Zpět na článek

Diskuze: Test Sapphire Pulse RX 7600 XT 16GB: Aby vám paměť jen tak nedošla

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Hajčus
Hajčus
Level 25 Level 25
3. 2. 2024 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Celá RDNA3 je tak trochu na pikaču. :/

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 6. 2024 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus @Ch0ze naopak prodava se velmi dobre.. cisla z retailu jsou celkem jasna

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 6. 2024 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @RickyAFF ta karta taky nikdy diru do retailu udelat nemela.. tohle si vymodlidi OEM vyrobci jako alternativu k 16GB 4060Ti

Mirek
Mirek
Level 2 Level 2
1. 2. 2024 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Výborné Závěrečné shrnutí...

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 18:35 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty vole ta MSI Expert je teda pořádná jebka https://www.techpowerup.com/review/msi-geforce-rtx-4080-super-expert/

35db při 1300ot a teploty jako TUFka při 1100ot / 28db :D

Si zároveň říkám, proč nikde nejsou pořád recenze MSI Slim verzí (to slim je zavádějící, je uplně stejně velká jako Ventus).

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 6. 2024 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 MSI obecne ma hodne upadajici krivku za posledni roky..

Raze2
Raze2
Level 1 Level 1
31. 1. 2024 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V grafech mě překvapila karta intel arc a750. Až na spotřebu vychází při nákupce cca 5500,- velice dobře. Vzhledem k tomu, že jsem nikdy nekupoval kartu za víc jak 5000,- tak budu asi cílová skupina xD a jo klidně bych jí dal přednost před softwarově odladěnější rx 6600... vrátit se dá vždycky. Spotřeba mě netrápí.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
31. 1. 2024 16:57 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Raze2 @Plnovous U nich je hlavně problém v tom, že to není blbuvzdorné řešení, člověk se o to musí starat víc než o Radeony (aktualizace ovladačů a věci kolem) a googlovat a řešit, když něco nefunguje a co s tím udělat, aby to fungovalo. Pokud jde o ladění a ověřování funkčnosti a stability, pro vývojáře jsou to prostě až třetí karty v pořadí po GeForce a Radeonech.

Pro lidi, co si sami skládají počítače a jsou zvyklí řešit problémy, a chtějí zkusit něco jiného, se to dá, pro běžné franty uživatele je to horší.

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
1. 2. 2024 03:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) A pak jsou tu lidi co si PC skládají sami, ale rádi i tu blbuvzdornost, raději budu řešit jenom problémy se hrou a nebo programem než u toho řešit jestli nějaké potíže nezpůsobuje i verze ovladačů a nebo jejich nastavení.

Raze2
Raze2
Level 1 Level 1
1. 2. 2024 08:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) tak jsem včera ozkoušel a750 na první generaci ryzenu (cpu r5 1600AF). Těch pár her co tam mám všechno ok i starý warcraft 3, minecraft, kgdc:d. Benchmarky od unigine (valley, superposition) vše jelo parádně. ALE. Zkoušel jsem fortnite co tam má syn - fps na úvodní obrazovce 5-10fps, narychlo jsem zkoušel změnit různá nastavení grafiky a bez výsledku. Podle gpu-z ta grafika při fortnite nebyla vůbec vytížená, příšlo mi to jak kdyby to jelo jen přes procesor. Neměl jsem sílu zkoušet cosi dál. ReBAR jsem měl v biosu aktivovaný. Mě by se karta líbila, je to limitka přímo od intelu a fakt vypadá proti starý gtx od gigabyte zpracováním krásně... ale klukovi jí tam nenechám.

Edit:

Beru zpet, vcera jsem to znova zkousel pres intel uninstaler a po opetovny instalaci bezi fortnite paradne, mozna je trochu delsi prodleva pri loadingu do battle oproti nvidii, ale ve hre to normalne slape. Takze problem byl pravdepodobne ve spatne odinstalovanych puvodnich ovladacich nvidie..

VCR33
VCR33
Level 29 Level 29
2. 2. 2024 22:07 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) Zrovna vydali nové ovladače kde zvedli výrazně výkon.. opět..a pořešili dost známých titulů.. Zkoušel jsem A380 na enkoding videa.. Musela pryč.. pomalá na opencl fitry pro tone maping. Ale tu 750 jsem si dnes objednal.. je za hubičku a za 3/4 roku drivery udělaly skok.. Nedělá se to moc často, nejsem kámoš Intelu, ale bylo by spravedlivé kdyby to někdo přetestoval. Občas se to dělalo v nějaké redakci třeba u VEGY64. Tak uvidíme snad to někoho napadne.

Raze2
Raze2
Level 1 Level 1
4. 2. 2024 08:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @VCR33 a objednal sis primo tu a750 limited edition od intelu? Je totiz krasne zpracovana, hlinikovy zebra jsou cerny, fakt vypada luxusne, cekam az bude nekde k mani rozbalena na eshopu znova a kupuju jeste jednu do druhyho pc

Nations112
Nations112
Level 4 Level 4
31. 1. 2024 14:23 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Honziku, než tady v každé diskuzi rozjíždět nekonečnou diskuzi, jestli je lepší zelená nebo červená, co tak začít pracovat hlavně na svých stránkách, které jsou mimochodem tvojí vizitkou?

U všech řveš, že mají zkreslené recenze, že lžou, ale když chce člověk přijít k tobě a podívat se na ty tvoje ověřené statistiky a recenze, tak mu prohlížeč rovnou červeným zahlásí, že web je nezabezpečený a na mobilu se raději často díky naprosté absenci responzivity raději ani nenačte. To, že celý web vypadá jak z roku 2004 radši ani nebudu mluvit. Ono, co si budem, jet v roce 2024 na Joomle v 1.8 (momentálně je 5.1) , to chce taky slušnou dávku diletanství, nebo dost velký koule. A když už se tam teda člověk zorientuje, tak ho jako hlavní prvek v sidebaru čeká výběr komponent z roku 2020, nebo mrtvý Facebook... Ve hrách zas najde všechno na Flashi, který už je dávno mrtvý a v blogu ho rovnou čekají poslední články z roku 2016. No není to paráda!

Od člověka, co se nazývá ajťákem, bych očekával alespoň nějaký pokrok a investici a ne že na to miniálně 12 let ani nesáhneš. Však je to designový i bezpečnostní průser hodný tak možná nějakého Lojzy, kde jeho znalosti končí registrací domény... Kdybys tomu webu věnoval aspoň 1/10 času, který věnuješ hádkám a pseudostatistikám, tak by to nebyla taková ostuda... Já se upřímně fakt divím, že sponzoři a různé firmy ještě vůbec něco chtějí recenzovat, když to pak visí na něčem takovém. I když ono to asi dává smysl, za reklamu a recenzi na tomhle si nemůžeš říct žádnou pálku..

Pomalu ale jistě začínám ten "lifestyle" v logu chápat.

