Zpět na článek

Diskuze: Ozone Smog - herní myška plná překvapení

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Olda_rab1
Olda_rab1
Level 1 Level 1
20. 4. 2010 07:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

akorat se menovala jinak, a nebo to byla tohle a byla to recenze nekde jinde? hmm, jo to uz si nepamatuju :lol:

Shaquille
Shaquille
Level 1 Level 1
20. 4. 2010 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim,
zapor - jen pro praváky. Skutecne znate nejakeho levaka, ktery ma i mys v leve ruce?

FoxNec
FoxNec
Level 3 Level 3
20. 4. 2010 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shaquille Mohlo by Vás teda zajímat, že Razer vydal DeathAdder pro leváky. A o kvalitách deathadderu už bylo popsáno mnoho stránek.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
20. 4. 2010 20:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FoxNec Bohužel vydal 3500 DPi verzi (tedy DeathAdder V2), která je sice tvarově a softwarově stejná, ale senzor stojí za chcíplou veverku..

To sou lepším řešením spíš oboustranné myši. Razer jich pár slušnejch dělá. Jinak leváci obvykle hrajou pravou..

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2010 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FoxNec @Daemonius: 3500DPI je akoze malo? To sa da aj nejako rozumne vyuzit?
- IQLogic

Necroman
Necroman
Level 1 Level 1
20. 4. 2010 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shaquille Ne, ale znam dost pravaku, co pouzivaji mys v leve ruce ;)

dr_x
dr_x
Level 1 Level 1
20. 4. 2010 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shaquille Jo, třeba sebe (nejenom). A koupit slušnou myš je fakt peklo. :cry: :confused:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 4. 2010 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

navýšení váhy .. / váha myšky ....mohl byste mě někdo vysvětlit co to je váha myšky? To je jako váha(zařízení) nějaké myši? ...jasně že každej ví o co jde, ale mě to trhá oči. HMOTNOST je to slovo které jste hledali milá redakce :)
- Bedas

dr_x
dr_x
Level 1 Level 1
20. 4. 2010 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Shaquille]Zdravim,
zapor - jen pro praváky. Skutecne znate nejakeho levaka, ktery ma i mys v leve ruce?[/quote]
Jo, třeba sebe (nejenom). A koupit slušnou myš je fakt peklo. :(

flyer
flyer
Level 1 Level 1
20. 4. 2010 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cena je prijatelna, ale proste mys neni spatna, ale nemuzu ji prijit na chut proste se mi nelibi ovsem to neznamena ze neni pekna treba mam blbej vkus. nevim no jak je to cerveny a leskly takovej bakelitovej smejd ale co dneska takovyho neni, ovsem cena je celkem dobra a to bude tuhle mys prodavat ale osobne bych si ji v tomhle vzhledu asi neporidil to radsi priplatit za jinou.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
20. 4. 2010 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@flyer Když to máš v ruce, tak to nepůsobí tak levně, ale ty lesklé (a hlavně LEPIVÉ) plasty tam kde člověk myš drží jsou opravdu hodně nepříjemný.. to pominu jak myš vypadá po pár hodinách hraní, ble.

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
20. 4. 2010 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S tou chválou bych to zas tak nepřeháněl, každý má zcela jinou ruku a najít opravdu dobrou herní myš, která by mi "sedla", už se mi dlouho nedaří. Navíc zjišťuji, že vlastnosti, které jsem dříve považoval za výsady herních myší za cenu 1000+ (přepínatelnou citlivost, 1ms odezvy, kvalitní senzor) mají dneska kdejaké kousky kolem pětikila, zatímco super features jako v myši uložitelná makra, nabušený SW, miliony tlačítek a diodová svítítka hýřící všemi barvami duhy, regulovatelná hmotnost pomoci závaží i hodnoty CPI senzoru v astronomických číslech, to vše bez mrknutí oka oželím (ale každý má, pravda, jiné priority). Sehnat pětitlačítkovou myš které neutrhnu rychlým pohybem senzor a která mi padne do ruky, nezdá se jako takový problém, ale vzhledem k tomu, nakolik je ergonomie myši individuální záležitost, nedaří se tak lehce a dívám se do všech cenových kategorií. Zatím jsem se nejvíce přiblížil s A4Tech sedmset něco... nejvíc bymi vychovovala Logitech G3, ale ta má blbě tlačítka :) Je to boj :D

