Zpět na článek

Diskuze: Necelých 8 kilobytů: Jak velký je kód zkázy?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
28. 3. 2020 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

30000 base pairs = 60000 bitov = 5700 bajtov = 5,7 kilobajtu

kajinek
kajinek
Level 0 Level 0
28. 3. 2020 22:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jediny co umime je ze ted VIME presne co chripku zpusobuje a VIME proc jsou vsechny vakciny proti nic na NIC.

co je sileny, ze si farmakologicky firmy vymohly zmenu ve dvou pravidlech co je a co neni padnemie.

vysledek - loni by covid NEBYL paandemie - letos JE pandemie.

tzn, to cemu rikame chripka (protoze to je covid a dalsi mutace) je ted nakazou a farma firmy si mastej kapsy. i kdyz, mozna jsou trochu zdeseny z thohoco rozjely, jsou to jen firmy co maj managery, bez vize etc.

Razi3L
Razi3L
Level 1 Level 1
30. 3. 2020 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajinek Všechny, co tvrdí, že to je obyčejná chřipka a že je to nafouknutá bublina, bych poslal povinně jako pomocnou sílu do nemocnic. Tam je lidí nedostatek. Jen doufám, že tihle blbouni budou dodržovat nařízení a nebudou prskat na ostatní...

Krtek_no1
Krtek_no1
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
29. 3. 2020 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajinek Máš recht chytráku, každym rokem touhle dobou jedou v půli světa krematoria 24/7 kvůli chřipkový epidemii.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
29. 3. 2020 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krtek_no1 asi tak jen obyčejná chřipečka, akorát bez hostitele vydrží násobky toho co hřipka a má extrémní infekční potenciál :)
- budují se masové hroby
- nestíhají se testovat živí natož mrtví, i když v některých regionech stoupá úmrtnost 6-10x násobně oproti mnohaletému průměru, tak se COVIDU připíše jen cca 1/4 umrtí, takže to potom nevypadá zas tak hrozně :)

kajinek
kajinek
Level 0 Level 0
30. 3. 2020 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krtek_no1 @blackbox: v nemocnicich jsou jen lidi co stejne LETOS umrou. o masovych hrobech nemuze bejt rec. Co se tyce krematorii ty maj TRADICNI zen prijmu jako z kazdy chripky, koukni se kolik je tu krematorii, jaky jsou kapacity pohrebnictvi obecne a zjistis ze na jare je to MASAKR kazdy rok.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
29. 3. 2020 06:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajinek Covid je chripka a ty si simpanz. ;-)

Nedos
Nedos
Level 31 Level 31
28. 3. 2020 23:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajinek Covid není chřipka. K chřipkovýmu viru má hodně daleko.

kolecko
kolecko
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
29. 3. 2020 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tie automaticky spúštané videá a reklamy

jozicka
jozicka
Level 1 Level 1
29. 3. 2020 22:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zaroven by se tento princip dal v budoucnosti vyuzit jako ockovaci latka.. Staci naockovat jen jednoho a cele lidstvo ziska protilatky (vcetne odpurcu ockovani..) A farmaceuticti akcionari nebudou mit co zrat..

Elevea
Elevea
Level 8 Level 8
30. 3. 2020 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale vážně, čím se oheň liší od prionů? Možná by se stálo za to dávat se na život ne jako na objekt, ale jako na proces. A živé by mělo lokálně entropii snižovat, kdežto neživé vždy entropii zvyšuje. I vir stejně jako priony nebo oheň entropii zvyšuje, protože likviduje uspořádanější systém, aby vytvořil méně uspořádaný. Naproti tomu tasemnice se stává součástí ekologie hostitele a proto jeho entropii snižuje. Člověk je stejně tak součástí snížené entropie pozemského biosystému a ten pak využívá energetický tok, který by tu byl tak jako tak.

kajinek
kajinek
Level 0 Level 0
30. 3. 2020 22:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elevea "I vir stejně jako priony nebo oheň entropii zvyšuje, protože likviduje uspořádanější systém, aby vytvořil méně uspořádaný"

tak tohle uz samo o sobe je totalni nesmysl. Entropie se zvysuje, protoze stejne jako Thanos se vesmir snazi dosahnout rovnovahy.

Vesmir se NAOPAK snazi o extremne presne usporadany system, stejna teplota, stejne rozmisteni hmoty etc.

