Zpět na článek

Diskuze: Úvaha: Blíží se konec recenzování?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Timacek
Timacek
Level 1 Level 1
8. 10. 2010 06:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

amen :D

Fik1973
Fik1973
Level 1 Level 1
8. 10. 2010 08:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

lepe to uz snad ani napsat neslo. trefeny hrebicek na hlavicku. dekuji za perfeknti clanek a jen bych si pral, aby "nezaujatych" recenzentu bylo co nejvice. Kazdy totiz sem tam kouka po recenzich a pak se muze stat, ze narazi na "zaujateho". :wink:

blizz.boz
blizz.boz
Level 1 Level 1
9. 10. 2010 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fik1973 Ja zase dúfam že už nikdy nikde nebudem musieť čítať recenzie Michala Wolfa Rybky akonáhle prišiel do Score a potom do Levelu tak som jeho trapné recenzie na The Sims a podobné hry s ružovými poníkmi ktorým dával 10/10 začal preskakovať. Horší už bol snáď len Tomáš Zvelebil. Sračkami týchto diletantov sa neoplatí špiniť papier herného časopisu, poprosím vás aby ste tieto sračky nasmerovali na toaletný papier a následne spláchli v záchodovej mise.

d@rkWolf
d@rkWolf
Level 1 Level 1
14. 10. 2010 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blizz.boz no, zato tou sračkou, co si tu vyblil ty se nevyplatí špinit ani web...pokud chce být někdo recenzent, nemůže si vybírat, co bude recenzovat, někdy holt vyjdou ti růžový poníci a i když sem to nikdy nezkoušel, tak věřím, že pro určenou cílovou skupinu ti růžový poníci na těch 10/10 být klidně můžou, klidně na tom můžou být daleko lépe, než třeba nedávno vypuštěná Civilization V, kterou kdekterý magor oslavuje i přesto, že je to v podstatě zabugované nedodělané svinstvo, které možná někdy v průběhu příštího roku bude funkční hrou a s 1-2 datadisky možná i dobrou hrou...

Bagr
Bagr
Level 1 Level 1
8. 10. 2010 08:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takhle dobrou úvahu jsem už dlouho nečet, smekám ! :) Opravdu přesné. Vzhledem k tomu, že jsem měl možnost být na internetu dřív, než půlka národa znala co to je vím, že skutečně recenze dřív byly lepší - měly koule. Člověk se podle nich mohl rozhodovat...dnes jsou recenze třeba na hry nebo PC komponenty spíše výčtem vlastností a parametrů a kde nic tu nic..světlé výjimky se najdou :) takže díky

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
8. 10. 2010 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Článek je napsanej hezky, to jo. Ale sám PCT by si měl sypat popel na hlavu. Hodně často mi přijde jako takovej oslavnej leták. Kdy jste naposledy o ňákém produktu prohlásili "je to shit"? A to že jich tu pár bylo, třeba MSI notebooky co se neuchladěj ani na default taktech a když ten jejich super HW začnete využívat tak tam CPU začne throtlovat, atd. Taky jsem slyšel story že se tu moc nesmí nadávat na značku Gigabyte. Poslední recenze pod 75% byla na Radeon 4730 s čímž ihmo souhlasím, hrozná karta. Ale byla tu spousta dalších co si by si zasloužily tvrdá slova ale vždy k nim bylo spíš přistupováno s opatrností a místo toho aby byl produkt ve finále smeten zde byly konfrontovány + a - ačkoliv zde třeba bylo - které bylo naprosto neakceptovatelné, tak ty + tam pak vůbec neměly smysl, ve finále to totiž pak vypadá že produkt možná i pro někoho stojí za to. Kdy se tu teda začnou psát agresivní recenze který se nebudou bát do někoho opřít? A dokonce by vám to zvedlo i ten pomyslnej trafic. Jediný koho by to možná rozhněvalo by byl dodavatel / výrobci, tak by bylo méně zápůjček což by byl dost problém tak budeme raši dělat umírněného služebníčka. Super článek pane Rybka, bohužel sem dost sedne.

killerek
killerek
Level 1 Level 1
8. 10. 2010 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DOC_ZENITH Uz je to hodne davno, co jsem cetl nejakou recenzi, co neco rozcupovala jako uplnej shit. A bylo by jich potreba, abych mel na co odkazovat lidi kolem. Uz me nebavi nekomu vysvetlovat proc je tohle a tamto spatne a at si radsi koupi neco jineho, kdyz recenze jsou snad na vse pozitivni.

