Zpět na článek

Diskuze: nVidia GeForce GTX 670 – malá karta s ohromným výkonem

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

khorghan
khorghan
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Marketing Nvidie se zřejmě solidně ožral, nebo jim vývoj neřekl, co vydají :lol: :lol:
vydat kartu se zanedbatelným výkonovým odstupem od vlastní nejvyšší verze je neskutečná ptákovina :lol: :lol:

Je nyní nějaký důvod kupovat GTX680 ?? pro ty 4% výkonu ? :lol:

chci_asus
chci_asus
Level 1 Level 1
12. 5. 2012 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan prozvonte me, az ta karta bude stat 5k.. kdo to koupi nad 5k je vul.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
10. 5. 2012 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan [quote]to by ale automaticky znamenalo absolutní neprodejnost GTX680 a nvidia by byla sama proti sobě, kdyby ji zařízla. Myslím, že podobnou chybu udělali kdysi s 8800GT (sice získali market share, ale za cenu totální cenové války) a pokud jsou dost chytří, tak to podruhé neudělají, obzvláště je-li obecně problém s kapacitou výroby a GTX670 je (jak jsem se dočetl) ořezanou/zkriplenou verzí GTX680.[/quote]

a za tohle jsem tady https://pctuning.tyden.cz/component/content/article/1-aktualni-zpravy/23990-geforce-gtx-670-se-blizi-prvni-test-unikl#CommentForm dostal strašně moc mínusů... :D

Igor
Igor
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt Vidím, že tu minule vyvrácenou blbost kopíruješ i pod tenhle článek.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
11. 5. 2012 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @Igor: první příspěvek říká tutéž "blbost" jak tvrdíš (jen jinými slovy) a má 114 palců nahoru.

Jsi si opravdu jistý, že se neztrapňuješ? Ono asi na tomto "diskusním" webu nezáleží CO kdo řekne, ale KDO to řekne, že? ;-)

Dále by mě zajímalo, kolik znáš lidí, co si koupili 8800GTX poté, co byla uvedena 8800GT? Já jen jednoho jediného blázna, který se pak mlátil do hlavy, když viděl rozdíl mezi svou vymodlenou a řádně předraženou GTX a "běžnou" GT.

Další otázka na igora je trochu techničtější: při svém vzdělání mi prosím vysvětli, jak je možné, že nvidia chce prodávat levnější čipy, když jsou aktuálně výrobní prostředky u TSMC na hranici svých produkčních možností? Z mého pohledu by bylo logičtější uvést 660tku, protože ta nebude kanibalizovat 680tku a dostat se k mainstreamové konkurenci.

No jo, ale ono vlastně stačí napsat, že nemám pravdu (a následně se odkázat, že jsi to "vyvrátil") a kliknout na palec dolů. :wink:

Igor
Igor
Level 1 Level 1
13. 5. 2012 00:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @tynyt: Takové množství červených palců jsem ti nenaklikal. Tvůj příspěvek netvrdí to stejné, co tvrdí ten první.

8800GTX si koupilo po vydání 8800GT dost málo lidí. Já žádného neznám.

Hloupost ve tvém příspěvku je tvrzení, že 8800GT byla chyba. Nvidia měla v následném období po uvedení 8800GT nejlepší hospodářské výsledky v historii. To je podle tebe chyba? Tahle blbost ve tvém příspěvku ho odlišuje od toho prvního.
Takových hrozných chyb by asi v nvidii chtěli co nejvíc.

