Zpět na článek

Diskuze: Pimp my Computer 9 - Project Camouflage

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

srigi
srigi
Level 1 Level 1
26. 8. 2009 07:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V zadnej casti skrinky mi trocha vadi, ze panel pre zdroj drzia nity, ktore by s miernym rozsirenim tohto dielu bolo mozne zjednotit s nitmi, ktore drzia konstrukciu.

Takto to posobi trocha neesteticky - nad "hlavnymi" nitmi je kus plechu a vznika tam nepekna fuga.

Ale inak je to krasna praca.

xeroxx
xeroxx
Level 1 Level 1
26. 8. 2009 08:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

" Intel DualCore E6300, který disponuje výkonem 2,8GHz."

A já myslel že se v Hz udává frekvence a ne výkon...

rejp

Guillemot
Guillemot
Level 1 Level 1
26. 8. 2009 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No vypadá to velice zajímavě, ale zdá se, že tam nebude úplně ideální AirFlow.
A ještě bych se chtěl zeptat kolik váží celá sestava vzhledem k použitým materiálům...A dotaz na závěr: To plexi tam bude držet jen pomocí toho těsnění, nebo bude i nějak přichyceno? Jinak velice zajímavý projekt a přeji mnoho úspěchu v dalších. 8)

modrymysak
modrymysak
Level 1 Level 1
26. 8. 2009 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Guillemot Airflow? Jestli ta kříň zůstane takhle děrovaná, tak airflow není moc řešitelný a ani nebude třeba nějak výrazněji řešit. Taky mi přijde, že ten zdroj dole bude trochu "utěsněný", ale ještě to není hotový, Stoobi není žádná lama, on to má určitě nějak vymyšlený! :wink:

wonknu
wonknu
Level 1 Level 1
26. 8. 2009 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@modrymysak Tak tohle je vážně moc pěkný. První z pimpených PC, který bych si velice rád postavil na stůl (až na ten HW).

PS: Marně čekám, že vylosujete nějakýho strojaře (třeba mě), který si požádá o Industrial styl. To by bylo pošušňáníčko.

syslik
syslik
Level 1 Level 1
26. 8. 2009 08:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Guillemot muj odhad je tak 10 az 15kg bez hardwaru. ale tak v dnešni dobe se spiš paři po netu než aby se jezdilo na lan party jako dřiv, takže ta hmotnost neni až tak podstatna

Malfis
Malfis
Level 1 Level 1
26. 8. 2009 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravdu hezké až na ten ostnatý drát. Jako nápad je to dobrý, ale na to, že je zrezlý a ještě před větrákem to bude dost nešťastný, protože ten vetrák bude akorát odfoukávat rez pryč. :shock:

wonknu
wonknu
Level 1 Level 1
26. 8. 2009 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malfis Vyzkoušej si někdy třeba čistit drátěnkový plot před barvením - pak poznáš, jak ta potvora drží :-) Předpokládám navíc, že Stoobi ten rez nějak zakonzervuje, buď lakem nebo epoxidovou pryskyřicí.

thorgal
thorgal
Level 1 Level 1
26. 8. 2009 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po prvních fotografiích jsem na krátkou dobu podlehl dojmu, že se bude jednat o obdobu skříně Mac Pro a přiznávám, že jednoduché a účelné řešení by se mi opravdu jako casemod líbilo. Ke konci už jsem byl trochu skeptičtější, protože se nevyžívám v propálených dírách, nezapuštěných hlavičkách šroubů a na roxor jsem alergický z práce, ale jako celek to vypadá sladěně, takže se těším na další pokračování a jsem na výsledek opravdu zvědavý ;) A co se týká vybraného hardware, myslím, že sice nenadchne, ale ani neurazí. V skrytu duše doufám, že ho i trochu potaktíte, takže u mě tenhle díl PMC zatím vítězí.

JARDA001
JARDA001
Level 1 Level 1
26. 8. 2009 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

chtěl jsem se zeptat, jestli barvu vybíral majitel nebo jestli prostě byl nějakej důvod užít tyto barvy? proč nebylo využito barev AČR, třeba vz. 95?