sam_217
sam_217
Level 1 Level 1
20. 4. 2010 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@koutlosh Mohli byste uý¨ž prosím konečně začítna PCTuningu teostovat herní myši opravdu tak, aby měli pro profesionální hráče hodnotu, tim myslím např. CS 1.6 na velmi nízkou citlivost míření s rychlým cukáním atp, protože dříve testovaná Roccat Kone si žádnou hvězdu nezasloží, senzor na kone je katastrofální, pro profesionální hráče nepoužitelný, TCU je zcela zbytečné a jedná se jen o marketingový trik (mluvím z vlastní zkušenosti). Stejně tak i pochybuji o "inteligentním senzoru" na ozone smog, myš jste neotestoval ani v jedné hře (konrétně pro senzor by stačilo kldině jen CS 1.6 + low sensitivity) a vypovídací hodnota pro pro-hráče je takto nulová...vše jak to akorát vidím já že "inteligence" senzoru je úplně k ničemu, stejně jako TCU u roccat kone a jen maskuje neschopnost senzoru snímat rychlejší pohyby a celkou přesnost snímání křivých pohybů...

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
20. 4. 2010 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sam_217 Já ti nevim, ale CSko sem shodou okolností hrával a moje výsledky byly značně lepší na max CPi/DPi než na malé? Že by to byl následek toho, že dřív prostě myši na max moc nefungovaly? Podle mých zkušeností většina laserovek funguje nejlépe na maximální CPi, ne minimální (no spíš ne na jakékoliv jiné než maximální :D). U Kone to platí taky, jiné než maximální mi přišlo herně spíš nepoužitelné..

Sobo
Sobo
Level 1 Level 1
20. 4. 2010 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sam_217 Souhlasím, ostatně jsme se o tom už bavili v posledních 4 stranách na fóru, takže by si to pan recenzent mohl přečíst a třeba se něco přiučit - http://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?f=111&t=46760&st=0&sk=t&sd=a&start=1300

Na téhle recenzi mě doslova dostalo to "hodnocení" v praxi. "Vyrovná se G9x", no, to je supr. A když neznám G9x, tak co? Autor se absolutně ani v nejmenším nezmiňuje o testovací metodice, není zde řečeno v jakých hrách testoval, s jakým nastavením. Recenzent se asi ani nesnažil zjišťovat, zda-li myš netrpí pozitivní či negativní akcelerací, což je častým neduhem myší se senzorem Avago ADNS-9500. Z téhle recenze jsem se dozvěděl jenom to, jak myšká vypadá, něco málo o zpracování a ergonomii, ale to nejdůležitejší - jak se myška chová a zda-li je v reálu opravdu použitelná, to už bohužel ne.

Sobo
Sobo
Level 1 Level 1
20. 4. 2010 23:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sam_217 @Daemonius: To jako hraješ na 3200 DPI a hýbeš myší na prostoru 2x2cm? U CS jsem na Kone 3,2k DPI zkoušel a i při sensitivitě 1.0 ingame to bylo naprosto, ale naprosto nehratelné. Sotva jsem se myši dotknul a už jsem udělal 180°.

Jinak senzor na Xai, Smogu a G9x je jeden a ten samý. :)

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
20. 4. 2010 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sam_217 @Sobo: G9x se nevyrovná ani ve snu, G9x nejenže neutrhneš, ale senzor zaznamenává vše naprosto plynule (byť ne tak plynule jako Xai, ale ta bohužel zase povětšinou nefunguje jak má :D). Smog, Ghost atd. trpí takovejma "mikro-skokama" v rámci jednoho - dvou pixelů, ale na hraní je to fest nepříjemné.. Akceleraci asi nemá, ale při tej míře hopsání a interpolace sem to nebyl schopnej poznat (u Ozone Smog).

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
21. 4. 2010 00:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sam_217 @Sobo: Ne vůbec, mam teď G9x a klasicky.. Windows citlivost 5 (6 stupeň když to vemeš podle čárek), ve hře citlivost na 1. CPI na 5000.

Quake Live, bez potíží.. CSko taky.. Nepotřebuju moc prostoru na 180 nebo 360, ale já sem na to docela zvyklej.. ale i tak v QL mam při tomhle nastavení 360 asi na 5cm.

