Zpět na článek

Diskuze: Specifikace RTX 4060 Ti potvrzeny - unikla fotku čipu a k tomu pamflet od MSI

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 5. 2023 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejprodavanejsi karta na CZC navzdory Belkove snazeni je RTX 4070 Ventus,hlas lidu rozhodl :D

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
8. 5. 2023 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @karel88l ano vime o tom prodava se hodne dobre i na mindfactory.. Je to jedina 4070 ktera se prodava, ostatni vyrobci doslova jenom paberkuji.. proto musela uz Nvidia pozastavit vyrobu 4070 i 4080 :) Kdyby se prodavala jak rohliky tak to nemusej delat jenom 2 tydny od launche nemyslis?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 5. 2023 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

co rozhodne bude cena.. pokud budouci 7700 XT/XTX 12GB bude stat stejny penize bude to mit 4060Ti 8GB mit hodne tezke.. Vsak aktualne RX 6700/6750 XT 12GB taky prodejema valcuje RTX 3070 / 3070 Ti 8GB

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 5. 2023 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo tezky to mit urcite nebude, i presto, jaka je 3060 ti spatna karta, se prodava neskutecne dobre, to samé ceka 4060 ti.
AMD si muze dat kolik vram chce, ale dokud nevyresi stale aktualni problemy s drivery a nenabídne dlss 3 alternativu, nema cenu si ty slaboucke karty kupovat.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
8. 5. 2023 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 prodava se dobre jenom proto ze lidi jeste neprisli na to ze 8GB je v tyhle cene malo...

Martin
Martin
Level 1 Level 1
3. 5. 2023 10:55 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdar lidi, sorry za off topic, ale potřebuju názor někoho zkušenějšího. Mám i7 8700 a GTX 1660 super a 24gb ram. No a přemýšlím o upgradu grafiky. Doma dvě děti a barák v rekonstrukci, takže není úplně peněz na zbyt a tak přemýšlím, že půjdu cestou bazarové karty. V mém blízkém okolí jsou teď dostupné dvě z mého pohledu zajímavé a to sice RTX 3070 od msi se dvěma větrákama a nebo RX 6700 XT, obě za 7000kč. Kterou by jste doporučili a případně proč? Něco jsem už pročetl, ale ne a ne se rozhodnout. Jo a mám to hlavně na hraní v 1080p. Díky za ochotu

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
3. 5. 2023 11:29 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin @martyolg1 Kouknul bych na internet na testy idealne na hry co hrajes/budes chtit hrat,8gb by mohlo v FHD teoreticky stacit,krome vetsi vram neni duvod kupovat radeona,geforce ma zas dlss,fsr muzes taky zapnout a obecne s nvidia kartama je min problemu co se tyka ovladacu.

Nebal bych se ani jednoho,proste bych to zkusil a kdyz neco nevyhovuje prodas to za stejny penize a koupis jinou.

Martin
Martin
Level 1 Level 1
3. 5. 2023 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @karel88 Wow, super rychlá reakce, diky. Více méně mi potvrzuješ, co jsem tak nějak tušil. Právě mám trochu obavu z těch ovladačů u AMD, ale zase si říkám, že by to snad u karty co je venku už nějakou dobu, mohlo být vychytané. A taky mě docela zajímají případné zkušenosti co se provozu, teplot a hluku. A ještě jeden dotaz. Mám zdroj enermax 550ku, nebude to málo?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 5. 2023 12:31 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @martyolg1 3070 nic nepokazis, super karta pre teba, tvoj cpu ju i tak naplno nevyuzije vetsinou. mam amd, posledne drivery my uplne doblbli hz v hrach, museli sa kompletne dat prec a na novo stare.
budes mat 20% bootleneck, pri fhd, 3070 bude vyuzita casto len na 80%, potom ocenis funkcie navyse, aby si vyuzil vykon gpu.
https://pc-builds.com/de/bottleneck-calculator/result/0NY175/1/general-tasks/

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 5. 2023 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @martyolg1 ked si bol doteraz spokojny s gtx1660 nieje dovod menit znacku. drivery mas pravdepodobne aktualne, vyhoda nvidie, nemusis nic nastavovat. s tvojim cpu by sa oplatil nejaky pouzity qhd monitor -+144hz, lepsie vyuzije grafiku. cim vyssie rozlisenie, tym viac maka gpu.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 5. 2023 13:17 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @martyolg1 na tvoj zdroj bude lepsia nvidia, ma mensiu spotrebu. oficialne 220w, ale realne v hrach menej, hlavne ked ju tvoj cpu naplno nevytazi. taka rx6800xt s 350w-+ wattami, ti to moze odpalit, ak nieje kvalitny zdroj

Martin
Martin
Level 1 Level 1
3. 5. 2023 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @mhmiro díky za doplňující odkaz, pochytil jsem tam pár věcí, které jsem před tím úplně nechápal a nechtělo se mi to dohledávat. Fakt super reakce. Že tady jede do nějaké míry nVidia vs AMD war jsem už pochopil dávno. Já l nezatracuju ani jedno, ale nVidia je mi trochu bližší a asi do ní půjdu. Jestli jsem to pochopil správně, tak při vyšším rozlišení bude vytíženější GK a CPU bude líp zvládat ostatní procesy? Hraju na 4K tv, dá se v takovém případě použít nějaké "hybridní" rozlišení? Předem díky za dovysvětlení

Martin
Martin
Level 1 Level 1
3. 5. 2023 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @mhmiro díky za názor, cením si.....

Martin
Martin
Level 1 Level 1
3. 5. 2023 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @mhmiro díky

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 5. 2023 13:31 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @martyolg1 s rtx 3070 ti na 4k televizore pojde hrat. zapnes dlss a budes vysmiaty. pokial nejaka hra to nepodporuje, zapnes frs. pri 4k budes mat najmensi cpu bootleneck iba 2.7% co pod 5% je ok.

Martin
Martin
Level 1 Level 1
3. 5. 2023 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @mhmiro dík, jste fakt vstřícní borci

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 5. 2023 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @mhmiro Nvidia obecne moc FSR nepodporuje a neladi ho.. na to bych se moc nespolechal je to od nich zamer protoze chteji aby lidi pouzivali jejich DLSS..

