Zpět na článek

Diskuze: PCT v San Franciscu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
13. 1. 2013 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Digitaldoom]http://web plny nesmyslu/images/stories/DDWorld/monument-V.jpg[/quote]
Tahle je nějakým "omylem" pár let stará :P

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
13. 1. 2013 21:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Braňo1977]DD, prečo som dostal 3!!! banany u teba??? Nič zle som tam nepísal,len som nesuhlasil s tebov.[/quote]
Já ho dostal kupříkladu za to, že jsem se zeptal proč redaktor nebyl schopen nafotit GTX560 446 od Zotacu a proč se ta fotečka nápadně podobá té z bittechu. Místo odpovědi BAN [url]http://bit.ly/13sXQd0[/url] Zdokumentované to samozřejmě mám (včetně perel, viz. [url]http://bit.ly/V6gPqP[/url] kde mu karta vycházela dráž než se prodávala, ale to je jedno když se 446 v ČR vůbec neprodávaly, že :roll: )

MORFEUS
MORFEUS
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 05:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No super,hořím nedočkavostí na novinky. .
jen jim ukaž zač je toho OBR :lol: :lol: :D

Necroman
Necroman
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 06:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem zvědavý, zda se opět ukáže "funkční karta s vruty" tak, jako posledně :D

Necroman
Necroman
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 06:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Necroman Jinak pokud se dá věřit prvním testům, tak žádná sláva - trhač se nekoná, jen dorovnávač:
http://www.techpowerup.com/161914/GK104-(GTX-680)-Has-17-Higher-Compute-Power-Than-Tahiti-(HD7970)-Report.html

jankisler
jankisler
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Necroman Prosimte a cetl sis vubec o cem ty grafy na techpowerup jsou? To nejsou zadne zmerene vykony. Je to porovnani specifikaci a nasledny odhad vykonu v jednotlivych kategoriich, mimochodem to vse podle nepotvrzenych specifikaci Keplera. Takze zase dalsi klasicky rumor 8).

Sičák
Sičák
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 07:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Necroman Ono to ani nema dohnavat 7970, ved 7970 je high end a GK104 je vyssia stredna trieda, takze na to je to podla mna slusne, na high end ma byt GK110 a ajtak je to jedno tam ide naozaj len o boj kto ma lepsie... tych high end kariet sa preda par...

Inak co sa tyka pana OBRa tak mu po tichu zavidim, mozno obcas napise nieco co sa niekomu nepaci ale teraz mu ticho zavidim ze je tam kde je... :)

kapa
kapa
Level 25 Level 25
7. 3. 2012 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Necroman @Sičák: Ak bude nazov karty GTX680 tak asi k comu to bude konkurencia, koho nastupca? Koho zaujima pracovny nazov jadra alebo.... GTX 680 ma byt nastupca GTX580 a priama konkurencia HD7970....., Ak nesplni tieto poziadavky, nezasluzi si nazov GTX680 ale napriklad GTX-660Ti, no karta to moze byt slusna, zalezi hlavne na cene... uvidime, uz sa vazne tesim.... :D

elukok
elukok
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Necroman @Sičák: Nevim kde ste vzal že GTX 680 je střední třída...High endu se sice moc neprodá, za to se lidi podle high endu rozhodujou, ke kterýmu výrobci se řiklonit.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
8. 3. 2012 07:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Necroman @elukok: [quote=elukok]Nevim kde ste vzal že GTX 680 je střední třída...High endu se sice moc neprodá, za to se lidi podle high endu rozhodujou, ke kterýmu výrobci se řiklonit.[/quote] tak to je totalni blabol, proc by me mel zajimat vykon hiendu kdyz bych chtel kupovat mainstream? Kde ty karty mohou mit uplne jiny pomer ceny/vykonu jak u vyrobce tak i proti sobe. No alespon jsme se dozvedeli jak jsi marketingovym zpusobem ovlivnen

jankisler
jankisler
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Necroman @kapa: :lol: myslis stejne jako 6870 je nastupce 5870 jo? Znaceni se meni u obou firem tak aby vyhovovalo soucasne situaci. Smerodatne podle me je, ze GK104 je co do velikosti primy pokracovatel GTX560. Velke highend jadro nVidia jeste nejakou dobu nevyda...

Sičák
Sičák
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Necroman @jankisler: Ja nehovorim ze je GK104 stredna trieda ale VYSSIA stredna trieda to je rozdiel, neje to high end ani stredna trieda jednoducho nieco medzi tym to ze sa hovori o nazve GTX680 je uz ine... a je v tom zmetok inak si myslim ze podla vykonu high endu sa rozhoduju skor fanatici... kazdy kupuje skor kartu pomer cena/vykon + zavazia ostatne vlastnosti...
mne napr nevadi vyssia spotreba (ak nieje prehnana) ale najviac ma trapi hlucnost

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dostal prihlasku do San Francisca aj Jan Stach ? :P
- Tomco

Igor
Igor
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jde o to, jestli ho mamka pustí tak daleko od baráku. :D

Digitaldoom
Digitaldoom
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor Tohle už není normální, proč mě neustále osobně urážíš?

Jen pro tvou informaci, v SF jsem byl nedávno: http://www.ddworld.cz//images/stories/DDWorld/SF-DD-1.jpg ... stejně jako jinde: http://www.ddworld.cz//images/stories/DDWorld/Yosemite-DD-1.jpg

já můžu jet kdy chci a kam chci .... takže si seď doma a ukájej se svou NVIDIA a svou domnělou nadřazeností nebo co to pěstuješ, mě jsou AMD i NV u zadku ....

Igor
Igor
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 23:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @Digitaldoom: Fuj. Neposílej hlavně další svoje fotky. To je hnus.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 3. 2012 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @Digitaldoom: Hele ty fotky ti nekdo delal nebo sis je spichnul ve fotokramu sam? Protoze teda zadna slava, nauc/te se pracovat s hloubkou, at to vlepene pozadi nevypada jako textura, fujtajbl.

Digitaldoom
Digitaldoom
Level 1 Level 1
8. 3. 2012 01:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @Igor: další osobní urážky? na nic jiného se zjevně nezmůžeš co? Alespoń všichni vidí, co jsi zač ...

Digitaldoom
Digitaldoom
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @hnizdo: ... neuvěřitelný ... zmůžete se na něco jiného než na osobní urážky??? Já se ve fotokrámu učit na rozdíl od vás nemusim, já si dojedu kam chci a vyfotim si co chci: http://www.ddworld.cz/images/stories/DDWorld/monument-V.jpg ty texturo, zjevně by ses měl více učit abys poznal skutečnost od photoshopu ...