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nations112 @Nations112 Dobre vy pane. TA SEDLA.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
31. 1. 2024 14:49 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nations112 @Nations112 Ale tady diskutujeme s panem Belkou, ten, kdo provozuje ten web, je Stach. Jsou to dvě různé osoby. Stach je takový protivný přemoudřelý ráčkující ulhaný pantáta. Pusťte si třeba toto video, ten jeho tchedchipch (threadripper), mě opravdu straší ve snách.

https://www.youtube.com/watch?v=ORYbGbRr7-Q

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 14:54 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Slusnak123 Kristova noho....
Pustil jsem si to.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 14:57 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Slusnak123 hned v prvej minute: "delat v Cesku skutecne nezavisly technologicky magazin jako je ddworld.cz...." 😂

Nations112
Nations112
Level 4 Level 4
31. 1. 2024 14:58 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Slusnak123 Pravda, prohodil jsem si je, moje chyba. Každopádně je tam druhý nejaktivnější, hlásá web všude do světa, tak je i v jeho zájmu, aby to fungovalo... Jeho šéf by se určitě nezlobil, kdyby přišel a něco s tím jednou pro vždy udělal... Furt by to dávalo větší smysl, než jeho aktuální tvorba v podobě statistik v Mindfactory, nebo se hádat všude možně po diskuzích... Je přece profík, nový web je otázka týdne... 😉

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
31. 1. 2024 15:07 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Nations112 Pan Belka je vlastně ta druhá polovina redakce. Jinak ten webík je pořád graficky stejný, co pamatuji.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, s tímhle posledním přírustkem do 7000 série a s tím, jak se všechno vyvíjí asi s klidným srdcem můžeme říct, že 7000 serie díru do světa neudělá, a 7600 xt už vůbec ne 😂

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
31. 1. 2024 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 jediná série 7000 co se jim povedla je procesorova jinak je to bída

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 09:41 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 @Tom2308 No, ja teda ciste za sebe, bych pochvalil i cpu rady 5000. Vermeer s 32mb cache je dost v pohode (sam mam 5600x@4850mhz) a nepocituju nijak, ze by me to ve qhd a 4k nejak brzdilo.
Ale stejne si brousim zuby na 7800X3D a tohle poslu o dalsiho clena rodiny dal.

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
31. 1. 2024 09:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 @mibfox 7800x3d mám a musím uznat že je to nejlepší herní procesor současnosti jak výkonem tak spotřebou ten se fakt povedl

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 13:12 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 @Tom2308

Potvrzuju, mám na něm BeQuiet Dark 4 PRO fixnutý na 800ot abych ho neslyšel a v pohodě se s tím uchladí i při nejnáročnějších hrách. S tím výkonem a spotřebou co to má naprostá pecka.

[url=https://postimg.cc/f3GVDSyc][img]https://i.postimg.cc/V66n9jcV/IMG-20240131-142845.jpg[/img][/url]

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 @Tom2308 Vazne? Tak to me moc tesi, protoze si teda udelam radost. Akorat nesmime podcenit chlazeni.

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
31. 1. 2024 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 @mibfox chladim noctua nh-d15s a teploty na všech jádrech nepřekročí 75 stupňů ve hrách to běží kolem 60-65

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 @Tom2308 Aha, no ale ta tvoje noctua je hooodne dobra. Takze to topi asi dost co.
Co AIO vodnik? Kompletni set. Na skladani vlastniho nemam nervy.
Se bojim, ze to bude na stejno jako ta noctua...

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
31. 1. 2024 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 @mibfox vodník nemám protože to mám v bedně fractal torrent a ten je nejlepší právě na vzduchace jako ono se ten procak dá dobře i undervoltnout kde neztratis žádný výkon ale spotřeba jde dolů

Nations112
Nations112
Level 4 Level 4
31. 1. 2024 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 @Tom2308 Já s tebou tak úplně nemůžu souhlasit. Za mě 7000 nejsou špatný karty, když vezmu, co AMD představovalo v minulosti, tak tam značný posun je. Nikdy jsem AMD do sestav nedával, ale teď o ně zájem byl. A 40% prodeje jsou celkem slušné čísla.

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 @Nations112 Nejsou spatny, ale ja mam nazor, serie 6000 se proste povedla vic. Jako ze tam byl vetsi skok oproti predchozi generaci, nez je skok z 6000 na 70000
Ja teda cetl recenze jen na 7800XT a 7900xtx nebo co.
No kazdopadne vykonnostni narust treba z 6800xt na 7800xt neni nic moc a spousta recenzentu rikala, ze takhle mela vypadat puvodni 6800xt. Vykonnostne jako spis refresh. Technologie samozrejme, to je jina. 7000 ma nejnovejsi, to je jasne.

Nations112
Nations112
Level 4 Level 4
31. 1. 2024 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 @mibfox No mají našlápnuto dobře. Samozřejmě nedělají 80% trhu, jak tu jistá osoba neustále hlásá, ale 40% prodeje AMD je za mě úspěch. O to víc nechápu ten druhý tábor, který tady furt prohlašuje, jak AMD nikdo nekupuje... Dneska bych si to fakt nedovolil říct.

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 @Nations112 No tak prehnany je to na obou stranach barikady, ale me prijde, ze ta amd barikada kvuli jednomu magorovi extremne ulitla. To uz je za hranou.
Sam mam amd cpu i amd kartu. Je to 6700x Sapphire pretocena na krev a je vynikajici.
Pockal jsem si na akci a koupil za 8490,- a dostal Starfield, ktery bych kupoval.
To bylo v rijnu a v te dobe si myslim, ze to byla dobra koupe, kor se starfieldem.
To podle mne byl a je cas, kdy amd prodavalo na jejich pomery dobre.
Jak to ale zahybalo s procentama, to netusim.
Kazdopadne ja ted pujdu do te 4080super spolu s prechodem na am5 a 7800x3d.
Takze nejakou miliontinu procenta pridam zelenym nekdy v tomhle roce.

Hlavni duvod je?
Vraceni se zpet na gsync z freesync.

Chci silny vykon v RTX. Jsem graficky pozitkar a fascinuji me nove technologie

Ovladace - co tenhle rok predvedlo amd s ovladaci bylo husty, uz nechci

CertaVeritas
CertaVeritas
Level 20 Level 20
31. 1. 2024 16:03 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 @Nations112 Teraz neviem ci riesite cpu, gpu alebo mix oboch. V segmente cpu amd konkuruje intelu zdatne a je to vidiet aj na predajoch. Je to jedine dobre a trh to udrzuje jaks taks v rozumnej rovnovahe. Osobne mam 13900KS ale musim uznat, ze 7800X3D je solidny kusok kremika a rozumna univerzalna volba do DIY zostav, pokial nejde clovek vylozene po cene.

