Zpět na článek

Diskuze: Ubisoft: Síla next-gen konzolí nebude v grafice, ale v umělé inteligenci (AI)

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Borgi*
Borgi*
Level 1 Level 1
9. 7. 2011 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen aby ty postavy ve hrách nebyly chytřejší než konzolisti, to by byla katastrofa :D

dohnalik
dohnalik
Level 0 Level 0
9. 7. 2011 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Borgi* Pozdě :)

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
9. 7. 2011 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Borgi* Hry jsou stejně stále více lineární s tupé, je to stále více pro debily. O jaké AI teda mluvěj? Dnešní FPS hry třeba nemaj tak zdaleka dobrou AI jako měl první FEAR. Nevim o čem to teda mluvěj, naotož o ňáké kreativitě vývojářů. Je to čím dál lineárnější hnůj, jen marketingové kecy Ubisoftu.

jumpEEEr
jumpEEEr
Level 1 Level 1
9. 7. 2011 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DOC_ZENITH Myslím že marketingový kecy Ubisoftu jsou docela na místě, pokud jsi někdy okusil jejich Assassin's Creed tak víš, že tam je
AI perfektní ba dokonce zábavná. U FPS her to je jasný, trollové s gamepadem nemají čas řešit "proč se ten dareba schoval za sud s benzínem" ale prostě jen tupě jdou a střílí.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
9. 7. 2011 22:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DOC_ZENITH @jumpEEEr: Nesouhlasim že v AC je AI dobrá. A hlavně ta hra je po po 2 hodinách strašně nudná.

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
9. 7. 2011 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DOC_ZENITH @jumpEEEr: Okusil. Myslíš tu AI co na mě nazaútočila ve více než 2 ledech najednou a ostatní jen přihlíželi? OK běhání po střechách bylo fajn, ale ta hra samotná byla celkem lineární, ala člověk dělal pořád to samé do kola, jen v podstatě v jiném městě... Ty souboje se velice rychle stali pouze nacvičenou rutinou, alespoň pro mě.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
9. 7. 2011 22:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DOC_ZENITH @Pidala: No je fakt že na těch střechách to bylo dobrý, ale ty normální souboje byly furt stejný a po chvíli nudný.

jumpEEEr
jumpEEEr
Level 1 Level 1
9. 7. 2011 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DOC_ZENITH @DOC_ZENITH: Systém soubojů v AC nemá s AI co dělat. Myslel jsem například ten režim viditelnosti kdy si tě lučistník na střeše všimne a jde se podívat co tam děláš, mezitím se přesuneš za něj a ze střechy ho shodíš, nebo vojáci kteří prohledávají kupy sena když se v okolí stalo "něco společensky nepřiměřeného". Myslím že není moc her s úrovní AI jakou má právě AC.

jumpEEEr
jumpEEEr
Level 1 Level 1
9. 7. 2011 23:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DOC_ZENITH @Pidala: U prvního dílu souhlas ale u AC II a u Bratrstva jsem se bavil od začátku do konce, doufám že Revelations bude alespoň tak dobrej jako dvojka :)

jumpEEEr
jumpEEEr
Level 1 Level 1
9. 7. 2011 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako by konzole někdy byly o grafice..

egojebo
egojebo
Level 1 Level 1
9. 7. 2011 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jumpEEEr Ze začátku určitě byli..

RanDoMize
RanDoMize
Level 1 Level 1
9. 7. 2011 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím jak ostatní, ale mě bohužel nenapadá žádná kloudná představa, jak výkonný producent "v montrealském studiu pomáhá mladým vývojářům přijít s jinými způsoby myšlení pro vývoj videoher." Maximálně: Jestli do měsíce nepříjdete s něčím originálním, máte všichni padáka! :D

Nephilim
Nephilim
Level 1 Level 1
9. 7. 2011 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to súúúú kecy...

Timmah!
Timmah!
Level 20 Level 20
9. 7. 2011 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak je pravda, ze dnesne konzoly prekvapivo zvladaju grafiku dobre aj napriek archaickemu HW v porovnani s dnesnymi GPU. Velkou brzdou pre hry su ale prave CPU v X360 a PS3, aj ked sa popisalo vela o tom, aky je Cell brutalne vykonny, malo ludi vie, ze je to tzv. In-Order procesor, ktory je sice perfektny na vypocty vyzadujuce hrubu silu, ale uplne nevhodny na situacie, ked dochadza k vetveniu a podobnym veciam. Takou situaciou je predopokladam aj simulacia AI.

