Zpět na článek

Diskuze: Úvaha: (Nejen) technologie nás ženou do totality

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

mamlasos
mamlasos
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 07:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zatím jsme ve fázi "zbrojení" co se týče IT a na zastavení před příchodem "zbraně posledního soudu" nemusí být dost času, v jistém okamžiku se to může zlomit a bude už pozdě... Jinak zajímavý článek, díky.

P_Orka
P_Orka
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 07:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Článek jsem přečetl od začátku do konce a pořád se mi vtírala myšlenka, zda autor netrpí nějakým stihomamem.
Doporučil bych na chvíli vypnout a jít do přírody.
Přeji pěkný den JiP

Bambi
Bambi
Level 1 Level 1
21. 4. 2012 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@P_Orka Proc prosim te stihoman????
Kdyz se zamyslis, tak ma p. Rybka pravdu. Neni otazkou, kdo to zneuzije prvni, nebo jak technologie bude zneuzita. Otazkou je: KDY bude zneuzita?

čwojke
čwojke
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@P_Orka Zda trpí stihomamem? Proč? Kvůli tomu, že přemýšlí? Ono by spíš pomohlo, kdyby většina lidí "zapla"...

dlugy
dlugy
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@P_Orka Ono je to princíp fungovania slobody ťažké vysvetliť. Podľa toho kto mal v detstve akého oca pri výchove podľa toho cíti, alebo tieto veci necíti. Východné duchovné školy hovoria o rovnováhe. Nemôžte vykynožiť zlo v mene dobra, vždy to bude v rovnováhe. Všetci ste zažili aké je to dostať na ZDŠke 5ku a ísť domov. Niekto mal drezúru a preto musel klamať, ja som sa nebál chodiť domov s "guľou" hoci som bol lajdák. Ľudia sa snažia vysvetliť dookola tým ostatným stále to isté. Akceptáciou (reálne) dobrých vecí vytvárate iné zlé veci. Máte to ako sme v socíku nemali drogy, porno, násilné videohry, nezamestnanosť, vraždy, bol "poriadok" (z dnešného pohľadu vlastne samé dobré veci), ale mali ste za to predsa socík! Za materiálne sociálne istoty sa tu kráglovali ľudia. Liberáli slobody sa bigotným snažia vysvetliť toto, a nie či je detské porno dobré alebo zlé. Samozrejme že je zlé! Určité veci dopredu môžte predpovedať. Jednoducho, zavedením určitých aj reálne prínosných prevencií si determinujeme následný spoločenský vývoj. Výsledok celku nakoniec môže byť ešte horší. Národy z bývalich post.soc. štátov kradmé mechanizmy obmedzovania slobody poznajú lepšie než tie západné. Títo, z pohľadu krátkej histórie totalitu nikdy nezažili. Oni je nevedia ani vycítiť. Sú otupený. Teraz začína ich premiéra poznávania obmedzovania na vlastnej koži. Nech sa poučia z našich chýb a nech to nezopakujú. Načo sa hnať opäť tam kde sme nedávno boli. Horšie na tom je to že oproti socíku, ktorý bol svojím prejavom blbý a jednoduchý je ten moderný na občana pchajúceho do seba popcorn s hamburgerom pri video hrách kradmejší a ťažšie predvídatelnejší.

taita
taita
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 07:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby všechna auta měla "černé skříňky" a neustále na sebe "bonzovala" polohu, nebyly by žádné krádeže aut, eliminovaly by se pojistné podvody, nehody by byly spravedlivě vyřešeny.
Kdyby byli lidé očipovaní, nemusel bych se bát o své dcery, protože riziko, že jim někdo ublíží by bylo výrazně nižší tím, že by se zpětně nechalo dohledat, kdo to byl.
Kdyby se válčilo jen technikou proti sobě, nebyli by mrtví lidé a nepřítel by se ničil tím, že by mu byly způsobeny takové materiální škody, které by ho přivedly k rozumu.
Kdyby bylo veškeré obchodování na burzách elektronické, budou vydělávat ti, kdo umí lépe programovat. Ostatně proč dělat vědu z toho, že nějaké akcie oslabily o 10 %.
Když to shrnu, tak se mi zdá, že je pozitivní, že se tohle všechno děje. Pozitivní proto, že nás jako lidi to nutí přemýšlet, nutí nás to nalézat další a další vynálezy, triky i podpásovky a nestane se tak, že zakrníme. A stejně jako jsme nezavrhli vynalezený nůž proto, že se s ním nechá zabít člověk, tak nezavrhneme například to elektronické "šmírování", protože se nechá zneužít.

mamlasos
mamlasos
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 08:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@taita Pozitiva jsou to by se jinak technika ani nenasazovala do praxe ale je otázka kde je hranice. Podle mě to směřuje k tomu že jednou technika přesáhne člověka ve všech ohledech a my se stanem jen bakteriemi v Petriho misce...

