Zpět na článek

Diskuze: nVidia GeForce 380 - obrázky SLI a údajné specifikace

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

1adad1
1adad1
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zaujala ma ta 360

jumpEEEr
jumpEEEr
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

GeForce GTX 380 will be 15% faster than dual GPU Radeon HD 5970. Hm tak nevím jestli se mám smát nebo brečet.

Tronic
Tronic
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jumpEEEr Já sa smejem až plačem :D hovorím že ta gtrafika je vyrobena z kryptonitu. No ked už dali tak vysoko latku tak dufam ze ju aj preskočia :wink:

kalamera
kalamera
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jumpEEEr bude ostuda pokud ta karta rychlejší nebude, když vyjde s půlročním odstupem ;)
věřím, že HD6870 bude taky rychlejší jak GT395 :))

Neverwinter
Neverwinter
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hmmm na tom asi hry sekat nebudu :D

cruzz
cruzz
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tyhle "zarucene" pravdive informace vam opet telefonoval CEO Nvidie primo az z Taiwanu, jako posledne?

AL_hm
AL_hm
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cruzz autor clanku pise, ze informace nejsou potvrzeny..netusim kde porad berete tu radost ze zpochybnovani vseho okolo nvidie. Nevidim duvod proc by se ty informace mely od reality prilis lisit, nvidia na pripravu g300 mela spoustu casu v dobe "konkurencniho spanku" v podobe hd2xxx a hd3xxx, a kapital na vyvoj ma bezpochyby taky

kapa
kapa
Level 25 Level 25
8. 12. 2009 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

:evil: 15 percent nad HD5970 je pre mna sklamanie, velke sklamanie po tom co sa tu popisalo a ospevovalo....., HD5970 je dost podtaktovana a ma velke rezervy, minimalne este 25 percent....Asi preto si nechavala ATI rezervu..., takze mozeme sa tesit na HD5990... :lol: :lol: :lol: Ja osobne sa tesim na HD5670, fermi je mi ukradnuta...

Albi.i
Albi.i
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kapa Sklamanie??? 5970 je dvojjadro, nezabúdaj. A ak jedno jadro dá a 15% viac ako 2, tak potom to je dosť hukot si myslím

kapa
kapa
Level 25 Level 25
8. 12. 2009 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Albi.i ano, su 2 no o dost mensie jadra...., nvidia ma jedno velke jadro, tazsie vyrobitelne....., porovnavas cisla alebo velkosti alebo co, vies o com to je? :confused: Teba zaujima pocet niecoho na plosaku? mna zaujima ze je to karta a karta ako karta, ci je na plosaku 5 alebo 7 cipov je sum a fuk...., dolezity je vykon, cena, spotreba...

AL_hm
AL_hm
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Albi.i @kapa: mel tim na mysli to, ze dle tamtoho odhadu je 1 nvidijacky gpu rychlejsi nez 2 amd gpu, z toho v tyhle situaci vyplyva sice to co pises, ne tak uz ale v situaci kdy nvidia vyda dvojcipovou kartu

kapa
kapa
Level 25 Level 25
8. 12. 2009 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Albi.i @AL_hm: No to ti malo byt jasne uz dlho, nakolko ATI ma takuto strategiu uz dlho, ze proti Highendu nvidii stavia 2jadra z mainstreamu /cize Highend ATI su 2 jadra strednej triedy..... a postavili dobre.... :!:

AL_hm
AL_hm
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Albi.i @kapa: mne to jasny je, reagoval jsem na to ze jsi psal ze te zajima vykon a ne to kolik cipu na karte je. reakce byla, ze dvojcip nv bude rychlejsi (pokud sou tyhle specifikace aspon priblizne pravdivy) nez dvojcip amd. a z celyho tohohle vyplyva, ze pointa uzivatele albi.i dava smysl :) a to jsi poprel

bukva
bukva
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Albi.i @AL_hm: Ani nevíš, jestli nějakej dvoučip Fermi vůbec bude, natožpak jestli bude rychlejší.

blizz.boz
blizz.boz
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Albi.i @bukva: a prečo by nebol? budúcnosť je vo viacčipových riešeniach.

cruzz
cruzz
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=jumpEEEr]GeForce GTX 380 will be 15% faster than dual GPU Radeon HD 5970. Hm tak nevím jestli se mám smát nebo brečet.[/quote]
Vis jak k tem % v nVidii prisli? Spustili Batmana, pro jistotu zapli jeste physx a vypnuli AA/AF a vysledkem je veta: GeForce GTX 380 will be 15% faster than dual GPU Radeon HD 5970.

