Zpět na článek

Diskuze: Test Asus ProArt GeForce RTX 4080 OC Ed. 16GB: Může stačit i 2,5 slotu!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Richard GG
Richard GG
Level 1 Level 1
24. 8. 2023 07:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak po pročtení komentářů pro změnu zase na tomto webu jsem opět nabyl dojmu, že si pctuning odstraním z doporučených. Všichni jste jen samo se utvrzující NV fanboys, málo kdo tady dokáže ukázat byť špetku objektivity. Vágner klesl na dno, už jen víc nadávek a je na úrovni ddworldu. Místní fanoušci dosáhli stejné úrovně. Bohužel je to zde velmi polarizované na nějakou rozumnou diskuzi, balancovat mazi extrémisty AMD a NV nehodlám, stejně jako ostatní rozumní lidé. Žijte si všichni dál ve své bublině a třeba nakonec bude nějakej fight na youtube, teď je tam takovejch šašků spousta, dobře zapadnete. Jedinej objektivní web už je jen CNews a Diit.

Richard GG
Richard GG
Level 1 Level 1
24. 8. 2023 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @RickyAFF Nějaký konstruktivnější komentář by nebyl? Asi ne, jsme na pctuning..

MrGodlike
MrGodlike
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
25. 8. 2023 06:38 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Karavana

1. fanatik je tu je jeden, s ním se táhne historie každý článek co komentuje
2. tak jste se teda včera registroval, aby jste napsal, že to tady stojí za prd..že se Vám chtělo :D

3)co pořád máte s tou objektivitou, že Vám ji někdo dá? Fakta a čísla jsou jasná z plna zdrojů. A vy si dle svých možností a potřeb uděláte subjektivní názor co chcete např. za GPU

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 8. 2023 16:50 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Richard GG @Karavana dneska si sa zaregistroval, aby si oznamil ze odchadzas ? belka, to nieje originalne, i tak tu budes :D :D :D

a ak nie si belka, doteraz o tebe nikdo nevedel a teraz budes chybat ? skoda ze sa neda dat gifko dramatickeho odchodu :D :D :D

pockaj este raz a znova:

prosim ta neodchadzaj, bez teba to tu nema zmysel :( :( :(

i ked citatelnost tu praveze dviha stratossimo a jeho klony.

Richard GG
Richard GG
Level 1 Level 1
25. 8. 2023 08:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @MuhahaMiro Další fanatik se ozval, opět odpověď hodna opičáka 🤣

MrGodlike
MrGodlike
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
25. 8. 2023 09:18 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Karavana odpověd hodná Vašemu komentáři zrhzeného manžela:D nebo jako co jste čekal, komentáře at nechodíte pryč ( stejně jste přišel zas ) , že už se tady budou všichni držet za ruku a žít v míru?

Tohle je scénář jistého Darima, co si prvním příspěvek stěžuje na vulgarity/hrubost a že odchází . V ostatních příspěvcích co dál uvedl přitom jen uráží a nadává.

Jak by řekl klasik, některý lidi se fakt posr*li v kině

Richard GG
Richard GG
Level 1 Level 1
25. 8. 2023 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @MrGodlike Dobře jste mě s vašimi kamarádíčky pobavil, žádný přesvědčování abych zůstal jsem nečekal ani nechci. Fakt vás aspoň mohlo napadnout že to nepíšu abych dostal odpovědi, celý můj komentář byl čisté konstatování skutečnosti. Bavíte mě moc 🤣

mareknr
mareknr
Level 22 Level 22
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 8. 2023 07:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Richard GG @Karavana Zrovna DIIT ziadnou objektivitou nehyri. Ale na CNews si tiez rad preciram spravy.

Darth36
Darth36
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 8. 2023 01:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Richard GG @Karavana Podíval jsem se na chvilku na Cnews pod novinky, a co se týče AMD směru, tak tam čtu i klidně "hloupá ženská ve vedení AMD" apod.. To není moc objektivní :D
Tady bych ani netvrdil, že je to zelené, spíš jen reálnější v tom, jaká je situace. Má Nvidia největší podíl? má. Má nejlepší karty a stabilnější drivery? má. Má AMD jen 12% podílů AIB karet? ano, a proč? no protože mají problémy.

To mi příjde celkem objektivní.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
22. 8. 2023 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak abyste věděli, jaký je Stratos sebevědomý chlapík. Zrovna jsem mu napsal na jeho FB koutek dva slušné příspěvky. Tradiční reakci na to, že Heuréka fakt neměří prodeje. A pak jsem vyvrátil ty špatné barvy DLSS 3.5. Do 10 minut přišel ban. Úplně stejně jsem někdy loni narazil na ddworldu. Hrdinové s rameny přes celý browser, ale v reálu takoví srabíci. 🤦‍♂️
https://www.facebook.com/HWrecenze/

mareknr
mareknr
Level 22 Level 22
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 8. 2023 14:37 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @TomMaly Tiez mam u neho ban. Takze tam pise o tom ako DLSS 3.5 kazi farby? Pozrel som si diskusiu u Indiana na FB. To je tiez dobre "zradlo". Uz je FSR dokonca lepsie ako DLSS a ako dokaz staci jeden obrazok z review z techspotu, ktory teraz vsade spamuje. A tiez je perla, ze keby on bol vyvojar, tiez by pouzil iba FSR. :-) Hlavne ze ma svoju praudu.

No a samozrejme sa snazi urobit dojem, ze zapracovanie DLSS a XeSS je zlozite a zbytocne na pracu, kedze FSR funguje vsade.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
22. 8. 2023 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @mareknr1 Jo, s tím jedním screenshotem ukazujícím, že FSR 2 se někdy může rovnat DLSS 2, straší na internetech už celý rok. Jenže už pak zapomíná, že Techspot dělal i jiná srovnání. A z nich vychází, že FSR 2 drží krok maximálně v 4K Quality režimu, jinak jen obecně horší. A pak věčně ignoruje další článek ukazující, že DLSS2 4K Quality je dost často lepší než 4K nativ s TAA. Holt demagog, který si z dat vytáhne jen taková, která se mu hodí.

