Zpět na článek

Diskuze: Nová GX Gaming Gila – luxusní herní myš pro náročné

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

flash666
flash666
Level 1 Level 1
18. 7. 2013 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

taky se pridam... mam Razer DA nakej ten patek a zacal se projevovat dvojklik... takze kupuju novou mysmu a asi to bude tuta geniuska

cryberg
cryberg
Level 1 Level 1
23. 6. 2014 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@flash666 již 13 let mam Logitech MX510 a vživotě jsem ji neutrhl...
Spadla mi možná tak 10x ... tak trochu jsem doufal, že přestane fungovat abych si mohl koupit MX 518 ale stále nic :D

jede jako nová...a popravdě když si ji jednou za rok vezmu do parády, tak jako nová i vypadá.. (až na ty skejty, ty jsem měnil už asi 5x )

Niggurath
Niggurath
Level 1 Level 1
17. 4. 2013 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tuto myš mám už cca 2 měsíce, je skvělá. K tomu podivnému "klepání", jedná se o rolovací kolečko, které se pohybuje po své ose vlevo a vpravo. Při prudším pohybu se ozve klepnutí. Je zřejmě třeba vymezit tu vůli, ale nějak si už této "zatím" jediné neduhy nevšímám. Jinak je myš opravdu skvělá.

M-Kk83
M-Kk83
Level 1 Level 1
17. 4. 2013 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale tohle vypadá jako dětská hračka

morke
morke
Level 1 Level 1
17. 4. 2013 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konečně po dlouhé době nějaký kus HW. Myš vypadá dobře a bytelně, navíc kompletně vybavená i s náhradními kluzáky. Jako novému produktu zatím chybí dlouhodobé zkušenosti případného opotřebení a možných vad.

lukecz123
lukecz123
Level 25 Level 25
17. 4. 2013 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten design je podle mého otřesnej, jako od trhovců.

Pepa1
Pepa1
Level 1 Level 1
17. 4. 2013 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak opravdu design této myši je opravdu "jako od trhovců" nicméně Genius má ve své nabídce i další herní myšky se střídmějším designem, jsou to "Maurus X" a pak novou verzi "Maurus Black". Tyto myšky už vypadají poněkud lépe ale nedají se zatím sehnat... Sám jsem měl původní verzi Maurus a byl jsem s ní nadmíru spokojen (byla však dost malá a měla jen jedno boční tlačítko) takže jsem ji nakonec prodal. Že to Genius myslí s herními periferiemi vážně dokazuje i nová herní klávesnice KB-G265, což je základní model podsvícené herní klávesnice s velmi dobrou cenou... Jen tak dál, čím více konkurence tím lépe pro nás koncové zákazníky...

M-Kk83
M-Kk83
Level 1 Level 1
17. 4. 2013 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pepa1 tak jsem se podíval na tu maurus black a rozhodně už vypadá líp, jen i z těch obrázků je vidět taková ta plastová lacinnost nebo jak to nazvat

strenkp
strenkp
Level 1 Level 1
17. 4. 2013 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

najlepsi hraci FPS hier pouzivaju co najviac ergonomicke a najvykonnejsie (kvalitny senzor bez predikcie) mysky
cize kazdy hra so Steelseries, Zowie, Logitech alebor Razer (DA).
nevidim ziaden dovod kupovat mys ako tato recenzovana. tragicky tvar, hrozne vela tlacidiel, svieti ako detska hracka.
nuz ale proti gustu ziaden disputat ... hlavne ze to blika svieti a ma vela DPI, hejze

Ico33
Ico33
Level 1 Level 1
17. 4. 2013 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=strenkp]najlepsi hraci FPS hier pouzivaju co najviac ergonomicke a najvykonnejsie (kvalitny senzor bez predikcie) mysky
cize kazdy hra so Steelseries, Zowie, Logitech alebor Razer (DA).
nevidim ziaden dovod kupovat mys ako tato recenzovana. tragicky tvar, hrozne vela tlacidiel, svieti ako detska hracka.
nuz ale proti gustu ziaden disputat ... hlavne ze to blika svieti a ma vela DPI, hejze[/quote]

-razer -no to je otazne pomer kvalita/cena.., vykon ma., ale je to hrozne lacny plastovy cinsky sunt (je lepsia ,,normalna cina a horsia) -razer je ta horsia...,! kto neveri, nech si pozrie vnutro.., myslim si ze tento plast na tejto mysi (recenzovanej) moze by kludne kvalitnejsi nez co dava razer.., proste je to len dalsia prehypovna spolocnost made by U.S.A.

