Zpět na článek

Diskuze: Sledování, rozsudky bez soudu: Žijeme už s Velkým Bratrem?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

tws1978
tws1978
Level 1 Level 1
20. 7. 2019 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teda, teď si připadám jako paranoik se staniolem na hlavě, ale proč tenhle dnešní článek není na titulce jako všechny ostatní? Proč jsem se na něj dostal jen náhodou díky RSS? A přitom ten týden starý, a mnohem slabší, týkající se konce GOT, tam pořád straší?
Jasně, nejspíš jde jen o chybu v redakčním systému, kterou nemá kdo opravit, protože jsou všichni na dovolené, ale v souvislosti s tématem to moc na klidu nepřidá :twisted:

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
20. 7. 2019 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tws1978 Bylo by to stylové, ale chyba byla jinde. :D

Uložilo se to s rubrikou, která se nezobrazuje na titulce. :\

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
21. 7. 2019 23:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Ono je to mozna tak lepe, ja tak nejak doufam, ze nam Rybku nezavrou..

vlask
vlask
Level 1 Level 1
22. 7. 2019 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Daemonius: No až zavřou rybku, tak to bude jasný signál že jde do tuhého. A jestli si někdo dělá seznam nepohodlných lidí jako němci a rusové před obsazením Polska, tak rybka na něm bude na předních místech.

dream
dream
Level 31 Level 31
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 7. 2019 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chodím sem odtud a mám tam všechno

consider
consider
Level 1 Level 1
20. 7. 2019 22:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak sledování výskytu mobilu bylo možné snad už od výskytu první cellphone tower, v jejíž blízkosti se zákonitě musel nacházet :) Nějakých 20+ let tu tenhle tracking určitě už bude...

rbclass
rbclass
Level 1 Level 1
20. 7. 2019 23:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pan Rybka si vsetko nejak zvlastne prekruca v prospech zatraktivnenia svojho textu..

karle
karle
Level 1 Level 1
21. 7. 2019 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je hon na Babiše, který nebyl nejen odsouzen, ale ani obviněn. Nemluvě o tom, že má být (možná někdy) obviněn z něčeho, co v době, kdy se to dělo, nebylo trestné, dokonce ani protizákonné, a navíc ta firma prachy vrátila (ačkoliv nemusela) a tím udělala z celého trestního stíhání frašku. Přesto jsme denně svědky mediálního a opozičního honu na "trestně stíhaného premiéra", ke kterému se připojuje kdejaký idiot ve všech možných i nemožných diskusích.

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
25. 7. 2019 05:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karle zadnej hon na babise neprobiha. jen chceme aby zakony platili pro vsechny a revizi dotaci, protoze ty fakt nejsou na to aby jeden z nejbohatsich lidi ve state bral jejich vetsinu.

NoneCZ
NoneCZ
Level 1 Level 1
25. 7. 2019 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@goodbody Nevím kdo je teď konrkétně "vy", ale "Milion chvilek pro demokracii" má jasně na svém webu napsáno, že chce, aby Babiš odstoupil.

Ale ani tak to není uplně jasné, protože jednou to pro ně bylo ostoupení Babiše, jendou je to odstoupení Benešové, jednou jim jde jenom o to, aby probíhalo vyšetřování korektně případů kolem Babiše korektně, teď už tedy aby platili zákony pro všechny stejně (což y ale značilo, že Babiš ani Benešová odstupovat nemusí, dokud jim nebude prokázáno něco špatného). Bohužel tedy "vy" neumíte zřejmě jasně zformulovat co vlastně chete.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
22. 7. 2019 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karle Demagogie. Babiš je již obviněn, není zatím obžalován.
Samozřejmě, to co udělal bylo tgrestné i tehdy
atd..

karle
karle
Level 1 Level 1
23. 7. 2019 07:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb Demagogie. "Babiš udělal". Dotace byly schváleny a přiděleny podle tehdejších zákonů. Následně se na tom vystřídaly tři audity mistra Kalouska, které nenašly jediné pochybení. Tak jak to může být dnes trestné? Udělejte si prosím pořádek v hlavě, ano?
A o jeho obvinění se v současné době rozhoduje, obviněn stále nebyl. Obvinění rovná se poddání žaloby u soudu, jestli to nevíte.