Darth36
Darth36
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
22. 8. 2023 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @TomMaly Mně se nejvíc líbí, že abych vůbec viděl jeho komenty na fb, musím z relevatního filtru komentářů přepnout na všechny, protože i FB ty jeho koniny filtruje defaultně :D

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
22. 8. 2023 15:21 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @TomMaly Přátelé, myslím, že s panem Belkou (případně i se Stachem) zbytečně ztrácíte čas a zbytečně přistupujte na jejich hru. Oni přece nikdy žádný jiný než svůj argument neuznají a postupují tak zcela záměrně. Není to o tom, že by jiné argumenty nechápali, ale záměrně je ignorují. Vůbec nejsou tak hloupí, jak se zdají, jen zvolili strategii záměrné kontroverze. Negativní reklama je také reklama. Nemá žádnou cenu se pokoušet s nimi vést dialog. Konkrétně pan Belka na PC tuning chodí jen proto, aby sbíral materiál pro svůj FB koutek. Vždy nahodí takovou udičku a nastolí nějaké nesmyslné téma, aby se lidé začali o něco přít a pak na koutku vykládá, jak zase ti zelení ultras perlí. Např. diskuse o heurece zde na Pctuningu dlouho žila svým životem, ačkoliv Belka do ní vložil minimální úsilí. A Stach jedná kontroverzně evidentně ze zištných účelů s tím rozdílem proti Belkovi, že je zbabělý, aby se účastnil jiných diskusí, než svých vlastních (pokud nevystupuje pod jiným nickem). Neříkám, že nemá cenu jim jejich demagogie vyvracet, ale nemá smysl to dělat na jejich hřišti (jediný objektivní web a FB koutek). A zde na Pctuningu nemá smysl Belkovi skákat na špek a nechat ho, aby nastoloval svá nesmyslná a zavádějící témata. Také mám za to, že je absolutní ztrátou času Belkovi někde na netu hledat nějaké informace a poskytovat mu na ně odkazy. On stejně nikdy nic záměrně neuzná.

A nějaké Belkovy mínusy u komentářů jsou zcela směšné a nemá cenu se tím vůbec zabývat. Pivo kvůli tomu nezdraží.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 8. 2023 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Slusnak123 myslis, ze Belka z toho ziskava na FB aj nejake peniaze z reklamy? DD žumpa je totiz iba o tom

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
22. 8. 2023 17:12 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @RickyAFF Belka v zásadě nikde neodkazuje na jediný objektivní web, takže patrně nedostává podíly, že by dělal Stachovi reklamu. Spíš si myslím, že Belka je narozdíl od Stacha někde zaměstnaný a k tomu jako vedlejší příjem skládá počítače a pro tento účel si dělá reklamu na FB koutku. Reálně znalosti o grafických kartách a procesorech na úrovni čtenářů Pctuningu má v ČR třeba pár desítek tisíc lidí a zbytek obyvatel o tom neví nic. A mám zkušenosti, že když se někdo tváří jako expert, lidi, co o dané materii nic neví, mají tendenci mu věřit.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
22. 8. 2023 19:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Slusnak123 Hádat se s ním je ztráta času, ale mě to baví. Navíc cením, že má alespoň odvahu vstoupit sem na neutrální půdu, kde dostává facky zleva zprava. Stach je zalezlý jen na svém webu, banuje všechny neobjektivní jedince a pro jistotu zakázal registrace, aby mu tam nechodili noví.

Ten jeho web stejně upadne v zapomnění, protože tam doteď nerozjel HTTPS a to vyhledávače krutě trestají. Už mu tam budou chodit jen uctívači a ti, co se chodí těm nesmyslům smát.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
22. 8. 2023 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Slusnak123 Ad hloupí/chytří. Já si vůbec nemyslím, že to Belka a Stach dělají chytře. Stejně jako tady dříve Obr vůbec nedokážou tu svou zaujatost skrývat.

Chytře to dělá no-X na diit.cz, kde je mezi řádky taky vidět, že nemá rád Intel a Nvidii, a fandí AMD. Ale nedává to tak okatě najevo a často dělá velmi hodnotné články, kde kritizuje úplně všechny strany.

A chytře to tady dělá i Adam Vágner. V diskuzích vystupuje často jako klasický Nvidiot, ale z jeho strany je to evidentně jen trolling, aby vytočil Belku a jemu podobné. Protože v testech je dost objektivní a nejde mu toho moc co vytknout.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
22. 8. 2023 20:02 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @TomMaly Já myslím, že je rozdíl být chytrý (nebo přesněji nebýt hloupý) a dělat něco chytře. Konkrétně u Belky si myslím, že vůbec není tak hloupý nebo zaslepený, aby nechápal argumenty ostatních, ale zase mi z jeho strany přijde podivné, že těm diskusím věnuje tolik času. Jakože ten benefit, který získá, neodpovídá vloženému úsilí. Ale částečně se tím asi i baví, tak mu to třeba nepřijde. A Stachovi patrně sypou reklamy z webu, případně i samotná AMD. Tak tomu může být jedno, jak to dělá, dokud to sype. Prostě jeden článek "kupujte AMD", druhý článek "nekupujte Nvidii" a tak pořád dokola už cca 15 let. A konktrétně u něj mám ještě pocit, že tam funguje zavilá nepřiměřená mstivost, protože mám podezření, že ho nVidia kdysi naštvala a dodnes si léčí ego těmi haterskými články.

racz
racz
Level 2 Level 2
24. 8. 2023 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Slusnak123 ja som presvedceny ze sa na tom bavi a svojim sposobom vas tu trolli. nIekedy sa na tom bavim aj ja, ako sa tu poniektori jedinci evidentne s jednotkou a dvojkou na zaciatku veku zavzdusnujua tvaria sa strasne vtipne a vzdelane.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
22. 8. 2023 15:38 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @TomMaly ta zbabela kopka banuje kazdeho co mu napise pravdu. a este si vsetky svoje prizpevky lajkuje z oboch uctov aj z oboch uctov si odpoveda a pritakava , ultrablbec.

Darth36
Darth36
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
22. 8. 2023 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @TomMaly tak už jen vzhledu a fotek je to malý chcípaček. Pokdu by někdo měl opravdu takovou negativní vůli, uděláš si z něho panenku IRL, ale kdo by za ním do toho slepíčína jezdil že :D

Jaroslav Horna
Jaroslav Horna
Level 0 Level 0
22. 8. 2023 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @TomMaly A my stále čekáme na FSR3 po velkohubých prohlášeních AMD. Frustráti chtějí blokovat nVidii.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
22. 8. 2023 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Horna @Maw72 Snad se něco dozvíme, když je teď Gamescom a AMD chce představit Navi 42. Tipuju ale, že se vývoj nedaří. Najednou zjistili, že jim tam prostě vzniká hrozný input lag, nebude tam dobrý obraz nebo prostě jen hledají výmluvu, pokud to nakonec opravdu bude fungovat jen na RDNA3. Je kolem toho podezřelé ticho. :-)

Jaroslav Horna
Jaroslav Horna
Level 0 Level 0
22. 8. 2023 13:23 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Horna @TomMaly Mám absolutně stejný názor. Myslet si, že frame generation spustím na standardních jádrech, které mají třikrát nižší výkon než Tensor jádra? A to navíc vybavená novým obvodem "Optical Flow Accelerator", který dále navyšuje výkon pro tuhle funkci. Jedině RDNA4, takže rok 2024 :-) .

