Zpět na článek

Diskuze: Risen 2: Dark Waters — vizuálně pěkné a pěkně náročné RPG

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 01:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ďalšia hra, pri ktorej absolútne nezvládli optimalizáciu ... na to ako tá hra vyzerá mali byť hodnoty FPS minimálne dvoj násobné ...

morke
morke
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 01:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic Však to je Piranha Bytes, zapomínáte na Gothic 3 :D.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
11. 5. 2012 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na to ako to vyzera je to neprimerane narocna hra. Zaklinac 2 menej dropuje ako toto, pritom si dovolim tvrdit ze Zaklinac 2 je po grafickej stranke uplne ina liga.

valentuda
valentuda
Level 1 Level 1
12. 5. 2012 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S procesorem Core 2 Quad 9550 @ 2,975GHz Se hra vůbec neprosekává v rozlišení 1920x1200 při maximálních detailech. GK Gigabyte OC HD6950 1GB. MIN 37 FPS, MAX 63 FPS, AVG 54 FPS. RAM 8GB DDR2 @ 1020MHz 5-5-5-15 2T 1,9V.

Shaidarol
Shaidarol
Level 1 Level 1
24. 5. 2012 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechci rypat, ale pokud se nemylim, engine Genome byl pouzit ve vsech dilech Gothicu uz od jednicky :-) Samozrejme v ponekud jednodussi podobe a ve trojce byl z velke casti prekopan, ale porad slo o Genome.

Hor410
Hor410
Level 1 Level 1
9. 5. 2012 06:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tohle si asi nezahraju... ale docela by mne zajimalo, jak jste dostali z i3-2100 4GHz??? Jestli se da nejak "odemknout" bylo by dobré o tom informovat :)

shipo
shipo
Level 1 Level 1
9. 5. 2012 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hor410 i3-2100 nejde taktovat pomocí FSB? Je tam snad nějaký blok? Díky za odpověd.

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 01:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo Len taký detail ... i3 nemá FSB :wink:

shipo
shipo
Level 1 Level 1
10. 5. 2012 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo @IQLogic: Takhle u mojí i3-540 jsem, kvůli využití rychlejších RAM, zvýšil "nějakou frekvenci" na desce a ta dost popohnala i zamknutý procesor. Byl bych mnohem raději za nějaký odkaz, proč to u 2100 nejde, a má prý nějaký problém se 4GHz.

FanatiXX
FanatiXX
Level 25 Level 25
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 5. 2012 06:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hor410 to by mne taky zajimalo..

kapa
kapa
Level 25 Level 25
9. 5. 2012 06:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FanatiXX zeby vypinanim casti i5-2500K :shock:

lugal
lugal
Level 1 Level 1
9. 5. 2012 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FanatiXX @kapa: Tá i3-2100 má hyperthreading, takže by to nebolo moc dobré porovnanie.

Trovaricon
Trovaricon
Level 1 Level 1
9. 5. 2012 08:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FanatiXX @lugal: Dobry postreh. Tiez by ma to zaujimalo :shock:
Na PCT sa robia tieto testy hier s CPU na akychkolvek, len nie default, nastaveniach - nie je to cinebench, ani iny CPU test, takze ocakavat linearne skalovanie medzi dvoma nameranymi hodnotami (2.5/2.8 vs 3.9/4 GHz) nie je na mieste (takze sa neda test smerodajne pouzit na porovnanie citatelmi ako to pojde na ich zostavach).

Znova sa ukazuje efekt "FPS wall" u AMD - uz som za tym hladal vselico (vratane limitu poctu D3D volani, ktore zvladaju), ale prve husle mozno hra latencia PCI-E. T.j. platforma ako taka je "menej vhodna" na hry, nie je to vyhradna zalezitost CPU.

kapa
kapa
Level 25 Level 25
9. 5. 2012 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FanatiXX @Trovaricon: Jasne ze potom to nema HT a to je zakladna chyba atiez sa pripajam, preco sa robia take odveci testy, Ci3 bez HT na 2,5 alebo 4GHz nema nikto a naco komu to je? Uplne odveci. ja chcem test standardneho Ci3, Ci5, Ci7 a Atglonu/phenomu nech viem na com som a nezaujima ma co by bolo keby bolo, mozno ako dodatok na koniec clanku.... :roll:

Ocik
Ocik
Level 1 Level 1
9. 5. 2012 07:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jednicka byla super, snad to nepokazily, prez leto zkusim.

