Zpět na článek

Diskuze: Test grafiky Asus TUF RTX 5080 O16G Gaming: Pro hraní ve 4K rozlišení

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

polodebil
polodebil
Level 16 Level 16
17. 2. 2025 22:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teda takhle průserovej launch snad tady ještě nebyl.

seltino
seltino
Level 35 Level 35
15. 2. 2025 08:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak Alza uz rusi objednavky lidem co predobjednali 5080tky za 30k. Vcera ji zrusili kamaradovi, co ji objednaval hned na launch v 15hod. kdyz jeste svitila skladem.

MrGodlike
MrGodlike
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 2. 2025 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @seltino a mel ji zaplacenou?

seltino
seltino
Level 35 Level 35
16. 2. 2025 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrGodlike @MrGodlike ne nemel, ale druhemu ji taky zrusili na Aorus Master 5080 za cca 42k z duvodu nezname dostupnosti zbozi.

MrGodlike
MrGodlike
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 2. 2025 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrGodlike @seltino ok.dik. já mám taky objednáno za 30..ale platil jsem to radši dopředu...tak jsem zvedav..termín tam nemám..

Darim
Darim
Level 20 Level 20
16. 2. 2025 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @seltino však za 30 to byl únorový April, můžou si ji objednat znovu,ale za 40😂

seltino
seltino
Level 35 Level 35
16. 2. 2025 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darim @Darim druhemu kamaradovi zrusili objednavku na kartu za 42k z duvodu nezname dostupnosti 😉

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
14. 2. 2025 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darim @Darim pozdě, 5080 se prodává více, než 4080 😁 lidé si evidentně klidně risknou, když není konkurence.
ale koukám zase ROG Loki PSU, to už je snad pátý případ tehle psu řady.

Darim
Darim
Level 20 Level 20
16. 2. 2025 05:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 jak se můžou prodávat víc, když nikde žádný nejsou a skoro nebyly?Nebo to bylo se 4080 ještě horší? Už si to nepamatuju.

seltino
seltino
Level 35 Level 35
16. 2. 2025 10:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darim bylo to podobné, ono vyrobit a přepravit na launch dostatečný počet karet aby se uspokojila celosvětová poptávka není nic jednoduchého, když si vememe že se celosvětově ročně prodá okolo 250 milionu karet tak těch vyrobených karet na launch by muselo být miliony. Také je potřeba si uvědomit, že na Nvidii se stojí 10x delší řada než na karty od AMD a proto jich musí na launch vyrobit 10x více než AMD aby uspokojilo své kupce. Amd jich na launch zdaleka tolik potřebovat nebude, když si 1 člověk z 10 koupí AMD a zbytek NVIDII. Nicméně já svou bývalou Aorus 4080 waterforce koupil skladem na CZ shopu měsíc po představení 40tkové řady před vánoci 2022, ikdyž tehdá pokud se nepletu se nejprve začla prodávat 4090tka a 4080tka vyšla o něco později. Věřím, že tak za měsíc se situace okolo 50tkové řady uklidní, ono to naplánování prodeje a hned začínající čínský nový rok nebylo uplně nějšťastnější. Jina kjen pro srovnání cená té Aorusky byla 39500kč, dneska stejná Edice v 5080tce je 47k

Darim
Darim
Level 20 Level 20
16. 2. 2025 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @seltino teď jsem nepochopil, proč sem taháš AMD, když debata o nich vůbec není,je primárně o prodeji 5080 a 4080.

seltino
seltino
Level 35 Level 35
16. 2. 2025 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darim pouze jsem poukazal na kolik toho musi vyrobci dodat na kram. Kdyby bylo konkurencni prostredi a pomer zakazniku rekneme 50 na 50 tak by nebyl ten launch takovy problem 😉

uni1
uni1
Level 37 Level 37
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
14. 2. 2025 05:27 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Vypadá to vcelku na paritu. Ten test má ale bohužel dost nejednotnou metodiku (a to už na úrovni výběru HW), tak se dost obtížné hledají parametry k srovnání🤦🏼‍♂️

Over all - další tvé představení, nic víc 😢

Syedie
Syedie
Level 29 Level 29
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
14. 2. 2025 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@uni1 @uni1 Když už píšeš anglicky, tak je to "overall" v tomhle významu.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
14. 2. 2025 10:44 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@uni1 @uni1 doporučuji naučit se anglicky a pak si teprve vymyslet, proč amd kašle na hráče a karty mají špatný výkon v již podporované hře díky ovladačům. Však nevadí, až hra vyjde, pošlu hezky tabulku, ty zas budeš mlčet, protože na to nebudeš mít nic, a jedeme dál.
Další představení "low end 1070" šaška aka bělka 2. Prej parita, stejná lokace a karta má o 20-30 fps méně, než nvidie :D :D děkujeme

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
14. 2. 2025 08:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Miestne červene komando hra na ich tragických kartách len staré hry predsa 😉

Grew
Grew
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
14. 2. 2025 09:58 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Proc se porovonava rtx 4070 Super s rx 7800 xt, kdyz MSRP rtx 4070 Super = $599, rx 7800 xt = $500 a rx 7900 GRE = $550, pricemz v soucasnosti u nas ty grafiky stoji cca od 18.000Kc za rtx 4070 Super, od 13.000Kc za rx 7800 xt a od 16.000Kc za rx 7900 GRE. Takze kdyz by se mela rtx 4070 Super porovnavat s nakou kartou od AMD, tak mi dava vetsi smysl ji srovnavat s rx 7900 GRE, ktera je stale o $50/2000Kc levnejsi. Stejny MSRP $500, jako rx 7800 XT ma/mela rtx 4060 Ti 16gb (soucasna cena na ceskym trhu cca 12.000Kc), jak by asi dopadlo to porovnani?

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
14. 2. 2025 10:42 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Grew @Grew tady nejde o to, co se porovnavá, ale o to, že zoufale dochází amd dech a výkon v nových hrách. porovnani i tak by vychazelo lepe pro zelené, protože i gre v dnešních hrách prohrává s 4070s.
https://tpucdn.com/review/kingdom-come-deliverance-ii-performance-benchmark/images/performance-2560-1440.png
https://tpucdn.com/review/spider-man-2-performance-benchmark/images/performance-2560-1440.png
https://tpucdn.com/review/silent-hill-2-fps-performance-benchmark/images/performance-2560-1440.png
stejně jako 7900xtx prohrává/je úrovni s 4070tiS.

Grew
Grew
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
14. 2. 2025 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Grew @Darth36 Tak jestli nejde o to, co se porovnava, tak rovnou muzem porovnvat rtx 4060 8gb s rx 7900 xtx a podle toho vyvozovat, ze AMD dela lepsi grafiky, nebo jak mam chapat to tvrzeni "nejde o to, co se porovnavá"? A nevim, jestli se da rict, ze rx 7900xtx prohrava s rtx 4070 Ti Super, zvlast, kdyz mi posles graf, kde ty karty jsou cca na stejne urovni, pricemz rx 7900 xtx je o trosicku lepsi, pricemz ty grafiky v soucasny dobe stojej velmi podobne... (cca 22500Kc za nejlevnejsi rtx 4070 Ti Super vs cca 24.000Kc za rx 7900 xtx). Plus za me za 1. jde primarne o prumerny vysledek tech karet, nez jen o vysledek v jedne (par) hrach a za 2. sam si psal, ze AMD to obcas trva, takze bych pockal, az k temdle hram vyjdou nove ovladace a pak to pripadne hodnotil...

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
14. 2. 2025 11:01 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Grew avowed už má ovladače, a je stále bída, stalker 2, silent hill 2, spiderman 2 apod už mají podporu a s výkonem to nehlo, nečekám, že se magicky stane u avowed to samé, kor když už je v posledních optional driverech podporovaná.
bum:
https://tpucdn.com/review/star-wars-outlaws-fps-performance-benchmark/images/performance-2560-1440.png
https://tpucdn.com/review/black-myth-wukong-fps-performance-benchmark/images/performance-2560-1440.png
https://tpucdn.com/review/the-first-descendant-fps-performance-benchmark/images/performance-2560-1440.png

chapat me tvrzení je jednoduche - staci si precist, co jsem napsal v OP prispevku "amd dochazi dech v nových hrach".
Ceny jiz nevyrabenych karet, ktere maji obchodnici strasne nastrele z duvodu, ze uz jich je malo a ze je lidi stejne radeji koupi misto amd taky nema moc smysl porovnavat, drzel bych se msrp.
Nebo dle tebe je ok, ze když karta vyjde, jasně vyhrává klidně o 17-20% nad 4070tiS ve starších hrách, ale v nových ztrácí, nebo je maximálně na stejné urovni? mně jako amd vlastníkovi moc ne.

