Zpět na článek

Diskuze: Asus TUF Gaming Radeon RX 7700 XT OC Edition 12GB v testu: luxusní chladič za luxusní cenu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

cie kalyl
cie kalyl
Level 1 Level 1
8. 8. 2024 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Karty z řady TUF jsou známé svým robustním a spartánským vzhledem, přičemž pod tímto navenek impozantním designem se skrývá výjimečná kvalita. TUF Radeon RX 7700 XT není výjimkou. Je vybavena masivním chladičem, který i při vysokém výkonu dokáže udržet čip na nízkých teplotách kolem 60 °C, přičemž ventilátory běží na velmi nízkých otáčkách. just click the button

Dancer
Dancer
Level 1 Level 1
3. 4. 2024 09:17 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Dotaz: Je mi jasné, že jde o herní test, ale nešlo by u takových testu přihodit jeden odstavec, který by se týkal třeba rychlosti kódování/dekódování videa. Nemyslím si že jsem jediný, kdo občas grafiku, kterou ve většině případů opravdu používám na hraní, použiji i k něčemu jinému (u mne je to editace videa a následný export). Děkuji za případnou reakci!

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 07:38 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ASUS to opet s cenotvorbou pro Český trh trošičku přehnal řekl bych..

ASUS 7700XT TUF - 13 350,- s DPH

Sapphire 7700XT Nitro+ - 11 353,- s DPH (rodzil 2000,-) (aktualni cena z CZC.cz)

Sapphire 7700XT Pure stoji 10 500,- s DPH (3 vetrakova lepší edice) (uz je skoro 30% lepsi cena)

Osobně nevidím žádný důvod k tomu abych si vuci TOP edici Sapphire priplacel skoro 18% z ceny na druhou nejlepsi edici od ASUS (a skoro 30% vuci stale parádní edici Pulse se 3 vetráky), protoze TOP edice vzdy byla STRIX, kterou ASUS z jistých důvodů ani neudělal :).

Proc tu proboha Adame testujete tyhle totalne nezajimavy karty? Proc neotestujes 7700XT v edici Nitro+, ktera je mnohem, ale mnohem zajimavejsi.. Ted mate za sebou Alzu tak uz asi nebude problem si proste pujcit to co budes chtit, stejne jako to chodi na GPUReport, ktery s Alzou take spolupracuje uz roky a tech grafik testuje mnohonasobne vic nez ty diky tomu..

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
2. 4. 2024 08:31 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Už asi počtvrté bych tě upozornil na to, že GPU Report má grafiky z Alzy hlavně proto, že pro Alzu dělá testy, které vycházejí na Alze. Na to konto má z Alzy i karty, které má Alza na skladech na launch a ke kterým se jinak před koncem NDA u nás nedá dostat.

Nefunguje to tak, že jen proto, že Alza platí nějakou inzerci na PCT, tak nám kdykoliv půjčí cokoliv, na co si vzpomeneme.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) ano nez aby ses snazil sehnat 7700XT ktere maji super pomer cena/vykon a vuci stejne drahe Nvidii nabizeji lepsi vykon i vice VRAM, radsi otestujes uplne tu nejmene vyhodnou edici na trhu, kterou si nikdo nekoupi, to dava naprostou logiku :)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
2. 4. 2024 09:04 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Stratossimo Je tam už otestovaný Pure. Na poměr cena/výkon je výhodnější než to tvý Nitro.

Chápu, že by se ti líbilo, kdybych u Radeonů testoval jenom ty nejvýhodnější karty, co se dají pořídit, ale lidi kupují i ty Asusky.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 09:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) a kde je edice Nitro+? tuhle asusku si koupi opravdu jenom blazen.. proc si priplacet skoro 20-30% z ceny jenom na znacku ASUS v tyhle cenovy kategorii? v TOP segmentu mozna ale rozhodne ne v nizsim mainstremu kde vetsina lidi resi kazdou stovku... 7700XT TUF je dneska nejdrazsi 7700XT na ceskem trhu a to jeste s velkym naskokem, coz si ale vubec nezaslouzi.. nijak svym zpracovanim nevynika, aby si tento priplatek oduvodnila.. a to se jeste nejedná ani o TOP edici tohoto výrobce, coz je a vzdy byla edice STRIX..