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
25. 7. 2019 05:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @karle: ja nevim karle, ale jaky je to zit s hnedym kolarkem na krku? :)

rnb
rnb
Level 0 Level 0
21. 7. 2019 23:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karle Protizákonné to bylo hned od začátku a Babiš to prokazatelně věděl. Ke stejnému závěru došla i vyšetřovací orgán EU.

karle
karle
Level 1 Level 1
22. 7. 2019 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb Tzv. vyšetřovací orgán EU jen opsal bonzácký dopis od Pirátů, sepsaný ve spolupráci s Amnesty International. Jsou v něm prokazatelné nesmysly, bohužel. Jestli sis všiml, jaksi to totálně zapadlo.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
23. 7. 2019 08:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @karle: Imoba není výmysl ale pravda.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
22. 7. 2019 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @karle: Zato presumce viny uvalená plošně na živnostníky, podporovaná prokazatelně nesmyslnými proklamacemi, naštěstí jen tak nezapadne.

filip800
filip800
Level 1 Level 1
25. 7. 2019 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @Xcute: "BTW živnostník neplatca DPH, tak náhodou neobchoduje s platcami DPH ? "

živnostníci evidujú daňové výdavky, tak rozhodne nie je nesmyselné ani dôkladne kontrolovať daňové príjmy. Aspoň sa narovná daňová povinnosť a aj podnikateľské prostredie pre všetkých.

karle
karle
Level 1 Level 1
23. 7. 2019 07:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @Xcute: No ano. Jakmile musí živnostník platit daně (stejně, jako všichni ostatní), je to rázem diskriminace, presumpce viny a bůhvíco ještě. EET by se nezavádělo, kdyby živnostníci neokrádali nás všechny na daních. Kdyby je normáně platili, bylo by zbytečné vymýšlet takovou opičárnu a nikdo by se s tím nenamáhal.

filip800
filip800
Level 1 Level 1
25. 7. 2019 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @filip800: v uvozovkách malo byť správne "Zato presumce viny uvalená plošně na živnostníky, podporovaná prokazatelně nesmyslnými proklamacemi,"

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
23. 7. 2019 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @karle: Opičárnu a tedy, když čarodějnici, tak pečenou! Jsem hotéž názoru.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
23. 7. 2019 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @karle: Živnostníci - neplátci DPH - a to je podstatná většina z nich, nemá moc možností jak neplatit daně. Všichni dohromady takhle rozkradli pouhých 5 mld. Kč ročně. Jenom Babiš na dotacích nás stojí ročně víc.

Nodar
Nodar
Level 22 Level 22
31. 7. 2019 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @rnb: já tedy nevím jak u vás, ale mně se zeptá devět z deseti řemeslníků, jestli chci doklad. A možná je 5 miliard málo, ale nejde jen o prachy, tohle chování nám vychovává novou generaci občanů ...

rnb
rnb
Level 0 Level 0
31. 7. 2019 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @Nodar: A jak řeší EET situaci když řemeslník nevystaví doklad? Odpovím si sám, nijak.
Naopak těm slušným co doklad vydávají EET znepříjemní život, protože doklad budou muset ještě navíc zaregistrovat u Babiše.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
21. 7. 2019 23:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karle U Babise je to trosku problem, protoze je to osoba ktera by zaslouzila leccos.