KomentTuning
KomentTuning
Level 1 Level 1
8. 10. 2010 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DOC_ZENITH uplny suhlas

AgentOrange
AgentOrange
Level 1 Level 1
8. 10. 2010 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A jaképak kapesné vám platí ti nakousnutí jablkáři pane Rybko? :o)))

crashPC
crashPC
Level 1 Level 1
8. 10. 2010 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AgentOrange Negativní recenze? neexistuje. Rozbor produktu, jeho použití, popřípadě trhací testy? Neexistuje. Konkrétní měření technicko-fyzikálních vlastností? Výjímka. Zkušení recenzenti v patnácti letech? Těžko. Bohužel je dnes takových hodně. Nepoznají rezistor od diody a v každé druhé recenzi si uříznou ostufu, a přesně jak psal ZENITH - tu ostudu už si dávno PCT uřízlo. Panu Rybkovi smekám poklonu. Čtu ho semtam už od roku 99, a co článek, to zážitek. Nemyslím, že by si jezdil za peníze z recenzí v pasátu f plný palbě :-)

jarod72pm
jarod72pm
Level 0 Level 0
8. 10. 2010 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@crashPC Největší chybou recenzentů je to že pokud příkladen dostanou hru na recenzi okamžitě podle svých představ hodnotí grafiku,IQ protivníka,děj a další věci které však náleží k posouzení hráči samotnému.
Hra by se měla spřístupnit formou informací co jak ale netlačit tam vlastní pocity to je naprodto nepřípustné a zcestné!
To samé platí o hardware - pokud redaktor tíhne víc k AMD a ATI kartám tak to dobrý čtenář vždy vycítí z textu a je pro něho recenze zavádějící ale to nejhorší je pokud recenzent začne svou recenzi obhajovat a vysvětlovat její smysl.Tenhle článek je napsaný ve stylu obhajování svého EGA a z části zesměšňuje samotného autora. Proč bych proboha měl obhajovat svou práci? přeci buď ji umím a zvládám nebo se snažím jen argumentovat a neschopně posuzovat zda ano nebo ne na jistý názor někoho.
Pane Rybko pokud jste dobrý rezenzent skuste přestat veřejně fňukat co a jak se děje(většina zde pubescentů to stejně nechápe) a raději se věnujte jen a pouze recenzím a lidi to jistě ocení jinak je to zbytečná práce!

Hammy
Hammy
Level 1 Level 1
8. 10. 2010 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[b]Masterpiece[/b]

KomentTuning
KomentTuning
Level 1 Level 1
8. 10. 2010 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobre napisany clanok, ale neviem co ma vyvolat. Ide o ospravedlnenie sa citatelom? Veď práve váš magazin začal štýlom "nevadi, že su to sprostosti, hlavne že to ma sledovanost a burlivu diskusiu". Priama ignorácia faktov od predajcov daného hardwaru, výtky, preco by daný produkt nemal byť odporúčaný koncovým užívateľom, a podobne. Nebudem konkretizovat. Prajem redakcii ozdravenie... Pre vašich redaktorov sú všetci, ktorí nesúhlasia s jeho názorom deti a iní pometenci, ktorí skrátka nevedia o com hovoria. To zabilo váš web a vaše recenzie... Vy ste si zvolili štýl, akým to tu pôjde a kategóriu užívateľov.

Milhausl
Milhausl
Level 1 Level 1
8. 10. 2010 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já myslím, že recenze jsou již dávno součástí reklamní kampaně firem. Automaticky s ní počítají, některé dokonce dávají na recenzi jiný produkt, než pak skutečně prodávají a podobně. Navíc recenze, kterou píše člověk, nebude nikdy úplně objektivní. Člověk nedokáže být objektivní. Vždy má určitý idol - vzor a k němu pak přirovnává a srovnává s ním ostatní věci. Pokud si k tomu přidáme reklamní kampaň a snadno vydělané peníze s ní, tak prostě recenze ať už čehokoliv je prostě jen názor jednoho člověka z mnoha. A takto je jí třeba brát. Mě osobně je víceméně jedno, je-li recenze objektivní, nebo ne. Je mi dokonce jedno, jak autor celkově pak výrobek ohodnotí, je mi jedno, jestli dává skrytě, nebo neskrytě najevo sympatie nebo antipatie. Osobně hodnotím recenzi podle množství informací o produktu. Tedy čím více věcí se z recenze dozvím, tím lépe. To, jestli je autor hodnotí dobře, nebo špatně je už pak v podstatě jedno. Ono to jinak prostě nejde. A samozřejmě je nutné přečíst si více recenzí o stejné věci, zejména pasáže o opravdovém používání v praxi, které se mohou hodně lišit. Ale ono stejně je společnost konzumní a lidé kupují prostě to, co kupují jiní, protože to je přece dobré, když to jiní kupují. Většina lidí takto funguje a recenze je nezajímají.