Mate07
Mate07
Level 38 Level 38
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 8. 2023 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @TomMaly Neřekl bych, že na obrázku je něco špatně. Naopak u verze 3.5 na mě scéna působí nejreálněji. Jiné barvy jsou proto, protože prostor je nasvícen barevným tunelem nad tou chodbou a ta samozřejmě, jako v reálu, získává barevný odstín od zářících barev nad ní. Odlesky na podlaze a pravé stěně chodby jsou také reálnější a zřejmě více odpovídají použitému materiálu na povrchu podlahy a stěny.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
22. 8. 2023 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mate07 @Mate07 Máš pravdu. Teď tam čtu, že DLSS 3.5 už nemá pro RT používat obyčejný denoise filtr, přes který se ztrácí barvy, ale rekonstruovat odražené paprsky, takže ty barvy zůstanou zachované. To by dávalo smysl.

Těším se, až to uvidím v reálu nebo alespoň na videu. Pokud se jim fakt podařilo takhle vylepšit kvalitu RT při zvýšených fps, tak to game over AMD. :-)

Jaroslav Horna
Jaroslav Horna
Level 0 Level 0
22. 8. 2023 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mate07 @TomMaly Také se těším! To je přesně ta přidaná hodnota karet od nVidie, kterou nedostaneš u AMD.

Darth36
Darth36
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
22. 8. 2023 01:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bělka se nám zase rozjel :D ale tentokrát na FB indiána, který informoval o tom ,že Starfield bohužel nebude Mít Jiný upscaling krom FSR ( klasická ostuda od AMD)
Doporučuji si najít, cpe tam klasicky všechny argumenty, co mu tady 10x vyvrátíme :D Je mi líto těch lidí, co ho někde berou vážně, no naštěstí tam má fotku, takže to snad není moc lidí.

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
22. 8. 2023 03:09 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 taky mu to tam dávají sežrat kdyby nebyl hlupák věděl by že bethesda má spolupráci s amd které bojkotuje tudle technologií. Fsr je tak open že si to člověk ani nemůže aktualizovat ale nevadí opět uvidíme hnusně rozmazané fsr jak u resident evil 4 remake než se dá opět mód který zpřístupní dlss jak u residentu tam je to nebe a dudy oproti fsr. A ten debil si i tam lajknul svůj komentář to je fakt řádnej pacient 😂😂

Darth36
Darth36
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
22. 8. 2023 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 @Tom2308 Nejsmutnější na tom je, že Starfield bude mít FSR verzi nejspíš jen 2.0, ještě s pořádným ghostingem :D tak snad to aktualizují, protože nechápu význam exclusivity upscalingu, když tam nechají starou verzi.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
22. 8. 2023 06:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 pure dark ma coskoro hotovy mod s dlss2 a dlss3 pre starfield

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
22. 8. 2023 06:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 belka za ten clanok dostava 1,37 belku stupnice.chlapec sa prekonava

mareknr
mareknr
Level 22 Level 22
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 8. 2023 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Aj pacienti na DD sa rozbiehaju. Podla zubika nokoho rozumneho nezaujima DLSS3 a podla Stacha zasa nikoho rozumneho nezaujima raytracing v "sucasnom stave". Vlastne co si budeme nahovarat. Nikoho rozumneho nezaujima nic co vymysli NVIDIA a uz vobec nic, v com je NVIDIA lepsia ako bozske AMD. A ze AMD nevie nahravat videz v HDR alebo ma oproti konkurencii otrasny vykon vo VR? AMD ma ovladace lepsie ako NVIDIA, vsade tam, kde na tom zalezi. :-) Fakt neskutocny hnoj.

Jaroslav Horna
Jaroslav Horna
Level 0 Level 0
22. 8. 2023 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @mareknr1 Jsou to obyčejní aktivisté. Nejsou to fandové technologií.

mareknr
mareknr
Level 22 Level 22
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 8. 2023 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @Maw72 To si vystihol uplne presne.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
26. 8. 2023 09:21 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @mareknr1 tak mi dej důvod, proč bych si měl kazit obraz, když můžu jít a koupit si silnější grafiku, když už jsem tak náročný, že potřebuju víc obrázků, než mi dá stávající grafika (benefitem bude čistý ostrý obraz, protože nebude plný šumu z hádání jak má další obrázek vypadat). A pokud ty peníze na ní nemám, tak se musím logicky spokojit s tím, co mám.

Příklad: mám v současné době 1060 3GB. Hraju Cyberpunk. Ta hra je tak náročná, že musím hrát v nízkém nastavení grafiky a stejně to jede jen na 30 obrázků. Jasně, mohl bych zapnout FSR a mít rázem vykouzlených dalších 30 extra obrázků ze vzduchu. Ale proč bych si měl kurvit obraz, když můžu mít kvalitní obraz byť při nižším frameratu. A pokud bych chtěl víc, tak prostě musím jít a koupit si prostě grafiku, co to kuvám zvládne nativně ve vyšším frameratu a nevymýšlet kootiny

Jaroslav Horna
Jaroslav Horna
Level 0 Level 0
22. 8. 2023 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Opakuji to znova. To co dělá AMD je špatně! Ztrácí veškeré sympatie. Velmi negativní reklama a dojede na to.

empty
empty
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 8. 2023 06:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekna karta, cena silena, to uz pomalu radeji 4090...Jedina vyhoda je ta velikost. Mohlo by ale vice vyrobcu delat takto vice kompaktni karty, od Asusu totiz maximalne tak mys nebo klavesnici, a to clovek musi jeste prezit tu hruzu Armoury Crate.

