Zpět na článek

Diskuze: Next-gen konzole budou desetkrát výkonnější než ty současné, tvrdí John Carmack

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no som veľmi zvedavý na tie next-gen konzoly ... ak to nebude mať CPU aspoň 16-jadro, vyše 10GB RAM a grafický výkon niekde ďaleko ďaleko ďaleko za výkonom dnešných najvýkonnejších SLI/CF riešení, tak to rozhodne nebude next-gen ... tipujem, že sa objavia tak v roku 2015 a do roku 2025 budú sužovať hráčov podobne ako je tomu dnes, možno aj viac ... možno nám bude stačiť keď budeme honiť jednu klávesu a ono to všetko spraví za nás ... veď nejako to treba konzolistom a ich úžasným gamepadom uľahčiť ...
- IQLogic

krylow
krylow
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace [quote=IQLogic]no som veľmi zvedavý na tie next-gen konzoly ... ak to nebude mať CPU aspoň 16-jadro, vyše 10GB RAM a grafický výkon niekde ďaleko ďaleko ďaleko za výkonom dnešných najvýkonnejších SLI/CF riešení, tak to rozhodne nebude next-gen ... tipujem, že sa objavia tak v roku 2015 a do roku 2025 budú sužovať hráčov podobne ako je tomu dnes, možno aj viac ... možno nám bude stačiť keď budeme honiť jednu klávesu a ono to všetko spraví za nás ... veď nejako to treba konzolistom a ich úžasným gamepadom uľahčiť ...[/quote]
Nemá smysl polemizovat o tom kolikrát výkonnější budou. Hlavní je, aby je představili co nejdříve, vydali co nejříve a začali prodávat co nejdříve. Do tý doby se nic nepohne, ať vývoj her nebo komponentů.

Lachtánek
Lachtánek
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace [quote=IQLogic]no som veľmi zvedavý na tie next-gen konzoly ... ak to nebude mať CPU aspoň 16-jadro, vyše 10GB RAM a grafický výkon niekde ďaleko ďaleko ďaleko za výkonom dnešných najvýkonnejších SLI/CF riešení, tak to rozhodne nebude next-gen ... tipujem, že sa objavia tak v roku 2015 a do roku 2025 budú sužovať hráčov podobne ako je tomu dnes, možno aj viac ... možno nám bude stačiť keď budeme honiť jednu klávesu a ono to všetko spraví za nás ... veď nejako to treba konzolistom a ich úžasným gamepadom uľahčiť ...[/quote]

Ty si muzes vyhonit tak akorad cicinu a ne cudliky na gamepadu. Pod názvem next-gen konzole si nepředstavuju bezpodmínečně nejvýkonější dělo ale pros¨tě něco, co tu ještě nebylo. Připadne mi zbytečny donekonečna jenom zvyšovat výkon. Ocenil bych spíš něco jako rozšířenou virtuální realitu nebo jak to nazvat. Např. ovladání hry jako v kinektu ale aby jste v té hře "byli". Třeba nějaké brýle nahlavu a vydíte okolí jako ve hře nebo něco pdobného. Myslím že technologie na to dnes už sou..

elukok
elukok
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lachtánek A ne čem si ten koment napsal? Na gamepadu? :D

Borgi*
Borgi*
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lachtánek Kinect a revoluční? Co je revoluční na tom, když děcka před telkou mávají rukama a nohama :lol:

Hydrrra
Hydrrra
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lachtánek co to meleš konzolisto?

Lachtánek
Lachtánek
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lachtánek @Borgi*: nerikam ze je kinekt revolucni. rikam ze pod next-gen konzoli si proste neprestavuju sedet u gauce s ovladacem ale neco novyho neokoukanyho. kinekt sem uvedl jako priklad spojeni s jinou technologii, boze sem taky neco psat a hned vas rostrhaji lidi co si honi klacky doma u pocitace a nikdy nevystrcili nohu s baraku

Paxan
Paxan
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lachtánek @Lachtánek: Kinect je sice zajímavá technologie, ale má svá omezení a své problémy.

