Zpět na článek

Diskuze: Rage vypadá nejlépe na PC, tvrdí John Carmack

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Lada-1
Lada-1
Level 1 Level 1
15. 6. 2011 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

-

Chroustostroj
Chroustostroj
Level 1 Level 1
15. 6. 2011 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lada-1 U PS3 dokonce jen 256MB :(

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
15. 6. 2011 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chroustostroj To si děláte srandu ne? Dyť je to z roku 07. :shock: V tý době jsem měl v pc 1GB a to už jsem byl zaostalej.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
15. 6. 2011 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Akorát nevím čeho tímto výrokem chtěl Carmack dosáhnout.
Víte že je dneska zatmění měsíce? A ráno vyjde sluníčko a bude takové kulaté a žluťoučké.

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
15. 6. 2011 18:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer To jejak když v Portotiku Obamu vítali Portorikánci :lol:

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
15. 6. 2011 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer podle mě to je nenásilná forma jak oficiálně nadávat na konzole a jejich nedostatečnej výkon, samozřejmě že ten výrok by zbytečnej, ale když to konzolisti uslyšej od něj tak třeba končně uvěřej :-) pokud teda věděj kdo to je

gertas
gertas
Level 1 Level 1
15. 6. 2011 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=cursedslayer]Akorát nevím čeho tímto výrokem chtěl Carmack dosáhnout.
Víte že je dneska zatmění měsíce? A ráno vyjde sluníčko a bude takové kulaté a žluťoučké.[/quote]

asi tim chtel rict ze to nebude jen hnusny omezeny port, ale ze to udelaji na pc jak to ma byt...

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
15. 6. 2011 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gertas kéž by

Borgi*
Borgi*
Level 1 Level 1
15. 6. 2011 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je dobré vědět, že se ještě objeví firmy, u kterých je PC na prvním místě. Zbyly snad jen Blizzard a id Software. Všechna bývalá PC studia přešla na tvorbu rozmazaných konzoloidních her pro pitomce, na kterých rýžujou prachy a o kvalitu her se nestarají a dávno zapoměli, že to byli právě PC hráči, kteří vyvedli jejich hry na výsluní viz Epic, Infinity Ward, Bioware atd

wizard-ov
wizard-ov
Level 1 Level 1
15. 6. 2011 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Borgi* Opatrně, opatrně..... Cevat Yerli taky pindal před vydáním C2 jak PC hráči jsou pro něj numero uno a skutek utek :P Není to sice tak nejhorší, ale konkrétně konzolemi smrdí C2 na sto honů.
Jo a kde je patch na DX10?

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
15. 6. 2011 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wizard-ov k čemu teď ňákej patch když už to každej dohrál a nic ho neláká to hrát znova :-D

Borgi*
Borgi*
Level 1 Level 1
15. 6. 2011 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wizard-ov Žádný DX10 patch se nechystá, chvástali se DX11, ale kde je mu konec :roll:

CZ_viper
CZ_viper
Level 25 Level 25
15. 6. 2011 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak kdyby to tak nebylo, tak by to spíše vypovídalo o neschopnosti.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
15. 6. 2011 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=cursedslayer]Akorát nevím čeho tímto výrokem chtěl Carmack dosáhnout...[/quote]ceho chce dosahnout? Aby lide vedeli ze sveho casu next-gen konzole nemaji uz davno takovou grafiku jako pri svem vydani cca 3-5 let zpatky. Protoze kdyz se toto tvrzeni bude opakovat tak to nekomu docvakne ze pokud si chce pohrat na velky plasme v HD ale taky se super grafikou, staci k tomu pripojit PC a ne starou konzoli :!:

Lada-1
Lada-1
Level 1 Level 1
15. 6. 2011 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 jiste a taky je nutne podotknout, ze to PC musis pravidelne upgradovat, zatimco konzole ne.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
15. 6. 2011 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lada-1 na konzili se to seká furt a na pc máš možnost s tim něco dělat, to je férový i když to stojí prachy, pamatuju si jak měl bratranec na PS2 ňáký závody, myslim že to bylo Toca Race Driver 3 a dost se to sekalo

Jeltík
Jeltík
Level 1 Level 1
15. 6. 2011 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Lada-1]jiste a taky je nutne podotknout, ze to PC musis pravidelne upgradovat, zatimco konzole ne.[/quote]
Snad každý nadšenec by si raději koupil větší RAM nebo silnější GK, u kamaráda na PS3 je Crysis2 utrpení a i GT5 se občas zaseká... nehledě na pomalé HDD, takže loadingy trvají milión minut :-)