Neverwinter
Neverwinter
Level 1 Level 1
26. 8. 2009 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ani mne sa tam nepaci ten ostnatý drát a trochu nechapem ten ucel prachoveho filtra ked je cela skrinka deravá.Tá diera akoze po vybuchu je fakt hnus a mozno by v danom rozpocte mohli dat lepsiu grafiku keby tam daju AMD procesor. Podla mna najmenej podarena skrinka akoby uz stobby nemal napady a robi divne experimenty. PS- v buducnosti to nenatahujte na 3 diely je to chore asi to robite ale naschval...

maedvidek
maedvidek
Level 1 Level 1
26. 8. 2009 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Neverwinter No ostnanty drat vzhledem ke stylu tohoto Pimp PC se mi jevi naprosto prirozeny.
Co se tyce upgrade souhlasim s platformou AMD a lepsi VGA.
Jinak tato case je takovy prumer v jeho praci, nicmene uvazime-li jeho vzrucnost a moznosti a srovname to s vlastnimi dovednostmi atd, tak nam nezbyva nez koukat na to s otevrenou hubou... :)

wonknu
wonknu
Level 1 Level 1
26. 8. 2009 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Neverwinter Tohle není finální výtvor. Bude mít zcela jistě další díl, kde bude celkové nalakování a provedení. Třeba bude celá skříň zevnitř obložená prachovým filtrem. Kdo ví.
Ta propálená díra se mi taky moc nelíbí, ale třeba to bude ve výsledku docela zajímavý.

exipo3
exipo3
Level 1 Level 1
26. 8. 2009 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mne sa práveže ten ostnatý drôt veľmi páči a je to super nápad. To prepálenie zatiaľ nevyzerá nič moc, ale počkám si ako bude vyzerať vo finále. Pekná robotka :)

Cigi
Cigi
Level 1 Level 1
26. 8. 2009 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za ty penize bych videl upgrade takto:
E5200,
desku stejnou,
2X2 GB RAM - staci nejlevnejsi,
1TB disk, ale s 7200ot.,
Ale hlavne by se do limitu vesla ATI 4850, ktera uz je na hrani her o nicem jinym....

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cigi myslim ale ze Stoobi tam musel zapocitat i nejakej ten material co spotreboval na ten case, takze si myslim ze nejaky rejpani ohledne vyberu komponent neni vhodny, hlavne kdyz to bylo vsechno po dohode s majitelem :!:

maedvidek
maedvidek
Level 1 Level 1
26. 8. 2009 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cigi Naprosto souhlasim s Cigi. A hlavne proboha ten pomaly disk - WTF ?

Petr Kuběna
Petr Kuběna
Level 1 Level 1
26. 8. 2009 23:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

IMHO hodně špatný výběr komponent. Jednu mrtvou platformu vyměnit za jinou umírající... Procesor už tam lepší nikdy nekoupí - výměna za jakékoliv Core 2 Duo by byla při Pentiu 6300 vyhazováním peněz, níže taktovaným Core 2 Quad by si v mnoha případech spíš ublížil, takže nejnižší rozumný upgrade je cca Q9550 a ten nikdy nebude levný (jeho cena se prostě zastaví - stejně jako se to stalo už tolikrát v minulosti u příchodu nové platformy). Deska jen se dvěma paměťovými sloty - ta stovka navíc byl takový problém?
Pokud nebyla ochota čekat na novou platformu, tak bylo lepší koupit AM3 - dnes prostě má lepší vyhlídky než 775.

Petr Kuběna
Petr Kuběna
Level 1 Level 1
26. 8. 2009 23:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kuběna Za tu cenu bych asi volil něco takového:
Athlon II X2 240 (1300), MB Asus 780G (1400), RAM 4GB (1200), HDD 1TB(1800) a zbyde cca 2300 na grafiku úrovně GTS250/HD4770/HD4850...