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@taita Takhle to nefunguje...
vždy půjde černou skříňku vyndat či nainstalovat "náhradní", to samé s lidskými čipy, nakonec se tohle nebude muset ani dít a stačí mít přístup do centrální databáze a tma prohodit pár údajů, viz skvělý film Síť.
Problém současných technologií je v tom, že zatímco chlapa s nožem přebijou dva chlapi s klackem, tak drona s atomovkou nebo umělou inteligenci řídící celou americkou/ruskou/čínskou armádu nezastaví nikdo a když někoho napadne vypnout jí přívod elektřiny, tak poslední rozhodnutí, co na baterky udělá bude globální útok atomovkami na všechna velká města...prostě se strašlivě změřilo měřítko a chyba programátora může mít docela velké následky, přitom se může jednat o takovou prkotinu, jako je mít proměnnou v integeru místo něčem větším...
Jistě, je pozitivní se spálit malžým omylem a poučit, problém je, že dnes hrozí, že se spálíme dost velkým omylem...
Jinak po delší době opět výborná úvaha od Rybky

dlugy
dlugy
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@net.Xtreme Výborné čtníčko. GW p.Rybka

dlugy
dlugy
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@net.Xtreme @dlugy: ...čteníčko

Bradley
Bradley
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Článek chválím, hezké počtení. Mohl bych ale pana Rybku poprosit o nějaký seznam zdrojů nebo citace? Ne že bych nevěřil, co píšete, ale rád bych viděl zdroj - třeba jak se američanům za dva roky podařilo snížit ztráty na "civilech" z 20 na 5% - z čeho čerpáte. Čistě pro další info.
Ne že bych chtěl zdroj u každé IT/PC/HW/SW notoriety, jsme přece na PC magazínu a nějaká znalost se tu předpokládá, stejně tak pokud má člověk nakoukáno a načteno (knihy a filmy), plno věcí se mu tím vysvětlí (a filmy nebo knihy jako zdroj uvádíte). Jde mi jen o "speciální" tvrzení jako jsem napsal výše.
Posílám prémii!

Rafan
Rafan
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 08:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bradley Ano to mne také zarazilo.Z více studií vyplývá že počet civilních obětí v moderních válkách se zvětšuje a že Pentagon tvrdí něco jiného snad nepodiví nikoho.Vše je o statistice a ta se dá pozitivně upravit daty co mne vyhovují, zvláště když mnoho civilních obětí nějakého útoku zanesu jako neválečný akt protože to byl sekundární jev útoku na něco úplně jiného :-).

zspasitel
zspasitel
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...u poslední věty:
"A pokud takovou soudnost a selský rozum projevili..."
Rozhlížím se totiž poslední dobou okolo sebe a vidím jen zrychlující se debilizaci lidstva, takže nevěřím, že dnešní lidé mají nějakou soudnoust či selský rozum :roll:
Jen malá poznámka na malé technické vzdělání - dle mého názoru zas tak malé nebylo. Dříve byly kapacity v oborech, dnes je úroveň v čudu na celé čáře. Jak jinak např. vysvětlit kosmický program "lidé do roku 2020 na Marsu?" Dnes je pusto "nevíme, neumíme, neznáme" a dříve "musíme být na měsíci první" Nezpochybňuji však úspěchy na všech vědeckých polích, ale opět jen tolik, aby se na tom léta rýžovalo... :roll:

Brcaka
Brcaka
Level 2 Level 2
20. 4. 2012 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=zspasitel]Dříve byly kapacity v oborech, dnes je úroveň v čudu na celé čáře. Jak jinak např. vysvětlit kosmický program "lidé do roku 2020 na Marsu?" Dnes je pusto "nevíme, neumíme, neznáme" a dříve "musíme být na měsíci první" Nezpochybňuji však úspěchy na všech vědeckých polích, ale opět jen tolik, aby se na tom léta rýžovalo... :roll:[/quote]

No jo, nic nás do vesmíru nežene. Stačí se podívat na plány na stavby základen na měsíci a Marsu v době, kdy jsme přistávali na měsíci. Jenže od té doby se rozpočet NASA "ponekud ztenčil", protože se najdou "důležitější" věci, za které ty prachy utrácet. Vemte si kolik peněz se vyhodí za zbrojení.

Brcaka
Brcaka
Level 2 Level 2
20. 4. 2012 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je fakt, že až přijde nový Stalin, tak to s kontrolou lidí bude mít mnohem jednodušší... docela si dovedu představit, že v prvním kole se odstraní hlavní soupeři. Pak se provede "převýchova" těch, co si dovolí mít námitky proti odstranění těch prvních a nakonec se provede kontrola toho co si kdo myslí i podle toho co kdy kde kdo napsal na netu. A že nemáte FB? No a co? Pokud např. přispíváte sem a jste zaregistrovaní, určitě by se dalo nějak vytáhnout co jste sem kdy napsali. A pokud ne dnes, tak zítra už jistě. "Takže panáček kdysi nesouhlasil s naší ideologií? Tak se na něj podíváme..."

AndzinSan
AndzinSan
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skvela uvaha pan Rybka. Uz sa tesim na dalsiu :D

chalin
chalin
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na kyberpunk je ještě brzo.. Ale BB už přichází :)

