profile-image

Patrik84

6 258 bodů
Zbývá 242 bodů do dalšího levelu
6 000 6 500
dnes 19:19 Přečtení článku
2 b
dnes 19:19 Přečtení článku
2 b
dnes 19:19 Přečtení článku
2 b
dnes 19:18 Přečtení článku
2 b
dnes 19:17 Denní návštěva
4 b
6. 1. 2026 20:55 Denní návštěva
12 b
Bonus za tři dny v kuse
5. 1. 2026 20:54 Denní návštěva
8 b
Bonus za dva dny v kuse
4. 1. 2026 08:48 Denní návštěva
4 b
3. 1. 2026 16:15 Získání negativního hodnocení komentáře
-1 b
3. 1. 2026 12:26 Získání pozitivního hodnocení komentáře
2 b
3. 1. 2026 12:02 Komentář
4 b
3. 1. 2026 11:43 Přečtení článku
2 b
3. 1. 2026 11:43 Denní návštěva
4 b
1. 1. 2026 11:54 Přečtení článku
2 b
1. 1. 2026 11:54 Denní návštěva
4 b
28. 12. 2025 22:02 Přečtení článku
2 b
28. 12. 2025 22:02 Přečtení článku
2 b
28. 12. 2025 22:02 Denní návštěva
4 b
26. 12. 2025 19:14 Denní návštěva
12 b
Bonus za tři dny v kuse
25. 12. 2025 13:50 Přečtení článku
2 b
25. 12. 2025 00:00 Denní návštěva
8 b
Bonus za dva dny v kuse
24. 12. 2025 16:55 Přečtení článku
2 b
24. 12. 2025 16:55 Denní návštěva
4 b
23. 12. 2025 05:44 Přečtení článku
2 b
23. 12. 2025 05:44 Denní návštěva
4 b

Komentáře

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
3. 1. 2026 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pjetro de Používám RTX 5090 Suprim pro compute-sharing. Když nevyužívam PC, tak občas běží výpočet i více dní bez přestávky. Teploty se pohybují od 50-60° a v idle 27° A na FP32 je RTX 2x výkonnější.

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
25. 11. 2025 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Jan Belka Výkon je jedna věc, ale aby se na to dalo taky koukat:)

Nedávná recenze grafického nastavení CoD7

"DLSS delivers maximum image quality in all modes, NVIS provides the best balance of sharpness and performance, and FSR 1 unexpectedly looks decent compared to FSR 3, which noticeably blurs the image"

ARC Raiders

"DLSS traditionally shows the best balance of clarity and performance in all modes - from Quality to Ultra Performance xess surprised with good quality in Quality and Balanced, but loses sharpness with strong upscaling. FSR3.1 It delivers a decent frame rate, but the image quality is noticeably worse—severe blurring and loss of detail are visible even in Quality mode. The best overall settings are DLSS Quality or Balanced, which deliver perfect clarity without any noticeable compromises."

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
13. 11. 2025 14:57 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Jech @Frankhorigan Nepochopil jsem, o co ti jde. Přesvědčuješ mě tady o úplných nesmyslech... "Jakože půl roku v roce musíš mít zapnutou i klimu a 1/4 roku pootvírané okna.. U mě by to tak bylo"

Co to meleš? Vždyť výkonný domácí wifi router s příkonem 30 W vyzáří za den teplo o 740 Wattech. To je stejně jako hodina hraní v plné zátěži. Posraná lednice vyzáří za den 3kW tepla. Jsi vůbec normální? Prostě občasné hraní na herním PC mi nezpůsobí kolaps termo-managementu v domě:D

Jaké brutální teplené ztráty i kdyby ten PC za ten den vyprodukoval 1kW, tak je to 42 W za hodinu. To jsou jako brutální tepelné ztráty?

Když ty tvoje nesmysly nedávají logiku, tak napíšeš "Ne já ti fakt nezávidím 5090. Konzumuj dál plnými doušky" Přitom denně sedíš na netu, děti mastí hry a sám máš rtx4070. A mně píšeš, něco o konzumování plnými doušky, přitom mě vůbec neznáš.