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 5. 2023 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @Stratossimo to dává smysl, taky bych chtěl, aby lidi, co koupili můj produkt, mohli využívat kvalitnější alternativu :D

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 5. 2023 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @martyolg1 3070 je super volba, speciálně na tvé hraní. Zdroj by měl stačit také, ovšem pokud se přeci jen rozhodneš pro trochu kvalitnější k příkupy, opravdu nic se nestane. Tady žádná válka mezi AMD a Nvidií není, jen tu jeden pomatenec má asi 5 účtů a spamuje blbosti, místo toho aby se soustředil na to, v čem jsou výhody AMD.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 5. 2023 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @Darth36 takze popiras ze 6700XT je lepsi apternativa s vetsi 12GB VRAM?

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
3. 5. 2023 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @Stratossimo 🤦‍♂️ Proboha proc by mela nvidia vubec ladit fsr kdyz to neni jeji produkt,zamysli se nekdy nad tim co pises.

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
3. 5. 2023 15:05 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @Stratossimo Nevim tak je nastaveny jinak sharpening ? Obecne je fsr hodnoceny jako kvalitativne horsi,trpi shimmeringem.Ty das odkaz na clanek kde hodnoti dlss jako lepsi technologii nez fsr,ale tvuj zaver z toho je opacny :D

Tady pro jistotu aktualni v cestine prevzany z techspotu: https://www.zing.cz/novinky/96425149/velke-srovnani-upscalovacich-technologii-dlss-a-fsr/
Podle tabulky jasne videt,ze dlss vede v kvalite :)

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 5. 2023 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @karel88l protoze treba beha na grafikach GTX 10x0 a GTX9x0 ktery DLSS nepodporuji a tohle je pro ne jedina vec co jim muze pomoci s nizkejma FPS.. nebo to Nvidia majitele techto karet hodi proste pres palubu?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 5. 2023 17:33 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @karel88l dival ses na tu skalu v plnym rozliseni? u DLSS je rozmazana jako prase, thle bych fakt ve hre mit nechtel to si to radsi vypnu uplne..

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
3. 5. 2023 23:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @Stratossimo
Myslím ze ty si vypnutý úplne už hodne dlho :D Ten človek sa na niečo pýtal ty nie k veci ale zase svoje dokola .Normálne mam na teba alergiu a to dokázal jediný človek Matovič ale toho chcú mlátiť aj LGBTQIA+ mal by is skúsiť isť do normálnej krčmy ako by dostal na p.... .Neviem prečo myslím ze mate rovnakú diagnózu .

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 5. 2023 06:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @xfce4 takze ty bys radsi hral hru s rozmazanejma texturama v pozadi nez abys to mel vsechno nativne ostry? No ses dobrej fajsmejkr :)

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 5. 2023 08:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @Stratossimo https://youtu.be/1WM_w7TBbj0?t=1392
ano, mnohem kvalitnější alternativu - zde máš video od tvůrců, ze kterýho ten trapný článek o jedné hře čerpá :D
Bohužel zase lživý článek od AMD fanatika - Narzodíl od FSR si můžeš do her stáhnout aktuální verze DLSS, které zadupou do země i budoucí FSR 3 :)
Koukáš na nějakou skálu ve hře, kterou nikdo nehraje, a kde si člověk může stáhnout lepší dlss :D :D jaký fail tu zas máme.
Jen chudák si koupí 6700 xt místo 3070. Speciálně člověk, co se v tom nechce hrabat a mít starosti by si AMD kartu nikdy brát neměl.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 5. 2023 08:35 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @Darth36 lzivy? ten screen z toho clanku je lzivy? DLSS na nem jasne vypada mnohem hure to je nepopiratelny fakt

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 5. 2023 10:09 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @Stratossimo jedna fotka.... ja hram cele hry v dlss a frs a tam to viem posudit. nie par subjektivnych fotiek.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 5. 2023 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @Stratossimo ano lživý, bohužel se jednalo o starý build hry, nový již má lepší verzi. a tu hru opravdu nikdo nehraje :D jedna z nejméně hraných her na steamu :D :D to zas byl pokus
Nahoď obrázky z nových her, třeba last of us, kde 4070 poráží 6950xt :D bohužel dlss je mnohem lepší amd bude maximálně slintat

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
8. 5. 2023 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @mhmiro myslis ze ja nemam moznost si doma zapnout DLSS i FSR? :)

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 5. 2023 12:40 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin @martyolg1 urcite 6700XT 12GB uz jenom kvuli vetsi VRAM, 8GB je uz dneska pri vykonu 3070 proste malo...

https://pctuning.cz/article/vytunena-rtx-3070-ma-16-gb-pameti-a-podava-mnohem-lepsi-vykony-nez-standardni-8-gb-verze#post-footer

https://www.techspot.com/article/2661-vram-8gb-vs-16gb/?fbclid=IwAR0O19-odSVNg9egI8jeBWnLKl-XXYj38NpCP7ldouc_tXZYlabv5mFrBqg

jinak za tuhle cenu bys mozna sehnal i bazarovou 6800XT 16GB a to je uplne jina liga..

Martin
Martin
Level 1 Level 1
3. 5. 2023 13:37 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo ještě se asi trochu hloupě zeptám.... Na co má reálně vliv velikost VRAM? Jak se to v praxi projeví? Udělá to rozdíl jen při zvýšení rozlišení a nebo má výhody i při full HD?