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @Digitaldoom: hele postni sem odkaz na neupravenou fotku, staci jedna a mozna ti lidi i uverej ze si tam mohl bejt ale fotky ktery prolezly pres Photoshop nejsou zadnym dukazem

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 3. 2012 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @Digitaldoom: Teda ta posledni fotka vypada jako ze stojis pred billboardem :) Na tohle jsou dokonce reklamni studia, ktera takove montaze delaji profesionalne, ale to jiste neni tvuj pripad, protoze na to nemas prachy, chapu.

SaLaDiN
SaLaDiN
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @Digitaldoom: Mily vazeny posuk Digital Doom, ano, citas spravne, si obycajny posuk, s prepacenim, ty mozes ist tak do riti a nazad, lebo si obycajny zakomplexovany luzer...Mas akurat tak velke CENZURA, na svojom srackoidnom blogu nemas ani hlavny baner na reklamu zaplneny, lebo jediny baner si tam ty, lebo banujes kazdeho, kto ti tie tvoje sracky vyvracia logicky. Kde ty mozes ist? Chacha, ved ani testy hw nerobis, tie tvoje takzv. recenzie su vymyslene a podla tvojej stac.ujovskej konstanty pridavas vykon v prospech AMD. Jediny vyrobca, kto ti posiela veci na testy, je Ašus, ked je tam Nvidia produkt, napr. v booku, tak naprv si vybijes komplexy, ako je ta nvidia gpu sracka, ze amd je super lepsie a potom nakoniec tomu strelis Dedeblb recommended award...Tie tvoje recky a clanky kradnute z webov a prelozene cez google translate nemaju chybu, spustu chyb a debilzmov ala google translate..Este aj hlavnu "tapetu" webu si mal donedavno ukradnutu z nemecho webu, uz si to stiahol, ako nenapadne si tam zakryl nazov webu na tom, ty chudak.. A ked sa budes pozastavovat nad tym, ako ti tu nadavam, robim akurat to iste, co robis ty chudak, na svojom webe, kazdy, kto stebou nesuhlasi, je debil, idiot, ma menej iq ako 70..No co ty curacik, ty 7 gigahz pamate na HD 7970...A tu ma nevymazes, ty chudak zakompleovany, tak si uzi pravdu o sebe...Vytvoril som si na tvojom webe ucet, napisal som ti nomrlany prispevok lebo si trepal sracky o Bulldozere a si mi najprv vynadal, ze som pako a mam male IQ a potom si to zmazal, aj svoju reakciu. Ty komplex z maleho jadra, co mas medzi nohami, hlavna vec, ze ked 4870 mala vyssiu spotrebu od nvidie a 4870X2 bol vysavacs enormnou spotrebou, to ti nevadilo..CO uz aj inde prispievas, asi sa nudis na diskusiach svojich, ked si tam kazdeho rozumneho vybanoval a mas tam len blbca, co furt melie o svojej 6970 v noteboku a Kevina, co ti len pritakava a mu davas po veceroch do zadku. Mamicka ti zaplatila cestu, co do SF? Je sa cim chvalit, ale kto nas cista, neni prekvapen !!!

Digitaldoom
Digitaldoom
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @SaLaDiN: Neustále mě napadáš a urážíš a ještě se mi navážíš do rodiny? Lžeš a překrucuješ cokoliv napíšu .... a chceš nějakou diskusi?

Jo anonymně to si tedy hrdina. Kdybys byl trochu chlap, přijdeš mi to říci do očí.

SaLaDiN
SaLaDiN
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @SaLaDiN: A uprimne sa ospavedlnuje, po mesiacoch ma tam konecne reklamu, gigabyte si to kupil, takze mozeme cakat, ze DDblb recommended award dostane uz aj nejaky ten hw od gigabytu. Dufam, ze ti bude posielat co najviac produktov s nvidia hw :lol:

A ja kamo, cital som recku na Alan Wake, co sa ti na tom nepacilo? Ze je hra v anglictine a nepochopil si text, resp. dej...Ved ty si taky expert v IT, ved si vycucni tie texty z hry a hod si to do google translatora..

Ty vypot jeden, jeden cas, ked na steame bol vyrazny narast gpu od AMD, tak si ho pouzival ako zdroj..Teraz, ked je tam narast gpu od Nvidie, tak uz vraj steam nie je relevantny zdroj, vraj nevie spravne detekovat gpu od amd a mylne ich oznacuje za nvidie...Co este nevymyslis, ty cerveny fanatik. Inak, preco mas stale v pc len Phenom II X4..Ved to Bulldozer take skvele cpu, aspon tvoje testy ako vymyslene tak vravia..Preco nejak zas nepouzivas rovnaku logiku jak pri Nvidii..Ved Bulldozer ma vacsie jadro, vyssiu spotrebu, mensi vykon na takt...Nvidiu za to drtis ale u AMD je ti to jedno...Ty, co si prehlasoval, ze Bulldozer bude superit o najvykonnejsie cpu x86 na trhu..Co mojko, kto nas cita, neni prekvapen, ze!!!

BooYaa
BooYaa
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @SaLaDiN: @ SaLaDiN
Amen brother. Suhlasim

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
7. 3. 2012 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @Digitaldoom: X ludi ti mailovalo, pisalo a neviem co robilo ze sa chce osobne stretnut a nikdy si na to nekyvol. Tak neviem co tu kecas ze osobne sa stretnut. Ved by si si nasral do gati kebyze ktosi dojde s tebou diskutovat alebo sa pozret ako recenzujes a upravujes vysledky.

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @SaLaDiN: Mě osobně jenom fascinuje že Asus s tímhle webem/blogem stále spolupracuje. Já vím říká se, že i negativní reklama je raklamou, ale stejně...

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
7. 3. 2012 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @SaLaDiN: Tak plne suhlasim SaLaDiN. Horsie pre neho ze tuto nemoze zabanovat diskusiu a ani vymazat prispevky. Obzvlast zumpa upada odkedy zabanoval J.C.Dentona a mareknr. ti mu vyvracali jeho zvasty. ked chcel zumpar dokaz dali mu odkaz na jeho nejaky prispevok alebo clanok alebo odkaz na niekolko zahranicnych testov a bud na nich nadaval alebo im vymazal komenty. A nonstop sa ohana jeho neuveritelnou objektivitou, pricom on nevie co je to objektivita, pretoze jedine co ho zaujima je AMD/ATI je best Intel/Nvidia ti najhorsi. ALE STACHU MY SME TA UZ ODHALILI DAVNO. len ti SPROSTI ti zeru kecy a deti. obzvlast sme ta odhalili na oddbornik.posterous.com. a ze sa nehambis na OBRa nadavat a zaroven kradnut niektore jeho clanky. TO CO UZ JE. to robi CISTY CHUDAK~~!~~ FUJ.