Braňo1977
Braňo1977
Level 1 Level 1
9. 5. 2012 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prečo na DDW je GTX680 slabšia v 1920x1200 od AMD7970 max detial? Tu je lepšia Nvidia a aj na computerbase. Akurát je opačne s gtx580 vs AMD6970.

Lukynos
Lukynos
Level 1 Level 1
9. 5. 2012 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Braňo1977 Asi jsi spatne koukal. I zde AMD vyhralo o kousek to stejne na DDW. Nasledne je tam test jeste ve vyssim rozliseni ktery zde neni. Zde je opak a jsou zde zase nizsi rozliseni.

Digitaldoom
Digitaldoom
Level 1 Level 1
9. 5. 2012 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Braňo1977 těch pár FPS není žádný rozdíl v rámci zcela jiných testů ....

každý má zcela jinou sestavu, jinou tstovací lokaci apod. Jinde to zase vychází jinak: http://www.pcgameshardware.de/aid,879554/Risen-2-Benchmark-Test/Rollenspiel-Adventure/Test/

iSheepTM
iSheepTM
Level 44 Level 44
Procesor: ARM
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
9. 5. 2012 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Digitaldoom Jo, kdyz uz jsme u toho, ve kterych lokacich provadite u vas testy grafickych karet?
Ja jenom ze uz 6 let na tu informaci netrpelive cekame.

morke
morke
Level 1 Level 1
9. 5. 2012 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Digitaldoom @iSheepTM: No určitě v těch, ve kterých jsou Radeony lepší :D.

Karliczek
Karliczek
Level 1 Level 1
9. 5. 2012 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Braňo1977 asi neznáš DDebila koukám to je jasný že NV je tam vždy horší když je to jednostraně zaujatej dement

Digitaldoom
Digitaldoom
Level 1 Level 1
9. 5. 2012 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karliczek http://www.pcgameshardware.de/aid,879554/Risen-2-Benchmark-Test/Rollenspiel-Adventure/Test/ takže každý, komu nevyjde NV o pár FPS výkonnější než AMD je u tebe debil? To o mnohém vypovídá. Vem si ty svý značky a strč si je někam, buď od té dobroty .... žádnou AMD ani NV grafiku si stejně nekoupíš, protože ani jedna firma žádný nevyrábí. Dokonce nedělají ani ty čipy, ty vyrábím TSMC a to je prodává výrobcům grafik a ti vyrábí často grafiky s oběma značkami čipů. Takže vybíráš grafiku ne čip ...

morke
morke
Level 1 Level 1
9. 5. 2012 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karliczek @Digitaldoom: Ono jde o to, že na DDWorld má vždy HD 7970 více fps než GTX 680. Navíc je tam strhávána za GPGPU, které v předchozích generacích nikoho na DD nezajímalo a psalo se, že jde jen o herní výkon grafiky, protože se to hodilo pro AMD. Na DDWorld se píší samé lži, nečtěte to.

Digitaldoom
Digitaldoom
Level 1 Level 1
9. 5. 2012 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karliczek @morke: Ty tak neuvěřitelně lžeš. Na DDW minimálně v 1920x1200 DX11 4-8AA GTX 680 poráží celkově HD 7970 a já pak pro 1080p doporučuji GTX 680 ... a hned v několika testech her tak logicky GTX 680 poráží HD 7970!

