Zpět na článek

Diskuze: To nejlepší z počítačových RPG všech dob

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tady mi ale opravdu chybí [b]Star Wars: Knights of the Old Republic[/b] :(

nameless1
nameless1
Level 1 Level 1
28. 1. 2015 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Dvojka mi přijde o kus lepší.

Aros
Aros
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Souhlasím s tím, že lepší RPG než KOTOR ještě od té doby nevyšla a že už je to let. Každopádně moc ten článek nechápu... Proč je tam třeba Mass Effect 2, který je rozhodně slabší než jeho předchůdce? No tak celkově tam chybí hodně velkých titulů, ale ty KOTORy neodpustím :-)

Egouš
Egouš
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě přijde že článek má hry vybrané tak aby se tu strhnul Flame o tom že tu jsou záměrně jedny z nejpodstatnějších her opomenuty.
Degraduje to akorát práci vynaloženou k napsání článku....

Kde je třeba Baldur's Gate II: Shadows of Amn nebo Final Fantasy ?

vinn
vinn
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Egouš "Kde je třeba Baldur's Gate II: Shadows of Amn nebo Final Fantasy ?"
viz. komentar u hry Planscape: Torment

Osobne bych tam pridal Dragon Age, zejmena prvni dil Origins mela genialni pribeh a zpracovani.
A pak TES V:Skyrim - prave tahle hra zpusobila mne osobne velke zklamani z onlinovky ESO. Kez ESO byla jako Skyrim, stejne hratelna, stejne otevrena.
A pak bych udelal jeste malou upravu, nahradil System Shock 2 za prvni dil. Kdyz prvni dil vysel, byla to takova bomba, ze jsem kvuli tomu vyhodil 386 a poridil 486, neskutecna vec byla tahle hra :)
Jinak mi seznam pripada v poradku, z 80 procent souhlasim a vybral bych to same.

nameless1
nameless1
Level 1 Level 1
28. 1. 2015 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vinn SS2 byl lepší než 1 a hlavně, 1 bych už nepovažoval za RPG.
Se Skyrimem souhlas. Pro mě rozhodně lepší než Morrowind. Morrowind oproti Daggerfallu moc nepřinesl, kromě toho lepšího zpracování, o leccos nás ale připravil. Teda co si matně vzpomínám :) Na Skyrimu mě upoutala třeba o dost zajímavější AI.
Torment souhlas s autorkou, taky mu dám přednost před BG2, natož IWD nebo BG1.
Ještě k SS1 - tam byla super ta lepší verze, co běžela 640x480 rozlišení, o dost lepší zážitek.

memphisto
memphisto
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A třeba takový Deus Ex? :confused:

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
21. 1. 2015 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@memphisto Víceméně nástupce System Shock 2. Tuším včetně části vývojářů. Pro mě osobně jedna z nej her vůbec (Deus Ex). Bohužel jen první díl, ale je fakt, že to dorovnat nebo překonat by bylo vážně hodně hodně těžké..

Dan8
Dan8
Level 7 Level 7
21. 1. 2015 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JJ, taky mi chybí Star Wars: Knights of the Old Republic I a II
A mám rád sérii Gothic.

humik
humik
Level 23 Level 23
21. 1. 2015 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dan8 že ty máš rád..to je celkem nepodstatné...

moose
moose
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dan8 přesně! 2 série, které ve mě zanechaly dojem až doteď.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
21. 1. 2015 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@moose Yep, Gothic by sem i patřil. Zajímavá záležitost (asi kromě úděsné Arcanie :D).

khorghan
khorghan
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chybí toho dost, ale opomenout Brány Skeldalu je snad trestný :cry:

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan To je vtip?

luciferik
luciferik
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm a Might&magic,gothic,Kotor,Baldurs gate2,waste land 2, system shock 2,FF,deus ex, dragon age 1 nic?:D diablo 3 je urcite lepsie nez 1 a pre haterov diablo 2..

humik
humik
Level 23 Level 23
21. 1. 2015 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luciferik lol D3 .. se nech vyšetřit

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
21. 1. 2015 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik D3 je taky podstatné.. je to ukázkové v tom, jak se dá kompletně zničit jednou hrou a špatným vydáním herní série. :D

Nutné dodat, že aktuálně je D3+RoS docela fajn odreagovávačka.. jen to není D2. :)

Spíš bych sem dal Hellgate:London, původní verzi, ne tu online.. V podstatě 3D Diablovka s částečnou generací prostředí v sci-fi/post-apo provedení. Kdyby to bylo dotažené (což nebylo), tak to mohla být skvělá hra..