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 09:14 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Stratossimo jaj honzíku, kdyby se dělali testy jen na karty, co si lidé koupí, tak AMD z testů vypadne. Prodalo se jen 260+kusů 7700xt všech edic od vydaní na Alze.
zatímco 4060ti v jen 8gb edici prodala přes 600..😂

ps. už dlouho tu nebyly zbytečné kecy o " top 10" prodávaných karet v čr..
koukal si, jaké karty jsou top 10, když už si byl na czc? :D :D
jak na czc, tak alze je 8 z 10 top "prodavaných" karet zelených, ajajj 😗

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Darth36 ale ked mu to pasuje, cesky trh ho nezaujima. ale este i v nemecku idu nvidie na dracku, preto uz kazdy den nedava statistiky z nemecka 🤣🤣🤣

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 11:15 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @JankoBelnicek nerekl bych :) Week 12/2024 https://pbs.twimg.com/media/GJs25ZNWAAEqkVN?format=png&name=4096x4096 AMD ma stale nad 50% podil v prodejich. Jelikoz se AMD pohybuje nad 50% defakto skoro 3/4 posledniho roku neni moc duvodu to neustale pripominat... takzvane "vse pri starem" ohledne GPU stale je na prvním miste v prodejnosti 7800XT a to uz defakto 6-7 mesicu v rade.. coz je asi rekord co se jakykoliv grafice povedl za poslednich 5 let.. zadny jiny model se na prvnim miste tak dlouho nedrzel.. na 3. miste prodejnosti je 7900XT

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 11:48 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Stratossimo "Jelikoz se AMD pohybuje nad 50% defakto skoro 3/4 posledniho roku " lež, to nemá ani v Mindfactory, aka 1 shop, kde amd je schopné něco prodat :D :D rekord to samozřejmě není, 4070 to držela mnohem déle tam, a rekord nikdo nehlásal.

Ale je krásně vidět, jak ten malinkej shop nemá ani trochu váhu na trh - na steamu stále není tolik vlastníků 7900 xt / 7800 xt, aby měly karty vlastní kolonku :D :D :D

ale krásně ignoruješ ty české čísla a tvé slavné top 10 tabulky, šašulko náš

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Stratossimo ale mna nezaujima maly eshop v nemecku ako mindfactory, skor velky hraci media markt, saturn, alza nemecka, amazon, kde bezny nemci a rakusania nakupuju.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @JankoBelnicek maly eshop kterej je schopnej prodat skoro 10tis grafik tydne? :) to neproda CZC/ALZA za celej rok :)

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 13:19 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Stratossimo myslíš těch 3650ks /týden průměrně?

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
2. 4. 2024 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Stratossimo Zase ty tvoje počty. Deset tisíc v jednom týdnu do roka fakt není totéž co deset tisíc grafik týdně. :D

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) to nic nemeni na faktu ze jsou toho schopni logisticky a uz to dokazali, naky cesky CZC i ALZA sou vuci nim trpaslici

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @casperdeluxe jaky prumerny cisla ma CZC? :)

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Stratossimo To nevím., Ty tu házíš číslama 10000/týden. Tak tě jenom hážu do reality

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
2. 4. 2024 13:59 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Stratossimo Alza je trpaslík se třikrát většími tržbami tvl.

https://ecommercedb.com/store/mindfactory.de

https://ecommercedb.com/store/alza.cz

Jestli ne víc, nemám ánung, jak to počítají. Slovenská podle té databáze dělá pomalu to, co mindfactory v Německu.

https://ecommercedb.com/store/alza.sk

Už jsem ti to psal jednou, ty seš buď sklerotickej, nebo uplně... zapomnětlivej.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 14:09 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) Honzik Belka je sociopat a psychopat, ktory si sem chodi vynucovat pozornost... sral ho pes, vela ludi uz tieto "zaplevelene" diskusie ani necita

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 14:41 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) a kolik proda ALza grafik mesicne? :) Alza jaksi prodava skoro vsechno neni to cistej obchod na pocitace.. prodavaj i sperky a vsechny mozny nemozny chujoviny od rejce, lopaty i po sampony :) to nemuzes srovnavat ja se ptam ciste na srovnani cisel prodeju grafickych karet..

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @RickyAFF napodobne

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Stratossimo Tak nám předlož ty čísla. A předlož nám i čísla z číny, japonska, USA, jižního súdánu.... no zkrátka celého světa.

Jooo a abych nezapomněl. Alza prodává do firem a CZC ne jak jsi psal že? A co MF? Protdává do firem nebo je to čistě obchod pro koncáky?

Předpokládám, že odpověď si jako obvykle necháš pro sebe....