Petr Kuběna
Petr Kuběna
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cruzz otázká zní proč by neměla mít takový výkon, pokud jsou ostatní parametry správné? Vem si starou GTX285. Výkonem +-na jednotky procent odpovídá 5850-ce. Přidej ke GTX285 podporu DX10.1 a DX11 (10% výkonu navíc?). Přidej těch 16 SP, které ji scházejí do 256-ti (5% navíc?). A zvyš frekvenci na uváděných 1700MHz(5-10% výkonu navíc). Už jen tímto dosáhneš výkonostní úrovně 5870. Teď ty parametry zdvojnásob a radeonu 5970 uber co ztrácí na ne úplně stoprocentní efektivitě CF a nižších taktech proti 5870. Takže opět - POKUD(!) jsou specifikace OK, je i výkonový odhad správný.

matysbrno
matysbrno
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cruzz naprosto souhlasím. Redaktoři PCTUNINGU si asi myslí, že svými trapnými články o NVidia zachrání propady prodejů. Technologicky staré GK by si koupil jen totální vypatlanec a je jedno, jestli je to ATi nebo NV.

Bucho95
Bucho95
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@matysbrno to myslíš fermi s kompletně novou architekturou nebo R870, který vychází ze staré R600? :lol:

Pyshtone
Pyshtone
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@matysbrno @Bucho95: ...ktera byla ve sve dobe prevratna treba v praci s texturami predbehla skutecnou potrebu tak o 4 generace). Historie se opakuje, jen hraci se meni, v tomto pripade si predavaji role...

AL_hm
AL_hm
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@matysbrno @Bucho95: asi mel na mysli prechod se vsi pompou na 40nm proces s vyteznosti takovou, ze sou ty karty po x mesicich horko tezko sehnatelny :)

Nosiris
Nosiris
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A tomuhle jako někdo věří?????

hotel007
hotel007
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tyhle obrázky jsem myslím včera, nebo dneska ráno viděl na FB nvidie :-) Uvidíme, co nám z toho vyleze....

1.legionar
1.legionar
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Bucho95]to myslíš fermi s kompletně novou architekturou nebo R870, který vychází ze staré R600? :lol:[/quote]
Tak furt lepší než nVIDIA, která už potřetí přeznačuje cipy. A prodává staré za nové. A architektura R800 oproti R600 doznala dost velkých změn a to neberu jen změnu v technologii výroby.

Bucho95
Bucho95
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1.legionar A já snad schvaluju v tom textu přeznačování, fanatiku? Prostě mi příjde padlé na hlavu nazývat fermi zastaralé.

Pyshtone
Pyshtone
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bucho95 V klidu Barnabasi, matysbrno nenarazel na Fermi, ale na mistni propagaci NV. Staci kdyz se o znacce mluvi a to dostatecne casto na viditelnych mistech, potom se prodava vsechno. V tomto pripade s nim nesouhlasim, takovehle info si newsku zaslouzi.

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
8. 12. 2009 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bucho95 @Pyshtone: Samozřejmě že zaslouží, kdyby tomu bylo jinak celý český IT by nás poté nekopíroval a nevydal je zanedlouho po nás také :wink:

Nephilim
Nephilim
Level 1 Level 1
9. 12. 2009 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bucho95 @Mirek Kočí: naozaj po vás kopíruje CELÝ cz IT ? to je husté... kam ta vasa nadutosť a samoľúbosť už smeruje je úžasné... web, od ktorého vsetci kopírujú nemá 3mesiace kúpený radeon 5870/5850. Mimochodom Obr hovoril prednedavanom o tom, ze v dakej tovarni sa dozvedel od upratovacky, ze "Karty budou uvedeny před koncem tohoto roku, vím i přesné datum ale nemohu říci ..." - toto uz ale od vas cely cz it nekopiroval, kto vie preco ze

cruzz
cruzz
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bucho95 @Mirek Kočí: A vydavaji to take vcetne vsech komentaru pod clankem, nebo ty radeji nekopiruji? :D

crashPC
crashPC
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, natože má nVidia takové "zpoždění", tak je snad její povinnost, aby ALESPOŇ tu Atinu trumfla.
Technologicky staré karty jsou a budou. Prostě se to vyrobilo, a zestárly. Já si třeba ke své kalkulačce (AMD X2) nakonec pořídím levně GTS250 a bude mi dobře :-)
Opravdu mě ale na PCT tyhle věštdby nebaví. Doporučuju dělat maximálně preview produktu, nikoli uveřejňovat tucty odhadů o výrobku.