V pripade gpu mi 7000 gen pride nezaujimavy. Amd zrejme nevysiel prechod na multi chip riesenie uplne podla predstav. Celkovo mi prisla 6000 seria podarenejsia a dodnes je za spravne ceny konkurencieschopna. Trh gpu dostal celkovo posledne roky na frak kvoli krypto miningu a stale sa z toho uplne nespamatal. 4000 gen od nvidie je za mna vyrazne zaujimavejsi technologicky. Ina vec je uz cenova politika, ktora mi samozrejme "nechuti". Odraza ale realitu trhu, kde amd len dotahuje. Aj to nie moc uspesne

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 @CertaVeritas Tak to jsme museli napsat oba uplne soucasne 😁
Naprosto souhlasim.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 16:48 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 @Tom2308

A to pri jakych otackach nebo jak to chladi aby byl v zatezi neslysny? Ja tu Noctuu chtěl, ale tuším nebyla skladem černá, tak jsem vzal BQ a taky supr.

Nations112
Nations112
Level 4 Level 4
31. 1. 2024 17:39 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 @CertaVeritas 40-50% prodeje mi příjdou u AMD víc než úspěšné. když vemu, že v minulosti to bylo třeba 10-25%... Ono je fakt třeba se na to dívat z více úhlů. Minulost, aktuální situace na trhu, pokrok v ovladačích a SW, podpora a technologie, přístup samotné Nvidie. Kdysi bych si AMD kartu do sestavy nedal. Dneska s tím nemám sebemenší problém, když se mi to cenově vyplatí.

Nejhorší na tom jsou ty zdejší hádky, kdy jeden tady brečí, jak je Nvidie drahá, neprodává se a buhví co ještě a druhý tady řve, jak je AMD vlastně odpad, který je vůbec zbytečné kupovat. Ani jedno není pravda a člověk má být rád, že je tu dneska už celkem vyrovnaný souboj, který tahá celý vývoj a trh dál a zároveň udržuje ceny v nějaké rozumné míře. Všichni víme, jak vypadal monopol u CPU a buďme rádi, že je to konečně pryč...

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
31. 1. 2024 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 @Nations112 Monopol je pryč, ale na tom trhu se zase tolik nezměnilo. Byly doby, kdy jsem kupoval téměř highendový desktopový procesor od AMD za čtyři tisíce a šlo to přetočit na úroveň špičkového modelu za deset. Byly doby, kdy se dal pořídit co do počtu jader vrcholový Core 2 Quad za čtyři tisíce (a dal se přetočit na úroveň dražšího).

Highendové non-HEDT desktopové procesory Intelu stojí dnes pořád něco mezi třinácti a dvaceti tisíci, a podobné je to i u AMD. Rozdíl je v podstatě jen v tom, že zatímco dřív si člověk mohl vybrat za patnáct litrů Intel, dnes si může za patnáct litrů vybírat mezi Intelem a AMD a pokud chce něco normálního za šest, už proti tomu dostane jenom půlku jader, a za slušný procesor, který nebude brzdit výkonnější grafiky, dá desítku.

Není to konkurence ani souboj, je to spíš duopol, ceny se drží na stejné úrovni, výkon už od uvedení prvních šestnáctijader nějak dramaticky neroste, a v podstatě jediné, co se mění, je podíl obou firem na trhu.

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
31. 1. 2024 19:43 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 @LV426 on nejde slyšet skoro vůbec jen když to dám na max ale mám to nastavené že při 60 stupních to mám tak na 30% a právě že to dokáže uchladit na minimálních otáčkách ale co se dívám tak ta cena je šílená teď to stojí 2500 Kč ja to kupoval v roce 2019 za 1700 teď už to je trochu přepal ale je to jeden z nejlepších vzduchových chladičů co jsou

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 09:57 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 zle sa na to pozeras. nvidia karty nikdo nekupuje, tak.amd chcela im pomoct a preto to okopirovala a zdvojnasobila pamat a nic nepridala a nazvala ju novou kartou, aby ju nikdo nekupoval ako nvidiu. i ked belka klame a tvrdi opak ze 4060ti 16 je velky uspech a velmi sa predava a prave koli tomu ho amd kopiruje, teda nie amd, ono to zakazalo, to vyrobci si vymysleli na vlastnu pädt 7600xt 16gb....a reraz ju budu predavat na miliony kusov

predtym nez bude stacha .......,tak ten mal by si ho umyt, lebo z vyparov mu to ide na mozog

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby nekdo chtel videt FOTKU STRATOSE, mohu mu ji soukrome poslat. I kdyz bych tady jednu na zverejneni mel. Je to fotka s vice lidma kde je i on, takze me nikdo nemuze narknout za to, ze ho vystavuju "cilene".
Jinak popis: 185-190 cm, vlasy co ja ho znam, tak uces "naprdel" uprostred. Hnede svetle vlasy. Bryle a za nima odporny oci, barva-vyblita modra (pokud se pamatuju spravne, je to uz skoro 10 let). Neco jako "Glum" z pana prstenu.
Proste srac od pohledu.
Sedel by mi na typka, co se vam na zakladce vysmiva a kdyz to s nim chcete "probrat" tak zdrha a jeste vam strouha mrkvicku.
Tak takovyhle clovek sem pise.

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 10:15 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) mi ho je i malinko lito,ale za to co predvadi po internetech si ten hate i zaslouzi 😀

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) neeee to jsem nevidel sakra, jdu se podivat :D :D :D :D :D :D

jiři koudelka
jiři koudelka
Level 0 Level 0
31. 1. 2024 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) boze boze boze boze boze boze boze... potrebujem ciste slipy a nohavice 😂😂😂 toto , pokial mu mamickanepomoze, bude dozivotne panic.

czchip
czchip
Level 43 Level 43
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 13:43 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz), tak to je vážně klenot blbě nasnímané video se strašným zvukem a do toho debilní zvukový podkres a který ten zbytek přebijí, aranžmá jako porno casting. Divím se, že pod něčím takovím Nvidia a CZC dokázazaly podepsat. Obsah je teda už o jiné diskusi.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
31. 1. 2024 13:47 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @czchip Casting couch se Stratosem? Hergot, to jsem si ani nespojil, to to video posouvá na další level. Vtipné je na tom hlavně to, že je v jámě lvové.

Technická stránka je jiná věc, je to kancl, ne podcastové studio, a je to tak staré, že je to z doby, kdy je formát, kterým je teď zaplavený youtube, de facto neexistoval a zvuk ještě velice nikdo neřešil.

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) Dekuji mnohokrat. Na vecer si sezenu nejvetsi kybl na bliti co doma najdu a pustim si to.
Mimochodem, ja czc nepovazuju moc za top kram u nas v cz a vzhledem k otresnym reklamacim co jsem tam zazil jiz pres 15 let nakupuji jinde.
Zde je videt, jak plati prislovi: vrana k vrane seda
V nasem pripade to ale bude spis "sracka ke sracce seda".

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
31. 1. 2024 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @mibfox Bejvávalo. Na CZC taky dostal banána. :D

czchip
czchip
Level 43 Level 43
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @mibfox, CZC bývalo super (aspoň u nás), začalo se horšit až s prodejem Alegru.

