profile-image

Dzambor

1 284 bodů
Zbývá 216 bodů do dalšího levelu
1 000 1 500
7. 3. 2025 13:44 Přečtení článku
2 b
7. 3. 2025 07:51 Přečtení článku
2 b
7. 3. 2025 07:51 Denní návštěva
28 b
Bonus za 26 dní v kuse
6. 3. 2025 22:16 Denní návštěva
28 b
Bonus za 25 dní v kuse
4. 3. 2025 20:07 Přečtení článku
2 b
4. 3. 2025 05:39 Přečtení článku
2 b
4. 3. 2025 05:39 Denní návštěva
28 b
Bonus za 24 dní v kuse
3. 3. 2025 20:00 Denní návštěva
28 b
Bonus za 23 dní v kuse
2. 3. 2025 10:27 Přečtení článku
2 b
2. 3. 2025 10:27 Přečtení článku
2 b
2. 3. 2025 10:15 Přečtení článku
2 b
2. 3. 2025 10:14 Přečtení článku
2 b
2. 3. 2025 10:02 Denní návštěva
28 b
Bonus za 22 dní v kuse
1. 3. 2025 12:25 Denní návštěva
28 b
Bonus za 21 dní v kuse
24. 2. 2025 06:36 Denní návštěva
28 b
Bonus za 20 dní v kuse
20. 2. 2025 08:06 Denní návštěva
28 b
Bonus za 19 dní v kuse
19. 2. 2025 19:18 Přečtení článku
2 b
19. 2. 2025 19:18 Denní návštěva
28 b
Bonus za 18 dní v kuse
18. 2. 2025 18:36 Denní návštěva
28 b
Bonus za 17 dní v kuse
17. 2. 2025 06:32 Denní návštěva
28 b
Bonus za 16 dní v kuse
16. 2. 2025 12:53 Denní návštěva
28 b
Bonus za 15 dní v kuse
15. 2. 2025 17:36 Přečtení článku
2 b
15. 2. 2025 17:36 Denní návštěva
28 b
Bonus za 14 dní v kuse
14. 2. 2025 12:31 Přečtení článku
2 b
14. 2. 2025 12:31 Denní návštěva
28 b
Bonus za 13 dní v kuse

Komentáře

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
20. 12. 2023 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Z. Obermaier keď tak počítam, kopírovanie videa zaplní tú SLC cache dosť rýchlo v podstate do 5sekúnd, čo sa mi z dá pri kopírovaní dosť málo. Ale tak 99% ľudí to bude stačiť, otázka je či to bude stačiť pre to promile ľudí či si to aj reálne kúpia. :)

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
20. 12. 2023 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @odb práca s videom som skôr myslel, že sa potrebuje niečo nahrať do programu aby sa vedelo s videom pracovať. To sú tie "peaky" čo sa dá využiť. Zvyšok pri editácii videa je náročnosť na iný hardware. A jasné, že 990Pro spravá podobnú možno lepšieu alebo lacnejšiu službu. To beriem. Veď to som aj písal, že gro vecí čo sa robí na PC (spúšťanie systému, programov a tak podobne) tam tá rýchlosť vplyv mať nebude resp. v rámci štatistickej odchýlky. Tu by som šiel možno už do nejakej lacnejšej PCIe 4.0 verzie niečo čo netreba chladiť klimatizáciou :D

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
20. 12. 2023 00:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @odb tiež v podstate rozmýšľam na čo je vhodný takýto disk...teoreticky mi napadá asi práca s videom, kde v podstate gro videa sa rýchlo naimportuje a aj exportuje resp. sa robia nejaké krátkodobé presuny alebo nejaká cache pre databázu aleob na celú databázu...síce asi zbytočné ale teoreticky použiteľné. OS/programy/hry tam loading je už len v rámci štatistických odchýliek. Ale ak to vie niekto použiť tak sem s nápadmi :)

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
16. 10. 2023 00:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hit.man @hit.man Ano. Akurát bezpečnosť bude nižšia.

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
30. 6. 2023 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vr43x3m @vr43x3m asi moc s hrami skúsenosti nemali, resp. nebolo to nutné moc optimalizovať na hry v podstate to integrované bolo len zobrazovadlo a každý to tak bral. Ale keď vstúpil medzi dvoch zabehnutých hráčov a ako majú ovládače prispôsobené a odladené musí intel odlaďovať rýchlejšie. Ale uvidíme čo intel bude mať tak o rok....ako na tom budú ovládače aj grafiky.

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
4. 11. 2022 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @roob sám som zvedavý na výsledky. obecne ale po tom hype čo bol ohľadom 7xxx rady je to relatívne sklamanie. Čakal som od toho viac. Takto tie karty moc nezlacnia. Uvidíme, čo povie pomer výkon/spotreba a cena/výkon/spotreba.