Za GPGPU žádné výrazné body z hodnocení nestrháváme, protože stejně jako u minulé generace uvádíme, že GPGPU výkonu pro běžného uživatele je dost, u DP je to ale trochu jiné. U GTX 680 a HD 7970 hodnotíme hlavně herní výkon. Výpočetní výkon uvádíme do souvilosti, které mimochodem uvádí i zdejší recenze PCT ve svých závěrech úplně stejně!!! Takže zase lžeš.

iSheepTM
iSheepTM
Level 44 Level 44
Procesor: ARM
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
9. 5. 2012 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karliczek @morke: Same lzi ne, ale je jich tam vic, nez by bylo nutne.

Igor
Igor
Level 1 Level 1
9. 5. 2012 21:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karliczek @Digitaldoom: Je dost srandovní, když ruDDý stachuj někomu píše, že lže.

Přijde jedna složitá hádanka.
Co mají následující postavičky společné? DDildo, Srandos, Maltra.

Nápověda:
AMD-láska-Ruby
Nvidia-nenávist-hnus

morke
morke
Level 1 Level 1
9. 5. 2012 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karliczek @Digitaldoom: Naváženi se do GTX 680 kvůli GPGPU pro prosazování HD 7970 úplně stačí. Na DD je záměr odradit lidi od koupě grafik s čipem nVidia.

morke
morke
Level 1 Level 1
9. 5. 2012 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karliczek @iSheepTM: Tak to se omlouvám. u grafických karet s čipem nVidia jsou na DD samé lži. Třeba zavádějící údaje před uvedením GTX 680 a následně zmanipulovaný test po měsíci.

morke
morke
Level 1 Level 1
9. 5. 2012 22:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karliczek @Igor: No jistě, nVidia je pro ně něco zakázaného, o čem se mluví jen s odplivnutím. AMD má nejspíš s nimi pakt, o kterém mají zákaz mluvit. Jiný důvod nevidím.

Digitaldoom
Digitaldoom
Level 1 Level 1
9. 5. 2012 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karliczek @morke: Určitě, to bude ono a proto jsem nereferenční modely GTX 680 pochváli a doporučil ...

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
9. 5. 2012 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karliczek @morke: Že vás to baví se furt dohadovat jak je DD svět špatný. Já osobně si přečtu více recenzí a udělám si názor sám. DD aspoň netestuje hry jako je HAWX ,protože pak je to jasné vítězství pro nVidia. A za další každý asi testuje na jiné části hry pokud hra nemá vestavěný benchmark.
Mě jen štve u DD že pořád čtu: ,,já jsem říkal'' ... přesně jak jsem psal. A další takové výrazy. Prostě zvedat své ego jak vše věděl.

Ale třeba tady na PCT mě docela naštvala věc jak psali recenzi o GTX 680 a řekli jak GTX 680 poráží ve všech směrech HD 7970 a když se na to mrku ze všech úhlů tak je to nesmysl.

morke
morke
Level 1 Level 1
9. 5. 2012 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karliczek @Vlastimil91: To jsi ty s tím NB s Radeonem 6990? :D

Václav Vlček
Václav Vlček
PCTuning PCTuning
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 5. 2012 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Karliczek]asi neznáš DD....a koukám to je jasný že NV je tam vždy horší když je to jednostraně zaujatej ......[/quote]Panove, prosim bez osobnich urazek, bavme se slusne. Balim puvodni komentar...

Hydra
Hydra
Level 1 Level 1
9. 5. 2012 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

autor doporučuje minimálně radeon 6850 ale v grafu ho nikde nevidim

kapa
kapa
Level 25 Level 25
9. 5. 2012 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hydra Na tu kartu je NDA :lol: :lol:

shipo
shipo
Level 1 Level 1
9. 5. 2012 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kapa nehroť to, GTX460 také není v grafu :wink:

Hydra
Hydra
Level 1 Level 1
9. 5. 2012 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kapa @shipo: tak ať o nich nepíše :D

Shakall605
Shakall605
Level 1 Level 1
9. 5. 2012 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Lukynos]Asi jsi spatne koukal. I zde AMD vyhralo o kousek to stejne na DDW. Nasledne je tam test jeste ve vyssim rozliseni ktery zde neni. Zde je opak a jsou zde zase nizsi rozliseni.[/quote]

Ano protože hodně lidí hraje tuto hru na nižším rozlišení jak 1080p.