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 14:49 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @casperdeluxe ptali se se na statistiky mindfactory ja vam je dal :) nevim co tu dal resite.. pouze jsem reagoval na koment pana JankoBelnicek

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Stratossimo psal jsi 10000ks týdně. Já jsem ti napsal, že to není 10000, ale 3650. Ty sem hodíš dotaz,m kolik jich prodá alza.... proč nenapíšeš něco ve smyslu: sorry jsem debil a vymýšlím si?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 14:54 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @casperdeluxe cti pozorne.. "maly eshop kterej je schopnej prodat skoro 10tis grafik tydne? " oni na tuhle metu opravdu dosahli minuly rok, staci se podivat na graf prodanych kusů za cely rok 2023..

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 15:03 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Stratossimo ty ko*** ja som ti pisal, ze ma mindfactory nezaujima, ako ti to pisem zakazdym, aspon raz tyzdenne. uz si to ty magor zapamataj

a urobil si dnes zo seba uplneho ko****
tvojim vyhlasenim, ze 4k je skoro to iste co qwhd 🤣🤣🤣🤣🤣**

Syedie
Syedie
Level 29 Level 29
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 15:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Stratossimo Choď do piče se svým německým shopem :D

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
2. 4. 2024 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Stratossimo Ne. Prodat deset tisíc grafik týdně znamená prodávat každý týden deset tisíc grafik. Ne prodat v jednom z 52 týdnů v roce 10 tisíc grafik a v ostatních něco mezi dvěma a čtyřmi tisíci.

Krejza
Krejza
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
3. 4. 2024 06:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Twe, zdá se mi to? Ty jsi normálně napsal, že tahle AMD stojí za hovno.

Ale.... když už jsem ti chtěl gratulovat, že jsi učinil osobnostní pokrok, přišle poslední odstavec a navezení se do Adama, opět, za něco, co ti bylo již několikrát vysvětleno. Škoda, rozjeto jsi měl pěkně.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 4. 2024 09:01 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krejza @Krejza AMD rozhodne ne, spise ASUS v edici TUF.. 7700XT za cenu lehce pres 10tis je stale mnohem lepsi koupe nez 4060Ti 8GB v podobny cenovy relaci

Majky666
Majky666
Level 30 Level 30
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
1. 4. 2024 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chybí mi tu komentář od jisté osoby. To už dostal banána? 😁

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
1. 4. 2024 23:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Majky666 @kamilfingr zrejme dnes trávil čas šibačkou po dedine a unavený zaspal.. hned v utorok skoro ráno je tu ako na koni, svieži a s plnou hubou superlatívov (sračiek) o AMD

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 00:54 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @RickyAFF Je to tak, jelikož si neumí zapamatovat celou básničku a jeho intelekt dovoluje pár slov za hodinu, stál tam tak do 10 večer, + samotřejmě jak je ošklivej a slabej dostal šlehanec spíš on od každé děvčice, co obtěžoval 😂

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 05:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Majky666 @kamilfingr este stale rozmysla, cim by tuto kartu oproti 4070 vychvalil.

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
2. 4. 2024 21:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @JankoBelnicek na 4070 ta karta nemá jak výkonem spotřebou prostě vším je lepší 4070

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 4. 2024 09:02 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Tom2308 vuci 4070 je cenove mirena 7800XT a ta je mnohem lepsi koupe, ma lepsi vykon i vic VRAM.. nebo rovnou koupit 7800GRE ta je jeste lepsi a ted s novymi ovladaci jde pretaktovat skoro az na uroven 7900XT coz je pecka za ty penize

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 4. 2024 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel pozor čtenáři, vyšší výkon nemá, jedná se o lež.
GRE taktéž nejde přetaktovat "skoro" na uroven 7900xt, karta narazí na bandwith a v realitě není o moc výkonnější, než 4070s.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 4. 2024 10:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratossimo Ohledne taktovani 7900GRE s novymi ovladaci co jeste vic povoluji OC mas zde: https://diit.cz/clanek/amd-ma-zaplatu-na-taktovani-pameti-radeonu-rx-7900-gre-bez-aktualizace-biosu?fbclid=IwAR0cM0bkU-RTzuqPKNZ1D-8_MRLYrj9Ghoj2kxGY8yEBKVI9-yp_e__bTlU_aem_AagE__34iGNFmMqbbDWrIguRuIug9DwqXMTm5rsJD0wOFp55wtp1XArviYAGQIRiJKFeh2MQxsN1XIBXtyQwAxoT jako bejt 3-4Fps pod 7900XT s grafikou za 15-16tis to je proste pecka..