-oproti tomu ma logitech plasty ako z ineho sveta ,co sa tyka profi mysiek.., to je fakt...

Nazor
Nazor
Level 1 Level 1
17. 4. 2013 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ico33 Vy asi budete expert na plasty. Toho musím využít. Píšete, že se stačí podívat dovnitř. Internet je plný obrázků rozebraných myší. Ukažte, prosím, laikovi závady na konkrétních obrázcích Razer myší a naopak, jak to má správně vypadat, na obrázcích Logitech myší.

Dva a půl roku jsem šťastným majitelem myši Razer DeathAdder Black Edition. Rozdíl proti původnímu stavu je trošku poškábaná spodní strana myši, opotřebený povrch (který ale vypadá lépe, že by záměr - patina?) a bordel. Nic víc. Funguje pořád stejně dokonale.

Takže co plyne ze zkušeností mých a kolegů kolem? I kdyby dělal Razer myši z plastů od soudruhů z NDR, tak na to sere pes, protože negativní vliv je žádná célá nula nic.

Nemyslím, že by byl Razer "přehypovaná" společnost. Prostě dělají nejlepší myši na světě. I má kočka, odborník v oboru, na otázku kvality Razer myší odpovídá stále jen jedno: "Mńááááu". A pokud by Vás ani tyto argumenty nepřesvedčily, tak vězte, že Horst Fuchs tajně doporučuje jedině Razer!

A teď bez prdele, tu myš jsem sakra dlouho vybíral a až chcípne, tak ji koupím znovu.

corry_cz
corry_cz
Level 1 Level 1
17. 4. 2013 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ico33 Ico33 - se vší úctou, měl jste nějakou Razerku, nebo jen tak plácáte na základě vlastní představivosti, či pár přečtených špatných zkušeností z webu? U počítače trávím hodně času ať pracovně nebo hraním, mám Razer Lachesis a mám ji už pátým rokem a krom toho, že má povrch už prostě opotřebený po 5 letech v podstatě denního používání, nemá jedinou vadu. Znám hodně lidí v okolí co po špatných zkušenostech s vámi proklamovaným Logitechem přešla právě k Razeru a nemůže si ty myši vynachválit. Ano jsou drahé, ale jsou zároveň kvalitní. Toliko k Razeru :)

TNT WagonInPentagon (°,°)
TNT WagonInPentagon (°,°)
Level 1 Level 1
30. 4. 2013 21:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@corry_cz [quote=corry_cz]Ico33 - se vší úctou, měl jste nějakou Razerku, nebo jen tak plácáte na základě vlastní představivosti?[/quote]

Mám Razer Copperhead 2000dpi 1000Hz ("koprovou hlavu") za 1800,-. Nevydržela ani 3 roky. Nejprve začala dělat dvojkliky LTM a pak se po chvíli přidalo i pravé tlačítko. Jen si zkuste s tímto vybírat ikony aniž by se nespustily! Navíc gumo-plast na slunci bublal!

Nyní 5 let držím s úplně první poctivou západoněmeckou Roccat Kone 3200dpi a zatím nic. Párkrát ji bratránek jako hovado bácnul ze stolu, ale stále pracuje vše jak má. Jen ty lyže by už chtěly vyměnit.
Pozor! Její Nastávající verze Roccat Kone [+] má vadné kolečko. Hodněkrát slýchávám, že brzy odchází. Mě nic u prvé Kone.
Nevypadá jako kolotoče v této recenzi.
Dávám spíše přednost výdrži typu starší Logitech.

morke
morke
Level 1 Level 1
17. 4. 2013 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ico33 Mám dva roky Razer Mamba a žádný problém nemám.

M-Kk83
M-Kk83
Level 1 Level 1
17. 4. 2013 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ico33 znám lidi co mají razer několik let a nestěžují si, tak to asi takovej šmejd nebude jak tu tvrdíš, jinak logitech g9x mám doma a i po té době je naprosto v pořádku jediné co jsem měnil byly skaty které už byly hodně ošoupané...