T1ger
T1ger
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vatsinou do tychto clankov neprispievam, aj ked ich citam vsetky. Teraz som uz vsak nevydrzal :) Musim predovsetkym pochvalit vasu kreativitu, ktora sa v niektorych projektoch prejavuje na 100%. Osobne obdivujem aj styl prace a hlavne perfekcionizmus. Co sa tyka airflow a chladenia to ma pri takychto projektoch az tak nezaujima. Jasne, ze to je tiez dolezite, ale podla mna tu ide o design case. Tie roxorove nozicky som si oblubil okamzite tak isto aj ostnaty drat na fan-e. Proste nadhera. Dufam, ze coskoro dokoncite projekt a budem sa moct pokochat na obrazkoch. Skvela praca, len tak dalej.

sam_217
sam_217
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@T1ger Je to super, sem strašně zvědavej, jak bude case vypadat po dokončení, velice zajímavá práce..mám jedinou výtku - hardware :) když už, tak proč neosadit radši mnohem výhodnější HD4670? HD4650 je opravdu kousek na hraní her ne moc vhodný, procesor je dobrý, ale za jako ideální bych ušetřil na disku a pořídil 7200ot. 500GB (jestliže si uživatel doposud vystačil tak tak s 80GB, tak co bujde dělat s 1000? :) zo už je lepší si odo budoucna pořídit druhý disk - větší jistota při havárii disku, a za ušetřené peníze bych pořídil lepší grafiku, jelikož kdo hraje hry, má minimálně 9600GT :D

salami
salami
Level 1 Level 1
31. 8. 2009 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zatial to vyzera good. jedina vec co sa mi tam nepaci, su tie nozicky ci ako to nazvat. ako moze to byt v konecnom looku super, ale roxor zvykne skriabat materialy ako doska stola, plavajuca podlaha... a ked si to borec na nieco take polozi a suchne ju... by to chcelo daco vykumat. nejake 4 kusky gumovej hadice na koncoch napriklad.porozmyslajte mistre :wink:

RaGeBbit
RaGeBbit
Level 1 Level 1
9. 10. 2009 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Článek jsem sice četl, přesto mi uniklo, kde se vzala ta "původní" dvd-rw.
Case vypadá slibně. Rád bych poprosil autora článku, aby poněkud zkrátil některé věty a zbytečně se neopakoval. Stejně to nezabrání blbým dotazům lidí, co nečtou celý článek.

Robin_CG
Robin_CG
Level 1 Level 1
1. 9. 2009 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chlapi notak, Stoobi vymyslel takove pekne bedny... Nema cenu mu radit, ani hodnotit nedodelane veci. buh vi, jake s nimi ma Stoobi plany. Beztak si myslim, ze nam vytre zrak, ostatne ted uz se mu to u mne taky povedlo a to to neni vubec hotove :-) Stoobi keep up good work!

`x3on
`x3on
Level 1 Level 1
5. 9. 2009 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=kalda69]myslim ale ze Stoobi tam musel zapocitat i nejakej ten material co spotreboval na ten case, takze si myslim ze nejaky rejpani ohledne vyberu komponent neni vhodny, hlavne kdyz to bylo vsechno po dohode s majitelem :!:[/quote]

pane boze.. majtel si hradi komponenty a ne praci a material na case!!!.... hw je podle me vybrany +- dobre (deska a ram :D ) az na grafiku,cpu a disk.. 5400 otacek eco je fakt mimo. a jak tady nekdo psal 4650 a na hry? fakt ne. procesor zbytecne vykonny .. s prehledem staci e5200 + nejaka hd4770/4670/4850

ttbocx
ttbocx
Level 1 Level 1
7. 9. 2009 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejprve bych chtěl pochválit Stoobi za design, který se mu fakt povedl.
Výběr základní desky s chipsetem G31 není nejlepší volbou, zas na druhou stranu je levné.

Ale podle mě by bylo hodnější změnit nadpis článku z "Pimp my Computer" na "Dejte mi skříň pod novou sestavu". Přeci z původního počítače až na nějaké plechy, které by člověk mohl vzít i ze starších AT case nic nezůstane.

Mac
Mac
Level 1 Level 1
8. 9. 2009 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ma niekto z vas skusenosti s dentacrylom? Rozmyslam nad prerobenim predneho panelu na case a chcel by som dosiahnut nejaky leskly efekt. Chcel by som spravit "kopyto" do ktoreho by som nalial vrstvu dentacrylu a pod to farbu a napr laminat.

Reklama
Reklama