Ostatním se nezdá, že se ztrapňuji, když mi dávají jen zelené palce. Kdyby se jim to zdálo, tak mi dají červené. Hrozně složitá logika :)

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
13. 5. 2012 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @Igor: Já myslím, že všechno jsem již řekl. Ale co je důležitý rozdíl mezi 8800GT/GTX a dnešními kartami, to tu nezaznělo: tím je výrobní proces. A to jak jeho náročnost, tak objem, tak náklady. S každým zmenšením výrobního procesu se zmenšuje i počet firem schopných jej nasadit a vyrábět s ním velké monolity (přinejmenším v období 2 let od prvního komerčního nasazení). Připomínám, že G80 začínala na 90nm (3x větší) a 500MHz (2x nižší takt). A co víc, 90nm byl používán už do roku 2004 (IBM, Intel, AMD) a G80 přišla "až" koncem roku 2006. Oproti tomu 28nm je "premiéra," a to právě na čipech od AMD a nvidie a navíc jakýsi mezistupeň mezi 32nm a 22nm (kterýžto zatím "umí" v požadované složitosti jen Intel).

Ty "zelené" palce jsou mi úplně jasné.

The17
The17
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan Řekl bych že jim jde o snížení cen radeonů a hlavně aby se těch 570tek hodně prodalo :))) nikdy nevíš kolik je 680tek kusů a jestli to třeba není jen karta na oko :O

štanda
štanda
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě je něco špatně, to něco je rozhodnutí NVidie vydat tuhle kartu - každý rozumný člověk koupí raději 670ku a trošku jí pozvedne takty než aby si připlatil další 4 tisíce za 680, podle mě si NVidia sama dělá konkurenci.
Jinak samo že karta je to sakra dobrá podle výsledků v grafech a podobně. AMD se hold nová generace 7xxx nepovedla ale každý den není posvícení že (minulé generace obou stran to měli obráceně).

WITAS
WITAS
Level 1 Level 1
11. 5. 2012 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@štanda Ono záleží na velikosti marže u jednotlivých karet, takže toto naopak může být dobrý tah. Raději si zvýšit prodej karty na které mám větší zisk díky nižším výrobním nákladům a GTX 680 funguje pouze jako důvod k takto vysoké ceně. A všichni si ještě budou mnout ruce jak dobrý obchod udělali a přitom kupují předraženou kartu.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
13. 5. 2012 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WITAS jenže nvidia nevyrábí karty, ale čipy. Ano, prodá víc "záprdků", které by jinak musela vyhodit, ale tím že jsou výkonově srovnatelné s 680 už moc těch "plnotučných" neprodá.

Co je vyjde lépe, to se uvidí za rok ve finančních výsledcích (dovolím si predikovat růst obratu, ale pokles marží a zisku). A letošek není žádná sláva...

maltra
maltra
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@štanda To by som netvrdil ze sa AMD nova generacia 7xxx nepovedla. Prave naopak, povedla sa im ovela lepsie ako Nvidii ich vtedy nova Fermi ;-).

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@štanda Jenže se podívejte kdy vyšly karty AMD a kdy nVidie, konkrétně této karty. Máte 5. měsíc od vydání současné série AMD.
Rozhodně nesouhlasím s tvrzením, že 7xxx generade AMD karet se nevyvedla. To co se nevyvedlo je jejich cena!

V tomto případě díky bohu za tuto GTX670 a její cenovou nálepku. Pokud by cena DH7970 spadla na stenou cenovou hranici, je vše v naprostém pořádku a zítra bych si šel koupit DH 7950 ta 6000 Kč.

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz Cenu nVidia nasadila tokovou aby začala konkurovat HD 7950. Kdyby na HD 7950 byla nálepka například 13K ta nVidia by nikdy pod 12K nešla leda až by AMD snížilo cenu.

Ale mě osobně cena přijde přiměřená. 13K za ASUS DirectCU II HD 7970 bych dal hned kdybych měl stolák ,ale jelikož mám NB tak by mi byla na nic. Cena je tak maximálně trochu nadsazená u GTX 690 ta by mohla sejít aspoň pod 20K.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@štanda AMD 7000 se hodně povedla, ale nVidia 600 také. Hlavně u AMD řada 7800 s osekaným DP. Tam je efektivita podobná, na 1 mm2 je +- stejný výkon. Takhle vyrovnané architektury jsme tu dlouho neměli. AMD jen udělalo ty karty trochu slabší. A přišlo s nimi dříve, takže natáhli ceny. Teď musí AMD s celou čado 7800 a 7900 jít níže, a já si 7850 koupím, výkonově mi úplně stačí :P

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb Musí se zase uznat že nVidia musela postavit kartu takovou aby o něco byla výkonnější než AMD jinak by se neprodávala.