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
3. 5. 2023 13:38 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo 6800 XT za 7k ? A nemohl bys mi prosim te sehnat tu 3090ku za 12k cos tady jednou psal ? :D

3080ku jsem ted prodaval za 10,5k,na ty 3090ce bych to krasne doklepal do dalsi generace a diky 24GB vram by mi tam chodily i ty dopraseny konzolovy porty co ted vychazi s nalepkou amd.Treba Jedi Survivor si vezme i 20GB a to neda ani 7900XT za 20k 😢

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 5. 2023 13:42 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @karel88l hele jeste tak mesic dva zpatky jich bylo na Bazosi celkem dost s cenou pod 10tis ale co vysla 4070 sly ceny bazarovejch 6800XT dost nahoru a je jich tam obecne mnohem mene na prodej.. proste 4070 vsechno posrala.. prinesla vykon pod 6800XT coz se necekalo ze bude az tak spatna.. zvlast za cenu vyssi nez stoji nova 6800XT, tim padem stoupla i cena bazarovych karet a obecne stoupl o ne na bazaru zajem a vsechno se vyprodalo.. taky ted zacly vychazet hry hodne narocny na VRAM kde je 16GB idealni velikost a i diky tomu opet stoupa 6800XT na cene, protoze stavajici konkurence v podobe 4070 ma jenom 12GB VRAM

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 5. 2023 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @martyolg1 pokud chces nastavit rozliseni textur na max tak to ma vyssi naroky na velikost VRAM, jakmile mas VRAM malou tak se hra zacne cukat, snizovat FPS apod.. vzdy je lepsi mit VRAM o neco vetsi nez mas aktualni naroky her na trhu abys mel nakou rezervu treba s vyhledem na 1_2 roky dopredu.. A jelikoz maji ted AMD grafiky vetsi vykon i VRAM pri stejny cene nez Nvidia tak obecne nema smysl moc o Nvidii premyslet zvlast o RTX 3000 rade s 8GB VRAM to je proste mrtva rada na dnesni novy hry..

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 5. 2023 13:50 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @martyolg1 mam amd rx 6950 so 16gb ram, realne som este cez 8gb nesiel, lebo ta karta efekty, co by tu ram zrali ta karta nedava. a vela ram je dolezitych len pre tych, co maju maly penis a musia za kazdu cenu v kazdej hre vsetko tlacit na ultra, very hig.... normalny clovek sa v pohode zahra na stredne alebo vysoke detaily. vetsinou tie rozdiely nie su tak podstatne.

Martin
Martin
Level 1 Level 1
3. 5. 2023 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @mhmiro díky tobě, ale rozhodně i předchozímu rádci, cením oba názory a každý má něco do sebe. Já nemám problém snížit detaily, ale ještě teda uvidím, je to zapeklitý problém (vybrat si a udělat konečné rozhodnutí).... 😃

Martin
Martin
Level 1 Level 1
3. 5. 2023 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @mhmiro Rozhodování fakt těžké (to je problém v mé hlavě), ale všem moc díky za názory

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 5. 2023 14:42 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @martyolg1 vzdy je lepsi ty detajly nemuset snizovat.. zvlast pokud obe varianty stoji podobny penize.. za me je urcite 6700XT 12GB lepsi volba, vsak i prodejni statistiky ted tuhle kartu vsude vychvalujou je posledni mesice v TOP5/TOP10 v prodejich, kdezto 3070 uz neupuje nikdo, nevyplati se..

pokud muzes mit 6700XT 12GB za 7tis nevahal bych.. momentalne v tyhle cene nic lepsiho nekoupis..

Martin
Martin
Level 1 Level 1
3. 5. 2023 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo ještě se chlapi zeptám na poslední věc. Jakou máte zkušenost s nákupem bazarovek bez záruky? Na co si dát pozor?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 5. 2023 15:05 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @martyolg1 podla jeho logiky by musela byt rtx 2060 12gb alebo 3060 12gb lepsia ako 3070 s 8gb alebo rx 6700xt 🤦‍♂️😆🤣😉 viac pasikov nieje vzdy viac adidas.
teraz vyjde nova amd rx 7600 a ma 8gb a ma vykon rx6750xt s 12gb. skus zapnut rozum a preco amd vydalo kartu vykonom 6750xt a len 8gb.... dokonca nova rx 7700xt bude mat len 12gb rama vykon rx 6800xt so 16gb. neprijde ti to podla jeho logiky vyrabat grafiky o krok spät? na co rovnaky vykon a pritom menej ram? ved potom len idiot si kupi grafiku s rovnakym.vykonom a o 50% menej ramky. nemyslis?
v podstate amd zobralo 6700xt ukradlo jej 50% ram a vyda ju ako 7600xt a to iste zobralo rx 6800xt ukradlo jej 4gb ramky a vyda ju ako 7700xt. su to rovnake karty, rovnaky vykon, vylepsena technologia a amd ukradlo z nej ram.

Martin
Martin
Level 1 Level 1
3. 5. 2023 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @mhmiro nějaká rada ohledně nákupu bazaru bez záruky?

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
3. 5. 2023 15:22 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @martyolg1 Na co si dat pozor ? No hlavne na prodejce.. abys pak nemusel litat na PCR.
Jo jeste me napadlo,mozna bys mohl zvazit rtx 3060 12GB,tu mas novou za 7,5k s 3 roky zarukou.

Martin
Martin
Level 1 Level 1
3. 5. 2023 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @karel88l hm, na tu jsem se taky díval....

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 5. 2023 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @martyolg1 bazar je vzdy riziko. ci to nebola zneuzita miningkarta. ale pokial mas moznost ju otestovat a 15 minut zvladne furmark v plnej zatazi bez prehriatia a padbutia, mala by fungovat.

Martin
Martin
Level 1 Level 1
3. 5. 2023 15:37 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @mhmiro a ta 3060 je výkonově dostatečná? Jako něco jsem četl, ale chci i názor ostatních

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 5. 2023 15:52 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @martyolg1 osobne by som radsej pouzitu 3070 s 8gb ako 3060 so 12 novu. 3070 je o 35-38% rychlejsia. zbytocne je velka ram, ked cip nestiha. je lepsi rychlejsi cip a rychlejsia ram ako vetsia. velkost sa da lahko obist nizssimi detailami alebo texturami, ale hra je este stale krasne ostra a plynula.

Martin
Martin
Level 1 Level 1
3. 5. 2023 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @mhmiro já to docela chápu, ale mám obavu z toho bazaru. Samozřejmě vím, že rozhodnutí je na mě a o to je to horší :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 5. 2023 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @martyolg1 poradim ti, ak ti to neponahla, zachvilu su tu rtx 4060ti a rx 7600xt. pockaj ake budu ceny. aj ked nebudu dobre, padnu ceny stavajucuch grafik. a kopec ludi bude i predavat starsie karty.

