Zpět na článek

Diskuze: Nová videa Nvidie demonstrují možnosti ray tracingu a DLSS

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
25. 11. 2020 05:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím se závěrečným textem. U obou videí je těžké pozorovat rozdíl :)

karaya1
karaya1
Level 1 Level 1
25. 11. 2020 07:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...a mohl bych to RTX videt?:DDD

shipo
shipo
Level 1 Level 1
25. 11. 2020 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karaya1 Stíny jsou na malou vzdálenost ostré a přesné(i v rozích). Ztroj světla je objem, takže na velkou vzdálenost jsou stíny naopak měkké s velkým přechodem.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
25. 11. 2020 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo jejda! to vypadá jako popis optimalizačního algoritmu, který zcela obchází potřebu "skoropřesně," ale zato silně neefektivně počítat RT pro stíny.

Ale proti tomu stojí RTX a DLSS2.0, hype, hype, HYPE!

marek p
marek p
Level 26 Level 26
25. 11. 2020 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo Takové stíny měl už Stalker CS.Mnoga let tamu nazad.

ajsmen
ajsmen
Level 1 Level 1
25. 11. 2020 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim, asi uz stárnu nebo co, ale u her primárně vždycky šlo o zábavu a ne o grafiku. Tohle už mi přijde jako solidní marketingový hype, aneb jak vytáhnout z lidí 20k+ za grafiku. :D

Reklama
Reklama