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
15. 6. 2011 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jeltík Hele jde do toho PS3 normální disk nebvo je tam něco speciálního? Mě teď napadlo jak by se to chovalo s SSDčkem. :-D

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
15. 6. 2011 17:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jeltík škoda že nejdou dát 2 plusy, je mi smutno z toho že kvalita komentářů se pozná podle počtu mínusů :-( konzolisti nechtěj slyšet pravdu a pak mínuskařej

jammer
jammer
Level 1 Level 1
15. 6. 2011 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bude PC verzia bezat na OpenGL? Carmack ako jediny mu zostava stale verny, ale pritomnost konzolovych verzii (hlavne XboX) hovori nieco ine...

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
15. 6. 2011 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jammer taky bych byl pro aby dokázali že open gl umí to samý jako složitější a náročnější directx

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
15. 6. 2011 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kdyby dělal pořádné PR, tak řekne, že vypadá nejlépe an iPadu :lol:

dawerazim
dawerazim
Level 1 Level 1
15. 6. 2011 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zase clanek kterej konzolaci budou schopni povazovat za pi...inu, nebot je to jen kruta pravda a s tou se oni nikdy nesmirej, protoze si myslej, ze kdyz konzole pred 4-5 rokama byli super dela, tak ze to plati i dneska.
kdyz vysla ps3 mel sem jen o malo slabsi pc, to se ale po par mesicich zmenilo a dnes uz se muze jit PS3 xbox a kdo vi co jeste zahrabat 8)
pc forever

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
15. 6. 2011 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dawerazim nesouhlasim že konzole byly v době uvedení na trh děla :-D jeslti je pravda že má PS3 256MB RAM tak to je fakt síla

Chroustostroj
Chroustostroj
Level 1 Level 1
15. 6. 2011 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin Ona sice PS3 ma 256MB ram a z toho si jeste neco ukrajuje operacni system xmb, ale jedna se o (alespon v te dobe) extremne rychle XDR pameti. Pak ma jeste dalsich 256MB pro RSX, ale ty jsou GDDR3. Je to hodne o optimalizacich, ale je fakt, ze velikost ram byla slabsim mistem PS3 uz v dobe vydani tj. 2006 a hodne lidi se nad tim pozastavovalo. Nejde to moc srovnavat s PC, kde neni takova mira optimalizace a je na vsem vetsi rezie. Si vem, ze treba PS2 mela 32MB pameti a co na ni bezelo gamesy. Stejne tak bych chtel videt PC s 256MB ram a grafikou na urovni gtx7900 jak rozbeha crysis 2 plynule v 720p a nebo dokonce Metal Gear Solid IV ve full HD :)

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
16. 6. 2011 07:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin @Chroustostroj: Já jsem to zkoušel se GF 7800GT 256MB (asi obdobná karta výkonem v porovnání s tim co tam je) a šlo to. Zkoušel jsem ty hry v takovym nastavení jak jsou na PS3 tudiž většinou něco typu 1280x720 mediaum detail, no AA AF4x, atd. Či spoustakrát dokonce jen upscalovanejch 1024x600 A běžely asi tak jak na PS3, občas lépe. Ono dnes by si totiž v takovymle lowresu na pc nikdo nezahrál, ale když to tak nastavíte, tak to ta GF7 ihmo dává. I vram jí vždy stačí. PC potřebuje mít jen 4x tolik ram protože je v ní jednak OS a druhak na px všechny textury musej bejt nejen v VRAM ale i v RAM, aby se dalo používat rychlé přepínání programů, atd. A v RAM neni navíc žádnej kompresní algoritmus jako DXTC, S3TC, atd. Takže tam zaberou mnohem více místa než ve Vram.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
15. 6. 2011 22:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin @Chroustostroj: Hele já hrál Crysis na GeForce 7600GT :-D sice na nejnižší detajly a s FPS 15-25 ale šlo to. :-) A k tomu jsem měl ještě Celeron ale je fakt že 256MB RAM jsem teda fakt neměl, měl jsem 1GB ale pomalý DDR paměti na 333 MHz.