Nicmene i tak souhlasim s tim, ze bysme meli byt pravni stat a nezavisle na tom jak moc ho clovek nema rad, si stejne jako vsichni zaslouzi spravedlivy proces. Pokud vubec nejaky.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
21. 7. 2019 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karle Nemyslíš, že si na to Babiš zadělává sám, vyjádřeními, bezpáteřním přístupem? Nakonec, ty si myslíš, že přímá odvolatelnost, za kterou se srdnatě bije příznačná část spektra, povede k čemu přesně?

filip800
filip800
Level 1 Level 1
25. 7. 2019 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute 1.) Dotace: cieľom je potravinová sebestačnosť EÚ/poľnohospodárstvo má nízku produktivitu a inak by tento cieľ nebol splniteľný/, tj. poskytujú sa všetkým subjektom bez rozdielu.

2.) EET: BTW živnostník neplatca DPH, tak náhodou neobchoduje/nenakupuje/ aj s platcami DPH ?
Preto je konečne pozitívne, sa že štát konečne rozhodol urobiť prietrž danoňovým únikom aj na strane daňových príjmov a tieto sa rozhodol dôkladne evidovať a tak narovať aj podnikateľské prostredie.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
25. 7. 2019 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @filip800: 1) Cílem zemědělských dotací v EU je podplácet francouzské zemědělce, aby se moc nebouřili. Na soběstačnost v čemkoliv EU se*e z vysoka.

2) Živnostník neplátce DPH zaplatí DPHčko prodejci, nemá jak čachrovat s DPH. DPH z práce živnostníka neplátce DPH se neodvádí, tedy daňový únik není možný. Možné je leda tak zatajení příjmů a na to má finančák metody i bez EET.

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
21. 7. 2019 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mnohych ludi (a autorov clankov) ktori davaju " navody" ako vypnut sledovanie (poloha, fotecky na uloziskach, atp...).

Ano, oni sami SI vypnu moznost sledovat , co zbiera o nich FB, Google, Instagram ,operator, atd.

Ale ti vyssie menovani ZBIERAJU NADALEJ a NAVZDY VSETKO a Ukladaju A BUDU TO UKLADAT do datacentier

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
25. 7. 2019 05:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaro.jaro jasny, jak mam verit, ze kdyz dam smazat data- tak jsou smazany? :) mam nad tim nejakou kontrolu? kolik dat zbylo, vsechny pro US goverment, nebo nejaky? :)

danito
danito
Level 2 Level 2
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 7. 2019 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A ty informace, ty obrovské spousty dat, kdy je potřeba sesynchronizovat tváře, pohyb, účty atd. někdo nebo něco musí počítat. Ptám se takhle od doby, co se začalo těžit a nikdo neví, co se počítá. Teda ti chytřejší řeknou, že algoritmy. Ale důležité je, že se na tom dá vydělat. Protože já miluju konspirační teorie. Takže vlastně se může stát, že poskytnu informace, které se do jedné složky pod mou osobou dostanou i díky výpočtům mé grafiky. Třeba. Tohle je Orwel na druhou :)

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
25. 7. 2019 05:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@danito cokoli co je online je informace. tedy i o tobe. pak je jen problem je personalizovat. na mym anonymnim uctu jen pro sledovani na FB se mi zobrazovali lidi jako nabidky pratel, ktery skutecne znam. zadny data jsem jim nedal, vse jsem zamitl, zadna synchronizace etc.

danito
danito
Level 2 Level 2
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 7. 2019 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud se nějaký stát( většinou pod sankcemi nebo se nehrbí před Bruselem ) pokusí takové aktivity omezit, vyrazí do ulic banda užitečných idiotů s tím, že je ohrožená demokracie. Divná doba.

Vincent Vega
Vincent Vega
Level 1 Level 1
21. 7. 2019 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady je vidět Rybkova paranoia v plné kráse, kdy jeden článek v novinách o dopadení vraha vyvolá esej o tom, že Orwell hadr.