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@štanda Netvrdil bych že se nepovedla. AMD hold mělo trochu špatné jádra na začátku takže proto snížilo i taky ,ale teď je má prý zvednout. U HD 7950 to má být 900MHz a u HD 7970 rovný 1GHz. Ale někde se hovoří i o 925MHz pro 7950 a 1050MHz pro 7970. Ještě uvidíme. Po tomto zvednutí ce sice výkon srovná ,ale AMD bude trochu v plusu díky výpočtům v tom nVidia AMD nemůže teď konkurovat. Hráče to moc nezajímá ,ale osobně si myslím že GTX 680 to mít mohla. S GTX 670 by mohla být pěkná mobilní karta ,ale dokáže konkurovat 87wattové HD 7970M? Na to jsem hodně zvědav co nVidia vytasí a za jakou cenu. :wink:

15degren
15degren
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlastimil91 Podle mě nvidia rozsekala radeony na sračku, protože radeon už výkonější jádro nebude mít, nvidia ano. Nicméně ty ceny jsou otřesné a to jsem si myslel že byc letos vyměnil svou HD5850, ale při těhle cenách a při výkonu co po mě hry požadují je to silně nevýhodné :-P

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlastimil91 @15degren: HD 5850 bych hned vyměnil za HD 7850 či 7870. Rozdíl ve výkonu je už solidní.
Rozseká na sračky? Zatím se jen dotáhla a mírně Radeony pokořila. Většina lidí si stejně kupuje nereferenční model takže HD 7970 na 1,1GHz a 6GHz na pamětech a jsme hned nad GTX 680 a to nemusím ani zvedat napětí :twisted: Ale abych dokončil většina lidí si koupí nerefenční model a tam jsou hodiny o trochu více takže nVidia udělala větší výkon jen díky větším taktům ,ale OC je skoro rovnaké.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlastimil91 @15degren: AMD mšlo vždy nejvýkonnější dvojčipovku, až, což se stane zase. IMHO tam to bude s 690 +- stejné, i když asi s o fous větší spotřebou.
Oproti 670 může AMD udělat novou kartu na bázi 7800, architektury (ppřidat více výpočetních jednotek, ale nechat osekané DP) jsou si výkonově podobné, jen finální čipy jsou jinak postavené.

15degren
15degren
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 17:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlastimil91 @15degren: Jo a smrdí to kartelem

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
11. 5. 2012 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlastimil91 @Vlastimil91: musiš si uvědomit, s čím bylo AMD poraženo a nekoukat jen na výsledky. NV je krutě efektivní a karta s obrátila. To je ten největší gól :!:

15degren
15degren
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlastimil91 @Vlastimil91: Zapomínáš že to původně měli být karty střední třídy, je prostě naprostá ostuda, když střední třída porazí vyšší u AMD, high end nvidia teprve vyjde, tyhle jádra co tu pánové vidíte nejsou high end nvidie ale po prázdninách už tu bude !! Z tohoto pohledu nvidia opravdu AMD rozsekala na sračky.

Igor
Igor
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlastimil91 @jfb: AMD mělo vždy nejvýkonnější dvoučipovku?

co třeba tohle:
HD3870X2 vs 9800GX2
HD4870X2 vs 295GTX

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlastimil91 @jfb: Osobně si myslím že HD 7990 bude výkonnější jak GTX 690. AMD si jen tak nenechá vzít dlouholeté vítězství a HD 7990 bude s takty mezi 900-1000MHz. Ano řeknete si ale to bude baštit wattů jak svina ,ale podle čínských zdrojů AMD použije kvalitní jádra proto HD 7990 je odkládaná. Další revize jader jede už lépe proto se i AMD rozhodlo zvýšit takt HD 7970 a 7950.