Grew
Grew
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
14. 2. 2025 11:19 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Grew @Darth36 Libi se mi jedno tvrzeni, kteryho se celkem drzim "neexistuje spatna graficka karta, jsou jenom spatne nacenene graficke karty". Srovnavat v soucasnosti rtx 4070 ti super a rx 7900 xtx mi prijde naprosto v poradku, kdyz ty karty a uz nejmin cca pul roku stoji cca stejne. Srovnavat grafiky jen a pouze podle msrp, je nesmysl, protoze to by si moh srovnavat treba rtx 2080 Ti, ktera mela MSRP $1000 s rx 7900 xtx, se stejnym MSRP. Za me je potreba se na to koukat v celkovem obrazu, porovnvat grafiky, ktere v tu dobu stoji cca stejne a pripadne i prihlednout k tomu, kolik mely/maji msrp, jake maji celkove prumerne vysledky atd. a z techto informaci teprve delat hodnoceni. Ja nerikam, ze neni na prd, ze ty grafiky od AMD maji v tehle hrach z nakeho duvodu horsi vysledky, nez by clovek cekal, ale jde o to, ze bych za 1. srovnoval ty grafiky primarne podle toho, kolik ted stoji/za kolik se daji sehnat (takze je za me napr. nesmysl srovnavat rx 7800 xt s rtx 4070 Super, kdyz nvidia je v tomdle pripade od zacatku cca 35-40% drazsi), za 2. bych je stale srovnval podle prumerneho vysledku a ne podle vysledku v par hrach, ktere vychazeji at uz pro jednu, nebo pro druhou stranu lepe a za 3. bych dal AMD chvilku casu zareagovat ovladaci.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
14. 2. 2025 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Grew @Grew "kdyz ty karty a uz nejmin cca pul roku stoji cca stejne" no ono prave ne, posledni dva mesice jsou ty ceny uplne šíleně vystřelený do maxima, speciálně na alze, ta si to šíleně farmí.. 4070s tam má současně už jen 3 edice, když jich tam bylo přes dvacet, přeci jen ta cena byla příjemnější 🤗
jasně, msrp nejde porovnavat do nekonecna, ale u karet které nejsou velké roky od sebe se to ještě dá, ono je to taky komplikované díky prodejům, protože amd karty maji slevu prakticky hned, nvidia nikdy, ty rostou klidně nahoru..
hlavně přeci když ti společnost tvrdí, že prodává konkurenta 4080, tak se přeci nemůže stát, že ti po dvou letech karta přestane konkurovat dané karte.. :)

Grew
Grew
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
14. 2. 2025 12:12 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Grew @Darth36 V zari sem bral jednu z tech levnejsich rtx 4070 Ti super za cca 22.500Kc, na zacatku prosince sem bral jednu z tech levnejsich rtx 4070 Ti Super za cca 22.500Kc, ted stojej ty levnejsi rtx 4070 Ti Super cca tech 22.500Kc. Takze mi fakt neprijde, ze by jejich ceny byly ted nak extra nastreleny... Ale rtx 7900XTX preci neprestala konkurovat rx 4080. Stale je preci potreba brat jeji prumerny vykon a ne vykon v nekolika hrach a za 2. je stale potreba brat v potaz to, kolik za tu grafiku zaplatim. Pokud neco kupuju, co je profilovano jako konkurent neceho jineho a zaroven je tam minimalne cca 20-30% rozdil v cene, tak preci musim vzit tu rozdilnou cenu v potaz, pri hodnoceni tech produktu. Plus se mi teda libi, ze i kdyz svoje reakce/odpovedi cisluju, aby se na ne dalo snadneji odpovidat, tak stale odpovidas jenom na to, co se ti libi/hodi 😉

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
14. 2. 2025 14:33 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Grew @Grew 4070ti super měli edice i okolo 21 tisíc, dal jsem příklad 4070s, která je předražená jako dukaz, jak to je, nejlevnější 4070tiS je tam za 23 890 kč, nevím proč počítame cenu karty 22500, když je u ní napsané nedostupné a nejde objednat? :D
"rtx 7900XTX preci neprestala konkurovat rx 4080" ano, v drtivé většině nových her od roku 2024 přestala. Pokud chceš počítat to, za co si zaplatíš, měl bys do ceny zahrnout i služby a schopnost té karty, tedy nemáš RT, horší upscaling, menší podporu her a horši ovladače.. ono se to pak do té ceny hezky dostane :D
Když tvůj konkurent začně být v nových hrách výkonnější, a dostavá stále nové a lepší technologie, tak bohužel ta konkurence trochu utekla, o ničem víc to není. Kdyby byla 7900xtx řekneme za 17-18k, ani bych nepípnul i přes ty problémy.

uni1
uni1
Level 37 Level 37
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
14. 2. 2025 16:24 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Grew @Grew To mu nevysvětlíš. On prostě potřebuje kulisu pro své představení.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
14. 2. 2025 17:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Grew @uni1 ty jsi uplne jak honzik, automaticky hazet lidi na jine strany, kdyz jste furt jen dva troubove tady :D jakmile dostanete argumenty, hned jedete neco jineho 🤗

Grew
Grew
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
14. 2. 2025 17:45 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Grew @Darth36 Muzes mi tedy uz odpovedet na otazku, jaky smysl ma video porovnani rtx 4070 Super s rx 7800 xt, kdyz MSRP rtx 4070 Super = $599, rx 7800 xt = $500 , pricemz v soucasnosti u nas ty grafiky stoji cca od 18.000Kc za rtx 4070 Super, od 13.000Kc za rx 7800 xt?

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
15. 2. 2025 00:09 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Grew @Grew Jak jsem ti psal už jednou "tady nejde o to, co se porovnavá, ale o to, že zoufale dochází amd dech a výkon v nových hrách" kolikrát to musím psát :( vysvětlovat, proč grafiky o které je drtivě větší zájem mají vyšší cenu protože už se nevyrábí a čeká se na další řadu taky asi nemusím doufam :D Nebo kde je to napsané pravidlo, že lidé, co 4070s a 7800xt koupili levněji se nepočítají do porovnání? a to už zase vysvětluji něco, o co v mojim op postu ani nešlo :D
Ale uděláme to klidně po tvém, abys mohl více pochopit to, co jsem jasně napsal na začátku:
https://youtu.be/xo8I0ogiNSQ?si=B058hY7HE0FPZ7ET
3060ti (400$ msrp) vs 6700xt (480$ msrp)
i tak v podobných scénách vede 3060ti klidně o 15%, ikdyž při vydaní byla 6700xt lepší.
vezmu si klidně koment u videa ".i have 7900xt and 7800x3d with 32GB and even with FSR3 game cant keep 60fps all the time in 1440p ( even with the new drivers that came up this morning)" a to je ten problem, který ti tu naznacuji uz po páté a který se bohužel týká všech nových větších titulů, co vychazeji.. a to je na tom jeste avowed nakonec dobre, takovej novej spiderman, kingdom come 2, silent hill, wukong.. tam je to mnohem horsi a amd k tomu nechce nic rict.

huby99
huby99
Level 25 Level 25
13. 2. 2025 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Datart zveřejnil ceny rtx 5070 a TI verze, přitom oficiální zdělení má být 20.2.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 29 Level 29
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
13. 2. 2025 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus @Hajčus dalsi ubohy pokus vyvolat flame, Pičus

Syedie
Syedie
Level 29 Level 29
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
14. 2. 2025 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @somnio Tak co jiného mu zbývá, když peněženka je prázdná. Musí si zlepšit den, zmínit alespoň půl procenta procenta, kde byl problém s konektorem. Když jinak maximálně může vzít 4090/5090 na homecredit. 😀

4090 se prodalo 160k za první týdny. Takže jestli to stalo 1000 lidem, kteří to rozmázli na internetu, je to 0,6% uživatelů. Což stejně brutálně přeháním. Reálně se to stalo tak ani né polovině.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 29 Level 29
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
13. 2. 2025 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Mě on srát nebude, Vágner tu už se svou hyper-korektností není, tedy ZERO tolerance vůči dementům, jako je kaBELKA Pjetro bača-de a podobně, já je nechám zabanovat okamžitě, jak mi dojde trpělivost." (Z. Obermaier, 12.09.2024 09:25)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 21:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak stratos sa nam tu vyjadril , ake by bolo super keby amd urobilo chiplet s dvomi 9070xt.... podla leakov ma jeden spotrebu 329w, to znamena ciplet by mal 2x329w , takze 700w aj s tym pridavnym obvodom chipletu...

MrGodlike
MrGodlike
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
13. 2. 2025 06:45 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @AMD commercial advisor tak viděl jsem leak s tdp 260w, leaky jsou různé.. když by to udělali okolo 550W tak proč ne, konkurence k 5090 by to teoreticky byla..

Ale tak to by museli ale na DDústavu zhodit, protože přece tam je teď maximální povolený limit spotřeby přesně okolo 7900XTX, která prý žere cca 360 W.. ( realně spíš skoro 400w , neobjektivně ) 😂 Cokoliv nad je zřavá a drahá karta a nevyplatí se kupovat..

PS: koukal jsem ted na recenzi 7900XTX právě, vtipné to ted číst.. jak tam byly vlhké sny, že je to skoro výkoné jako 4090..a že se doladí během času ovladače a bude to ještě výkonově té 4090 blíž..

no aktuální testy ukazují kde jsme po tech letech že :D i ty komentáře jsou tam totálně, ale totálně ujetý .

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
13. 2. 2025 07:20 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrGodlike @MrGodlike hlavne kdyz parujes 2 cipy, obvykle jim das o neco mensi napeti, protoze sou to vetsinou ty nejlepsi kousky kremiku ze stredu toho waferu.. takze karta by nemusela mit presne 2x329 ale treba 2x250W s minimalnim dopadem na vykon.. A pokud by to bylo pri 500W TDP vykonnejsi nez RTX 5090 a zaroven i levnejsi, nikdo by se asi nezlobil... Pokud si vememe aktualni 7900XTX tak se spotrebou se daji delat taky doslova divy, OC BIOSY z ty karty zdimaj klidne 400W+ ale lidi z ty karty diky UV a snizeni frekvenci tahaj kolem 90-95% vykonu pri 200-250W taky.. Vsechno je jenom o tom to odladit..