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) Nene. Dostal banana? Tak to tam mozna prijdu.
Tak to vidite, soudruzi v czc to dokazali.
Takze novy zavazek nove 5tiletky pctuningu bude ban na stratose.
Navrhuji nechat AI nastudovat jeho praci a komentare. Sama ho pak bude mazat.
Co? 😉

CertaVeritas
CertaVeritas
Level 20 Level 20
31. 1. 2024 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @mibfox Ano, na czc ma ban uz roky za sracky co im tam pisal v diskusiach.

CertaVeritas
CertaVeritas
Level 20 Level 20
31. 1. 2024 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) toto mi nejak uniklo, dik za zdielanie. Spravim si popcorn a pojdem si uzit klauniadu :D

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @mibfox dostal banán no... ale zas si udělal novej účet pod jménem Gapatko. Takže se ho prostě nezbavíš

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
31. 1. 2024 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @mibfox Omg, smaž to a dej si pár facek. Nedělejme z toho osobní záležitost. Sice je to lhář a šašek, ale reagovat můžeme jen na jeho lži a pochybné názory. Takhle se snížíme ještě pod jeho úroveň.

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @TomMaly Ja uz ho trpim 10 let. Pockej az budes taky. Ale mas pravdu. Uberu.

CertaVeritas
CertaVeritas
Level 20 Level 20
31. 1. 2024 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @mibfox Chce to chill. Je to sasek sluziaci na pobavenie, ked potrebujes relax po dlhom dni. Nic viac. Prinajhorsom mu venuj dve vety, ktorymi kompletne rozburas ten narativ, ktory si pracne buduje desiatkami komentarov. Alebo proste preskoc co pise

Jaroslav Horna
Jaroslav Horna
Level 0 Level 0
31. 1. 2024 08:42 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Těžko se hledá smysluplnost nákupu této karty. Přemýšlím jaký uživatel může mít tak základní požadavky. 16GB VRAM? Zdá se, že marketingové oddělení AMD vycítilo trend mezi uživateli, kteří se utvrzují, že více VRAM je lépe a to i u karet, které nemají reálnou perspektivu vzhledem k výkonu GPU. Cena by měla ležet mezi 3000-4000. Jednoznačně odrazuje spotřeba a jen základní podpora obecně u AMD.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Horna @Maw72 takhel karta by nikdy nebyla uvedena nebejt prodejniho uspechu 16GB 4060Ti, nejvice strhana karta v recezich a prodava se prej jako rohliky, hlavne v OEM sestavach... AMD proste videlo jakej hlad pom takovy karte je, tak proste takovym zakaznikum vyhovelo a udelalo ji taky.. kazdopadne vyhodna karta to urcite neni za ty penize. vsak 6800 16GB koupis od 10tis s DPH a to je mnohem lepsi karta v pomeru cena/vykon nebo naka 6700 10GB za 7tis s DPH

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
31. 1. 2024 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo tady máš důkaz toho jak amd od nvidie vše kopíruje místo toho aby šlo vlastní cestou

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 09:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Tom2308 tohle nekopiruje AMD ta tuhle kartu ani nevyrabi, spise byl natlak ze strany partneru tj ASUS, GB a dalsi.. To oni z toho maji nejvetsi prachy.. AMD je vice mene jedno zda si vyrobce ten cip da do 8GB nebo 16GB varianty stale za nej dostane od vyrobců identicky penize. Dalsi natlak bych cekal ze prisel od velkych vyrobcu OEM sestav kam tahle karta miri nejvic.. v Retailu se podle me az tak prodavat nebude.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo ale neklam nvidie nikdo nekupuje a hniju na skladoch.

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
31. 1. 2024 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo sám si psal že amd vyhovělo takže amd stim musela souhlasit takže to kopirovala a je jedno kdo sní 😂

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Drz hubu retarde.

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Drz mlc retarde.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo povedz mame nech ti vymeni plienku, sracky ti uz lezu hubou von!!!

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Tom2308 tak pokud se u vyrobcu i pres zabijacky recenze prodava 4060Ti 16GB jak rohliky hlavne v OEM sektoru, logicky chteji to samy i u AMD sestav ne? zbytecne jim pak utikaj penize mezi prstama.. Samozrejme nejvic asi rvali vyrobci co delaji jenom AMD a 4060Ti 16GB tedy v nabidce ani mit nemohou. Takze se klidne mohli s AMD domluvit zda by nemohli udelat u 7600 rady neco podobnyho, jinde by to ani udelat neslo protoze nejblizsi karta nad 7600 je az 7700XT a ta uz ma 12GB v zakladu.. zde davat 2x tolik by asi nedavalo vubec ale uz vubec zadny smysl.. Jit tedy cestou 16GB varianty u tohoto modelu bylo logicke reseni, nehlede na to ze karta stoji mnohem mene nez 4060Ti 16GB coz ji umoznuje davat jeste do levnejsich OEM sestav.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo jojo, "oem sektoru" :D :D :D popleta

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
31. 1. 2024 09:22 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Jakože by si v AMD mysleli, že důvod, proč se Radeony moc neprodávají v OEM sestavách, je ten, že taky nenabízejí slabou kartu s přepálenou kapacitou paměti, a tímhle se to nějak spraví?

No, nevím. Podle mě hlavně lepí díru v nabídce, která je mezi RX 7600 a RX 7700 XT, a tímhle ji lepí proto, že na dražší kartě s malým čipem se dá vydělat víc, než kdyby vydali RX 7600 XT s ořezaným čipem z RX 7700 XT.

Ale je uplně fantastické, jak vždycky najdete důvod, proč za to, že AMD vydává nevýhodnou kartu, může vlastně Nvidia.

Představa, jak Asus nutí AMD vydávat 16GB Radeon, protož se zákazníci dožadují v sestavách slabé karty se 16 GB paměti a nechtějí tam GeForce, ale Radeon, je minimálně úsměvná.

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
31. 1. 2024 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo tak ji dáme cenu skoro deset litrů a napalime spotřebu na úroveň vyšší třídy to je fakt správný krok 😂 4060ti 16 giga vram je též na nic to neříkám jenže ona má aspoň tu spotřebu na úrovni ikdyz je výkonově též mimo

Jaroslav Horna
Jaroslav Horna
Level 0 Level 0
31. 1. 2024 09:43 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Jsem rád, že se shodneme v názoru na RX7600XT. RTX4060Ti 16GB je výkonější. Ve hrách jako Avatar Frontiers of Pandora to může být i 30%! Samozřejmě je výhodou na straně nVidie i výkon v RT, tensor jádra atd.