A vypnutá akcelerace samozřejmě.. nemáš náhodou zapnutou rychlost kurzoru ve Windows na maximum?

Sobo
Sobo
Level 1 Level 1
21. 4. 2010 01:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sam_217 @Daemonius: Ne, to opravdu ne, za 7 let online hraní Counter-Striku o nastavení Windowsu a hry něco málo vím. A 5cm na 360° je teda totálně nehratelný. :D Ti nejlepší hrajou +- takhle - http://www.esreality.com/files/movies/2006/mew_playing_06.avi Okolo 50cm/180, takže asi 10x menší sensitivita než ty. :) By mě teda zajímalo, jak s tím střílíš na dálku, jestli s tou myší dokážeš vyvinout nějakou solidní rychlost na milimetrech, tak to gratuluju.

bazen
bazen
Level 1 Level 1
24. 4. 2010 01:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sam_217 @Sobo: Tahle to hrají právě lamky, už vidím jak se s touhle citlivostí otočí a vystřelí, by musel 2x zvednout myš a to už by bylo po něm, tuto citlivost si může dát max. nějaká kempa se snipou.
Já hraju s G9 na 3200dpi a CS mám citlivost 3. Pohyb myši je asi 3,5x3,5 = jen zápěstím a prsty, je to rychlé a přesné. :wink:

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
21. 4. 2010 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sam_217 @Sobo: Mno snipuju docela slušně v BFBC2 i CoD4. CSko už moc nehraju, ale nějak mi to nikdy nedělalo problém.. Je hodně o zvyku. :) Každej si to musí nastavit podle sebe..

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
21. 4. 2010 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sam_217 @Sobo: No já preferuji sens 1, tzn bez dalšího SW přepočtu s tím, že při rozlišení 1024*768 nastavuji rozlišení 800 a pak mi to přijde akorát hratelné s tím že i něco trefím v dálce :) Na 3200 si to fakt nedokážu představit :D

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
25. 4. 2010 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sam_217 @bazen: Tohle soudit nemůžu, ale mě prostě hrát s nízkou citlivostí moc nejde, tak si jedu svých 4000-5000 CPi a funguje mi to. :)

Brcaka
Brcaka
Level 2 Level 2
20. 4. 2010 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem na stránce Ergonomie a tlačítka náhodou kliknul na obrázky a vylezla mi pod nimi tak trochu jiná myš... možná by to chtělo opravit, nebo ten odkaz zrušit :wink:

notoric
notoric
Level 1 Level 1
20. 4. 2010 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Při rozkliknutí obrázků na 2. stránce se zobrazuje Razer Mamba..

notoric
notoric
Level 1 Level 1
20. 4. 2010 22:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Při rozkliknutí obrázků na 3. stránce se zobrazuje Razer Mamba..

sam_217
sam_217
Level 1 Level 1
20. 4. 2010 23:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Daemonius]G9x se nevyrovná ani ve snu, G9x nejenže neutrhneš, ale senzor zaznamenává vše naprosto plynule (byť ne tak plynule jako Xai, ale ta bohužel zase povětšinou nefunguje jak má :D). Smog, Ghost atd. trpí takovejma "mikro-skokama" v rámci jednoho - dvou pixelů, ale na hraní je to fest nepříjemné.. Akceleraci asi nemá, ale při tej míře hopsání a interpolace sem to nebyl schopnej poznat (u Ozone Smog).[/quote]

Tim sem samozřejmě myslel herní nastavení, to že má myš DPI na max je pro mě běžná záležitos, momentálně hraju CoD4, myš mám na 3200DPI/500Hz (500hz místo 1GHz mám protože na 1GHz se to chová neunósně ten senzor) a citlivost si snižuju pouze přes hru...