Vysmíváš se, když si někdo koupí kvalitní pc komponentu ve výhodné nabídce a pak se oháníš, že nezávidíš...přitom jsem nic takového ani nenaznačil. "proč to nekoupit za draho, však hodinky taky nosíš aby bylo vidět, že na to máš" no comment :D

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
12. 11. 2025 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Jech @Frankhorigan To je zase diskuze, nestačím se divit:)

Dvě RTX5090 na podlahovku, 1,5kW televize. O peníze mi nejde, ale vadí mi když jede klimatizace:D Raději si stáhnu detaily, než otevřu okno:D

Já jsem PC gamer a bývalý nadšenec do HW, proto mám rtx5090 a čtu PCtuning. Nevím, proč jsi tady ty. S vyzářeným teplem problém nemám, nýbrž ho neregistruji a teplota v okolí je pořád stejná, nebo zanedbatelná. Příkon PC jako problém nevidím. Jízda mým EV je cca 40x energeticky náročnější, než paření na mém PC ve stejném časovém úseku. S takovým přemýšlením bych nemohl zajet ani pro nákup:D

Ale ty máš svůj svět s jedinou pravdou a nejlepší rtx4070. Tak si to užij a nehodlám se bavit o hovnech.

Jinak budou brzo Vánoce, tak bacha. Zhruba 20 čajových svíček, nebo deset vánočních svíček je jako výkonná pc sestava. A hodina hraní na takovém nesmyslném PC je, jako když vyhoří (3h) 6 čajových svíček :D Tak opatrně...

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
12. 11. 2025 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Jech @seltino Ano, těch 800W se vyzáří do prostoru bez ohledu na to, jaká je teplota komponent. 800W je 800W:) Nicméně jak už opakuji poněkolikáté, tak ten efekt pocitu lokálního tepla (ohřevu nohou, jak tady píše Frank:), se nekoná, pokud je to teplo rozmetáno do okolí. Je to princip sálavého tepla, který ohřívá primárně předměty a pak až vzduch. Ale co bych to tady vysvětloval takovým kapacitám. Já bych se naopak měl od vás učit. Jeden si nekoupí výkonnou grafiku z principu a aby nemusel mít polovinu roku zapnutou klimatizaci a druhý počítač s rourou.

Já se třeba u simracingu zapotím i v chladu. Pár kol a z podpaží leje, jaké jsou to nervy :D To asi znáš moc dobře.

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
12. 11. 2025 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Jech @Frankhorigan Celou dobu reaguji na tvůj post "No hlavně že budeš mít teplo na nožky" a teď se tady bavíme o čem?

To je herní PC, to není zařízení, co jede pořád na těch tvých 3/4 kW 24/7 nebo jak si to představuješ. Jestli bych si večer na chvíli zapařil na tom tvým racionálním jediným správným PC, nebo na mé sestavě s rtx 5090, tak to v tom shluku spotřebičů nepoznám. Ani na teploměru, ani na penězích. Raději si občas kvalitně zahraji. Než přemýšlet, že jsem za ty dvě hodiny u PC, z toho hodinu paření utratil o 3Kč víc a říkat tomu racionální uvažování. Klima i topení jede pořád stejně. Tyhle věci nehodlám řešit, ani se o nich bavit.

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
12. 11. 2025 13:14 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Jech @Slusnak123 "Pokud srovnám situaci, kdy běhám po lese, místo toho, abych seděl u počítače, tak taky vyzářím více odpadního tepla do prostoru, ale teplotu těla mám plus minus pořád stejnou 😃"

Fakt? To jsou mi věci:)

Zkrátka když budeš chladit 600W pasivně, tak se ti chladič rozpálí na vysokou teplotu a bude z něj sálat teplo, ale když tam nasadíš vodníka s obrovským radiátorem a to teplo rozmetáš silnými ventilátory, tak bude to žebrování na dotek pocitově studené a ohřeješ si leda prd. Byť bude "výhřevnost" identická.

To samé je když máš rozpálenou 200W žárovku, tak cítíš sálavé teplo a neudržíš na ní ruku. Když máš 200W OLED TV tak je to sklo téměř studené. Protože je to velká plocha. Takhle to myslím.

Proto může z vrchního radiátoru nějaké PC skříně s třeba rtx4070 na pohmat sálat pocitově větší teplo (tvoje teplo na nožky), než z gigantické skříně s rtx 5090 a desítkou 200mm ventilátorů.

Ta hliníková Lian Li V3000 je i při gamingu prostě kovově studená i s 5090.

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
12. 11. 2025 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IAczechX @Frankhorigan Nejsem na větvi, ale překvapený jsem. Ještě jsem neměl zdroj, který je při dlouhodobém odběru cca 800W úplně studený a neslyšný.

"Když nad tím tak přemýšlím, máš za potřebí tohle kupovat ve slevě?? Není to škoda? Hodinky taky nekupuješ protože jsou levné, ale proto abys ukázal že na to máš ne?"

Co to plácáš? :D Když jsi jdeš kupovat nový auto, tak taky zkoušíš vyjednat co nejlepší cenu, ne? Když vidíš zdroj za 15 a ten samý za 12, tak koupíš ten za 15 abys ukázal prodavači v Alze, že na to máš? Tak to jsi jiný pán :D

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
12. 11. 2025 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Jech @Frankhorigan No, tak pokud chceš ohřívat nožky, tak nezáleží jen kolik tepla daná věc vyrobí ve Wattech, ale jaká teplota z toho sálá. Takže nemáš pravdu, že nejde o teploty.

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
11. 11. 2025 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Jech @Frankhorigan Paradoxně mám daleko lepší teploty jako s předchozí sestavou. Ryzen 9800x3d jede při hraní do 55° a 5090 58-65°. Ale je fakt, že ta 5090 připomíná spíš radiátor, než PC komponentu. Vybral jsem case Lian Li V3000 PLUS a osadil ventilátory i pod GPU.

A co se týče vyzařovaného tepla, tak to je takový mýtus z debilního DDWorldu. Ten PC nemá šanci hýbnout s teploměrem. To by člověk musel hrát na hajzlu. Tech cca 200W co si RTX5090 pápne navíc oproti třeba sestavě s 7900XTX (a to se bavíme maximalním rozdílu) je směšných.

Čajová svíčka má kolem 40W a i člověk vyzařuje kolem 100W tepla. 77" OLED TV ma při HDR i 300W a taky si u ní nehřeješ nohy. Třeba ten můj PC case je při hraní studený a z vrchu sálá lehce teplo.

Ale samozřejmě chápu, že to byl vtip. To jen když by to četl Stratos, protože na DDwolrd vytopí 4090 v zimě cimru s otevřeným oknem a ještě má Honza spocenou tu jeho tlustou řiť.

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
11. 11. 2025 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IAczechX @mareknr Já jsem koupil Seasonic Prime 1600W Noctua Edition a lepší zdroj jsem neměl. Po 5 hodinách v záteži byl zdroj studený, stejně jako neslavný 12VHPWR konektor k 5090.

Občas se dají sehnat vychytat dobrý slevy. Třeba ta 5090 Suprim nová za 56 700 a ten zdroj za 12 tis tuším.

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
11. 11. 2025 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IAczechX @MM Jo jo, to by mohlo být ono.

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
11. 11. 2025 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IAczechX @MM Přesně tak, teď zapaříš na pořád v pohodě 5080 a 6090 už se chystá. Jsem zvědavý, kam se to bude ubírat. Cena, výkon a technologie.

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
11. 11. 2025 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IAczechX @Frankhorigan Asi mi nemusíš vysvětlovat, jak to na těch kartách běhá, když jsem to na nich hrál 😂

Samozřejmě ten pokles fps byl důsledkem plné VRAM. Kleslo to zhruba ze 40 na 3 fps. Snížil jsem textury a pohoda. Ani mi to nevadí.

RTX 5090 jsem si nekoupil kvůli jedné hře, ale protože byl výkon 4080 nedostatečný. Jak si člověk zvykne na "4k" a 144 Hz, tak už nechce hrát na 60. Hraji sice jen občas, ale proč si nepostavit hezký PC. Navíc k Ryzenu 9800x3d se ta rtx5090 hodí:) Přeci nebudu stavět nový PC a nechám tam tři roky starou rtx4080😁 A 5080 není žádný upgrade.

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
10. 11. 2025 21:04 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IAczechX @Frankhorigan Já jsme to hrál na 4080 a musel jsem si snížit detaily právě kvůli velikosti VRAM, což bylo poprvé. Tak jsem vyměníl za RTX 5090.

