rsx-bude-pro-ps3-zpracovavat-i-zvuk
Novinka RSX bude pro PS3 zpracovávat i zvuk

RSX bude pro PS3 zpracovávat i zvuk

Lukáš Fiala

Lukáš Fiala

2. 4. 2006 00:00 42

Má se za to, že grafický čip RSX od nVidie použitý v Playstationu 3 je vlastně jádro G71 běžící na 550MHz. Jak se zdá, grafika není jedinou dovedností RSXka - čip totiž zastane i práci osmikanálové zvukové karty.

Reklama

Mnoho z vás si jistě vzpomene na integrované audio SoundStorm z dob nForce2. Generální ředitel nVidie Jen-Hsun Huang se vyjádřil v tom smyslu, že se plánuje SoundStorm 2, který se objeví ve formě, kterou nebudeme očekávat. Snímek z prezentace Sony předváděné na letošní GDC (Game Developer Conference) leccos naznačuje:

RSX bude pro PS3 zpracovávat i zvuk
i Zdroj: PCTuning.cz

Playstation 3 bude s velkou pravděpodobností disponovat HDMI výstupem a tak pokud grafický čip obstará zároveň zvuk, je to ideální řešení.

Co se týče výkonu v oblasti primárního určení, tedy grafiky, nebyl bych si tak jist se srovnáním RSX s GF7900. 256MB paměti náležící RSX jsou totiž připojeny jen 128bitovým rozhraním s výslednou propustností 22,4GB/s a je známo, že paměťová propustnost je pro G71 limitujícím faktorem. Nicméně, PS3 není PC a tak to snad tolik vadit nebude.

A na závěr ještě pár spekulací - The Tech Report míní, že RSX by mohl ke zpracování audia používat své pixel shadery. A Dave Baumann z Beyond3D z malé propustnosti pamětí usuzuje, že RSX může mít aktivních pouze 8 ROPs z celkových šestnácti.

Zdroj: Beyond3D, HEXUS.net, The Tech Report

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama