Zpět na článek

Diskuze: SPC Gear EG450 BK – křeslo se synchronní mechanikou

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ico33
Ico33
Level 1 Level 1
8. 1. 2020 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nedavno som vyberal stolicku. Najprv som chcel nejaku lacnu. Avsak - ked som videl a uvazil ze lacne a jednoduche stolicky zacinaju na 100 -150€ ,tak som si povedal- no co -priplatim si a vyberiem si poriadne ! Bol som kvoli tomu pozret aj v jednej predajni ,kde mali na vystave asi cez 100 -150 stoliciek. Aj ergonomicke a ,,dizajnove,, za 3000€. No fakt je taky ze mne sa chrom a leskle veci nepacia, pôsobi to na mna extremne gycovo a lacno. Proste leskly chrom =hnus A oble tvary na mna posobia teplo ako najteplejsi gay :lol: .Bohuzial väcsina stoliciek je tohto hnusneho dizajnu. Mam rad jednoduche ,agresivne, moderne ciste linie. Ziadne preplacane veci. No spät k vyberu. Predtym som cital a pozeral aj na nete a co to som sa dozvedel. Nebudem predbiehat -jedna z najznamejsich firiem je DX racer. Mal som vybranych par modelov. Zistoval som si ako je to s eko-kozou (nemylit si s kozenkou!) a ako sa veci maju ,rozbor ,kvalita, lebo su aj kvalitne eko-koze ,ktore bez problemov vydrzia aj 10 rokov (napriklad sedacky v mercedesi -odskusane)Ale väcsinou co ludia pisu -po 2 rokoch +/- idu kade lahsie. Takze tak. Ale zalezi ako na tom clovek sedi, ci na to neposoby pot a pod. Vela faktorov. Som si zistoval aj specialne pripravky na plast (kedze eko koza je druh plastu) a udrzbu. Mam toho dost ,ale nebudem tu vsetko rozpisovat , kto nie je sprosty ,si to najde sam. Rozne nano spreje a renovatory ,gel na ekokozu.. Su aj ucinne a su aj sroty.
Teda bol som v predajni a poviem to otvorene -to co som videl( i ked maju sedacky vystavene asi par rokov ,ale nikto na nich v podstate nesedi) ,tak teda na mne nezanechalo dobry dojem. V prvom rade som si chcel overit ako sa na tom sedi a ako je to spracovane. Niektore my vyhovovali,ine nie. Aj paradoxne stolicky za 2000€ som hned ,,zahodil,,Nedal by som za to ani deravy gros- sedenie na a dizajn na*!!
Teda povodne som chcel taky dizajn ,kde ma stolicka na boku sedaka tie bocnice, priklad: https://www.dxracer.sk/fotky/images/gallery-289128_5c88a2bf18bcc.jpg
stolicka za cca 330€.
Poviem Vam -tie stolicky vyzeraju lepsie,omnoho lepsie na papiery/obrazku ako v skutocnosti !! Bol som znechuteny ! pokracovanie dole-----

Ico33
Ico33
Level 1 Level 1
8. 1. 2020 22:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ico33 pokracovanie--
Tie bocnice tak drahej stolicky su len na kovovej kostre potiahnuta Pu koza. Cize ked si sadnem ,tak citim zboku zelezo!!
Hnus a odpad za 330€. Dalej - Pu koza vyzera aj ked sa nepouziva po dlhej dobe oksuntelo, cize ako vyschla studna, preto by sa mala osetrovat, specialne biela -klasicky biely plast tmavne a vyzera -no hnusne. Aj tie plastove dekoracne prvky napriklad na pätcipom stojane pre kolieska -vyzeralo to lacne a odporne ,hnusne cinsky ,extra lacna cina. Nakoniec -bol tam aj jeden par a skusil som sa ich postrcit inym smerom -ale my bolo povedane -ze stolicku cez internet sa nema kupovat, ze sa neda vyskusat a pod. Ano i nie. Ide o to -aky si clovek vytvory nazor a ma predstavu a vsima si veci ,detaily- ich chyba -teraz maju doma hnusnu eko-kozu, ktora je este odporna kvalita DXracer a tesia sa ako dobre vybrali ,chudaci. :roll:
Takze ked som popisal hrozu ktoru som videl a skusil (ako som pisal vyssie -na zopar DX raceroch sa my sedelo fajn ,asi 2 modely z 15...) tak som odisiel a isiel objednat to co som dlho pozeral a cital a skumal- SECRET LAB TITAN. Cena 404€ ,material tkanina (secretlab si zaklada na kvalite latky ,je specialna ,fakt oteruvzdorna, tato tu recenzovana je ako spatny vtip.
https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/jezek-miroslav/zidle_spc_eg450/obrazky/a3.jpg, Fakt odpor ,hnus ,ta latka za chvilu pojde... Takisto ich Pu koza 2.0 -maju testy kvality ,vydrzi 4x viac ako bezna eko-koza a pod... Extremne nastavitelna stolicka po vsetkych strankach. Vyzera nie lacno ,myslim ze by kludne za nu mohli pytat aj 600€ Ked vydim DX racer za 330 ,tak tuto aj za 650€. Nerobim si srandu. Kvalita a pocit z tejto sedacky srsia, kedt to tak porovnavam. Takze s kludnym svedomim odporucam. Nejake otzky :roll: :lol:

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
8. 1. 2020 23:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ico33 @Ico33: Jo Secret Lab by měly být vcelku kvalitní. Případně asi ještě noblechairs.

Známá má jednu Secret lab a vypadá to fakt pěkně (a neb si nestěžuje, tak asi i funguje).