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luciferik waste land 2? ale no taaaak, pravdepodobne si to nehral kdyz ani nevis jak se pise nazev spravne. A napsat, ze Diablo 3 je lepsi nez 1 a 2 muze jen nekdo kdo ho hral 2h nebo debil.

luciferik
luciferik
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom tak wasteland sorac ano nehral som hru lebo som nenapisal spravne nazov :D dava zmysel...k diablu ked si hater tak ano d1 je urcite lepsia nez d3 :D hral som ich vsetky a jednoznacne d3 ros na hc je zabavnejsie nez predosle hry...

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
21. 1. 2015 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luciferik A Dungeon Mastery nikomu nechybí? :)

Ezechiel
Ezechiel
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tenhle článek by se měl přejmenovat na "Osobní zamyšlení: RPG hry, které jsem kdysi chvilku hrál..." 8)

schali
schali
Level 9 Level 9
21. 1. 2015 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"výběr těch nejlepších RPG všech dob" - zklamu vás, ale tohle není výběr nejlepších RPG, ani zdaleka. To je výběr RPG jak od novináře, který něco viděl, něco četl, ale máloco hrál. RPG hraju od roku 1994, přičemž většinu těch lepších kusů vydaných před tímto rokem jsem odehrál. Je dost těžký vybrat nejlepší RPG, ale těch legendárních je určitě minimálně 20-30 a většina jich ve vašem seznamu bohužel chybí.

inutihar
inutihar
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@schali To je klasický problém, starší hráči (řekněme ročník 1980), kteří začínali ještě na osmibitech, budou považovat za klasiku něco úplně jiného než generace narozená v roce 1990 nebo dokonce 2000. Pro dnešní omladinu je nějaký Dungeon Master, Might and Magic nebo dokonce Hero Quest ze ZX Spectra dávná historie.

eviljack
eviljack
Level 1 Level 1
4. 2. 2015 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@inutihar A co Bloodwych? Milion pater, dva hraci najednou, a to na Didaktiku :)

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autor Jiříková, loading ...(budete přesměrování rovnou do diskuze).. komedie začíná :D

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aneb další podprůměrný článek ženské, co si hraje na hry.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už se těším na orodující kydy pana Vágnera, který ji zase bude přiblble omlouvat :) Sem s tím :D

Kdyby jste radši konečně udělali možnost editace příspěvku.

Reptile
Reptile
Level 1 Level 1
28. 1. 2015 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč k tomu seznamu bych asi pridal jeste Sacred 1,2

jinak samozrejme, ze nektere tituly 'spisovatelka' nemohla uvest, jelikoz jeste asi nebyla ani na svete kdyz je vydali.

Milhausl
Milhausl
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moje osobní best RPG:
1. Dungeonmaster1-2 - domnívám se, že se z hlediska vývoje tohoto žánru jedná o naprosto zásadni hru, která určila vývoj jedné podmnožiny RPG her
3. Realms of Arkania
2. Série Might and Magic - jedná se sice spíše o hodně akční RPG, nicméně s dobře promyšlenou mytologií a rozbojovým systémem
3. série Fallout 1-2 (jedna z nejlepších her všech dob)
4. Baldury a Icewiny, Neverwinter Night (kde Neverwinter Night je nejslabší z nich)
5. Planescape: Torment - nejdná se o hru, ale o umělecké dílo a dle mě je to nejlepší hra všech dob. Sic rozvoj postavy dost tragický, boj o ničem, ale dialogy nemají prostě konkurenci (rozhodně se ale nejedná o konkurenci baldurů, protože to je úplně jiný typ RPG hry).
6. Série Gothic1-gothic2a - pro mě to byla první hra, kde jsem viděl "živý" svět, kde NPC postavy opravdu něco dělaly, žily svými denními režimi a na hrdinu prděly.
7. Oba díly SW:Kotorů - každý jiný a od jiných autorů, ale oba zajímavé
8. Vampire: the Masquerade - Bloodlines - též skvělá hra. Sice nepřinesla žádnou revoluci, ale je to jedna posledních opravdu promyšlených a dobře udělaných RPG her
9. Drakensang - skvělé uplatnění pravidel stolní hry na hrdiny, skvělé dialogy, skvělé úkoly

