Zpět na článek

Diskuze: Nokia vysvětluje: „Slot pro paměťové karty by narušil čistý design Lumie 920“

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
8. 9. 2012 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1) Bullshit 2) jaky problem je dat ten slot dovnitr mobilu (pod kryt)?

Jestli jim jde radsi o design nez funkcionalitu, tak to potes koste.

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
9. 9. 2012 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Si hupy ako male deti eerm . vlasne si ako maly ..
Ti co sa idu posrat z toho ze tam neni ten pojeb. slot su trapny ..
Ja mam HTC s 30 gb a ziadny skur. slot vobec nepotrebujem vy pakovia ..
ak cem nieco hodot do kompu tak to urobim cez uzb kabel alebo bluetooth 4.0 len to niekto asi nema 4.0 verziu .. a nevie ake je to celkom rychle ..

SNowie
SNowie
Level 1 Level 1
9. 9. 2012 00:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Lumia 820 má výměnné kryty .. v 920 se však dovnitř bez rozebrání nedostaneš.

shaggy
shaggy
Level 1 Level 1
8. 9. 2012 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel A pod aký kryt?
Mám Lumiu 800, slot na SD karty mi absolútne nechýba a som rád, že to pekné unibody telo nepokazili slotom na SD karty.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
8. 9. 2012 23:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shaggy I SIMku nekam museli shovat, nechtej mi tvrdit, ze se tam k ni nemohla vejit i micro SD karta, unibody nebo ne...

Hammy
Hammy
Level 1 Level 1
8. 9. 2012 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Presne tohle me taky napadlo. Na me N900 to zvladly bez problemu a ted uz nevi jak na to? Bez urazky, ale to vedeni uz vazne nevi, co z te huby vy***e...

jumpEEEr
jumpEEEr
Level 1 Level 1
8. 9. 2012 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nokia nemá slot na karty protože ho nemá iPhone

CNN
CNN
Level 0 Level 0
10. 9. 2012 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jumpEEEr Nie je na nematie slotu na karty nahodou nejaky patent? :-)

smiders
smiders
Level 1 Level 1
8. 9. 2012 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dle mého je to unibody a nelze vyjímat baterii a nemá snímatelný kryt. Tedy není kam kartu vložit, či pod co. :wink:

snejdy
snejdy
Level 1 Level 1
8. 9. 2012 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@smiders unibody to je, ale co by jim bránilo dát nějaký malý dvířka na tu rovnou hranu a kartu pod to? třeba N8 má takhle pod dvířkama HDMI konektor a je to uplně v pohodě.

Ahurmen
Ahurmen
Level 1 Level 1
8. 9. 2012 18:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hlavně že u iPhonu to nikomu nevadí a všichni to navíc ještě berou jako super věc :D

Mers
Mers
Level 1 Level 1
8. 9. 2012 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ahurmen Ne že bych u svého iphone slot na kartu nebral, třeba ve formě podobného slotu jako má simkarta...ale ani mi nijak citelně nechybí :-D Paměť mám jen na aplikace a fotky...hudbu mám v ipodu (classic -> 180 GB, mám hodně hudby, ta by se i s kartou do iphone nevlezla) a na filmy se na tak malém displeji nedívám :-D

snejdy
snejdy
Level 1 Level 1
8. 9. 2012 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ahurmen třeba mně to vadí u jakýhokoli telefonu, včetně iphone :) slot na karty je u mně kritérium, bez toho bych telefon nekoupil.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
8. 9. 2012 19:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Větší kec už jsem dlouho neslyšel. To má být jako nějaký tah aby vytáhly z lidí prachy na cloudovém úložišti když nebudou moci si paměť rozšířit paměťovkamy?! Mě osobně nestačí ani 8GB interní + 32GB externíSD. Ještě že SanDisk vydal SDXC 64GB která je zpětně kompatibilní s SDHC

snejdy
snejdy
Level 1 Level 1
8. 9. 2012 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.Lolendo přesně, tu 64ku mam taky a je to paráda, vejde se mi tak všechno co chci... a nevidim důvod proč by ta karta nemohla bejt na jedný z těch dvou rovnejch hran pod nějakou krytkou u tý 920. Kdybych si měl vybrat tak by to byla 820tka právě kvuli slotu na karty.

Nakell
Nakell
Level 1 Level 1
8. 9. 2012 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nové Lumie jsou krásné, ale za 15 (resp 11) tisíc si je strčte, milá Nokie, do pr*ele! Nokia není zas až tak prestižní firma, aby si mohla dovolit prodávat produkty tak moc nad reálnou cenu, jako například Apple, kterým to lidi žerou.

kamikzi
kamikzi
Level 1 Level 1
8. 9. 2012 20:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nakell klasický ťah uvádzacej ceny...pre príklad Nokia 710 stojí tu v UK 90 libier(vyjde lacnejšie ako 610 :D ) a za takú cenu už to je myslím veľmi dobrá kúpa - teda aspoň ja som spokojný :)

vasachupi
vasachupi
Level 1 Level 1
8. 9. 2012 23:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono telefonovani a sms bude funkcionalizovat i bez slotu

Beam
Beam
Level 1 Level 1
9. 9. 2012 08:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vasachupi No, to sice jo, ale kterej z těch lidí tady je zvědavej na tyhle zbytečný funkce mobilního -> telefonu

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
10. 9. 2012 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beam Kdo chce telefonovat, nevrazi 10+kCZK do pristroje, ktery nevydrzi 24hod bez nabijeni. ;o)