TommyCZ
TommyCZ
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 22:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@crashPC Zajmave je ze kdyz se tu vestili specifikace HD 5870 tak vsichni jasaly a v diskuzi to zilo samejma superlativama.... kdyz se ale vesti u fermi tak vsichni hned nadavaji a zpochybnuji info. Pokud je HW vas konicek meli by ste jasat ze vyjde new generace nabusenejch karet, a ne resit jaka je to znacka, popripade to furt zpochybnovat. Takovy ty narazky typu "ta nikdy nevyjde, nebo aby sme se dockaly do dalsich vanoc" mi prijdou zcela zcestné, protoze by ste se meli tesit az ta karta vyjde a fandit jim at se vse podari..... je to i v zajmu vsech fanatiku aspon vam klesnou ceny kdyz uz nic jinyho.... je mi jasny ze az ta karta vyjde tak spousta lidi na ni bude hledat vse mozne co by ji mohly vytknout, protoze chtit od fanatika aby premyslel ze si koupi nVidii je neco nemyslitelneho :lol: :arrow: :idea:

racz
racz
Level 2 Level 2
8. 12. 2009 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@crashPC PRESNE MOJE SLOVA. teda az na tu GTS250. Tu by som si ja nekupoval :lol: :lol:

crashPC
crashPC
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@racz WTF "What's going on?"
pokud bys jí nekupoval proto, že bys koupil 5850 nebo GTX285, tak to jsi psal zbytečně. Pokud to bereš z pohledu stejných financí, a bral by jsi prostě jen jinou grafiku, tak napiš proč. Dost tápu, a nechápu co mi uniká, a moc rád bych to věděl.
Beru tu nejdražší EVGA (asi za 3300 v CZC) přes "bazar" za docela hezké peníze...

racz
racz
Level 2 Level 2
8. 12. 2009 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@racz @crashPC: nie, ja vravim ze moje slova su...
[quote]Opravdu mě ale na PCT tyhle věštdby nebaví. Doporučuju dělat maximálně preview produktu, nikoli uveřejňovat tucty odhadů o výrobku.[/quote]
a upresnil som ze s druhou castou tvojho textu(o GTS250) osobne nesuhlasim a niesu to moje slova. Ziadnu vecnu hodnotu to mat nemalo. Preco by som GTS250 nekupoval je zase vec druha a nesuvisiaca s temou.

crashPC
crashPC
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@racz @racz: Angle of view....
No, Já razím náýzor, že 5750 je na DX11 slabá, a zase k X2ce je silnější grafika skoro k prdu. Proto ta GTSka. jistě bych se choval stejně jak ty, a chtěl jsem i čekat na novější nVidii, ale musel bych nakonec měnit platformu aby to bylo echt.

racz
racz
Level 2 Level 2
8. 12. 2009 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@racz @crashPC: to je bez debaty. K X2 je 250ka akurat

bukva
bukva
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@crashPC GTS250? 8800GTX se obrací v hrobě :)

crashPC
crashPC
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bukva Ta se neobrací v hrobě, Ta přímo rotuje :D
Co je špatně? Novější verze GTS méně papá, asi je i kratší, má více CUDA cores atd... Ať už je jenom o pár procent silnější, lidé si jí budou pamatovat jako novější generaci, a budu vědět, že až tu kalkulačku prodám, půjde ještě o prodej, a ne o výměnu za basu piva :-)

Srandista
Srandista
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ak su uvadzane tvrdenia o vykone pravdive (pochybujem, ale ak), potom nechapem, naco nVidia planuje 2 cipovu kartu. Ved ak by o 15% prekonala 5970, tak ziadne dvoj cipove riesenie nepotrebuje, ci nie?

jumpEEEr
jumpEEEr
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Srandista nejde o to, jestli ji nVidia potřebuje...nejde jen o výkon ale taky o peníze....vlastně hlavně o peníze

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
8. 12. 2009 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jumpEEEr To je blbost podle specifikací bude potřebovat tu dvoujádrovou právě aby překonala nebo dotáhla 5970. :D Řek bych, podle tohohle info, že dvoujádrová Fermi by měla překonat 5970.