orromis
orromis
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=dlugy]Ono je to princíp fungovania slobody ťažké vysvetliť. Podľa toho kto mal v detstve akého oca pri výchove podľa toho cíti, alebo tieto veci necíti. Východné duchovné školy hovoria o rovnováhe. Nemôžte vykynožiť zlo v mene dobra, vždy to bude v rovnováhe. Všetci ste zažili aké je to dostať na ZDŠke 5ku a ísť domov. Niekto mal drezúru a preto musel klamať, ja som sa nebál chodiť domov s "guľou" hoci som bol lajdák. Ľudia sa snažia vysvetliť dookola tým ostatným stále to isté. Akceptáciou (reálne) dobrých vecí vytvárate iné zlé veci. Máte to ako sme v socíku nemali drogy, porno, násilné videohry, nezamestnanosť, vraždy, bol "poriadok" (z dnešného pohľadu vlastne samé dobré veci), ale mali ste za to predsa socík! Za materiálne sociálne istoty sa tu kráglovali ľudia. Liberáli slobody sa bigotným snažia vysvetliť toto, a nie či je detské porno dobré alebo zlé. Samozrejme že je zlé! Určité veci dopredu môžte predpovedať. Jednoducho, zavedením určitých aj reálne prínosných prevencií si determinujeme následný spoločenský vývoj. Výsledok celku nakoniec môže byť ešte horší. Národy z bývalich post.soc. štátov kradmé mechanizmy obmedzovania slobody poznajú lepšie než tie západné. Títo, z pohľadu krátkej histórie totalitu nikdy nezažili. Oni je nevedia ani vycítiť. Sú otupený. Teraz začína ich premiéra poznávania obmedzovania na vlastnej koži. Nech sa poučia z našich chýb a nech to nezopakujú. Načo sa hnať opäť tam kde sme nedávno boli. Horšie na tom je to že oproti socíku, ktorý bol svojím prejavom blbý a jednoduchý je ten moderný na občana pchajúceho do seba popcorn s hamburgerom pri video hrách kradmejší a ťažšie predvídatelnejší.[/quote]

Nemyslím si, že bychom se poučili z miinulosti. Vládnou nám pořád stejní (podobní) šmejdi...

daiterr
daiterr
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Článek sice dobře mapuje současnou situaci, ale bohužel je ještě až moc optimistický. Takže takové ty hlášky o tom, že "by měl jít autor na čerstvý vzduch" - jsou hodně mimo mísu..

Uvědomme si, že hlavně žijeme v době, kdy nás obklopují věci, o kterých nemáme mnohdy ani páru. Nějaké čipy? Nenechte se vysmát. To je prkotina. Nějaké drony? To je ještě pohoda džezík.. To všechno je jen taková hra pro stádo dělných ovcí.

Musíte se víc snažit kouknout za oponu. Tam se opravdu "kurví sny" všech lidí a plánuje budoucnost. Jestli si někdo myslí, že i přes nějaké ty války a podobné sračky, jsme jakž tak v pohodě, tak má jen svůj hezký sen, nic víc.

Jsou plány, které počítají s vyhlazením několika desítek procent populace na Zemi.

Jsou plány, jak NESMÍ být Evropa rozhodně v klidu, ale naopak se to tady musí totálně podělat a hlavně - musí se to tady všechno rozflákat a zdevastovat, protože jinak se ta ekonomika prostě k lepšímu nepohne..

Jsou plány na to, jak postupně destabilizovat jednotlivé státy.

Podívejte se třebas u nás, jak se takový plán realizuje - je to tu jak v SouthParku v té bitvě s Kanaďany - "Kanaďani (český dělný lid) jsou v ohrožení od Amíků (česká vláda), kteří se ale schovávají za černochy (Rázovité Občany Měst), takže těm Kanaďanům hezky zatopí.." - přesně tak to tu vypadá. No a protože ta naše vláda na to očividně dlabe a spíše se zajímá jen o své "zakázky", tak to zákonitě může vést tak akorát ke "kántrstrajku" v přímém přenosu (občanské válce). Hlavně, že bude CZ totálně v prdeli. TO je plán.

A tak je to u dalších států. Politici se kupují. Je to spotřební zboží. Kdo se nedá koupit, ten.. se stejně nakonec koupit dá a nebo je zdiskreditovaný. Stačí k tomu pár "přátelských" rozhovorů.

Státy se postupně likvidují. Války už dávno nejsou jen s tanky, samopaly a bombami.. To je jedna z těch horších možností.

Ale nejdříve zkusíme koupit vládu, pak jednotlivé politiky.. pak je naženeme k "mez_měn_fondu".. pak už nebudou v té zemi moci splácet ani úroky z úroků a.. máme je, otroky.. Nebudou pro nás teď už nic víc, než pouhou zajímavou destinací na dovolenou..

A to je ta "jiná" válka.. Ta, co se nám denně odehrává před očima. Na takovou válku mají štěstí jen státy, kde nic moc není k sebrání. Ty státy, co mají ropu - tak tam už je to jedině na samopaly, tanky a bomby..

Podívejte se na situaci kolem Iránu - plán je jasný - tentokrát kovbojové nechtějí začít, jako první, protože by jim to celý svět mlátil o rypák několik let. Takže se na to jde jinak - buď začne někdo z "Blízkého východu", nebo Irán sám, jako první. TO je tak nalajnováno. Ne že je to jen domněnka.

Vzpomínáte na Egypt a tu jejich "revoluci"? Tam si hlavouni uvědomili, jaká síla je třebas na Facebooku. No a tu to máme - už nám cpou do palice jakési ACTA.. SOPA.. PIPA.. Že je to jen prevence proti pirátům a pedofilům a... COŽE? Copak nevidíte, že tímto se snaží "zatím co nejlegálněji" sestřelit jedinou opravdu svobodnou zónu, co na Zemi je - Internet??

Oni by totiž potřebovali, aby se veškeré věci utajily dříve, než k nim dojde. Potřebují, aby si lidé mezi sebou nemohli nic předávat. Potřebují lidstvo izolovat.. potřebují zkrátka ustájit stádo otroků tak, aby žilo jen v blahém domění pohody.. dokud jej nepošlou na porážku.