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
13. 2. 2025 07:40 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrGodlike @Stratos zase klames. ale nic nove. takze by ich podtaktovali a malo by to len cez 500wattov spotrebu... :) ibaze to nieje len posadit 2 cipy vedla seba :) a keby to slo, tak to spravia genius. a realne maju hovno.

MrGodlike
MrGodlike
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
13. 2. 2025 08:01 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrGodlike @Stratos podtaktovat jde vsechno, i 4090 5090 ..to neni vyhoda 7900xtx..vyrobce to nejak nastavil a proste 7900xtx je klidne i o cca 100w žravější nez 4080/5080 v podobnych scenach,viz youtube videa

AMD nohlo udělat vykonejsi karty,nez co predvedou s 9070xt , ale vykašlali se na to, stejne jako na sw podporu upscalingu v ramci her.

takze kdo bude chcit poradny vykon s technologiemi na 4k..dá prachy nvidii.Tak to ted proste je.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
13. 2. 2025 08:11 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrGodlike @MrGodlike oni se na to nevykaslali, oni to proste nestihli odladit vcas, tak to zrusili a soustredi se na to aby to stihli drive s dalsi generaci architektury.. Nebo bys radeji aby AMD vydalo nedodelany produkt co by fungoval na 80%? Premyslej trosku priste nez neco napises.

Pokud bude 9070XT mit vykon skoro jako 5070Ti nebo stejny, tak to bude 90% lidem stacit.. Kdo si dneska koupi RTX 5080/5090 za ty sileny ceny v kramech? Tak 10% lidi maximalne spise jeste mene (nehlede na to ze ty karty stejne poradne ani koupit nejdou, protoze proste nejsou)..

takze pro 90% uzivatelu AMD ty herni karty mit bude, tak v cem je problem?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
13. 2. 2025 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrGodlike @Stratos a preto to o 3 roky neskor stale nefunguje u amd? este stale nemali cas?

MrGodlike
MrGodlike
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
13. 2. 2025 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrGodlike @Stratos no takže v tvé logice, 90 procent lidi je spokojeno s grafikou okolo od 4060 po 4070TI ( respektive 5070TI)

Tak proč píšeš jak je to na prd s třídou karet 5080/5900 ? Proč velebíš 7900 XTX ? Přece analogicky, tato třída karet většinu vůbec nezajímá !! :D Končíme na úrovní 7900XT / 4070TI / 7090 / 5070TI 😂 4K nikoho nezájímá, nikdo dle statistik skoro nemá..

Jo být to takto, tak dávno výrobci zkrachují a nikam se nic neposune..

Oni potřebují lidi , co koupí co 2-3 roky něco na úrovni 4080 a nebo jen proto, že dodají featuru, která je zajimává ( což DLSS na 4K je, protože dřív bylo 4K sotva 60 a nyní , klidně 100FPS ) ,

ne někoho, kdo smolí 6700XT 5 let na full hd a ještě z bazaru..nebo ty fanboys amd co koupí 7900XTX v bazaru za 15K..to AMD s prodejem GPU fakt nepomůže...

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
13. 2. 2025 09:41 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrGodlike @MrGodlike 7900XTX se prodavala dobre i za plnou cenu viz statistiky z herueky, alzy, czc i Mindfactory z roku 2023 a prvni polovine roku 2024 kdy prodeje vrcholily.. Neustale ty karty byly v TOP10, na CZC sveho casu byla dokonce 7900XTX Nitro+ i v TOP3... Takze zajem o ne byl a ne maly, coz potvrdilo i oficialni ceske zastoupeni Sapphire.. Delat z 7900XTX nejaky "neprodejny sunt" co nikdo nechtel je celkem usmevne, protoze ty prodejni statitiky z retail eshopu ukazuji uplne neco jineho..

MrGodlike
MrGodlike
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
13. 2. 2025 09:44 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrGodlike @Stratos po 150té tvoje cisla statistik jsou k niceme a lzive...jsou finacni zpravy od amd a ty hovori jasne, 7900 rada propadaaak

jinak si teda vubec nepochopil pointu prispevku ,kdyz zas utikas k tematu statistik heureky🤣

Syedie
Syedie
Level 29 Level 29
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
13. 2. 2025 10:49 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrGodlike @Stratos Tak sis zase pohonil nad fantasy statistikama, který nic neznamenají, protože výsledky pro AMD za ty roky 2023 a 2024 u GPU divize jsou -7% na krásných 10% z celkového trhu 😂.
Takže si klidně bambulku přiškrť, udělej si fajn večer, ale zase jenom lžeš a překrucuješ debatu i fakta.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 29 Level 29
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
13. 2. 2025 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrGodlike @Stratos tvojim problemom je, ze sa sparovali brat so sestrou, tvojou matkou

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
13. 2. 2025 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrGodlike @Stratos 0,36% na steamu :D :D ten zajem byl opravdu malej, ted uz neni vubec, zase lzes jak pepa. nebo takhle, oproti ostatnim amd kartam je ten zajem obrovskej, oproti nvidii to nic neni.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak neoficialne uz je vonku, ze behom roka pride 9070xt s 32gb ram, vsetky parametre ostanu rovnake. amd si vsimlo ze 5090 s 32 gb su vsetky rozchytane okamzite na ki, tak nasadne na uspesnu liniu a zabezpeci si podiel trhu. co ma urcitu logiku, ty co maju radi viac pasikov, viac adidas si 32gb amd kupia. i ked hry na qhd im zozeru vetsinou do 10gb vram.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
13. 2. 2025 07:22 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @AMD commercial advisor nejaky link ohledne této informace odkud si cerpal?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
13. 2. 2025 07:42 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos ty prijebane debilne decko, kde vidis oficialne? zase ty magor nevies citat a chapat.

ty pablb z incestu, si myslis, ze ked si to uz upravil, to tam nebolo? :D

https://ibb.co/27CvYPyH

stratossim0
stratossim0
Level 28 Level 28
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

RTX Mega Geometry a RTX Neural Texture compression. dalsie dva klince do hrobu amd prichadzaju....

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 13:55 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stratossim0 @mato tatuso https://www.tomshardware.com/pc-components/gpus/nvidias-new-tech-reduces-vram-usage-by-up-to-96-percent-in-beta-demo-rtx-neural-texture-compression-looks-impressive 96% zní šíleně, i kdyby to bylo v realu 50-60%, tak by to bylo možné pak aplikovat nejen jako pomoc, ale jako možnost mít mnohem více kvalitních textur za ceny stejne VRAM potřeby.. ale u toho bych raději opravdu počkal ja reálný příklad, protože to zní celkem jako 1%lows fps killer 😁

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 50 dolaru + clo + DPH a mas hned 2000,- k dobru.. Pokud bude vykonnejsi a jeste ma 16GB VRAM vuci 12GB VRAM u 5070 tak proc ne.. Ohledne cen 5070/5070Ti to opet vypada ze za MSRP cenu nebude k dostani skoro nic, TOP modely 5070Ti sahaji pres 35 000,- s DPH coz je silene..

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 12:01 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka "Pokud bude vykonnejsi" v nových hrách určitě ne.
Amd tedy zase klasika "agresivní" cena aka dáme pár dolarů pod nvidii, která toho nabízí mnohem více, a budeme se modlit, že to lidé začnou kupovat.. to není opravdu ok.
"AMD aims to revitalize its market position following lower-than-expected sales of the RX 7000 series" to koukáš co honzíku, mindfactory nefunguje.
9070 xt je údajně silná cca jako 7900xt, která má navíc o 4gb vram více a ta je na tom v dnešních hrách, jako Kingdom come 2 nebo UE5 tituly s výkonem okolo 4070S.. Pokud 5070 bude stejně silná, jako 4070ti - 4070ti S, což je 14-20% skok ve výkonu, což asi bude podle trendu rtx 5000, tak 9070xt nemá žadný smysl kupovat a bude se 3 měsíce čekat, než si to amd zase uvědomí a půjde hluboko pod 599$...
Jako tohle už je spíš smutný, že se amd nechá takto zadupat, konkurence schopnost nikde a nvidia už definitivně, pokud se takto stane, nemusí brát ohledy na nějaké amd, které se propadne pod 10% trhu čipů..

BTW
https://www.amd.com/en/resources/support-articles/release-notes/RN-RAD-WIN-25-2-1.html
Cekal jsem teda po ódě na ty super drivery pro kingdom come 2, ale amd to dokonce ani nezahrnulo do "podporovaných her" tento měsíc, smůla pro mě, jako pro amd uživatele. :(

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos 50 dolarů je 50 dolarů. DPH se připočítává ke všemu. A clo? Tu položku tam myslím nikdo nepočítá do MSRP a u nás se ani neprojevuje v cenách. To znamená, že při aktuálním kurzu 24,18 to dělá 1462Kč je pro upřesnění.

Co se výbavy a výkonu týče, je to vcelku dosti subjektivní záležitost. Každý preferuje něco jiného.