modo
modo
Level 1 Level 1
8. 10. 2010 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Heh... ze zrovna na PCT citam takyto clanok...
Pisem to v suvislosti s clankom: http://www.ddworld.cz/clanky/clanky/bida-ceskych-profi-it-novinaru-peceni-kachen-bezna-praxe-proc-nechci-byt-profesional.html

Paxan
Paxan
Level 1 Level 1
8. 10. 2010 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@modo Je zajmavé, že články vydáním nejsou moc daleko od sebe. Ale přesto doufám, že pokud to tu napsali, tak se PCT bude snažit dostat dál a třeba přinese nové věci :)

Cvak01
Cvak01
Level 1 Level 1
8. 10. 2010 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Třeba někdo pochopí proč se 350mil lidí týdně kouká na top gear a ne na konkureční pořady (a že jich je :) ), a že to není jenom o srandě :)

Lofy
Lofy
Level 1 Level 1
8. 10. 2010 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

podla mna je pravda ze recenzie uz v priemere nie su to co byvali, ale je chyba koncovych zakaznkov, ze veria ovlyvnenym mediam ,ktrore casto a preukazatelne klamu a to sa tyka ja recenzii na techniku, nie iba sprav ako takych. Avsak ak ma koncovy zakaznik skutocny intelektualny potencial vie si pomoct pri vybere, ak vie co chce.
Samozrejme vacsina sa nerozhoduje na zaklade kriterii ,ale podla toho co ma sused kolega spoluziak, alebo paris hilton a ne co mu hovori rozum. Preto na otazku co s tym pocitacom chcete robit dostanete odpoved ja chcem apple. Kto by to nepredal? (aj prostrednictvom recenzii). Najlepsie sa ale zaraba na hluposti ludi, neostava nic ine len sa sklonit pred konzumom.

Vincent Vega
Vincent Vega
Level 1 Level 1
8. 10. 2010 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musím říct, že číst svůj nick ve Vaší recenzi pane Rybka, to mě tedy velice pobavilo :D Nikdy bych si to ani nepomyslel v dobách, kdy jsem četl Vaše články ještě ve Score a nadšeně je hltal (za což Vám velký dík, nejen tehdy jste tím, jak píšete, tak nějak obohacoval můj život).
Chtěl jsem ještě napsat něco k věci, jak těžké je prokousávat se milionem výkřiků v diskuzi pod recenzí výrobku, když se člověk o danou věc opravdu zajímá, o tom, že pokud redakce začne mazat tyto povětšinou trapnosti, budete označováni za komunisty a diktátory, protože internet je přeci všech a každý pod svou rouškou anonymity si může psát co chce, o tom, kolik už časopisů jsem přestal kupovat díky typické českosti nepošpinit žádnou věc, o tom, jak si díky tomu vážím dobrých recenzentů, kteří i věci za několik milionů klidně strhají (jak já miluji Top Gear, hlavně v originálním znění), no spoustu dalších věcí jsem chtěl zmínit a rozebrat, ale na dnešek jsem spal jen 4 hodiny a půjdu si raději lehnout. Pište dál, jste jeden z ne mnoha, od kterých si vždy rád něco přečtu (i když s Vámi i sem tam nesouhlasím) :wink:
A k té anonymitě, abych šel příkladem. Jmenuji se Václav Homolka a jsem z Brna :wink: :lol:

Paxan
Paxan
Level 1 Level 1
8. 10. 2010 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent Vega TOP Gear je opravdu skvělý pořad, sám mnohdy koukám co všechno jsou schopni říct. Viz třeba o novým Porscheti (vypadá jak kdyby vylovili týden starýho utopence,...). Ale přesto je otázka jestli by to napsali, kdyby se snažili udržet v programu a byli nový...A i PCT měl v jednu chvíli problémy s nelhaním (ani DD na tom líp nebyl), ale pocituju poslední 1-2 měsíce, že se to zlepšuje a doufám, že to bude pokračovat :)