čwojke
čwojke
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lachtánek @Lachtánek: "vydím rostrhanou nohu s baraku"...Lidi by sice měli aktivně trávit více času, ale některým by neuškodila návštěva školy. Nicméně s gamepadem budeš u gauče sedět ještě dlouho, protože nic lepšího zatím obvykle dostupné technologie neumožňují a ještě dlouho umožňovat nebudou, pokud nebudu brát v potaz kinect a nějaký hopsací podložky...

sam_217
sam_217
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace 10x výkonější.....rok 2015...o tom že bude 10 let trvat než se využije jejich potenciálu opravdu pochybuju, ikdyž, je tu možnost, že vývoj těch konzolí trvá právě tak dlouho, že budou hodně nabušený, ale kdy se v historii stalo, že by konzole nová byla výkonější jak nejmodernější PC komponenty...
Jinak si myslim, že pokud se splní pravda, že next gen konzole opravdu next gen budou opravdu výkonné, tak budeme spokojeni určitě s rasterizační technologií vykreslování grafiky, jenže is myslím, že v roce 2025 už budeme na dnešní (2015) vzhled her pohlížet úplně jinak, nějakej Crysis se bude graficky pohlížet asi jako dnes na první 3D hru...

Petr Štejnar
Petr Štejnar
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sam_217 Kdy se stalo že konzole byla výkonnější nežli PC.Člověče není to ani tak dávno,trochu zavzpomínej,co takhle uvedením Xbox360?Tehdejší nejvýkonnější PC nestačili ale asi to těžko připustíš.

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za tu dobu by mohly být klidně i výkonnější.

sam_217
sam_217
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=net.Xtreme]Za tu dobu by mohly být klidně i výkonnější.[/quote]

Pokud chtěj, aby využít ten potenciál trvalo těch 10let, tak by ty konzole musely být více jak 10x výkonější jak dnešní herní PC se 4jádrem a nvidia GTX560 Ti grafikou.

zumik31
zumik31
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sam_217 Oni ale budou 10x výkonější oproti konzolím, to znamená Xbox360 a PS3, ne 10x výkonější oproti současným PC. Takže budou zhruba stejně výkoné, jako současné highend PC. A ono co taky čekat, prostě nemůžou tam dát hardware, který by byl jiný, než to co se strká do PC a nemůže to mít spotřebu 0,5 kW, takže nextgen konzole budou tak jako tak na svoji dobu výkonem průměrné.

imperator
imperator
Level 0 Level 0
19. 6. 2011 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=IQLogic]no som veľmi zvedavý na tie next-gen konzoly ... quote]

ty si riadny blbko
za prve gamepad je uzasny...som zvedavy ako by si hral napriklad NHLku na tvojich skvelych klavesach...ako trtko jedna vec...druha tu konfiguraciu co si napisal - to je jedine co dokazes ? si sa pochlapil lol...CELL procak dodnes vyuzivaju tak max na 80 akorat sony exkluzivity samozrejme brzda je grafika a ramka...predpokladam ze taky plne 8 jadrovy procak a 2GB ramky a grafika to by som nevedel povedat co bude optimum ale nemala to byt grafika za 300 eur pretoze ta konzolka nebude potom tak pristupna cenovo...ide hlavne o to ze na konzoly sa programuje na nizsej urovni nez Pccka takze sa ten vykon znasobuje...radsej keby si si o tom nieco precital a nie robis saska s honenim jednej klavesy...chod si honit enter alebo nepis radsej nic...

Borgi*
Borgi*
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@imperator A víš proč využívá max 80%, aby ta konzole za 2 měsíce neodešla do šrotu. Kdyby jela naplno, tak je za chvilku po ní. Poruchovost u konzolí je obrovská v porovnáním s PC.

Hydrrra
Hydrrra
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak to je pěknej žvást do větru. počítám, že dva roky od uvedení to zase bude kus smetí do šrotu. aby vydržely 10 let, tak to by se asi trošku musel pozastavit veškerej vývoj, že?

Borgi*
Borgi*
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám Johna Carmacka rád, ale v tomto pravdu nemá. Podívejte se jakou grafiku mají konzole teď v porovnámím s PC, nedá se na ty rozmazané cákance koukat a přesto se ty hry prodávají v milionech. Až vyjdou nové konzole, tak se možná dotáhnou graficky na PC, ale za rok už zase nebudou stíhat a bude se to celé opakovat. Grafika se bude osekávat na minimum, aby to na konzolích jelo, tak jak se to dělá dnes. Doba jde rychle dobřebu a pokrok nikdo nezastaví, jen konzole ho brzí a díky nemožnosti upgradu ho budou brzdit nadále.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Borgi* ono taky záleží na zobrazovadle a taky z jaké vzdálenosti se na to člověk kouká. Jedna věc je čučet na TV z několika metrů a jiná na LCD s vysokým rozlišením z pár desitek centimetrů.....

