O2 se omluvilo za rozsáhlý výpadek a rozdává 300 Kč voucher
Pondělní obrovský výpadek operátora O2 se dotkl stovek lidí. Jako omluvu jsme všichni dostali třistakorunový kupon. Další výpadek byl dnes ráno.
Aktualizováno - 8. srpna: Problémy přetrvávají i dnes.
Jestliže využíváte operátora O2, potom je velká šance, že jste i v pondělí zaznamenali problémy se signálem či mobilními daty. Problémy hlásili stovky lidí, nakonec byl po několika hodinách problém vyřešen. Ukázalo se, že hlavní příčinou zhoršené dostupnosti služeb u některých zákazníků byla softwarová chyba v centrální části sítě O2.
O2 se svým zákazníkům omluvilo a nabídlo jako kompenzaci 300 korunový voucher, který můžeme využít pro nákup mobilního telefonu nebo příslušenství. “Mrzí nás, že někteří naši zákazníci nemohli v pondělí dopoledne telefonovat a datovat, jak jsou zvyklí. Jako omluvu proto všem dáváme poukaz v hodnotě 300 Kč na nákup mobilního telefonu nebo jakéhokoliv příslušenství v O2 Prodejnách nebo v našem e-shopu. Ať už se jich výpadek dotknul přímo nebo nepřímo, ještě jednou se všem našim zákazníkům s mobilními službami omlouváme.” Stojí v aplikaci Moje O2 (pokud zrovna bude online, v době psaní článku jsou veškeré funkce v aplikace offline). Díky slevě se můžete snadno dostat například k bezdrátovým sluchátkům za pouhých 47 Kč.
Problém ale měli uživatelé O2 i dnes brzy ráno. Nicméně tentokrát se jednalo o menší výpadek, který souvisel ještě s opravami pondělní softwarové chyby. “Malá část zákazníků dnes ráno zaznamenala krátké zakolísání mobilních služeb, které trvalo několik minut.”