Ico33
Ico33
Level 1 Level 1
17. 4. 2013 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=M-Kk83]znám lidi co mají razer několik let a nestěžují si, tak to asi takovej šmejd nebude jak tu tvrdíš, jinak logitech g9x mám doma a i po té době je naprosto v pořádku jediné co jsem měnil byly skaty které už byly hodně ošoupané...[/quote]

-ano to my je znama vec.., aj ja mam znamho ,ktory mal dlhsie razer.., ale sam priznal ,ze ,,creva´´ su sunt..., ako razer vydrzi ,ale odtial-potial.., fakt je ze ho kupuje extremne vela ludi, ale je o dost kazovejsi ,ako napr. spominany logitech, ci microsoft..

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
17. 4. 2013 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já osobně nechápu, proč většina herních myší musí vypadat jako pouťová hračka pro děti. Spoustu světýlek, barevné pruhy, šílené křivky. Proč nemůžou být i herní myši s čistým designem. To je to samé jako třeba s "herními" skříněmi, apod. Jako kdyby hráči byli jen osmiletá děcka.
Osobně jsem vždy preferoval Razer, který se ale zase zbláznil s lesklýma plastama na místech, kde člověk zrovna drží myš.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
17. 4. 2013 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi Na rozdil od vyrobcu her bohuzel vyrobci HW jeste nepochopili, ze vetsina hracu neni mladsi 15 let. A uz vubec ne tech hracu, kteri jsou ochotni poradne platit.

bade
bade
Level 1 Level 1
17. 4. 2013 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 toto vypada fakt ako hracka pre nast-rocnych. hrozny dizajn :confused:

k razer-u. mal som skoro dva roky abbysus, mesiac pred koncom zaruky odislo lave tlacitko. isla na rma. alza nestihla vybavit rma do 30 dni, vratili cash a kupil som death adder left hand edition( ano som lavak a som vdacny za ergonomicku mys pre lavaka). maximalna spokojnost. uz nechcem inu.

Nalim27
Nalim27
Level 1 Level 1
18. 4. 2013 00:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @bade: Ja mel 2.5 roku (nebo 3 roky, nevim presne, Razer Death Adder. Ergonomie apod velmi dobra.
Ale prestalo jit leve tlacitko. Po zaruce, tak jsem to rozerbral a nebylo to zpusobeno mikrospinacem (ten by asi slouzil jeste dlouho) ale kusem plastu ve tvaru obdelniku (tenkeho kvadru) ktery prenasel mackani z tlacitka mysi na to male tlacitko samotneho mikrospinace.
No soudruzi v Cine to vyrobili z tak mekkeho plastu, ze plastove tlacitko mikrospinace v tom jejich kvadru postupne vyhloubilo jamku a proto pak neslo tlacitko zmacnout! Proste mys je delana tak, aby pri intezivnim kazdodennim hrani vydrzela jen chvili po zaruce a konec!
Tim jsem s Razery skoncil (na kurvitka nejsem zvedavy, nesnasim to. Stacilo by pouzit jiny plast, nebo silnejsi a mys by asi slouzila dodnes) - dalsi mys byla levna A4 Tech (te se prodrel po roce kabel a sla do kytek, ale stala jen 400 na rozdil od 1600 u Razeru DA) a ted uz mam 1 rok ci 1.5 roku Gigabite gaming MX8000 za nejakych 1000 Kc a zatim bezi jak z praku.

Takze souhlasim s tim, ze plasty uvnitr Razeru stoji za prd (zase vnejsi plast ma vyborne vlasnosti, neklouze, na dotek prijemny)

I kdyz ten DA se mi drzel v ruce asi nejlip :(

FanatiXX
FanatiXX
Level 25 Level 25
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
18. 4. 2013 06:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @Nalim27: Taky mam Gigabyte Ghost M8000X a nedam na ni dopustit

Nazor
Nazor
Level 1 Level 1
18. 4. 2013 02:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @Nalim27: Já měl kdysi Genius Navigator 535 Agama a tam byl opačný problém, plast myši byl tak tvrdý, že vyhloubil jamku do tlačítka mikrospínače. Každopádně máte pravdu, že na tohle je třeba dát si pozor.

U Gigabyte M8000X si dávejte pozor hlavně na výpadky snímání.