Karliczek
Karliczek
Level 1 Level 1
15. 6. 2011 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Pidala]podle mě to je nenásilná forma jak oficiálně nadávat na konzole a jejich nedostatečnej výkon, samozřejmě že ten výrok by zbytečnej, ale když to konzolisti uslyšej od něj tak třeba končně uvěřej :-) pokud teda věděj kdo to je[/quote]

to by konzolisti taky museli mít nejdřív čim na to pýřijít(mozek)

Karliczek
Karliczek
Level 1 Level 1
15. 6. 2011 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=wizard-ov]Opatrně, opatrně..... Cevat Yerli taky pindal před vydáním C2 jak PC hráči jsou pro něj numero uno a skutek utek :P Není to sice tak nejhorší, ale konkrétně konzolemi smrdí C2 na sto honů.
Jo a kde je patch na DX10?[/quote]

no já osobně si myslím že se na nás PCčkaře vykašlali všinchni plou hobu kecu a pak skutek utek

shortywsh1
shortywsh1
Level 1 Level 1
15. 6. 2011 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mam konzoli, nezapomente mi dat minus... hovada :D

apoc9
apoc9
Level 1 Level 1
17. 6. 2011 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shortywsh1 Máš ho tam :lol:

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
15. 6. 2011 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shortywsh1 Proč bysme to dělali ty provokatére? :-) Tady nejde o to kdo má nebo nemá ale o jeho názory.

Lada-1
Lada-1
Level 1 Level 1
15. 6. 2011 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shortywsh1 to PC warezak nikdy nepochopi, co je to hrat v loznici na 52" obrazovce - poradnou hru, kterou clovek neukradl

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
15. 6. 2011 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lada-1 Jasně, ale já mam problém hrát na 22" protože mi to připadá děsně rozpixelovaný, na 52" si to nedovedu představit, typuju jeden pixel tak na 0,5mm :-D

Thargas
Thargas
Level 1 Level 1
15. 6. 2011 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To jsou šílený žabomyší války. Jsem odkojený na PC,ale teď jsem si taky pořídil PS3 a krásně to může koexistovat. Na PS3 jsou hry který na PC moc nejedou a naopak....viy takový God of War nebo Gran Turismo... Vše má své plusy a mínusy.

Lachtánek
Lachtánek
Level 1 Level 1
15. 6. 2011 21:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejvic me dostava ze ti zariti zastanci pc skoro u kazde nove hry rikaji jak neni dulezita grafika ale hratelnost a pak když přijde rec na konzole tak je zhazuji kvuli "spatne" grafice. Jediny co k tomu muzu dodat je: spamatujte se. (Hraji jak na PC tak na konzoli a rikam ze kazde ma sve pro a proti ale nemuzu vystat fanatiky)

Lachtánek
Lachtánek
Level 1 Level 1
16. 6. 2011 00:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lachtánek Jenže těžko řict jestli se naročnost her snižuje kvuli konzolim nebo kvuli tomu ze sou lidi stale hloupejsi (a to tak doopravdy je). Ale porad mam 1000x vic nahrany na PC nez na konzoli..

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
16. 6. 2011 00:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lachtánek to je možný, ale hry se na konzole zákonitě musej zjednodušovat, PC jsou pro hard core hráče a konzole jsou spíš pro lidi, co přijdou domů, fláknou sebou do křesla a mastěj ňákej hokej nebo fotbal

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
15. 6. 2011 23:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lachtánek lenže rozmachom konzol išla hrateľnosť rapídne dole a grafika tiež viazne stále na DX9 ... česť výnimkám, ale je to skutočne bieda ...

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
15. 6. 2011 23:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic Musim říct že poslední dobou na grafiku uplně kašlu a hraju hodně starý hry jako Half Life, Far Cry, Mafia 1 a neskutečně se u těch her bavim a grafika mě nějak netrápí, holt ty konzole nezabily jenom grafiku, ale hlavně hratelnost a náročnost, v dnešních hrách už se neumírá. S posledních pár let mě bavil asi nejvíc STALKER a Metro 2033, jo a tyk Zaklínač a zajímavý je že to jsou evropský hry a dokonce ještě líp, jsou Slovanský!

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
15. 6. 2011 22:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lachtánek jenomže konzole nám ničej grafiku i hratelnost, to zjednodušování se vám možná líbí ale my co máme myš a klávesnici to nechceme jednoduchý jako pro gramepad a když už vyjde hra a stojí za CENZURA a ještě má blbou grafiku tak se pak nadává no

