Unreal Engine 3 dostane podporu pro DirectX 11, vyhlazování a nové efekty
Engine dostal podporu teselace, vyhlazování a přibyly nějaké nové efekty. Výsledná scéna vypadá úchvatně.
Na Game Developers Conference (GDC), která se konala v San Francisku, byl vývojáři Epic Games představen vylepšený Unreal Engine 3. Unreal Engine 3 nové podporuje teselaci v DirectX 11. Dalšími novými efekty jsou Subsurface scattering na postavách, který má za úkol ztmavovat místa, kam dopadá méně světla, podobně jako je tomu u Ambient Occlusion. Dalším efektem je hloubka ostrosti s bokeh efektem pro světla. Novinkou jsou plně vymodelované vlasy a nakonec nové odrazy při dešti nebo na mokrých místech. Jako poslední přidali vývojáři do enginu také vyhlazování. Jedná se o MuliSampling (MSAA), ale máte možnost ho pouze zapnout nebo vypnout. Více i vyhlazování napsal Tomáš Šulc ve svém článku. Na obrázku níže pak můžete vidět scénu se všemi novými prvky. Celé to vypadá doslova bombasticky, ale dokud tu s námi budou ty staré konzole, tak se takové krásy ve hrách nedočkáme. Možná v pár titulech, které by byly pouze pro počítače.
Pro zvětšení obrázku klikněte
Zdroj: TweakTown