A co se cen 5070Ti týče, tak ty ještě nebyly naskladněné. Tudíž nelze tvrdit, jaká je cena.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
12. 2. 2025 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Měli to pojmenovat RX 5070 😁

Krejza
Krejza
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 To je ale překvapení, to od AMD opravdu nikdo nečekal 😂

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ježišmarjááááá hoďte na něj síť na magora, co bude dělat v pátek? Bude slavit s maminkou? Zapne svoje pc s nVidií a bude z něj psát články o AMD? :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 29 Level 29
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
13. 2. 2025 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos myslel tebe, ty mamrd

stratossim0
stratossim0
Level 28 Level 28
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 10:37 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel na dd dostal skoro infarkt, ked mu napisali pravdu a uz sa im vyhraza banom, na clanok, ze 9800x3D je konecne dostupna :)

Máš tu článek o tom, jak je konečně X3D CPU po 4 měsících dostupný a vedle je článek jak je NVIDIA neschopná, když nedokáže doplnit sklady 12 dnů od vydání.
Tebou recenzovaný CPU 9800X3D je o 10-20% dražší než je doporučená cena a reálná dostupnost byla až po 3-4 měsících.

základní RTX 5800 je o 10% dražší než je doporučená cena a taky se po nich jenom zaprášilo a teď se bude aspoň měsíc čekat.

Vidím tu dva produkty s tou samou dostupností a cenovou politikou, protože na tom chtějí výrobci vydělat, ale úplně odlišný přístup ke článku.
Mě tohle fakt mrzí, protože ty tvoje úvahy jsou občas i zajímavý, ale ta zaujatost je prostě obrovská.

Darim
Darim
Level 20 Level 20
12. 2. 2025 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stratossim0 @mato tatuso dostupnost RTX 5090 je 3-16 týdnů,ale na rozdíl od 9800X3D to není kvůli velkému zájmu,ale karty prostě nejsou.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stratossim0 @Darim jaky je tvuj zdroj pro tvrzení, že to není kvůli velkému zajmu? :D není vid.

Krejza
Krejza
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stratossim0 @Darim Karty v obchodech byly a zmizely během pár desítek minut. Jak by to asi vypadalo, kdyby o ně byl zájem?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stratossim0 @Krejza vsechny velke svetove obchody hlasaly ze na launch maji pripraveno skladem RTX 5090 maji v max 10ks na kram.. Ovsem 9800X3D byl v poctu stovek na kram, jenom Mindfactory.de jich mel na launch skoro 1000ks a byly rozebrany za jediny den, jeste navecer tam sly normalne koupit, na alze sly jeste stale koupit cca hodinu po uvedeni, 5090 byly vsude pryc behem par sekund...

Nehlede na to ze 9800X3D pak zdrazil o kolik o 1000,- a sly ale stale objednat a cekalo se na ne par tydnu od objednani, 5090 uz nam vsude zdrazily o mnoho vic, objednat defakto nejdou a cekaci lhuty sou uz kolem 4 mesiců+ co tak hlasí lid co jsou ve frontách...

Takze porovnavat tyhle dve situace je usmevne, nehlede na to ze 9800X3D nasledne chodil v tydennich dodavkach v poctu dalsich stovek kusu na krám.. u 5090 se dalsi dodavka ocekava az za 1-2 mesice od launche.. Vydani 5090 byl totalni paper launch nic jinyho, jestli jich do Evropy prislo kolem 500ks tak to bylo moc..

Nvidia viditelne tento launch totalne uspechala, mely pockat az tak mesic po novem cinském roce... vsak je nic zasadniho nenutilo aby to takto uspechali, spise akorat vsechny lidi nasraly nedostupnosti a brutalnima cenama vysoko nad MSRP....

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 13:52 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stratossim0 @Stratos usmevne je max, ze 9800x3d má na alze po čtvrt roce stále 2000+ ks prodaných, stejně jako kolik prodala 5080 po dvou týdnech :D ten zájem o 9800x3d zas takovej nebyl 🤔 takze si krasne presel z tvrzení, ze 5080 je paper launch a uz se radeji drzis jen 5090, ikdyz stale nevís, co to znamena.

Ze by zrovna cz amd ambasador mel radit nvidii co a jak ma delat, když se ji dari, zatímco chvali vse u amd, ktere je na historickem minimu % trhu.. to je takova klasika uz tady.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
13. 2. 2025 08:23 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stratossim0 @Darth36 pokud veris tomu ze ALZA prodala za 2 tydny 2000ks+ RTX 5080 tak si hodne najivni :) Mozna sou to tak cisla toho kolik lidi si to tam objednalo, rozhodne ne cisla kolik jich alza dodala lidem.... obvolal jsem par ceskych nejvetsich velkoskladu od kterých Alza kupuje a RTX 5080 prislo od launche do CR maximalne jednotky stovky kusů pro vsechny eshopy.. u 5090 to bylo pry mnohonasobne mene ale mnohonasobne to byly max desitky kusu pro celou CR

https://www.notebookcheck.net/Four-month-wait-for-RTX-5090-UK-retailer-paints-sombre-picture-for-Nvidia-RTX-5090-RTX-5080-availability.955767.0.html

dostupnost vsude ve svete je doslova tristní.. u nekterych modelu je cekaci lhuta od objednani az 4 mesice.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
13. 2. 2025 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stratossim0 @Stratos Takže si ta čísla Alza vymýšlí?

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
13. 2. 2025 12:34 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stratossim0 @Stratos :DDD ty si obvolal max maminku, at koupí floriana dalšího pepku. Pokud ani nevíš, jak Alza k sobě dostavá zboží, a že u většiny ani neřeší distributory, tak je to smutné, ty "najivko" :D
https://www.alza.cz/gainward-geforce-rtx-5080-phantom-16g-d12764039.htm
https://www.alza.cz/palit-geforce-rtx-5080-gamerock-16g-d12764040.htm
https://www.alza.cz/gainward-geforce-rtx-5080-phantom-gs-16g-d12764038.htm

jen tyhle samostatné edice reportují 500+ks u každé, ty chudáku :D jak je to u amd je to real, jak je to u nvidie, tak je to fake vid :D :D

Nvidia neni amd, aby do evropy poslala par tisic kousku na release.

Darim
Darim
Level 20 Level 20
13. 2. 2025 13:12 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stratossim0 @Krejza nebylo skoro nic, kecáš že byly.Ale tady je to marný,tady dát hovno s logem nVidia,tak všichni šílí,jakej je to skvělej produkt.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
13. 2. 2025 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stratossim0 @Darim bohužel, když je konkurecne schopná pouze na hovno s amd logem, tak je vše ostatní lepší, nejde nic, trh rozhodl.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 29 Level 29
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
13. 2. 2025 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stratossim0 @Stratos "... obvolal jsem par ceskych nejvetsich velkoskladu od kterých Alza kupuje a RTX 5080 prislo od launche do CR maximalne jednotky stovky kusů pro vsechny eshopy.. "

obvolal jsem par svetovych nejvetsich velkoskladu od kterých kupuje aj Mindfactory a RX 9070 XT prislo od launche do sveta maximalne jednotky stovky kusů pro vsechny eshopy.. bohuzel, neda se koupit ANI JEDNA RX 9070XT, velkosklady hlasi nulovou dostupnost

Losfantos
Losfantos
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
13. 2. 2025 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stratossim0 @Stratos pokud si Alza vymýšlí tak to můžeme říct že i Mindfactory si ta čísla cucá z prstu... Vaše telefonování skladům bych radši nechal být vždyť i vyjádření od saphire o množství prodaných rx 7xxx na území ČR bylo nesmyslné a přesto jste mu věřil...

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
14. 2. 2025 06:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stratossim0 @Losfantos spise se jim tam udelala chyba, proste se jim zapocetl pocet objednavek a ne pocet dodanych karet zakaznikovi.. tot cele.. Mindfactory.de ma plne transparentní statistiky uz nekolik let dozadu a netaji vubec nic, kazdy se muze podivat kolik ceho prodali kazdy tyden co tyden, maji tuto statistiku plne "open".. proto ji taky vyuziva tolik svetovych webu pokud chteji videt jak se aktualne prodava HW na jednom z nejvetsich evropskych trhu coz ten Nemecky proste je

Losfantos
Losfantos
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
14. 2. 2025 07:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stratossim0 @Stratos Aha takže zas dvojí metr? Když tu vytáhnete testy kde AMD má lepší výsledek než na jiném webu a ostatní vám to tu sdělí že vás odkaz pochází ze stránky kde to měří naprd tak se ohrazujete zelení fanboys nebo zelené komando... Ale v tomhle případě Alza automaticky chybuje... netvrdím že to není možné... Chybovala alza i v uvádění prodejů během ryzenu 9800x3d když jste tvrdil jak je všeho dostatek ale reálně se prodalo u nás jednotky kusů a bylo vše nedostupné? Upřímně i to co měla Mindfactory bylo strašně málo na procesor na který se čekalo s nadšením než Teda přišlo pár recenzi...

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 08:39 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta cenova politika u Nvidie je doslova "šilená"

Ted tuhle stejnou edici testovali i na GPUReport... výsledek ve 4K je celkem "žalostnej"

https://ibb.co/20G7SBBF

7900XTX je ve 4K jenom o 11% pod, ovsem koupime ji od 24 999,- s DPH v nereferenci jako je třeba Sapphire Pulse coz je plně srovnatelna edice co se tyce kvality provedeni. TOP edice jako je třeba Nitro+ byla poslední 2 roky dlouhodobě sehnatelna pod 30tis (obcas i kolem 27tis s DPH).

Otazka tedy zni, stojí onen příplatek 15 000,- navíc za těch 11% výkonu navíc?

Pritom vyrobne neni grafika nejak draha, vuci 7900XTX má dokonce i menší čip, má méně VRAM, takze proc musi byt ve finále pro koncového zákazníka o tolik drazsi?