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 4. 2024 11:11 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratossimo uz po nekolikate prosim, neposilej amatery z gpu report, a posles clanek, co odkazuje na techpowerup recenzi "fixed" karty, kde má 7900xt prumerne o 17% lepší vykon, blbe :D :D

https://tpucdn.com/review/powercolor-radeon-rx-7900-gre-hellhound/images/relative-performance-3840-2160.png

a jen 5% víc, než 4070s v avg fps, 1% lows maji na stejné urovni.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 4. 2024 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Darth36 diky amaterum z GPU report zacal vubec PCT spolupracovat s Alzou :)

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 4. 2024 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratossimo však ani nevíš, jak ta spolupráce probíhá :D pepicku

CertaVeritas
CertaVeritas
Level 20 Level 20
2. 4. 2024 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Majky666 @kamilfingr netrvalo to asi 24 hodin a uz tu diskusiu zasral svojimi vypatlanymi nezmyslami :D Nabuduce staci pockat, on si sem cestu najde.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CertaVeritas @CertaVeritas Polovina viny jde za těma idiotama co na něj pořád reagujou.

Pitch@
Pitch@
Level 0 Level 0
1. 4. 2024 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

# Skvely clanek, jen zrovna AMD v grafikach moc nefandim, proste jsem zazil nastup "Catalyst" appky a od Gainward 9542-Bliss HD4870X2 2GB, jsem si od AMD nic radsi nekoupil... zere to, topi to,rve to a staaaaaavalo to dost nervu... a ruku na srdce, kdo si tady z tech pisalku zapina Rt? :D v multacich je to naprd, tam se kazde fps pocita a na single... to unavuje hrat sam,ne?

pepaZdepa
pepaZdepa
Level 35 Level 35
1. 4. 2024 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pitch@ @Pitcha děkujeme za komentář a prosím naber kurs smer pitcha ;)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
1. 4. 2024 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepaZdepa @pepaZdepa-1 takze asus 7700xt je presne vyhodna grafika pre teba. gratulujeme :D

pepaZdepa
pepaZdepa
Level 35 Level 35
1. 4. 2024 21:19 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepaZdepa @JankoBelnicek 7700xt je pro opice kopnute pres Dunaj ;)

Pitch@
Pitch@
Level 0 Level 0
2. 4. 2024 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepaZdepa @pepaZdepa-1 Ten tvuj nick taky za moc nestoji Pepicku, ale hodil by se komentar k tematu, nez "vykal mimo misu"

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
1. 4. 2024 23:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pitch@ @Pitcha mrknul jsem do nastavení a ve všech hrách mám RT zapnutý. U 4070 Super se o nic nestarám. Nainstaluju hru, hraju a o nic se nestarám. Užívám si super zážitek prakticky v každé moderní hře.
Spíš se zeptej, kdo si ho vypíná. A odpověď je zcela jednoduchá. Každý kdo má Radeon. 😉

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @urbis83 nechci ti brat iluze ale 4070Super nema moc vykonu na to aby mohla mit ve vsech hrach zapnuty detaily i RT na max v nakym 2K rozliseni.. v nekterych se uz bez upscalingu proste neobejdes.. Vsak ani 4090 nema dneska dostatek vykonu na to aby dala vsechny hry ve 4K s maximalnimi detajly + RT, viz poslední vysledky vykonu s Diablo 4 kde tuhle hru s RT nerozjedes ve 4K vse na max ani na 50fps+ na RTX 4090.. RT proste uzira stale brutalni porci vykonu a ne kazdej na tohle hodla pristoupit.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratossimo upscaling je cesta, vám to dojde u AMD až pár let, pokud se FSR někdy aspoň trochu přibliží DLSS 😂

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Darth36 cesta je delat hry s lepsi optimalizaci tot vse...

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
2. 4. 2024 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratossimo Myslíš s horší grafikou. No, to není tak těžký.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratossimo tak to tím padém stačí sebrat AMD gamingu hry, co má pod sebou, a hned bude lépe :D :D :D

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 11:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Adam Vágner (pctuning.cz) nativ je horsi grafika nez upscaling? :) proc teda vsichni pari v nativu a nepouzivaji upscaling neustale? :)

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 12:09 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratossimo co to meleš,že nikdo nepoužívá upscaling.Kdyz belka nepoužívá upscaling neznamená to že ho nepoužívá nikdo,já ho používám a s 4k monitorem ho budu používat ještě víc.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratossimo neplácej mi tu hovadiny. Za prvé, 4k nemám. Hraju na OLEDu 3440x1440. Veškeré nastavení nechávám v defaultu a vše si nechávám spravovat v aplikaci od Nvidie. Nikdy neřeším jakou kvalitu mám nastavenou. Jestli medium nebo max. Takové věci mně nezajímají. Chci si zahrát hru a ne si hrát s nastavením. A v Nvidii vědí jak co poladit, aby hra byla plynulá a můj zážitek byl maximální možný. Neznáš ani mou skladbu her. Zrovna Diablo mně vůbec nezajímá. Battlefield 2042, Cyberpunk, RDR2, Starfield, NFS Unbound a všechny díly série Metro. To jsou aktuálně hry, které hraji. A můžeš hádat, kolikrát jsem musel něco řešit. Nikdy nic.