Mafian277198
Mafian277198
Level 1 Level 1
9. 7. 2011 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Poslední kvalitní hru od Ubisoftu si pamatuju akorát Far Cry.... na tehdejší dobu skvělá grafika a AI také na vysoké úrovni.... ty dnešní konzoloidy stojej za prd a myslim si, že se to nezlepší... není to vývojem HW PC, či HW konzolema, je to kvůli ovládání samotných konzolí a taky její komunitě, která vyžaduje hry úrovně typu Rambo, nebo Chuck Norris.... prostě jen tupá demolice a aby se hl. hrdinovi jen tak nic nestalo .... a bohužel jim se vyplatí dělat tohle, než pořádnou věc čistě pro PC, jak tomu bylo za starých dobrých časů. 8)

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
9. 7. 2011 22:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mafian277198 FarCry je moje asi jeoblíbenější hra. Pak ještě Mafia 1. TAkovou hru už dneska nikdo neudělá. :(

Borgi*
Borgi*
Level 1 Level 1
9. 7. 2011 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mafian277198 Far Cry není od Ubisoftu, ale od Cryteku. Ubisoft byl jen vydavatel 8)

Mafian277198
Mafian277198
Level 1 Level 1
9. 7. 2011 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Borgi* Aha, no ono je to jedno, Crytek je taky tak zkorumpovanej :D

shipo
shipo
Level 1 Level 1
9. 7. 2011 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mafian277198 že by Mafie 1 :D :?:

stoun
stoun
Level 1 Level 1
9. 7. 2011 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja by som si kupil kludne aj 2D hru, ak by bola zabavna aspon ako stronghold: crusader... na grafiku kaslem

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
9. 7. 2011 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zvýšiť umelú inteligenciu na konzoliach??? 95% konzolistov potom hru neprejde ani do polky :D veď práve vďaka konzoliam museli ísť s inteligenciou AI dole, lebo konzolisti nedokázali hrať FPS so svojími gamepadmi :D

karelpipa
karelpipa
Level 1 Level 1
9. 7. 2011 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud bysme se měli bavit jen o zlepšení grafiky u další generace konzolí, tak podle mě by se hlavně měli výrobci zajímat o notné vylepšení hry světla, stínů a různých odrazů (plynulá a v real time počítaná změna dne a noci + plynulá změna počasí - obé závisející na několika faktorech).

Ale vždy bude platit, že na prvním místě bude Hratelnost a/nebo nápad a to, kolik si autoři dají záležet na piplání herního světa a okolí (například tratí, stadionů...).

Sotkis
Sotkis
Level 1 Level 1
9. 7. 2011 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono hlavne AI nic neznamena bez upresneni cehoze vlastne AI. Ja mam pocit, ze do AI se pocita jakakoliv interakce prvku a objektu, nejen protivniku.
Realna AI v "bezne pocitacove hre" nema moc kam udelat "revolucni skok". Ve vetsine her ma jen smysl a bude se pridavat skriptu (strili se okolo? - ANO - je blizko objekt typu "ukryt"? - ANO - muze kryt smer odkud se strili? - NE - strilej - je blizko protivnika objekt typu "vybusnina" - ANO - strilej do objektu typu "vybusnina"...)
AI ve smyslu lidskeho uvazovani ma smysl jen v minimu pripadu, jen v "simulacich sveta". A ty maji s hrama malo spolecneho! Hra ma vzdy mapy konstruovany tak, aby v nem fungovaly herni principy a na fungujici svet si nehraji.
A vysledek meho romanu? Podle me se za slovickem AI v tomto clanku schovava pojem "interaktivita sveta" (funkcnost objektu, fyzika, deformovatelnost,...) - ovsem ta bude vznikat skriptovanim a omezovat ji budou sami producenti financemi a casem, ktery dovoli na kazdy detail proinvestovat. Takze nas cekaji jen "evolucni krucky" :twisted:

T1ger
T1ger
Level 1 Level 1
9. 7. 2011 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uvidime zda Rage zamiesa karty. Zatial je to celkom sikovne(hovorim o AI). Dufam, ze to bude vyzva a zabava likvidovat NPCcka. Hovori sa dost o AI na kazdom videu tak hadam Carmack nesklame. Ale samozrejme nezabudnut dat vyssiu obtiaznost. Predsa na nizsich by mala mat AI vatsie medzery. Ja rad likvidujem protivnikov ktori sa len tak nedaju ;)

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
9. 7. 2011 22:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A to řiká ten UbiSofk kterej má nasvědomí FarCry 2? :lol:

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
9. 7. 2011 22:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin t

DBBS
DBBS
Level 1 Level 1
10. 7. 2011 07:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Než AI, která mi teda taky hodně chybí, mě spíš zajímá, kde je reálná fyzika ? Kam se poděl realismus ? To je věc která mi ve hrách chybí. Závody co dnes vyjdou si s reálnou fyzikou ani nepodali ruku, střílečky kde se demolují budovy, krásné skripty, ale kde je reálná fyzika ? Ať vezmu jakoukoliv zbraň, střelím do auta, člověka, stále to vypadá stejně nereálně. Doba SOF kdy jsem ustřelil sniperkoufrajerovi brejle z ksychtu, kdy jsem mu střelil do ramene a podle toho přesně postavička reagovala, to mě bavilo. Realismus ne grafického stylu, ale pocitového a to je jedině reálná fyzika. Na té by měli konečně zapracovat.

posuckx
posuckx
Level 1 Level 1
11. 7. 2011 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DBBS Red Faction? :P

Nephilim
Nephilim
Level 1 Level 1
10. 7. 2011 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DBBS SOF FTW! a to je tomu pomaly 10rokov

Reklama
Reklama