Nikdo nikoho nesleduje. Každý mobil se hlásí k vysílači. Vezme si ho ten nejbližší pro nejlepší signál, ostatní trochu vzdálené o mobilu ale ví taky. Kde je jaký mobil je pak možné zjistit díky vysílačům a trigonometrie. Tedy automaticky se ze síly signálu k jednotlivým vysílačům vypočítává přesná poloha mobilu. Čím hustější sít, tím přesnější poloha. Data o přihlášení mobilů k vysílačům samozřejmě zůstávají uložena. Operátor se na polohy dívat nemůže. A policie k nim má přístup pouze ve dvou věcech, kdy to musí posvětit soud. U závažné trestné činnosti pro zjištění, jestli podezřelý mohl být na místě činu, nebo při ztracení člověka (když má vaše dítě/senior mobil a ztratí se). Což je dle mě naprosto v pořádku a jestli tohle u někoho vyvolává paranoiu, tak by se měl vidět s psychologem... :idea:

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
25. 7. 2019 05:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent Vega vrat se na mageo nulo, nebo te nevzali na ten jejich meteorit trustu jen pozvanych? to uz je nyx jak vysitej. i kdyz, tam si bulel taky, vid? :)

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
21. 7. 2019 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent Vega to jeste nekoho udivuje, ze se veskery data z prohlizecu, kontakty etc loguji a skladuji vyhodnucuji a paruji k danym osobam, co myslite ze dela 150k lidi v NSA a v ostatnich rozvedkach, samozrejme se toto nedela rucne ale maji na to software, AI a podobne. Zajimave lidi kteri jsou bud na vysokych postech, delaji zajimavy veci, nelegalni apod. se pres telefon daji sledovat velice dobre, i se zvukem a obrazem pokud je treba, nedelejte si iluze ze ne :)
Ohledne tezby krypta, je jasny ze overovani transakci v blockchainu potrebuje obrovsky vypocetni vykon, diky tomu je ta mena chranena a pokud by tam nekdo chtel neco podvrhnout musel by mit obrovskej vykon coz realne neni mozne. Ale jelikoz treba BTC ma obrovskej hashpower nekde na urovni 60 ExaHash a pouziva sha256 hash algo. nabizi se to k prolamovani hesel, dalsi krypta maji povetsinou jiny alga, hodici se treba na jine typy zabezpeceni ktere chceme prolomit, navic ten vykon je tak ohromnej ze i brutalni hash sha256 by s tim sel hrubou silou zlomit hodne rychle rekl bych rad minut az hodin, mozna i min. A mit moznost kdykoli potrebuju nakouknout do sifrovane komunikace, by se urcite NSA a spol hodne libilo. Nerikam ze se to tak pouziva ale veril bych tomu. Ale krypto jako takove ma take co do sebe, az nam zakazou hotovost budou vedet uplne o vsem co delame a krypto bude svobodna moznost jako presunovat penize, pripadne platit na netu.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
21. 7. 2019 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik Decentralizované a anonymní měny budou stejně postaveny mimo zákon. Nadto mě zajímá, jak si jsou jeho fanoušci jistí vývojem v asi nejdynamičtěji a nejnepřehldeněji se rozvíjejícím průmyslu? Kvantový počítač si domů nějaký pátek nepořídíš, narozdíl od zpravodajství armády.

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
25. 7. 2019 05:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @Xcute: decentralizovana mena? co to vlastne je? brutalne volatilni cisla, proti kterym krize meny v nemecku po prvni valce je jen zert. rano mate na chleba a vecer uz ne.

zatim to nechavaj staty v klidu, je to jen past na idioty a jasny ponziho schema. kdyby to lezlo menam do zeeli tak to chytne rychlej konec - v cine uz je to na ceste.

navic je to naprosto sileny, abysme 1% celosvetove vyrobeny el. energie davali na vypocet divny pocitacovy hry.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
25. 7. 2019 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @goodbody: Vzpomeň na Ben Shalom Bernankea, Miroslava Singera a nasypej si popel na hlavu :idea: Kryptoměny mají tu vlastnost, že neumožňují zásahy jim podobných debilů a proto je v nich určitá budoucnost.

