Zpět na článek

Diskuze: Remember Me – když geniální příběh zůstane ve stínu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

MAX HACKER
MAX HACKER
Level 1 Level 1
26. 6. 2013 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S tou obtížností moc nesouhlasím. Hra mi přišla v soubojích dostatečně náročná a později až moc.

L. dobrá rec.

KeyserSoze
KeyserSoze
Level 8 Level 8
26. 6. 2013 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přesně tak. V pozdějších fázích hry jsem se na obtížnost Errorist s bossy docela trápil, zvlášť u těch dvou mizejících šmejdů Leaperů. Ale jinak s recenzí souhlas. Skládání komb mě nicméně celkem otravovalo a to poslední kombo (tuším 9 chvatů) jsem stejně nikdy neprovedl celé.

Mers
Mers
Level 1 Level 1
26. 6. 2013 21:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KeyserSoze A jaký smysl má hrát na nějakou extra vysokou obtížnost? Hra se bude odvíjet stále stejně ne?

Dan8
Dan8
Level 7 Level 7
26. 6. 2013 23:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mers A jaký má smysl dát do mínusů příliš nízká obtížnost, když jde nastavit vyšší?

Mers
Mers
Level 1 Level 1
26. 6. 2013 23:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mers @Dan8: Žádný, s tím souhlasím, že je hovadina tam něco takovýho psát a o autorce článku si myslím svoje. Myslel sem to jako celkově, já hraju hry vždy na nejnižší obtížnost a vždy mě baví, hraji je kvůli příběhu, ne nějakým výzvám těžší obtížnosti 8)

dzajroo
dzajroo
Level 1 Level 1
27. 6. 2013 00:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

by som odporucil zohnat si niekde 10-15 rokov stare vydania casopisov typu Score/Level dokladne ich prestudovat a naucit sa ako sa ma pisat recenzia, prectoze tito recenzie su parodia a vysmech. Ako moze seriozny web vydat recenziu hry s 10 riadkami textu dokopi a 40 obrazkami. Tak isto dat slaba obtiaznost ako minus ? Nebolo uz scoho vyberat ?

Ked uz nieco robim tak poriadne, sustredte sa radsej na HW a benchmarky, ak uz ozaj chcete recenzovat hry tak si najmite niekoto kto sa vtom vyzna lebo momentalna situacia je dost kriticka...

simiksimik
simiksimik
Level 21 Level 21
27. 6. 2013 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dzajroo "Ako moze seriozny web vydat recenziu hry s 10 riadkami textu dokopi a 40 obrazkami."

Zřejmě PCT platí za stránky. Podobně to praktikuje u svých úvah p. Rybka, kde má často vůbec nesouvisející obrázky a tím navýší počet stránek ze 2 na 8.

BMJackal
BMJackal
Level 1 Level 1
2. 7. 2013 00:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@simiksimik Jenže kvůli rybím úvahám dost lidí na PCtuning chodí a taky mají na rozdíl od tohohle rádoby inteligentně napsaného textu (recenze tomu říkat odmítám) hlavu a patu :-) Čímž ovšem nechci říct, že mě umělé nafukování textu obrázky netočí.

Dammster
Dammster
Level 1 Level 1
27. 6. 2013 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U článků od Lucky mám vždy pocit, že ještě než se rozečtu, tak už jsem na konci. :D

Daiman
Daiman
Level 1 Level 1
27. 6. 2013 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nuž, treba iba upraviť konfiguračné súbory (najmä zapnúť podporu pre DX11, anizotropné filtrovanie a pre majiteľov kariet Nvidia aj HW podporu PhysX) a uvidíte, ako sa grafika zlepší.
Úpravu konfiguračných súborov si koniec-koncov vyžaduje každá hra založená na Unreal engine :)

sam_217
sam_217
Level 1 Level 1
27. 6. 2013 21:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=dzajroo]by som odporucil zohnat si niekde 10-15 rokov stare vydania casopisov typu Score/Level dokladne ich prestudovat a naucit sa ako sa ma pisat recenzia, prectoze tito recenzie su parodia a vysmech. Ako moze seriozny web vydat recenziu hry s 10 riadkami textu dokopi a 40 obrazkami. Tak isto dat slaba obtiaznost ako minus ? Nebolo uz scoho vyberat ?

Ked uz nieco robim tak poriadne, sustredte sa radsej na HW a benchmarky, ak uz ozaj chcete recenzovat hry tak si najmite niekoto kto sa vtom vyzna lebo momentalna situacia je dost kriticka...[/quote]
Promiň, ale tohle už sou přehnaně specialistický rádobychytrý kecy, stylisticky ten text splňuje útvar recenze a nikde není dáno, že recenze musí bejt ultra dlouhá a obsáhlá. Ano, jsou v podstatě dalo by se říct kvalitnější recenze od zkušených redaktorů, ale to sou taky weby a média, jejichž obsah se zakládá na hrách, tohle mi jako doplněk k technickýmu rozboru her na PCTuningu nepřijde vůbec nevhodné, někdo kratší recenzi může i ocenit (pokud má teda hlavu a patu a jedná se o inteligentní názor, logický kritiky), protože si chce o hře něco počíst ale nechce se mu číst romány popisující neduhy herního mechanismu a chyby v hratelnosti a hromadu textu vytýkající hře kolikrát zde daný prvek už před lety byl v jiných x hrách, který je zde navíc využit s poloviční efektivitou, než jak to dokázaly staré tituly...
K tý obtížnosti je na názoru autora recenze, co vypíchne jako mínus a plus a na vytýkání příliš lehké obtížnosti nevidim nic špatnýho, jsou hry, kde to nevadí a jsou hry který sou pak díky tomu nezáživný, jsou lidi, kterym moc nízká obtížnost vadí...kvalita hry se dá posuzovat podle toho, jestli vytěžuje hráčovy kompetence nebo jestli je dělaná tak stupidně, aby jí mohl projít slintající bezmozek, protože v dnešnim modernim světě se nikdo nechce namáhat, všechno mít hned...