Jan Cerny
Jan Cerny
Level 7 Level 7
31. 1. 2024 12:16 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo "spise byl natlak ze strany partneru tj ASUS, GB a dalsi..." Můžu poprosit zdroj Vašeho tvrzení? Nebo si vymýšlíte nějaké teorie? Mně se zdá, že se pořád tváříte společně se Stachem, jak máte nějaké super kontakty a pomalu si voláte s každým výrobcem, ale realita je, že jste se postupně propracovali na šašky české IT scény. Sorry...cítím to tak.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka nazor na mentalny stav Hozika Belku nech si urobi kazdy sam:

"...AMD proste videlo jakej hlad pom takovy karte je, tak proste takovym zakaznikum vyhovelo a udelalo ji taky.." (Belka 8:53)

"tohle nekopiruje AMD ta tuhle kartu ani nevyrabi, spise byl natlak ze strany partneru tj ASUS, GB a dalsi.. To oni z toho maji nejvetsi prachy.. AMD je vice mene jedno zda si vyrobce ten cip da do 8GB nebo 16GB varianty stale za nej dostane od vyrobců identicky penize." (Belka 9:06)

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
31. 1. 2024 14:10 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Já jsem si myslel, že genialita plánu Lisy Su, kterak zvýšit tržní podíl AMD, spočívá v prodeji starých karet. Smysl jsem viděl v tom, že by prodávali třeba 6800 (ne XT),za "dumpingovou" cenu. Tato karta by těch 16 GB dokázala využít smysluplněji. Ale Lisa řekla "ne!", budeme vyrábět slaboučkou kartu s nesmyslným množstvím paměti na úzké sběrnici. V segmentu, kde záleží na každém dolaru prodejní ceny. Inu, přeji AMD hodně štěstí.

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
31. 1. 2024 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @RickyAFF já už jsem mu na to radši nic nepsal protože on se do těch lží zamotava úplně sám jednou řekne že to chtělo a podruhé že ne 😂😂

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Slusnak123 tak hlavne,ze se to vysvetlilo a vime,ze za release zkriplene 7600xt 16gb muze nvidia s (asi) asusem,amd si tradicne meje ruce.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
31. 1. 2024 14:58 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @karel88l Já už to beru podobně, jako říkával Marcus Porcius Cato na konci každého svého proslovu: "Ostatně soudím, že Kartágo by mělo být zničeno".

Tak pan Belka by mohl na konci každého svého komentáře přilepit větu: "Ostatně soudím, že za vše zlé může Nvidia". A bylo by to jasné, stručné a srozumitelné.

CertaVeritas
CertaVeritas
Level 20 Level 20
31. 1. 2024 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Konecne mam objektivny pohlad v suvislostiach. Amd so zhnusenim sledovalo, ako odporna nvidia ryzuje na zakaznikoch nesmyselnym produktom, ktory je predajnym hitom. Takze sa s extremnym odporom a vyhradami dohodli s AIBs a vydali podobny nezmysel. Ale samozrejme v pripade amd je dolezite, ze to spravili s maximalnym zhnusenim. Chceli aspon cast nevedomych hracov zachranit zo sparov diabolskej nvidie. Ze amd uviedlo nezmyselny produkt s otrasnym pomerom cena / vykon je samozrejme vina nvidie. Donutili ich k tomu vlastne so zbranou v ruke.

PS: aspon si pripustil, ze 4060 sa predavaju slusne.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 6. 2024 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @mibfox napodobne

JIŘI ČERVENKA
JIŘI ČERVENKA
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Objednal jsem pro jistotu dvě, protože je možné že už nebudou.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 08:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

fantasticka amd karta, celych 16gb ram,a ta nizka cena to je stavka na buductnost, este i za par rokov bude stacit 16gb i na qhd dokonca i 4k rozlisenie. vdaka amd fsr3 a fluidu vsetko pobezi na vela fps. ta karta je omnoho lepsi kauf ako 4070 12gb alebo 4060 8gb lebo je omnoho lacnejsia a ma viac ram a ako dokaz vykonu zobere rovnako elektriky!!! a ma fantasticke adrenalin ovladace , co vam daju dost adrenalinu pri hrani i spustani.

pre kazdeho amd fandu je toto povinna kupa, vymontuje svoje 5700xt,6600xt,6700xt,7600 a nahradte ju touto super 7600XT kartou az so 16gb ram. budete mat pocit, ze mate 7800xt. i ked 4060 8gb ma lepsi pomer/cena vykon, budu vas u toho zeleneho smejdu nutit pouzivat zbytocne blbosti ako dlss3.5 a frame generation,no bleee , nedajboze si fhd pustit raytracing, tato technologia co coskoro zanikne je blbost. a tie skarede nvidia ovladace.... a karta vam zhori koli konektoru

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
31. 1. 2024 08:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @JankoBelnicek plus si stou kartou zahrajete AC:Mirage s raytracingem 😂 a nepotřebujete ktomu kilowatove zdroje 😂 když máte na střeše solary

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 08:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 @Tom2308 a i tak sa doporucuje k amd kartam zdroj aspon za 250e aby neboli problemy a nepistali cievky. je vam taky zdroj drahy? zacnite pisat uzivatelske recenzie!!!! budete dostavat ttolko veci, ze ich nebudete stihat predavat na bazosi.

secho
secho
Level 33 Level 33
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 08:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @JankoBelnicek A k Ryzenu5 5500, kde je teď RX 570 8GB, to už můžu vyměnit nebo mám počkat na lepší radu od Vás? To už asi smysl má tuhle nebo klasickou RX 7600, nebo ne? Ona je teda hrůza co je v tomhle segmentu, ať AMD nebo Nvidia.

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
31. 1. 2024 08:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@secho @secho lowend se nikdy nevyplatil kupovat a už ne vůbec se spotřebou vyšší třídy

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 08:25 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@secho @secho spatny ted nejsou na alze tyhle dve karty, vice mene sou i na 1-2. miste prodejnosti a celkem se vyplatej.. Skoda ze uz se neda moc sehnaz 6700XT 12G za 8-9tis s DPH to byl super kup skoro celej minulej rok.. https://www.alza.cz/xfx-speedster-swft-319-radeon-rx-6800-core-d7875107.htm https://www.alza.cz/xfx-speedster-swft309-amd-radeon-rx-6700-core-d7431990.htm celkem zajimave je ale tahle stranka s 12 mesicni zarukou zde maji 6700XT 12GB Pulse za 6500,- s DPH https://www.imobily.eu/sapphire-pulse-amd-radeon-rx-6700-xt-12gb-11306-02-20g-26603.html

jiři koudelka
jiři koudelka
Level 0 Level 0
31. 1. 2024 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@secho @secho prepoha nepocuvaj strateneho sima, ta 6700xt ma len 12 gb ram. to nemozes taky fail spravit. kup si 7900xt s 20gb alebo 7900xtx s 24gb alebo pockaj na 8600xt s 32gb ram!!!!