Za me osobne hodnoceni by si tato karta zaslouzila maximalne 6/10 mozna 7/10, ale rozhodne ne nadpruměrných 8/10, to je totalni nesmysl.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos "Otazka tedy zni, stojí onen příplatek 15 000,- navíc za těch 11% výkonu navíc"
To si musí zodpovědět každý sám. Každý si musí položit otázku, co od té dané karty chce a podle toho se rozhodnout.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 09:11 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos idiot klamarsky. ako si minule sam povedal , amd pouziva starsi vetsi lacnejsi vyrobny proces 5/6nm, dalej lacnejsi ciplet z viacerych cipov , a ma sice dokopy 529mm2 a 57.700 milionov tranzistorov, ale 5080 ma obrovsky monolit 378mm2 ale na nom az 45.600 milionov tranzistorov, a napriek ovela menej tranzistorov je ovela vykonnejsia a efektivnejsia, pritom je robeny 3 roky starou technologiou. takze tam mas odpoved na cenu. je rychlejsi, drahsi na vyrobu, ma pokrocile ai technologie , ddr7 , dlss4 (aj bez fg a mfg je to super) a preto ludia tie grafiky kupuju a budu kupovat a koli tomu amd pada pod 10% trhu a ma 2% marzu

scootie007
scootie007
Level 41 Level 41
12. 2. 2025 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos hlupacik dal si si jogurtik za 7kc a zase ti preplo?

Prepni ten ich graf na 1% low a hned je 5080 na tom lepsie ako 4090. Trosku hlupost nie?

Len tolko k gpureport a ich "testovaniu"

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka https://tpucdn.com/review/kingdom-come-deliverance-ii-performance-benchmark/images/performance-2560-1440.png
https://tpucdn.com/review/spider-man-2-performance-benchmark/images/performance-2560-1440.png
https://tpucdn.com/review/stalker-2-fps-performance-benchmark/images/performance-2560-1440.png
https://tpucdn.com/review/silent-hill-2-fps-performance-benchmark/images/performance-2560-1440.png
https://tpucdn.com/review/star-wars-outlaws-fps-performance-benchmark/images/performance-2560-1440.png
https://tpucdn.com/review/black-myth-wukong-fps-performance-benchmark/images/performance-2560-1440.png
https://tpucdn.com/review/the-first-descendant-fps-performance-benchmark/images/performance-2560-1440.png

Tak zase někdy, honzíku- třeba už gpu report nebude porovnávat fps, kde jsou použité jiné komponenty, než jen karty a ne staré hry.

Na otazku, zda stoji za to si připlatit za kartu, která má vyšší výkon za stejně msrp a mnohem lepší softwarové řešení mluví trh:
https://www.3dcenter.org/dateien/abbildungen/GPU-Add-in-Board-Market-Share-2002-to-Q3-2024.png
Na alze už 5080 překonala v prodejnosti veškéré AMD rx 7000 karty krom 7900 xtx a 7800 xt - po dvou týdnech na trhu, česko se teda taky rozhodlo.
jak vypadá asie a placený průzkům, který bere data ze všech velkých retail obchodů:
https://www.bcnretail.com/research/ranking/monthly/list/contents_type=122
Nvidia dominuje i přes nedostatek již nevyráběných rtx 4000 karet.

otázka českého koncového zákaznika: Jak pojede Největší česky titul a hit KCD na AMD kartě za 1000$ msrp, VS na zelené kartě 800$ msrp? odpověď: lepší zažitek, obraz a fps zažijete na levnější Nvidia kartě.

Děkujeme.

Syedie
Syedie
Level 29 Level 29
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Chlape, já už sem chodím snad jen kvůli tobě a pár dalším. Baví mě sledovat, jak chudáka przníte a on vždycky přestane odpovídat, protože už ani ty jeho argumentační fauly s šesti falešnými účty nefungujou. 😂🙏

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 10:05 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Syedie Díky, za tu dobu jsem si už snad vyvinul 6 smysl a citím pokaždé, když napíše nějaký nesmysl, nebo když se snaží schválně mlžit :D každopádně je pravda, že poslední dobou přitvrdil se svými falešnými účty 😁

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 29 Level 29
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos Radsej venuj cas straveny pri PC viac pornu (v tvojom prípade zrejme gay alebo animal) ako xy foram na webe, lezie ti to na mozok. Podsuvat potenciálnemu kupujucemu obstaroznu RX 7900 XTX pred novou generáciou Nvidia s novymi technológiami chce veľkú davku lacneho jogurtu, ty dement.

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
12. 2. 2025 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @somnio je to idiot kdysi někomu říkal ať si koupí rx 6800 místo rtx 4070 co na todle chceš říct 😂

stratossim0
stratossim0
Level 28 Level 28
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos k tebe len jedno, v starwars universe by si ty ,majster yogurt, jar jar bingsovi ani po clenky nesiahal

seltino
seltino
Level 35 Level 35
12. 2. 2025 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos rtx 5080.... 3tí nejvýkonější karta EVER a druhá nejvýkonnější mometálně co je na trhu a prej výsledek ve 4K je celkem "žalostnej" pobavil jsi mě, hezky jsem se zasmál.

ty karty jsou možná dražší ale zároveň když člověk vezme v úvahu co vše dostane, tak dostane mnohem hodnotnější balíček než u konkurence, jednak až ji bude někdy prodávat, tak ji prodá zase za podstatně víc než by prodal kartu od konkurence a také ta řada kupců bude mnohem a mnohem delší a prodej půjde raz dva.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 22:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darim @Darim pekny pokus, ale je to stare a vyriesene. niektore mb potrebuju novy bios. ale i bez toho po nastaveni pci4 vsetko ide. rozdiel v rychlosti je v podstate realny ziadny

Darim
Darim
Level 20 Level 20
12. 2. 2025 06:16 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @somnio jo já jsem dezolát a ty buď debil nebo děcko, tady je to celá komunita, plácají páté přes deváté a grafickou kartu ještě neviděli, možná na obrázku.

Darim
Darim
Level 20 Level 20
12. 2. 2025 06:21 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @AMD commercial advisor jasně,ty jsi geniální a máš to vyřešené, oni ještě ne,ty máš určitě vyřešený i ty tavící se Další borec co viděl grafickou kartu na obrázku na PCT a dělá,jako by ji vyvinul.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 29 Level 29
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 07:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Darim Staci si precitat par tvojich príspevkov a hned je jasno. Si taka pepikovska verzia Sailora SVK.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 10:48 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Darim ja mam realne 4070 a 4090, mal som 4070ti , 3080, 3070ti ziadna sa mi neroztavila ani desiatkam milionov dalsim....

kolko realne kariet sa roztavilo tebe alebo ich mas?

Darim
Darim
Level 20 Level 20
12. 2. 2025 10:58 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @somnio mě je to po přečtení tvych příspěvků také všechno jasný, taková kokotská verze Kokota SVK.Bež si hrát raději na písek,tam třeba nic nezkurviš a nebude tě slyšet.

okota

Darim
Darim
Level 20 Level 20
12. 2. 2025 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @AMD commercial advisor o těch roztaveninach píšou každou chvíli, stačí nebýt zabedněný v týhle žumpě a mrknout někam jinam.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Darim pri desiatk milionov predanych kariet, by to muselo byt ine halo....

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Darim ano, to je stále ten jeden a samej konektor :D

Elkedak
Elkedak
Level 45 Level 45
11. 2. 2025 22:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Siro
Mě to příjde v pohodě.
Nic tragického na tom nevidím.
O dva roky novější karta prakticky stejné třídy je výkonější.
Tragické by bylo, kdyby tomu bylo naopak. A nebo by to bylo naprosto vyrovnané.

Máš odkaz na komplet test ze kterého je obrázek?

MrGodlike
MrGodlike
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 22:11 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elkedak @Elkedak no future proof karta s 24 GB co stála 30K....vtip 😂 ted vážněji.

Problém je, že na této kartě , stejně jako 4080/5080 , je třeba pro lepší FPS na 4K použít upscaling,..

A tam to AMD krutě projíždí na kvalitu a výkon. Plus 7900XTX spotřebuje tak o 100w víc průměrně..

Elkedak
Elkedak
Level 45 Level 45
11. 2. 2025 22:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elkedak @MrGodlike

S tim souhlasim. Nvidia má upscaling mnohem lepe zvladnuty než AMD. Ale trochu me to překvapuje. V AMD co se upscalingu týče musi mit znalosti z konzoli. Tam se upscaluje snad i menu.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elkedak @Elkedak no majitelia amd si mozu akurat tak vychutnavat v novych hrach 4k nativ 30-50 fps bez upscalingu

Elkedak
Elkedak
Level 45 Level 45
11. 2. 2025 23:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elkedak @AMD commercial advisor

Přesne to tak nějak se svou 7900XTX dělám. Staci trochu snizit detailly a je to v pohodě. No uvidíme jak pošlape Civilizace 7. Mam skoro 4k 3840x1600.

uni1
uni1
Level 37 Level 37
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 07:56 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Siro No, vypnout RT stíny, místo průměru použit samozřejmě více vypovídající medián a jsme dost blízko u ostudy pro 5080.

Stejné věci, jiný pohled, jiný výsledek 😆

uni1
uni1
Level 37 Level 37
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 08:49 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@uni1 @Siro Jen napravuji tvé tendenční pindy tady ;)
Také bychom se mohli bavit o tom, kolik lidí vůbec zajímají nové tituly, na kterých se testuje. Viz statistika hraných titulů a jejich stáří....
Musíme si uvědomit (ty např.), že naše pokecy tady jsou v bublině, dost malé bublině....

