A ještě k tomu si rychleji zničím oči.

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @GamesPeter: Já samozřejmě OC na své HD 6990M dělal ,ale v MSI no nevím aby se nepřehřívala kor teď v létě ve vedrech.

GamesPeter
GamesPeter
Level 1 Level 1
24. 8. 2012 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Vlastimil91: Proč by jsi si měl ve 3D Vision mařit oči?
Jasně někomu hraní ve 3D Vision vadí. Bolí ho oči nebo hlava po pár hodin hraní. Každému to hold nevyhovuje. Ale pokud ti to vyhovuje, tak je to zase paráda a hraní to posunuje o kus dál.

Samozřejmě to chce mít dobrou grafiku. 3D Vision je vysoký žrout výkonu, ale třeba, když u nějakých náročných her zaměníš MSAA za méně náročný a jen o malinko méně hezčí FXAA, tak výkon rázem stoupne jeho i dostatek na 3D Vision, kvalita je vesměs stejná, v nějakých her FXAA strašně rozmazává a obraz je tak příšerný, tam to chce ten MSAA, ale někde je velmi pěkný a při běžném hraní se rozdíl těžko pozná, to pak jen při zkoumání screenů z blízka. Pak se rozdíl pozná a i ty serepetičky, které po vypnutí přidají klidně 30FPS a při běžném hraní si jich nevšimneš. Každopádně je výhoda FXAA vyhlazování hran i na slabším stroji, nebo ho použít pro vyšší rozlišení, z důvodu nedostatku nebo zvýšení FPS. Minule jak tady byl ten test 3D Vision 2, tak referenční GTX570 nebyla o moc pomalejší než referenční GTX680, ale podle mě to ještě doladí ovladače. Každopádně na 3D Vision to chce mít jen hig end a ještě přetaktovaný až na doraz. U notebooku se od toho asi odloučit, protože stejně jak by to asi vypadalo na 15" nebo 17" display.

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
25. 8. 2012 03:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @GamesPeter: Mě s 3D oči ani hlava nebolí ,ale je vědecky prokázáno že 3D s brýlemi ničí nejvíc oči než 3D bez brýlí či bez 3D úplně. :)

JiVy
JiVy
Level 48 Level 48
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
23. 8. 2012 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MSI GT70 0NE byl sice ohlášen už před nějakou dobou, ale v českých e-shopech je dostupný maximálně jeho menší bratříček, 15,6" MSI GT60 0NE a to právě za tu cenu cca 59 000 Kč.
17" ntb s GTX 680M jsem v českých obchodech ještě nezahlédl. Nejvýhodněji se dá sehnat Clevo (Sager) za cca 2500-3000 USD podle konfigurace.
Uvítal bych tedy informaci, kde se MSI GT70 0NE dá koupit za 59 000 Kč.

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
23. 8. 2012 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JiVy je tam od včerejška ... s GTX 680M ten co jsem testoval, CZC - 59 000 Kč s DPH

Figgis
Figgis
Level 1 Level 1
24. 8. 2012 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier Jediný notebook s GTX 680M na CZC je GT60 čili 15,6"! GT70 jsem nenašel ani v jednom českém e-shopu. Proto bych Vás chtěl požádat, abyste mi sdělil, kde jste ho našel Vy a odkud je tedy Vámi udávaná cena? Děkuji.

Jenda.K
Jenda.K
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JiVy Český GOLDMAX=CLEVO=SAGER. Je třeba si říct však o slevu, tyhle eshopy na miru musi clovek ukecat a nebude problem snizit cenu o 5 tisic myslim.

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jenda.K Ano Goldmax ti slevu dá. Já vím i přesně kolik ,ale nebylo by hezké kdybych to všude roztroubil. To se nedělá.

SAGER je z USA a tam je to luxusně levné ,ale kupovat to do Evropy se už nevyplatí.

xkryspin
xkryspin
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jenda.K @Vlastimil91: Pokud SAGER - pak nejlepší byl od XOTICPC.com - tam byli docela nadšenci (včetně zahoření, výměny pasty, a nabízejí asi nejvíce úprav herních notesů co sem na netu našel). Problém je s dopravou do ČR (DPH) a případnou reklamací. A i po tom to vycházelo pouze o nějakých cca 5% než totéž od deviltech /mysn (ty jsou cenově velmi podobné).

