Zpět na článek

Diskuze: Porazí nový Radeon GTX 480?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Petr Kuběna
Petr Kuběna
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď zní neporazí. Na anandtechu jsou testy a nárůst výkonu je minimální.

Vencall
Vencall
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kuběna Pan Kočí je popleta, tahle karta vůbec neutočí na Fermi. Výkon se zvedl max o 5% díky dvojnásobně velké pameti, každej víme kam karta míří. Tak zas PCTuningu palec dolů :cry:

marek p
marek p
Level 26 Level 26
31. 3. 2010 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechci jí upírat jistou vyjímečnost.Řekl bych,že z té proklamované střední třídy se nám vyklubal nefalšovaný highend.A jsou weby kde se budou "jedinci" přít o to,že tomu tak není.

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
31. 3. 2010 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=ptipi]Odpověď zní neporazí. Na anandtechu jsou testy a nárůst výkonu je minimální.[/quote]
Píšu to u v závěru, že takový nárůst je nemožný. Jinak ten test jsem viděl. Třeba u min. FPS v Crysis Warhead jim vychází snímky lepší HD 5850 než u HD 5870, což je čudné.... Test si uděláme na PCT sami.

AL_
AL_
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí muze jit o preklep, ci o prostou chybu ovladacu. Anandtech jinak pokladam za vysoce seriozni web

xkryspin
xkryspin
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koukám, že pojem "framebuffer" se nám nějak rozmáhá... to už se mi VRAM líbí více.

shipo
shipo
Level 1 Level 1
1. 4. 2010 01:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xkryspin Z těch 2GB VRAM je na framebuffer použito maximálně 5%. :)

Hurikan
Hurikan
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co má sakra společnýho 6x DisplayPortů s výkonem karty!!! :!: :!: :!:
To si už děláte srandu, je to stará dobrá 5870 a odpověd je, že Ne neporazí GTX480!!! :!: :!: :!:

boomy
boomy
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hurikan No, 6 portu ji moc nepomuze, ale ze by mela 2G VRAM?? :roll:

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hurikan Display porty asi nic, ale ty 2GB RAM:-)
Jinak pro fanatiky, pokud kritizujete nvidii, že ani ve SLI neutáhne 3D Stereo, tak vězte, že Eyefinity 6 vám jedna HD5870 rozhodně neutáhne:lol:

flyer
flyer
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@net.Xtreme ono tech 6 vystupu nemusi byt jen o hrani a 3D :wink: tak ATI na tom aspon zamakala ze jdou 3 nebo 6 monicu na jedny karte NV ma v podstate to co meli karty pred to je 2 monice na kartu

mgandalf
mgandalf
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hurikan Možná ji neporazí standardní verze,ale třeba Radeon HD 5870 Lightning od MSI by si měla s Geforce 480 hravě poradit, obzvlášť když ji uživatel ještě trochu taktne, standardní takty jsou celkem konzervativní. U 480ky by i standardnímu modelu slušelo chlazení kapalným dusíkem, protože 94C v zátěži je fakt moc. Třeba k ní začne Nvidia zdarma dodávat i klimatizaci, pro letní provoz. V zimě se pro změnu šťastný majitel o topení starat nemusí:o)).
Podle naměřené hlučnosti ventilátoru v zátěži mi připadá, že karta je vhodná spíš na letiště než do obýváku:o)). Dle mého názoru si Nvidia může přičíst prvenství maximálně v počtu tranzistorů a spotřebě, která je vyšší i než u 2 čipové 5970.

AL_
AL_
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mgandalf 5970 ma tdp 294W, 480ka o par desitek min. Snazim se verit v to, ze s tou hlucnosti to nebude takove jak se rika, nedavno jsem mel na servisu pc s x1950xt, je na tom gtx480 hur? jestli jo, tak se probouzim ze sna :)

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mgandalf @AL_: Mě by zajímalo porovnání třeba s 8800GTS, kterou mám, když prostě pustím větrák na 100%, tak to jako hučí, ale přežít to jde, navíc teploty pěkně klesnou, takže jestli GTX 4x0 prostě tráví čas přirozeně v 80+% otáčkách v zátěži, tak bych to přežil, pokud by ten hluk odpovídal třeba 200%:lol: tak by to bylo nepříjemné víc

syslik
syslik
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 23:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mgandalf @net.Xtreme: [quote=net.Xtreme]Mě by zajímalo porovnání třeba s 8800GTS, kterou mám, když prostě pustím větrák na 100% ...[/quote]

8800GTS mám taky a ty máš nejspíše vážnou poruchu sluchu. větrák na 100% to je jak startující letadlo. tak do 50% je to v pohode ale jak vetrák přidá nad 70% tak je to hrůza

Dallas
Dallas
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hurikan souhlasím...6 displayportů je věc která podle mého nemíří 100%tně do hráčských vod ale právě do vod 3D, DTP atd,takže je zbytečné se vůbec bavit o tom,jestli porazí nebo neporazí GTX480,protože kvůli tomu ta karta vyrobena nebyla. :wink:

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky vas ta cervena barva chladice a "6"ka vzrusuje?

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom Když by na té kartě byla ještě jedna šestka, která by nahradila tu "ošklivou" pětku. Tak rozhodně JO 8)

AL_
AL_
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom narozdil od predstavy vecerniho pivecka, ne :)

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi nebylo spravne napsano. Konkurence pro GTX480 bude HD5870 2GB to ano, ale vyse taktovane edice. tj 950Mhz+. TJ uvidime jak na tom bude MSI se svym 1Ghz radeonem a ASUS a dalsi vyrobci take nezustanou pozadu.