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@uni1 @Siro Tady pan se ti snazi rict, ze si lide s rtx 5080 asi chteji zahrat stare hry a ignorovat nové hry, které maji prodejní uspesnost a borti rekordy na steamu, co se tyce hrani 😂 ale jeste, nez ho s tim nekam posles, vzpomen si, ze mel, stale mozna jeste ma 5700xt kartu, ten nejvetsi smejd co amd melo a i tak se mu pry libila, tak je mozna trochu cinklej, opatrne 🤗

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@uni1 @Darth36 Pre mňa je to len další retarDD z tej DDword - diit stoky čo tuna píše houna p.če 😇

MrGodlike
MrGodlike
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

uz tu ma nekdo 5090? stoji to za to?🤣

seltino
seltino
Level 35 Level 35
11. 2. 2025 22:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrGodlike @MrGodlike stále čekám na dodání, nicméně čekání nějak přežiju na monitoru krmeneho z notasu u KDC2.

Nicmene vypada to ze na high end VR headset s vysokym rozlisenim bude 5090tka o dost silnejsi nez byla 4090tka dokonce i vic nez 2x, ta mnohem vyssi propustnost pameti u 5090tky v tech obrovskych rozlisenich dela hrozne moc. https://www.youtube.com/watch?v=ue_IBysnP-0&ab_channel=Omniwhatever

MrGodlike
MrGodlike
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 22:15 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @seltino a to jsi mám pocit psal, že jsi to klikl hned v den prodeje 🤔

Ok, no začal jsem nad ní taky uvažovat, v datartu například píšou u některých do 17.3..otázka zda je to pravda...

seltino
seltino
Level 35 Level 35
11. 2. 2025 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @MrGodlike no já objednal v den prodeje Aorus rtx 5090 waterforce, u těch mi smarty není schopen říct kdy jim je dodají, pak mám ještě objednaného Asusa Astrala ve vodníku, tam je dostupnost taky neznámá (nicméně asus už aspon nějaké Astra vzduchové 5090tky na CZ trh dodal, od Gigabytu jsem nikde nic na bazarech neviděl) no a ještě jsem objednal na Datartu Ausu 5090tku Astrala vzduch (mají tam psáno 20.2.) ptal jsme se na Datartu a ty karty by jim měly přijít, jestli jich ale bude tolik aby na mě vyšlo to bohužel neví, tak se necháme překvapit. Pokud bude, tak ho vemu a budu na něm do té doby než mi dodají toho vodníka a Astrala pak pošlu do světa bez scalperské přirážky.

nuže taková je teorie plán, uvidíme co z toho bude, člověk míní, život měni.

MrGodlike
MrGodlike
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 22:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @seltino chápu no, jako je to ted strašná džungle :D jsem viděl nějaká videa kde mluvili, že dodávky můžou trvat 2-3 měsíce..

Tak pak napiš, zda byl ten astral 20 a jaký je :) recenze jsem viděl, ale nějaký komentář, ze života je taky fajn.. nemám třeba představu jak topí 600W.. měl jsem max 320W kartu..

Daniel Buga
Daniel Buga
Level 26 Level 26
12. 2. 2025 07:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @seltino když jsme u kcd2, tak jedu 4k na experimentální grafiku, dlss na kvalitu, propady minimální, fps kolem 70ti.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @Daniel Buga to jsou krásný fps, takové jsem se snažil vytlačit na své 7900 xtx s oc, nejde bohužel - Pokud ti občasné propady fps na 70 vadí:
https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance2/mods/47?tab=posts
jedná o e exp. config, který si hraje x experimentálním nastavením, aby vypadalo stejně, ale dostaneš boost fps, někdo tam reportuje, že se s 89fps experimentalni dlss lokace dostal na 117 fps.🤗 Já také dostal boost a vizuálně stále lepší, než ultra nastavení.

seltino
seltino
Level 35 Level 35
12. 2. 2025 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @MrGodlike no nebudu ti lhat 600w urcite pocitis a hodne bude zalezet na prostredi a kde chces pocitac provozovat.

U me je situace trosku slozitejsi, mam podkrovni byt, pokoj v kterem mam umistrny pocitac a rig nansimracing ma male rozmery cca 3.5x3.5m a ma nizky strop, v lete jenzde horko sano o sobe, takze by si tady clovek prakticky nezahral.

Nicmene ja problem s ohrivanim mistnosti od pocitace mam vyreseny tak, ze veskere teplo ktere PC vyprodukuje odvadim primo z bedny pocitace dirou ve stene na venkovni schodiste mimo bytu, dalsi dirou zase zenu chladnejsi vzduch ze schodiste na pedaly a nad hlavou mam jeste stropni ventilator. Na schodisti mam pres leto o par stupnu min nez v byte, protoze bydlim ve 3tim nadzemnim podlazi a ten vzduch se tam tolik neprohreje.

V zimnim obdobi uz poustim cast tepla z pocitace do mistnosti. Neni to reseni pro kazdeho, ale mi to pomohlo hrozne moc. Klimatizaci nemam, zena je na to hakliva a je z ni dost casto nemocna.

Daniel Buga
Daniel Buga
Level 26 Level 26
12. 2. 2025 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @Darth36 díky, kouknu.

Daniel Buga
Daniel Buga
Level 26 Level 26
12. 2. 2025 05:33 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrGodlike @MrGodlike objednal jsem 30.1. na smarty msi suprim, zatím čekám, nejsou. Prozíravě jsem si nechal svojí 4090, až budou tak pošlu do světa. Jinak objednal jsem za 75k, teď už chtějí 80k 🤔.

MrGodlike
MrGodlike
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 07:26 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daniel Buga @Daniel Buga jsou informace, že právě MSI a ASUS to zdražili..což odpovídá zvýšení cen na smarty..asi..

Takže asi teda mám pocit, že sice smarty nabídlo k objednání ( narozdíl od alzy ), ale reálně karty nemělo/nemá.. 🤔

Daniel Buga
Daniel Buga
Level 26 Level 26
12. 2. 2025 07:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daniel Buga @MrGodlike už jsem viděl pár scalperů, co to prodávají kolem 100k, takže karty asi byly.

seltino
seltino
Level 35 Level 35
12. 2. 2025 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daniel Buga @Daniel Buga rekl bych ze zatim jedine 5090tky ktere dorazily do CZ byly MSI trio x, A Asus Astral vzduch.

Daniel Buga
Daniel Buga
Level 26 Level 26
12. 2. 2025 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daniel Buga @seltino škoda, chtěl bych počkat na palit.

MrGodlike
MrGodlike
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

🤣 Monte je jogurt .. florian bezne 7 kc…a nekdo s těmito rozumy komentuje grafiky 🙄😅

Vsechno je to odpad..

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 29 Level 29
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 22:04 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrGodlike @MrGodlike uz samotny fakt, ze Belka, ktory ma 40+ a zije u maminky, pozna a žere Monte, je na zamyslenie...

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 18:02 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyz už se tady nakouslo to téma jogurtu,tak současné AMD GPU bych přirovnal asi k tomu "jogurtu" Florian co má rád Honzík. Jo a Monte ani není jogurt ty pako 😁

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 18:40 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @karelll ten florian je pekny odpad, pridavaju separatne bielkovinu, i tak je jej tam len 4% 12% cukru a tuku 2,5% zvysok voda a zahustovadlo..... ani psovi by som to nedal. mozno ten bio, alebo selsky, ale ta lacna rada je z odpadu co im ostava pri vyrobe inych produktov.

v mliekomate kupit cerstve surove mlieko od farmarov, a urobit si lahko jogurt sam ( i syr) to je ine kafe. to ze belka zere najlacnejsi odpad ma vobec neprekvapuje

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 29 Level 29
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 22:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @AMD commercial advisor Honzik kaBelka žere odpad a odpadom nás tu kŕmi

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @karelll ty voe to psal? Vsecky "jogurty" v regalech beznych marketu jsou odpad, vsude 10-15% cukru navic, humus.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V Datartu predbezna cena 5070Ti TrioX za 30, ale jinak 35 za krapy chladice, to me poser. Dival jsem se na 4080S a jsou vyprodane dost :/ 4070TiS Phantom na Alze za 23 je uz taky pryc, zustaly tam jen sitky chladice za vic, to je v riti.. :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 17:43 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 uz sa pripravuju na 5070 a 5070ti , 4070s a 4070ti super sa dopredavaju . v rakusku na bazari kupis za 950e 4080 msi suprim ( polrocna, s 2,5 rokov zarukou media markt) akurat po nej poskulujem.

https://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/d/msi-rtx-4080-gaming-x-trio-2040666945/

https://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/d/rtx-4080-suprim-x-1240960590

https://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/d/rtx-4080-super-1867984344

MrGodlike
MrGodlike
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @AMD commercial advisor hmm pekny..tady stoji bazary za prd😫

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 21:34 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @MrGodlike to je tym, ze tu i upratovacka ma 2000e . kazdy rok nam zdvihaju 4-8% plat + 13 a 14 plat. na kazde dieta mas 200 rodinne + 170e danovy bonus. pri 3 detoch mi to len to robi, co na sk je jedna vypalta bezneho cloveka

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 21:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @AMD commercial advisor To nedava smysl.. vetsi platy a proto je levnejsi zbozi. Na druhou stranu slimaku jak nasrano a bude hur, clovek se boji vylizt na ulici atd. Aspoj v Ndr, v Rakousku nevim, ale pokazdy co tam jedu, je to na 0ohled hruza, Viden je vyrizena.