Digitaldoom
Digitaldoom
Level 1 Level 1
8. 3. 2012 01:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @Dzambor: další osobní urážky, lhaní a pomlouvání? Nic jiného neumíš?

No já alespoň vystupuji neanonymně .

Igor
Igor
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @Dzambor: Přesně tak. Stachuji, rád se s tebou střetnu a řeknu ti to do očí. Vždyť se ti akorát všichni smějí. Většího milovníka AMD na světě asi není.

Digitaldoom
Digitaldoom
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @siddhi: A spolupracují se mnou i všichni ostatní, to je k vzteku co?

Víš, ono co o mě rozhlašujete a neustále mě všude pomlouváte má velmi stinnou stránku pro vás, spousta lidí rychle zjistí, že to, co o mě tvrdíte, není vůbec pravda a jen si to vymýšlíte. Spoustu spoluprací jsem takhle navázal se spoutou výborných kontaktů.

I to co jste tady předvedli v diskusi opět zapůsobilo na několik poměrně zajímavých lidí a budu z toho kladně těžit já i DDWorld.

Díky že ze sebe děláte takové nevycválané hlupáky a lháře, nedivím se že to vy zbabělci děláte anonymně.

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
7. 3. 2012 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @siddhi: Pozeram ze je tu vela zastancov ATI/AMD a Stachuja pretoze NAPISANA PRAVA JE TU a aj napriek tomu su tu minusky. Najlahsie je dat minusku ako vyjadrit svoj nazor...

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @Digitaldoom: Proč k vzteku? Mě je to naprosto šumák. Jen sem si všimnul, že dřív a zřejmně asi ještě pořád byl/je tvým největším partnerem Asus. Já se jen podivoval nad tím proč to Asus dělá.
Jen si navazuj kontakty, já ti to přeji, ale otázkou je jestli ti ten tvůj blog bude někdo chtít číst, když neumíš přijmou věcnou kritiku a nedokážeš pochopit rozdíl mezi osobním názorem a faktem. Protože často své názory podáváš lidem jako fakta.
Navíc pochybuji, že ti to nějak prospěje když tady budeš na lidi hulákat jací jsou hlupáci, že si dovolí tě kritizovat a ještě nám tady jako malé dítě budeš dokazovat, že si můžuš jet kdy chceš a kam chceš.
ps. všimni si že tě nikde neurážím, jen věcně kritizuji, ale ty si to stejně zase přebereš tak jako bych ti nadával do...

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
7. 3. 2012 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @Digitaldoom: No to ze to povies ty nie je este pravda, pretoze Xkrat sa ti dokazalo ze si klamal. Uzivatel ktory ti to dokazal bud dostal ban, alebo si mu vymazal prispevky alebo upravoval si ich. Uz tie minuska hovoria nieco za seba. Tu sa s tym neda manipulovat ako u teba s tou digiaurou ked si ju znizil marekovinr. ale aj tak to nepomohlo ludia ho stale respektovali co si nedokazal zniest a dal si mu BAN za to ze udajne flamoval, klamal a pod. veci, pritom sam vies ze to nie je pravda, pretoze kazde svoje tvrdenie dolozil dokazmi a pritom si vyvolaval len a len ty!

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
7. 3. 2012 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @Dzambor: oprava: PRAVDA

Digitaldoom
Digitaldoom
Level 1 Level 1
8. 3. 2012 01:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @siddhi: Malé dítě, tak oni mě osobně urazí, navážejí se mi do rodiny, já jim řeknu že zase lžou a já se chováím jako malé dítě? Tvé výtky nemají žádnou váhu, navážíš se do mě stejně sprostě jinde a od takových já mám brát nějakou kritiku?

BooYaa
BooYaa
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Digitaldoom]... neuvěřitelný ... zmůžete se na něco jiného než na osobní urážky??? Já se ve fotokrámu učit na rozdíl od vás nemusim, já si dojedu kam chci a vyfotim si co chci: http://www.ddworld.cz/images/stories/DDWorld/monument-V.jpg ty texturo, zjevně by ses měl více učit abys poznal skutečnost od photoshopu ...[/quote]

Stachu prosim ta prestan. Ok mozno si tam bol, ale tvoju naklonost k AMD zbytocne zapieras. Vedie to o tebe uz obe republiky takze sa prosim ta zbytocne nenaparuj a nekradni clanky a obrazky z PCT a inych.

Inak kde ta tu niekto urazil?

CNN
CNN
Level 0 Level 0
7. 3. 2012 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moc pekne fotky, nevedel som, ze robit fanaticke PR AMDcku tolko sype. ;-)

CNN
CNN
Level 0 Level 0
7. 3. 2012 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uprimne povedane, je mi uplne jedno ci Dede prachy ma, alebo si to spichol doma vo vani. :-) Co mi jedno nie je, ze je to ucelovy, fanaticky luhar obhajujuci svoje oblubene znacky a tuzby (chcem verit, ze aspon v pripade konzole vs. PC bezplatne) a este sa zaklina akousi nestrannou objektivnostou.

Fry
Fry
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ako nič v zlom ale ukazuje sa aký užívatelia tu diskutujú... :wink:

Digitaldoom
Digitaldoom
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fry Já jsem rád, že se projevili, alespoň někteří vidí, s čím se člověk musí potýkat ... Vidíte, že s některými se diskutovat nedá, jen člověka uráží, často osobně, a osočují ze všeho možnýho ... skoro si připadám jako že za každý nepovedený produkt či katastrofu na světě mohu podle nich já :).

Jen dokazují všem jací jsou to primitivové, kteří ve slušných diskusích nemají co dělat. Podívej se nato, člověka tu začnou urážet, on jim dokáže že si zase vymýšlí a napadají jej drze, a oni v tom pokračují dál a dál ... je opravdu s podivem, že o takové čtenáře někdo někde stojí ...