Václav Vlček
Václav Vlček
PCTuning PCTuning
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
8. 10. 2010 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent Vega Jenom drobna poznamka, clanek jsem ilustroval obrazky i komentari k nim ja, kazdopadne ta hlaska z diskuze mi k tomu prisla uplne perfektni, proto jsem ji tam zaradil...

azirek
azirek
Level 1 Level 1
8. 10. 2010 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K zmíněnému prodavači v závěru článku bych akorát uvedl, že nejlépe propagují (čti protlačují) rychloškolení "odborníci" z Datartu, Electroworldu a dalších takovýchto shopů...:-P
Takže skutečně jejich doporučení je třeba brát s velkou rezervou... 8)

KomentTuning
KomentTuning
Level 1 Level 1
8. 10. 2010 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@azirek tak tí hlavne odporúčajú to, za čo majú najväčšiu províziu od zamestnávatela :)

alienhan
alienhan
Level 1 Level 1
8. 10. 2010 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Parádní čtení na páteční odpoledne :wink:

modrymysak
modrymysak
Level 1 Level 1
8. 10. 2010 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Recenze hodně visí na důvěryhodnosti média, ve kterém vychází. Důvěryhodnost se neuvěřitelně snadno ztrácí a naopak velmi obtížně získává. Pamatuji období jednoho specializovaného časopisu, který vychvaloval výrobky jedné firmy, která sídlila na stejné adrese jako redakce (což samozřejmě věděl jen málokdo). Výrobce (nebo spíš dovozce) zkrachoval, protože šlo o šunty a časopis horko těžko získával zpět svoji důvěryhodnost. Dnes snad už každý ví (a podobné události seriozních periodik k tomu přispěly), že je třeba každou recenzi brát trochu s rezervou a údaje v ní si ověřit u konkurence (pokud je). Recenze však, podle mého názoru, mají nezastupitelnou roli, protože podávají prvotní zprávu o výrobku a zda pravdivou či nikoliv, to si musí každý recenzent rozmyslet a vzít na triko sám.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
8. 10. 2010 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co sa tyka navsetvnosti je konfrontacna zumpa a bulvar principialne neprekonatelny s tym sa neda nic robit.

I ja sa priznavam, ze z tematiky IT jednoznacne najcastejcie navsetvujem isty humoristicky amatersky platok (vsetci vieme ktory, ze :-D), jednoducho preto, ze sa tam chodim zasmiat.

Na druhej strane by som si ale nikdy nevybral akykolvek vyrobok podla tamojsich "testov". Proste tam chodim denne pre zabavu, ale ak ide uz do tuheho a idem nieco kupovat, precitam si urcite skor ehw ci pctuning.

Chcem tym povedat tolko, ze navstevnost nie je vsetko. Bulvar moze mat sice 100x vyssiu navstevnost, ale jeho vplyv na rozhodovanie kupujucich je aj tak minimalny a myslim si, ze toto si uz uvedomili aj predajcovia.

filias
filias
Level 1 Level 1
8. 10. 2010 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdysi jsem si na základě recenze na Zive.sk koupil notebook. Ty vychvalované vlastnosti rozhodně neměl... Od té doby jsem na jejich stránky nešel a jsem rozhodně opatrnější a recenzím se stavím o dost rezervovaněji.

schali
schali
Level 9 Level 9
9. 10. 2010 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V clanku pisete ze nekdo hodntil jenom produkty jedne firmy a muze se tak jednat o podvod. Jen chci upozornit, ze takove zavery muzou byt i hrube zkreslene z duvodu nepochopeni souvislosti. Přiklad: Na mobilech opravdu existuji spickove firmy, kde si vystacite jenom s jejich produkty nebo je mate velmi oblibene, typicky Gameloaf nebo zminovany Digital Chocolade. Delaji spickove hry casto o nekolik trid lepsi nez konkurence, kdyz tohle vite tak Vam rozhodne neprijde divny ze nekdo hodnoti jenom produkty takove firmy. Ta situace na mobilech je totiz uplne jina nez na PC neda se to ani vzdalene porovnavat.

RuThaN
RuThaN
Level 1 Level 1
9. 10. 2010 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blizz.boz - diky si vzpomenul Zleve(de)bila si mel fakt pobavil, ten clovek byl naprosto prisernej, ten to snad moh dotahnout i do Gamepage.