Martin
Martin
Level 1 Level 1
3. 5. 2023 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @mhmiro hm, taky možnost, jen aby si to žena nerozmyslela. A druhá věc je, že už jsem se nahypoval.... Uvidím no, začínám být nakloněný 3070ce

Martin
Martin
Level 1 Level 1
3. 5. 2023 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @martyolg1 hele a náhodou nějaký vzor kupní smlouvy na použitou věc neznáte?

Martin
Martin
Level 1 Level 1
3. 5. 2023 16:40 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @karel88l nakonec za 7250, ale za 9 to nevypadá zle, akorát je rozbalena a záruka 1 rok, ale to neumí špatně, co vy na to?

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 09:31 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hraju Jedi Survivor v 1440p ultrawide na rtx 4090,ta hra si vezme mistama 10-20GB vram,vytizeni grafiky je 50 % :D jede to kolem 70fps a ta hra vypada jak prdel,rozmazany i bez fsr,rt ani neni poznat.Kdyz to srovnam s cyberpunkem,kde mam vsechno na ultra i s RT a dlss balanced to jede 160 fps,vezme si 8gb vram a vypada to super tak je to nebe a dudy,cyberpunk vypada jak next gen proti tomu.

Dalsi priklad dopraseny hry pod zastitou AMD,neni divu ze pc gaming umira,to ani nema cenu kvuli temhle konzolovym portum kupovat PC,vyhozeny penize..

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 09:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @karel88l AMD vyviji hru Jedi Survivor? Ja myslel ze to je herni studio Respawn Entertainment
Asi jsem se hold mylil :)

Ten tvuj slavnej Cyberpunk byl v den vydani na trh po nekolika odkladech tak sprasenej, ze to nechodilo plynule skor na nicem a jeste to kvuli bugum neslo ani dohrat :)

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Cyberpunk taky nevyvijela nvidia..

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 10:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @karel88l je pouze pripominam ze cyberPunk taky nevysel v super kondici kdyz vysel na trh.. protoze se touhle hrou ohanis..

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Cyberpunk dokaze vytezit PC HW na max a ten vysledek tomu odpovida.Ty se tady zase rad ohanis Last of us,kolik to bere vram,pritom je to stejnej pripad jako Jedi Survivor,zpraseny port z konzole,ktery ani nevypada vizualne dobre,takovyhle hry zabiji PC gaming,protoze nikdo si nebude kvuli tomu kupovat grafiku za 20-30k,kdyz ma to samy na konzoli,ktera stoji 13k.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 10:22 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo len blbci hraju hry hned po vypusteni a kupuju si koli tomu grafiky cez 1000e, lebo musia mat. rozumny clovek si pocka, kym hru poariadne zaplataju, este i zlacnie, i hardwer zlacnie a neskor si to ani nie za polovicnu cenu vychutnaju , niekedy za tretinovu. to ze blbci vyhadzuju za grafiky 1500,1200, alebo i 800-900 je cisto ich problem. davat za grafiku viac ako okolo 500 e je blbosta i to je vetsinou vela. dal som za 6950 12500korun, i to sa mi da dost, dobre som sa zahral i predtym na 6800 za 9400korin, alebo predtym na 3080 za 10600korun a i predtym slo pekne na 3060ti za 7000korun, a dobre som sa zabavil i s rtx 2060s za 3800korun. alebo predtym s gtx 1080. rozumny clovek vie, ze nemusi hrat vsetko ultra, a vetcinou vysoke alebo stredne detaily uplne stacia. a kdo to chce mat , si priplati. kazdy ma vyber. len ty sa snazis ludom nanutit , len grafika cez 1000e je cesta, lebo ty mas 7900xtx, tak ju musia mat vsetci.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 10:23 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @karel88l kdyz hra vysla na trh rozhodne nemela optimalizaci nejak suprovou naopak.. vice mene u Zaklinace to bylo stejny a ted jak vysel velkej update grafickej pro zakliance taky to poradne nechodi skoro na nicem... CyberPunk v plny palbe na 4K rozjede 4090 jenom na 16FPs coz mi taky neprijde jako neco uzasnyho.. Crysis serie taky vypadala ve svy dobe uzasne jako doslova z jinyho sveta a dalo se to tehda rozchodit na max uplne v klidu v 30Fps+ v nativnim rozliseni.. To se o CyberPunku opravdu rici neda.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @mhmiro v tom pripade si lidi pockaj i u toho Jediho..

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo amd gaming family bohuzel, chudaci zakaznici mohou na dlss, nebo framegeneration zapomenout :D

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 10:47 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @mhmiro Jeste bych upresnil,ze skutecni blbci si kupuji hw co nevyuziji jako nekdo kdo koupi 7900xtx a pak hraje v QHD 60Hz a chvali si "nizkou" spotrebu :D

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Darth36 ano protoze to Nvidia zakazala :)

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @karel88l presne tak pro me jako majitele 4K monitoru s Free Sync Premium a 144Hz byla nejlepsi volba 7900XTX, vykon mezi 4080 a 4090 ale s cenou pod 4080 a jeste jako bonus 24GB VRAM.. + jeste plna hra v hodnote 1200,-

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 10:58 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo A jako bonus jsi jeste dostal vyssi spotrebu,horsi rt a upscaling a mizerne drivery :D

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 11:22 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @karel88l s driverama zatim problem nemam jako jsem nemel s 6800XT. hry co hraju RT nemaji takze me to zatim netrapi, upscalin nepouzivam kupuju si highend abych tohle pouzivat ani nemusel... v 99% mi jde hlavne o rasterizacni vykon a ten mam nekde mezi 4080 a 4090 osvem za cenu nizsi nez 4080..