Psal jsi "prakticky neexistuje scénář, kdy nějaká hra v hratelných framech tu kartu viditelně omezila jen díky nedostatku VRAM"

Tak tady je jeden příklad, dál tam nemám nic, co bys ještě chtel?:D

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
10. 11. 2025 20:25 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Slusnak123 Já jsem čekal, vzal na Alze RTX 5090 Suprim za 57 tisíc a nyní stojí 70. Někdy je lepší nečekat moc dlouho:)

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
11. 11. 2025 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Jech @Frankhorigan Paradoxně mám daleko lepší teploty jako s předchozí sestavou. Ryzen 9800x3d jede při hraní do 55° a 5090 58-65°. Ale je fakt, že ta 5090 připomíná spíš radiátor, než PC komponentu. Vybral jsem case Lian Li V3000 PLUS a osadil ventilátory i pod GPU.

A co se týče vyzařovaného tepla, tak to je takový mýtus z debilního DDWorldu. Ten PC nemá šanci hýbnout s teploměrem. To by člověk musel hrát na hajzlu. Tech cca 200W co si RTX5090 pápne navíc oproti třeba sestavě s 7900XTX (a to se bavíme maximalním rozdílu) je směšných.

Čajová svíčka má kolem 40W a i člověk vyzařuje kolem 100W tepla. 77" OLED TV ma při HDR i 300W a taky si u ní nehřeješ nohy. Třeba ten můj PC case je při hraní studený a z vrchu sálá lehce teplo.

Ale samozřejmě chápu, že to byl vtip. To jen když by to četl Stratos, protože na DDwolrd vytopí 4090 v zimě cimru s otevřeným oknem a ještě má Honza spocenou tu jeho tlustou řiť.

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
12. 11. 2025 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Jech @Frankhorigan No, tak pokud chceš ohřívat nožky, tak nezáleží jen kolik tepla daná věc vyrobí ve Wattech, ale jaká teplota z toho sálá. Takže nemáš pravdu, že nejde o teploty.

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
12. 11. 2025 13:14 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Jech @Slusnak123 "Pokud srovnám situaci, kdy běhám po lese, místo toho, abych seděl u počítače, tak taky vyzářím více odpadního tepla do prostoru, ale teplotu těla mám plus minus pořád stejnou 😃"

Fakt? To jsou mi věci:)

Zkrátka když budeš chladit 600W pasivně, tak se ti chladič rozpálí na vysokou teplotu a bude z něj sálat teplo, ale když tam nasadíš vodníka s obrovským radiátorem a to teplo rozmetáš silnými ventilátory, tak bude to žebrování na dotek pocitově studené a ohřeješ si leda prd. Byť bude "výhřevnost" identická.

To samé je když máš rozpálenou 200W žárovku, tak cítíš sálavé teplo a neudržíš na ní ruku. Když máš 200W OLED TV tak je to sklo téměř studené. Protože je to velká plocha. Takhle to myslím.

Proto může z vrchního radiátoru nějaké PC skříně s třeba rtx4070 na pohmat sálat pocitově větší teplo (tvoje teplo na nožky), než z gigantické skříně s rtx 5090 a desítkou 200mm ventilátorů.

Ta hliníková Lian Li V3000 je i při gamingu prostě kovově studená i s 5090.

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
12. 11. 2025 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Jech @Frankhorigan Celou dobu reaguji na tvůj post "No hlavně že budeš mít teplo na nožky" a teď se tady bavíme o čem?

To je herní PC, to není zařízení, co jede pořád na těch tvých 3/4 kW 24/7 nebo jak si to představuješ. Jestli bych si večer na chvíli zapařil na tom tvým racionálním jediným správným PC, nebo na mé sestavě s rtx 5090, tak to v tom shluku spotřebičů nepoznám. Ani na teploměru, ani na penězích. Raději si občas kvalitně zahraji. Než přemýšlet, že jsem za ty dvě hodiny u PC, z toho hodinu paření utratil o 3Kč víc a říkat tomu racionální uvažování. Klima i topení jede pořád stejně. Tyhle věci nehodlám řešit, ani se o nich bavit.