Tak si ty svoje nesmysly, analýzy, statistiky a další moudra nech laskavě pro někoho jiného. Konkrétně ty a ty tvoje příspěvky tady, byly důvodem, proč jsem si před dvěma měsíci nekoupil 7800XT do nově stavěného PC jen na hry a raději vzal mnohem dražší Nvidii.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @urbis83 takze si to shrnme..

monitor mas 3440x1440 tedy vice mene uz skoro 4K rozliseni, grafiku mas RTX 4070 Super 12GB tedy takovej stredni mainstream na dnesni pomery Nvidie.. Ve vsech hrach mas zapnuty Ray tracing a to i vcetne hodne narocnyho CyberPunk nebo Metro... Pokud se podivame na testy v techto hrach po zapnutí RT, tak bez aktivniho DLSS si proste neskrtnes.. Ve finale teda ani nehrajes v 3440x1440 ale v mnohem nizsim rozliseni s nizsi kvalitou obrazi a ani o tom nevis :) Pokud chces hrat hry v plynulem stavu a je ti vice mene jedno jak je hra nastavena, tak sis asi mel poridit spise PS5 za 10-12tis a mel bys to samy za mnohem mene penez.. Pokud si nekdo koupi herni PC za 30-40tis tak ho v 99% zajima jak ma hru nastavenou a v jaky kvalite ji ve finale hraje...

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 13:03 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @karel88l kdo ma doma highend PC a zaplatil za nej celkem dost penez chce hrat v maximalni kvalite a ne v nizsim rozliseni nez ma na monitoru :) kdo neresi kvalitu obrazu koupi PS5 za 10tis a je vysmatej..

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 13:28 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratossimo Tvl ty seš fakt normálně technologicko lidskej odpad....
Tak si to shrneme:
"monitor mas 3440x1440 tedy vice mene uz skoro 4K rozliseni "

Tááákže.
3440x1440 je 4.953.600 pixelů
3840x2160 je 8.294.400 pixelů
To je asi o 67,4% více. Takže borec má skoro 4k rozlišení? Ty mě fakt bavíš...

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 13:42 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @casperdeluxe ta karta je na tohle rozliseni proste slaba jak velikosti VRAM tak i vykonem zvlast s RT.. se podivej kolik ma 4070 s RT na max v nativnim 1440p treba v takovym cyberpanku.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @casperdeluxe je to idiot. Evidentně vůbec nechápe, co jsem mu napsal. Napsal jsi mu to pěkně, ale jeho možnosti chápání mu nedovolí to zpracovat. 😉

Takový blábol o PS5 neřekne ani smrad ve druhé třídě ZŠ, který nic jiného než konzoli nikdy neviděl.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 14:02 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratossimo co to tu meleš ty šašku? Jakej výkon? Já ti o výkonu nic nepíšu. Reaguji na tvůj výrok - "monitor mas 3440x1440 tedy vice mene uz skoro 4K rozliseni " To je prostě naprostá lež. Vždyť je tam rozdíl více jak 67% ty vole

Jinak já mám PC asi za 100k a tak nějak neřeším, jak mám hru nastavenou.... A evidentně urbis83 taky ne

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 14:05 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratossimo se 4k monitorem mi spadly fps v cyberpunku o 50% proti wqhd takze to neni ani nahodou "skoro stejne",nelzi prosim..

Jak ty rikas kdo ma high end tak chce hrat vse na max,takze si pak treba taky chce zapnout RT v cyberpunku,aspon ja to tak mam,takze mluv za sebe a ne za "vsechny".

Nehlede na to ze nekomu nestaci jen 60fps a upscaling a frame gen je proste berlicka jak dosahnout vyssich fps teda rekneme radsi pocitove plynulosti,pri minimalni ztrate kvality.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @casperdeluxe on ale psal ze ma RT vzdy zapnuty coz je blbost.. kdyby mel vsechno na max vcetne RT tak mu to ta grafika nemuze utahnout v nativu zvlast takovej cyberpunk..

Syedie
Syedie
Level 29 Level 29
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratossimo Zároveň taky píše, že sice RT zapnutý, ale taky jede přes Nvidia Experience a ta pravděpodobně DLSS zapíná.

Navíc, já chápu, že tvůj mozeček je silně omezenej, ale pusť si z nějakého ověřeného zdroje rozdíly v Nativu a v DLSSku Quality :D když si nevezmeš lupu, tak nepoznáš rozdíl.