naopak co nechápu, proč jsou zde v seznamu hry jako Diablo, kteréžto je všechno, jen ne RPG hra, Mass Effect2, kterémuž to přiřazuji konečný úpadek Bioware na úplné dno (a to jsem to studio měl dřív rád) a kterýžto také s RPG hrami nemá nic společného.

Reptile
Reptile
Level 1 Level 1
28. 1. 2015 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milhausl k tomu seznamu bych asi pridal jeste Sacred 1,2

jinak samozrejme, ze nektere tituly 'spisovatelka' nemohla uvest, jelikoz jeste asi nebyla ani na svete kdyz je vydali.

AlesRFK
AlesRFK
Level 1 Level 1
22. 1. 2015 02:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milhausl Tak nějak souhlasím s většinou čísel, já si teda pořadí neurčuju, protože každá hra je unikát ale 2. 3. 5. 6. a 7. + Deus Ex jsou pro mě srdcovka a takovéto seznamy se boudou už jen opakovat jako v učebnicích historie, jen se občas někdy něco opomene no .-)

Milhausl
Milhausl
Level 1 Level 1
22. 1. 2015 02:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AlesRFK Ty čísla nebyly myšleny jako pořadí od nejlepšího k nejhoršímu, ale spíše prostě jako pořadové číslo, jak mě to napadalo a taky nejspíše, jak jsem je z hlediska času hrál po sobě.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
21. 1. 2015 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milhausl Taky jediná upíří hra podobného ražení. :D (mojí oblíbenou sérii Legacy of Kain nepočítám, to moc RPG nejsou)

Drakensang je hodně oldschool střihu a docela dost dobrý..

Diablo je ARPG a konkrétně tuhle podmnožinu vytvořilo. Už proto si to zaslouží..

Milhausl
Milhausl
Level 1 Level 1
22. 1. 2015 03:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius Jestli tě baví upíři, tak je ještě RPG hra ze stejného prostředí, tj [url=http://www.gog.com/game/vampire_the_masquerade_redemption]VAMPIRE: THE MASQUERADE - REDEMPTION[/url].
Nicméně já to tedy nikdy nehrál a nevím, jaké to je (mě moc upíři neberou). Tadle hra se neodehrává v moderní době a dělal jí nějkdo jiný než Troika Games. Ostatně V tom prostředí je více her. Ale Bloodlines mě jako jediná zaujala.

Drakensang hodně doplatil na to, že byšel v době, kdy vyšlo Dragon age, které mělo mnohem větší reklamu, takže tu hru hodně lidí přehlédlo. (dle mě je ale Drakensang lepší hra, než Dragon age a tyto dvě hry jsou opravdu přímou konkurencí).

Nevím, osobně diablovky nejsem schopen brát jako RPG hry. Považuji to prostě jako akční mlátičky s RPG prvky, nicméně ne za RPG hry. Což ale neznamená, že je to hra špatná, jakožto odreagovačka to bylo dobrý, hlavně při hře po síti s dalšími lidmi, jsem u toho ztrávil hodně času. Ale nechci, aby se tímto směrem vyvíjely všechny RPG hry, jakože to poslední dobou bohužel všechny dělají.

Milhausl
Milhausl
Level 1 Level 1
22. 1. 2015 03:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius @Milhausl: odkaz na tu úpírskou hru:
http://www.gog.com/game/vampire_the_masquerade_redemption

X-COM
X-COM
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle snad musí být vtip, že úmyslně napsali článek, kde vynechali hromadu top her, aby si zvýšili aktivitu v diskuzi.

