Zpět na článek

Diskuze: Unreal Engine 3 dostane podporu pro DirectX 11, vyhlazování a nové efekty

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

dream
dream
Level 31 Level 31
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 3. 2011 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://www.youtube.com/watch?v=l4gvwhQxQB0

elukok
elukok
Level 1 Level 1
7. 3. 2011 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jenom dodam, že to video z obrázku bylo generováno 3ma nvidiema 580GTX v SLI, takže to až tak nereálný dosáhnout neni. Během pár let by to moch normálnější PC utáhnout.

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
7. 3. 2011 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@elukok Podle toho videa je to klasickej UE3 a plynule by to v 1080p bez AA rozleja karta s čipem G80. Moc se toho nezměnilo, hlavně na těch stromech je vidět že je to furt starej dobrej UE3. Jen se přidala spusta kravinek co engine udrží více in, jako to bylo s dvojkou která byla původně jen pro SM 1.4 a později do ní byl přidán 2.0 a i 3.0. Tohle j z pohledu Epicu takovej kompromis. Další velkej Unrel Engine co vyvíjej už nemá bejt klasickej rendering, ale forma SW renderingu který bude využívat masivní výpočetní síly GPU v CGPU ohledech. Tenhle upgrade UE3 je taková výplň.

Aros
Aros
Level 1 Level 1
7. 3. 2011 23:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote]Celé to vypadá doslova bombasticky, ale dokud tu s námi budou ty staré konzole, tak se takové krásy ve hrách nedočkáme. Možná v pár titulech, které by byly pouze pro počítače.[/quote]
Tak černě bych to neviděl. Když už to engine umí, tak s tím nemají vývojáři her problémy, prostě ta možnost bude na konzolích vypnutá. Tak někdo se na to asi vykašle, přece jen nějaké dodatečné úsilí to bude vyžadovat, ale obecně to problém nebude.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
8. 3. 2011 07:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aros jenze ty se na to koukas jenom ze sveho pohledu. Vyvojari to klasicky vyvinou na konzole kde maji nejlepsi optimalizaci a az potom tam pridaji vetsi textury, rozliseni nebo zas optimalizaci na mensi dataily pro min vykonny HW apod. no a prave v ty dobe uz na ne vydavatel tlaci ze by to chtel mit hotovy a dostavat za to penize a ne jen platit vyvojare za upgradovani uz plne fungujici hry. A pak prave vyvojari radsi vydaji gamesu s horsim enginem nez by mohl byt a proc? Protoze k tomu dnesni doba smeruje a ne jenom u her :arrow: vetsi kvatnita s mensi kvalitou

Reklama
Reklama