Dále, kvalita grafiky už nějak úžasně neporoste, spíš půjde o dolaďovaní. Doby kdy se grafika překotně vyvíjela a s každým novým DX byla o kus viditelně lepší jsou už pryč. Už na starém DX9c jde vykouzlit hodně dobrá grafika, ale za cenu obrovských výkonových nároků. DX11 tohlento řeší a i snižuje režii samotného čipu. Dosavadní tzv DX11 hry jsou pořád postaveny na staré DX9c technologii a proto i při těch pár efektech navíc požadují neúměrnou porci výkonu. Carmack jistě ví co mluví, má zkušenosti i znalosti :idea: A jak říká, do toho roku 2025 to může vydržet a pak nastoupí raytracing či jiná metoda fotorealistického obrazu...

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Borgi* tak nevidel bych to tak ruzove jako Carmack ale ani tak sedive jako vetsina lidi tady. kdyz by vysli rekneme zitra, (tak pri dnesnich cenach a vykonu) by mohli mit 4 jadro, 4GB grafiku, velkej disk coz bohate staci na dalsich 5 let urcite...co dneska urychluje pocitace je grafika a ssd...nevim ci by ssd pomohlo konzolim, ale u grafiky by se dala najit varianta na dalsich 5 let taky. vemte si kolik roku vydrzela 8800GT jako top mainstream grafika, dodneska na ni lidi rozbehnout novy hry na slusny detaily (aspon podle prispevku na pctuningu) a konzole bude optimalizovana, takze by z takove grafiky mela byt schopna dost vyzdimat. takze rikam, za tech 300dolaru by se dneska dala postavit konzole, ktera by vydrzela 5 let pro slusne tituly, samozrejme ze za 2 roky uz nebude tak super jako pc, ale uprimne jake nove efekty by clovek jeste chtel? a navic porad je drtiva vetsina her pod DX9, takze asi tak no :D

elukok
elukok
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingbean A proč ti stačí 8800GT tak dlouho? Kvůli konzolim!!! Já mam ati x1950xtx, 3-4 roky stará grafika a vše snad kromě crysis jedu na max až do dnes. A s novim PC zase počkam na novou sérii konzolí, koupim si high end a budu mít na dalších x let vystaráno.

zumik31
zumik31
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingbean Na DX9 to je právě proto, že konzole nic novějšího neumí a prachy pro herní průmysl jsou v konzolích a ne v pc, takže se jede podle nich.

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingbean blbej edit...vysly a ne vysli :oops:

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingbean @elukok: no dobre, uznavam ze ten DX9 se drzi kvuli konzolim, ale i tak se na nem grafika porad zlepsuje (krom posledniho duka ;) takze kdyz nove konzole budou zvladat DX11 tak tu na 5 let myslim bude hodne co prozkoumavat, zrovna u DX mi prijde ze upgradovat ho casteji je zbytecnost...

Chroustostroj
Chroustostroj
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mně to zas tolik nevadí. Nemusim tak často upgradovat PC a za chvíli si zahraju nové hry v plných detailech na integrované grafice v notebooku. NAvíc je docela pohoda si s třeba tři roky starým PC zahrát stále cokoliv v max. detailech :)

walltar
walltar
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

John Carmack: "Vidím konzoli velikou, jejíž výkon se bude dotýkat hvězd."

Akorát je zase PC do roka doženou a předeženou. Ale aspoň konečně bude důvod na upgrade PC.

Alfred1950cz
Alfred1950cz
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

10* výkonnější něž ty současné ?Tak to budou stejně silný jako muj počítač :lol:

Chroustostroj
Chroustostroj
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alfred1950cz Ty máš cpu silné jako 10 x 7jadrový Cell na 3.2GHz a GPU jako 10 x 7900GTX ? Maximálně máš 10 x tolik RAM, ale máš je aspoň tak rychlé jako jsou XDR ? (ty jsou na tom asi jako GDDR 5). Myslím, že asi ne.