Lukynos
Lukynos
Level 1 Level 1
9. 5. 2012 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shakall605 Ano, ale my se bavime o necem co se da porovnavat. Tudiz musime vybrat stejne rozliseni z obou webu. Pokud vybereme stejne z obou webu je to "stejny" AMD vede nad nVidii. Nic jineho se neda porovnavat. Verim tomu ze ani testovaci sestavy nejsou stejne (nekoukal jsem) takze i ty vysledky musi byt trochu ruzne.
Sorry ale ja bych dneska nic jineho nez FHD nekoupil i obycejny TN panel stoji +-2500Kč, jeste beru rozliseni ze starsich 22"LCD kde je rozliseni 16xx. Na rozliseni 12xx bych hral pouze na notebooku (pokud by tam bylo vubec, mam ale dojem ze tam je nejake 13xx). CRT bych vyhodil hned pri prvni vyplate.

Ano pokud ma nekdo monitor s nizkym rozliseni pujde se podivat sem na PC tuning. Ten kdo ma FHD uz muze porovnavat po ruznych webech vysledky a zaver si udelat sam. Pokud ma nekdo 25xx nebo Eyefinity/Surround bude koukat zase po jinych webech.

Tot vse. Nez nekdo zacne nadavat chtelo by si to overit dane vysledky a ne jenom slepe koukat na grafy zda je vice vlevo nebo vpravo

Borgi*
Borgi*
Level 1 Level 1
9. 5. 2012 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vizuálně pěkné? Možná tak prostředí. Modely postav jsou naprosto tragikomické, stačí se podívat na Patty a ostatní. Přirovnal bych to tak na úroveň postav v GTA Vice City.

oldrick
oldrick
Level 1 Level 1
9. 5. 2012 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Borgi*]Vizuálně pěkné? Možná tak prostředí. Modely postav jsou naprosto tragikomické, stačí se podívat na Patty a ostatní. Přirovnal bych to tak na úroveň postav v GTA Vice City.[/quote]
No už sem to chtěl napsat, tak jen Tě podpořím... co to je, za toho Retardu uprostřed obrazovky s těmi holými zády ? Tohle sem eště neviděl??? Pánové ze studia nemají pojem o fyziologii těla lidského a asi i jiného :lol: Tak nepřirozeně vymodelovanou postavu sem eště neviděl, ne fakt ne! Jestli tohle je evoluční Engine , tak já sem trpaslík :lol:

oldrick
oldrick
Level 1 Level 1
9. 5. 2012 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=oldrick][quote=Borgi*]Vizuálně pěkné? Možná tak prostředí. Modely postav jsou naprosto tragikomické, stačí se podívat na Patty a ostatní. Přirovnal bych to tak na úroveň postav v GTA Vice City.[/quote]
No už sem to chtěl napsat, tak jen Tě podpořím... co to je, za toho Retardu uprostřed obrazovky s těmi holými zády ? Tohle sem eště neviděl??? Pánové ze studia nemají pojem o fyziologii těla lidského a asi i jiného :lol: Tak nepřirozeně vymodelovanou postavu sem eště neviděl, ne fakt ne! Jestli tohle je evoluční Engine , tak já sem trpaslík :lol:[/quote]
S prominutím si rýpnu...na konzolích hry z tohoto pohledu vypadají lépe a nepotřebují HW wýkon!!! A teď mne klidně vymínusujte :lol:

fiLL-kiLL
fiLL-kiLL
Level 1 Level 1
9. 5. 2012 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S prominutím si rýpnu...na konzolích hry z tohoto pohledu vypadají lépe a nepotřebují HW wýkon!!! A teď mne klidně vymínusujte :lol:[/quote]
No jasný. Z gauče 3 metry od televize vypadá vše na dobře...I těch 20-30 fps, což je standart u nových konzolových her, je lepší co?

Reklama
Reklama