HariS
HariS
Level 5 Level 5
21. 7. 2019 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent Vega Lol.
Jak může bejt ještě dneska někdo takhle naivní a prostej. :shock:

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
21. 7. 2019 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S tema karetnima asociacema jsem vazne vubec netusil, ze takhle omezujou platebni brany. Dost hrozny.

S Kevinem Spaceym to bylo dost jasny uz od pocatku, ale proste luza strhla lavinu a zlikvidovali ho. To, ze se luze zatim nedari zlikvidovat Babise je malej zazrak.

Nedos
Nedos
Level 31 Level 31
21. 7. 2019 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Jenže lůza je nepostižitelná. Zrujnujou vám život, ale nic jim za to nehrozí, snad se ani nemáte jak bránit.

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
25. 7. 2019 05:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nedos to neni uplne pravda - https://legalinsurrection.com/2019/06/verdict-jury-awards-gibsons-bakery-11-million-against-oberlin-college/

kdyz je nekdo dusledny a ma nejaky zdroje - ofc - tak se daj vyndat hajzlici.

a tohle je v usa pravu precedens a na ty tam jedou.

ale dneska sem mluvil s politiikem co mi rek ze kdo chce v praze nekam jet, tak BUDE MUSET pouzit kolo. na to jsem mu rek, ze krome me + drtivy vetsiny obyvatel a rek mi ze to stejne prosadej :) svazaci :)

vojacekr
vojacekr
Level 1 Level 1
21. 7. 2019 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skvely clanek, to bez debat. Mam spis takovou OT otazku, castecne k tematu.
V patek vecer mi z kapsy vytahli telefon (S9+,256GB) v centru mesta na verejnem miste a i kdyz se snazim telefon lokalizovat, bezuspesne. Na policii jsem s krabici telefonu byl (IMEI), patram po zaznamech cctv a tak nejak to nechci nechat vysumet, neni to 1.telefon, co mi vzali. Je nejaka realna sance, jak na zaklade IMEI nebo jine dostupne metody telefon vystopovat? Cerberusapp ani findmymobile.samsung nereaguji (hlasi ze zarizeni je vypnuto).Uz je asi vse zresetovano. Jsem ochcoten udelat cokoliv, mate nejakou radu? Jeste detail, bydlim v Irsku (Cork). Dekuji za jakykoliv postreh ci poznamku.

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
25. 7. 2019 05:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vojacekr na to mam odpoved - Liftago - spocitej si, kolik te stoji neustaly nakup telefonu abys podporoval opalene zivly a dopraval jim jejich zivotni standard. mozna to tago bude levnejsi.

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
22. 7. 2019 07:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vojacekr Pojud se IMEI neda zmenit coz tezko rict, MAC adresa sitove adapteru mela byt take HW adresa a hle ono to jde v SW zmenit, takze zrejme jde i IMEI i kdyz to asi nezvladne kazdej pitomec s pouzitim googlu. V tom pripade se nenajde nic. Pokud to nekdo pouziva s originalnim IMEI operator vi o kazdym jeho kroku, je jen na policii a zakonech jestli maji chut po nem jit.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
21. 7. 2019 23:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Psát tohle současné generaci, která žije s nonstop online mobilem s GPS, sama aktivně uploaduje selfie co zrovna dělá a dokonce i posty na co zrovna myslí, je všecko marné. Probudí se až v místnosti bez oken a ze sprch nepoteče voda, ale to už bude pozdě.

V diskuzi očekávám lživou mantru: Kdo nedělá nic špatného nemá se čeho bát.

nisarga
nisarga
Level 1 Level 1
23. 7. 2019 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pane Rybko,

zaráží mě jistota, se kterou tvrdíte, že vegani by umístili kamery na jatka proto, aby mohli něco shromažďovat a že jim o zvířata samotná nejde.

Jednak Váš argument nezájem o zvířata vůbec neimplikuje. Ba naopak. Ten zájem se na první pohled zdá být důvodem zájmu o zvířata. Ale i kdyby, velmi bych se vyhýbal jakémukoliv tvrzení, že "jsou všichni stejní a mají stejné motivy".