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
11. 5. 2012 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlastimil91 @DDR0: Yes! Takto máš pravdu. Vím že tyto jádra měli být soupeři tak pro HD 7850 či 7870. Ale musíš zase brát to že vyšli pod jménem jakým vyšli ,protože nVidii se nedařilo vyrobit to velké 550mm2 jádro které by mělo být min o 30% rychlejší jak současná GTX 680. Kdoví kdy nějaké to velké jádro vyjde a kdoví jestli. Já slyšel o Květnu pak o Červnu teď ty říkáš až po prázdninách po Srpnu. Dá se ordinovat i stím že AMD mělo mýt taky silnější jádro s více SP a rychlejšími takty. Taky se říkalo že tu během Července/Srpna bude. Zatím tu ale nic není a kdo ví jestli bude.

Kyselinka
Kyselinka
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekna recka OBR, ako vzdy :)

Ocik
Ocik
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proc mate ve vsech testech z posledni doby Battlefield 2 a u grafu Battlefield 2 Bad Company? Je to Battlefield: Bad Company 2, BF2 je je neco jineho nez Bf BC serie a Battlefield Bad Company (1) je konzolovka..

AL_
AL_
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocik stejne tak je v testovanych hrach zminena arma2, ale v testech neni. Recenze i karta jinak nadhera

HEAD
HEAD
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak tak koukam na cenu te ASUS karty, tak vidim na alfe i na czc 10200kc.
Mozna by bylo dobry to opravit v recenzi.

sfusama
sfusama
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HEAD Skutečná cena by se do této pohádky nehodila, stejně jako v případě té o GTX 680.

Igor
Igor
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sfusama Na czc je za 9626Kč s dostupností v pondělí.

Honza36519
Honza36519
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevíte náhodou, kdy budou skladem?

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
10. 5. 2012 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Ocik]Proc mate ve vsech testech z posledni doby Battlefield 2 a u grafu Battlefield 2 Bad Company? Je to Battlefield: Bad Company 2, BF2 je je neco jineho nez Bf BC serie a Battlefield Bad Company (1) je konzolovka..[/quote]

do názvu kapitoly se celý B2 BC2 nevejde, ale testovaná hra je Bad Company 2 ...

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
10. 5. 2012 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=AL_]stejne tak je v testovanych hrach zminena arma2, ale v testech neni. Recenze i karta jinak nadhera[/quote]

arma2 doplněna, zaběhla se ...

benQ
benQ
Level 9 Level 9
10. 5. 2012 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier Za tu cenu nech im tam zhniju!
Vyzera to na kartelovu dohodu mezdi NV a AMD... :(

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@benQ a za kolik by sisi takovou kartu představoval? Jde o jednu ze tří nejvýkonějších jednočipových karet na trhu. Karta sice má parametry mainstreamu, ale má to výkon naprostého high-endu, tak jaképak copak. Platí se za výkon, ne za velikost.

benQ
benQ
Level 9 Level 9
10. 5. 2012 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@benQ to mala odpoved na to ze su vsude skladem...