Trochu OT, ale souvisi to s Asus produkty jako celek. Pro toho, kdo by zvazoval koupi teto karty kvuli kompaktnosti a ma shodou nahod Asus ROG Strix B550-I desku, tak ta deska neni kompatibilni s RTX 4000 kartama (vcetne teto ProArt). Asus se totiz dodnes neobtezoval vydat opravny BIOS. Mozna jsou postizene i jine ASUS desky s B550 chipsetem, ale to si nejsem jist. Ja sam mam prave tu B550-I. Workaround je zapnout "max performance" v driverech karty, jinak budete celit crashum, nahodnym zamrzavanim atd. ale za cenu zvysene spotreby.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 8. 2023 06:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@empty @empty no 4090 aby bola kompaktna mala 2-2,5 slotu, jedine vodne chladenie. alebo od vyroby podtaktovana a podvoltovana.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
20. 8. 2023 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

DD nepřenesl přes srdce, že AMD asi v další generaci nebude mít highend, tak to musel vyvážit naprostým blábolem o tom, že Nvidia se stáhne z herního trhu. Ta firma měla za FY23 15 mld. USD z datacenter a 9 mld. z herní divize. Fakt dává smysl se toho zbavovat, když má 80+ % trhu s diskrétními grafikami a dost ostrou konkurencí (i Intel se hodně posouvá). :)

"Už nějakou dobu se tak objevují názory, že by se NVIDIA měla rozdělit, protože zájmy vedení a firmy jako takové jsou zjevně mimo zájmy hráčů a herní divize, která se stále více upozaďuje až do bezvýznamnosti." ROFL

mareknr
mareknr
Level 22 Level 22
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 8. 2023 22:58 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @TomMaly Tiez ma to presne napadlo, ze cely clanok je snaha vykompenzovat ten high end AMD. Cele je to ale v sulade s jeho kampanou, v ktorej do kazdeho clanku o NV vsuval myslienku, ze kasle na hracov. Takze ma tie jeho zvasty ani nejak neprekvapuju.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
21. 8. 2023 07:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @mareknr1 Nvidia samozřejmě nemyslí na hráče. Má na trhu kompletní řadu RTX 4000, nejvýkonnější GPU, dodala čipy do 130 milionů Switchů, vyvíjí DLSS, Reflex pro snížení latencí, fyzikální engine, herní AI, moduje/vylepšuje staré hry, posunuje možnosti RT, nadbíhá streamerům, provozuje celý nákladný ekosystém GeForce Now, ale s výjimkou toho všeho na hráče hrozně sere, protože má grafiky o něco dražší než AMD a šetří na VRAM.

Jaroslav Horna
Jaroslav Horna
Level 0 Level 0
21. 8. 2023 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @TomMaly Podepisuji! AMD kontruje způsobem jím typickým, chytá vývojáře pod krkem a snaží se zabránit podpoře technologií nVidie, aby hráči nemohli používat dokonalejší grafiku běžící navíc svižněji. Tahle firma si myslela, že z rasterizace bude žít věčně a bude dalších deset let tisknout jen jiné obaly krabic. Vzpomeňme na posledních cca 10let.

Já osobně ani nekupuji hry bez RT a vždy vše zapínám naplno. Nechci dělat kompromisy. Hrát po vizuální stránce hry na úrovni grafiky pět a více let staré to né! To není vývoj, to je stagnace.

JJ

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
21. 8. 2023 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @RickyAFF Ano, přesně na tuhle scénku jsem při psaní myslel. Akorát jsem netušil, že Monty Pythoni někdy byli dabovaní. :-)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
21. 8. 2023 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @Maw72 Radeony jsou dobré karty. Jen je nestranní hráči musí dnes vidět jako alternativu k GeForce, nikoliv naopak. Když mají jen poměr cena/výkon, ale chybí jim technologie nebo jiná přidaná hodnota navíc, tak to bude vždy až druhá volba.

Vždyť AMD dosud nedokázalo nic vytěžit ani z toho, že 10 let dodává GPU pro Xbox a PS. To bylo furt od Stacha řečí, že vývojáři optimalizují pro Radeony. V praxi to ale žádné výhody nepřineslo.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 8. 2023 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @TomMaly samozrejme, AJ original je top... ale CZ dabing som zvolil cisto kvoli Belkovi, aby aj on rozumel...

mareknr
mareknr
Level 22 Level 22
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 8. 2023 22:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @TomMaly Presne ako pises. NV robi daleko viac pre herny trh nez len dodavanie HW, ale podla niektorych geniov na hracov sere. Bohuzial proti hluposti sa neoplati bojovat. Nech si Stach aj Belka ziju vo svojej bubline.

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 8. 2023 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @TomMaly "Už dnes jsou herní grafické karty NVIDIA extrémně objektivně předražené "... už jenom začátek toho článku stojí opravdu za to... to je pacient :-D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
21. 8. 2023 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @casperrapid On podle mě význam slova "objektivní" vůbec nechápe, protože to má v každém článku asi pětkrát na úplně random místech. :-)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 8. 2023 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @TomMaly stach doasahuje miestami az 1.58 belkovej stupnice

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 8. 2023 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @TomMaly A on si jako fakt neuvědomuje jak je tím všem pro smích ? :-) Btw. takový malý kvíz... myslíte že má nějakou babu a nebo ještě bydlí u své matky ? :-D

Mate07
Mate07
Level 38 Level 38
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 8. 2023 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @TomMaly Zcela objektivně nechápe význam slova "objektivně". Objektivním se nemůže nikdo prohlásit. Pouze čtenáři můžou ohodnoti zad-li je článek napsán nestranně a nezaujatě. Bohužel toto není schopen pochopit a odmítá subjektivní hodnocení jeho objektivních článků. Neuvěřitelné egostický a arogantní člověk s prvky totalismu (cenzura, jediná pravda kterou já určuji apod.).

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
21. 8. 2023 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @Mate07 Na webu už ani nemá možnost registrace, takže postupně všechny kritiky zabanuje a obklopí se jen svými uctívači. :-)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
21. 8. 2023 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @TomMaly Tak už tu zavítal Stratos Veliký a všem dal palec dolů, jak má ve zvyku. A svůj nový komentář si lajknul, jak má taky ve zvyku. :-)

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 43 Level 43
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 8. 2023 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @Mate07 Přesně. On netuší, co to slovo znamená. Nejlepší je, když někdo reaguje na článek svým názorem a on mu napíše, že není objektivní. Problém je v tom, že když má někdo na něco svůj názor, tak z logiky věci je subjektivní. Je prostě pro smích.
Nicméně jeho slova - "dokud na mě ostatní nadávají, vím, že svou práci dělám dobře" - mluví za vše

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 8. 2023 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @Mate07 Přesně tak, tou poslední větou jsi ho vystihl naprosto přesně. A teď si představte, že máte třeba takového šéfa a jste jeho podřízený... i když asi nemusíme chodit přo příklad daleko, asi to bude stratos :-D

karelll
karelll
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 8. 2023 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @casperrapid ted jsem se docetl,ze J.Belka alias Stratos vlastne neni clenem "redakce" ddw.Stach tak omlouval "odbornost" recenze monitoru co vypotil Stratos.Taky pobavilo.