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo citujem ta:"AMD vyviji hru Jedi Survivor?" zase si sa tu vyvracal? karel88l napisal "Dalsi priklad dopraseny hry pod zastitou AMD". mas zjavny problem s pochopenim pisaneho texu, nielen v anglictine... ty "expert" :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 13:26 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo kup si co chces a nevnucuj to aj za cenu klamstva ostatnym... Strelka

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @RickyAFF tu hru vyviji studio Respawn Entertainment, ze by hru melo na starosti AMD jsem teda nikde nenasel :)

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @RickyAFF napodobne

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo nvidia nic nezakázala popletko :D Ale nedivil bych se jim upřímně, vidět, jak hry pod AMD štítkem bojují s optimalizací jim asi dělá dobře :) Škoda, dřív byly hry pod amd křídly celkem dobře optimalizované.
cyberpunk bohužel při vydaní žádné velké grafické, či optimalizační problémy neměl, max konzole s amd hardwarem se potili :D
Cyberpunk dostával právem kritiku hlavně kvůli chybějícimu obsahu.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 14:36 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Darth36 takze AMD muze aktivovat veskere proprietni technologie Nvidie kdyby chtela? nebude jim v tom Nvidia branit ci je zalovat?

cyberpunk byl tak nedodelanej ze nesel poradne ani dohrat do konce kolik tam bylo nefunkcnich ukolu a bugu.. o nejake optimalizaci nemohla bejt ani rec..

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo jako, že by nvidia zalovala amd proto, že je ve hře DLSS a FG? :D no tak to je asi argument dne.
Můžeš být rád, že nvidia svolí ten hnusný fsr ve hrách, co mají pod sebou.. a že ty jsi na začátku neměl dobrou optimalizaci je celkem pochopitelné, protože se AMD karty dost dlouho oklepávali, aby tam jeli stabilně :))))

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Darth36 spis by Nvidia okamzite zazalovala AMD pokud by AMD chtelo tyto technologie aktivovat na svem HW takto sem to myslel.. vsechny technologie od Nvidie jsou chraneny patentem a nejsou OPEN FREE, takze nikdo jiny nez Nvidia je nemuze pouzit.. nastuduj si o tom neco

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 17:20 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo "tu hru vyviji studio Respawn Entertainment, ze by hru melo na starosti AMD jsem teda nikde nenasel" ...Strelka, rozumies ty vobec rozdielu medzi "vyvijat hru" a "pod zastitou"?! dalej sa s tebou ale nemienim dotahovat, v tvojom pripade nepochybne plati "Jestliže se člověk hádá s blbcem víc, jak půl minuty, hádají se už dva blbci." (J. Werich)

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 18:02 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @RickyAFF Nvidia dela pod svoji zastitou tolik her a tolik tech her melo optimalizaci doslova silenou kdyz vysly na trh viz Zaklinac 3 nebo CyberPunk no a? Ty si myslis ze Nvidia nebo AMD sou odpovedny za optimalizaci hry nebo to kolik ma hra bugu? 100% odpovednost ma vzdy studio ktery na hre pracuje a to studio ktere tu hru pusti na trh..

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
2. 5. 2023 23:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo
Ty retard keby si mal všetko čo si tu popísal nemáš taky barak .Máš halu debil ? Som v princípe proti BAN ale jeden debil co ma 2 niky tu len zahlti diskusiu

Maximumspeed77
Maximumspeed77
Level 38 Level 38
2. 5. 2023 23:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @karel88l jj kdyz by mu uplne stejne poslouzila rx 6700xt a spotreba by byla dost podobna ale cena polovicni :-D Asi maji lidi prebytky penez nebo se proste potrebuji vytahnou pred kamosi ze na to maji.

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
3. 5. 2023 02:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @RickyAFF
más pravdu

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 07:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

4060ti je DOA. Kdyby byla za 200 babek tak do full hd mozna.
Jelikoz je Sony v prdXXX, tak budou prichazet dalsi porty jejich her na PC (newsku jsem cetl vcera). Neocekavam, ze budou udelane nejak skvele, takze grafika co nema aspon 12gb pameti je proste na hrani OUT.
Po dohrani The Last of Us 1 (kde to ve 1440p zralo 11,3gb vram) se tesim na druhy dil a treti se tvori.
12gb vram na karte bude pro hrani portu z psx asi nove minimum.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 08:07 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @mibfox the last of us mi ve 4K zere klido 16GB, nastesti 7900XTX ma 24GB takze rezerva je jeste velika.. Za poslednich 10 let jsem vzdy kupoval grafiku s tak velkou VRAM abych mel v den koupe proste rezervu vuci tehdejsim hram.. Zatim se mi tahle strategie vzdy vyplatila..

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 08:26 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo kravina, vzdy si zbytocne vela zaplatil. kupujem si vzdy pouzitu predchadzajucu generaciu z vyssej triedy, a vzdy to stacilo, za maly peniaz. clovek nemusi mat vsetko na ultra, i tak to predzadzajuca nezvlada. rozdiely pomaly bezbadas, i taka 6950 so 16gb co mam je v podstate srot, co mu ani 16gb nepomaha

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 08:30 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @mhmiro naopak jsem vetsinou zaplatil mene penez nez u konkurence :) ted bych u Nvidie taky priplacel 7000,- na podobne dobrou edici RTX 4080 a jeste dostal jenom 16GB VRAM a mensi vykon..

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 08:41 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo hlavna vec ze si dlhe roky fical na nvidiach, lebo amd nemalo konkurenciu az do 6xxx rady, ako si sam priznal pouzival si cely cas gtx1080ti, lebo amd nic nemalo. problem je to, ze sa vo svojich klamstvach stracas, tych ze klames na vela strankacg, forach, weboch. a ty sa ani nehras, ty len hladas cely cas, kde by si tie klamstva spamoval.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 08:55 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @mhmiro 1080Ti jsem ve svy dobe koupil protoze mela na highend dobry pomer cena/vykon a AMD tehda nemelo k tyhle karte konkurenci.. hlavne na svoji dobu mela i hodne VRAM. Ja ji kupoval v edici s vodnim blokem od Gigabyte za paradnich 23tis... dneska bych za tohle nemel ani slusnou edici 4070Ti.. coz je vysmech a jeste bych si polepsil vuci 1080Ti o 1GB VRAM :) Pak se nediv ze uz nekupuju Nvidii.. V cene pod 30tis s DPH proste dneska Nvidia nema co nabidnout na hrani ve 4K.. To je holy fakt.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo ano to amd nemalo casto v hig end konkurenciu.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 09:02 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @mhmiro protoze bylo v dluzich a na poradnej highend nemelo prachy na vyvoj.. nastuduj si neco o tom jak na tom AMD bylo za poslednich 15 let.. nektere roky byla firma rada ze nezanikla.. teprve az od nastupu Lisi Su se AMD dalo dohromady a teprva az posledni 4 roky zacalo mit dostatek penez aby mohlo najmout vice inzenyru do GPU divize a opet zacit vyvijet opravdovej Highend coz se povedlo od RX 6000 rady... Ono vyvoj novyho GPU trva kolem 2 let..