Necroman
Necroman
Level 1 Level 1
9. 9. 2012 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako by byl velky problem dat tam slot na SD kartu do toho jedineho otevreneho mista, kam se dava i SIM karta, hezky vedle sebe :roll:

Lizzardo
Lizzardo
Level 1 Level 1
9. 9. 2012 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně si myslím, že tohle je jen zástupné vysvětlení. Podle mě k tomu přistoupili z jiného důvodu a sice kvůli rychlosti a optimalizace. Telefon který pracuje jen se svou vnitřní pamětí s přesně definovanými parametry a přes vlastní sběrnici bude vždy rychlejší než telefon pracující s paměťovou kartou.
32GB přitom 99% uživatelů bude stačit. Navíc větší množství paměti by se ani s paměťovou kartou jen dost těžko dosahovalo. 64GB uSD rozhodně nejsou zcela běžné zboží
Z čehož mi vyplývá, že může zklamat jen tak akorát lidi, co mají karet několik a podle obsahu je mění. Ale těch je podle mě jen naprostá minorita. Nemluvě o tom, že ty telefony na takový způsob používání ani nejsou navrženy

snejdy
snejdy
Level 1 Level 1
9. 9. 2012 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lizzardo 64gb je teď špatně dostupný zboží, ale za půl roku to bude třeba běžný. Pak si člověk může za 1500 upgardovat paměň místo aby si za 10.000 kupoval novej telefon celej, když mu ten původní vyhovuje.Slot na karty je výhodnej v tom že můžu mít klidně lacinější telefon a v něm teoreticky neomezenou pameť. Telefony s veslkou vestavěnou pamětí a bez slotu bejvaj většnou ty za 12.000 + a to leckdo, i já, do telefonu nehodlá dát.
Asi jsem holt ještě z generace která je zvyklá postupně upgradovat (zvyk z počítačů) a celek měnit jednou za delší dobu.

Lizzardo
Lizzardo
Level 1 Level 1
9. 9. 2012 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snejdy Ano, máte pravdu. Já bych z tohoto hlediska byl rád, kdyby měla 920 velkou vnitřní paměť A paměťovou kartu. Jenže výrobci nemají důvod dělat zařízení které vydrží neomezeně

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
9. 9. 2012 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lizzardo A proc to tedy NOKIA nerekne a misto toho si vymisli pohadky o designu? No me je to celkem fuk, ja si tu hranatou hruzu stejne koupit nehodlam.

Lizzardo
Lizzardo
Level 1 Level 1
9. 9. 2012 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom Řekl bych že buď a) s tímhle tvrzením přišlo marketingové oddělení aniž by se zajímalo proč to tak inženýři udělali, nebo b) mají obavu z toho, aby to lidé pochopili. Optimalizací si pevnou paměť obhajuje i Apple v iPhonech a přesto je za to spousta lidí zavrhuje

nehalim
nehalim
Level 16 Level 16
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 9. 2012 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Lizzardo]Osobně si myslím, že tohle je jen zástupné vysvětlení. Podle mě k tomu přistoupili z jiného důvodu a sice kvůli rychlosti a optimalizace. Telefon který pracuje jen se svou vnitřní pamětí s přesně definovanými parametry a přes vlastní sběrnici bude vždy rychlejší než telefon pracující s paměťovou kartou.
32GB přitom 99% uživatelů bude stačit. Navíc větší množství paměti by se ani s paměťovou kartou jen dost těžko dosahovalo. 64GB uSD rozhodně nejsou zcela běžné zboží
Z čehož mi vyplývá, že může zklamat jen tak akorát lidi, co mají karet několik a podle obsahu je mění. Ale těch je podle mě jen naprostá minorita. Nemluvě o tom, že ty telefony na takový způsob používání ani nejsou navrženy[/quote]

Presne tak, 96% ludi nepotrebuje v smartphone viac ako 32 gb a detto kvoli optimalizacii softu a Hw.. Kazdy clovek okrem indianov v pralese sa dostane raz za dva tyzdne k pocitacu alebo wifi a moze si ten obsah v telefone vymenit za novy-neobohrany:D zo svojho uloziska na nete,skydrive,dropbox,icloud. Nechapem userov co jazdia do prace v tramvaji autobuse,ci vlaku tych par hodin a musia mat 64 gb v telefone..-to je chore. U tabletu uz je moznost rozsirenia na wd -wifi hdd 500gb a externej baterie-cca70eu za 11500amh,co vam zaisti peknych par dni byt nezavisli.

snejdy
snejdy
Level 1 Level 1
9. 9. 2012 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nehalim velká paměť na těch pár hodin někde má tu výhodu, že obsah nahraju jednou celej a mam po ruce všechno na co bych zrovna v danou chvíli mohl mít náladu, a nemusim každou chvíli měnit obsah a přemejšlet co by se mi asi teď zrovna líbilo tam mít...

neeveew
neeveew
Level 1 Level 1
9. 9. 2012 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mel jsem nokiu rad, byl jsem stastnym majitelem jejich telefonu, bouzel n97 to zabila a ztratila duveru svych zakazniku.

Djmartini
Djmartini
Level 1 Level 1
9. 9. 2012 23:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=jumpEEEr]Nokia nemá slot na karty protože ho nemá iPhone[/quote]

Dobře ale to že to nemá Iphone to nevadí nikomu ;) já jsem naopakrád a řkám si 32GB+SkyDrive stačí

Reklama
Reklama