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
12. 11. 2025 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Jech @seltino Ano, těch 800W se vyzáří do prostoru bez ohledu na to, jaká je teplota komponent. 800W je 800W:) Nicméně jak už opakuji poněkolikáté, tak ten efekt pocitu lokálního tepla (ohřevu nohou, jak tady píše Frank:), se nekoná, pokud je to teplo rozmetáno do okolí. Je to princip sálavého tepla, který ohřívá primárně předměty a pak až vzduch. Ale co bych to tady vysvětloval takovým kapacitám. Já bych se naopak měl od vás učit. Jeden si nekoupí výkonnou grafiku z principu a aby nemusel mít polovinu roku zapnutou klimatizaci a druhý počítač s rourou.

Já se třeba u simracingu zapotím i v chladu. Pár kol a z podpaží leje, jaké jsou to nervy :D To asi znáš moc dobře.

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
12. 11. 2025 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Jech @Frankhorigan To je zase diskuze, nestačím se divit:)

Dvě RTX5090 na podlahovku, 1,5kW televize. O peníze mi nejde, ale vadí mi když jede klimatizace:D Raději si stáhnu detaily, než otevřu okno:D

Já jsem PC gamer a bývalý nadšenec do HW, proto mám rtx5090 a čtu PCtuning. Nevím, proč jsi tady ty. S vyzářeným teplem problém nemám, nýbrž ho neregistruji a teplota v okolí je pořád stejná, nebo zanedbatelná. Příkon PC jako problém nevidím. Jízda mým EV je cca 40x energeticky náročnější, než paření na mém PC ve stejném časovém úseku. S takovým přemýšlením bych nemohl zajet ani pro nákup:D

Ale ty máš svůj svět s jedinou pravdou a nejlepší rtx4070. Tak si to užij a nehodlám se bavit o hovnech.

Jinak budou brzo Vánoce, tak bacha. Zhruba 20 čajových svíček, nebo deset vánočních svíček je jako výkonná pc sestava. A hodina hraní na takovém nesmyslném PC je, jako když vyhoří (3h) 6 čajových svíček :D Tak opatrně...

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
13. 11. 2025 14:57 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Jech @Frankhorigan Nepochopil jsem, o co ti jde. Přesvědčuješ mě tady o úplných nesmyslech... "Jakože půl roku v roce musíš mít zapnutou i klimu a 1/4 roku pootvírané okna.. U mě by to tak bylo"

Co to meleš? Vždyť výkonný domácí wifi router s příkonem 30 W vyzáří za den teplo o 740 Wattech. To je stejně jako hodina hraní v plné zátěži. Posraná lednice vyzáří za den 3kW tepla. Jsi vůbec normální? Prostě občasné hraní na herním PC mi nezpůsobí kolaps termo-managementu v domě:D

Jaké brutální teplené ztráty i kdyby ten PC za ten den vyprodukoval 1kW, tak je to 42 W za hodinu. To jsou jako brutální tepelné ztráty?

Když ty tvoje nesmysly nedávají logiku, tak napíšeš "Ne já ti fakt nezávidím 5090. Konzumuj dál plnými doušky" Přitom denně sedíš na netu, děti mastí hry a sám máš rtx4070. A mně píšeš, něco o konzumování plnými doušky, přitom mě vůbec neznáš.

Vysmíváš se, když si někdo koupí kvalitní pc komponentu ve výhodné nabídce a pak se oháníš, že nezávidíš...přitom jsem nic takového ani nenaznačil. "proč to nekoupit za draho, však hodinky taky nosíš aby bylo vidět, že na to máš" no comment :D

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
10. 11. 2025 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IAczechX @Frankhorigan Indiana Jones je jedna z mála her, kde 16GB VRAM nestačí a s 20 by to bylo hratelné.

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
2. 11. 2025 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos Nachytal se možná tak ten, co má rx7090 a čte ty vaše nesmysly na DDworld, jak jste psali, že je 7900xtx nejlepší karta a kdo bral 4080, nebo 4090 je hlupák.) Mezitím vyšla 9070xt s 16GB VRAM, takže vaše predikce ohledně VRAM byly opět mimo. A AMD vlastně jen dotáhlo vaši nenáviděnou rtx 4080, o tři roky později:) 4080 dostala boost v podobě nového DLSS modelu.

Se musím smát, jak jsi tvrdil, že se 4080 neprodává protože má oproti 7900 malou VRAM a DLSS nikoho nezajímá a teď tvrdíš, jak jde 9070XT na dračku..protože je vlastně modernější (lepší FSR a nižší spotřeba..což byla vlastně 4080:)) navzdory malé VRAM o tři roky později.