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
31. 1. 2024 08:33 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@secho @Stratossimo Kupovat kartu AMD s architekturou, která končí, není zase tak dobrej kauf. Jakmile skončí prodej, jde jejich priorita u podpory na bod mrazu, a bude to tak fungovat do té doby, dokud AMD bude trvat týdny vyřešit problémy i u karet, které momentálně prodává.

secho
secho
Level 33 Level 33
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 08:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@secho @Stratossimo Ta 6700XT 12GB byla fakt skvělá karta. Tu 6800 16GB mám půl roku ve svém PC a jsem max spokojený. Tu RX 570 má otec ve svém PC a je ji potřeba letos už vyměnit, tak proto jsem se ptal. Vím, že ten procesor nakrmí i ekvivalent Nvidia RTX3070, tak se porozhlížím. Ta 6700 10GB na to jeho Full HD hraní by klidně stačila.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@secho @secho ked mal doteraz 570, kup tatovi v bazary 2060super za 120-140€ a bude spokojny. alebo 3060ti za +- 180-220€ a bude spokojny este viac. 3070 su od 260e 6800xt som videl od 300e to cpu zvladne kazdu z nich.

secho
secho
Level 33 Level 33
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 08:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@secho @JankoBelnicek Mrknu i na ty bazary více, to je dobrý nápad. Děkuji všem za tipy a rady😀

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 08:50 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@secho @secho je fakt ze v cene 7000,- s DPH asi nic vykonnejsiho v soucasny dobe nekoupis.. a buhvi jak se bude jeste dlouho prodavat nez skonci... takze bych asi necekal

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 08:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@secho @Stratossimo Jdi se splachnout. Ti nestacilo co jsem ti vzkazal ty demente?

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@secho @Stratossimo Drz hubu demente.

Alixon
Alixon
Level 33 Level 33
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@secho @mibfox ale tak nebudeme si tady tak nadávat! Že je velký S chuj víme, aspoň je zábava, ale tyhle vzkazy jsou na úrovni 1 třídy základního stupně.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@secho @Alixon je dokázáno, že čtení stratossových příspěvků vykazuje pozitivní vliv na prodej antidepresivních prášků :D

CertaVeritas
CertaVeritas
Level 20 Level 20
31. 1. 2024 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@secho @Darth36 pozitivnym vplyvom myslis narast alebo pokles predajov? 😃 Osobne mi zdvihne naladu, ked vidim najnovsi pytel sraciek od toho saska.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 6. 2024 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@secho @mibfox napodobne

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 06:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Akorat jsem chtel napsat, ze jestli otevru nejakou diskuzi a zahlidnu tam toho picuse, tak uz tam znova nepujdu. Jestli je redakce opravdu tak neschopna a neumi si poradit s jednim debilem, tak sem nejspis opet na par let nebudu chodit. Konec hlaseni.

K tematu karta je mrdka, skoda slov.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
31. 1. 2024 07:59 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Banán u takových lidí moc neřeší. Nějaký banán už tu ostatně dostal. Založil si nový nick. Po různých diskuzích nasbíral možná už desítky banánů, když ho dostane, tak si založí nový účet, nebo se prostě sebere a jde lidem blbnout hlavy jinam. Umlčet ho nedokázal nikdo, svou pravdu hlásá na českých internetech dál.

Když se podíváte na naši „alternativní politickou scénu“, tak vám musí být jasné, že na některé lidi nefunguje ani kriminál, a zavřít jim zobák není řešení, jenom tím stoupnou u jedné sorty lidí, kteří je považují za bojovníky proti prohnilému systému. On ani nedělá něco, za co by do kriminálu jít mohl. Jediné, co nějak funguje, je, když ti, co s ním ještě neměli tu čest, mohou snadno zjistit, co je to zač. Od té doby, co nefunguje kontroverzní exotopedia, už to není tak jednoduché.

Musíme mít trpělivost, některým lidem trvá fakt dlouho, než si uvědomí, že ze sebe jenom dělají vola a bylo by lepší držet hubu. On je opravdu otrlý a navíc mu pořád nedochází, že čím víc to tady a u sebe ventiluje, tím víc je všem pro srandu a přestávají ho brát vážně i ti, co ho vážně brali.

Zatím dosáhl jen toho, že se mu to začíná sypat už i na fejsbůčku, kde to dřív měl pod kontrolou.

Já můžu maximálně tlačit na to, aby programátoři přidali nějaké to automatické balení diskuzních příspěvků s velkým počtem negativních ohlasů, případně automatické balení celého uživatele. Tak, aby se mohl každý přesvědčit, že zabalený není proto, že by hlásal nepohodlnou pravdu, ale proto, že ty bláboly nemá smysl číst.

FabledWarrior
FabledWarrior
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 08:39 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) No já to občas čtu, co tu píše a vypozoroval jsem, že sice mele nesmysly většinou, ale ikdyž napíše něco, co je pravda, tak ho tady lidé už z principu vymínusujou. Takže tenhle nástroj na balení není úplně v pořádku a může se to obrátit proti vám tak, jak jste napsal. Cizí člověk to rozbalí a podívá se ze zajímavosti a pak zjistí, že tam je zabalená regulérní a správná informace. No a konspirační teorie je na světě.

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 08:42 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) Ma osobity styl psani. Kazdy ho pozna podle stylu. Takze najit se da. Musite banovat. PROSTE MAKAT
A je mi jedno, ze otravuje jinde. At neotravuje tady!

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
31. 1. 2024 08:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @fabledwarrior To je zase něco, co by si měl uvědomit především on. Že když bude permanentně mlít kraviny, tak ho nikdo nebude brát vážně, ani když náhodou řekne něco, co dává smysl. V jeho případě jde většinou o demagogie, těch hodnotných informací je poskrovnu.

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @fabledwarrior To uz bude holt COLLATERAL DAMAGE. Ale predstav si ten klid. Ja myslim ze pan Vagner ma dobry napad.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
31. 1. 2024 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz)

Automatické balení na základě nějakých palečků nahoru a dolu prosím ne. Palečky totiž můžou dávat magoři stejného ražení jako pisatel.

Jinde na diskusích funguje "ignore". To si vyberete exota, jehož příspěvky už nechete číst a ony se na základě toho skryjí. Sám se tedy rozhodnete, že s tímhle člověkem se nechcete bavit a nemá na to vliv nálada ostatních účastníků diskuse a jejich potřeba klikat na nějaké palce.

Výhoda je ta, že časem na blbce reagují už jen jiní blbci, tak si skryjete oba tábory a máte pročištěnou diskusi. V tom prvním případě totiž máte skryté příspěvky exota, ale furt je vidět hejt dalších exotů, kterí se navzájem ohodnotí kladně.