JiVy
JiVy
Level 48 Level 48
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
23. 8. 2012 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Jenda.K]Český GOLDMAX=CLEVO=SAGER. Je třeba si říct však o slevu, tyhle eshopy na miru musi clovek ukecat a nebude problem snizit cenu o 5 tisic myslim.[/quote]
Český Goldmax je hodně drahý, pokusil jsem vybrat konfigraci za cca 2750 USD a Goldmax si za ni napočítal 82000 CZK a to mi nepřijde stejné.

xkryspin
xkryspin
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JiVy Doporučuji koupit v německu od Deviltech.de nebo Schenker (mysn.de). I s dopravou, a příplatkem na záruku (doprava ode mě a k nim zdarma) mě to vyšlo o skoro 15 000 Kč levněji než stejná konfigurace CLEVA od goldmaxu (42kkc vs 58kkc) - (a skutečně ne a ne a není žádný rozdíl v LCD).

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xkryspin Dovolím si nesouhlasit. Já vlastním DevilTech Fragbook DTX takže vím. Rozdíl v LCD je ,protože Goldmax nabízí premium display a to XMG ani DevilTech nemají. Doprava u DevilTech je 50€ u XMG 35€ nebo 40€ s pojištěním (kdyby se to při cestě rozbilo). Budeš chtít reklamovat tak jim to na své opakuji na své náklady musíš poslat. Ale je pravda že výrazně ušetříš o proti Goldmaxu a to bylo to hlavní proč jsem koupil od DevilTech :)

xkryspin
xkryspin
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xkryspin @Vlastimil91: Já si to u MYSN nechával stavět celé - včetně požadavku na výměnu LCD za lepší panel (dokonce se dá pořídit 1900x1200 panel v matu, pokud si o něj řekneš) ... takže rozdíl oproti goldmaxu není (proto sem to zdůrazňoval v tom svém příspěvku).

MYSN mi za cca 100 EUR dalo prémiovou záruku (2 roky záruka se vším všudy + 1 rok bezplatný servis) včetně dopravy zdarma - dopravu zdarma pro ČR sice neinzerují, ale po krátké domluvě a zjištění, že DHL operuje i u nás, tak na to v pohodě kývli. Jediné co byl problém, že sem na to musel počkat 3 týdny.

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xkryspin @xkryspin: Ano tímto způsobem to jde. U DevilTech ale posíláš na vlastní náklady. Když se jich zeptáš na věci co nemají tak se snaží vyjít vstříc zákazníkovi to je pravda ,ale né každý musí vědět že to takto jde. Někdo to prostě neuvidí v konfigurátoru a řekne že je to špatné.

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Můj názor je jednoduchý - počítač/notebook u kterého při plné zátěži dochází u CPU k Throttlingu, je prostě špatně navržený počítač a je lepší se mu vyhnout. Obvzláště když to stojí 60tisíc.

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
23. 8. 2012 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi ale v situaci ke které se v reálu ani nepřiblížíme, copak bude někdo pouštět na NTB Prime + Furmark?

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier To že to Throttluje při max. zatížení znamená, že chlazení nemá žádnou rezervu. Stačí pár měsíců - zanešení větráku/radiátorů prachem, či provoz v parném dnu a rázem to bude Throttlovat i při běžném zatížení.
Při venkovní teplotě 23 stupňů dosáhla grafika vysokých 81 stupňů. Jakou teplotu by měla při venkovní teplotě 30 stupňů? Řekl bych, že by se ozval Throttling i na grafické kartě.
Jednoduše řečeno, chlazení nemá žádnou rezervu.
Ono mně to stejně přijde ujeté snažit se vůbec takhle výkonné komponenty narvat do notebooku. Při spotřebě 200W může být opravdu řeč o přenosném radiátoru.

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier Ano to nepouštíme. Ale máte ten NB ještě v redakci? Zkuste BF3 a jestli bude CPU držet pořád tak všech čtyřech jader na frekvenci 3-3,1GHz. Pokud ano je to ok ,ale pokud ne tak takový NB bych nechtěl. Mě osobně můj DevilTech při BF3 drží pořád 3,2GHz a CPU je vytížen na 45%. A to většinou jedou první dvě jádra na 3,3GHz a zbylé dvě na 3,1GHz. Ve prime95 nespadne takt všech jader po 2,8GHz a teplota nepřekročí 80C!