A úmyslně sem ty moje nejvýše postavené hry nenapíšu, ať si nemyslí, že jsme všichni manipulovatelné ovce.

morke
morke
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lucie Jiříková mě donutila svým častým přispíváním reagovat. Chápu, že ve spojitosti s PC je i hraní, ale tak časté články, mnohdy jen jako výplň je až příliš. Uvažovala už redakce nad přejmenováním na PC Gaming? To by bylo adekvátní k obsahu. Nemám nic proti autorce, i když tady konkrétně to vypadá na článek 1/10.
Chápu, že nejsou lidi, kteří by byli schopni psát o HW a byli na to patřičně vybaveni, ale tři HW recenze/testy by snad neměl být problém. Zítra bude doufám recenze na GTX 960, což doufám, že obsahem vykompenzuje některá hluchá místa. HW zdar.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
21. 1. 2015 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke Nejen že nejsou lidi, i s hardwarem bude letos asi dost problém. Bojím se, že nic moc atraktivního (aby to mělo aspoň nějakou čtenost) už se čekat nedá, což je dost blbý s ohledem na to, že je teprve leden. :\

morke
morke
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 12:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Třeba článek Flankera o taktování byl záživný a tak byste mohli pokračovat. Je mnoho témat, když ne atraktivního HW. Na PCT fóru se neutěšeně rozebírá využití VRAM GTX 970, to by byl přínosný článek, kdyby se objektivně prověřila skutečnost. Ale chybí třeba test MB, které byly v minulosti časté, grafické karty různých výrobců, tím i články o modování BIOSů karet, srovnávání ovladačů atd. Témat a možností je hodně.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
21. 1. 2015 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @morke: Jenže ho dělal ve volných chvílích dva měsíce, a už teď to má od pondělka oproti tomuhle článku, co visí venku půl dne, jen poloviční čtenost. :(

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: Aha ctenost.. Ale ono je lesi tu cnenost zvysovat kvalitou clanku, ne zabavnosti diskusi pod tragickymi clanky.
(Budete-li na ulici hlasite predcitat z bible, taky ziskate mene pozornosti, nez kdybyste po lidech tamtez hazel hovna.)

ch3vr0n
ch3vr0n
Level 13 Level 13
21. 1. 2015 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: ne nadarmo je blesk nejctenejsi zumpa:|

Ok pokud to zadotuje i mene ctene clanky(o hw)
budis.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
21. 1. 2015 18:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Mysel_1: Čtenost = způsob jak udržet PCtuning naživu. Tak neprskejte a pěkně čtěte.. nebo aspoň klikejte. :D

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
21. 1. 2015 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Mysel_1: Jakkoliv můžete mít pocit, že čtenost dělají flejmy v diskuzích, není tomu tak. Ta diskuze, kde je sto postů, ve kterých se baví dvacet lidí, má při tisícovkách unikátních návštěvníků na celkovou čtenost článku minimální vliv.
Sebekvalitnější stostránkový článek o taktování Haswellu-E nebude nikdy zajímat tolik lidí jako nějaký přehled zajímavých her.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
22. 1. 2015 00:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Daemonius: Pořád nechápu jak může článěk o hře vytočit čtenáře PCT :-) dit je úplně jedno jestli zde bude srovnání her a nebo recenze. Normální chlap článek přeskočí, ale hádat se a zlobit se za to, že zde píše někdo článek o hře mi přijde divný.

Něco jinýho je, když třeba se udělá test SSD a někomu to vyjde úplně jinak tak to pochopím, ale vztekat se, že je tady článek o hrách mi přijde už trochu k smíchu :)