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Digitaldoom [quote=Digitaldoom]... je opravdu s podivem, že o takové čtenáře někdo někde stojí ...[/quote]

No jo my víme, ty stojíš pouze o hloupé ovečky, které ti budou hltat každý blábol. Ale mám takový pocit, že ti tych oveček začíná ubývat. Stačí aby ovečka upozotnila na to, že ses v něčem zmýlil a ty to hned bereš jako osobní urážku.
Soráč, ale proč tady na tomto webu, který tolik odsuzuješ vůbec vystupuješ? Jenom se tím ztrapňuješ. Tady asi těžko ulovíš nové ovečky, zkušej to raději někde na lidé.cz apod.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
7. 3. 2012 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Digitaldoom Vies, kedysi (daavno) som s tebou vecne diskutoval na tej tvojej zumpe. Vtedy som ju este zumpou nenazyval (pac som ten web dobre nepoznal). To az potom, ked som si dal namahu argumentacne ti vyvratit tvoje blaboly a ty si pouzil "silu" - moj 100% vecny prispevok zmazal, pretoze nad vsetku pochybnost dokazoval, ze pises voloviny. A tak je to s kazdym, co ta maju v zuboch. Skus sa spytat sam seba, preco len par ludi na internete - namatkou ty, Obr, alebo Hulan vzbudzuju podobne emocie a niektori z nich to dotiahnu i na anti-blog (kde hrdo patris). A nie, IQ151 to nebude, ver mi.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Digitaldoom Nikto ti predsa nikdy nepripisoval na krk nepodarené produkty. :) To čo ti veľa ludí vyčíta je, že u produktov jednej firmy zveličuješ každý problém a u prduktov inej firmy tieto problémy neriešiš a ešte také produkty aj hypuješ. A popri tom píšeš siahodlhé články o tom ako si ty objektívny a ostatní nie. Robíš to už takto dlho a fakt neviem ako to, že nevidíš, že ťa už veľa ludí ako sa hovorí prekuklo.

BooYaa
BooYaa
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Fry]ako nič v zlom ale ukazuje sa aký užívatelia tu diskutujú... :wink:[/quote]

Taki ktori uz maju Stacha plne zuby. Viem ze si chcel poukazat aki sme primitivni, ale nie je to tak.

Fry
Fry
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BooYaa ešte aby som nezabudol, zopár hodín CZ jazyka by ti neuškodilo... :wink:, no hold treba najprv doštudovať základnú školu a potom písať na web... :wink:

Fry
Fry
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BooYaa niekto zase nemusí iného "pisálka" z iného blogu... :wink:

že by som tu písal nejaké krivé slová? nie...

naozaj je vidieť kto sa v tejto diskusií prejavil a ako potom treba chápať jeho príspevky do budúcna...

rozumný človek sa drží stranou a smeje sa na Vás :wink:

SaLaDiN
SaLaDiN
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Fry]ako nič v zlom ale ukazuje sa aký užívatelia tu diskutujú... :wink:[/quote]

Vsak aj ty tu diskutujes, a na tvojom mieste by som tiez pomlcas, lebo jeden cas si smrdel cervenou, ze az :lol:

Fry
Fry
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SaLaDiN jasne, že diskutujem ved o to ide že :), preto je to diskusia k článku ale troška miernejšie a na úrovni... :wink:

BooYaa
BooYaa
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fry Jasne a preto sa z toho teraz snazis takto rychlo vykorculovat, ze?

Fry
Fry
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fry @BooYaa: z čoho ako? :lol:

BooYaa
BooYaa
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SaLaDiN Tak uz to potom chapem. Dik za vysvetlenie Saladin

BooYaa
BooYaa
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Fry]ešte aby som nezabudol, zopár hodín CZ jazyka by ti neuškodilo... :wink:, no hold treba najprv doštudovať základnú školu a potom písať na web... :wink:[/quote]

To hovoris mne?
Kde vidis ze som pisal v CZ jazyku?
A o akom pisalkovi to hovoris?
Prosim ta vyjadri sa nabuduce lepsie a zrozumitelnejsie lebo clovek ako ja este nedostudoval zakladnu skolu a nemusi ti rozumiet.

btw ak sa chces zastavat Stacha a jeho klamstiev tak ta uprimne lutujem pretoze to co ten clovek vystraja na svojej zumpe nema obdobu. Ak to nevidis tak pochybujem o tom ze si to ty kto dokoncil zakladnu skolu.

P.S.
Mozes mi prosim ta povedat kde som mal chybu? Rad sa poucim

Fry
Fry
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BooYaa [quote=BooYaa]Taki ktori uz maju Stacha plne zuby. Viem ze si chcel poukazat aki sme primitivni, ale nie je to tak.[/quote]

nieje tu možnosť zvýrazniť chyby červeným snáď to bude vidieť, ja taktiež niesom neomylný chybička sa určite nájde ale toto som si všimol už aj ja, malo tam byť SK neviem prečo som napísal CZ, to som sa sekol...

nie, Stacha sa nezastávam, niektoré veci čo píše sú "ujeté" ale v niečom má zase pravdu... tak či tak ani tu na PCT a zvlásť u OBR nemôžeš tvrdiť, že píše 100% pravdu a neprikrášľuje to trošku zeleným farbivom...

CNN
CNN
Level 0 Level 0
7. 3. 2012 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Az nato, ze v taki a ktori sa makke 'i' pise, je to prva osoba mnozneho cisla. ;-) Takze do tej zakladky by si sa mal najskor vratit sam. :-D

BooYaa
BooYaa
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN To som mu chcel napisat ja, ale predbehol si ma :-)

CNN
CNN
Level 0 Level 0
7. 3. 2012 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

prvy pad, no to je je jedno, proste sa tam pise makke 'i' :-D

CNN
CNN
Level 0 Level 0
7. 3. 2012 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Poviem ti to este inak. Ty si sice neomylný, ale my vsetci dokopy tuna sme uz neomylní. :-)

SaLaDiN
SaLaDiN
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Fry]jasne, že diskutujem ved o to ide že :), preto je to diskusia k článku ale troška miernejšie a na úrovni... :wink:[/quote]

Ale ved chod na jeho web, a diskutuj s nim na urovni...Zober si ktorykolvek jeho blud, co napise...Potom mu to podloz faktami plus jeho vyrokmi z minulosti, ked varil z vody a boli o 100% odlisne...Najprv dostanes varovanie za flame, ked mu fakt vytres rit a ma blbu naladu, tak ti vynada do idiotov, nvidiota, ze si zaostaly, lebo si vraj privrzenec jednej znacky, mas IQ 70, nie si schopny citat atd alebo ti da vymaz a ban na ucet...S tym clovekom sa normalne diskutovat neda, nech si uziva vlastnu medicinku, nie je na svojom fore a tu sa mu nikto da zadku pchat nepovie a povie mu, co si o nom mysli. On na svojom chlieviku spiny kazdeho neustale, pozname tie jeho specialne diely cca raz za mesiac, aky je on nepodplatitelny, posledny mohykan bojujuci za nas a vsetci ostatni su predajne slapky, hlupaci a atd. Sam tlcik Jan STach, predtym, nez si zalozil svoj blogisek, tak bol obycajny flamer na ceskych forach, asi ho prestalo bavit, ze ho vsade vybanovali, tak sa zacal hrat na svojom piesocku a teraz banuje on.