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
21. 4. 2010 00:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sam_217 Heh to znam, 500 Hz má o dost "hladší" pohyb. Já sem zvyklej na 1000 Hz holt.. :D

Nu a to ti dělá v tomhle nastavení problémy?

sam_217
sam_217
Level 1 Level 1
21. 4. 2010 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Daemonius]Heh to znam, 500 Hz má o dost "hladší" pohyb. Já sem zvyklej na 1000 Hz holt.. :D

Nu a to ti dělá v tomhle nastavení problémy?[/quote]

Ano, dělá, např kroužíš kurzorem na ploše, nebo v malování, a kurzo ti prostě nesmyslně vyjede z kruhu, nebo děláš rychlé pohyby doprava a doleva (prostě kmitáš myší ze strany na stranu) a kurzor ujíždí na jednu stranu víc, prostě se najendou objeví na hraně obrazovky, zkoušel sem to i v malování a v situaci, kde sem s razer death adder udělla normální sloup z čar, tak s kone tam byly "výlety" kurzoru mimo rozsah kmitu...
Akceleraci sice senzor nemá, ale vysoké zrychlení (tak ten 1m/s když někdo hraje s průměrně nízkou sens) to prostě nedává ani na 1000Hz, ani na 500Hz, kurzor se prostě utrhne....

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
21. 4. 2010 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sam_217 Co máš za podložku? Máš kalibrovanej senzor?

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
21. 4. 2010 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sam_217 Co máš za podložku?

sam_217
sam_217
Level 1 Level 1
21. 4. 2010 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=koutlosh]No já preferuji sens 1, tzn bez dalšího SW přepočtu s tím, že při rozlišení 1024*768 nastavuji rozlišení 800 a pak mi to přijde akorát hratelné s tím že i něco trefím v dálce :) Na 3200 si to fakt nedokážu představit :D[/quote]

No hele tohle se mi zdá jako nesmysl, proč si nepropočítáš přes kalkulačku poměr DPI:citlivost a podle toho nespočítáš, kolik sens musíš dát aby se myš chovala stejně na 3200DPI jako 800DPI:1sens? Takhle je to zbytečné, spíš odhaduju hraj radši na 3200DPI a sensitivitou na 0,25.

sam_217
sam_217
Level 1 Level 1
22. 4. 2010 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Daemonius]Co máš za podložku? Máš kalibrovanej senzor?[/quote]

Kalibrace senzoru je totálně neschopná kravina která má jenom oblbnout lidi, podložku mám Roccat Sense a s kalibrací senzoru se senzor chová ještě hůř než bez ní...

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
25. 4. 2010 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sam_217 Zajímavý tvrzení po testu na jedné podložce. :) Btw. pod Kone je určená Taito.

Kalibrace samozřejmě funguje, možná na něčem hůř, ale na něčem zase naprosto skvěle.

Iwo
Iwo
Level 1 Level 1
26. 4. 2010 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"nechcete za pořádnou herní myš
utratit zbytečně mnoho peněz" - usmevna veta, me se tech 1300,- zda docela dost. Nejen sobe k hrani, ale kazdemu davam k PC A4tech X750. Preci jenom za 400,- to uz je slusna cena, ale kupovat si mys nad 1000,- korun? To si radeji pridam na lepsi grafiku. :wink:

Frankenstein
Frankenstein
Level 1 Level 1
26. 4. 2010 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Iwo ke každému kompu prodáváš A4tech? - to je ale super shit!
Tady jde o nejlepší mouse (nejlepší laser senzor, chip atd.)

Iwo
Iwo
Level 1 Level 1
28. 4. 2010 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankenstein jenze ty tvoje nejlepsi mouse pozna od tech "shitu" ala A4tech jen par hardcore hracu FPS. Nic proti tomu nemam, ale psat o mysi nad 1000 Kc, ze je levna? Fakt trochu mimo. A4tech X750 je mys s velmi presnym senzorem a napriklad ve Photoshopu to kazdy grafik, kteremu jsem ji podstrcil, okamzite poznal. Uvedom si, ze tyhle lidi tomu nerozumej a kupujou si zasadne mysi za 150 Kc. Kdyz dostanou do ruky poradnou mys, tak se nestaci divit. Jenze kdyz jim reknu, ze za ni maji dat 1500 Kc, tak je usmev prejde. Kdyz u A4tech reknu, ze je za 4 kila, tak jsou samozrejme pro. Takze ja nezpochybnuju spickovou kvalitu mysi nad 1000 Kc, jenom rikam, ze krome hardcore hracu si ji nikdo nekoupi a proto bych to neoznacoval jako levne. :!:

Frankenstein
Frankenstein
Level 1 Level 1
29. 4. 2010 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankenstein @Iwo: ok, chápu.
redaktor hold porovnával best of gaming mice.... :wink:

Reklama
Reklama