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Vcera jsem byl v lidlu,kupoval jsem tam grilovaci tycinky 340g za 60kc,koukam na google a pred peti lety staly taky 60kc,ale za 680g..

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 09:55 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @karel88l tak potraviny za posledni rok podrazily nekde i o 100% ovsem v hodne pripadech za to muzou pouze sileny marze prodejců, vsak vetsina lidi co bydli u hranic jezdi potraviny nakupovat do Nemecka, nebo do Polska kde to vyjde levneji, na velkym nakupu clovek klidne usetri i 500,- coz je doslova silene.. Zvlast v tom Nemecku je to az nepochopitelny, ze maji bud levnejsi potraviny, nebo stoji stejne ale kvalita je mnohem vejs, pritom platy maji 3x vyssi..

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo a preco ma mna zaujimat, ze amd bolo v dlhoch? to nieje moj problem. my kupujeme co je na trhu. ci su to grafiky, alebo televizor alebo chladnicka, ma nezaujima ci firma krachuje. zaujima ma vyrobok co kupujem, ostatne su ich problemy, nie moje. firmy vznikaju a zanikaju. a malo by ta tesit, ze nvidia nepreda, preda predsa amd. ale tebia trapia veci, ze chudinka nvidia preda nenej, a bude mat o stovky milionov menej na vyplacanie akciarov 🤣🤣🤣🤦‍♂️

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 10:04 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @mhmiro pokud se zajimas o produkty naky firmy asi bys mel vedet ceho je firma schopna ke sve velikosti a svoji financni situaci.. Od firmy co je v dluzich a doslova pred krachem nemuzes ocekavat ze bude vyrabet stejne produkty jako firma co je 10x vetsi a je roky a roky v kralovskym plusu... To je snad logické ne? nebo taky dneska budes nadavat na to ze naka mala firma tamhle s horní dolní, nevyrabí super auta na urovni ferrari? asi ne vid..

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo A co treba novy auta ? Taky asi nezlevnujou proti tomu kolik to stalo treba pred peti lety ? A v GPU je to jeste horsi protoze tam neni poradna konkurence intel je marnej a amd je jen v zavesu za nvidii,protoze nvidia je technicky lepsi jediny co amd dela,ze da o trochu nizssi ceny,ale taky horsi produkt.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 10:33 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo nie, praveze ma nemusi zaujimat a trapit ake ma firma problemy. to su ich problemy, do toho ma nic. ja si chcem zivot vychutnat a je mi u prdele, ci ma amd nieco na veceru. ja mam svoj zivot a nema ma co trapit , co chudetka firma robi. neplakal som za amigou a ani dalsimi. ci ta to trapi alebo nie, tej firme to nepomoze a je jej ukradnuty tvoj nazor. su to akciovky , a peniaze si deli desattisice ludi a co sa ulakomili na akcie. tak ako ma netrapi ten magor, co v january kupil asus tuf 6950oc za 900e a mne ju o 3 mesiace predal za 530e so 370e stratov, lebo si radsej kupil 4080

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @mhmiro v kramu taky nadavas na vyrobce jednoho druhu salamu ze nedela super kvalitni salamy jako vyhlasenej vyrobce z Italie za 2-3x tolik? Asi ne vid :)

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @karel88l no nevim ale kdyz se podivame na dnesni auta z Ciny tak dokazou pri stejny vybave delat auta klidne 2x levneji nez v Evrope :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo vidis. teraz si to trafil presne. ako ta salama, radsej si kupis drahsiu dobru nvidiu kvalitny salam s vela funkciami , ako levny amd salam a nadavasna neho.

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Ale tady jsme v Evrope,auto z Ciny tady asi za ty penize nekoupis.Navic bys mel podporit "nase" vyrobce jinak tady vsichni prijdeme na buben :) Coz bys mel chapat jako clovek co si koupi za vsech okolnosti AMD abys jim udelal utratu.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 10:56 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @mhmiro jenomze ten tvuj kvalitni a 2x drazsi salam chutna uplne stejne jako p 1/2 levnejsi salam od jiny firmy, se zavazanejma ocima nepoznas rozdil.. :) proto tak velky odliv od Nvidie nyni panuje, lidi uz nechteji priplacet za to samy takovy horentní sumy navic.. proc by to delali ze?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo ale prd, ten salam nieje 2x draksi, a praveze si ho viac vychutnas, ako ten lacnejsi, iba s jednou prisadou.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 11:43 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @mhmiro tak je drazsi o 20-30% no :) dneska lidi koukaj na kazdou korunu proto ma Nvidia nejhorsi proedeje za poslednich 5 let a musi zastavovat vyrobu

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
2. 5. 2023 17:10 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Hele, ale teď je na tom AMD finančně dobře, ne? Tak proč nedělá lepší grafiky a lepší ovladače a nedostatky řeší sponzoringem titulů, které pak pořádně běhají až od 16GB karet vejš? :D

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 17:15 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Adam Vágner (pctuning.cz) 7900XTX ti nestaci? druha nejvykonnejsi grafika na trhu a 3. nejdrazsi? co vic bys chtel proboha.. dyt 7900XTX v luxusni edici stoji uz skoro to samy co naka TOP 4070Ti :) se podivej na srovnani ceny RTX 4070 Ti STRIX od ASUS vs 7900XTX Nitro+, ty karty deli pouhy 2 tisice... A to jeste k AMD dostanes hru v hdonote 1200,- zdarma.. Nvidia je nyni totalne nevyhodna uplne na vsech modelech...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 19:30 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo ale nevie to reflex, nevie to ki , nevie to dlss, nevie raytracing, nevie to vr nema studia.... jedine to vie raster, nic ine.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 19:58 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @mhmiro nemuze umet DLSS ani Reflex kdyz to Nvidia nepovolila AMD pouzivat.. vzpamatuj se uz.. ty technologie nejsou OPEN FREE.. To je asi jako nadavat na Lamborginy ze nema na kapote znak ferrari..