Jasně, ty hraješ někde z gauče (pokud vůbec, spíš už jen teroruješ internet svou demencí) na svém 4K monitoru od kterého si beztak dva metry, takže co řešíš? Máš AMD grafiku - takže seš rád, když ti hra po deseti minutách necrashne či se ti dokonce vůbec spustí po aktualizaci windowsu.

"Všichni hrajou v nativu" To je další lež. Všichni chtějí spíš 100+ fps než to, že neuvidí o jedno stéblo trávy více ostře.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 14:55 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Woody159 jenomze on ani nevi ze ma DLSS zapnuty :) takze rozhodne nehraje se vsim na max.. ono jaksi uz z logiky veci na tohle rozliseni neni naka 4070 Super 12GB delana.. to je grafika max na 2K.. na to rozliseni co on ma by byla idealni naka RTX 4080 Super.. ale ani ta by to asi nedala se vsim na max + RT bez DLLS.. bohuzel.. Nvidia v soucasny dobe proste na tohle nema vykon kolikrat ani s RTX 4090

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratossimo Není to to hloupé, furt psát potom, co nevíš ani, jak to rozlišení funguje? :D
DLSS je pýcha nvidie a něco, čeho se AMD roky snaží dosáhnout, proč by to vypínal?
kor když rozdíl DLSS vz rozmazaný TAA je minimální, zatímco takový pathtracing toho udělá mnohem víc :D

to jsou věci, které si jen tak na amd nečuchneš ještě dlouho popleto.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratossimo "enomze on ani nevi ze ma DLSS zapnuty 😌 takze rozhodne nehraje se vsim na max.. "

A není to krásný? Nainstalovat, hrát, neřešit.... Navíc on nic nepsal o tom, že hraje na max. Psal, že se podíval a má ve hrách RT zapnuté....

A co to tvoje skoro 4k? kontrolní otázka...
K jakému rozlišení má WQHD blíž?
a) 4k
b) QHD

CertaVeritas
CertaVeritas
Level 20 Level 20
2. 4. 2024 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @casperdeluxe Ako vidis je to lobotom. Zase raz rozputal rodeo demencie tu v komentaroch a sam sa niekolko krat strelil do nohy . Jeho "mas 3440x1440 tedy vice mene uz skoro 4K rozliseni" si krasne zostrelil zxa par sekund algebrou z prveho stupna zakladnej skoly. Jemu chybaju co i len zakladne vedomosti z matematiky. Pomlcime o akychkolvek realnych znalostiach k diskutovanym veciam.

@Stratossimo Nechces tu uz zo seba prestat robit saska? Akceptuj ze ludia bezne DLSS a dalsie funkcie pouzivaju k plnej spokojnosti. Nemas znalosti ani argumentacne schopnosti, aby si tunajsie osadenstvo presvedcil o opaku. A pri tebe uz zo zasady nemas pravdu a mylis sa.

Dilinozravec
Dilinozravec
Level 30 Level 30
2. 4. 2024 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratossimo A co tak tvoja velikost udu? Lebo poslednych 7 rokov melies ho...vna, A je asi len jedna moznost ako pomerat AMD vs NV.

Ladislav Jager
Ladislav Jager
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @urbis83 No musím se omluvit skoro sem si slíbil že nebudu číst diskuze ale ..

Mám doma AMD grafiku nainstaloval sem ovladače spustil hru a světe div se jede. Dokonce jede i RT sice ho mám nastaven na vypnuto v defaultu ale jen pro to že mé oči nepoznají moc rozdíl a za tu spotřebu navíc mne ty efekty nestojí. Vypínal sem to i v době kdy sem měl NV kartu tam to taky zvedalo spotřebu .Měl sem doma půjčenou pro zajimíavost i Intel ARC 770 a světe div se zapnu hru a taky jede dokonce oba výrobci mají podobnou správu detailu můžete si vybrat volbu pro co nejvyšší výkon nebo nejvyšší grafický zážitek a o nic pokud nechcete se nemusíte starat.Otázka zní pokud se o nic nechcete starat proč máte PC? To si vážně myslíte že ostatní tyto funkce nemají? Jinak každý správný borec má jen jednu tu správnou značku a tou je Nvidia. Tedy alspoň podle zdejšího fora ale procesory ty vám nesmrdí od AMD. No já jen dodám že bude super pokud se na trh s grafickými kartami pro hráče AMD a Intel vykašlou řeknou že to nemá cenu a Nvidia vám to pak dá sežrat není konkurence tak si pořádně zaplať a low end karta bude třeba stát 18k a zvedání výkonu mezigenerační bude jen kosmetické.

n3v3r3k
n3v3r3k
Level 38 Level 38
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
1. 4. 2024 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

asi nejvíc zbytečná karta součastnnosti.

pepaZdepa
pepaZdepa
Level 35 Level 35
1. 4. 2024 17:02 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@n3v3r3k @n3v3r3k tato 7700XT a rozdíl +2000Kč vs 7900GRE...