Čili jako recenze kratšího typu mi toto přijde celkem v pořádku, nějakej bližší rozbor by nikoho neurazil, ale za sebe bych doporučil, kdyby se takové recenze nevydávaly jako samostatnej článek, ale aby se propojila spolupráce s redaktorem, kterej dělá t echnickej rozbor hry a následně pak vydat kombinovaný článek 2 autorů, kterej na konci nabídne kompletní shrnutí a rating v podobě detailního hodnocení jak po stránce technický tak hratelnostní, bylo by to originálnější a podle mě PCTuningu prospěšnější, v současný situaci na tento web lidi mrknou na technickej rozbor hry, protože je zajímá a následně opožděný článek s recenzí hratelnosti spíš přehlídnou, protože na recenzi samotný hry zavítaj na renomovaný weby jako games.cz, eurogamer, ign...v podstatě ty, který vybírá sám redaktor na poslední stránce technickýho rozboru hry. Je to třeba můj dojem, možná se pletu a statistiky čtenosti těchto recenzí jenom rostou a sou to úspěšná čísla...i tak bych si ale myslel, že by bylo lepší to spojit + k tomu přidat jedinečný názor PCTuningu kterej by vedle vlastní recenze hratelnosti i pak zhodnotil výsledky hodnocení z těch zmíněných webů ze svého pohledu. To je můj nápad, jak by se to dalo zlepšit, ale možná je to až moc osobní vize, možná že většina čtenářů nebude souhlasit a hodí mi 50 palců dolů, ani tomuhle ale nevěřim, protože víc jak polovina lidí je líná číst tento román :twisted: tečka

simiksimik
simiksimik
Level 21 Level 21
28. 6. 2013 08:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sam_217 K poslednímu odstavci: Myslím, že více kratších článků bude mít větší čtenost než jeden dlouhý. I z toho dlouhého by si každý "vyzobl" to co ho zajímá a ostatní přeskočil. Viz. různé reakce lidí na recenze ze kterých vyplývá, že přeskočili rovnou na grafy :-)

Když to vyjde na dvě části, tak si to třeba z nedostatku jiného čtení přečtou i ti co by to jinak nečetli.

rozenhajm
rozenhajm
Level 1 Level 1
28. 6. 2013 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No to je zase kousek k pohledání. První 2 odstavce by se pravděpodobně bez problémů vešly do 1-2 SMS či tweetů, třetí očividně patří na konec do verditku. Snaha o provázání jednotlivých odstavců nulová, navíc celá recenze až moc působí dojmem, že je napsaná podle nějaké šablony (jak je u autorky dobrým zvykem), díky čemuž nepůsobí uceleně, ale spíš jako mix nějakých osobních poznmámek o hře. Co se týče šíře obsahu, tak si troufám říct, že více informací o hře se dalo vyčíst z kdejakého preview.

Nechci tu nějak trollovat, ale copak si nikdo v redakci PCT nevšiml, že téměř pod každých autorčiným článkem patří kritické komentáře mezi ty nejvíce "palcované" - viz. minulý článek o Call of Juarez, kde příspěvky odsuzující autorčinu práci mají 100/10, 21/1, 83/20, 19/6, 42/5, 59/0 (!), 23/2 a 23/0? Cožpak to o něčem nevypovídá? Koneckonců i v této recenzi dostává od čtenářů v diskuzi pořádně na frak.

_fish_
_fish_
Level 1 Level 1
28. 6. 2013 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já taky nečetl celý, ale slovo "Membrane" mi přijde dost mimo. Ve hře je zcela určitě "Remembrane" od slova remember (pamatovat si) - odvíjí se od toho smysl této schopnosti...jestli to má být nějaký počeštěný tvar, tak budiž, ale i tak je to zvláštní..no nic, jen můj postřeh..:)

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
30. 6. 2013 22:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nedávno tu byl článek pana Šulce: https://pctuning.tyden.cz/multimedia/hry-a-zabava/27132-remember-me-futuristicka-pariz-s-nizkymi-naroky
Pan Šulc měl ve zvyku na konci článku uvádět odkazy na recenze, konečně jsem pochopil, proč to tentokrát neudělal.

Tato recenze ovšem, kdyby nebyla, ušetřila by něco místa na internetu a čas několika desítek nespokojených čtenářů.
V podstatě jsem si ucelil na recenzentku názor a její příspěvky budu prostě ignorovat.

nameless1
nameless1
Level 1 Level 1
2. 7. 2013 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mně grafika vypadá docela slušně. Asi jsem nenáročný.
Jinak téma mi silně připomnělo seriál Krajní meze - epizoda Fathers and Sons.

Reklama
Reklama