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @siddhi: Uchladit se dá v pohodě i 300watt v NB viz AW a CLEVO.
No mě HD 6990M (740/1000MHz) v pokojové teplotě 30C teď v tomto vedru nepřekročila 85C a CPU jel na 77C. Za tyto teploty vděčím luxusní tepelné pastě Coollaboratory Liquid Ultra kterou jsem tam nanesl místo té základní co tam dávají. U MSI by to ale moc nepomohlo aspoň co jsem četl.
Tady při pokojové teplotě 24C: https://plus.google.com/u/0/photos/110548895163081443961/albums/5659226787975688577/5771438615872222882

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi Přesně to říkám i já. A ještě dodávám pokud topí nad 90C ani neuvažovat o koupi.

roman2277
roman2277
Level 23 Level 23
23. 8. 2012 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Vlastimil91]Já osobně bych sáhl po HD 7970M a i7 3720QM u Alienware i u CLEVO. Nevidím nějaký značný důvod proč jít do GTX 680M.[/quote]Tak si asi slepý,když nevidíš softwarové púroblémy se 7970tkou.Zeptej se Deegra proč bude měnit 7970tku za 680tku.Nvidia je bezproblémová karta s nižší spotřebou a teplotiu při vyšším výkonu.Jen si za to patřičně zaplatíš.Jinak oproti Alienwaru má toto MSi lepší zvuk(nehodnotím zahuhlané basy u AW,ale perfektně vyváženou reprodukci ve všech pásmech),klávesnici,raid,audio výstupy.

roman2277
roman2277
Level 23 Level 23
23. 8. 2012 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Z. Obermaier]To máte pravdu, že jsou lepší alternativy .... ale o desítky tisíc držší! Goldmax, Alienware ... všechny stojí o desítky tisíc víc než MSI.

PS. v zahraničí by s vámi nesouhlasili, tohle MSI je tam ohromným hitem a je kompletně vyprodaný![/quote]Přesně.Máte naprostou pravdu!Stačí se podívat do threadů na foru notebookreview.Jinak celá řada od MSI v novém šasi skoro nemá chyby.Už od minulého léta od modelu GT 780.Jinak Vlastimil a podobní uživatelé jsou jen fanatičtí vyznavači firmy AMD.Těch si nevšímejte.

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roman2277 Nejsem žádný vyznavač klidně bych nVidii tehdá koupil ,ale proč jim připlácet když HD 6990M jede v pohodě a cena byla o dost nižší. HD 7970M nedělá ve všech clevo problém s výtěžností. To že to dělá Deegrovi neznamená že to dělá všem a právě na notebookreview o tom lidi psali že né všem se toto děje. Takový AW je bez chyb tam HD 7970M funguje v pohodě a přepínání GPU taky. Orgasmic třeba psal že v AW měl nejlepší zvuk s NB co kdy měl (A TO MÁ TEĎ MSI).
Proč Deegr mění za GTX 680M? No protože HD 7970M odepsal a teď se mu vyplatí spíš koupit GTX 680M :) Tak asi tak.

roman2277
roman2277
Level 23 Level 23
23. 8. 2012 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Vlastimil91]Nejsem žádný vyznavač klidně bych nVidii tehdá koupil ,ale proč jim připlácet když HD 6990M jede v pohodě a cena byla o dost nižší. HD 7970M nedělá ve všech clevo problém s výtěžností. To že to dělá Deegrovi neznamená že to dělá všem a právě na notebookreview o tom lidi psali že né všem se toto děje. Takový AW je bez chyb tam HD 7970M funguje v pohodě a přepínání GPU taky. Orgasmic třeba psal že v AW měl nejlepší zvuk s NB co kdy měl (A TO MÁ TEĎ MSI).
Proč Deegr mění za GTX 680M? No protože HD 7970M odepsal a teď se mu vyplatí spíš koupit GTX 680M :) Tak asi tak.[/quote]Hm...on už totiž kartu 7970M od AMD nechce vidět.Zde vůbec nehraje roli cena.Ale to že se pánové od AMD opět vykašlali na softwarovou podporu.K čemu je výkon,když nefunguje korektně přepínaní a karta jede jen na 60% výkonu? Je to prostě totální průser.

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roman2277 Jak psal Bangla AMD na problému pracuje a jak píšou lidi na notebookreview né každému se tento problém děje. Ale je fakt že kvůli tomuto problému jsem radši sešel z nákupu nového NB a počkám do příštího roku.

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlastimil91 Z. Obermaier: chtěl bych se zeptat. O kolik stoupne FPS když přetaktuji jen paměti a né jádro? Dík

Esla
Esla
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 21:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jinak pekny clanek...a chtel bych se zeptat jestli planujete recenzi na NB MSI GE60 a Lenovo Y580...co sem tak procital ruzne fora tak spousta uzivatelu se prave rozhoduje pro tyto 2 NB...tak by me celkem zajimalo nejake objektivni zhodnoceni techto NB..dik za odpoved

neeveew
neeveew
Level 1 Level 1
23. 8. 2012 21:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprosto spokojenej se svym stavajicim NB od MSI, pockam si na dalsi update a urcite koupim znovu.

Reklama
Reklama