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 08:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @mibfox mas pravdu 4060ti tak ako rx7600 budu DOA hned po starte, co si tie firmy myslia, ked vypustia 8gb karty, kdo si to kupi?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 09:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @mhmiro rozhodovat bude cena, pokud budou karty opravdu levny, tj kolem 6-7tis s DPH tak se to bude prodavat jak rohliky.. na naky online nenarocny hry typu CS Go apod to bude stacit uplne napohodu.. kdo bude potrebovat vic vram koupi si RX 6700/7700

Martin Černý
Martin Černý
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 09:33 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @mhmiro Jak už tu bylo řečeno, vývoj nové GK trvá 2+ roky. Bylo v té době někomu nad slunce jasné, že vývojáři začnou z nejrůznějších důvodu sr.t na pořádnou optimalizaci (tlak vydavatele např.) a hry budou pro hladký chod vyžadovat ve vyšších rozlišeních na vyšší detaily 12GB+ VRAM? Myslím, že ne. Řekl bych, že výrobcům trochu křivdíte. Odhadují, co přijde a samozřejmě, že se snaží optimalizovat výdaje, aby vydělali co nejvíc. A třeba nadcházející dva tři roky budou budíčkem i pro ně (náročnost her, blbé recenze od kde koho na netu, nízké prodeje předražených karet) a změní přístup a začnou cpát více VRAM i na mainstream karty a sníží opět trochu ceny. To ukáže čas. Na poslední chvíli se věci dost blbě mění a za cenu dalších výdajů to nikdo dělat nebude.
Kdo potřebuje víc VRAM, koupí si adekvátní kartu a nebo sníží detaily. Co si budem, jsme nenažraní. Pamatuju časy, kdy jsme museli hrát Doom 1 v malém okně se sníženými detaily, by se to na 386ce vůbec hýbalo trochu plynule. Pamatuju, jak jsem hrával na 4MB ATI Quaka II v 320x200, protože v 640x480 to byla slide show a na 3Dfx voodoo 1 jsem neměl peníze. A dnes? Dnes je mi líto ty prachy za to dát (mám rodinu a jiné priority), ale i tak jsem si koupil bazarovou RX 6700XT 12GB původně na fullHD, teď mám 2K monitor a jsem zvědavý, s čím AMD přijde v podobě RX 7700XT - 7800XT. Že bych možná znovu vyměnil. A to proto, že jsem už taky nenažraný a chci hrát všechno na nejvyšší detaily ideálně s 60fps+

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 12:42 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @stratossimo mna tieto.fanaticke weby ako dd a diit nezaujimaju. na tych sa da len zabavat

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @mhmiro odepisujes sam sobe? :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratossimo
vies v praci na mobile si sa nikdy nepreklikol. ale som zabudol, v ustave pacienti nepracujete 🤦‍♂️

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @mhmiro nj mas v praci makat a nelitat po forech :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 19:31 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratossimo ty nemakas nikdy, len cele dni vypisujes po xx strankach a forach klamstva :D a jeden cely den si zabil hodiny len tym,ako deli ps5 ramku :D

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @mhmiro no vidis a stale mi tam nikdo neposlal dukaz o tom ze PS5 nativne deli 16GB vram na 10GB pro GPU a 6GB pro CPU jak tam tvrdej :) stale na ten odkaz cekam

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 5. 2023 07:03 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @RickyAFF ale tvrdil...

@RickyAFF "SOC na PS5 ma 16GB GDDR6 celkovo, z toho 10GB je dedikovane pre GPU a 6GB je pre CPU"

Screen:
https://ibb.co/cgVPzkV

tvoje citace z diskuze pod newskou na PS5 :)

Ty koukam ani nevis co pises chlape :) uz to prestan hulit...

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
3. 5. 2023 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratossimo Jo, buď všichni výrobci zapomněli, nebo jim to jenom někdo zapomněl říct, že jo.

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
4. 5. 2023 01:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratossimo
To v Čechách mate take dobre invalidné dôchodky na hlavu? Sa asi presťahujem

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 5. 2023 06:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Adam Vágner (pctuning.cz) nezapomeli problem mel jenom ASUS :) ten tam rval i 1.5V

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
4. 5. 2023 18:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratossimo Problém měl jenom Asus, pak jenom Gigabyte, a pak jenom MSI, že, a novou AGESu, která to má nějak řešit, vydává AMD jen proto, že miluje hráče, že jo. :D

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
8. 5. 2023 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Adam Vágner (pctuning.cz) nejvi ale ASUS jako jedinej tam rval 1.5v

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
1. 5. 2023 23:33 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ide o to akú cenu nastavia .Druha vec je či ju nemali pozastaviť alebo zrušiť pritom trhu čo je

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
1. 5. 2023 23:31 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no nemaju si amd a nvidia co vycitat 4060ti 8gb vs rx 7600 8gb, 4070ti 12gb vs rx 7700 12gb, rx 7800 16gb vs 4080 16gb ... uz mozme len cakat na ceny a porovnanie vykonu.

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
1. 5. 2023 23:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @mhmiro
Ľudia to moc nebudú kupovať .Aspoň si Čína uvedomí čo robí hrozba recesie a vojna na Ukrajine

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 00:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xfce4 @xfce4 vsetko je o cene. pomer cena/vykon.

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
2. 5. 2023 00:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xfce4 @mhmiro v živote ako sme boli zvyknutý nie ako je teraz co hnije zelenina v obchodoch lebo si vycucali cenu s prsta a iné potraviny tak isto .Je pravda ze peniaze sa vytlačili pri covide ale nedali sa ľudom skončili na burze . Ale na tie ceny ľudia nemajú peniaze .Ekonomika sa nedá ojebať ona je ako krvný obraz človeka bud je OK alebo ty dačo je

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 07:16 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @mhmiro
mas to trosku pomotane

vuci 4070Ti nekonkuruje budouci RX 7700 12GB ale soucasna RX 7900 XT 20GB, dokonce ted po slevach je RX 7900 XT 20GB levnejsi a jde sehnat pod 20tis s DPH, coz se o RTX 4070 Ti opravdu rici neda

vuci RTX 4080 16GB nekonkuruje budouci RX 7800 XT 16GB ale soucasna RX 7900XTX 24GB, a opet plati to same co predtim AMD je levnesi a vykonejsi..