Jirbec
Jirbec
Level 24 Level 24
31. 1. 2024 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) Shadowban prosím. Pak si může psát co chce, ale kromě něho to nikdo jiný neuvidí.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
31. 1. 2024 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Jirbec Pokud člověk nemá IQ houpacího koně, tak mu velice rychle docvakne, že shadowban má, pokud na něj nikdo dlouhodobě nijak nereaguje. Ve chvíli, kdy si to uvědomí, to zjistí za dvě sekundy.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) "Já můžu maximálně tlačit na to, aby programátoři přidali nějaké to automatické balení diskuzních příspěvků s velkým počtem negativních ohlasů, případně automatické balení celého uživatele. Tak, aby se mohl každý přesvědčit, že zabalený není proto, že by hlásal nepohodlnou pravdu, ale proto, že ty bláboly nemá smysl číst."

už plz na to "zatlač"...

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @8008135 ten ignore mozna neni spatny napad kolego!
Normalni lidi si ho daji do "ignore" a masochisti uchylny na lzi a sracky si ho nechaji zapnutyho.
To fakt neni spatny napad.

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @RickyAFF Hodne lidi vam za to bude vdecnych. Dekuju.

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) ignore list by to asi vyresil ke spokojenosti vsech 😀

Jirbec
Jirbec
Level 24 Level 24
31. 1. 2024 16:43 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) No jasně, že na to časem přijde, ale výhoda je v tom, že ty jeho blafy nikdo neuvidí ani po rozbalení diskuze. Když si založí nový účet, dostane znovu ban a jsem si jistý, že ho brzy přestane bavit vypisovat elaboráty o ničem, které vidí jen on sám.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
31. 1. 2024 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 Nejvíc mě fascinuje, že tu je x lidí, kteří mají potřebu se s ním neustále dohadovat a navíc ho zmiňovat i v diskuzích, ve kterých vůbec nefiguruje :) Zřejme podobná diagnóza.

Krejza
Krejza
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista Ne, to je jen zábava. Když on reaguje na první našlápnutí, není přehnaně inteligentní a je zarputilý, lidé se tím celkem baví.
Ani bych se nedivil, kdyby existovala sázka, kdy (a pokud vůbec) mu to kdy dojde.

CertaVeritas
CertaVeritas
Level 20 Level 20
31. 1. 2024 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista Mne to pride, ze pre vacsinu ludi je to zabava. "Sport" ako ked nahodis udicku a cakas, ci nejaka blba ryba zaberie. V tomto pripade je ulovok v podobe dalsej znosky nezmyslov od stratosa velikeho.

Sam tomu z casu nacas prepadnem a beriem to ako relaxacnu cinnost. Je jedno ci par minut budem venovat bezmyslienkovitej konzumacii obsahu alebo tomuto. Relax a zabavu to prinasa obdobnu.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
31. 1. 2024 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @CertaVeritas Já to mám jako pauzičky při práci. Zhruba hodinku něco dělám, pak kouknu, co přibylo. Vlastní příspěvky beru částečně jako relax a pobavení, částečně jako logické cvičení a příležitost si sám něco nastudovat.

VCR33
VCR33
Level 29 Level 29
31. 1. 2024 05:18 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

.Přijde mi, že divize GPU AMD nabrala do týmu produkťáky z Intelu..Jinak takový výron jako tahle karta snad ani není možná.. No potěš koště. Co takhle jít za roh a dát si pár facek. Akutát tím blokujou kompletační linky na něco smysluplného.. nemám slov.. Ostatní to napsali ve svých postech dobře, nač se opakovat.

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
31. 1. 2024 05:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Spotřeba jak 4070, která ale má průměrně o 50 fps víc to chceš good job amd 😂😂😂

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 03:50 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nic moc karta. Spis NIC, nez moc. Zahranicni media se mnou souhlasi.
https://www.youtube.com/watch?v=1aopp8XolXE&t=22s
https://www.youtube.com/watch?v=HiXTvosX8Cw

PREVENTIVNI OZNAMENI:
A garaz mistrovi doporucuju drzet hubu, nebo tu jeho kutalku v Plzni uz navstivim osobne.
Vsechny nas tu akorat sere a siri tu ty svoje lzi uplne BEZTRESTNE. Vzdyt to uz je do nebe volajici!
STRATOSI jdi uz do prdele a chcipni tam konecne at je od tebe klid. Vyhodej te dverma, vratis se oknem jako nejakej smrad. Soudnej clovek neleze nekam, kde ho nechtej. Jenom TY, uchyle a chorej mozku to nedokazes pochopit. Nikdo o tebe nestoji.
Uz se nemuzu dockat rana, abych tu videl zase ty tvoje blitky, ty uplatnej retarde.
Nastesti znam tvuj xicht, modli se at mne nekde v Praze (kam obcas dojizdis) nepotkas osobne.
Hodne lidi by mi pogratulovalo, kdybys dostal facku, az bys dostal druhou o zem. SOUD BY ME OSVOBODIL!

Klidne mi dejte BAN, jestli ho tu dal nechate, budete stejne jen dalsi web, na ktery kvuli nemu prestanu chodit. Takze zadna skoda. Nebo to muzete brat jako stiznost (coz je) a zamyslet se nad tim, jak to resit.
Ostatnim lidem radim to same. Jinak se toho kokota nezbavime.
Az tady tomu webu ubyde dostatecny pocet sledujicich, tak S TIM KONECNE NECO MOZNA UDELAJI.

Vas douholetej (a nastvanej) ctenar.

Stanislav
Stanislav
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 05:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @mibfox ono to bude spíš naopak sice je to magor, ale díky těm jeho lžím a polopravdám tady je celkem živo, dost lidí tu chodí kvůli němu aby se pobavilo a přát někomu smrt ? to snad nemyslíš vážně. A nějaké výhružky a bití ? dej si xanax zapni telku a uklidni se a neřeš nějakého vola

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 07:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stanislav @stasek

Zivo diky nemu? Nejsi potom ten magor i ty? To se neumis bavit normalne s normalnima? Co je zabavneho nebo prinosneho na tom cist porad takove sracky a zasirat diskuzi.

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stanislav @stasek Roky jsem ho toleroval. Roky ho znam. A jenom se to zhorsuje. Je nas tu 1000 koho sere. Me uz trpelivost pretekla.

Stanislav
Stanislav
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stanislav @LV426 no ano zivo, tam Kde se objeví jsou stovky komentů, kde ne je jich tam par jednotek. A když vidim jaké sracky tu píše a snaží se za každou cenu hájit amd karty i za cenu naprostych bludu a lži a nakonec se to stejne obrátí proti němu je to celkem prdel. On se tady zesměšňuje , mysli si ze nás provokuje a leze na nervy ale opak je pravdou , kdyz jsem prijdu zasmeju se jaký je to hlupák

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 06:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @mibfox Ona každá mince má dvě strany... na jednu stranu to samozřejmě dost lidí sere ty jeho žvásty tady, ale na stranu druhou aspoň lidi vidí co je to za exota, u něj a u Stacha na stránkách se to nedozvíš... a navíc on se vždycky tak krásně dokáže shodit sám, to se jen tak nevidí 😁

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 08:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @casperrapid Pockej az ty jeho hovna budes cist pes 10 let, divil bych se kdyby te to nestvalo.
Meli by jsme mu dat cenu: Nejvetsi cesky kokot od dob vzniku internetu

Timmah!
Timmah!
Level 20 Level 20
31. 1. 2024 14:42 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @mibfox

"Nejvetsi cesky kkt od dob vzniku internetu"

aDDmin enters the chat :-D

Inak odporucam trochu schladit vasne. Nestoji to zato, ved ide len o hardware.