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
10. 5. 2012 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Honza25]Nevíte náhodou, kdy budou skladem?[/quote]

jsou všude skladem ...

jarod72pm
jarod72pm
Level 0 Level 0
10. 5. 2012 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier Druhá výtka míří k ceně. Už jsem vysvětloval, že dle výkonu a současné situace na trhu si může Nvidia říci za kartu GeForce GTX 670 částku nad 9000 Kč s DPH. Pokud se takhle draze prodává podstatně pomalejší Radeon HD 7950, může Nvidia v podstatě cokoliv.
,,,,

Tak na tuto kartu jsem čekal ale nebudu ji kupovat v předražených českých obchodech kde neví co by ještě chtěli ale mám jinou cenu a ušetřím i když poštovné ze zahraničí něco stojí.
Jinak avizovaná cena nad 9k je rekord v Evropě protože všude jinde je avizovaná cena o tisícovku levnější a v USA dokonce o dvě. Toliko k nehorázným cenám u nás(jak on-line tak kamenný obchod)

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm jo v USA se neplatí 20%DPH + CLO atd.
V každém případě ani v Evropských shopech kartu neseženeš pod 9300,- (logicky 399dolaru * kurz Eura + 20DPH = 370Euro, tedy 9250KČ) takže objednání by se stejně nevyplatilo. Stačí počkat jeden, dva týdny a pokud bude karet dostatek tak cena i českých shopech pude na tych 9300-9400,-

jfb
jfb
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm Ach jo. V USA stojí Zotak 400 USD, což je při dnešním kurzu cca 7800 bez DPH. A stejný Zotak u nás seženu za 8200 bez DPH. Obchodníci bohužel nemohou za to, že v USA DPH nemají a u nás je 20 %

iSheepTM
iSheepTM
Level 44 Level 44
Procesor: ARM
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
10. 5. 2012 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm Ta emericka cena je se zohlednenym druhym rokem zaruky na vyrobek?

morke
morke
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opět se ozývá z plzeňské garáže křik a pláč. nVidia vydala další výbornou kartu, pokud cena ještě půjde dolů, bude to letošní hit.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
17. 5. 2012 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke to by musela hoodně spadnout a nic takového se nechystá, spíš výrobci a prodejci se chystají nakapsovat. Hitem podle mě je 7850. O 660Ti jsou zatím jen útržkovité informace tak kdoví kdy bude a hlavně za kolik.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke Tady někdo zapomněl, jak DD byl nadšený z 8800GT 512, že . No uvidíme co na tu 670 řekne.

fllow
fllow
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobry den,
zajimalo by mne zda ty "krasne" teploty 77°C jsou naměřeny po 15ti minutach plneho zatizeni v uzavřené "standardní" skříní schovane nekde pod stolem nebo v testovacim stavu jak mate krasnou fotografii zakladni desky lezici v prijemnem prostredi na stole, kde je okolni teplota +-23°C a fouka na stul z otevreneho okna letni vanek?

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
17. 5. 2012 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fllow údaje o teplotě většinou v magazínech schází a přitom je to dost podstatná informace zda je sestava na holo a kolik stupňů je v místnosti :idea:
Něco je pak mít v benchmarku 77stupňů při okolní teplotě 18C a něco jiného v letní teplotě kolem 28C a zvlášť jestli to je takhle uvnitř či vně skříně.

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hit ??? Prosím ťa, pozri sa ešte raz na tú cenu a potom pouvažuj... tá karta nech je akokoľvek dobrá tak sále stojí 3x viacej než najpredávanejšia karta minulého roka... 6770ka...

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

OK, stalo sa čo sme čakali, Nvidia vydala veľmi výkonnú jednočipovú kartu ktorá vďaka návrhu a výrobnej technológii má aj parádnu spotrebu a krátke CPB. A za tú kartu si vypýta pekné peniaze. Žiaden zázrak ani otriasanie trhov - stále za ňu treba zaplatiť a stále žerie elektrinu 8)

Dayllen
Dayllen
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no co ako sme si uz niektori zvykli tak Obr znova zafailil. ked bola rada radeon 5XXX a 6XXX tak AMD malo daleko vyssiu efektivnost jadra ako rada 4XX alebo 5XX. no Obr to nikdy nevychvaloval (ale uprimne, kto by to aj cakal od neho) no stale bol dolezitejsi surovy vykon a na velkosti jadra ako si nezalezala. no zrazu pride GTX 680/670 ktora ma vybornu efektivnost jadra aj oproti AMD a zrazu je to hlavna vec preco miluje GTX 670! stale hovori o tom ze taky vysoky vykon na tak malom PCB no nechapem naco. no co z toho? po dlhej dobe je efektivnost na strane nVidie no nic prevratne sa nedeje kedze cena je stale adekvatna vykonu a nie realnej cene aku by mali dat...