Trunda
Trunda
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alfred1950cz "Kromě toho je přesvědčen o tom, že potenciál nových zařízení nebude vyčerpán po dobu deseti let od jejich uvedení."

Pobavil chlapec... :twisted:

Darkhunter
Darkhunter
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

heh, to chci vidět ten brutální výkon konzolí.... Wii U má mít ATInu 48xx a ten novej Xbox AMD 68xx, kde je ten brutální výkon ? ... už teď jsou zastaralé... jinak do konzolí nemůžou narvat high-end, protože konzoli za 25táců si fakt nikdo nekoupí :D

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darkhunter To tedy můžou, není důvod nové konzole neprodávat draho, když bude lepší než konkurenční a žhavá novinka na trhu, za rok si dovoli přejít na menší výrobní proces, zlevnit ,udělat ji menší a tišší a tímhle trendem pokračovat dalších devět let.

sareth
sareth
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

„Po jejích uvedení bude trvat minimálně dalších deset let, než vývojáři využijí jejich plný potenciál. Pokud by tomu bylo jinak, velmi bych se divil,“

To asi ťažko. Nové konzoly budú mať možno akurát základnú podporu 10 rokov. Dnešný vývoj napreduje strašne rýchlo a ešte sa zrýchli. Veď súčasné kozoly sú už po 5 rokoch staré kraksny.

Keď budúci rok predstavia nex gen konzoly na dx11 a začnú sa predávať v roku 2013, potom ďalší rok uvedú dx12 a už tam bude zastaralá grafika.

Nehovoriac o tom že pri návrhu nových konzol sa bude v prvom rade prihliadať na cenu, takže HW bude už v čase uvedenia len priemerne výkonný.

kotry
kotry
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Borgi*]Mám Johna Carmacka rád, ale v tomto pravdu nemá. Podívejte se jakou grafiku mají konzole teď v porovnámím s PC, nedá se na ty rozmazané cákance koukat a přesto se ty hry prodávají v milionech. Až vyjdou nové konzole, tak se možná dotáhnou graficky na PC, ale za rok už zase nebudou stíhat a bude se to celé opakovat. Grafika se bude osekávat na minimum, aby to na konzolích jelo, tak jak se to dělá dnes. Doba jde rychle dobřebu a pokrok nikdo nezastaví, jen konzole ho brzí a díky nemožnosti upgradu ho budou brzdit nadále.[/quote]
ono také záleží jakou práci si programátoři dají s optimalizací her. Klidně se také může stát, že rok po vydání nové konzole vyjde hra, která díky nepříliš dobré optimalizaci, bude ždímat hardware na maximum. Což je současný trend- raději zvýšit výpočetní výkon, než ztrácet čas s optimalizací programu

Trunda
Trunda
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale dokážete si představit ten zdroj co v tom bude muset bejt? ... ta konzole bude mít pomalu 10kg ... (ano přehánim, ale prostě bude o dost těžší a určitě i větší)

k3rb3r0s
k3rb3r0s
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trunda nevím co za nevýhodu je že konzole je těžká? Ale stejně tak nechápu proč pořád prosazují konzole, když ví že pc je hlavní herní platoforma a jinak to nikdy nebude. Než konzole přijdou tak se ten 10x větší výkon ztratí v porovnání s pc v té době. Navíc Ivy bridge a 7xxx amd ati grafiky pošlou konzole do hrobu ještě než se uvedou na trh.

Lada-1
Lada-1
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

proc by PC posilaly konzole do hrobu :?:

Lada-1
Lada-1
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 22:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nestahujte a bezte do obchodu si koupit v dostatecnem mnozstvi (par milionu jako konzolisti) hru za 1500kc a pak vam vyvojari udelaji na co si vzpomenete :!:

Thorton
Thorton
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na jednu stranu jeho názor chápu a není, tak úplně mimo. Rozlišení televizí minimálně 8 až 10 let neporoste a tudíž bude s námi 1920x1080 ještě dlouho. Dnešní generace grafik většinou fullHD dobře zvládá. Pokud vyvinou něco o trochu více přelomového a nadčasového než byl ve své době Xenos a solidní procesor k tomu, tak jim pouze optimalizování kódu vydrží 5-7 let a budou v pohodě. Těch 10 let na trhu vydrží. Ale jsem přesvědčen, že potenciál už v té době bude využit.