Recenzované křeslo ve mě teda důvěru nevyvolává. :D

l.jelinek
l.jelinek
Level 1 Level 1
10. 1. 2020 08:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ico33 @Daemonius: Ano, máš pravdu. Teď si jen převeď těch 404 Éček na koruny, porovnej to s cenou recenzovaného modelu a trochu podumej, proč je tady takový rozdíl v kvalitě. Tím vůbec nechci nijak komentovat to či ono provedení, jen chci naznačit, že existují i jakési cenové relace. :wink:

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
9. 1. 2020 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Tento Web upadá do řádných sr.ček. Je spousta nových věcí a informací z CES, nové CPU i GPU, ale tady dávát články o židlích.
Nechcete se přejmenovat na "KancelářskéŽidle tečka CZ" ???

Nebo je to o tom, že INTEL a NVIDIA na CES nic nemají a vyzdvihovat AMD přece nebudete???

Toto je cesta k tomu, že sem lidi přestanou chodit, poslední dobou stránku jen otevřu a zase zavřu, protože prakticky žádná zajímavá aktualita. Už jen Rybka se dá číst.
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

dakuhonoo
dakuhonoo
Level 1 Level 1
10. 1. 2020 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak Máš pravdu, ale zabudol si na to, že sem sa primárne chodí čítať Obrove recenzie, len pre tú srandu.

kajinek
kajinek
Level 0 Level 0
9. 1. 2020 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak no, asi ikdyby oznamili ze se AMD nudi tak drti i totalni loweendy intelu 2x vyssim grafickym vykonem i vykonem cpu, tak by se to nehodilo do kramu :)

nisarga
nisarga
Level 1 Level 1
9. 1. 2020 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Další sponzorovaný PR článek vydávaný za seriózní recenzi. PCTuning.cz potvrzuje, že namísto bojování kvalitou obsahu se najmutím copywriterů a psaním placených článků zaprodal ke komerčním manipulacím. :evil:

kajinek
kajinek
Level 0 Level 0
9. 1. 2020 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

co je to synchronni mechanika a proc je to plus?

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
11. 1. 2020 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajinek Ze se nastavujou jednotlive casti zidle soucasne, jakoze jsou fyzicky propojene. Nevim jestli to znamena ze nejdou nastavit oddelene, nebo ze to proste jen drzi tvar jakej to ma danej i pri uprave polohovani.

Vyhoda je teoreticky, ze kdyz se to jednou nastavi, tak se to da cele upravit treba skoro nalezato a plus minus to porad drzi to puvodni nastaveni.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
11. 1. 2020 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius asynchro - sedák i opěrka se dá štelovat zvlášť
synchro - sedák i opěrka se naklání společně (většinou v nějakém poměru) >> nevýhoda může být při záklonu ve vyšším tlaku na končetiny = horší prokrvování nohou, když se poměr náklonu "sedáku" blíží k 2:1,1:1 )

opravdu ergonomických židlí je na trhu minimum a jsou zbytečně drahé

vmicho
vmicho
Level 1 Level 1
10. 1. 2020 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajinek Asi marketingový žvást :D

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
11. 1. 2020 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj,
cekal jsem take na nejake info z CES, ale dostal jsem zidli. Pritom nazev webu PCtuning je stale zachovan, tak snad jen nejaky ulet.

Nicmene, abych taky necim prispel. Doporucuji v CZC kupovat procesory, graficke karty, pameti, pevne disky, ... a zidle zase nakupovat v Asku, Scontu, IKEA, ... nebo treba u mistniho prodejce/vyrobce nabytku ve vasem meste. Proste jit to koupit nekam, kde si na tu zidli drepnete a hned vite, furt je to lepsi nez petistrankova recenze a protoze mame kazdy ten zadek jiny, tak mate jistotu, ze koupite neco, co bude skutecne vyhovovat vam a ne placenemu inzerentovi. :!:

5h1nj1
5h1nj1
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
13. 1. 2020 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po hodne dlouhem martyriu s kreslami, vybery, nakupy, nasledne poruchami atd se podivam na tohle a okamzite znacim jako "nepouzitelne" uz jenom kvuli nepolstrovanym loketnim operkam.
Abych si to nejak dodelaval doma, k tomu si snad nekupuji nove kreslo.
Tenhle konkretni parametr me dost stve, protoze vyloucil snad devadesat procent z vybiranych modelu! Skoro to vypada, ze je pro vyrobce nejaky kriticky problem udelat poradne pohodlne polstrovane loketni operky!

Zadek trochu "polstrovany" mam, ale lokty fakt ne, takze tam tomu extra musim pomoc. Proc to sakra skoro nikdo poradne nedela!?

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
13. 1. 2020 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@5h1nj1 - napadne jen ne tak levně a většinou je kvalitní látka, konstrukce, opěrky za nehezký příplatek, i když cena výroby není o moc vyšší (osobně jsem skončil u židle za 27k a vím, že je předražená, ale levnější se v takové kvalitě nevyrábí ) :)

- dnes je xx prodejců rebrandu stejná židle s různými názvy i cenou z jedné fabriky :) a těmito šunty se vytlačuje slušné zboží do cenových výšin a umožňuje to dál zvedat cenu těch šuntů :)

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
3. 2. 2020 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Akoze naozaj niekto pri praci ci hrani na PC vyuziva podrucky kresle ? :shock: To asi len ja som taky divny ze sedim zasunuty pod stolom s laktami na stole. Klavesnicu a mys mam posunute az pod monitormi. 8) :)

Reklama
Reklama