jumpEEEr
jumpEEEr
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jumpEEEr @Daemonius: no podle těch ??SPECIFIKACÍ?? by měla 5970 překonat i jednojádrová Fermi...jestli je tomu skutečně tak...dvoujádrová Fermi se bude točit jen okolo hromady peněz a týpků ze zahraničních fór chlubících se Quad SLi řešením

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
8. 12. 2009 23:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jumpEEEr @jumpEEEr: Co se specifikací týká, tak moje teorie o poschodí níže, na základě čísel a selského rozumu (logiky). A hromada peněz a týpci zahraniční fór chlubící se Quad-SLi.. kruci, já si snad to Quad-SLi taky koupim, jen abych ty lidi nas*al. :D Ne dělam si srandu, 2x HD 5970 mi bude stačit ještě další dva roky.. doufam.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
8. 12. 2009 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..jsou docela realistický. Akorát.. 384 nebo 512 SP neni zrovna moc ani ty takty ne. Když to vemu oproti aktuální generaci. Tak 380 by měla být o něco výkonější (tak 20%) než GTX295 a 360 tak o 50% výkonější než GTX285.

Což je vcelku slušné a řek bych i vcelku konkurenceschopné. Háček je, že ty chipy asi budou mít pěkně mizernou výtěžnost, když pominu neschopnost TSMC nějak zprovoznit 40nm proces.

Takže budem mít na trhu nejspíš dva skvělé "papírové" draky. HD 5850/5870/5970 a GTX 380 a 360.. které si nebudeme moct koupit, protože prostě nebudou k dostání..

zumik31
zumik31
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius Konečně nějaký rozumný příspěvek. Ne jako ten můj a většiny ostatních :-D

beardie
beardie
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 23:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nejak sa na tej stranke bsn.com neviem dopatrat podobneho clanku...

ahaaaa, ono je to na brightsideofnews.com ...

beardie
beardie
Level 1 Level 1
8. 12. 2009 23:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=beardie]nejak sa na tej stranke bsn.com neviem dopatrat podobneho clanku...

ahaaaa, ono je to na brightsideofnews.com ...[/quote]

dakujem ;-)

Veyron
Veyron
Level 1 Level 1
9. 12. 2009 04:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote]Čím více se totiž [b]blíží datum vydání[/b], tím očekávání a nervozita některých jedinců eskaluje. [/quote]
Toto znie akoby niekto ten dátum poznal, teda ak ho vôbec pozná samotná Nvidia, pretože momentálne sa obávam toho, aby tieto grafiky vôbec stihli vydať v prvej polovici 2010 a vôbec už ani na tieto grafiky nečakám, pretože počúvať každý mesiac - "už budúci mesiac vyjde" ma už polroka nebaví a ďalší polrok fakt ako sorry to už nemienim ani počúvať...

kapa
kapa
Level 25 Level 25
9. 12. 2009 09:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fermi ma nejake vylepsenia oproti GT285, cize oproti jadru G200b, no vypoctove jednotky SP ostali +- rovnake, cize herny vykon sa da odhadnut a tak pocitam ako pocitam a vychadza mi 25 percent nad GTX295, s kuskom optimizmu 30 percent...a HD5970 je podla vasho testu 26 percent nad GTX295, z toho mi vychadza +- plichta... podla mna s vydanim GTX380 ATI vyda nejaku rychlejsie taktovanu HD5970, mozno 5990, rezerva tam je.....

R Peter R
R Peter R
Level 1 Level 1
9. 12. 2009 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kapa Výpočtové jednotky možno hej, ale celková výkonnosť jadra asi stúpne. Predsalen keď sa pozrieš do histórie, karty s rovnakým počtom a druhom SP na rovnakej frekvencii nemajú vždy rovnaký výkon. Plus pridaj podporu DX 10.1 a DX 11 a všetkých "fičúrok" na zvýšenie výkonu, plus nové ovládače optimalizované na náročné hry a tých 15% nad 5970 mi príde reálnych. Uvidíme ako to bude s možnosťou vyrobiť dvojčip, ale hádam to pôjde :)

d@rkWolf
d@rkWolf
Level 1 Level 1
9. 12. 2009 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

koukám přehled těch největších ATI retardů na českém internetu se sešel v této diskuzi...

Reklama
Reklama