Tudva
Tudva
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: Kdyz uz chcete delat prehledy her a vidite v tom budoucnost webu, tak aspon sezente nekoho, kdo to bude delat poradne. Ted kazdy takovy clanek polovinu lidi nasere a druhe je k smichu.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
22. 1. 2015 01:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @honza9800: Tipuju, že za tím bude představa, že to jen zabírá místo pro články o hardwaru a kdyby tam ta recenze hry nebyla, mohl místo ní být třeba srovnávací test základních desek.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Tudva: Ano, i to by bylo mnohem lepsi nez soucasny (dost tristni) stav. Ale nam se to pinda, my v nejhorsim "jen" prestaneme PCT cist, ale odpovednost za nej nemame.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
22. 1. 2015 08:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: No on tu a tam jeden mirne off-topic clanek nevadi. Ale jakmile je jich hodne a jeste az na vzacne vyjimky dost spatnych, nemuzete se divit, ze to ctenarum vadi.
Skutecne si myslite, ze ctenari predpokladaji, ze kdybyste nezverejnovali veselou tvorbu sl. Jirikove, byly by tu misto toho clanky o HW, respektive zajimave a kvalitni clanky? Vite, oni ctenari se obcas chovaji zvlastne, ale vetsina z nich nejsou na hlavu padli. :o)))

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
22. 1. 2015 03:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: Jo ono jim jaksi nedochází, že když tu tyhle články nebudou, tak nejenže nebudou test základních desek, ale eventuálně nebude PCtuning..

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
22. 1. 2015 08:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Mysel_1: PS: Ctete / cetl jste nekdy Autoweb? Tam k tomu pristupuji jako Vy. A jak dopadli..

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
22. 1. 2015 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Mysel_1: Hm, otázkou je.. jak jinak? Tunu placených pop-up oken, které stejně každý vyblokuje?

Předplatné, nebo příspěvkovné? Sežeň mecenáše..

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
22. 1. 2015 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Daemonius: Ja vim, kazda rada draha.
Ale kdyz uz jste zminil tu reklamu, tak nutno PCT velmi(!) pochvalit, ze na ctenare nehrne tuny reklamniho besu, jak bohuzel cini nektere jine servery. Na to bychom nemeli zapominat.

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chybí tam Gothic, který má snad tu nejpevnější fan skupinu jakou kdo kdy mohl mít, vzhledem k tomu, že i dodnes lidi vytváří komixy, filmy a povídky z prostředí hry, díky volnosti, která byla ve světě.
Star Wars: KOTOR jsem nehrál, ale prý to byla taky pecka, takže ten tu chybí taky.
Might and Magic
Waste land
Dragon Age

no je to prostě článek oblíbených her autora, co si budeme povídat...ze všech výše zmiňovaných her mi tam nejvíc chybí ten Gothic, nedohrál jsem sice všechny díly a ani jeden jsem nehrál víckrát, ale Gothic přinesl do RPG žánru tolik novinek a vypracovanosti, že i dneska by se od něj měli RPG učit.

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Deus Ex
Ultima (Ultima Online byla sice zajímavý počin v mnoha ohledech, ale to není důvod opomíjet singleplayeroví RPG).

A moje dosud nejolíbenější RPG hra Vampire: The Masquerade – Bloodlines, přes všechny nedostatky je výborně propracovaná a ze všech her jsem v ní nejvíce propadl své roli.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
21. 1. 2015 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fallout new Vegas je sice zapomenuto, ale stále se jedná o jedno z nejdelších RPG i s datadisky.
Prostě mi utkvělo v srdci jak jsem pomáhal granátníkům, trávil hodiny a hodinu ve starých opuštěných vaulutech a všude samej ghůl a taky zde byla možnost jak vše udělat podle sebe a nemuselo se to hned vystřílet, ale pakliže hráč dal své body do charismatu a inteligence a měl to na úrovni 10 tak bylo možno vést speciální dialog a jistou osobu tak přemluvit a některé věci vyřešit bez sebemenšího násilí :-)

HafanPetr
HafanPetr
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Krásně napsaný článek. Člověk si rád zavzpomíná na své nejlepší RPG pecky. Trochu mi tam možná chybí Gothic, ale jinak Super!