Vážně si myslíte, že za čas nám tu zónu nesestřelí? Vážně si myslíte, že si pak budeme moci psát, co chceme a s kým chceme? Zapomeňte na to. ONI nám jasně vymezí prostor a slovní zásobu, to se nebojte..

Do tohoto koktejlu si ještě namixujte "celosvětovou krizi" + "bankroty" států a vyjde vám jen jediné - jsme opravdu jak ti lumíci - na hraně. A lumíky, co nám o tom napíšou a snaží se nás trochu probudit, tak "posíláme nadýchat se "čerstvého vzduchu" plného sajrajtiska ze všeho možného..

Na Zemi neexistuje místo, kam by špionážní satelity staré několik let nedohlédly s přesností na deset cm, nebo dokonce i ještě lépe. Dokážou vás vidět skrze patra paneláku. Veškerá technika jde už několik let monitorovat. PC jdou "na dálku přečíst" (pokud nejsou umístěna někde v hodně odstíněném prostoru).. atd. atd. atd.

A to se bavíme jen o zastaralých věcech. Kde máme ale ponětí o tom, co je za techniku dnes? Raději si ani nepředstavovat. Stejně by veškeré představy nedosáhly reality. V podstatě nevíme skoro nic. Známe jen indicie a útržky plánů. A takoví magoři, jak jsem třebas já, si tady pak občas zakonspirují, ale.. upřímně lidi - vážně si myslíte, že to vše, co tu píšu, je jen konspirační magořina? "o)

Je dobré si uvědomit, že ještě nejsme zas tak úplně zdomestikovaní a zestádovatělí. Sice jsme na úpadku, ale pořád ještě tak nějak "jedem tu svou lajnu", ale obávám se, že generace našich dětí už na tom tak dobře nebude, protože ten denní příděl "chleba a her", co dostávají, je dost přeprogramovává.

V dnešní době neexistuje oblast, která by se nedala sledovat, neexistuje člověk, který by se nedal ovládnout a neexistuje skrýš, kde by se mohl kdokoliv schovat. Vojenské systémy jsou tak dokonalé, že když "někoho nevypátrají", tak je to ryzí záměr a kec pro stádo, nic víc.

Takže tak se, vážení, "kurví" lidské sny.. Sny o pohodové budoucnosti plné technických vychytávek.. o budoucnosti, kdy člověk je hlavní prioritou ve všech směrech.

Už dávno technika není pro lidi, ale pro ekonomický zisk a už dávno je tady na Zemi člověk méně, než bahno pod kopytem koně..

Nesměle se dívám k horizontu budoucích událostí, zasraný až za ušima z toho co přijde a jen si přeju, aby se ty nejčernější scénáře nenaplnily.

Furt tak nějak tajně doufám, že "síly dobra a zla musejí být vždy aspoň v té blbé rovnováze, když už nic jiného" a navíc - je fakt, že čím dál více lidí se takzvaně "probouzí" a už prostě "vědí", že "je cosi shnilého v tom Zemském ráji.."

A jen tak mezi námi - nějaký rok 2012? Klídek. To je jen laskonka a záminka pro plašení lidí. Všecko bude ještě v klídku. Ale pozdější časy - to teprve tady na této planetě bude pošušňáníčko.

Autorovi děkuji za článek. Napsal opravdu jen to, jak to je a.. bohužel i bude..

No a teď, když dovolíte, tak se jdu tedy nadýchat toho sajrajtiska do přírody.

Kdyby byl podzim, tak bych si "hackl" z nějaké jabloně kus toho dužnatého čehosi, ale protože je jaro, tak si spíš půjdu tak akorát "heknout" k záhonu a zkusím něco zasadit, jako se to dělávalo dřív, pokud mě ještě ten "hárddrajv" v palici neklame.

Snad mi to stihne i vyrůst, než sem naběhnou nějací sráči s tím, že "nesmím nic pěstovat, abych nenarušil geneticky modifikované druhy nového věku".. Tak se totiž z člověka pak stává pouhá kupní síla, závislá na velkých řetězcích, platící všechno.. aby nakonec zaplatila i svým (už tak kolikrát dost podělaným) "lajfem"..

daiterr
daiterr
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale.. upřímně lidi - vážně si myslíte, že to vše, co tu píšu, je jen konspirační magořina? "o)

Je dobré si uvědomit, že ještě nejsme zas tak úplně zdomestikovaní a zestádovatělí. Sice jsme na úpadku, ale pořád ještě tak nějak "jedem tu svou lajnu", ale obávám se, že generace našich dětí už na tom tak dobře nebude, protože ten denní příděl "chleba a her", co dostávají, je dost přeprogramovává.

V dnešní době neexistuje oblast, která by se nedala sledovat, neexistuje člověk, který by se nedal ovládnout a neexistuje skrýš, kde by se mohl kdokoliv schovat. Vojenské systémy jsou tak dokonalé, že když "někoho nevypátrají", tak je to ryzí záměr a kec pro stádo, nic víc.

Takže tak se, vážení, "kurví" lidské sny.. Sny o pohodové budoucnosti plné technických vychytávek.. o budoucnosti, kdy člověk je hlavní prioritou ve všech směrech.

Už dávno technika není pro lidi, ale pro ekonomický zisk a už dávno je tady na Zemi člověk méně, než bahno pod kopytem koně..

Nesměle se dívám k horizontu budoucích událostí, zasraný až za ušima z toho co přijde a jen si přeju, aby se ty nejčernější scénáře nenaplnily.

