Zpět na článek

Diskuze: Prodalo se 30 milionů kopií The Elder Scrolls V: Skyrim

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

nameless1
nameless1
Level 1 Level 1
24. 11. 2016 06:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to hodně vysoká laťka pro další díl, myslím, že kromě toho, že je to prostě dobrá hra, k úspěchu přispívá i to perfektní severské prostředí Skyrimu v teple obýváku, působí skvěle. Třeba Morrowind se svou podivnou architekturou na mě tak "nezabral".

LoneWolf
LoneWolf
Level 1 Level 1
24. 11. 2016 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No to asi není pro Bethesdu dobrá zpráva, že se prodalo tolik kopií. Kolik se asi prodalo originálek? :D

Mali
Mali
Level 1 Level 1
24. 11. 2016 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hodne velkej uspech, ale doufam, ze toho Bethesda vyuzije spravne.

Tzn. chce to novy engine. Skyrim(respektive Fallout4) vypadaj hezky na screenech z dalky, ale nablizko to vypada hrozne. Kameny ktere jsou jak z ABC (cti krychle, lichobezniky), divne rozdeleni do lokaci z toho vyplivajici loading, plavani objektu po mape (NPC i PC malokdy "chodi"), atd., atp.

Taky by bylo potreba zapracovat na scenari. Narozdil od Morrowindu je Skyrim vyrazne slabsi na pribeh, jeho podani, zasazeni hlavni postavy a celkove pristup ke hre.

Esteticky ten seversky styl neni spatny na oko. To se jim povedlo. Morrowind byl ale taky super se svymi Telvani houbami atp.

nameless1
nameless1
Level 1 Level 1
24. 11. 2016 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mali Příběh ale člověk zjistí, až si hru koupí, zatímco tu zimu a tvrdé válečníky vidí už z promo materiálů :)
Příběh ale v TES nikdy nebyl nejdůležitější...
a i když holý Skyrim ho měl pravda slabší, Dawnguard to podle mě příběhem i možnostmi vynahradil.

Mali
Mali
Level 1 Level 1
24. 11. 2016 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nameless1 Me se tedy pribeh v Morrowindu libil a tahl me. Hned z nekolika duvodu:

1) Bylo citit, ze to je opravdu o vyvoji tve postavy. Na zacatku no-name (stejne jako ve Skyrim, ale...) a pak si postupne ziskaval na tom statusu Nerrevainu. Nepusobilo to tak, ze bys byl supermanem, ale ze to je diky tvym schopnostem. Kdyz jsi dosel do jeskyne, kde bylo x duchu tvych predchudcu, kteri se dostali ruzne daleko, tak jsi zjistil, ze opravdu zalezi na tom, jak se k tomu ukolu postavis TY. Ze proste nemas nic dane. Proste RPG.
2) Ten pribeh byl od zacatku koncipovan jako pribeh pro TES serii. Cili, mas otevreny svet, mas otevrene moznosti, takze se ani nesnazil navozovat nejake trapne pocity radoby spechy. Proste plnis proroctvi, ale jestli ho das tenhle tyden, nebo pristi je jedno. Dokonce nektere NPC doslova nabadaly, aby jsi sel prozkoumat krajinu, lidi, atp. nez budes pokracovat.
Ve Skyrimu je jeden z questu: "oooo jezkovi, vyzadali si te naci starici ve svatini na kopci. hoooonem rychle tam utikej, jejich pozvani se neodmita" No a ja ho odmitl. Nekdo muze rict, ze jsem na to mel pravo, ze tak to dela Skyrim otevrenym. Ja to ale vidim, nicmene nechapu, proc se do toho questovani snazili autori dostat nejakej naznak urgence. Sak je to jedno. Kdyz zabijes Anduina, tak tam draci stejne litaj. Jakoby nic si nezmenil. Jooo kdyby to udelali tak, ze treba DawnStar bude zlikvidovanej po 3. prosinci a ty tim padem prijdes o moznost v tom mestecku neco podnikat. To by byla jina. Maj na to system kuryru.

nameless1
nameless1
Level 1 Level 1
24. 11. 2016 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nameless1 @Mali: V Dawnguardu to tak zrovna docela i bylo :) Přišli upíři a vymlátili kus města včetně prodejců... dokud to člověk nezarazil. Ale tohle já zrovna nesnáším. Tohle je ale v 90 % her, nejen RPG... quest je jako že urgentní, ale ve skutečnosti se to dá odložit jak člověk chce. To mi přijde normální :)

Mali
Mali
Level 1 Level 1
24. 11. 2016 23:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nameless1 @nameless1: No jako zkusili tam nabehnout, ale akorat kdyz jsem tam byl i ja. Tazke zadnej problem. Kazdej upir koupil jeden 3hlavej sip mezi ocicka a sel na prach.

Obecne casove mezniky nebo ultimata taky nemam rad. Ale nekde to delaji dobre, jako treb v XCOM2, a i Skyrimu by to sluselo. Kdyby tech draku nebylo tolik, a meli opravdovou nicivou silu, a pokud nebudes alespon obcas nasledovat hlavni ukol, tak prijdes o dulezite mesta. Tim padem by ses sam okradal o dalsi questy, takze by te motivovalo treba 1(hlavni):2(vedlejsi):1(frakce) pomer dodrzovat.

humik
humik
Level 23 Level 23
24. 11. 2016 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mali vidím to spíš na další Bethesda style... starý engine, bugfest a dodělej si sám ať to vypadá líp....

radegast
radegast
Level 1 Level 1
24. 11. 2016 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dalsi diel Elder Scrolls uz je davno vonku. A je Online! Rovnako ako aj Diablo 3 alebo GTA 5.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
24. 11. 2016 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radegast TESO je od jiného teamu, nicméně je dobré.

Což o D3 a GTA říct nelze.

FuManchu
FuManchu
Level 1 Level 1
24. 11. 2016 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je hra, po ktorej som si povedal, že s RPG od Bethesdy končím. Chcem obetovať moje vzácne hodiny na RPG so zaujímavým príbehom, questami a NPC. Ďalšie RPG, kde so "môžeš robiť čo chceš," ale v skutočnosti iba nosíš šrot na nejaký crafting bench, naháňaš bezcenné predmety v rovnakých jaskyniach a plníš bočné questy typu "môj ocko stratil meč v jaskyni na druhom konci mapy," už neznesiem. Už stihli skurviť aj môj obľúbený Fallout a spravili z neho crafting simulátor.

Reklama
Reklama