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 07:54 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo zato, ze ty si si to vymyslel? 🤪😆🤣🤦‍♂️
amd nema cim konkurovat. ma dve drahe karty, co zaujima len malu cast hracov. nvidia zatial vyda celu paletu, za pre nich dobru cenu ich popreda, a ked amd konecne sa zmoze vydat grafiky, moze znizit cenu a rehotat sa ako zarobili.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 10:09 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @mhmiro pokud ma AMD dve drahe karty tak Nvidia ma tech predrazenych karet mnohem vic :) a hlavne je jeste mnohem drazsi nez AMD.. neni divu ze jim to lidi nekupuji a Nvidia musi zastavovat vyrobu :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo ale ma.... a kdo chce, si ich kupi. a ze to teba trapi, ci chuderka nvidia preda alebo nie.🤦‍♂️🤣😆

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @mhmiro me je to uplne sumak, ale tesi me to ze konecne Nvidia padla na hubu a lidi jim to dali pekne sezrat.. zdrazovat o 70% v ramci jedne generace nejde delat donekonecna..

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo nvidie urcite na hubu nepadla :D lidi jim to daji sezrat tak, ze si koupi levnejsi nvidii, na amd serou, nedivil bych se, kdyby to amd po budoucí generaci vzdalo.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo padlana hubu? kde? neskutocne zarabaju, ich akcie letia do neba. navyse nvidia grafiky vdaka cuda su bezkonkurencne na KI

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Darth36 levnejsi nvidie ale neni.. to je ten problem. neni divu ze nyni kraluje prodejum AMD a na Nemeckym mindfactory se prodava v pomeru 60:40 coz se nestalo za poslednich 10 let ani jednou.. uz tohle vypovida o mimoradnosti situace..

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 11:01 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @mhmiro akcie rozhodne nevypovidaji o tom jak si firma vede, zvlast u technologicky firmy ktera vice mene nic nevyrabi :) staci jeden blbej tweet a akcie ti leti o 10-20% nahoru jak nekolikrat dokazal Musk :) Akcie Americkejch Bank byly taky na luxusni cene nez pred velkou krizi zkrachovali a ukazalo se v jakym pruseru sou uz delsi dobu..

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo jestli něco kraluje, tak je to nvidie :D amd má do kralovaní ještě dlouho, možná až si vyřeší problém žraní 120W v Idlu s více monitory, tak to budeme moct brát za decentní produkt :D
Ono si stačí projet trh externích grafik, amd je na tom hodně špatně, celkem se jím divím, že se jim ještě chce pokračovat, chiplet opravdu není to pravé ořechové..

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 12:04 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Darth36 dva monitory pouziva tak 1% hracu her.. takze tech 99% tohle netrapi.. čiplety jsou budoucnost to uznala Nvidia uz i Intel.. monolity uz proste narazej na vyrobni proces, nejak se to vrstvit bude muset, bud vedle sebe, nebo na sebe.. nic jinyho nezbejva protoze to nepujde uchladit a skoro ani poradne vyrobit. Prozatim se to dava vedle sebe, protoze jeste nikdo poradne nevymyslel jak uchladit vicevsrtvej cip..

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka když opomenu, že se to děje i na solo 4k 144hz monitorech, tak pouze 1% lidí, co si koupí drahé 7900xt/xtx, mají dva monitory? to je zase vycucané z prstu :D asi jako prodeje amd na mindfactory, které tento týden zase jasně ukázalo větší prodej u Nvidie, 4070 s 407 ti bohužel kralují, 7800 xt se v životě už nechytne :D

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 13:05 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Darth36 mam solo 4K@144Hz monitor a v idle mam 16W co tam mas dal?https://ibb.co/51M8gSj

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo :D :D jasně dráčku, já ti řeknu, co tam má už přes půl roku amd:
High idle power has situationally been observed when using select high-resolution and high refresh rate displays on Radeon™ RX 7000 series GPUs.
bohužel to chudáci furt nedokázali fixnout, azase jsi bohužel jedinej, kterému amd je aspoň trochu, jak má :D
speciálně, když je amd reddit plný oklamaných zákazníků, co mají klidne 60w + s jen 120 Hz 4k monitorem solo :) :)
tahkle zapomínat zase na své amd kamarády.. teda.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 14:32 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Darth36 je to certifikovany Free Sync Premium Pro monitor a jediná zmena je v tom ze nepouzivam original display port kabel ale se zkusenostma s 6800XT kde me pribaleny kabel zlobil a hazelo mi to cernou smrt jsem si koupil kvalitni DP kabel od AKASY s vyssi certifikaci nez monitor vyzaduje.. Jinak vim o dalsich 2 lidech co maji vysokoHZ monitor s 7900/7900XTX a normalne jim to funguje stejne jako me.. Ty mas jakou osobni zkusenost s tou spotrebou kdyz uz jsme u toho? :)

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 16:43 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @karel88l ja ale namam vic monitoru ja mam jeden.. a i kdyz prehravam video na youtube spotreba je furt nizka, zadny 100W+ se nekona. CO tam mas dal?

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
2. 5. 2023 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Já čtyři.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 17:18 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Adam Vágner (pctuning.cz) ja to u herního PC nepotrebuju teda... U pracovniho PC mam pak prohnutej 4K wide 60Hz s 12bit panelem... u herního mam 4K@144Hz s 10bit panelem a s Free Sync premium..

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Ja jen pripominam,protoze ty bys na to zapomnel,ze 7900xtx zere s dvouma monitorama 100w :)

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 18:01 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @karel88l dva monitory ma u herniho PC minimum lidi.. ehlede na to ze na tom uz AMD pracuje.. takze vetsinu potencionalnich hracu her co si koupi RX 7000 tohle vubec nemusi trapit..

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 19:34 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo mne 6950 zere 150w iba pri windows a you tube

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2023 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @mhmiro no vidis me od 15-50W zalezi co zrovna delam.. rozhodne ne pres 100W..

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
2. 5. 2023 23:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Ty úplne hovno

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 5. 2023 07:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @xfce4 napodobne

Reklama
Reklama