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
2. 4. 2024 04:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@n3v3r3k @n3v3r3k Tak ještě je tam Radeon RX 7600 XT. 😇

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@n3v3r3k @n3v3r3k tak ostatni edice 7700XT uz stoji mnohem mene a ty uz smysl maji, hlavne vuci 4060Ti 8GB, si vem ze takova obycejna Gaming Gigabyte edice 4060TI 8GB stoji 11 500,- s DPH na CZC, ovsem TOP edice Nitro+ od Sapphiru 7700XT 12GB stoji 11 300,-, lepsi 3 vetrakova edice Pure stoji dokonce 10 500,- s DPH. Jako Adam zde opet testuje asi nejmene vyhodnou 7700XT na trhu jaka jde vubec sehnat :) podle me totalne zbytecny test a ztrata casu

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo "podle me totalne zbytecny test a ztrata casu " ano, jako vždy u AMD

CertaVeritas
CertaVeritas
Level 20 Level 20
2. 4. 2024 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo RX 6800 - obdobny vykon pri obdobnej spotrebe za menej penazi nez aj lacnejsie modely 7700XT. A 16 GB VRAM namiesto 12 GB. => 7700XT = zbytocna nepredajna mrdka.

"podle me totalne zbytecny test a ztrata casu" - Ako poukazal darth, toto plati pre vacsinu GPU od amDD.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 4. 2024 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @CertaVeritas pokud je podle tebe 7700XT neprodejna mrdka tak co je teda drazsi RTX 4060Ti 8GB za jeste vic penez? :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 4. 2024 10:10 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo velmi dobre celosvetovo predavana karta. ked si kupujes ferrari, pocitas s tym, ze zaplatis viac ako za daciu. a ludia si kupia radsej to drahsie auto, ako sa trapit s tym lacnym. ale lepsie si je priplatit za ferrari 4070, nech uz ma poriadny motor. je to lepsia qhd karta ako dacia 7700xt.

ferrari i doporucuje na fhd 4060ti na qhd 4070 a na 4k 4070ti super/4080

a kdo nema na ferrari, kupi si daciu , a vozi sa na nej, jednoduche.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 4. 2024 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @JankoBelnicek nazvat grafiku jako je 4060Ti ferrari to chce koule :)

CertaVeritas
CertaVeritas
Level 20 Level 20
1. 4. 2024 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Recenzia dobra ako vzdy, ale 7700XT je absolutne nezaujimavy a divne pozicionovany model od amd. Non-XT 6800 je rovnako vykonna a lacnejsia. Spotrebu maju podobnu a 6800 ma dokonca 16GB VRAM oproti 12 GB tu.

A ako vieme od cerveneho guru, velkost VRAM je jedno zo zakladnych hodnotiacich kriterii gpu. Ked ma lacnejsia grafika amd viac vram ako drahsia nvidia, je to obrovsky problem v neprospech nvidie. V tomto pripade to teda plati dvojnasobne. Pri existencii lacnejsej RX 6800 s rovnakym vykonom a 16GB VRAM je 7700XT zbytocna nepredajna mrdka.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 09:28 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CertaVeritas @CertaVeritas tak ono pekny edice 7700XT 12GB sezenes klidne o skoro 30% levneji.. tohle je nejdrazsi edice na trhu s brutalne spatnym pomerem cena/vykon.. ASUS to proste opet napalil do nesmyslů a ceka zda to lidi budou kupovat nebo ne..

CertaVeritas
CertaVeritas
Level 20 Level 20
2. 4. 2024 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo absolutne nic to nemeni na tom co som napisal.

