Zpět na článek

Diskuze: Shattered Horizon - střílečka v nulové gravitaci

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

crashPC
crashPC
Level 1 Level 1
23. 11. 2009 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady očekávám pouze jednoduché mise. Někam letět, někoho vykillit, zmáčknout nějaký switch, a další mise :-( Kdyby radši vydali novější nebo další benchmarky, udělali by lépe.
// až teď mi došlo, že půjde asi jen o nějaký DM nebo CTF mód hry :-)

Kropi21
Kropi21
Level 1 Level 1
22. 11. 2009 22:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@crashPC Proc by to tak melo byt...myslim si ze hra docela prekvapi...jinak je jasne ze hra bude dobre vyuzivat maximalni vykon hw...tim myslim ze dalsi ktera vyuzije 4 jadra..

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
22. 11. 2009 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@crashPC Hru doporučuji vyzkoušet. Navíc po celou dobu drží vaši grafiku doslova pod krkem. :o (nároky na GK)

crashPC
crashPC
Level 1 Level 1
23. 11. 2009 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí myslím, že tě nepochopili :lol:
// ne podle toho co jsi psal, ale podle hlasů za příspěvek :lol:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2009 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí @crashPC: To máš jedno, tady se klikají bláboly jen tak. Jinak zdravím, zajdi častěji sem do diskuzí, nevíš o co přicházíš, je to lahoda :)
- Jindřich Pirner

yuri.cs
yuri.cs
Level 1 Level 1
22. 11. 2009 18:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hehe, ve vesmiru se nemaji zvukove vlny jak sirit => to ze by ste slyseli jak nekde nekdo strili je nemozne ;)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2009 07:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yuri.cs Však to je v tom prvním videu "vysvětlené". Ten hlas tam řekne něco jako "loading audio simulation" a pak naběhne zvuk. Autoři na to mysleli.
- Jindřich Pirner

Half-Death
Half-Death
Level 1 Level 1
22. 11. 2009 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yuri.cs V traileru je na zacatku ticho, dokud se nezapne "simulace zvuku prostredi" :).

Jinak klasicky multiplayer s chuzi vzhuru nohama (ala Prey) a jetpackem (ala DN3D). Zadny zazrak, nastesti cena v prepoctu je prijemnych 450 Kc.

Palmr
Palmr
Level 1 Level 1
22. 11. 2009 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yuri.cs Vypadá to na zajímavou online střílečku. Trochu mi to připomnělo Unreal Tournament 2004 a mapy s nulovou gravitací. Jen mě trošku zaráží ta náročnost.

yuri.cs
yuri.cs
Level 1 Level 1
22. 11. 2009 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Palmr mno nevim, 4 vicemene podobne mapy by me docela desily...

skace
skace
Level 1 Level 1
22. 11. 2009 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A musím říct, že to je je absolutně nehratelnej 3D mark (teda futuremark)... FPSko v té nejprimitivnější podobě, akorát přeplácané grafikou a jedním jediným nápadem - přísavky na noze... Není o co stát.

Benchmarky? Na co? Slideshow jak prase... No ale jen si měřte črky :))

Nosiris
Nosiris
Level 1 Level 1
22. 11. 2009 23:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nerozumim tomu proč se tato hra chlubí fyzikou ,když opět nefunguje :) ,když bude střílet z něčeho jako v té ukázce ve vesmíru tak určitě stále nepoletim vpřed :) atd.... OMG zas propadák....

martin_CZ
martin_CZ
Level 1 Level 1
22. 11. 2009 23:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Vesmír je temné a nehostinné místo, neplatí v něm zákony gravitace"
Nechtěl by nám autor tedy objasnit proč Měsíc obíhá okolo Země, Země okolo Slunce atd. ? :roll:

RulezZzOr
RulezZzOr
Level 1 Level 1
22. 11. 2009 23:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Palmr]Vypadá to na zajímavou online střílečku. Trochu mi to připomnělo Unreal Tournament 2004 a mapy s nulovou gravitací. Jen mě trošku zaráží ta náročnost.[/quote]

pojd dat duel :D taky se chcu zasmat :D

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2009 07:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, fajn, ale myslim, že na 9600GT asi nemám šanci, ale zkusim. Každopádně jak koukám, tak je to jen online, což je škoda. Mohli tam udělat pořádný singl a dát tam nějaký příběh, takhle mi to přijde jako promarněný potenciál.
- Jindřich Pirner

sam_217
sam_217
Level 1 Level 1
23. 11. 2009 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No teda graficky jestli to bude vypadat fakt dobře tak luxus, ale je tam několik fyzikálních nesmyslů - zvuk zbraně - pitomost, ve vesmíru se nemaj jak šířit zvukový vln,y vše co budete cítit je brněnní do ruky. Další - něco jako brzdné trysky tam není?stačí krátkej zážeh a už letíte do pr..tady tam má puštěný trysky furt, by mu an to došlo i palivo. A taky - zákon akce a reakce jim asi taky nic neřiká, vystřelit ve vesmíru znamená bejt odmrštěnej stejnou silou, jakou je vystřelená kulka, kdyby ve vesmíru někdo vystřelil s pistole, tak to s nim pořádně zatočí, ale ono by to ani nešlo - střelenj prah, nebo střelecká bavlna se nemá jak vznítit, zbraně by potřebovali vlastní vzduch..a ještě pát nesmyslů by se určitě našlo...
Jinak si myslim, že tuhle hru nebude mít cenu nehrá jí na plný detaily...mám GTS250, jednou to vykoušim a sem fakt zvědavej a doufám, že se mi to podaří pustit plynule na plno bez AA, snad to nebude horší než s plynulostí Crysis..