Stanislav
Stanislav
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 8. 2023 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @karel88l Jojo😀😀 lidi mu dávají sežrat jeho polotesty i na jeho rudé stránce. Stach dal od něho ruce pryč 😀 Hlavne nezapomněl zmínit že jeho recenze nejsou 20 stránkové a zbytečné jako p. Vágnera😀 asi mu dost leží v žáudku a pokaždé jak je problém zmiňuje jeho 😀

karelll
karelll
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 8. 2023 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @stasek tak aspon to Stach sam priznal,ze oni vlastne delaji "uzivatelske recenze" ,takze je to vlastne na urovni jako kdyz nekdo napise hodnoceni produktu na czc nebo alza.

+ monitor ma hezkou barvu

- ve tme dost sviti

Stanislav
Stanislav
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 8. 2023 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @MuhahaMiro takový selfmade business man , hvoždanský Marcus 😀😀😀

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
21. 8. 2023 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @karel88l To tam je samej génius i v diskuzi. Teď tam jeden píše, že si koupil Steam Deck kvůli FIFA. A stěžuje si, že mu tam nejede. A že blbne i Epic Store. Tvl, FIFA vůbec není mezi Steam Deck Verified (takže na vlastní riziko) a instalace klienta největší konkurence Steamu je už z principu úplně na hlavu, byť to někomu může fungovat. To je, jako bych si koupil Mini Cooper a naříkal, že v něm neuvezu gauč. :-)

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
19. 8. 2023 20:36 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ten pomer cena/vykon ve 4K je doslova tragickej, druha nejhorsi hodnota napric vsemi otestovanymi grafikami.. mnohem lepsi volba mi pride jenom o malinkato pomalejsi 7900XT 20GB ktera stoji skoro 1/2. v luxusni edici treba TUF od ASUS uz vyjde na 21 000,- s DPH

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
19. 8. 2023 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Njn, akorát na tom z těch profi aplikací, pluginů a filtrů půlka věcí nepojede.

VCR33
VCR33
Level 29 Level 29
19. 8. 2023 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) Nejen profesionálních. Bohužel. Hromada věcí kolem videa prostě nepojede vůbec nebo křivě. Než tu Stratossimo rozjede flame, přiznejme mu, že děckám do game PC AMD ano. Ale jinde si bez CUDA nevrzneš. Áno ja vieeem... OPENCL, teoreticky..a ne všude a ne se stejným výsledkem.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 8. 2023 12:38 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @VCR33 ani deckam do pc na hranie nie, budu mat stale len nejake problemy.pom skusenostiach s rx 6800 a rx 6950xt nikdy viac. teraz mam rtx 4070 gaming x trio podarilo za 500e kupit, karta mi zere niektore hry pomaly 3x menej, je ticha, ze ani neviem ze existuje, cievky absolutne ticho, vsetky hry krasne slapu, ziadne problemy s drivermi, s hrami , nikdy nepada. na dlhe roky pokoj, aj 12gb ram staci bohate. este aj ako fixli diablo4 idem na ultra 3440x1440 10,4gb a 4k 11,4gb ram takze uz v pohode.

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
20. 8. 2023 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @MuhahaMiro ja jsem svoji asus dual 4070 podvoltoval na nějakých 130 140 w s minimální ztrátou výkonu amd by si na takové watty ani nedostal

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 8. 2023 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Tom2308 hej , u 4070 je podvoltovanie brutalne a to ma moja 4070 power limit az 240w ale to nedam ani ked pretaktujem a dlss2 a 3 idu uplne naplno vsetko. ked si spomeniem, ako mi 6950xt oc sla na 350w a cievky pistali az k susedom a to bola asus tuf, tam mi mraz prejde po chrbte.

karelll
karelll
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 8. 2023 02:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Pobavils opet.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 8. 2023 03:57 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo RX 7900 XT nie je konkurencia pre RTX 4080, tou je az 7900 XTX

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 8. 2023 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @RickyAFF ktera je vykonejsi a levnejsi :)

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
20. 8. 2023 13:59 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratossimo A žravější a bez DLSS a horším raytracingem. Zapomněl jste dodat.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 8. 2023 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Slusnak123 bez av1,reflex a hlavne bez DLAA , co sa ukazala ako SUPER VEC, ked clovek ma vykonu navyse.

Darth36
Darth36
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 8. 2023 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @MuhahaMiro rád bych opravil, že av1 amd má, ale bohužel je současně zabugované a natačí špatně zvukovou stopu, tak to si člověk s AMD jen naběhne :D

mareknr
mareknr
Level 22 Level 22
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 8. 2023 21:11 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratossimo 7900XT nie je vykonnejsia ako 4080tka. Tu ledva v rasterizacii prekonava 7900 XTX a aj to iba o 5% v priemere.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 8. 2023 23:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratossimo "ktera je vykonejsi a levnejsi" RX 7900 XTX nie je výkonnejšia ako RTX 4090, ktorej má, teda mala konkurovať 😉

Jaroslav Horna
Jaroslav Horna
Level 0 Level 0
21. 8. 2023 11:40 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @RickyAFF Porovnávat 7900XTX s RTX 4090 je hodně bláhové! 4090 už z velké části plní roli profesionální karty s obrovským výpočetním výkonem. Hry nebo přesněji v určitých herních režimech se 7900XTX může přiblížit, ale to je způsobeno bottleneckem, kdy se 4090 fláká pod 60% využití, ale zase s příjemnou spotřebou cca 200W vs 350W u AMD:-) . Nezapínat na 4090 RT? Přijde mi stupidní testovat tuhle kartu v rasterizaci~~!~~

Jaroslav Horna
Jaroslav Horna
Level 0 Level 0
20. 8. 2023 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Cenový rozdíl je v pořádku. Zhruba odpovídá tomu co člověk za své peníze dostane. AMD za poloviční práci půlku peněz. Nevím jestli je to ale dobrá cesta. Člověk, který si pořídí Radeon činí těžký kompromis. Vědět, že neuvidím grafiku v plné parádě. Utěšovat se, že mi to vlastně stačí a pak z frustrace proudit na zdejším webu.