Furt tak nějak tajně doufám, že "síly dobra a zla musejí být vždy aspoň v té blbé rovnováze, když už nic jiného" a navíc - je fakt, že čím dál více lidí se takzvaně "probouzí" a už prostě "vědí", že "je cosi shnilého v tom Zemském ráji.."

A jen tak mezi námi - nějaký rok 2012? Klídek. To je jen laskonka a záminka pro plašení lidí. Všecko bude ještě v klídku. Ale pozdější časy - to teprve tady na této planetě bude pošušňáníčko.

Autorovi děkuji za článek. Napsal opravdu jen to, jak to je a.. bohužel i bude..

No a teď, když dovolíte, tak se jdu tedy nadýchat toho sajrajtiska do přírody.

Kdyby byl podzim, tak bych si "hackl" z nějaké jabloně kus toho dužnatého čehosi, ale protože je jaro, tak si spíš půjdu tak akorát "heknout" k záhonu a zkusím něco zasadit, jako se to dělávalo dřív, pokud mě ještě ten "hárddrajv" v palici neklame.

Snad mi to stihne i vyrůst, než sem naběhnou nějací sráči s tím, že "nesmím nic pěstovat, abych nenarušil geneticky modifikované druhy nového věku".. Tak se totiž z člověka pak stává pouhá kupní síla, závislá na velkých řetězcích, platící všechno.. aby nakonec zaplatila i svým (už tak kolikrát dost podělaným) "lajfem"..

azirek
azirek
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@daiterr Ještě jste zapomněl uvést, že za tím vším stojí světová židozednářská klika a bude ta paranoia kompletní...:-P

daiterr
daiterr
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@azirek Nikde nepíšu o jakési "klice" a upřímně - je úplně fuk, kdo za tím je.

No ale k té paranoie - asi máte pravdu, protože:

- nejsou žádné boje a ani nebyly, co se týká ropy a jiných surovin.

- státy jsou naprosto v klidu a žádná krize nikde není.

- Evropa se nemá čeho bát, tady ty spekulace o jakémsi postupném zadlužování a nepokojích kvůli multikulti otázkám - dyť to je přece jasná fáma..

- i přesto, že jsou na netu k sehnání materiály o tom, jak se plánuje konflikt s Iránem (a podle indicií se to setsakra začíná naplňovat..) - tak to nic není, je to jen blaf..

- že bylo "Arabské jaro" plánováno už před deseti lety jako základ destabilizace celé Evropy - také blaf..

- EU se rozrostla o nové státy jen proto, aby bylo možné "dluhy" krachujících států rozhodit na co nejvíce členů a nemusela v tom být ta jejich silná původní sestava samotná - tak to je samozřejmě taky kravina..

- naše vláda si tu dělá co chce a jako zástěrku používá multikulti rozmíšky - jasná konspirace přece, no ne?

- vládnou nám prakticky mafiánští kmotři, takže je úplně jedno, koho zvolíme, protože není v podstatě koho volit. Není strana, která by dodržela, co slíbila.. To je taky blbost, je tak?

- Tady u nás přece žádné "tunely" a podvodné zakázky nejsou. Nejsou ani dluhy ve stovkách miliard a ty daně, přes které to máme cálovat - tak to křivdíme té "chemické kyselině" tam nahoře, protože všecko je to jen blaf.

Ve skutečnosti se máme růžově, neviditelní, chudáci, makaj jak šrouby a odvádí poctivě daně, jen někteří takoví blbečci, jako já, si toho neváží a tak vymýšlí konspiračky, protože nic z toho, co přece kolem sebe vidíme, se ve skutečnosti neděje a je to jasná paranoia, co?

A jo.. Dyť máte recht.. "o)

azirek
azirek
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@azirek @daiterr: Války o suroviny samozřejmě jsou a ještě budou, ale je zřejmé, kdo za nimi stojí - Irák -> USA, Lybie -> Francie, GB, Itálie, Súdán -> Čína, etc., etc, takže za tím spiknutí nehledejme, situace je poměrně přehledná...

Tím nikterak tento amorální stav neobhajuji, pouze popisuji...

A náklady na válku v Iráku řádově překročily původní odhady a kalkulované zisky, možná tak Haliburton díky kontaktům na Rumsfelda vydělal na americkém daňovém poplatníkovi nějaký ten cent...

Co se útoku na Írán týče, tak se domnívám, že k dnešnímu dni to není schopna Amerika konvenčními prostředky zvládnout a zemi okupovat, viz jak dopadla kampaň v Iráku a dopadá v Afghánistánu...

K situaci v naší zemi lze snad pouze uvést, že kmotři typu Janouška, Hrdličky, Jurečka, Hávy, Šťávy etc., etc., rozhodně nejsou řízeni nějakou všemocnou nadnárodní strukturou, kterou poněkud tajemně nastiňujete, nýbrž vlastními nízkými zájmy a díky svým kontaktům v pol. stranách, st. správě, policii, tajných službách, korupci a vydírání jim to bohužel zatím všechno prochází...

Ale nehledejme za tím vliv Pentagonu, zednářů, iluminátů či dokonce snad UFO...

azirek
azirek
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@azirek @daiterr: Války o suroviny samozřejmě jsou a ještě budou, ale je zřejmé, kdo za nimi stojí - Irák -> USA, Lybie -> Francie, GB, Itálie, Súdán -> Čína, etc., etc, takže za tím spiknutí nehledejme, situace je poměrně přehledná...