Tato uvaha - me zdejsi uvahy od Michala Rybky prijdou, takove nemastne a neslazne, takze prilis slizky podbizive.. Mozna nehodnotim podle nejakych meritelnych kriterii, ale spise citem, ale je to moje prava.
Jinak od nej ctu recenze o hrach sand 15 let a ten clovek sice papirove kvality - vzdelani, nadprumernou inteligenci, zkusenosti, mam doma muzeum s hw - ale jeho rezence nejsou ani lachtanovsky zabavne, ani rekneme originalni, ani komplexni, jsou takove prumerne a misty se o produktu dozvim jen par detailu.
Jeho uvahy v Levelu byly lepsi, nektery dobry, nektry az skvely, ale na me obcene, zase prilis podbizive a naskrbene, kde chybel poradny kus vnitrniho nazoru autora, autora s kouleme jestli se to tak da napsat. Co pak asi dneska dela strejda Andrej..

odb
odb
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
9. 10. 2010 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Bagr]Takhle dobrou úvahu jsem už dlouho nečet, smekám ! :) Opravdu přesné. Vzhledem k tomu, že jsem měl možnost být na internetu dřív, než půlka národa znala co to je vím, že skutečně recenze dřív byly lepší - měly koule. Člověk se podle nich mohl rozhodovat...dnes jsou recenze třeba na hry nebo PC komponenty spíše výčtem vlastností a parametrů a kde nic tu nic..světlé výjimky se najdou :) takže díky[/quote]
presne tak. Dnes to uz niesu recenzie ale len specifikacia daneho produktu, plus nejaka neutralna omacka k tomu. Ale neplati to len o internetovych recenziach ale aj o recenziach v klasickych casopisov. Napriklad nase slovenske casopisy zaoberajuce sa HW a SW. Cital som tieto casopisy od kedy zacali vychadzat a asi pred 5 rokmi som postupne rusil predplatne. V dnesnej dobe nema predplateny ziaden casopis ale nie preto, ze mam internet (stale mam radsej tlacene media ako internet) ale, ze v danom casopise sa nenachadzalo nic hodnotne, preco sa ho oplati kupovat. Najviac to bolo vidiet na recenizach. Tie recenzie mi nic nedavali. Bol tam vypis parametrov, grafy s hodnotami a nejake bezduche hodnotenie. Spominam si na jeden casopis a v nom reklamu na testy zdrojov a ich uzasnu metodiku, ktora nema obdobu minimalne v strednej europe(tusim to bolo minuly rok). Uz si asi viete predstavit aka asi bola kvalita danych recenzii zdrojov. Nulova. Dany clovek, ktory robil dane recenzie nevedel zakladne veci. Otesoval nejako tie zdroje, vyrobil grafy ale ten sprievodny text bol des. To by som ja so zasuvkovym meracom spotreby urobil lepsiu recenziu. No najviac sa mi pacili ich reakcie na nielen moju kritiku. mal som pocit, ze dany recenzent nema viacej ako 15 rokov.

patrikchrz
patrikchrz
Level 1 Level 1
10. 10. 2010 09:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím, že základní problém je v tom, že recenzenti píší recenze na [b]půjčené[/b] výrobky. Není to, jak píše autor, ani tolik v tom, že recenzi provádějí lidé, kteří výrobek nebudou nikdy používat, protože pro ně není určen, ale v tom, že pokud napíší negativní recenzi, firma jim už další nepůjčí. A tak se píší recenze nemastné/neslané, aby se nikdo necítil uražen.
Problém je, jak z toho ven. Recenzent (redakce) by musela výrobky kupovat, jenže těžko říct, kde na ně brát peníze. Jejich výrobci si na daném serveru nejspíš reklamu nezaplatí.
Já mám zkušenost, že opravdu nejvíc se dozvím z různých diskusí; především se zajímám o negativní příspěvky. Samozřejmě, že ne takové "je to shit", ale takové, co popisují co jim na daném výrobku vadí (a následně se rozhoduji, jestli by to vadilo i mě). A nemusí jít jen o výrobky, ale třeba i služby. Když jedu na dovolenou, vždy mrknu na cestovatelské weby, kde ostatní turisté hodnotí mnou vybrané hotely. Ještě nikdy se mi nestalo, že bych na místě našel něco jiného, než jsem očekával.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 10. 2010 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@patrikchrz Tak to není. Asi každá rozumná redakce si totiž na recenze nerada vybírá věci, o kterých tuší nebo ví, že je to vyloženě šunt a že by recenze byla jedna velká nadávka. Takové recenze (na hry) psalo nebo píše tuším Score nebo Level a byly tak akorát vtipnou vatou - hezky se to čte, o odpadu se dá psát velmi vtipně, ale je to plýtvání prostorem. Není žádný problém najít si na netu nějakou věc, která je prostě hrozná a úplně jí v recenzi strhat, ale nemá to logiku. Ani celkové negativní vyznění recenzí by nemělo být, protože žádná věc není dokonalá a když budou čtenářům stále jen předkládány chyby a budou odrazováni, spěje to akorát k všeobecné frustraci. Jak říkám - žádná věc není dokonalá a vše si člověk kupuje i včetně jejích negativ. Jenže proč je zveličovat, proč to dělat s negativním vyznívám a trpkou pachutí, to není potřeba. Když recenze vyzní neutrálně či pozitivně a je důrazně uvedeno, jaká negativa a pozitiva produkt čítá a co z těchto dvou složek převažuje a jaký druh zákazníka by měl o výrobku uvažovat, dává to pak prostor k vlastnímu zamyšlení na základě informací a zkušeností, které vyzkoumal recenzent. A já si myslím, že tohle je dobrý přístup, ale ať si to každý dělá, jak chce.
- Jindřich Pirner