Tak mě napadlo. Dáváš dýška v restauraci? Umíš extra ocenit výbornou práci nebo sjíždíš slevové letáky Kauflandu, Penny...atd?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 8. 2023 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Horna @Maw72 pouziva len to co co maju a chovaju na dvore, ci na jedenie, alebo na zabavu...

racz
racz
Level 2 Level 2
20. 8. 2023 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Horna @Maw72 pozri, niesom nijaky zastanca Starosima. Osobne si myslim ze nieje uplne v poriadku, ale trepes somariny. Vobec netusim preco si myslis ze kupit si radeon znamena nevidiet grafiku v plnej parade. Mam 6700XT, kupil som si ju pre fullHD monitor a zatial som nenasiel ziadnu hru ktoru by ta karta nerozbehala na ULTRA.

Darth36
Darth36
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 8. 2023 00:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Horna @racz tak zkus zahrát nějakou né pět let starou :D Ikdyž RDR 2 je vlastně 5 let stará a 7900 xtx bohužel nedokáže udržet vše na ultra 60 fps + ani ve 1440p rozlišení, a to tam není RTX.. jaj.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 8. 2023 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Horna @racz kedze som mal rx 6800, rak viem, ze urcite ti vsetky hry nejdu na ultra fhd. tato tvoja sprava obsahuje 0.79 belka-stratossimo stupnice

Jaroslav Horna
Jaroslav Horna
Level 0 Level 0
21. 8. 2023 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Horna @racz K slušným lidem slušně. Takže určitě sis racionálně zhodnotil co chceš a výsledkem byla RX 6700XT. Jak jsem pochopil jsi spokojený a to je správně. Neznamená to ale, že by ti RTX 3080/12GB neotevřela oči, natož RTX 4070(Ti).

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 8. 2023 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Horna @Maw72 ja som siel z 3060ti na rx6700, ta si mi ohriala len dva tyzdne, lebo som mal 3080 fe za 450e , potom na rx 6800 tu som mal dlhsie , z tej na 6800 z tej na 6950xt oc potom spät na 3060ti a teraz na 4070. ale po par skusenostiach nikdy viac amd. radsej si priplatim za klud, ticho a nevyhriatu izbu.

Jaroslav Horna
Jaroslav Horna
Level 0 Level 0
21. 8. 2023 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Horna @MuhahaMiro Jsi jeden z mála kdo si může udělat nezkreslený pohled na věc. Tvé zkušenosti jsou zde velmi cenné. U nás existuje přísloví a myslím, že i u Vás: Nejsem tak bohatý, abych kupoval levné věci. Velké moudro!!!

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 8. 2023 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Horna @Maw72 mam vyhodu, ze vo viedni sa daju na miestnom bazare casto lacno kupit.(a drahsie predat) preto som za poslednych 20 rokov tu mal vsetok mozny hardwer. ja nemam nic proti amd.akurat ich problemove ovladace nemusim. obcas to bola lacna alternativa. mne len vadi , ako z amd robia belka a stach boha a nvidiu zlu a drahu. co je chore.

racz
racz
Level 2 Level 2
22. 8. 2023 06:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Horna @Darth36 a toto bolo vtipnostou na urovni 5 rocneho chlapca. Omg.

racz
racz
Level 2 Level 2
22. 8. 2023 06:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Horna @MuhahaMiro nastav si spravne PC. Ty belkostupnica 🤣

racz
racz
Level 2 Level 2
22. 8. 2023 06:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Horna @Maw72 samozrejme ze by vykonnejsie karty podali vyssi vykon. Tam hadam nebude nikto v nicom opononovat. Ta karta je tom pc od cias kedy 4070Ti neexistovala a 3080 v tej dobe a 4070Ti v dnesnej su 800eurove karty. 6700XT nestala ani 500. To podme porovnavat minulu generaciu Fabie s dnesnou elektrifikovanou Octaviou. To sa neda. Mne je k 24" fullHD taka karta svojim sposobom zbytocna.

jiři koudelka
jiři koudelka
Level 0 Level 0
22. 8. 2023 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Horna @racz jasneeee vsetky hry ti behaju ultra s 6700....

Jaroslav Horna
Jaroslav Horna
Level 0 Level 0
22. 8. 2023 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Horna @racz Jde o to, že 3080 ti zvládne RT ve fullHD levou zadní a vůbec moderní hry. Získáš celý ekosystém nVidia a to má svou hodnotu! Stojí to za těch 300€? Já myslím, že rozhodně ano.

racz
racz
Level 2 Level 2
22. 8. 2023 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Horna @paric nie. Vravim o 6700XT a bavine sa o fullHD.

racz
racz
Level 2 Level 2
22. 8. 2023 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Horna @MuhahaMiro ja som sa rozhodoval medzi 3060Ti a 6700XT. To cim 3060Ti ziskavala bol RT, ale v tejto vykonovej triede je zapnutie RT rovne poklesu FPS tak o tretinu. Co dokazuju vsetky testy a recenzie a tiez side by side gameplay porovnania na youtube. Takze hlavny benefit v podobe RT prestaval mat zmysel. A pri vypnutom RT bola 6700XT vo vacsine hier vykonnejsia a s mensou spotrebou. V mnohych hrach bola poctom FPS na urovnu 3070tky. Takze ta volba bola uplne jednoznacna. Dalsim benefitom je aj infinitycache ktorou kombibacia ryzenu7 a radeonu ziskava. A to je nepopieratelny fakt. A mozno som dieta stasteny ale ja som s ovladacmi fakt ze nikdy nemal problemy. Dokonca vyuzivam aj vstavanu ficurku na OC kedze je karta chladena fullcover blokom. Keby som dnes staval pc na hry urcite idem do 4070Ti a 7800X3D Ta je dnes najlepsia volba aj ked aj 4070 za tych 600e je uplne fajn pre QHD. V dnesnej dobe AMD nema nic zaujimave v ponuke.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
19. 8. 2023 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stejně to je mazec, ja se dnes za kompaktní grafiku považuje ta, která zabere jen 2,5 slotu. Já bych ale rozhodně návrat k hlučným jednoslotovým chladičům neuvítal, ale baví mě ta vzpomínka na to, jak jsme dávali třeba dvě grafiky do sousedících PCI(e) slotů. :-)

Teď už jinou kartu do PC většina lidí nestrká, tak nechť mají klidně čtyřslotové chladiče. Hlavně ať jsou tiché.

Semik
Semik
Level 48 Level 48
19. 8. 2023 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chyby v tabuľke na prvej strane :
Propustnost pamětí, 3090ti a 4090 určite nemajú priepustnosť 1 GB/s. Ďalej L1 cache u 3080ti neni 0 a L2 cache u 3080 je 5MB, ostatné karty si dohľadajte :lol:

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
19. 8. 2023 17:08 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Semik @Semik A jo, no jo, občas se mi povede opsat čárku, kterou ti šašci oddělují tisíce. 🤦‍♂️ Dík.