RX 6800 - obdobny vykon pri obdobnej spotrebe za menej penazi nez aj lacnejsie modely 7700XT. A 16 GB VRAM namiesto 12 GB. => 7700XT = zbytocna nepredajna mrdka.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 4. 2024 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @CertaVeritas a co je teda u tebe jeste mnohem horsi 4060Ti 8GB? Utra mega Mr...? :)

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
1. 4. 2024 14:37 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechci rýpat, ale zase Asus a ještě navíc Radeon, zív, to snad ani nestojí za námahu se s tím prcat :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
1. 4. 2024 15:13 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 ale cobole, ty rypat chces. nemozu dookola testovat to iste, treba info zo vsetkych taborov. a aby ludia vedeli, ze sa to kupit neoplati.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 4. 2024 09:30 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 hele souhlasim ASUS posledni dobou je u Radeonů totalne nekonkurenceschopnej.. Obcas se nekde vyplati v akci edice DUAL ale jinak je to bida.. Osobne nechapu co timto sleduji, driv stala STRIX skoro stejne co NITRO+ od Sapphiru viz doba RX5000/6000 ale co predvadeji s radou 7000 je neskutecny, STRIX radu odepsali uplne a TUF radu ve vetsine pripadů totalne prepalili cenove..

Dilinozravec
Dilinozravec
Level 30 Level 30
2. 4. 2024 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Po ASUSe, bude nasledovat MSI, potom, Palit, potom....... dalsi a dalsi az ostane iba jedinecne AMD, a budes si kupovat karty priamo od FABu ako rozky z miestnej pekarne, a ktore za kazdych okolnosti mysli iba na uzivatelov a ich penazenky :P Sa uz kurw.......a uvedom, ze cielom kazdej, podotykam kazdej firmy je produkovat zisk a je uz jedno akym sposobom!

Dilinozravec
Dilinozravec
Level 30 Level 30
2. 4. 2024 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo A preco tak asi? Lebo AMD je iba nepodarene, a uz nepomoze ani monstrozny chladic. A preco sa nerobi STRIX? odpovedal sy si sam.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 4. 2024 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Dilinozravec nepodarene? Rada 7000 se prodava mnohem lepe jak 6000, vsak AMD narostly dodavky GPU v minulem roce o vic jak 100%.. 7000 je tak prodejne uspesna ze RX 7800XT se drzi poslednich 6 mesicu na prvnim miste prodejnosti na Mindfactory.de.. Takze vice mene ASUS k tomuto kroku rozhodne nevedlo to ze by se AMD karty spatne prodavaly.. Spise je to GPP 2.0 :) protoze MSI i GB i ASUS ve stejny okamzik zrusily TOP edice s cipy od AMD, nahoda? nemyslim si

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 4. 2024 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo
"Rada 7000 se prodava mnohem lepe jak 6000 "
Lež. za 6000 řady se AMD v jednu chvíli podařilo 24% trhu.
7000 serie je tak "uspesna" ze stale nema ani 1% na steamu, 7800xt bohuzel mindfactory nezachrani, v asii se nevejde ani do top 50 prodanych karet mesicne.
6000 serie potahala AMD, vlastne hlavne diky cryptu, a i tak potom, co se prodalo vse, co amd udelalo, to nvidii nic neudelalo.
"protoze MSI i GB i ASUS ve stejny okamzik zrusily TOP edice s cipy od AMD, nahoda? nemyslim si"
AMD oznámí, že 7000 serie ma HW bug a nedokáže plnit předurčený výkon - top edice nemají smysl.
Náhoda? nemyslím si.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 4. 2024 10:53 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Darth36 neni to lez, v minulem roce stouply prodeje AMD o vic jak 100% a 7800XT se drzi uz vic jak pul roku na prvnim miste prodejnosti v Mindfactory.de coz se zatím zadny karte na tomto eshopu nepovedlo. vice mene v TOP5 se tam velmi dlouho drzi i 7900 rada.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 4. 2024 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo "oz se zatím zadny karte na tomto eshopu nepovedlo " další lež, 4070 byla déle na topu.
Ano, amd stoupli prodeje o dost, ale protože začala rok s téměř 10% trhu :D :D po úspěšné 6000 serii totiž přišla katastrofa s názvem rx 7000, která se ani zdaleka nedostane na 24%, co dokázala 6000 serie.
A jak už jsem řekl, jeden menší eshop v německu bohužel pro AMD nic neudělá, když mnohem větší eshopy prodávají hlavně nvidie a ve větším množství :D :D
100% více prodejů, a nestačí to ani na 20% trhu? tak to nvidie asi prodala velikej randál dle tvé logiky vid :D pepane

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 4. 2024 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Darth36 to rozhodne nebyla projdi si vysledky.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 4. 2024 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo byla, cpali jsme ti to tu dlouho pepku :D a dokonce se ji to povedlo celkem po svete, proto ma tak velky % trhu oproti malinké 7800xt.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
8. 4. 2024 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Darth36 tak jaka jina grafika se dokazala drzet vic jak pul roku na prvnim miste prodejnosti a kolikrat klidne s 2-3x vetsim naskokem nez druha v poradi?

Reklama
Reklama