FanatiXX
FanatiXX
Level 25 Level 25
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
18. 4. 2013 06:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @Nazor: Vypadek snimani co si pod tim mam predstavit ? Jakoze mi prestane cist a kurzor se zastavi nebo se pohybuje trhane ? Mam ji asi 2 roky a ani jednou jsem nic podobneho nezaznamenal

Ico33
Ico33
Level 1 Level 1
17. 4. 2013 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=corry_cz]Ico33 - se vší úctou, měl jste nějakou Razerku, nebo jen tak plácáte na základě vlastní představivosti, či pár přečtených špatných zkušeností z webu? U počítače trávím hodně času ať pracovně nebo hraním, mám Razer Lachesis a mám ji už pátým rokem a krom toho, že má povrch už prostě opotřebený po 5 letech v podstatě denního používání, nemá jedinou vadu. Znám hodně lidí v okolí co po špatných zkušenostech s vámi proklamovaným Logitechem přešla právě k Razeru a nemůže si ty myši vynachválit. Ano jsou drahé, ale jsou zároveň kvalitní. Toliko k Razeru :)[/quote]

mam uz cca 7 rokov logitech mx518 ,a furt ide, a to spadla, zatriaslo to s nou poriadne ,,a furt nie a nie skapat.., kebyze takto spadne razer ,tak tie krehke plastiky su nadranc...

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
17. 4. 2013 23:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ico33 Víte, myslím, že tyto názory jsou především subjektivní. Taky můžu tvrdit, že používám myš Genius Ergo 555 5 let a jediné co na té myši degraduje je ten oled displej.

Vždyť je to jedno, myši okolo a nad 1500 mají výkon dostatečný pro obyčejného člověka (a tím myslím i hráče, kteří se považují za drsňáky a možná i profesionály). A vůbec, kdo chce utrácet majlant za hardware a má na to, ať utrácí... třeba i za šunty :)

gGeorg
gGeorg
Level 1 Level 1
19. 4. 2013 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam doma Logitech MX 510 9 let. Po sesti letech jsem vymenil levy mikrospinac. Funguje skvele. Do prace jsem si koupil pred rokem duchovniho nasledovnika MX 400. Už vrže a pravé tlačitko vyžaduje mnohem vetší stisk jak levé. Zárukové inženýrství je na vzestupu vsude. Vubec bych se nedivil kdyby procesory Intelu s pastou byli projektovane tak ze se po 4 letech (cca 3,5tis hodin provozu) pasta vysusi a procak se upece ve vlastni stave.

jarda69
jarda69
Level 1 Level 1
23. 4. 2013 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Funkčnost nedokážu posoudit, ale design není až tak špatný. Osobně bych množství tlačítek asi nevyužil. S bídou obsloužím dvě pod palcem. Pokud je myš určena hráčům kteří si dají pc do bedny s průhlednou bočnicí a doplněné o zářivky, tak je její design ještě střídmý. Kdo chce jednoduchý vzhled, tomu stačí G9x.

Vizi
Vizi
Level 1 Level 1
23. 4. 2013 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím, co proti ni někteří z Vás máte, většina ji ani nedržela v ruce či neviděla na vlastní oči a hned kritizuje něco o čem máte povědomí jen z recenzí nebo papouškování jiných názorů do vlastního pohledu na produkt... to je s prominutím opravdu ubohé.

Myš mám asi měsíc a zatím vše krásně funguje jak má. Komu vadí osvětlení, lze ho jednoduše vypnout či nastavit menší intenzitu. Myš je podle mě povedená a reálně vypadá mnohem lépe, hraje se na ní dobře. Možnost tlačítek využiji s přehledem všechna a to nejsem hráč WoW apod. Svoje mouchy mít určitě bude, zde jen čas ukáže, ale v momentální době mě to vůbec nezajímá.

..doporučuji prve myš testnout na vlastní kůži a pak teprve házet rozumy :roll:

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
23. 4. 2013 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vizi Desive nevkusny design se da rozpoznat i z fotografii. O zakladni ergonomii plati v podstate totez.
Tak se hned necilte, kdyz Vam nekdo vysneny kus HW pohani. :o)

Vizi
Vizi
Level 1 Level 1
23. 4. 2013 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 Design je jen otázka vlastního vkusu každého z nás, ať se jedná o pohovku nebo myš a jelikož s myší na výstavu nepůjdu, tak je pro mě hlavně důležitá účelnost, která je zde splněná.

btw. já se cítím velice dobře o to nemusíte mít obavu, myš dopadla v tomhle i v zahraničních testech dobře, já jsem s ní spokojen, takže nějaké "hanění" uživateli v komentech pod článkem, kteří kritizují vše na co pohlédnou bez vlastní zkušenosti s produktem jsou mi popravdě u zadku. :)

Reklama
Reklama