Asi to chvíli potrvá, než budou parametrové tabulky bez chyb, páč tohle je přesně ten důvod, proč se jim rád vyhýbám 😇. Utěšuje mě jen to, že v tom nebudu sám, občas tam ty chyby má v i Nvidia v reviewers guide, a ti by to měli mít z první ruky. :D

Stanislav
Stanislav
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 8. 2023 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím si že dobrá varianta pro někoho kdo chce herni gpu ale nemá moc místa ve skříni , a nechce řešit uzavřeny okruh na kartě , chce proste koupit poskládat a hrát . Další věc je jak by vyslo koupit levnější variantu přidat na ní okruh , v tomhle se zrovna moc neorientuju ale myslím že cenovka by byla podobná.Posledni varianta pro odvážlivce by byla koupě 7900xtx a něco ušetřit , ale karta má pouze hrubý výkon, softwarove a technologicky na 4080 nemá. Ale pokud někoho zajímá pouze vykon v klasické rasterizaci a nevadí větší spotřeba muže to být taky varianta.

uni1
uni1
Level 37 Level 37
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 8. 2023 00:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stanislav @stasek Co je to za bláboly o RX7900?😂

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 8. 2023 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@uni1 @uni-1 nie su blbaboly, to je fakt. 7900 nevedia nic okrem rastra a maju viac ram, nic viac, nic menej. na zaostale hranie staci pri obrovskej spotrebe.

mareknr
mareknr
Level 22 Level 22
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 8. 2023 21:21 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@uni1 @uni-1 7900 XTX ma hruby vykon v rasterizacii na urovni 4080tky. Vedie o 5% v priemere a ma viac VRAM. Na druhej strane nema podporu AI upscalingu, ktory je lepsi ako FSR, citelne zaostava v raytracingu, nema podporu pre nieco ako frame generation a ani pre DLAA. O spotrebe ani nehovorim. Takze ako sa pise v prispevku vyssie. Hruby vykon v rasterizacii ma. V ostatnom zaostava alebo nema. Ale budem hadat. Na nicom z toho co ma NV lepsie vlastne nezalezi. Su to same zbytocnosti co nikto nepotrebuje a tak su to len blabloly, ze. :-)

20 rokov tie iste vyhovorky. V comkolvek je NV lepsia, je to vzdy mrtve, zbytocne, nikto to nechce a je to len marketing, ktory zeru iba ovce, pretoze kazdy yntelygent si jednoznacne vyberie AMD. Aj DD to tak schvaluje, tak to musi byt pravda, nie? :D

Jaroslav Horna
Jaroslav Horna
Level 0 Level 0
21. 8. 2023 11:09 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@uni1 @mareknr1 RTX IO dalši finesa od nVidie. Přímý přístup GK na disk. GPU si samo bez účasti CPU dekomprimuje textury daleko rychleji a nečeká na pomalejší procesor.

Stanislav
Stanislav
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 8. 2023 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@uni1 @uni-1 ty si blábol spolu s belkou , můžete začít vydávat nové rudé právo 😀

Stanislav
Stanislav
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 8. 2023 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@uni1 Já zapomněl vlastně už jedno rudé právo tady máme a jmenuje se ddworld , muzes se přidat ke klukům.Takové jako ty tam potřebujou.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 8. 2023 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@uni1 @stasek uni dosahuje casto 0.85 az 0.9 belky stupnice.

Richard GG
Richard GG
Level 1 Level 1
24. 8. 2023 07:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@uni1 @Maw72 To je skvělý, ale AMD to neumí? Seš si tak jistej jak ty věci na low levelu fungujou? Radši nepiš o věcech kterým vůbec nerozumíš, akorát vypadáš jako střěštěnec marketingem jako ty AMD fanboys. Buď buď objektivní, nebo nenadávej na ddword a podobný bazmeky, protože seš to samý.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
19. 8. 2023 11:07 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby ta karta stála 24999,- Kč tak to bude pořád fajn kup pro náročné hráče, co to myslí s hraním vážně, ale cena je stále vysoká. 35.000,- Kč je stále vysoko.

VCR33
VCR33
Level 29 Level 29
19. 8. 2023 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @honza9800 to je pravda, ale cokoli kromě Palitu stojí 32000 + takže. A čekat ty karty za 25 tis.. to obrostu mechem.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
19. 8. 2023 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @honza9800 cena je doslova silena skoro stejne vykona 7900XT uz stoji v luxusni TUF edici kolem 21tis s DPH, ted jsem ji stavel a je to krasna grafika za ty prachy..

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
20. 8. 2023 00:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Jaj, tak ona už má i RX 7900 XT skoro stejný výkon jak RTX 4080? Tyjo, ještě tak rok optimalizace ovladačů a bude mít skoro výkon jak RTX 4090, co?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 8. 2023 11:26 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Adam Vágner (pctuning.cz) v mnoha hrach je na tom vykonove skoro stejne.. myslis ze si nekdo priplati za 10% vykonu navic skoro 2x tolik penez? nemyslim si zda mas 90fps nebO 100fps stejne uz skoro nikdo nepozna, ale zes usetril 15tis pozna tvoje penezenka asi hodne rychle

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 8. 2023 12:43 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo dlho si nasucho a bez opiatov nevydrzal :( vysadil si tabletky a uz zase spamujes blaboly. 7900xt tuf ma 2,5 slotu ????????? vyrobca tvrdi, ze skoro 4 sloty.

karelll
karelll
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 8. 2023 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @MuhahaMiro uz se asi vzpamatoval z toho ze amd nebude mit pristi generaci highend,kdyz tady zase vystrkuje ruzky.

jiři koudelka
jiři koudelka
Level 0 Level 0
20. 8. 2023 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @karel88l to bolo vesele ako dd stach plakal, ze na vine je nvidia, lebo amd sa nepredava, a nemoze predavat drahsie ako nvidia a teda nezaraba :) a teraz sa vyhovara, ze ho ludia zle pochopili :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 8. 2023 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @karel88l no prisli na to, ze architektura bola slepa ulicka a neslo to dalej, bez brutalnej wattaze. tak to zahodili, a robia to nanovo v inom chiplete, co z toho bude uvidime.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
20. 8. 2023 14:05 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo A to je zajímavé, že když se porovnávala 4080 s 7900xtx, tak těch pár fps ve prospěch 7900 (v rasterizaci) bylo neobyčejně důležitých.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
20. 8. 2023 18:18 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Čéče, nebudeš mi věřit, ale RX 7900 XT zrovna testuju... A na posledních ovladačích mi v lepším případě Cyberpunk padne na držku při druhém spuštění benchmarku, a v horším případě už při prvním.