Kdo jel cestou high-endu tak prodal 4090 za 35, nebo 40 tiscí, jak tvrdíš a koupil RTX 5090. Já sehnal Suprim 5090 za 57 tisíc s DPH.

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
2. 11. 2025 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos Tak určitě 4090 za 20 tisíc :D To je přesně o čem mluvím, ty tvoje fabulace. Jestli někdo prodával 4090 za 20, tak to byl asi takový týpek jako ty, když jsi psal a věřil, jak 7900xtx rozdrtí výkonem i spotřebou 4090. Mám screen z tvého FB. Ty tvoje nesmysly jsou legendarní napříš českým webem už desetiletí:)

Však se podívej, za kolik se vykupuje 4090 a 7900xtx. A kolik majitel ztratil na ceně:)

Přesně tak, 4090 se dala prodat jednu dobu za pořizovací cenu, proto to byl dobrý deal, o čem tady asi píšu:D

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
2. 11. 2025 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos Ty radši nikomu s nákupem HW neraď. Ty tvoje teorie a prognózy jsou akorát k smíchu.

Hezký příklad za všechny. Začátkem roku 2023 stála laciná 7900xtx 30 tisíc a pro tebe nevýhodná rtx4090 stála kolem 50k. Dneska 7900xtx neprodáš za 15 tisíc, když stojí nová 9070xt 18 tisíc. A 4090 prodáš i dneska za 35k.

Takže vlastnictví 4090 stálo uživatele stejně jako vlastnictví 7900xtx. Kdo je hlupák teď ? :D

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
17. 9. 2025 18:09 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Stratos Na legendárním DDkoutku porovnává Stach upscalery...

"AMD stáhlo veškerý vizuální a funkční náskok, který NVIDIA kdy měla v oblasti kvality se svým DLSS. V některých ohledech je FSR i lepší"

"není dnes v praxi mezi DLSS 3+ a FSR 4 žádný zásadní rozdíl"

O DLSS 4 radeji ani zmínka. Přitom pořád tvrdil, že FSR vs DLSS je rozdíl k nepoznání, ale nyní dotáhlo ten rozdíl, který vlastně nebyl :D Někdy je FSR dokonce lepší a proto není poznat rozdíl mezi starším DLSS 3 a novým FSR 4 :D Se do těch svých nesmyslů zamotá jako Babiš v diskuzi:D

Vysvětli mi, jaký má smysl všechny v diskuzi zabanovat a pak lozit jinde? Když chceš diskutovat, tak diskutuj. Alespoň by ty diskuze na DD trochu ožily a mělo by to navštěvovanost. Jako komentáře, kde se nedá přihlásit a diskutují tam jen redaktor a pár lidí? To jen podtrhuje to, čemu se všichni smějí.

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
17. 9. 2025 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Na legendárním DDkoutku porovnává Stach upscalery...

"AMD stáhlo veškerý vizuální a funkční náskok, který NVIDIA kdy měla v oblasti kvality se svým DLSS. V některých ohledech je FSR i lepší"

"není dnes v praxi mezi DLSS 3+ a FSR 4 žádný zásadní rozdíl"

O DLSS 4 radeji ani zmínka. Přitom pořád tvrdil, že FSR vs DLSS je rozdíl k nepoznání, ale nyní dotáhlo ten rozdíl, který vlastně nebyl :D Někdy je FSR dokonce lepší a proto není poznat rozdíl mezi starším DLSS 3 a novým FSR 4 :D Se do těch svých nesmyslů zamotá jako Babiš v diskuzi:D

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
17. 9. 2025 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Stratos Bude mít brzy, znamená, že nemá :D

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
31. 8. 2025 11:39 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Oggy71 @Stratos Tak ono to jejich testování na DDworld je hodně "objektivní" Teď testovali Mafia The Old Country, ale chybí tam 4090 a 5090, protože...

"Stejně jako RTX 4090 nepovažujeme RTX 5090 za běžnou herní kartu, spotřeba je příliš vysoko a nepraktická ..."

Pak si otevřeš gameplay z hry a vidíš, jak tam sosá 7900xtx stejně jako 5090 a 4090 dokonce méně, FPS je samozřejmě nejnižší:)

Reklama
Reklama