Co kdyby tam ty kamery chtěli dát pouze proto, aby spotřebitelé živočišných produktů znali pravdu, která je jim "cenzurována".

Až na tento subjektivně zabarvený fail se mi článek velmi líbí.

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
25. 7. 2019 05:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nisarga jako konzumenta masa me to NEZAJIMA. zabijime zvirata abychom zili. stejne sou mrtvy, tak jako co. sbirani nejakych excesu aby nas presvedcilo ze nemame jist maso je deviantni. dobre minene pokusy pro zlepseni zivota zvirat nez je zabijem a snime, tak tech je malo.

nechci mit ze zaludku kompost.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
23. 7. 2019 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nisarga Promiň, ale kde to pak skončí? To se budeme všichni navzájem sledovat při práci? Pokud už kamery, tak snad správy podniku. Opakující se excesy, rozpory mezi proklamacemi a realitou u výrobce už dokáží řešit média, to v normální společnosti prostě prosákne ven.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
23. 7. 2019 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Myslíš, že není na místě se touto s nadsázkou ptát o co jde, když je na někoho uvalena taková povinnost hlášení, přenášeno břemeno dokazování?

rnb
rnb
Level 0 Level 0
23. 7. 2019 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nisarga To se pletete, veganští demagogové roky natáčejí dění na jatkách, aby pak z excesů proběhnuvších celosvětově a po dobu 10 let sestříhali pětiminutový dokument a ohlupovali mládež že tohle se děje na jatkách v ČR furt, prostě klasická Goëbelština.
Pakliže byste dal kameru na jatka v ČR, pak kromě zavrženíhodných halal a košer jatek, by záběry byly velmi nudné a nikdo by na ně nekoukal.

Swiso
Swiso
Level 0 Level 0
23. 7. 2019 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A je to tu zase! Ne, nyní nemyslím Rybku. Je tu zase téma, které nejen sám Rybka píše a omílá pořád dokola, jenom s jiným důrazem. Jednou na (a)sociální sítě, jednou na notebooky, jednou na Google atp., atp. Byl tu také Snowden a další a další... a co se změnilo? Nic! Mnohým je dodnes stále vše u zadnice. Stále mají slabá hesla, stále nešifrují, stále jsou na FB, stále používají Windows, které jsou známé svojí spolupráci s BIG Brother institucemi. Stále dokola to samé. Na "technologie" by prostě měly být také "papíry". Chceš telefon? V pořádku, projdeme si základy bezpečného chování, základy toho, k čemu vlastně telefon je. Ne, telefon opravdu není na bankovnictví a jiné platby! To si myslíte? Počkejte, volám do Bohnic! A zase to samé a dokola kolem!

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
25. 7. 2019 05:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Swiso jo a to ze se rybka opakaju - ja sem mu uz mockrat napsal, at se vysere na apple a nebo at uz nebreci ze je v jailu a nechce opustit to co jim zaplatil.

asi neni rozvedenej, ze nechape ze svoboda ma vysssi cenu nez ztraty za jeji ziskani :)

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
25. 7. 2019 05:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Swiso panika v guglu applu ofc :)

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
25. 7. 2019 05:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Swiso 1a, svoboda slova - uz neni - v 90 letech se nikdo neodvazil nekoho stihat jen za to co rekl. Sladek chtel nahazet cikany do vltavy, Orlik vydaval desky ktere by dnes byly oznaceny jako ultrarasisticke(moderne nacionalisticke). a nikoho to nezajimalo, nejaky desky, sladek. dneska nam jasne ukazujou ze my se mylime a oni vedi ktere weby jsou dezinformacni.

Osobne, pokud seznam dezinformacnich webu nezacina - idnes, novinky, lidovky (bulvar neresim) tak ctu radsi to co je oznaceno za propagandu, populismus a dezinformaci.