SaLaDiN
SaLaDiN
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SaLaDiN [quote=Fry][quote=BooYaa]Taki ktori uz maju Stacha plne zuby. Viem ze si chcel poukazat aki sme primitivni, ale nie je to tak.[/quote]

nieje tu možnosť zvýrazniť chyby červeným snáď to bude vidieť, ja taktiež niesom neomylný chybička sa určite nájde ale toto som si všimol už aj ja, malo tam byť SK neviem prečo som napísal CZ, to som sa sekol...

nie, Stacha sa nezastávam, niektoré veci čo píše sú "ujeté" ale v niečom má zase pravdu... tak či tak ani tu na PCT a zvlásť u OBR nemôžeš tvrdiť, že píše 100% pravdu a neprikrášľuje to trošku zeleným farbivom...[/quote]

On ma pravdu akurat vtedy, ked skopiruje nejaky nemecky alebo anglicky clanok, ktory nie je narocny na preklad, nie su tam ziadne odborne vyrazy ci jazykove frazy, s ktorymi by si google translator neporadil :lol: Kazdy jeho vytvor je copy and paste z inych webov, navyse casto neuvedie ani zdroje, alebo ako perlicku na pobavenie, okopiruje uplne vsetko a ako zdroj k webu, odkial to len prebral, uvedie este aj seba. Nj, lustenie toho, co niekedy vypluje translator od Googlu, je narocne, musi sa nalezite ocenit :D

SaLaDiN
SaLaDiN
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SaLaDiN chybicka, spini.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
7. 3. 2012 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vidim, ze uz tu mame dvoch, co klikli minusku, na nieco co nie je ani nazor, ani hypoteza, ale proste pevne stanovene pravidlo slovenskej gramatiky, skutocne vyucovane na ZS. :-) Aspon sa nam tym vykrystalizuje minusova "fanatik konstanta" ludi, co klikaju minusky proste pausalne podla fanklubu (pripadne este horsie - naozaj neovladaju ani len zaklady slovenskej gramatiky, no to im nebrani do toho kecat). :-) Aspon vidno nakolko je "inet flame diskusia" zdrojom "doveryhodnych" informacii obecne. :-D

Fry
Fry
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN jop, môže byť gramatika mi nikdy nešla až tak dobre, každopádne tie zvyšné dve chyby platia... :wink:

čo sa týka mínusiek, ja som neklikal ani na plus ani na mínus, to len tak okrajovo ak by to bolo smerované na mňa ;)

CNN
CNN
Level 0 Level 0
7. 3. 2012 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fry A za "taki", tak isto (to pre hnidopichov) :-D No ty by si si mal vazne dostudovat zaklady pravopisu, a ked uz ho neovladas, aspon neposielaj druhych do ZS, posobi to potom prinajmensom tak trocha... no smiesne, no. ;-) Preklep, i hrubku spravi na fore hocikto, ale autoritativne ju obhajovat, to uz je dost pruser. ;-) Mimochodom hrubku rovnakeho typu mas vo vlastnom prispevku "aký uzivatelia". Patri tam MAKKE "i", tvrde by bolo jedine "aky uzivatel", pripadne "akych/akymi uzivatelmi"!

CNN
CNN
Level 0 Level 0
7. 3. 2012 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fry Teda, jednu chybu tam ma, za "Viem", mu chyba ciarka. :-D

CNN
CNN
Level 0 Level 0
7. 3. 2012 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fry Jezisi Kriste, to uz nie je ani smiesne! BoYaa tam nema JEDINU chybu! Vsetky STYRI 'i' co si mu zvyraznil ako hrubky maju byt makke, co znamena, ze ich ma SPRAVNE!

Ico33
Ico33
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..bude tato cool diskusia pokracovat aj na DDW ?! -len tak zo zaujimavosti... :lol:

Digitaldoom
Digitaldoom
Level 1 Level 1
8. 3. 2012 01:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ico33 těžko, tam choděj jenom slušní lidi co se umí chovat, nikoho vulgárně neuráží nenapadají, nenavážejí se vulgárně do něj a jeho rodiny, a nepřekrucují ničí slova a neignorují to, co se jim nehodí do krámu ... z čehož se tu ta partička jasně diskvalifikuje.

BooYaa
BooYaa
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ico33 pochybujem. Pan Doom tam ma tajnu zbran.... ban/delete

Digitaldoom
Digitaldoom
Level 1 Level 1
8. 3. 2012 01:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BooYaa no, alespoň všichni vidí, že u tebe a dalších použite zcela oprávněně, jediné co nás může trápit, že bohužel nemá trvalé účinky ... a tak můžete svým lhaním, urážením a napadáním otravovat jinde jiné.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
7. 3. 2012 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ico33 "cool diskuse?" Mně to teda přijde jako stoka.

Víc než půlka příspěvků je urážlivá a tupě vulgární, prostě takový typický vzorek lůzy.

Máte-li vůči "DD" Stachovi výhrady, dá se to říct i slušně. Kromě toho, že to má větší váhu (a kritizovaný člověk se nad tím možná zamyslí, pokud má alespoň trochu sebereflexi - i když v tomto případě si nejsem zcela jist), tak to nevypadá, jako by to psala banda fakanů ze zvláštní školy. Ale hlavně se případnému náhodnému čtenáři nezvedne kufr.

Digitaldoom
Digitaldoom
Level 1 Level 1
8. 3. 2012 01:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt sebereflexi mám, ale kritiku mohu brát jen od lidí, co nepoužívají jako argumenty lži, překrucování toho co člověk řekne a faktů, ignorování toho co se jim nehodí, lidi co nepoužívají jako argument osobní vulgární urážky a narážky, navážení se do rodiny apod. myslím že to každý slušný člověk chápe ... bohužel se sešla taková malá parttička, která si myslí, že jí dal někdo právo chovat se hůř než dobytek a neustále se po někom osobně vozit.