fiLL-kiLL
fiLL-kiLL
Level 1 Level 1
15. 6. 2011 22:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Lada-1]to PC warezak nikdy nepochopi, co je to hrat v loznici na 52" obrazovce - poradnou hru, kterou clovek neukradl[/quote]
Jo s mastným gamapadem v ruce, po jehož delším používání začne člověk zaručeně cítit otlačené prsty a náběhy na mozoly. A to nemluvím o špatném míření či zpomalaném pohybu. Ne dík. Přirozené a ideální hrání bude vždy s klávesnicí a myší. Tohle budu vždy preferovat a to nejenom proto, že sporty, bojovky či skákačky nehraju a na auta mám volant. Vše ostatní je na gamapadu hraní, tzv. na prd.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
15. 6. 2011 22:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fiLL-kiLL Souhlasim, ale když jsou na to zvyklý tak asi nic jinýho neznaj, já třeba jsem si to zkoušel hrát na konzoli a vim o čem mluvim, je to peklo. Hlavně mi vadí to automatický míření, ale s gamepadem to jinak ani nejde. Chtěl bych je vidět jak by si dali třeba Counter Strike po netu s gamepaden :-)

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
15. 6. 2011 23:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no to som zvedavý ako bude vyzerať port z konzol, dúfam že lepšie ako Mafia 2 či Crysis 2 :roll:

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
15. 6. 2011 23:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic To jo no, Mafii i Crysis jsem sice hrál, ale rozhodně to nejsou hry který bych si někdy znova zahrál.

Lada-1
Lada-1
Level 1 Level 1
15. 6. 2011 23:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kupni sila na konzolych je nekolikanasobne vetsi nez na PC. Kolik exkluzivnich AAA titulu je na PC a kolik na konzolich? Ktera hra vydelalal na PC vice nez na konzolich .. ? Takze pokud nekomu vadi, ze nejsou AAA hry na PC - pak kupujte a nekradte :!:

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
16. 6. 2011 00:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lada-1 to nie je warezom, to je tými primitívnymi hrami ... ja si už ani nepamätám nejakú novodobú hru, ktorá by ma nejako nadchla ... možno Dead Space a AC, ale stále to nie je také wow aké mám dodnes z prvej Mafie ...

kzzyn
kzzyn
Level 1 Level 1
16. 6. 2011 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic z poslední doby mě nadchl Portal 2

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
16. 6. 2011 00:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic Mě nějak moc nenadchnul ani ten AC, po pár úkolech jsem si připadal jako když to hraju znova, furt stejný. Ale ten systém soubojů mě hodně bavil, potom už jsem tam taky jenom vyvolával co největší bitky, to mě bavilo :D a ten warez hry samozřejmě zabíjí, ale dřív vývojáři dokázali udělat hru o jednu nulu levnější a ještě s míň lidma, kdyby to dokázali i dneska tak by hry nemuseli bejt tak drahý a hlavně mi větěina her za tu koupi prostě nestojí

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
16. 6. 2011 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic @kzzyn: o tom jsem hodně slyšel, ale ještě jsem to nehrál

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
15. 6. 2011 23:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lada-1 Podivej se na prodeje kvalitních PC only her, prodávaj se, takže za warez muže špatná kvalita těch her.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
15. 6. 2011 23:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lada-1 To nikdo nepopírá že vývoj her platěj konzolisti, ale ty si zase uvědom, že ty hry na PC se neprodávaj protože za to nestojej, já bych za hru ty COD 1200 nedal, to si to radši stáhnu. Pokud mam ňákou hru rád tak si jí časem koupim až bude tak za 600, za plný ceny bych to nebral, nejsem milionář.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
15. 6. 2011 23:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin za hru typu tam mělo bejt

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
16. 6. 2011 07:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Lada-1]jiste a taky je nutne podotknout, ze to PC musis pravidelne upgradovat, zatimco konzole ne.[/quote] ano a prave diky tomu je PC vykonove vys nez konzole ale hry jsou na PC zabugovanejsi protoze se museji delat na milion kombinaci HW (ikdyz to dost usnadnujou DX apod.) kdezto u konzole na jeden hardware. Ale kdyz si zase vezmu dnesni situaci na trhu tak uz staci klidne komp za 15k-20k a clovek tam rozjede vsechno a vetsinu i na plny detaily. Kdezto pred 10-15 lety musel mit clovek pocitac za 30-40k (mozna i za vic) aby si tohle mohl dovolit.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
16. 6. 2011 07:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 WTF? proc to hazi na konec diskuze a ne za postovanej prispevek? :roll:

dawerazim
dawerazim
Level 1 Level 1
16. 6. 2011 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Pidala]nesouhlasim že konzole byly v době uvedení na trh děla :-D jeslti je pravda že má PS3 256MB RAM tak to je fakt síla[/quote]

promiň, moje chyba, mělo tam být "děla" :P

Reklama
Reklama