CertaVeritas
CertaVeritas
Level 20 Level 20
31. 1. 2024 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @mibfox hele tvoje pochody chapem, kedysi som maval na vymetencov podobne reakcie. Nema to ale zmysel a sklzavas na jeho uroven. Jednoduchsie je, ked proste preskocis jeho vylevy. Robim to iste, a ked mam disponibilny volny cas spravil som si z neho guilty pleasure a zabavu. Zostrelim argumentacne tie jeho nezmysly a idem dalej. Takto ho porazis v jeho vlastnej hre, kompletne ho znemoznis a ukazes svetu co za saska to je. A nestoji to ani vela casu a usilia, pretoze tie jeho vylevy su fakt primitivne.

Inak kopa ludi tu robi skvelu robotu v tomto smere. Kompletne ho vymazavaju pod kazdym jeho prispevkom :D

CertaVeritas
CertaVeritas
Level 20 Level 20
31. 1. 2024 02:30 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neuveritelne nezmyselna karta a plytvanie kremikom. Narast realneho vykonu oproti 7600 na urovni odchylky merania, 2-4%. To za cenu zasadneho zvysenia spotreby kvoli nahananiu par MHz navyse, co si vyziadalo tlacit voltaz a prikon daleko mimo optima. Ta karta je vhodna leda na hranie v 1080p a tych 16GB vram je jej vo vacsine pripadov k nicomu. A tam kde by to mohlo mat zmysel uz karta nema dostatocny "surovy vykon", aby to aj rozumne vyuzila. Kde je teraz ten bajny pomer cena/vykon, ktory je vraj modlou AMD?

Cez vsetko to kvilenie privrzencov amDDworldu, jak boli tohtorocne releasy nvidie sklamanim, prepadakom a neviem cim vsetkym... Zatial korunu najvacsej zhovadilosti vydanej v 2024 pevne uchopilo amd. Extremne silny start, konkurencia ma co robit aby tento release prebila. Tlieskam a smekam klobuk

mloveckyorigin
mloveckyorigin
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: Intel
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 01:45 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

asi pokus AMD okopčit manévr NV s 4060Ti 16GB, jenže ta tohle zadupe do prachu...

A vůbec, jaké je cílové rozlišení, 1080p nebo 1440p? Na první moc paměti a na druhé asi už nedostatek hrubého výkonu, o RT ani nemluvě.

JFP
JFP
Level 28 Level 28
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 01:59 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mloveckyorigin @mloveckyorigin Já bych spíš řekl, že 4060Ti si v tom prachu bude lebedit hned vedle 7600XT 16GB, ani jedna karta nemá smysl, oboje je slabá jebka s 16GB paměti naceněná o třídu vejš. 7600XT je low end s mainstream cenovkou a 4060Ti mainstream s performance cenovkou.

mloveckyorigin
mloveckyorigin
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: Intel
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 03:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP @JFP asi tak... proto jsem to psal, jenže ta geforcka má přecijen určitou malou výhodu a tím to končí. Ostatně, už na recenzi gigabytky 4070ti super někdo psal že japončíci pořád preferují 3060 12GB, očividně ne bez pádných důvodů...

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 03:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP @JFP Presne tak. Do full hd (coz je maximum pro tyto karty) je 16GB prestrel a vyhozeny penize. A v dobe, kdy budou hry, co ve fhd vyuziji tu kapacitu, zase nebude stacit vykon.
Takze zbytecny karty. Obe.

Stanislav
Stanislav
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 03:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP @mloveckyorigin naprosto zbytečná karta , kdyby cenový rozestup mezi 8gb a16gb byl aspoň poloviční tak by se tisícovka navíc dala obhájit , nebo kdyby 16gb verze nahradila 8gb za mírně vyšší nebo stejnou cenu ale takhle to je k ničemu a ještě navíc spotřeba jak 4070 😀 tohle už mi příjde opravdu úsměvné 😀

uni1
uni1
Level 37 Level 37
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 05:59 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP @mloveckyorigin Nemáš moc cit na český jazyk, co?

"asi pokus AMD okopčit manévr NV s 4060Ti 16GB, jenže ta tohle zadupe do prachu..."

je hodně jiné vyjádření než

"proto jsem to psal, jenže ta geforcka má přecijen určitou malou výhodu"

🤦‍♂️

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 07:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP @uni-1 ibaze amd tu kartu malooznacit ako 7600 16gb a nie 7600xt... nvidia tiez neozbacila 4060ti 8gb a 4060ti superdupet 16gb , len tym ze zvojnasobila rama pretaktovala o 5%

Jaroslav Horna
Jaroslav Horna
Level 0 Level 0
31. 1. 2024 08:21 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP @mibfox přesně. Trochu mě mrzí, že nVidia přistoupila na tuhle čistě marketingovou hru. Zvláště v době, kdy představila revoluční NTC.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
31. 1. 2024 08:44 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP @Maw72 Nvidia v té době řešila problém s tím, že byl rozjetý brutální shitstorm proti 8GB kartám. V krátkém sledu za sebou vyšlo u provařených youtubových kanálů několik videí, která tvrdila, že jsou 8GB karty mrtvé a dávala k tomu děsivé grafy a ukázky toho, jak jsou na nich nové hry nehratelné.

Kombinace patchů na zprasené konverze a možnosti srovnat, jaký přínos těch 16 GB paměti na GeForce skutečně má, je nejspíš za tím, že tohleto v podstatě utichlo a u RTX 4060 a RTX 4060 Ti už (téměř) nikdo nefrflá, že to je karta, která je dead on arrival, protože má málo paměti.

A pořád jsou tu lidi, kterým se těch 16 GB paměti na RTX 4060 Ti i s takovým příplatkem vyplatí třeba proto, že to chtějí na nějaké modely pro GPGPU anebo na práci s videem navzdory tomu, že ve hrách je přínos mizivý. Pro nasazení, které je náročné na paměť, to může být lepší volba než 12GB RTX 4070.

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
31. 1. 2024 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP @Adam Vágner (pctuning.cz) Ano pane Vagnere, ale takovych lidi si myslim bude minimum.

Jaroslav Horna
Jaroslav Horna
Level 0 Level 0
31. 1. 2024 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP @Adam Vágner (pctuning.cz) když já na tyhle věci koukám hlavně z technické stránky. Tohle byl čistě marketingový krok. U nVidie si cením koncepčnost a tohle není ten případ. Nalepit pomalou 16GB VRAM na úzkou 128bitovou sběrnici. Zvláště když nVidia přišla s revoluční kompresí textur NTC.

Reklama
Reklama