MrGodlike
MrGodlike
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @LV426 to asi myslí tak, že když je víc lidí, co má víc peněz, tak je v oběhu víc zboží, tzn. více karet pak na bazoši

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 22:32 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @LV426 levnejsi bazar je, lebo ludia si mozu dovolit vzdy nove drahe karty. vieden vyrizena, uz niekolko rokv po sebe top mesto na svete na zitie. perfektna mestka doprava za 33e mesacne vsetko, ciste, dobra zdravotna starostlivost, skolky super (a hlavne zadarmo)atd... fitko a plavarne na kazdom rohu ( od 15e mesacne fitko, plaveren 160e pernametka na pol roka, deti do 6 rokov gratis, od 6 55e)

MrGodlike
MrGodlike
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 to snad nemůžou být finální ceny.kdo by to koupil..🤔

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrGodlike @MrGodlike stejně tak byly za 45k 5080ky na datartu. Pak to o něco sundali. Výsledek víme, že se prodávaly za od 30k... prostě datart. ...

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 21:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrGodlike @MrGodlike takovi, co kupuji 5080 za 40, 45tis :)

MrGodlike
MrGodlike
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 22:05 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrGodlike @LV426 no ale v datartu je 5080 za 39K... tak 35 Kza 5070TI je nonsence na druhou:D

no ale ok, když to někdo potřebuje nebo chce..nikomu to neberu.. ono jako brečet nad cenou, když vlastně je výběr bud nic nebo zaplatit asi nemá cenu.

Na bazaru nic není, stará generaci zmizela v podstatě ( viz 4070TI super, před týdnem ještě plno, na alze atd..dnes pryč .. ).

Taková je holt nová doba asi...ale jako na druhou stranu, není to nic potřebného k životu :)

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 22:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrGodlike @MrGodlike holt, ne hold :)

MrGodlike
MrGodlike
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrGodlike @LV426 upraveno😉

Kharnix
Kharnix
Level 18 Level 18
11. 2. 2025 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta 4090 je fakt povedená karta, díky za recenzi! :V

David Voboril (VoDaCZ)
David Voboril (VoDaCZ)
Level 4 Level 4
11. 2. 2025 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekna PR Nvidia recenze... Predpokladam ze R7900XTX jste do testu nezahrnuli schvalne, aby nebylo videt ze X let stara grafika od konkurence je plus minus podobne vykonna jak recenzovana nova grafika :D ... vtipne...

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Voboril (VoDaCZ) @David Voboril (VoDaCZ) Tohle je nejaka invaze ddementu ze srandawebu nebo to postizeny decko, co bydli u mamy, si dela dalsi ucty?

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Voboril (VoDaCZ) @David Voboril (VoDaCZ)
7900 xtx má v současně nových hrách co dělat s 4070tiS pane PR 😂
https://tpucdn.com/review/kingdom-come-deliverance-ii-performance-benchmark/images/performance-2560-1440.png
https://tpucdn.com/review/spider-man-2-performance-benchmark/images/performance-2560-1440.png
https://tpucdn.com/review/stalker-2-fps-performance-benchmark/images/performance-2560-1440.png
https://tpucdn.com/review/silent-hill-2-fps-performance-benchmark/images/performance-2560-1440.png
https://tpucdn.com/review/star-wars-outlaws-fps-performance-benchmark/images/performance-2560-1440.png
https://tpucdn.com/review/black-myth-wukong-fps-performance-benchmark/images/performance-2560-1440.png
https://tpucdn.com/review/the-first-descendant-fps-performance-benchmark/images/performance-2560-1440.png

Tak zase někdy, honzíku

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 29 Level 29
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 ten sukyn syn, Belka, tu ma za ulohu zvyšovať čítanosť webu

David Voboril (VoDaCZ)
David Voboril (VoDaCZ)
Level 4 Level 4
11. 2. 2025 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Jak bylo napsano... plus/minus... zere stejne, jen je o tri roky starsi.. Hlavni co ji bylo vytykano je efektivita (zravost) a proto byla zavrhovana... Dnes vyjde karta ktera zere stejne je v "PRUMERU" 5-10% vykonejsi, a vsichni chrochtaj blazenosti... O cene radsi mluvit nebudu... Jen mi zde chybela objektivita... Nic vic... Registraci mam leta, jen jsem se nemohl dostat do meho zdejsiho stareho profilu... :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 29 Level 29
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @David Voboril (VoDaCZ) "Registraci mam leta, jen jsem se nemohl dostat do meho zdejsiho stareho profilu..."

myslis registrovane partnerstvo s dementom kaBELKOM... lebo inak si napisal cool story (kokotinu)

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @David Voboril (VoDaCZ) tak to bych si zopakoval procenta :D

myslihlavou
myslihlavou
Level 4 Level 4
11. 2. 2025 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 To je možné, pane Darth Vader 36, ale asi i vy budete souhlasit, že 7900 xtx je rychlejší než 7900 xt, takže by minimálně bylo zajímavé se podívat, jak si na PCTuningu myslí že si 7900 xtx stojí proti RTX 5080. Samozřejmě pro seriozní informace je potřeba se podívat jinam než na PCTuning, takže je nakonec celkem jedno, co tady testují a jak.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @myslihlavou to není bohužel nic nového, že se nepoužívané a méně známe karty vytrácí z žebříčků :) 6900xt už taky všude postupně zmizela.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 19:26 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @myslihlavou kedze im tu kartu nikdo nedaroval na testy, a ju nemaju, ju tazko odskusaju a uz ako vybehovy model, im ju nikdo nezapozicia. ale testov mas vsade po webe dostatok a vsade dostava riadne na prdel v novych hrach, vsade kde je RT a kde sa da zapnut dlss4 ( i bez FG a MFG) je to uplna pohroma pre nu. zial fsr sa vobec na dlss4 nechyta kvalitou obrazu, i bez frame generation.

ako povedal stratos 9070xt je urcena na QHD a nie na 4K koli 16gb ram , tak zakaznici amd maju smolu, musia si kupit na 4k 2,5 roka stary model vypredajovy a zmierit sa s tym, ze nove hry budu hrat 4k v native 30-50fps a bez raytracingu. ako napriklad novy kingdom 2 , kde zial min fps su 50fps na 7900xtx a to musis mat este sakra drahy cpu za 550e 9800x3D so slabsim cpu budu este fps klesat. no nic das 550e za cpu 1000-1100e za 7900xtx a budes sa hrat 50fps

uni1
uni1
Level 37 Level 37
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 08:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Karta s 1/4 podílem na trhu je méně známé, zase jedeš představení 🤣

Nic naplat, je to fiasko webu, není co okecávat 🤷‍♂️

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @uni1 "Karta s 1/4 podílem na trhu" jedeme klasické amd lži :D také děkuji za klauniadu od druhého nejvíce mínusového amd klauna 😍 pane 1070 lowend 😂

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
11. 2. 2025 12:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Voboril (VoDaCZ) @David Voboril (VoDaCZ) a kvůli tomu ses dneska registroval trapné

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Voboril (VoDaCZ) @David Voboril (VoDaCZ) vtipne je, ze novy kingdom 2 sa zahras omnoho lepsie na 4070ti ako 7900xtx

vagi
vagi
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @AMD commercial advisor Moc vtipný mi to teda nepřijde, ale ta vaše "zelená parta" je teda materiál.

Chlapci, nebuďte děti na pískovišti.

Holt AMD dnes nemá tak výkonnou kartu, jako nVidia...zase nVidia nemá procesory, jako má AMD...tak to prostě je.

A to napadání...běžte s tím tam, kde slunce nesvítí, nebo to tady drahý PCtuningu začněte moderovat. Někdy je to doslova k zblití, ta diskuze!

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @vagi ty si si snupol koksu? nvidia nerobi cpu. a preto to amd flaka v grafikach, male cpu ktorych nazeres z waferu omnoho viac mu lepsie zarabaju.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 20:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @vagi zelená parta je 90% trhu, nejde nic :(

vagi
vagi
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 21:21 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Darth36 @AMD commercial advisor chlapci, zamyslete se nad sebou. Tolik sraček, co konkrétně vy dva tady vypustíte, to je fakt k zblití! Tímto s vámi dvěma přestávám ztrácet svůj čas.

Ostatním se omlouvám za vulgarity.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 23:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @vagi vetsina lidi je zde uz ma plny zuby.. udelali si zde z toho svoji soukromou zumpu plnou vulgarit a urazek..

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 01:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratos honzíku, tebe tady ale maji plne zuby vsichni krom tveho zubika a uni, tak co tu jeste delas troubo? 😂😂😂 nejvíce mínusů tady na webu a všichni ti jen nadavájí, tak seber trochu hrdosti a bud si raději na koutku :D :D

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 01:43 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @vagi klidek, co ses tak rozhneval? 90% tě straší nějak? :D jak vtipné, když se napíše argument, místo vyvracení se tady z toho amd ultras zhroutí😂
nejdriv si tu chtel lhat u raster vykonu 7900xtx, to se ti vyvratilo tím, jak na tom 7900xtx je v nových hrách i rasteru, pak si se snazil snizit vykon 5090 oproti 4090, tam ti zase nedoslo, že si můžeš udělat hezky undervolt a ten výkon tam je pořád i přes sníženou spotřebu..