Lada-1
Lada-1
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Thorton ano je to tak :!:

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 00:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Thorton Už dnes jsou televize s vyšším rozlišením, tuším 2560x1080 nebo tak něco, uvažuje se, že do pár let tu je 4K(nejspíš 3840×2160), kamery filmaři mají a hned na to by mělo přijít UltraHD, to potrvá těch 10-20 let, než se to dostane mezi lidi. každopádně FullHD je dnes sice pro řadu lidí vidina blízké budoucnosti, ale v high-endu to začíná být málo...

Thorton
Thorton
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@net.Xtreme [quote=cursedslayer][quote=net.Xtreme]Už dnes jsou televize s vyšším rozlišením, tuším 2560x1080 nebo tak něco, uvažuje se, že do pár let tu je 4K(nejspíš 3840×2160), kamery filmaři mají a hned na to by mělo přijít UltraHD, to potrvá těch 10-20 let, než se to dostane mezi lidi. každopádně FullHD je dnes sice pro řadu lidí vidina blízké budoucnosti, ale v high-endu to začíná být málo...[/quote]
V Japonsku už jede testovací provoz Super(Ultra) HD a to má 7680 × 4320 (ehm). A to je masakr :)[/quote]

Ano, máš pravdu. Ale důležité je to slovo [b]testovací[/b], takže těch 8 až 10 let tu 1920x1080 ještě vydrží.

Thorton
Thorton
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@net.Xtreme Televize s 2560x1080 tj 21:9 tu už nějaký čas jsou, ale jejich rozšíření je velice velice nízké. To, že v Japonsku spustili testování v 3840x2160 nechává vývojáře klidnými, protože než se tohle rozlišení dostane do běžných domácností, tak to bude právě těch 8 až 10 let o kterých jsem psal výše.

jo3ph
jo3ph
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 07:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=sareth]„Po jejích uvedení bude trvat minimálně dalších deset let, než vývojáři využijí jejich plný potenciál. Pokud by tomu bylo jinak, velmi bych se divil,“

To asi ťažko. Nové konzoly budú mať možno akurát základnú podporu 10 rokov. Dnešný vývoj napreduje strašne rýchlo a ešte sa zrýchli. Veď súčasné kozoly sú už po 5 rokoch staré kraksny.

Keď budúci rok predstavia nex gen konzoly na dx11 a začnú sa predávať v roku 2013, potom ďalší rok uvedú dx12 a už tam bude zastaralá grafika.

Nehovoriac o tom že pri návrhu nových konzol sa bude v prvom rade prihliadať na cenu, takže HW bude už v čase uvedenia len priemerne výkonný.[/quote]

trva to 5 let nez se z konzole stane kraksna? super. pcko si donesu domu postacim na stul a uz mi tam stoji starej nevykonej kram :)

M-Kk83
M-Kk83
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 07:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Lada-1]Nestahujte a bezte do obchodu si koupit v dostatecnem mnozstvi (par milionu jako konzolisti) hru za 1500kc a pak vam vyvojari udelaji na co si vzpomenete :!:[/quote]
a ty zahod konzoli a kup si pc a pak mi tady neco žvatlej...

Lada-1
Lada-1
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-Kk83 aha tak ty nemas na konzoli a krades hry a dalsi SW :D tim se moc nechlub :roll:

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
20. 6. 2011 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-Kk83 on má ale pravdu, nezávisle na tom, zda má PC nebo konzoli. Ty bys pracoval, kdybys věděl, že ti "někdo" vezme skoro celou výplatu?

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=net.Xtreme]Už dnes jsou televize s vyšším rozlišením, tuším 2560x1080 nebo tak něco, uvažuje se, že do pár let tu je 4K(nejspíš 3840×2160), kamery filmaři mají a hned na to by mělo přijít UltraHD, to potrvá těch 10-20 let, než se to dostane mezi lidi. každopádně FullHD je dnes sice pro řadu lidí vidina blízké budoucnosti, ale v high-endu to začíná být málo...[/quote]
V Japonsku už jede testovací provoz Super(Ultra) HD a to má 7680 × 4320 (ehm). A to je masakr :)

Lada-1
Lada-1
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer 1) 99,999% lidi (i IT a technickych fanousku) vubec nechape jaky ma smysl resp. spravne vyuziti vyssich rozliseni