Tím nikterak tento amorální stav neobhajuji, pouze popisuji...

A náklady na válku v Iráku řádově překročily původní odhady a kalkulované zisky, možná tak Haliburton díky kontaktům na Rumsfelda vydělal na americkém daňovém poplatníkovi nějaký ten cent...

Co se útoku na Írán týče, tak se domnívám, že k dnešnímu dni to není schopna Amerika konvenčními prostředky zvládnout a zemi okupovat, viz jak dopadla kampaň v Iráku a dopadá v Afghánistánu...

K situaci v naší zemi lze snad pouze uvést, že kmotři typu Janouška, Hrdličky, Jurečka, Hávy, Šťávy etc., etc., rozhodně nejsou řízeni nějakou všemocnou nadnárodní strukturou, kterou poněkud tajemně nastiňujete, nýbrž vlastními nízkými zájmy a díky svým kontaktům v pol. stranách, st. správě, policii, tajných službách, korupci a vydírání jim to bohužel zatím všechno prochází...

Ale nehledejme za tím vliv Pentagonu, zednářů, iluminátů či dokonce snad UFO...

azirek
azirek
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@azirek @azirek: Mea culpa, mea maxima culpa...

Samozřejmě Libye, nikoliv Lybie, jak jsem to omylem v rychlosti napsal...

daiterr
daiterr
Level 1 Level 1
21. 4. 2012 06:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@azirek @azirek: Ale nikde jsem přece nic o žádném spiknutí nepsal.. Nebo to tam někde vidíte? píšu jen o tom, co se děje a jak je technika zneužívána. A u Amíků nemá s napadení Iránu s prostředky co dělat. Oni tu ropu časem obsadí tak, jako tak. Důležité je v Iránu "dosadit demokracii" a pak už se to rozesere samo.

A to se musulmanů nijak nezastávám, lezou mi dost krkem, jak se všude po Evropě roztahují a takoví Rusáci, kdyby mohli, tak dělají to samé. Život na Zemi je prachobyčejný boj o suroviny, kdy silnější státy anektují státy slabší. Nějaká demokracie, nebo prosperita, je jen pouhá iluze, aby stádo bylo schopno nějakým způsobem přežívat. O ničem jiném to není.

Jmenoval jste kmotry. A to je přesně ono. Díky takovým mafošům se z voleb vždy stane jen divadlo. Nic víc. Všechno má svůj ekonomický záměr. Z multikulti sraček bohatnou nejen mnohé organizace, ale i ti mafoši a jejich kamarádíčci.

Proto je pro ně důležité, aby byl stav takový, jaký je. To samé se týká "veřejných zakázek", kde zdrhají miliardy. PROTO je to u nás takové, jaké to je. To není konspirace, ale prostý fakt. Je sice hezké, že když někdo nechce, tak jej vidět nemusí, ale stejně jednou ty oči otevře, ať chce, nebo ne. A tak je to se vším ve světě.

Takže není potřeba žádné spiknutí, ani ufo a podobně. Bohatě stačí pár nenažraných hovad, co si umanou, že svět budou kočírovat po svém..

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@daiterr Viděl jsi Spiknutí s Gibsonem? Sice tam o technologie až tak nejde,spíš o konspirace jako takové, ale je to výborný film a s tím hlavním konfliktem v pozadí oni vs ti vcelku souhlasím.
Jinak tvůj text je hrozná konspirace, ale bohužel ji kolem sebe nějakou dobu pozoruji a nejhorší je, jak stádo se nechá ovládnout freemaily, facebookem, platebními kartami, bankovními účty...nejde o to, že se jedná o špatné věci, ale o to, že v současné podobě jsou zneužitelné, zejména facebook, freemaily, cloud, kde uživatel není zákazník, ale produkt, který firma prodává "k marketingovým účelům", přitom používat internet relativně anonymně a emaily bezpečně (tedy šifrované zprávy fyzicky uložené na svém HW) není technicky zdaleka neřešitelné, ale není o to zájem...
Ono je problém jen kolikrát se člověk nepřihlašuje v rámci https, které se dá považovat za relativně bezpečné...

daiterr
daiterr
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@net.Xtreme Film jsem viděl. Je fakt dost dobrý. K těm konspiracím - kéž by to byly opravdu jen úsměvné konspirace. To, co píšu výše, jsem sice pojal s lehkou nadsázkou, ale obávám se, že se to pomalu naplňuje. A to se na to dívám navíc s odstupem. Co teprve, kdybych opravdu blbnul natvrdo s konspiračkama. To by teprve byly grády "o)

P_Orka
P_Orka
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=daiterr]ale.. upřímně lidi - vážně si myslíte, že to vše, co tu píšu, je jen konspirační magořina? "o) ....

Nevím, zda se pan Rybka půjde podívat do přírody, nadýchat se čerstvého vzduchu, přijít na jiné myšlenky. Jestli ale půjde, vás ať vezme rozhodně s sebou.
Doporučuji stan a spacák, veškerou elektroniku nechat doma a vydržet tam co nejdéle.
Přeji pěkný den JiP

daiterr
daiterr
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@P_Orka Ale no tak.. Přece jsem psal, že jdu makat na zahradu. Takže na jakémsi tom luftíku určitě budu.