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos Jistě nezůstanou pozadu ani cenou. :lol: Už jsem ji někde viděl skladem za více než 12000 a to šlo o noname kšeft. OC + 2GB = cena minimálně 12500 a já osobně tipuji tak 13000.

KarlosK
KarlosK
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

co se teplot týče tak je to jednoznačně Thermi :)
http://kecy.roumen.cz/nVidia_Grill.jpg

tienovlas
tienovlas
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KarlosK Porazí ju aj referenčný model.Hardwerovo určite až na ten výkon 7% za cenu polročnej životnosti.Ten nadpis je smiešny ako celá vaša fermi.Vydupať výkon za cenu maximálnych teplot,spotreby a hluku je smiešne a porovnávať to z polroka starým referenčným modelom.Aj 5850 je lepšia ako 480 ,pretože ju mám doma a viem čo dokáže.A tie vaše fermi sú reálne len na Nvidia weboch.

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tienovlas Tak jasně, že lepší vrabec v hrsti:-)

gnu_
gnu_
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tienovlas @net.Xtreme: ...než vrabec rýchlejší o cca 25% (5850 vs 480) :D

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tienovlas @gnu_: Ale tady nejde o rychlost, tady jde o to, že HD 5850 v case je lepší než GTX 480 na cestě (nebo spíše dodací lhůta neznámá:lol:).

KarlosK
KarlosK
Level 1 Level 1
1. 4. 2010 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tienovlas @net.Xtreme: tady jde pouze o to že thermi je pouze trapnej grill. nic víc

Pyshtone
Pyshtone
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=AL_]5970 ma tdp 294W, 480ka o par desitek min. Snazim se verit v to, ze s tou hlucnosti to nebude takove jak se rika, nedavno jsem mel na servisu pc s x1950xt, je na tom gtx480 hur? jestli jo, tak se probouzim ze sna :)[/quote]

A ty tomu TDP veris? 5870 ma TDP 188W, ve srovnani s jinymi kartami odpovida, stejne tak cisla hraji pro 5970 coby 2nasobek 5850 (minus nejake drobne)

GTX 480 ma v plne zatezi asi o 110W-130W (dle uzite hry ci power viru) vetsi odber nez 5870.

Stale u GTX480 veris TDP 250W ??? Ja ani na vterinu...

luke777
luke777
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pyshtone jezis dyt to je karta pro lidi co potrebuji 6 monitoru aspon sem to pochopil nechapu narazku zda porazi ci neporazi 480, pokud chci herni kartu tak si vyberu normal 5870 ci 285 a 480 no nevim nekde sem videl obrazek fermi v zatezi a 12v vetev docela trpela nizkym napetim, jinak sou to karty mimo me mam osobne 4770 na me rozliseni 1280*1024 bohate staci:) ze nemam 16 aa 4 aam ci jak se to pise cemu to vadi dulezity je obsah hry , pokud hra stoji za starou belu grafika ji nezachrani.

choucas34
choucas34
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

5870 je nižší high-end a gtx 480 je high-end. Čiže ak chcete porovnávať tak gtx 480 vs 5970 a tam je to snáď každému jasné čo je výkonnejšie. 5870 nemá konkurenta v danej cene u nvidie. gtx 470 je slabá a tak je 5870 sama vo svojom výkonovom a cenovom spektre. A ak bude niekto chcieť 6 monitorov tak iná volba ani neexistuje.

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@choucas34 nvidia to udělala vychytrale a jde to HD 5850, GTX 470, HD 5870, GTX 480, HD 5970, až na pár výjimek jsou v tomhle pořadí a nvidia obsadila prázdná místa, což je ke kvalitám Fermi pochopitelné, kdo nechce HD 5970, ale HD 5870 je mu málo, tak sáhne po GTX 480, obdobně u GTX 470, samozřejmě je to i odalších parametrech, GTX jsou tuším kratší, Radeony zase tišší a úspornější, už neplatí (po půl roce), že by Radeony byly jednoznačně nejlepší a de facto jedinou volbou, i když možná předbíhám, reálná dostupnost Fermi je zatím nulová, takže za pár týdnů nebude platit:-)

flyer
flyer
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 22:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@net.Xtreme nvidia to udělala vychytrale a jde to HD 5850, GTX 470, HD 5870, GTX 480, HD 5970 souhlas ale platilo by to kdyby NV mela lepsi cenu pac s timhle + provozni vlastnosti nevim nevim jestli tech 5-10% navrch za to stoji.

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
31. 3. 2010 23:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Vencall]Pan Kočí je popleta, tahle karta vůbec neutočí na Fermi. Výkon se zvedl max o 5% díky dvojnásobně velké pameti, každej víme kam karta míří. Tak zas PCTuningu palec dolů :cry:[/quote]
Popleta jste vy, pan Kočí ví co dělá :wink: . Příště bez poplety a blbin :)

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
1. 4. 2010 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rád bych viděl kde zdejší stréécovéé vzali pojem nový radeon :D Co já vím tak to že tohle bude radeon umět bylo řečeno ještě před oficiálním vypuštění karet řady 58xx 8) A to už máme skoro před 3/4 rokem :wink:

Reklama
Reklama