BooYaa
BooYaa
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt tynyt preco sa tebe teda nezvedne kufr na ddstoke?

Digitaldoom
Digitaldoom
Level 1 Level 1
8. 3. 2012 01:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @BooYaa: z čeho? tam se nikdo osobně nenapadá, neuráží a nenaváží se nikdo do něčí rodiny, nepřekrucuje nikdo ničí slova a ctíme slušně vyjádřený názor druhých, který není jen 100x opakovanou lží ...

klidně se můžou všichni podívat a posoudit sami.

Jirka76
Jirka76
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
8. 3. 2012 00:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @BooYaa: co to meles? :roll:

CNN
CNN
Level 0 Level 0
7. 3. 2012 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Problem je, ze pripadny nahodny ctenar nema osobnu skusenost. ;-) Sam pripustas, ze v tomto pripade je o cokolvek sa snazit zbytocne. Ja napriklad za naprosto neslusne povazujem, ak si niekto da namahu s dlhym prispevkom dokazujucim, ze DD nema pravdu, plnym odkazov, s ktorym mozno zabil 20 minut a odpovedou mu je sekundovy klik "delete" (pripadne ban). Prave preto uz davno nevidim dovod preco sa k Dedemu spravat slusne. A kto chce argumenty, moze si ich precitat napriklad na oddbornikovi.

Digitaldoom
Digitaldoom
Level 1 Level 1
8. 3. 2012 01:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN případný náhodný čtenář si přečte, jak nějakého člověka 5-6 týpků nevybíravě osobně, vulgárně osočuje, naváží se mu do rodiny, nazývá jej žumpou atd. tak si jde to na tu domnělou žumpu přečíst, zjistí že nic z toho co říkáte není pravda ... ostatně nikdo slušný s kouskem zdravého rozumu vám nebude věřit ani slovo a ten humus napadání co tu předvádíte, tím ho v tom jen utvrdíte.

Jo anonymně to se to napadá co? A že nevidíš důvod se chovat slušně? tak to je smutný, nikoho z vás jsme nikdy vulgárně neurazil, nenavážim se mu do rodiny a nepřekrucuji všechno co řekne a nepomlouvám jej nikde. Takže čím sem si tohle urážení celý zasloužil? Alespoň všichni vidí, co jste zač ...

SaLaDiN
SaLaDiN
Level 1 Level 1
7. 3. 2012 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=tynyt]"cool diskuse?" Mně to teda přijde jako stoka.

Víc než půlka příspěvků je urážlivá a tupě vulgární, prostě takový typický vzorek lůzy.

Máte-li vůči "DD" Stachovi výhrady, dá se to říct i slušně. Kromě toho, že to má větší váhu (a kritizovaný člověk se nad tím možná zamyslí, pokud má alespoň trochu sebereflexi - i když v tomto případě si nejsem zcela jist), tak to nevypadá, jako by to psala banda fakanů ze zvláštní školy. Ale hlavně se případnému náhodnému čtenáři nezvedne kufr.[/quote]

Pocuj mojko, a co si ty tak neotvaras hubu na zumpe, ked DD pise tie svoje traktaty o tom, ako je pomaly kazdy v CZ novinarska podplatena zumpa, len on jediny je ten pan objektivny...Preco si neotvaras hubu, ked do svojho clanku napise, ze zjavne jeho citatelia su nechapavi a mal by zaviest IQ testy, lebo nevieme citat...Preco si tak neotvaras hubu, ked tam edituje cudzie prispevky, nadava do idiotov, hlupakov..Aha, prepac, dostal by si ban ))) On nadavat, ponizovat moze, ale ked pouzijem ja jeho slovnik a praktiky, tak tak som z pomocnej skoly...Ja, vy luzy z ddzumpy, vzdy pobavite..A teraz sup sup na jeho blog, uz tam ma opat dva nove skopirovane a prelozene clanky cez google translate, kde sa opat nebal seba napisat ku zdrojom :lol:

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
8. 3. 2012 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SaLaDiN A proč bych měl? Každý (opravdu každý) má právo na svůj názor, pokud je rozdílný od mého, tak s ním polemizuji, ale snažím se tzv. netrollovat, protože spousta lidí není schopna reflektovat argumenty (a to platí i o zdejších "diskutujících"). Pokud se ale vyjadřuje jako žumponor, většinou mi nestojí za reakci - a to opět platí pro většinu zdejších "diskutujících".

Že se na DDW mažou "nevhodné" příspěvky je pravda a rovněž je pravda, že to jeho majitel psychicky nezvládá. Z toho ovšem musí vyvodit závěry on sám (a takto jsem mu to minimálně jednou napsal, ne-li vícekrát), na to já nemám žádný vliv.

A konečně: mně je celkem jedno co si o mně myslí -náctiletí a dvacetiletí "diskutéři" z tohoto nebo jiného webu. Taky jsem byl tak mladý a docela se pamatuju, že jsem si v tom věku taky myslel, že jsem nejchytřejší na světě a že mé názory jsou ty jediné správné. Naštěstí většina těch chytřejších z toho vyroste. Tudíž jak se každý vyjadřuje, to je čistě jeho vizitka. Mně to třeba stačí, abych si o dotyčném udělal obrázek. A ono je opravdu dost jedno, jestli je na jednom webu "červený fanatik" nebo na druhém webu takové vzájemně se podporující "zelené stádečko" (viz reakce na dotaz, proč zde není alespoň novinka o HD78xx) - jste k smíchu všichni.