wolfdesigner
wolfdesigner
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jen připomínka k cenám....
1. nejlevněji jsem našel NV 670 za 9600,-
2. 7950 jsem našel za 8700,- ( Gigabite - chladič WindForce 3X ).
3. 7970 za 10600,- - ( Gigabite - chladič WindForce 3X ).

A) Tak bych to viděl, že cena odpovídá výkonu a jen špatný obchodník by jí prodával zatím levněji, ale musím říct, že to není až takový cenová bomba.

B) Zkušenost z 560TI/6870( jejich rozdíl rozprostření teplot) a můj laický pohled je, že krátké PCB by nemuselo být až tak velká výhoda, více nahňácané komponenty karty se budou více zahřívat než ten samí počet kommponent na delsím PCB ne?....třeba to tak není, jen dotaz.

C) ztěžejním modelem bude 660 ( cena a výkon), tam se ukáže uspěšnost této serie.

jutes
jutes
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak a opakuje sa nam situacia z roku 2004 ked boli uvedene Geforce 6 generacie :shock:

stoun
stoun
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cena...Karta je urcite predajna v USA, zapadnej europe, australii a inych podobnych trhoch za takuto cenu. Ale predpokladam ze v krajinach ako ta nasa to bude akurat tak predajny prepadak. Staci sa pozriet na zoznam 10 najpredavanejsich kariet v nasich e-shopoch... od najdrahsej: 227 eur>200 eur>196eur>156 eur>...108eur... nad 227 eur sa teda takmer nic vobec nepredava...

iSheepTM
iSheepTM
Level 44 Level 44
Procesor: ARM
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
11. 5. 2012 07:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stoun Ono hodne zalezi, kdy se na ten seznam divas...

http://oddbornik.spideyx.net/jak-se-prodava-kepler/

Braňo1977
Braňo1977
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takto má vypadať recenzia! Krása. Karta je pekná ale tá cena.

Braňo1977
Braňo1977
Level 1 Level 1
11. 5. 2012 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Braňo1977 Začo tie mínuska? :D Že je dobré napísaná recenzia? Zato že som ju pochválil? :)

d@rkWolf
d@rkWolf
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale se mzdou atakující minimální tu na vidlákově si můžu nechat zajít chuť :lol: , musím teda přiznat, že při ohlašování jaká je to bomba sem čekal, že tam na konci bude cena tak do 7k, maximálně(a skutečně u nás, ne jen přepočtem z dolarů bez KraďousekDPH), pak by to fakt bomba byla a kdyby jich nVidia měla dostatek, pravděpodobně by udělala neskutečný tržby

mouldy
mouldy
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak muze mit GTX 670 nizsi spotrebu v idle nez HD 7970, kdyz AMD ma s zero core technology spotrebu mensi nez 3W??

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mouldy v idle, ale se zapnutým monitorem. Zero core se aktivuje až po vypnutí monitoru

tom42
tom42
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Karta je to pěkná a povedená.
Až bude tak za 6000,- tak Nvidia dostane moje penízky. Za 10000,- ať si jí strčí ...

Nějak nechápu ty diskuze o velikosti PCB a drahém/levném řešení.
Podle recenze je na PCB v součástkách +- totéž jako na GTX680, jen na menší ploše. Takže výrobně je rozdíl 670-680 minimální (ten kousek PCB v porovnání se zbytkem mnoho nestojí).