Protoze nasi skvely vudci - babis, hamacek a dalsi vubec propagandu a dezinformace nepouzivaji. mozna si rikate, proc vynechal populismus? :) no protoze zadnej neexistuje je to jen slovo pro diskreditaci, vsichni politici jsou populisti (pro tu svoji cast populi).

1b, dneska, fizlove slidej po internetu, jestli nekdo nerekl neco nepatricnyho - treba slovo negr - nebo ze by ty imigranty nejradsi postrilel. Za to dostavaj frcky a policie se dokonce chlubi jak se ji dari potlacovat rasovou nenavist (tj. my musime mlcet zatimco oni vrazdi, kradou, loupi, znasilnuji.)

2a - ztrata a Big bratra se projevila jasne, kdyz debil Trump zahajil utok na huawei. Panika v guglu byla neskutecna. Stejne to jasne ukazalo ze kdo ma BigBrachu tak vede a cinani a rusaci makaj na svym systemu.

2b - trpis paranoiou ze te nekdo sleduje. dokud nepouzijes nejaky nastroje na monitorovani site. najednou zjistis ze komunikace i kdyz nic nedelas je docela rozsahla. kdyz si na to stezujes tak nicis jednotu EU.

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
25. 7. 2019 05:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@goodbody v podstate uz jseme ve stavu kdy kdyz reknete ze cisarpan je vul - neni vul je korunovanej - je to to samy jakobyste napsali - ja bych ta zasr*** negry postrilel.

nejakej dementni policajt s dvoutridkou si to púrecte a hned zahaji trestni stihani za nenavistny projev a rasismus.

dostane benefity a premie a vy cumite, byli jste trochu ozraly a proste sste nekam neco napsali (to je moje nocni mura, ze nekam napisu co si myslim opilej a druhej den me fizlove obvinej a ja ani nebudu vedet proc.

grovik
grovik
Level 1 Level 1
25. 7. 2019 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hele Michale (známe se tak ti budu tykat). Dostává mě tvoje stále ujetější reakce na Vegany. Co je špatného na tom, když, lidé a tim víc děti, uvidí jak vzniká jejich jídlo? Píšeš o pokrytectví a sám se tak chováš. Máš starost o to aby nikdo neurazil tvůj jemnocit tím, že ti to ukáže. Nedejbože někomu ve tvém okolí. To je pokrytectví jako poleno.
Jinak s článkem ve směs souhlasím, už mi taky není dvacet let a tak vcelku dobře vnímám ten posun od svobody k "liberální svobodě".

rnb
rnb
Level 0 Level 0
25. 7. 2019 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@grovik Špatná je na tom ta manipulace, edukativní film pro konzumenty je zcela jistě možné vyrobit bez on-line přenosu z jatek, nade vší pochybnost nepotřebují vidět jatka v režimu 24/7/365 :!: Ze strany veganů se jedná nic než o buzeraci, opravdu to není o tom, jako že si k PC ve tvém pokojíčku v mamahotelu koupíš kamerku za 1000 Kč. Navíc moc dobře známe myšlenkové pochody veganů - duševně nemocných osoba s diagnózami F50 a F62 - a to nikoliv edukovat veřejnost, ale definitivně a pro vždy zlikvidovat živočišný průmysl.

kevin00
kevin00
Level 1 Level 1
6. 8. 2019 07:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb Jsem rád, že nás tak zasvěceně informuješ o všech veganech a nesnažíš se manipulovat s našimi názory stejně jako to dělají ony zlé společnosti. Taktéž děkuji za objasnění jejich zdravotních diagnóz a psychických stavů.
Jenom bych se s dovolením zeptal na jednu otázku. Nemáte s Jiřím X. Doležalem společné předky? Lecos by to vysvětlovalo :)

grovik
grovik
Level 1 Level 1
26. 7. 2019 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb Jsem rád, že jsi tu veřejně odhalil, kde bydlíš co tě děsí a jaké poruchy ti museli diagnostikovat.
Ovšem napadlo tě, že to je pro tvé dobro. Jako spotřebytel by si přeci měl mít zájem o kvalitu a pokud je to tobě jedno tak jiní spotřebitelé to tak nevidí. Chtějí znát původ a třeba dodržování veterinárních předpisů. Mě je to například jedno, já to nejím.
Mimochodem co je tak špatného na likvidaci živočišného průmyslu, který je katastrofou jak pro zdravotnictví tak pro planetu jako celek?

