Zpět na článek

Diskuze: Studio Activision bude používat fotorealistickou animaci postav

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

WinnyPHA
WinnyPHA
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pride mi to velice slusne... a neviem preco by mal byt problem s vykonom, takuto detailnost uvidime maximalne pri cutscenach, tam je jedno ci to pojde 30snimkov, a pri hrani je zbytocne takto ist do detailov, stejne... kto ma v streda boja cas skumat ksich nepriatelov

wizard-ov
wizard-ov
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Gratuluji :!:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
29. 3. 2013 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wizard-ov Zda sa, ze v Activision si uz vsetci nakupili za tie milionove predajnosti kazdy svoju jachtu. Teraz uz zacinaju tie prachy tlacit konecne to technologii.

Mozeme predpokladat, ze CoD MW:15 bude aspon lite verzie s vypnutou teselaciou.

randomofamber
randomofamber
Level 17 Level 17
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
29. 3. 2013 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavý je odraz v očích ženy...

Mě to přijde, že vidím modrou stěnu budovy ve svahu, která v zadní části má oranžovou část. Ve stěně dvoje dveře. Zem je pak v popředí pokryta dvěmi tmavými 6 strannými dlaždicemi a za dlaždicemi je pak zem oranžová s náznakem jedné další dlaždice...

Co mě ovšem fascinuje nejvíc, že odraz je u jednoho oka zakryt nosem a nepatrně se liší...

Prostě nádhera...

TNT WagonInPentagon (°,°)
TNT WagonInPentagon (°,°)
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@randomofamber Mě nejvíc fascinují nerealisticky kostrbaté řasy.

Autor to s tou dokonalostí přehnal samozřejmě.

steve721
steve721
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím, že na túto kvalitu face si ešte nejaký čas počkáme.Grafiky nemajú nato výkon aby naraz renderovali viac tváry v tejto kvalite + zvyšok prostredia.A keď sa pozriete na crysis 3 alebo teraz čo ukazovali nový BF4 tak je to už dosť slušné. Activision si len v tomto prípade zatiaľ robí reklamu.

Maor
Maor
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@steve721 ty zuby mě rosekaly:-) člověk by si pomalu myslel, že to je real.
když takhle reálně zmáknou celou postavu, tak tu máme slušný posun v porno hrách, pro jiné účely, kde se musí renderovat i další věci je to zatím moc náročné

Borgi*
Borgi*
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli budou mít konzole na tohle výkon? No PS4 nebo nový Xbox určitě ne, PC grafiky za 2-3 roky klidně, ale to tu budou stále ty staré konzole a bude se muset dalších 5-6 let čekat na nové. Takže na takovou vizualizaci si ještě hodně dlouho počkáme, to už budu starý děděk :D

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Borgi* A co, že budeš starý dědek? Vzpomeň si na novinku o pařící babičce... :lol: (jen mě zklamalo, že hrála na konzoli :evil: )

TNT WagonInPentagon (°,°)
TNT WagonInPentagon (°,°)
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V kombinaci s Google street 3D view bude velmi snadné kohokoliv křivě obvinit třeba z vraždy.
Nejdříve ale budou muset ještě zapracovat na útrobách dutiny ústní, neboť je tam vidět zatím černočerná tma.
Do očí byjí i také kostrbaté řasy u paní.

M-M-X
M-M-X
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hura, zase o krok dalej k dokonalemu 3D pornu :D

chci_asus
chci_asus
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-M-X no, nvidia povysila porno na dalsi uroven, v klasickym si totiz ucinkujici holi jen genitalie, kdezto u nvidie uz si depilujou celej xicht. ale ty zuby v te cerne jeskyni to je fakt ubohost. ani rty se nepohybuji prirozene pri formulaci hlasek. jazyk panovi zrejme vyrizl nekdo z amd. ten uz si nelizne..

CNN
CNN
Level 0 Level 0
29. 3. 2013 20:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak sme sa spolu s Activisionom zasnili, a teraz spat do reality World of Warcraft a Diablo 3. :-)

oldrick
oldrick
Level 1 Level 1
30. 3. 2013 00:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak to je hrůza, takovou grafiku máme už i na PS2 ... no tak eště budou muset zapracovat, a je to Fake. Sou tam místa , která sou točený kamerou , haha...
Nechápu jak může někdo psát spekulativní článek. Ale proč neudělat firmě reklamu na produkt, haha ...

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 3. 2013 19:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Heavy Rain s updatovanou grafikou, nic víc, nic míň. Zlepšit hratelnost nepomohou žádné snahy o lepší grafiku, spíš právě naopak.

Od doby, kdy se nové grafické eyecandy efekty prezentují v imbecilních střílečkách jako byl Quake, Unreal nebo CoD, jde hratelnost níž a níž. Není možné srovnání se zábavností např. System Shocku 1 a 2 nebo Transport Tycoon, kde stačila pixel-art grafika. Jenže to už se dnešní děti nemají šanci dozvědět, protože jsou zvyklé na jiný grafický standard, tzn. ocitají se v začarovaném kruhu.
Super Mariovi přechod z 2D do 3D skutečně neprospěl a existuje mnoho důvodů pro to, proč není plocha žádného moderního systému ve 3D, ale 2D.

Kromě toho mě osobně neskutečně se*e, že hoši pracující na nových herních enginech úplně ignorují zvukovou stránku. Zvuky jsou prostě v trapných empétrojkách. Buďto mají být v 192kHz / 24-bit FLAC, nebo mají být kompletně syntetické. Ta postava by měla optimálně mít v reálném čase syntetizovaný přirozený hlas a ta "hudba" v pozadí (mimochodem poskládaná ze sprostých samplů ve Fruity Loops, není to živý orchestr) má být rovněž syntetická. Pro obě zmíněné možnosti existují již dostatečně realistické technologie, jejichž implementace by však znamenala skokové zvýšení náročnosti až o 1000%. Proto tam flákají empétrojky.
Mohou si to dovolit proto, že hráč nepozná rozdíl, 98% jeho zájmu se soustředí na vizuální vjemy, přičemž ty zvukové - a jejich kvalita - jsou vnímány spíše podprahově, periferně. Vývojáři moc dobře vědí, že 99% hráčů nepozná rozdíl mezi WAV a MP3.
Absence vývoje zvukové stránky her ukazuje jen na jedno - vývojáři vědí, že v horizontu několika dekád už nebude jejich veledílo vůbec nikoho zajímat, nevytvářejí kvalitní, nadčasové produkty, jako jsou třeba kvalitní knihy (Plató, Shakespear a především moje texty).
Kdyby (kdyby ryby nebyly ryby) byl zvuk ve hrách kompletně syntetický a syntetické by byly i povrchy předmětů (tzn. ukončení potahování povrchů texturami), bylo by možné škálovat kvalitu do nekonečna.

No nic, tenhle veletoč konzumu beztak dřív nebo později sám shoří a bude se vyrábět jen to, co má skutečnou hodnotu, protože nic jiného už nikdo nebude kupovat. Půjdu do té doby do stáze. Pa.
- Jindřich Pirner

oldrick
oldrick
Level 1 Level 1
31. 3. 2013 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace na to mohu reagovat, proč všichni coby hráči zavrhují THX od Creative, který tohle měl připravený, tedy jak píšeš , kvalitní zvuky ve hrách... Ale to si zase najedu na mínusy :lol: protože Creative je in out!

Reklama
Reklama