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2009 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sam_217 Iontový pohon dnes funguje úplně jinak. Jde o pohon, který pracuje pouze na velké vzdálenosti - trvá mu velmi dlouho se zrychlit, nelze ho použít na malé vzdálenosti. Lze ho dnes použít pouze pro pohon něčeho, čemu se říká "vesmírné plachetnice", tedy lodě, které plují prostorem po hodně dlouhou dobu, určitě ne pro pohon skafandrů. Na malé vzdálenosti je právě ideální něco jako klasická tryska či vzduch a tam je problém v tom, že je toho velmi omezená zásoba (bandaska na zádech) - na rozdíl od intového pohonu, kde je toho zase až velmi mnoho. Ale jak jsem řekl, iontový pohon se zrychluje strašně dlouho, třeba stovky let, pak nicméně tohle plavidlo může dosáhnout teoreticky i rychlosti světla.
- Jindřich Pirner

Lizzardo
Lizzardo
Level 1 Level 1
23. 11. 2009 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sam_217 No a ohledně toho zbytku, do určité míry máš samozřejmě pravdu, ale jen do určité míry. Vždy je to jen otázka způsobu jakým by daná technologie byla dělaná. Například trysky nemusí být ani zdaleka klasickým raketovým motorem s brutální spotřebou paliva. Může to být jiná technologie, například iontový pohon s malým tahem což mimo jiné taky vysvětluje jak to, že po krátkém zážehu neodletí do pryč. A jinak, všimni si, že třeba manévrovací trysky tam jsou.

Ohledně zbraní, co do vznícení střelného prachu v tom nevidím problém. Moderní náboje jsou totiž uzavřené kdy okysličovadlo je přímo součástí prachu. Jinak by se ostatně nemohly vznítit ani v atmosféře. A protože při střelbě je hlaveň zatěsněná z obou stran, nevidím v tom prakticky žádný problém.
No a co do zpětného rázu, ad1 nikde není řečeno že musí jít o projektilové zbraně, ale i kdyby ano, je to jen otázka vhodné koncepce zbraně. Taková šikovně konstruovaná úsťová brzda dokáže eliminovat prakticky veškerou energii výstřelu. Navíc, taky může jít ve své podstatě o "bezzákluzovou" zbraň, tedy zbraň která v souladu s 3NZ vypouští opačným směrem protiprojektil čímž vyruší zpětný ráz. Podotýkám, že nemusí jít jen o projektil jako třeba i část prachových plynů. No a i kdyby tohle ne, alespoň by to vysvětlovalo proč má pořád puštěné trysky :D

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2009 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sam_217 Už jsem to psal, takže znovu ke zvuku - ve videu je řečeno "loading audio simulation". Toť na vysvětlenou ke zvuku ve vakuu, tedy, audio je simulované a ve hře je to řečeno.
- Jindřich Pirner

Lizzardo
Lizzardo
Level 1 Level 1
23. 11. 2009 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sam_217 @Jindřich Pirner: Pleteš si koncept Iontového pohonu a princip sluneční plachetnice. Zatímco plachetnice zrychluje na základě chytání slunečného větru, pro což platí to ostatní co jsi psal, iontový pohon pracuje na principu vystřelování urychlených nabitých částic - iontů. Využívá se jejich velmi vysoké rychlosti díky které mají vysokou hybnost a tedy hmotnostně stačí velmi málo částic. Tah je sice stále malý, ale na rozpohybování astronauta na oběžné dráze by stačit měl.
Druhá věc je, že tento typ pohonu je zatím pouze ve stádiu pokusů a k zabudování do skafandrů je ještě setsakra daleko, bude-li to vůbec možné.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2009 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sam_217 @Lizzardo: Já si to samozřejmě nepletu, jen vím, že iontový pohon dnes funguje asi tak, jako ten na solárni vítr - tedy že to v reálu má strašně malou akceleraci a to je fakt.
- Jindřich Pirner

frape
frape
Level 1 Level 1
23. 11. 2009 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ta hra vypadá libově ale pár věcí mi přijde divnejch třeba když někokoho trefim tak je hotovo ale do mě můžou kropit pořád (vakuum) a nebo ty plameny od zbraní ale jinak hustý :lol:

Reklama
Reklama