profile-image

Meridius

0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100

Neevidujeme žádnou aktivitu.

Komentáře

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
17. 5. 2021 08:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chápu, že čekáte na PCT, že to bude o něčem jiném, ale mě tento článek nevadí. Byť videí o tom, jak se tento kus lega staví je všude hafec. Jsem rád, že je někdo podobně postižen, jako já. Ono to není tak ani o stavění lega, ale prostě třeba tento saturn je dle mého docela skvost. Stejně jako třeba raketoplán, který je teď novinka.

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
14. 2. 2012 08:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin Já si ji nekoupil na hry, ale protože bez přijímače by mi byla myš k ničemu. Nicméně, je to fakt děs běs. Ještě zkusím prodlužovací kabel a dát ten přijímač přímo na stůl, pokud to nebude lepší, tak kávesnici odpojuju a bude ji mít doma kdyby se někomu hodila. Ani ve snu by mne nenapadlo, že klávesnice 4 x dražší než nějakej drátovej klumprt, bude na občasné hraní taková tragédie.

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
21. 1. 2010 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo Napsal jsem, že to grafiky není žádná bomba. Alespoň podle screenů..možná až to poběží na monitoru, změním názor. Osobně se navíc spíše těším na colonial marines, pokud to vyjde, tohle nemá s původní dobrou trilogií filmů vůbec nic společného.

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
28. 11. 2015 06:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jeliman @Blue Storm: Ani u jednoho bych netvrdil, že se to prodává jak na běžícím páse. Vůbec např. u procesoru za desítku. To by asi bylo momentálně u všeho "vyprodáno". Navíc bych u czc čekal, že jako primárně prodejce komponent, toho dá do slevy víc a napříč sortimentem. BF v podání Česka je zoufalství. Letos ve znamení PS4 a xboxu pod osmičku.

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
16. 4. 2012 07:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=440bx]tak tak, super uzitecny test, ve kterem jsou snad vsechny grafiky silnejsi nez doporucovana :roll: myslim, ze rozchozeni techto her bude zajimat jen minimum lidi s grafikama posledni generace, pujde hlavne o lidi s C2D/X2 s 9800/3850/4670 apod... no a posledni dobou taky hodne ty notasy...
Neslo by vzit aspon tu 440, X2 stahnout na 2.5GHz a snizit detajly? nebo sehnat 3-4generace starou grafiku?[/quote]

Proboha proč? Až to vyjde, tak si to stáhněte z torrentu, vyzkoušejte a pak kupte. Stejně nikdo neotestuje všechny prehistorické konfigurace.

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
27. 3. 2012 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AL_ @AL_: Pak máš testery na pctuningu za amatéry, když jim do testu vstupuje chroustání hdd atd. Nemůžu si pomoct, podle mne absurdní předpoklad. Ale nechám ti jej. Navíc se to dá řešit osekáním např. dvou nejmenších hodnot a dvou nejvyšších. Svým příkladem o fps jsem chtěl naznačit, že průměrné fps je téměř nic neříkající číslo, když nevíme, z čeho se tvoří. Vůbec když se u dvou grafik bude lišit jen o třeba 4 fps. Minima mohou být stejná, jen ta slabší nedosahuje takových maxim. A hnedle je to zkreslené.

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
13. 8. 2014 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AkA 74 @Jerrow: Kecáš nesmysly.....xboxu one bylo vyexpedováno do obchodů okolo 5 mil. VYEXPEDOVÁNO DO OBCHODŮ....to neznamená, že i prodáno. Kdežto u sony jde o prodej koncovému uživateli.

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
14. 8. 2014 07:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Meridius @Jerrow: Příspěvek jsem napsal nepřesně. Jde spíše o exkluzivní hry pro playstation a spíše pro trojku, protože na PS4 jich zatím příliš není, ale co má přijít, na to se hry z xbox one zatím nechytají. Pokud zveš exkluzivní hry na PS3 kravinami, pak nechápu, co se tu s tebou budu vybavovat. To může říct jen někdo, kdo to snad ani nezkusil. Série uncharted, série killzone, série GT, série God of war (toto třeba není můj šálek kávy), série infamous, metal gear solid, heavenly sword, naprosto nevšední heavy rain, to samé journey výborná věc little big planet, Dragon’s Crown....zapomněl jsem nepochopitelně na poslední exkluzivní must have titul the last of us a je jich víc...

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
18. 6. 2014 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ToxicTears Já si taky myslím, že je to správná připomínka a pro mne je nepochopitelné, že někdo zkouší ať už mkv či 4k video bez zapnuté akcelerace přes GPU. Druhá věc, jestli to grafiky od intelu už pořádně umí. Měl jsem v HTPC kdysi pentium G620....nativně grafiku intel MPC nepodporovalo, muselo se to vynutit....A ani tehdy to nebylo zcela funkční k mé spokojenosti..V některých ripech artefakty apod. A to dokonce i u VLC. Přešel jsem na zacate a tam díky slušné grafické části takový problém nebyl. Takže já jsem co se týče grafik od Intelu do HTPC opatrný.

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 07:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 @Meridius: *wifi :-)

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 @cursedslayer: Ve větších městech optika není problém a nabídka 500 za 75/75...mi nepřijde nijak zázračná. Kousek vedle mají 100/100 za 250 a veřejnou IP za jednorázový poplatek 500. Žiju na malé vesnici, takže jsem velmi rád i za to DSL. Tvé problémy neznám a znovu opakuju, v současné doby..už nějaký ten rok jsem na linku volal jen kvůli úpravě ceny :-)

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
7. 5. 2015 07:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Mno, hele....ad 1...to je té kartě platné, jak mrtvému zimník....jádro určitě není to, co tu kartu případně bude brzdit....větší smysl má taktování pamětí kvůli té její slavné 128 bit sběrnici..

Ad2..jak se to vezme....je ho všude plno za 500 Kč, takže opravdu odečíst litr?

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
7. 5. 2015 07:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petrxp 4GB 960tka za 7k je naprostý nonsense. Vzhledem k tomu, v jakých rozlišeních bude používána. Už s 2GB kartou mám za víc jak 6k problém...ideální je nejlevnější pidi verze od gigabyte. Pak jsou to podle mne adekvátní peníze za 960 řadu....

960tka je takový jednooký mezi slepými...mmentálně je mainstream zabitej....takže ani není až tak moc co brát..

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
21. 1. 2010 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dle doporučené konfigurace to vypadá, že se grafických orgií "obávat" nemusíme. Bohužel, nejspíše zase jen hype...už druhý po DIRT 2 a pak že nVidia má mínus, že nemá DX11 grafiku.

Na bonuswebu nazývají grafiku luxusní, tady technické provedení, že bude třešničkou na dortu. Mno, tak jsem asi jedinej, komu grafika připadá hezká, ale nic, co už by tu nebylo. Holt multiplatformní titul.

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
29. 5. 2013 07:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S čím MS vyrukoval při představení xbox one, to bylo opravdu o ničem. Konzole má být na hry a ne na spoustu blbin, které stejně umí už kdekterá chytrá TV. Navíc se silným zaměřením na USA. HW to má oproti PS4 slabší a to zejména zdá se v grafické části. A možná i v CPU, když výpočty určitého typu budou někde mimo konzoli. A to vše za bratru dejme tomu 12k. To bude terno. Paměť vem čert, tam to asi bude jedno a obě konzole jí konečně mají dost. NO, aby to nebylo druhé WiiU, které nezadržitelně míří do výprodejů...

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
8. 3. 2011 07:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@syslik To, že někdo umí něco hacknout, neznamená, že to umí i zabezpečit. Nechápu, kde všichni berete pocit, že je mezi tím rovnítko :?:

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
20. 3. 2012 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm Já bych byl spíše pro cenu 6000-6500, 6800 je podle mne stále dost. U 7850 hluboko pod 5k. Abych v tom našel logiku s řadou 6xxx.

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 07:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 Pokud tam wifina je a pokud zrovna jede. U adsl jsem neměl jediný výpadek a bohužel nabídka ostatních možností je tu nulová. Navíc wiwi nepovažuji za vrchol stability. Drát je drát.

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
2. 9. 2015 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JoeBlack Cena bude o ničem, to bez debat....ale jak bys chtěl jinak zrychlit konzoli, aniž bys naštval majitele dřívější verze? Konzole musí mít nezměněnou specifikaci od začátku do konce.

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
27. 11. 2015 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jeliman @Blue Storm: No, to jsou opravdu "brutální" slevy.

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
31. 3. 2010 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos Jistě nezůstanou pozadu ani cenou. :lol: Už jsem ji někde viděl skladem za více než 12000 a to šlo o noname kšeft. OC + 2GB = cena minimálně 12500 a já osobně tipuji tak 13000.

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
16. 7. 2011 07:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Safiron Jasně, už vidím ty zástupy lidí, co si teď povalí koupit grafárnu za 15k ke svým x2, core 2 duo atd. Zrovnatak vyberu pro test jen samé hry, které bez silného CPU budou špatně hratelné i s dvoujádrovou kartou. Prostě, kdo chce riskovat, že i přesto, že koupí za 15k grafiku, mu hry budou cukat, ať se řídí tímto článkem. Ostatní mají doufám rozum.

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
27. 3. 2012 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AL_ Nesmysl, co píšeš a zcela jasné to rozhodně není. Pokud někdo testuje, tak předpokládám, že to nenechává projet jen jednou. A snad nikdo neměří fps při chroustání hdd nebo zaplém testu antiviru. Dále, je rozdíl jestli hra běží celou dobu kolem 30 fps (viz konzole) a z toho je vyroben průměr. A nebo pokud běží půl benchmarku na 20 fps a půl na 40 fps. Stejný průměr, ale který si užije hru víc?

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
5. 11. 2015 07:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerrow Tak záleží, jestli se na deskách za 1500 taktuje či ne. Taktování je u fx nutnost, protože jinak je výkon o ničem. U her jednoznačně. Žravé, nutná výměna chladiče, vysoké nároky na zdroj...prostě o ničem. Když vedle sebe postavím sestavu na amd a na intelu, vyjde to cenově nastejno. Jenom ten výkon je pořád na straně intelu. 8350 by nikdo normální nekoupil vyjma úzké skupiny lidi, co to využijí a fanoušků.

Zen nepotřebuje být na úrovni skylaku, vše je otázkou ceny. Pokud amd uvede CPU, které bude mít konkurenční provozní vlastnosti, podá slušný v rámci cenové kategorie adekvátní výkon, základní desky nabídnou moderní featury a amd na těch cpu dokáže vydělávat. Pak bych se nebál.

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
8. 2. 2016 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer Pokud jsem hledal, tak beta na ps4 jela ve full hd a 30 fps. xbox one má nějaké dynamické rozlišení, takže někdy full hd, někdy sub full hd http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-division-beta-on-xbox-one-uses-dynamic-resolution

To jen oprava tvých úvodních slov....

Reklama
Reklama