MarkOne
MarkOne
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekná recenzia . Je to lepšie ako testovať iba 6 hier DX 11 [b]aj keď by si mohol zapnúť nadstavenia na max pre najväčšiu objektivitu .[/b][i]Tento web by sa stal najnavštevovanejším a najobjektívnejším v CZ/SK a stačí k tomu tak málo. [/i] Na mieste nVidie by som cenu stlačil čo najviac dole aby sa riadne predávala a mala by z toho aj tak obrovský zisk + stlačenie cien AMD . Takto je to drahé a AMD má v podobnej cene podobné modeli .

Microhard
Microhard
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Koudz]Jenže se podívejte kdy vyšly karty AMD a kdy nVidie, konkrétně této karty. Máte 5. měsíc od vydání současné série AMD.
Rozhodně nesouhlasím s tvrzením, že 7xxx generade AMD karet se nevyvedla. To co se nevyvedlo je jejich cena!

V tomto případě díky bohu za tuto GTX670 a její cenovou nálepku. Pokud by cena DH7970 spadla na stenou cenovou hranici, je vše v naprostém pořádku a zítra bych si šel koupit DH 7950 ta 6000 Kč.[/quote]

Nezabúdaj ale, že jadrá, ktoré nVidia osdaila na týchto kartách boli zhotovené ž začiatkom roku (január/február) ale blo iba oddialené predstavenie pretože si nVidia počkala s čím príde AMD. A keďže po vydaní AMD kariet nVidia videla, že nemusí osádzať karty jadrom GF100 ale na porazenie resp. rovnocenné súperenie jej budú stačiť karty osadené jadrami GF104 tak to bol logický ťah. nVidia má hold našlapnuté na AMD. To je môj názor.

Dayllen
Dayllen
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Microhard nVidia si nemohla dovolit obrovske cipy lebo 28nm cipov je malo a bola by dost velka pravdepodobnsot chybovitosti tak velkych cipov a jeden kvalitny cip by stal az prilis vela a 680 by nestala 500€ ale 700€+... jednoducho musela pouzit mensie jadro GF104 ktoremu ppopohnali vykon hore, pridali par ,,veciciek,, don naviac a mali alternativne riesenie. to je moj nazor.

Microhard
Microhard
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 21:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Microhard][quote=Koudz]Jenže se podívejte kdy vyšly karty AMD a kdy nVidie, konkrétně této karty. Máte 5. měsíc od vydání současné série AMD.
Rozhodně nesouhlasím s tvrzením, že 7xxx generade AMD karet se nevyvedla. To co se nevyvedlo je jejich cena!

V tomto případě díky bohu za tuto GTX670 a její cenovou nálepku. Pokud by cena DH7970 spadla na stenou cenovou hranici, je vše v naprostém pořádku a zítra bych si šel koupit DH 7950 ta 6000 Kč.[/quote]

Nezabúdaj ale, že jadrá, ktoré nVidia osdaila na týchto kartách boli zhotovené ž začiatkom roku (január/február) ale blo iba oddialené predstavenie pretože si nVidia počkala s čím príde AMD. A keďže po vydaní AMD kariet nVidia videla, že nemusí osádzať karty jadrom GF100 ale na porazenie resp. rovnocenné súperenie jej budú stačiť karty osadené jadrami GF104 tak to bol logický ťah. nVidia má hold našlapnuté na AMD. To je môj názor.[/quote] Ospravedlňujem sa za chyby, písal som to rýchlo :D ... a samozrejme jadro malo byť [b]GF110[/b] nie 100

Fry
Fry
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 23:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Microhard dobre tak ja ťa do tretice opravím... ono je to jadro [b]GK[/b]110 :) a to bude len pre Tesly.. :wink:

StepanPepan
StepanPepan
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Netvrdím, že by se na třech monitorech měly testovat všechny hry, ale aspoň jedna by se slušela, aby bylo vidět, jestli to ta karta aspoň trochu zvládá nebo ne.

Reklama
Reklama