Ale když už jsme u toho, milý JiPe - jak to vlastně vy sám vidíte? Zatím tu od vás čtu jen nabídky na ten luft. Takže zkuste přihodit na oplátku nějaký ten váš názor a třebas i pokecáme. Do té doby jsou vaše "provzdušňovací" nabídky k ničemu.

Ať to beru střízlivě sebevíc, tak furt v tom vidím pořád to, co už jsem psal. Nic se tu neděje bez příčiny. Stačí víc sledovat. Pokud ale máte jasno, napište co a jak, rád se (a nejen já) poučím.

Noxik
Noxik
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Problem je, ze technicke moznosti vzristaji, ale pravni ochrana zustava nadale na urovni stredoveku. Tam by nikoho nenapadlo vsechny preventivne monitorovat a trestat, nebot to technicky neslo. Dnes to jde, ale ochrana proti zneuziti zustava nulova. Naopak vzrusta tlak na to, ze mit neustale za zadkem virtualniho gestapaka je jedine spravne a clovek kteremu vadi nechat se smirovat je podezrely - viz FB, kamerove systemy, platby kartou, sledovani mobilu, atd.

oldrick
oldrick
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sakra, to je guláš... ! No nevím, ale chtělo by to trochu souvisle ... přestal sem to číst u Radikalismu a Multi Kulti, takový nesmysly , sakra zamyslete se nad tím co ste napsal ? Plácat hrušky z jabkama je hezký ale zaměňovat historii takovýmhle způsobem ? No snad to nikdo z těch co to četli , nebrali vážně a jen se pousmáli nad autorem... no nic.
Ale dávám body za snahu :lol:

Smarty
Smarty
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldrick On vždycky Rybka nakousne nějaký zajímavý téma a pak z toho stvoří totální guláš. Rozdělí to na 10 stránek, doprostřed každé stránky plácne jeden velký obrázek a polovinu textu tvoří domotané blafy. Přitom kdyby to sestříhal na jednu stránku, tak je z toho celkem zajímavé čtení. :roll:

metallesco
metallesco
Level 1 Level 1
21. 4. 2012 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smarty tady někdo má malou mozkovou kapacitu, která nevystačí ani na delší článek a ještě se tím chvástá

johnn
johnn
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Noxik]Problem je, ze technicke moznosti vzristaji, ale pravni ochrana zustava nadale na urovni stredoveku.[/quote]
zde se podle me setsakramensky mylys, pravo je v dnesni dobe jen "zbozi", stejne jako "zdravi", kdo ma vice moznosti, je i vice v pravu...
ten stredovek a jeho "pravo" bych i na kratkou dobu privital... / pranyre, verejne popravy apod... /, i tu inkvizici bych mozna privital, pac bratrstvo jezisovo slo nejen po ideologii, ale bylo misty i prinosem / neberme v potaz fanatismus, vice zde http://friedo.szm.com/kreuz-witchhunt-all.pdf /...
no, soucasny stav sveta je podle me neudrzitelny a casem povede k vetsimu/mensimu konfliktu mezi velmocemi jako je US / ktera je uz ekonomicky na dne, jen ji nad vodou drzi virtualni cisla / a Cinou, ci Ruskem / tam maj jeste dost rezerv, zatimco Afrika pospinkava...
a uprime, lidi je "jak sracek", jsou "zotrocovani" modernimi metodami atd...
jen jedna vec mi neni jasna, az zbudou na planete jen ti "mocni a vsehoschopni", co budou zrat?, sve konta, ci zlato a drahe kameni?...

johnn
johnn
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=johnn][quote=Noxik]nevim proc, ale nak se prispevek "rozhazel", snad to pochopite... 8)

P_Orka
P_Orka
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím, vašim oslovením jste mě velmi pobavil, děkuji. Tím odesíláním do přírody jsem nemyslel nic špatného. Já se opravdu domnívám, že je dobré občas všechny tyto problémy hodit za hlavu a vyčistit hlavu (také bych to potřeboval :-)
Ale nyní vážně, i když nemám žádný podklad, domnívám se, že mezi námi je generační rozdíl. Lecos už jsem zažil a raději se na svět dívám z té lepší stránky. To, když jsem se ptal, zda autor netrpí stihomamem, to byl můj nejsilnější dojem, když jsem článek četl. Mohu se mýlit, ale připadá mi, že má na vás příliš velký vliv hraní počítačových her, sledování filmů a zavádění různých scifi technik v nich. Mnohé technické novinky jsou jistě reálné ale spekulace, o celosvětové mafii, která řídí dění tohoto světa, to už je na mě moc.
Vím, že USA používají bezpilotní letadla i to, že je řídí ze středisek na druhé straně zeměkoule. Také ale vidím, že když má tato velmoc provést nějakou akci, většinou to dopadne špatně. O druhé, třetí a další straně (Rusko, Čína,...) si myslím totéž.
Možná, že budu zklamán, ale raději se budu na svět koukat růžovými brýlemi, než čekat, kdo mě dálkově odkrouhne za příštím rohem.
Přeji pěkný den JiP

daiterr
daiterr
Level 1 Level 1
21. 4. 2012 07:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@P_Orka No.. Nevím, jak moc generační rozdíl, ale popíšu to asi takto - kdysi dávno, tak nějak L.P. 1989 jsem byl jedním z těch, co blbli se stužkama a šli si zacinkat klíčema. Užil jsem si takovou tu euforii, kdy se tehdejší rudá elita dekovala lidem z očí a nejednou jsme měli pocit jakési nebývalé svobody. už se nemusel poslouchat "Hlas Ameriky" kolem šesté ráno a najednou jsme mohli vypadnout i za dráty.. abychom pak po létech konečně pochopili, že vše byla jen pitomá propaganda a že všechno je jen rubem té samé mince..