P.S.: je mi jasné, že mínuska budou pršet, protože stádečko nikdy mentálně nepřipustí, že je stádečkem (to souvisí s tou neschopností sebereflexe) a jsem s tím srozuměn.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
8. 3. 2012 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt Mareknr: Tvoja snaha je chvalyhodna, ale naprosto zbytocna. Tu nejde o to, zeby to DD nevedel, ale o to, ze je to proste propagandisticky klamar, ktory ten blog ma na pretlacanie vlastnych nazorov a zelani do sveta, nie z technologickeho nadsenia, ktorym sa ohana v kazdej druhej vete [technologickemu nadsencovi je napriklad uplne jedno, ze je AMD 10x mensie, nez Intel ;-)]. Z diskusii si bol (ako ostatne kazdy z nas) zabanovany nie preto, ze si napadal jeho rodinu, ci ho urazal, ale preto, ze si vravel to, co sa nesmie. Ako keby sme to tu po tych 40 rokoch nepoznali. :-)

CNN
CNN
Level 0 Level 0
8. 3. 2012 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt Presne tak, Obr sa na svojom blogu (a casto i forach) sprava rovnako fanaticky ako Dede a ovela vulgarnejsie, ALE v PCT recenziach je to naprosty, odosobneny profesional. A to je ten rozdiel. Navyse som Obra nevidel ani raz tvrdit, ze on je jediny objektivny spasitel ludstva pred AMD, marketingom, podplatenymi novinarmi, diskutermi, fanATIkmi, konzolami a v poslednej dobe tusim uz i zlymi hrami. :-) Inak Obra nemusim, ale jeho recenzie produktov co ma zaujimaju, mi informacne cosi daju. Stacha citam, len pre pobavene si klepkanie na celo.

Jirka76
Jirka76
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
8. 3. 2012 00:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SaLaDiN Ten DD musel tem cobolum udelal neco fakt hrozneho! :lol: :lol: :lol:

Digitaldoom
Digitaldoom
Level 1 Level 1
8. 3. 2012 01:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jirka76 no říkám jak to je a nepreferuji žádnou značku, natož tu jejich, to je celý problém ...

hlavně je nenechám dělat takový bordel v diskusi, jako předvedli tady, se na to podívej, člověka normálně urazí, on jim slušně odpoví a dokáže že zase lžou a jen sprostě uráží a na nic lepšího než na další sprostý a osobný urážky se nezmůžou .... a tihle chtěji diskutovat. Mi řekni o čem, když jen lžou, sprostě a osobně člověka uráží a navážejí se mu do rodiny ... co na to říci.

gruny
gruny
Level 1 Level 1
8. 3. 2012 02:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jirka76 @Digitaldoom: Kdo komu dokáže, že lže? Všichni ostatní tobě Stachu. Jeden příklad za všechny tvoje vymyšlené paměti na HD 79xx s 7Ghz. Kde ti byly předloženy argumenty i s odkazem. Jediné co jsi dokázal bylo smazat diskuzi. Člověk by si pomyslel, že poté co si to přečteš, když neuznaš, že jsi se spletl, tak alspoň nenapíšeš takovou blbost podruhé. Ale evidentně je ti to jedno, ty máš vždy pravdu a 100x opakovaná lež na tvé DD stoce je vlastně pravdou. Ale kdo nás čte neni překvapen. A teď jdi splodit nějaký ten tvůj zvratek jak ti všichni křivdí.

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
8. 3. 2012 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jirka76 @gruny: to je fakt. neskor potom trepal ze su to 8GHz pamate. takze klame on vsetkym a ohana sa tu ze vsetcia ostatni klamu. cisty chuj. to je napsychiatriu uz.

obcanskej
obcanskej
Level 1 Level 1
8. 3. 2012 06:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Možná by ses měl digitální zhoubo zamyslet, proč máš takový fanklub a proč ho spousta jiných nemá, a asi přijdeš na to, že sis ho vlastně vybudoval sám, stejně jako Obr, Hulán nebo Stratos.

V diskuzi na fóru nikdo nedá odkaz na tvůj pochybný blog, aniž by nebyl vzápětí zesměšně a nikdo ho nebere vážně. To je taky svým způsobem unikát.

Postovat fotky s trapnými pózami není nic, s čím bys tu někoho ohromil (to ses jel na tu vyhlídku vyspat?), spíše by tu asi všechny zajímalo, kdo ti cestu zaplatil, jestli sis to platil sám, tak z čeho - pořád kňučíš, jak ti ten blog nevynáší a vydělá sotva na provoz, zaplatila ti to tedy maminka? A není to myšleno nijak zle, maminky by tu cestu platili asi většině zdejších borců, ve svém věku už bys ale mohl mít dost rozumu na to, nechlubit se tím.

masakr
masakr
Level 1 Level 1
8. 3. 2012 07:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tu nadáváte na Stacha ale že je Obr ještě větší debil a fanatik do nvidie to už nikdo nevidí. se srovnejte... :!:

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
8. 3. 2012 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@masakr lenze ked pise recenziu tak neberie emocie do uvahy. co sa od ddementa povedat neda. ma X recenzii kde chvali ATI i nvidiu a aj vytyka zapory obidvom firmam. ked nvidia vydala GTX480 a bol to topic a zrut elektriky tak to uviedol. a uviedol aj to ze bola vykonnejsia aj ked ne o moc ale nejake percenta tam boli. kdezto na zumpe bol len vylev emocii a grcov.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
8. 3. 2012 08:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Digitaldoom]z čeho? tam se nikdo osobně nenapadá, neuráží a nenaváží se nikdo do něčí rodiny, nepřekrucuje nikdo ničí slova a ctíme slušně vyjádřený názor druhých, který není jen 100x opakovanou lží ...

klidně se můžou všichni podívat a posoudit sami.[/quote]

Všetky tvoje vlastné citácie, ktoré som vytiahol do príspevkov a ktoré sa ti nepozdávali si považoval za prekrucovanie a vytrhávanie z kontextu. Keď s niečím nesúhlasíš tak sa s tebou nedá diskutovať pretože to vždy bereš ako osobný útok. A je jasné, že keď si zabanoval všetkých, ktorí ťa kritizovali (a nielen tých čo ťa urážali), tak budeš mať diskusiu kludnú. Keďže ti tam zostala väčšina ludí s rovnakým alebo podobným názorom.