patrikchrz
patrikchrz
Level 1 Level 1
10. 10. 2010 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@patrikchrz Ještě mě napadla jedna možnost - co zkusit požádat čtenáře ať sami zapůjčí svoje "hračky" na testování :).

oertliryba
oertliryba
Level 1 Level 1
11. 10. 2010 01:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den
Přečetl jsem si dnes váš článek a přemýšlím,co si z něho mám odnést.
Nesleduji jednotlivé recenzenty,jejich bývalá působiště,počiny,ani si nezařazuji konkrétní články k jednotlivým recenzentům,takže v podstatě ani nevím co kdo z vás napsal nebo kterou oblastí se zabývá. Nemám ani potuchy co bylo příčinou k tomu že jste takový článek napsal protože diskuze pod recenzemi PCT nečtu. Je to ztráta času. Jediné co ale s jistotou vím,že mne nepřestává bavit recenze na PCT číst.Navštěvuji vaše stránky již poměrně dlouho a také čím dál častěji a jsem s jejich obsahem spokojen.Jestli se někomu zdá že nejste dost tvrdí nebo že naopak někomu nadržujete je to jeho věc.Myslím si že každý má svůj rozum a že si z mnohdy více než vyčerpávajících technických informací a obsáhlých grafu může vytvořit svůj názor.Natolik snad až na pár jedinců je vaše čtenářstvo inteligentní.
V každém případě vám vyjadřuji obdiv a díky za práci kterou odvádíte a nadále snad budete. :idea:

Petr Válek
Petr Válek
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
13. 10. 2010 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vice nez trefne, a docela ctive, vyborne rybko, go on 8)

matador88
matador88
Level 1 Level 1
13. 10. 2010 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

parada. nic nove objavene nebolo a kazdy normalny, zbehly clovek to vie, ale spisane je to na jednicku!!

d@rkWolf
d@rkWolf
Level 1 Level 1
14. 10. 2010 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=blizz.boz]Ja zase dúfam že už nikdy nikde nebudem musieť čítať recenzie Michala Wolfa Rybky akonáhle prišiel do Score a potom do Levelu tak som jeho trapné recenzie na The Sims a podobné hry s ružovými poníkmi ktorým dával 10/10 začal preskakovať. Horší už bol snáď len Tomáš Zvelebil. Sračkami týchto diletantov sa neoplatí špiniť papier herného časopisu, poprosím vás aby ste tieto sračky nasmerovali na toaletný papier a následne spláchli v záchodovej mise.[/quote]

no, zato tou sračkou, co si tu vyblil ty se nevyplatí špinit ani web...pokud chce být někdo recenzent, nemůže si vybírat, co bude recenzovat, někdy holt vyjdou ti růžový poníci a i když sem to nikdy nezkoušel, tak věřím, že pro určenou cílovou skupinu ti růžový poníci na těch 10/10 být klidně můžou, klidně na tom můžou být daleko lépe, než třeba nedávno vypuštěná Civilization V, kterou kdekterý magor oslavuje i přesto, že je to v podstatě zabugované nedodělané svinstvo, které možná někdy v průběhu příštího roku bude funkční hrou a s 1-2 datadisky možná i dobrou hrou...

Reklama
Reklama