Elevea
Elevea
Level 8 Level 8
31. 3. 2020 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajinek Jasně a proto vznikají gravitační studny a chemické vazby, zatímco se vyzařuje energie.
Já jsem mluvil o lokální entropii. Zadruhé uspořádání není rovnováha. Rovnoměrné rozložení energie a hmoty je nejvyšší možná entropie a zároveň to je totální chaos. Prvotní dokonalé uspořádání s nejnižší entropií je Velký třesk.
Pokud by to fungovalo, jak píšete, pak by důsledkem existence byl všudypřítomný život, což garantuji, že se nestane.
Cílem chaosu je termická smrt navzdory obecnému přesvědčení, že se skrývá v ohni. Nezbývá, než se s tím smířit.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
30. 3. 2020 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elevea To jsi se do toho nějak zamotala, všechno živé naopak velmi zvyšuje entropii. Sám život je možno chápat jako urychlení zvyšování entropie Země a to rychlejší degenerací hornin, oceánů a atmosféry. Naopak síly ukryté v neživé hmotě, entropii snižují, například v procesu zformování hvězd a planet z mezihvězdné hmoty.

karle
karle
Level 1 Level 1
30. 3. 2020 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb Ne. Celková entropie vesmíru v průměru stále roste. Inteligentní život je jedna z mála věcí, která ji dokáže lokálně snižovat. Virus ji zvyšuje, nejde o inteligentní život.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
30. 3. 2020 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @karle: Prdlačky :-) Živý organismus, jmenovitě třeba jednobuněčný organismus neustále zvyšuje entropii svým metabolismem a dává tomu pěkně pokouřit, na rozdíl třeba od kusu šutru. Mnohobuněčné organismy založené na uhlíkovém metabolismu doslova řízeně hoří, to je panečku entropie.

kajinek
kajinek
Level 0 Level 0
30. 3. 2020 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @rnb: zivot entropii ZASADNE snizuje. sice zatim ve skale vesmiru je zem nic, ale na ZEMI je entropie v porovnani s ostatnim vesmirem velmi nizka. diky zivotu a predevsim inteligentnimu zivotu. zjisti si nejdriv co entropie je.

kajinek
kajinek
Level 0 Level 0
30. 3. 2020 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jestli to nejakej stat jako Svedsko nebo USA udrzej ze se nenechaj strhnout populistickou vlnou a delat naprosto smesny kroky jako karaanteny apod. abysme meli srovnani.

pokud to vydrzej, tak podle mne bude rozdil v nula sulnul nic.

ale kdyz se udela statiostiky, tak diky karantene by umrelo u nas 1000 lidi co meli stejne nejakej moribundus, tak ve svedsku na stejnej pocet obyvatel umre 2000.

hura, porazili jsme chripku, za cenu zniceni ekonomiky. a tech 1000 zachranenejch stejne umre do konce roku, pajcto to proste maj uz spocitany.

Krtek_no1
Krtek_no1
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
30. 3. 2020 22:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajinek Ano, zdravotní sestra ročník 72 měla stejně v plánu letos umřít ty BLBE

kajinek
kajinek
Level 0 Level 0
31. 3. 2020 00:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krtek_no1 nejsem necita, ale rocne umre v CR 100 000 lidi. z toho je, pokud ji vemu jako statistiku, o cemz se tu bavime, 0,05% procenta. a znovu opakuju, na chripku MUZETE umrit a NIKDO vam nepomuze protoze proste umrete.

kajinek
kajinek
Level 0 Level 0
30. 3. 2020 22:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krtek_no1 ale RIP, zdravotni sestra, mizernej plat za strasnou drinu, prechozeny chripky jedna za druhou, vycerpani z prace, to je nase zdravotnictvi, sestricky fakt makaj na kraji a ted to je jeste horsi.

kajinek
kajinek
Level 0 Level 0
30. 3. 2020 22:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krtek_no1 jajsem rocnik 74 a pamatuju si jak pri protestech v 89 mel umrit student. a nebyla to pravda. takze si pockam , jestli za tim nebylo neco jinyho, podvyziva ve snaze zhubnout etc., nebo je to cely vymysl. uvidime.

nicmene ano, na chripku MUZETE umritkdykoli. STaci nejakej malej problem na srdci, obvykle prechozeny chripky predtim to je killer, takze ano, muze umrit i mlady clovek na chripku. ale jen jeden nebo par, ne tisice.

obvykly prubeh, jeden pripad nic neresi.

jozicka
jozicka
Level 1 Level 1
2. 4. 2020 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krtek_no1 @kajinek: Jenomze jak se ukázalo, tak hodne lidi potrebuje nemocnicni peci a to na celkem dlouho.
To pak tak zatizi zdravotnictvi, ze klidne mohou umrit lide jenom proto ze na jejich osetreni nejsou zdroje (bez ohledu na nemoc).
A co se tyka ekonomiky, jak rychle se vzpamatovala evropa po druhe svetove valce? A to ted zijeme v dobe, kdy opravdu nikdo neumre hladem..

Reklama
Reklama