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
21. 1. 2015 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale prd tu chybi, kazdy ma svuj osobity vkus, za me je tu hlavne FALLOUT to je pro me the best a nic lepsiho neni, takze me fakt nes*re ze tu nejsou treba brany skeldalu apod. :-)

Kazdy ma svuj nazor, kdyby tu meli byt vsechny "lepsi" RPG hry, tak se to sem ani nevleze :D

kalam
kalam
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mass Effect 2 není RPG, je to TPS místo toho bych dal KOTOR, Dark Souls 2 je nejhorší ze Souls série, mělo tam být Demon Souls či jednička Dark Souls. Určitě tam chybí Final Fantasy buď VI nebo X. Šupnutím Baldurs Gate taky člověk neudělá chybu..

DEUS.EX
DEUS.EX
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam Rozhodne tu melo byt DEUS EX 1 , GOTHIC 1 a GOTHIC 2A ,Mass Effect 2 tu nema co delat .....

Duptcheck
Duptcheck
Level 20 Level 20
21. 1. 2015 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako výběr ok, s něčím mohu souhlasit více s něčím méně a něco málo chybí - každý máme svůj subjektivní názor. Ale jedno RPG tam nemělo v žádném případě chybět a to [b]Baldurs's Gate[/b]b :!: :!: :!: Osobně si myslím, že ho vynechat je velký přešlap.....

petrxp
petrxp
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"To nejlepší z počítačových RPG všech dob"podle Lucie Jiříkové 8) .

Za mně se trefila do Diablo, Fallout, Witcher2, toť vše. Plno toho chybí. Skyrim,Witcher1 a nic :wink: ?

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
22. 1. 2015 03:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petrxp Witcher 2 byl lepší, stačí jeden zástupce ne?

Skyrim mám rád, ale je to jen zjednodušení a pokračování Oblivionu což je jen zjednodušení a pokračování Morrowindu..

V ideálním světě by Skyrim měl svojí funkčnost, ale komplexnost Morrowindu. :)

martinmiro
martinmiro
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ako dlhodobeho hraca UO ,skoro ma ranila mrtvica, ked som si precital ze v ultime sa lvlovalo a zbierali body.......
v ultime sa vykonavali cinnosti, ktorymi sa zvysovali % dovednosti, ci uz to bolo od kopania rudy az po kuzlenie....

martinmiro
martinmiro
Level 1 Level 1
21. 1. 2015 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martinmiro prosim, nech prestane priznit veci,ktorym nerozumie.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
22. 1. 2015 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martinmiro Hele, zkuste si zjistit něco o Life is Feudal. Je to sice 3D z 1st/3rd pohledu, ale v mnoha směrech je to Ultima Online. I když crafting se mi zdál ještě víc složitější v Everquestu II.
Mimochodem dnešní MMORPG jsou o dost vyměklejší verze Ultimy, protože v Ultimě když chcípnete, zpravidla přijdete o všechno co jste meli u sebe. Myslím že tomuhle se dnes rovná snad už jedině EVE Online a LiFeudal.
Imho...v Ultimě byly Questy? RLY??

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
22. 1. 2015 03:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martinmiro Jo tahle část mě taky pobavila. Holt někdo to tu nehrál.. ta hra měla neuvěřitelný "crafting" (jestli to tak vůbec jde nazvat) systém. Ostatně, měla to být simulace fantasy života..

Pár her to přejalo, něco podobného sem viděl třeba v poslední Divinity. :)

Bohužel už nic nedosáhlo takové krásné logické komplikovanosti.. možná proto se to dodneška hraje.

Killer
Killer
Level 1 Level 1
22. 1. 2015 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim, dat tam nejhorsi dil cele trilogie a jeste tu TPS nazvat RPG... Co takhle nechat napriste takove clanky hernim webum?

Wakizashi
Wakizashi
Level 1 Level 1
22. 1. 2015 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Článek docela ok, ale když jsem viděl DS2 místo DS1 nebo DemonS, zkřivila se mi tvář. DS2 alias Child Souls je plivnutím do obličeje fanouškům původních dvou her (byť je to stále lepší titul než 90 % dnešní produkce), které nabídli temnější prostředí, grafiku a nápaditější bosse. DS1 byla navíc úžasná díky propojenosti herního světa. Navíc je teď okleštěna od GFWL a používá Steamworks. Škoda jen, že DS1 hraje méně lidí díky DS2...

Reklama
Reklama