Studio Activision bude používat fotorealistickou animaci postav
Demo Face Works vytvořila nVidia spolu s USC Institute for Creative Technologies, kteří mají na svědomí technologie Avatara. Stejná technika by se měla dostat i do her. Prvním by mohl být Activision.
Pokud jste sledovali GPU Technology Conference, jistě vám neunikla přenáška Jen-Hsun Huanga, zakladatele a ředitele nVidie. Ten představil několik novinek, jednou z níž byla i Face Works. O všech ostatních novinkách si můžete přečíst v sérii článků kolegy Jana Buriánka. Ale zpět k Face Works. Jedná se dokonalou simulaci lidské tváře, dokonale fotorealistickou. K tomu jsou použity všechny dnes dostupné technologie (teselace, bump mapping, displacement mapping).
Nvidia na této technologii pracovala s univerzitou USC Institute for Creative Technologies, která má na svědomí například technologie pro Avatara. Tuto technologii si ale nyní licencovalo vývojářské studio Activision. Zatímco tento jediný objekt byl na prezentaci nVidie renderován na grafické kartě GTX Titan, jelikož náročnost dema byla okolo 2 TFLOPS, demo od Activision je renderováno na GTX 680 s rychlostí 180 snímků za vteřinu. V budoucnu se takovéto kvality snad dočkáme (pokud na to budou mít konzole výkon).
Co byste řekli na Call of Duty v této kvalitě? Pokud by vás zajímala přednáška o Face Works od nVidie, navštivte YouTube. Více fotografií s jinými postavami můžete nalézt na blogu Jorge Jimeneze.
Zdroj: Iryoku