Zpět na článek

Diskuze: Soutěžte se společností Intel o tablet Dell Venue 7

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

b36
b36
Level 1 Level 1
2. 5. 2014 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajimalo by me, v cem je tento novy zpusob eliminace podvodniku lepsi? Jak rozlisite cloveka, ktery u deseti ruznych vlastnich emailovych adres uvede stejnou ulici od 5 rodinnych prislusniku (jako to bude v mem pripade), kteri u svych emailovych adres uvedou logicky stejnou ulici a bude to tez ze stejne IP. Take nas vyloucite ze souteze jako udajne podvodniky? V takovem pripade byste meli dat do pravidel souteze upozorneni, ze z jedne IP lze hlasovat pouze jednou nebo tak nejak.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
2. 5. 2014 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b36 Jo, to si musíte vybrat, jestli máte zájem být v soutěži, kde nemá normální člověk šanci na výhru, protože polovina soutěžních odpovědí je od deseti lidí, co si pořídili desitky či stovky freemailových adres a perou to tam po minutě z anonymních proxyn po celém světě pomocí nějakého bota, nebo jestli vám to bude vyhovovat spíš takto.
To, že nemůže jeden člověk vyplňovat hlasy za celou rodinu, ale každý má hlasovat jen za sebe, je tam zdůrazněno. Stejná ulice a číslo popisné u více hlasování neznamená automatické vyřazení z hlasování. Ale na rozhodování, za jakých okolností takové hlasy ještě nevyřadíme a za jakých už ano, si s dovolením vyhradíme právo a nebudu tu psát, co ještě považuju za normální a co už jen za pokus zvednout šanci na výhru na úkor ostatních. Uznejte, že se dá stěží věřit tomu, že se třeba v jedenáct ráno ve všední den sejde pětičlenný rodinný kruh, aby si všichni svorně na PC Tuningu zasoutěžili s Intelem o tablet.
Kdybychom dali do pravidel, že na jednu domácnost můžou hlasovat maximálně tři lidi, vyšlo by to nastejno jako pokyn "zaregistrujte si ještě dva další freemaily a práskněte to tam rovnou třikrát.
I takto jsou pořád ještě frikulíni, kteří pošlou místo své jediné odpovědi čtyři hlasy na evidentně své čtyři různé freemaily s adresami po příbuzných, a dokonce experti, kteří to kombinují a na každou z adres těch rodinných příšlušníků to šoupnou hned se třemi maily... No, ti poslední jmenovaní, už jdou opravdu dopryč.
Pokud se vám to nelíbí, můžete tu soutěž bojkotovat... a nehlasovat. Když zjistíme, že je něco špatně, protože se o výhru uchází místo dřívějších tisíců všeho všudy stovka čtenářů, pravidla změníme. Zatím to ale funguje k naší spokojenosti.

b36
b36
Level 1 Level 1
2. 5. 2014 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Ja ale nemluvil o vyplnovani za celou rodinu, ale ze se chce kazdy z rodiny souteze zucastnit. Je nas doma 5, kazdy ma svuj mejl, kazdy se bude chtit zucastnit. Z vaseho vyjadreni vsak plyne, ze budeme pravdepodobne vylouceni, ackoli nehodlame delat nic v rozporu s pravidly nebo neco nemoralniho. Takze se kvuli vasemu tajemnemu zpusobu vyrazovani pro jistotu zucastnime treba jen dva, coz je ale pro ty ostatni ponekud nefer :confused:

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
2. 5. 2014 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @b36: Není v naší moci odlišit, kdo u počítače seděl. Ale nechci, aby to namísto stávajícího stavu, kdy drtivá většina lidí dokáže hlasovat poctivě, sklouzlo do stavu, kdy bude každý hlasovat na pět freemailů s tím, že se účastnila celá jeho rodina i se psem. Pokud je zjevné, že někdo posbíral všechny rodinné maily, sedl k počítači a napral to tam, jde ven.
Je to přece jen "čtenářská soutěž PC Tuningu", neumím si představit moc rodin, kde by PC Tuning navštěvoval táta, máma, babička a bratr se ségrou (a pokud taková rodina opravdu někde je, tak u ní milerád udělám vyjímku :))

b36
b36
Level 1 Level 1
3. 5. 2014 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: Skoda jen, ze takovou rodinu při promazavani nepoznate :lol: No nic, pro jistotu se zucastnime jen s bratrem, to by snad mohlo projit, neboť jsme oba i ti ctenari 8)

xxviktor
xxviktor
Level 1 Level 1
2. 5. 2014 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b36 S IP byl problém se sdílenou IP. Mohl by jsi rovnou napsat, že takhle budou za stejnou IP hlasovat ještě 4 sousedky a jsi taky vyřazený. Asi bude holt vždycky někdo bit.

b36
b36
Level 1 Level 1
2. 5. 2014 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xxviktor Jo, to me take napadlo, ale v tom pripade nevim, jak to chteji osetrit. Prece nemuzou mazat lidi jen proto, ze se jim tam objevi vicekrat ta stejna adresa :roll:

P_Orka
P_Orka
Level 1 Level 1
2. 5. 2014 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Máte-li problém s podvodníky při soutěžích, dejte podmínku, že soutěžící musí být registrovaný a máte po problému ;-)
Přeji pěkný den - JiP

b36
b36
Level 1 Level 1
2. 5. 2014 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@P_Orka No nepovidej :D Takze kdyz si behem par minut vytvorim 10 registraci a za kazdou budu soutezit, nezda se ti, ze problem pretrvava?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
2. 5. 2014 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

WTF, co tu furt u soutezich dokola kafrujete, nikdo Vas nenuti hlasovat, jste banda bl*cu nebo co?..

b36
b36
Level 1 Level 1
2. 5. 2014 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Co to meles, tady jde prece o to, ze diky nedobre vymyslenym pokusum o eliminaci podvodniku muze byt clovek nespravedlive pripraven o moznost cenu vyhrat. A kdyz to nikdo nebude resit, tak se to nezlepsi :!:

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
2. 5. 2014 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b36 Pokud přijdete s čímkoliv lepším, co by bezpečně eliminovalo vícenásobné hlasování jediným člověkem, bylo to anonymní, méně otravné než existující systémy (časové limity, registrace, omezení na IP, cookies a podobné polofunkční věci), uvítáme to s otevřenou náručí a milerádi na takový systém najedeme.
Zatím mám pocit, že křičí jen ti, kteří byli zvyklí opakovaně hlasovat do jedné soutěže a teď to nejde.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
2. 5. 2014 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlas pane Vágner. Taky si myslím, že potrefená husa se nejvíce ozve..

Betonic
Betonic
Level 1 Level 1
3. 5. 2014 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Adam Vágner]Jo, to si musíte vybrat, jestli máte zájem být v soutěži, kde nemá normální člověk šanci na výhru...[/quote]

Zdravím,

rád bych se Vás zeptal, zda mi bude odpověď uznána, pokud napíšu do kolonky adresa pouze číslo popisné, neboť jsem z vesnice, kde žádné ulice nejsou.

Předem děkuji za odpověď.

Adam Vágner
Adam Vágner
Level 1 Level 1
3. 5. 2014 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Betonic No přemýšlel jsem taky, co s nimi. Většinou lidi v takovém případě píšou jméno obce a číslo popisné.
Takových případů tam moc nebude, takže to tam nechám, ale výherci, ze kterého potom v adrese pro zaslání výhry vypadne, že tou vesnicí bez názvů ulic je třeba Brno.

Honzyg
Honzyg
Level 1 Level 1
3. 5. 2014 23:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A co takhle hlasování pomocí SMS, buď rovnou pomocí SMS nebo by na mob. přišla zpráva s ověřovacím kódem a oba dva způsoby by byly blokovány na možnost hlasovat jen jednou s jednim číslem.....

[quote=Adam Vágner]Pokud přijdete s čímkoliv lepším, co by bezpečně eliminovalo vícenásobné hlasování jediným člověkem, bylo to anonymní, méně otravné než existující systémy (časové limity, registrace, omezení na IP, cookies a podobné polofunkční věci), uvítáme to s otevřenou náručí a milerádi na takový systém najedeme.
Zatím mám pocit, že křičí jen ti, kteří byli zvyklí opakovaně hlasovat do jedné soutěže a teď to nejde.[/quote]

b36
b36
Level 1 Level 1
4. 5. 2014 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Honzyg Něco takového kvůli obycejnym soutezim, které se poradaji i jinde a nikdo tam nedela zadna extra opatreni, urcite nezavedou :lol:

x3m
x3m
Level 1 Level 1
5. 5. 2014 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neexistuje sposob ako zabranit viacnasobnemu anonymnemu hlasovaniu. To sme uz zistili aj pri nasich prezidentskych volbach :)

Ci tento krok znizi pocet viacnasobnych hlasovani je otazne. Mozno odradi takych zaciatocnikov, ktory maju 2-3 mailove adresy, ale ked si uz da niekto tu namahu a naprogramuje bota, ktory rozosiela stovky odpovedi z roznych proxy, tak ho to asi nezastavi. Vsak vyhovoriek preco uz nie som na tej adrese je milion.

A ja osobne zacinam byt podozrievavy ku kazdej sluzbe/sutazi, ktora vyzaduje viac ako emailovu adresu.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
5. 5. 2014 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@x3m Jo, ty volby jsou hřebíček na hlavičku :D

S výmluvou na adresu je to jednoduché, proto je tam dovětek, že ulice musí souhlasit s adresou pro zaslání výhry, jinak bude prostě vybraný další výherce.

Dá se předpokládat, že se člověk během obvyklých čtrnácti dní od vyhlášení soutěže do jejího uzavření nepřestěhuje, a pokud ano, tak už ví, kam se stěhovat bude a pak může rovnou uvádět novou adresu. A je-li vyobcován náhle a nečekaně, pak je to smutné, ale krom toho bude mít smůlu i v soutěži. Nárok na výhru nemá automaticky nikdo.

O tom, jestli to zvýší nebo sníží počet duplicitních hlasování, netřeba pochybovat, minimálně výskyt počtu odpovědí zasílaných ze stejné IP klesl dost drasticky.

Reklama
Reklama