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
18. 5. 2012 23:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fry @Fry: nie. kazda hra vytazuje kartu inac. napr. Counter Strike Source vytazi GPU dajme tomu na 50% kdezto napr. Crysis 2 vytazi GPU na 80-90%. stale je tam rezerva pre TDP tak GPU navysi takty aby sa dorovnalo do TDPmax.

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
5. 6. 2012 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Digitaldoom @Digitaldoom: premazavanie sa deje u teba pretoze sa ti ziaden iny nazor alebo ked ti niekto nieco vyargumentuje a dokaze ze nemas pravdu nehodi do kramu.

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
31. 5. 2013 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WinnyPHA @Nephilim: trapko si ty. to co pise rajnoha je pravda

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
6. 9. 2014 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz @amadjr: no tak toto môže povedať len úplný magor. :D :D :D a ty si AMD fanboy a to je tiež potom podľa tvojej teórie fašizmus, takže res ipsa loquitur si fašista tiež demente :D

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
7. 3. 2012 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @Dzambor: oprava: PRAVDA

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
7. 3. 2012 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @Digitaldoom: No to ze to povies ty nie je este pravda, pretoze Xkrat sa ti dokazalo ze si klamal. Uzivatel ktory ti to dokazal bud dostal ban, alebo si mu vymazal prispevky alebo upravoval si ich. Uz tie minuska hovoria nieco za seba. Tu sa s tym neda manipulovat ako u teba s tou digiaurou ked si ju znizil marekovinr. ale aj tak to nepomohlo ludia ho stale respektovali co si nedokazal zniest a dal si mu BAN za to ze udajne flamoval, klamal a pod. veci, pritom sam vies ze to nie je pravda, pretoze kazde svoje tvrdenie dolozil dokazmi a pritom si vyvolaval len a len ty!

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
18. 5. 2012 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fry @Dzambor: len toto meranie ide rychlo za sebou a prisposobuje sa aktualnym podmienkam ktore precita z karty.

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
6. 9. 2014 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz @amadjr: Evidentne ty nevieš poriadne čítať, kde som písal, že LEN JA RENEDERUJEM, JA ROBÍM S GRAFIKOU? Napísal som len ADOBE, pretože to čo som skúšal nič nefungovalo. V mojom okolí je dosť ľudí ktorí robia s GRAFIKOU a mám skúsenosti od nich, pretože som sa snažil riešiť tie chyby čo sa týkalo nefunkčnosti RENEDERINGU.

A sám si napísal, že kto to robí profi treba FIREPRO.

Tu je vidieť, že sa tomu rozumieš ako koza petržlenu, pretože aj na obyčajnej nVidií sa dá renederovať a robiť všetko čo potrebuješ a nemusíš mať profi kartu. Kamaráti nemajú veľkú profi firmu a netečú im prachy, že si môžu dovoliť nakúpiť PC na PRO úrovni ale potrebujú niečo univerzálne čo zvládne tie ich veci a aby za to nevysolili majland, čo samozrejme nepochopíš pretože tvoj príjem je mama/otec a ich kreditná karta.

A to že som spomenul, len dva notebooky s AMD kartou, neznamená že mi prešli pod rukami len TIE dva notebooky. Rukami mi prešlo toho oveľa viac. Ale načo to vysvetľovať červenému mozgu.

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
6. 9. 2014 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz @amadjr: Notas z aukra? To že tam nakupuješ ty neznamená, že to robím aj ja.

Prvý noťas to bol Asus M51Va. Tam boli problémy obecne čo sa týkalo vôbec správneho fungovania s ovládačmi. Ďalší bol Asus N71Jq, kde už ta grafika aspon niečo spravila ale stále to nebola žiadna sláva.

Prosím ťa napísať že pracujem s 3D vie každý. Tvoje odveci reči hovoria, že si si k tomu ani nepričuchol. Obzvlášť keď si napísal, že hráš samé AAA tituly.

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
21. 7. 2016 01:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP @montr: Práveže vôbec. Keď by tí mínuskari rozmýšľali tak by došli k tomu, že je zverejnená metodika testovania, je zverejnená zostava, a sú zverejnené aj úseky kde sa meria. Čo má stach? Len zverejnenú zostavu, aj tá sa mi zdá pofiderná. Metodiku ani úseky zverejené NEMÁ!!!

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
24. 4. 2016 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Digitaldoom @tombomino: A už si si čítal niekedy o metodike od Stacha? Viac informácii sa dozvieš z kryštálovej gule.

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
7. 3. 2012 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @siddhi: Pozeram ze je tu vela zastancov ATI/AMD a Stachuja pretoze NAPISANA PRAVA JE TU a aj napriek tomu su tu minusky. Najlahsie je dat minusku ako vyjadrit svoj nazor...