Ono je to pak moc očividné, když ti vadí 20% výkonu nahoře u zelených, ale u amd ignoruješ, že z 10% vedení v den výdaní 7900xtx se výkon propadl za ty měsíce z +10% na -10% proti 4080 v nových hrách, to ti přijde ještě ok, tak to taky nevypadá moc objektivně.. specíálně potom utoku na spotřebu rtx karet, ale že 7900xtx žere okolo 360w default, to je zas v poho..
Srovnej si to v hlavě 🤗

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 07:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratos To Tebe tady mají všichni plnou prdel... normální člověk pokud mu x lidí nezávisle na sobě řekne ať táhne do hajzlu tak se sebere a jde, ale Ty ne, budeš tu otravovat stále, buď seš vážně tak vymaštěný že Ti to nedochází nebo už nevím

Hajčus
Hajčus
Level 25 Level 25
12. 2. 2025 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @casperrapid Každej normální někoho takového ignoruje a nemá potřebu tady dokola vyblinkávat vulgarity. Ta vaše partička má silně posunuté vnímání normality. A ty dva slováky nehodlám ani komentovat.

Olda
Olda
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě k těm cenám ... dříve mi stačila grafika v ceně kolem 7500 Kč, vloni jsem musel koupit za 15 tis. Kč (podotýkám že ne na hry) a 30-40 tis. Kč bych za grafiku vážně nedal. Je to absurdní cena.
Po tom, co těžaři zvedli ceny grafik do nebeských výšin se trh stále nesrovnal a mě to vážně vadí. O tom byl můj předešlý příspěvek. Vždyť ještě nedávno byl za cenu dnešní grafiky celý počítač. Upřímně bych byl rád, kdyby se na trh dostal nějaký nový hráč (Čína ?) aby se konečně začaly ceny snižovat.

Josef Purkmen
Josef Purkmen
Level 20 Level 20
11. 2. 2025 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Olda @Olda naprostý souhlas. Ceny grafik jsou absurdní a když ji má člověk pouze na hry, tak to už jsou pro mě úplně vyhozené peníze.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Josef Purkmen @Josef Purkmen jaky mas mobil, televizi a auto treba?

Josef Purkmen
Josef Purkmen
Level 20 Level 20
11. 2. 2025 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Josef Purkmen @LV426 Kia Ceed, S25 Ultra mi přijde 21.2 a TV 55 TCL za 28000.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 23:25 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Josef Purkmen @Josef Purkmen A proc nejezdis ve Felde? A mobil za 5tis by taky stacil, ne? Navic.. driv si za cenu Ceeda mel uplne jine auto a top mobil si ji koipil levneji, ne? Chapes pointu.

Syedie
Syedie
Level 29 Level 29
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
13. 2. 2025 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Josef Purkmen @Josef Purkmen Takže jinými slovy, utrácíš na jiných frontách, na grafiku už v kasičce nezbývá, tak se prostě kope okolo? Jako zrovna někdo, kdo si koupí samšung S25, pláče nad grafikou za 30, to mi přijde jako špatný joke. 😃

Všechno šlo nahoru, žrádlo v ČR o 30%, ve finále tě to zdražení ročně stojí víc než grafika jednou za 2-3 roky za 30k.

Josef Purkmen
Josef Purkmen
Level 20 Level 20
13. 2. 2025 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Josef Purkmen @Syedie přehlédl jsi jednu věc. Já mám mobil na práci a vydělává mi. GPU pro hračičky opravdu nic vydělávat nebude - naopak. Spotřeba energie nebude malá.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Olda @Olda Jo. Ceny letí nahoru. A to nejen u grafik. Občas se v obchodě nestačím divit, co za to chcou. Jakože kelímek jogurtu za 30,-? to je prostě šílenost. Ale bohužel jíst musíme. Takže si vybíráme tak, abychom byli spokojeni i cenově. Grafiku mám jen na hry (aspoň já teda), takže tam se bez ní můžu obejít a koupit levnější model. Zkrátka mám možnost volby. U toho jídla té volby moc nemám...

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 11:09 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @casperdeluxe zrovna jogurty kupuje bezne kolem 7,- lepsi jogurty jako je Monte apod kolem 15,-, jako jogurty za 30,- vazne nekupujeme to sou pozlaceny ne? Ono taky nesmis chodit do predrazenych kramu to je asi cele..

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
11. 2. 2025 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @Stratos To kupuješ v tom obchodě, kde mají prošlé zboží?:) Ty k těm potravinám přistupuješ jako ke grafikám. Levnější=výhodnější:)

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 11:24 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @casperdeluxe kvalitni jogurt klidne stoji 30-50kc, ta chemicka sloucenina v kelimku to je cokoli, jen ne jogurt :D

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @LV426 To asi nepatřilo mě :)

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @Stratos No... Jsou i jogurty za 50... Možná zkus zajít do obchodu s větším výběrem. Ale samozřejmě ano, jsou jogurty za 7,-. Stejně tak se dá koupit průmyslový salám za 50,-/kg. Jenže pokud chceš koupit normální kvalitní potraviny, tak za to musíš holt zaplatit.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 11:29 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @casperdeluxe Florian od OLMY za 7,- mi prijde jako zcela normalni jogurt, co je na nem spatneho? zrovna ted jsme kupovali cely plato, ruzny prichute.. a zadny problem.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @Stratos hezky nakupujete s maminkou honzíku, chválím

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @Stratos Člověče. PROBUĎ SE!!!!! Běžná cena tohoto jogurtu je cca 17,- To, že ho někde v akci koupíš za 7,- není běžná cena. Je to akční cena.
Bavím se o tom, že dnes jdou ceny všeho do šílených výšin. Ano, vždy se najde něco, co je zrovna v akci a dá se koupit levněji než obvykle. Bohužel ale někdy musíš koupit věci denní potřeby teď a nemůžeš čekat, až bude něco v akci.

maslovycroissant
maslovycroissant
Level 48 Level 48
11. 2. 2025 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @Stratos Tak zrovna Florian má k jogurtu daleko asi jako lidstvo k jaderné fůzi :-) ... ještě že většina lidí neví, jak se takový humus vyrábí, pak by to v životě nedali do huby (ten Florian je jenom ochucený škrob).

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 29 Level 29
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @Stratos Kazde rano zacinas kakaukom od maminky, ty dusevny aj fyzicky mrzak.

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
11. 2. 2025 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @Stratos kup si řecký jogurt a uvidíš kolik stojí a jak chutná

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @Stratos jako Florian od Babiše mi taky chutná, ale dokážu si přiznat, že do kvality to má sakra daleko.

Ladislav Jager
Ladislav Jager
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 15:59 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @LV426 a vám se líbí kupovat jogurt za 50? Řeknete si fuuha premiovka to chci paráda dej tě mě jich 30 ať mám i dětem a manželce na tejden? Sice se budu opakovat ale za to si může spotřebitele sám. Hlavně pro to že se najde ochotny spotřebitel. Který to s úsměvem na tváři a koupi a poděkuje že si to mohl koupit a jak je ten jogurt výborný. A při od chodu od obchodníka ještě kvituje s pousmanim nakopnuti do zadku. Tedy aspoň tak na mne působí vás komentář. Obzvláště když vám říkají někteří že ta cena fakt není normální a vy jim odvetite ve stylu však co je to premiovka ty na to nemáš? Víš co dnes všechno stojí? Ano stojí ale jen díky přesně tomuhle pristupu.

Ladislav Jager
Ladislav Jager
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @casperdeluxe a odkud víte že je výrobní cena jogurtu 17kc? Výkupní cena mléka pšenice kukuřice olejovin je v podstatě stejná jako v roce 2022 a tato cena byla skoro stejná jako v roce např. 2018. A zrovna zboží denní potřeby není jogurt za 25 a klidně měsíc či dva si můžete vyrobit jogurt sám nebo kupovat levnější a přimět výrobce snížit cenu jogurtu na takovou úroveň že již budete akceptovat jeho cenu. Myslíte že by mohl vydržet výrobce několik měsíců nic neprodat? Další věc je kolik je výrobní cena a kolik je přeprodejců který si přihodí do výsledné ceny produktu.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @Ladislav Jager Já ale neříkám, že to je výrobní cena. Já píšu, že všechno je drahé. Že ceny všeho jdou nahoru. A že standardní prodejní (neakční) cena jogurtu Florian je 17,-

Pochopte.... Mě vůbec nejde o jogurt. Můžeme se bavit o toaletním papíru, zubní pastě, sprchovém gelu... je prakticky jedno o čem se budeme bavit. Jde prostě o to, že ceny rostou nahoru. Některé více, některé méně.
Já se samozřejmě bez jogurtu obejdu a snažím se nakupovat věci za akční cenu. Bohužel někdy to prostě nejde.
No a co se týče přeprodejců, tak si dovolím tvrdit, že supermarkety to berou buď napřímo od výrobce nebo je mezi nimi pouze jeden článek. Každopádně tu nejvyšší marži na tom má ten koncový prodejce.

MrGodlike
MrGodlike
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 2. 2025 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @casperdeluxe ještě je jedna cesta..jíst míň 😂

Ladislav Jager
Ladislav Jager
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
12. 2. 2025 06:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @casperdeluxe smutná pravda ceny rostou a už to vnímáme jako normální stav připomíná mně to trochu Japonsko

Reklama
Reklama