Btw. když nemáš argument snažíš se být vždy rádoby vtipný? Jsi nějaký odborník, že znáš dobře myšlenkové pochody někoho?
Protože mě určitě neznáš a zřetelně žiješ uvnitř nějaké podivné představy, ve které tě pronásledují vegani.
Asi mi došlo kde je tvůj problém. Byla to veganka co? No a když si přišle s buřtem v ruce tak tě poslal zeptat se rodičů jestli nejsou příbuzní. Chápu. Smůla pro tebe.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
6. 8. 2019 08:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @kevin00: K žádné manipulaci nedošlo, to je skutečný stav věcí. Mezi vegetariány se občas dá najít jeden rozumný, mezi vegany nikoliv.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
26. 7. 2019 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @grovik: Ten kdo nechce on-line kamery na jatkách, tak nemá zájem o kvalitu a vlastně ani o své dobro :?: :lol: Demagogie a manipulace si nechej pro někoho jiného :!: Nic takového jako že nemám zájem o kontrolu kvality jsem nepsal. Kontrola kvality jatek je v ČR na velmi dobré úrovni a zavedení online přenosu je proto zcela zbytečná buzerace, prokazatelně vedená za účelem poškodit živočišný průmysl.

Živočišný průmysl samozřejmě není žádná katastrofa, nešiř tady bludy. Naopak je nutnou, nikoliv postačující, podmínkou trvale udržitelného zemědělství a toto se překvapivě týká i lidí co maso nejí, neboť také konzumují zemědělské plodiny. Na pole musí přijít nejméně 1x za 3-4 roky živočišné hnojivo, jinak rychle klesá úrodnost.

kevin00
kevin00
Level 1 Level 1
6. 8. 2019 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @rnb: Skutečný stav věcí => takže znáš diagnózy všech veganů, jejich psychické rozpoložení a stavy/poruchy ... och. Tomu se říká veřejná pomluva a lhaní ;)

rnb
rnb
Level 0 Level 0
6. 8. 2019 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @kevin00: Tomu se říká pravda, veganství není projevem zdravého Homo Sapiens, jedná se o závažné a komplexní psychiatrické onemocnění.

kevin00
kevin00
Level 1 Level 1
6. 8. 2019 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @rnb: A tu svou pravdu opíráte o jakou psychologickou studii?

rnb
rnb
Level 0 Level 0
7. 8. 2019 07:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @kevin00: Standardní klasifikační systémy v psychiatrii, studie již netřeba.

kevin00
kevin00
Level 1 Level 1
7. 8. 2019 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @rnb: Přerod Michala Rybky z "ajťáka" na "psychologa" ... takže jsme se dostali k tomu, že jste obyčejný lhář a pomlouvač :)

rnb
rnb
Level 0 Level 0
9. 8. 2019 08:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @kevin00: Pravda ti nevoní, standardní lékařské materiály jsou nad tvé síly a za čtyři příspěvky z tebe nevypadla jediná kloudná informace. Tímto se s vámi loučím, mějte se krásně.

kevin00
kevin00
Level 1 Level 1
9. 8. 2019 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @rnb: Informace, resp. jasné lékařské materiály, by měli padat z Vás. Vy jste tu nařkl vegany, že jsou psychicky nemocní. Měl byste tedy svou "jasnou pravdu" podložit nějakými fakty. Ale chápu demagogie nikdy nepotřebovala informace k prosazení její "pravdy" :)

Reklama
Reklama