Ovladače přes DDU v nouzáku jsem odinstalovával, soubory Cyberpunku jsem verifikoval už dvakrát, takže předpokládám, že teď bych měl asi zkusit přeinstalovat Windows, ne?

Dvě hodiny v hajzlu pro nic za nic, a někdo se diví, že se člověku nechce testovat (a doporučovat) Radeony.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 8. 2023 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Adam Vágner (pctuning.cz) cece zvlastni stavel sem ted minulej tyden 7900XT TUF za 21tis z ALZY a Cyberpunk funguje jak ma.. co ty tam s tim delas to mi je zahadou :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 8. 2023 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo cece, zrovna dnes som postavil 7900 XTX Nitro+ a uz vo WIndows nabehla hlaska "Reconsider GPU, NVIDIA is better option." :-) ty komik... a napodobne

Jaroslav Horna
Jaroslav Horna
Level 0 Level 0
21. 8. 2023 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Adam Vágner (pctuning.cz) Upřímnou soustrast!

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 8. 2023 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo toto bolo 0,95 belkovej stupnice.

Jaroslav Horna
Jaroslav Horna
Level 0 Level 0
22. 8. 2023 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Počkej až přijdou rychlejší procesory, které výrazně zvednou výkon RTX 4090.

VCR33
VCR33
Level 29 Level 29
19. 8. 2023 10:14 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Karta je v linii ProArt. když na ty desky podíváte, zjistíte, že u AM5 má deska plné 3 sloty PCLe 16x pokud je chcete obsadit nějakým HW potřebujete GK tohoto rozměru a ne nějakou obludu. Vyšly i jiné verze GK ProArt.. jsou dražší obvykle, ale mají stejný design jako desky.. Samotné desky ProArt se od herních liší zejména maximální výbavou co se periferií týče..Je to luxus výbavy a ne honička za přetaktováním..

Sám mám v takové desce 2GK + raid řadič.. tam prostě potřebujete něco takového. Mimochodem.. včera jsem zapojovoal 2. GK na klasické osmipiny a díky diskusi kolem kabeláže jsem si všiml, že i 8 Pin kabel má asi 5 cm výstuhu - opletení u konektoru, aby se neohýbal. /Seasonic/. Mám obrovskou skříń, takže jsem tomu dřívě nevěnoval pozornost, ale do nějaké malé skříně už by to byl problém.

Dilinozravec
Dilinozravec
Level 30 Level 30
19. 8. 2023 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VCR33 @VCR33 Konecne clovek co chape ze VGA nie su len na hranie. Dakujem.

uni1
uni1
Level 37 Level 37
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 8. 2023 00:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dilinozravec @Dilinozravec Eee no ony jsou. Na ostatní věci jsou akcelerátory.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 8. 2023 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dilinozravec @uni-1 asi tak, proto lidi co maj grafiky na praci pouzivaji quadra/tesly a podobny grafiky od AMD.. Herni grafiky jsou primarne ladeny a urceny na hrani her, vzdy tomu tak bylo a bude.. AMD i Nvidia jasne oba segmenty deli podle zpracovani grafik a i jejich cen..

Darth36
Darth36
Level 47 Level 47
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 8. 2023 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dilinozravec @uni-1 ee, na hraní jsou jen AMD gpu karty, to máš pravdu, Nvidia má samozřejmě využítí i na práci, viz studio drivery, na to klasicky amd fanboy zapomíná.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 8. 2023 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dilinozravec @Darth36 tak 99% lidi ma herni grafiku na hrani her.. kdo na tom chce pracovat a vydelavat koupi si profi kartu s certifikovanejma driverama.. obcas je to i celkem nutnost aby to bylo 100% stabilni a mel si i zarucenou oficialni podporu od firmy co ten SW dela.. prvni co se dycky ptaj zda mas certifikoavnej driver a profi kartu.. pokud nemas tak se s tebou vetsinou nikdo nechce bavit.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 8. 2023 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dilinozravec @Stratossimo 80+ % ma v hernom PC grafiku NVIDIA... fakt

Jaroslav Horna
Jaroslav Horna
Level 0 Level 0
21. 8. 2023 14:03 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dilinozravec @Stratossimo Lidé s nVidia jsou svobodní a nemusí volit. Mají vše v jedné kartě. Můžou pracovat a hrát podle libosti. Neřeší stabilitu jako u AMD. Jsou produktivnější. Těch cca 85% mi dává za pravdu.

T

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 8. 2023 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dilinozravec @Stratossimo a tych 12 % chudakov, co pouziva amd na hry, alebo chcu i pracovat a hrat, musia si na praciu k tomu kupit nvidiu alebo specialnu kartu :D

za toto dostanes 1,13 belku stupnice

Timmah!
Timmah!
Level 20 Level 20
21. 8. 2023 23:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dilinozravec @Stratossimo

Klasicke kraviny. Vray, Octane, Redshift, Arnold, etc... vsetky funguju na Geforce, nepotrebujes ziadne Quadro a ani nejake speci drivery.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
22. 8. 2023 06:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dilinozravec @Timmah! tak zkus komunikovat s Dassault Systèmes a uvidis :) nemas certifikovanej driver pro Quadro a nikdo se s tebou nebavi

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 8. 2023 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dilinozravec @Stratossimo "tak zkus komunikovat s Dassault Systèmes a uvidis 😌 nemas certifikovanej driver pro Quadro a nikdo se s tebou nebavi" ty si totalne hovado, Strelka... akoze jeden priklad za vsetky, ze?!

mareknr
mareknr
Level 22 Level 22
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 8. 2023 09:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dilinozravec @RickyAFF JJ. V tom je expert. Najst jeden priklad a zovseobecnit ho na vsetko. Nieco ako vynimka potvrdzuje pravidlo mu asi nic nehovori.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
22. 8. 2023 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dilinozravec @Stratossimo Zapomínáš na enthusiast segment. Lidi, co to používají doma často pro nekomerční účely. Takoví nekupují Pro grafiky a HEDT procesory, ale staví to na desktopu, protože tam ty aplikace prostě taky fungují. Běžné desktopové komponenty se dle mých zkušeností dost používají i ve vědě a výzkumu, protože ne vždy jsou peníze na něco lepšího. Klíčové je, aby tam běžela CUDA. A to zatím Nvidia na GeForce neomezuje (krom velikosti VRAM :-)).

Reklama
Reklama