2)na kvalitni fullHD zaznam v AVHCD, mpeg4 ... potrebujete min VBR 20mbps! Na vyssi rozliseni to je umerne vyssi a to nehovorim o full 3D. Na vyssi rozliseni nejsou distribucni prenosove kapacity :!: Jak DVB-T(2),S,C tak i IPTV ci fyzicka media :!:

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
20. 6. 2011 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím, že na hře je nejdležitější hratelnost a zábava. Pokud to hra má, pak každý pravověrný gamesník kašle na grafiku (ta je pak pojímána jen jako "plus"). A tedy nemohu s Carmackem moc souhlasit, grafika je totiž důležitá jen v případě, kdy se ze hry stává tzv. "spotřební zboží", kdy si hru koupíme (zloději ji samozřejmě uwarezí), nainstalujeme, spustíme, řekneme "wow". Následuje buď velmi rychlé dohrání (krátké/plytké hry), nebo znechucení z (ne)hratelnosti a/nebo (ne)zábavnosti alias nudy.
Typický příklad vizuálně dobře zpracované nudy je série CoD (hlavně starší díly, neboť poslední kusy jsou na dnešní poměry už vizuálně poněkud vypelichané), kde autoři prostě udělali vizuálně "nabušené" představení a uvedli je v dostatečně "debilní" střílečce, kde pobíhají hordy neinteligentních nepřátel.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
20. 6. 2011 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt a ještě jeden příklad: ARMA2 (včetně OA) - byla by to naprosto skvělá hra, nebýt toho nechutně vysokého počtu fatálních bugů (jak ve hře, tak serveru)... Takhle jsme si zahráli, ale nasranost z chyb postupně vzrůstala, až jsme to hrát přestali. Nicméně si budeme pamatovat několik skvělých zážitků, kdy jsme v Domination osvobodili celý ostrov (já s vysokou hodností v C130 jsem kroužil nad cíli a ostřeloval nepřítele z palubních děl 8) )..

Lada-1
Lada-1
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 08:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt vicemene souhlasim -- exkluzivni pecky na konzole (Haevy Rain, GT5, Uncharted...) co by za to PC warezaci dali (asi zase nic, ze jo? :D ). A jinak kazdy PC warezak kdyz vyjde hra na PC tak tvrdi, ze grafika neni dulezita, ale je dulezita hratelnost. Kdyz se chce ale zacit flamovat s konzolistou tak najednou grafika je ta nejdulezitejsi vec na svete, ikdyby hra trvala 5min :lol:

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
20. 6. 2011 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lada-1 Na druhou stranu: Ono se to s těmi "exkluzivními peckami" IMHO dost přehání. V zásadě se nejedná o nic speciálního, co by na PC nebylo, jediný "plus" je autorizované použití chráněných značek. Že by šlo o nějaké nadstandardní hry, to ani náhodou. Co se pirátění týká, je to problém všech platforem, jen na PC je situace poněkud horší. Je to dáno také tím, že na PC je her jednoznačně nejvíce, počítáme-li do toho i tzv. casual hry za pár korun, jimiž např. Steam doslova přetéká - a musím jednoznačně říct, že některé z nich jsou graficky i herně na úrovni AAA titulů. Jako druhý důvod je jednodušší kopírovatelnost PC her, kde neexistuje žádný "HW dongle" typu nestandardní nosič dat a naopak existuje přehršel vývojářských a crackovacích nástrojů. A aby bylo jasno: hry hraju od roku 1985 ("megastroje" jako Sord M5 - ten mi ještě neříkal "pane", ale byl to první počítač, u kterého jsem seděl), Commodore C64, následované Amigou) - v té době mnoho z vás ještě ani nebylo na světě :D - a to nejdůležitější na hře je opravdu nápad, hratelnost. Grafika, zvuk, to je jen doplněk, který hratelost vylepší, ale sám o sobě nestačí.

Lada-1
Lada-1
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lada-1 @tynyt: Sord M5 ten pamatuji jak stal v tuzexu hafo bonu :twisted: Ja prvni hry hral na ZX Spectrum

Chroustostroj
Chroustostroj
Level 1 Level 1
21. 6. 2011 00:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lada-1 @Lada-1: Pche...S Didaktikem gamma jsem tenkrát byl největší boss. Spektráci mohli jen závidět. A Maťo, kterého ve Svazarmu dokonce prodávali jako stavebnici, to bylo něco !

Reklama
Reklama