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
18. 5. 2012 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fry @ChaoSborn: GPU Boost chapes zle. je pevne dany zakladny takt pri maximalne vytazenej karte. pokial karta vytazenia nie na 100% alebo sa neprehrieva GPU Boost spravi ze zdvihne zakladne frekvencie do takej miery aby nebolo prekrocene TDP alebo teploty. ak sa karta zacne vytazovat alebo stupat teplota takt sa vrati na svoju povodnu hodnotu.

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
5. 6. 2012 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Digitaldoom @Digitaldoom: Stachu ty si najvacsi demagog, prekrucas, klamar, a sprosty tvor na svete. Niekto povie A a B....a ty zacnes trepat o vecaich dva roky dozadu kde si sa náhodou trafil. GTX480/580 vs. 5870/6970 u teba bola primarne vykon na 256bitovu zbernicu (uzkza zbernica a ako dorovnava karty), male jadro, spoterba a pod kraviny.
Kepler ma lepsie vlastnosti karty a je vykonnejsi nez 7970 aj ked o par % ale ma mensie jadro, vykon dorovnava aj napriek uzsej zbernici, a ma mensiu spoterbu. jedinym tvojim blbym argumentom je GPGPU ktore ta ZRAZU zacalo zaujimat. a ty si hovoris OBJEKTIVNY. ty si maximalne PARODIA NA OBJEKTIVITU.

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
20. 7. 2016 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP @humik: tu ten blazon kritizuje ze na 20 serveorch to vychadza inac ako tu. Tak nech si pocka na recenziu od toho chuja Stacha.

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
2. 11. 2016 22:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zaqqq @Dzambor: A sorry teraz som si všimol preklep u dátumu v mojom prvom príspevku. Ale aj tak sa odvíjam spotrebou a výkonom stále od mojej karty.

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
7. 3. 2012 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @SaLaDiN: Tak plne suhlasim SaLaDiN. Horsie pre neho ze tuto nemoze zabanovat diskusiu a ani vymazat prispevky. Obzvlast zumpa upada odkedy zabanoval J.C.Dentona a mareknr. ti mu vyvracali jeho zvasty. ked chcel zumpar dokaz dali mu odkaz na jeho nejaky prispevok alebo clanok alebo odkaz na niekolko zahranicnych testov a bud na nich nadaval alebo im vymazal komenty. A nonstop sa ohana jeho neuveritelnou objektivitou, pricom on nevie co je to objektivita, pretoze jedine co ho zaujima je AMD/ATI je best Intel/Nvidia ti najhorsi. ALE STACHU MY SME TA UZ ODHALILI DAVNO. len ti SPROSTI ti zeru kecy a deti. obzvlast sme ta odhalili na oddbornik.posterous.com. a ze sa nehambis na OBRa nadavat a zaroven kradnut niektore jeho clanky. TO CO UZ JE. to robi CISTY CHUDAK~~!~~ FUJ.

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
7. 3. 2012 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @Digitaldoom: X ludi ti mailovalo, pisalo a neviem co robilo ze sa chce osobne stretnut a nikdy si na to nekyvol. Tak neviem co tu kecas ze osobne sa stretnut. Ved by si si nasral do gati kebyze ktosi dojde s tebou diskutovat alebo sa pozret ako recenzujes a upravujes vysledky.

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
6. 9. 2014 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz @amadjr: Keby to tvoja dutá hlava pochopila tak nemám dôvod si vymýšľať ohľadne ovládačov. Mal som dva notebooky s AMD kartou a poriadne na nich nič nefungovalo, najprv bugy v hrách, potom nefunkčná podpora renederingu v ADOBE, potom BSOD pri odpojení externého monitoru z VGA portu, ďalej ked nVidia oznámila automatickú aktualizáciu ovládačov resp. oznamovanie, v ďalšom driveri to malo AMD...samozrejme to nefungovalo a nefungovalo to ani s ďalšími drivermi, pokiaľ som nevymenil notebook s nVidia kartou.

BTW spomínaš že hráš samé AAA tituly. Lenže je vidieť, že máš obmedzenú myseľ lebo ja som písal aj o tom, že keď PC niekoho živí (spomínaná grafika ako strih PS a pod.) tak nepôjde do AMD karty pretože sú s nimi kvôli nim problémy v programoch. Takže tvoje vedecké zábery čo sa týka funkčnosti programov začínajú a končia pri hraní. To je všetko. Prosím ťa nekomentuj niečo alebo niekoho príspevok pokiaľ si ho neprečítaš celý a tvoje skúsenosti začínajú a končia u hrania.

Reklama
Reklama