Mne si dal BAN za to, že som napísal, že inklinuješ k AMD a že je to už roky vidieť. DD môžeš sa pasovať za objektívneho ale taký ty nie si. A ja viem, že ja tiež objektívny veľakrát nie som. Len pár príkladov aby som nehovoril so vetra. Posledná vec čo si pamätám, že si mal viac menej pravdu bol zluý nástup Fermi. Odvtedy si len mlel na NV len to najhoršie. "Umierňoval" si ludí pred GTX460 a tak isto pred ďalšími kartami. O GTX580 si nevedel nič a tak isto ani o HD69xx. Si tvrdil, že GTX580 víde naisto až na ďalší rok a že bude potrebovať o 50% viac výkonu oproti GTX480 aby mohla HD69xx konkurovať. A vieme ako to dopadlo. Hypoval si tieto karty až dokonca a keď vyšli a boli oveľa slabšie ako si sľuboval, tak si aj tak napísal, že si sa nemýlil a že to dopadlo tak ako si hovoril. Detto Buldozer. Mal ašpirovať na porazenie Core i7 podľa teba a nakoniec to bol prepadák. Ale to ti nedalo a musel si obhajovať čo si nakecal. Odrazu nebol dôležitý výkon na jedno jadro. A úplne si ignoroval, že jeden modul AMD je slabší ako jedno jadro Sandy Bridge s HT. A už nehralo prím ani veľkosť a ani spotreba. Jediné čo si priznal je, že sa oplatí radšej kúpiť Intel, ale potom akú spŕšku kritiky si dal za podobné problémy prvej Fermi generácii to je podľa mňa málo. Ďalej si doteraz písal, že Kepler založený na GF104 nemôže konkurovať HD79xx a že bude mať problémy aj s HD7870. A teraz citujem:

*Vlastimil91
Jen se zeptám kolik je na jednom waferu čipů?

Jinak mám informaci že GTX 680 je o 10% rychlejší v BF3 o proti HD 7970 ,ale zase o 10% pomalejší v 3D MARK 11 o proti HD 7970. Osobně si teda říkám že 10% není moc a jsem zvědav na OC.

´DD´
to záleží na jejich velikosti a uspořádání ... a také jde o výtěžnost, tedy kolik z nich je použitelných ...

je zajímavý, jakto že dokáže být rychlejší ve hře a prohrávat v 3DM11, když je to poměrně podobně moderní a technicky podobně stavěná věc ... navíc jestli se srovnává jen s referenční HD 7970 tak to není moc dobrá zpráva a pokud nepůjde taktovat tolik co HD 7970 ... uvidíme.*

Takže doteraz nemal taký Kepler konkurovať HD79xx a odrazu nie je moc dobrá správa, že sa porovnáva s referenčnou HD7970 a teda so súčasnou najrýchlejšou jednojadrovou GPU? Toto sú podľa teba tie vytrhávania z kontextu?

A čo drahé a najvýkonnejšie pamäte pre GPU, ktoré HYNIX ani nevyrába a ktoré majú tiež predražovať novú generáciu GPU?

Tiež tvoje hypovanie Eyefinity, ktoré dosiahlo vrchol v poslednom článku o Mass Effect 3 kde si napísal:

*Na dnešní dobu je hra rozhodně hodně zastaralá, graficky zaostává, je chudá, nedetailní, ale s tím se muselo počítat. Na druhou stranu pokud máte Eyefinity, tak si konečně ME3 pořádně užijete, protože běží výborně a dostane vás do hry rozhodně lépe než hraní na jednom monitoru i z té grafiky budete mít lepší pocit. *

Myslím, že to nepotrebuje komentár. O Eyefinity píšeš pomaly v každom článku.

A to už ani nehovorím, koľko hlúpostí si napísal na PhysX a 3D Vision, ktoré boli roky u teba iba marketingové hračky NVIDIe a rozhodne nestáli za kúpu ich kariet. S PhysX to čiastočne síce platí (2 hry za rok je málo) ale s 3D Vision určite ani náhodou.

Myslím, že to na ukážku stačí. A za to, že som ti tieto veci vyhadzoval na oči som dostal nakoniec BAN. A nemusel som ti ani nadavať, ani ťa urážať a tvoju rodinu som nikdy do úst nezobral. To ale nestačilo.

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
8. 3. 2012 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr pravda mareknr. ale zase nie je physX ako physX. ako si sam uviedol na inom webe je physX cez GPU a cez CPU, kde cez CPU je to rozsirene vo vacasej forme ako v GPU verzii. takze ze by vychadzali hry s physX len dve rocne, tak si treba ujasnit ci sa jedna o verziu GPU alebo CPU.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
8. 3. 2012 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dzambor Ja viem. Len keď sa bavíme o predajnosti GPU, tak nikto nebude kupovať GPU pre CPU@PhysX, ale iba kvôli hrám, kde bude grafika fyziku akcelerovať. A tých dnes vychádza málo.

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
8. 3. 2012 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dzambor @mareknr: tak to je fakt ze ich je malo. ale pocitam ze casom sa to bude lepsit, nvidia pracuje na novom SDK pre PhysX takze aj implementacia do hier by malal byt lepsia a rychlejsia.

P.S.: ak kecam pri tom SDK pre PhysX tak ma opravte. presne si to nepaemtam davnejsie som videl na to clanok :)

SaLaDiN
SaLaDiN
Level 1 Level 1
8. 3. 2012 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super DD, cenim si pokroku, ktory si dosiahol a uznal, ze mam pravdu a v teste i7 3770k si neuviedol k zdrojom aj seba :lol:

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
8. 3. 2012 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to tak ako píšeš. Nové SDK už je. Podľa vetkého pekne optimalizované a dobre škáluje ako na GPU tak aj na CPU. Hry s týmto SDK by sa mali objaviť už tento rok. Otázne je čo všetko sa použije pretože momentálne rozsahom toto SDK nie je také ako to predchádzajúce. A taktiež APEX 1.1 stále neobsahuje všetko z nového SDK. Prechod na PhysX SDK 3.x v rámci APEXu by mal prísť s jeho verziou 1.2, ktorá má vyjsť ešte v prvom polroku tohto roku (ale nie som si tým teraz istý). Takže kým sa budú tieto vylepšenia v plnej miere využívať tak ešte nejaký čas ubehne. Tento rok už by sme mali vidieť niečo z toho (predpokladám, že NV čosi ukáže s Keplerom) a rozbeh snáď príde budúci rok. Podľa toho, čo som čítal sa s novým SDK nielen podarila optimalizácia, ale aj implementácia PhysXu do hier sa má niekoľkonásobne (4-5) urýchliť.

Ďalšiu zaujímavú vec nadhodil Obr s tým, že Kepler možno bude vedieť prevziať akceleráciu aj u CPU@PhysX a to už by bolo dosť dobré. Vtedy by sme mohli začať opäť tvrdiť, že sa GPU pre PhysX kupovať naozaj oplatí. Som zvedavý či sa to potvrdí. A hlavne je ešte otázne aký prínos to bude mať.

Čo zvláda nové PhysX SDK si môžete vyskúšať s týmto SW:

http://physxinfo.com/news/7678/physx-3-fluid-simulation-demo-evolves-to-fluid-sandbox/

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
8. 3. 2012 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr Toto mala byť odpoveď na Dzambora.

Reklama
Reklama