No a tehdy bylo jasně vidět, co dokáže informovanost. To, že se něco začalo v Praze, jsme se dozvídali jen díky tomu, že další študáci tiskli a vyvěšovali letáky. Internet tehdy ještě u nás nebyl. A první "PC" byly tak akorát ve formě ZX Spectra, nebo Atari a nebo Commodore C64..

K prvnímu PC jsem měl možnost si sednou v 94 roce a byla to 286-ka. Bylo mi tehdy 24 let. Od té doby jsem sledoval, jak ta technologie postupuje. Jak do našich končin přišel internet a my se k němu nejprve museli připojovat modemem s tak směšnou rychlostí, že se to ani nedá popsat. Tehdy se to co chvíli odpojovalo a padalo.

A jak šel čas, tak jsem si uvědomil, že ani ty diskuze na netu už nejsou jako dříve. Tehdy se opravdu ještě mohlo v nějakých komunitách svobodně diskutovat o všem. A dnes? Ano.. pokecat můžeme.. ale stačí, aby se to někomu nelíbilo a už se to smaže. Říká se tomu "moderování"..

Kdysi jste mohli mít svoje stránky jakékoliv. Dnes, když se vaše stránky někomu nelíbí, tak vás jednoduše odpálí tím, že vaši stránku hodí na nějaký "index", takže kdokoliv by se k vám připojil, bude upozorněn, že "na uvedená adresa je nebezpečná, možnost výskytu virů a vstup jen na vlastní nebezpečí" (nepamatuji se přesně, jak to tam bývá.

Jen jsem byl svědkem, jak takhle zaniklo pár stránek od lidí, co "až moc konspirovali".. Kdyby to tedy byly jen bláboly, proč by je někdo nechal odstřihnout? Viry, ani podobné hovadiny tam prokazatelně neměli a svoje hesla si taky neukládali v TC.. A navíc - na svoje dotazy "proč nám je adresa blokována" - nikdy nedostali odpověď.

Kdysi jsme si stahovali filmy z vhs na vhs a filmy se půjčovaly v půjčovně. Před "Sametem" se zase filmy pašovaly z NSR a tady na "blešáku" prodávali. A je zajímavé, že nikomu to moc tehdy nevadilo. A dnes? Že zrovna v době, kdy mají studia takové žně, se najednou začínají prosazovat jakési ACTA a spol?

To není o nějakém stahování. To si pište, že kdyby chtěli, tak tomu dost dobře zamezí. Ale jde tu zase jen o svobodu informací. To je prostý fakt. Stačí, aby se to informačně vrátilo k 89-tému roku, kdy člověk informace viděl jen na letáku, jinak se něco dozvěděl až přes známé, kteří tam kdesi byli.

Je to samozřejmě přirovnání, ale lidstvo moc vidí různým hajzlíkům do karet a hned si o tom mezi sebou píše. A to oni nepotřebují. Proto je snaha omezit internet informačně a přetransformovat jej pouze na obrovské nákupní a herní středisko. To je ten "chléb a hry"..

Opravdu porovnávám minulost s dneškem. A stojím si za vším, co jsem psal. Sice je hezké si vyčistit hlavu, ale svět okolo nás jede dál a je třeba počítat zkrátka s tím, že díky technologii bude každý jedinec čím dál víc na očích a na "odstřel", kdykoliv se někomu mocnějšímu zachce.

Dnes jsou naprosto v pohodě zneužívány osobní údaje, jako rodné čísla, tel. čísla a tak podobně. Firmy si mezi sebou tyto údaje prodávají, aby pak následovaly otravné reklamní telefonáty a dopisy. To je zatím takové otravné a na přesdržku, ale furt se to dá. Ale jen do doby, než nějaký magor na vaše rodné číslo vybere prachy a vy tak kvůli němu přijdete o všechno..

No a za pár let? Díky různým čipům ve všem možném půjde lehce kontrolovat nejenom váš pohyb kdekoliv, ale také i váš zdravotní stav. Toto vše jde už dnes. Ale co když se nějakému dobytkovi zamane, že si vyhlédne dotyčného člověka, jako třebas "banku na orgány"? Nebo že mu konkurenčně překážíte a tak smaže vaši identitu úplně?

A to vše je už dnes realita. Technika je super. Ale člověk je vůči ní čím dál více zranitelnější.

A ještě k tomu "přílišnému hraní her" - obávám se, že tady jste se strefil naprosto opačně.. Dnešní děti jsou tak počítačově zmagořené, že je vůbec už nějaké takové věci netrápí. Když se jich zeptáte třebas na nějakou ochranu osobnosti a podobně, tak na vás výrají, jak na geronta a mají z toho tak akorát prdel. Jim je totiž úplně jedno, jestli je jejich profil někde veřejně vystavený, dokonce to považují za cosi "in".. Nenapadne je, že takto se k nim může kdokoliv a odkudkoliv a s jakýmkoliv záměrem dostat. Jsou takzvaně na "odstřel".. Takže uznejte sám, že "chléb a hry" v digitální podobě + neomezený přístup k osobním údajům všech lidí (hlavně mladší generace) + totální oblbnutí kravinama + úplný nezájem o okolí a závislost na řízené zóně internetu (hry.. hry.. a zase hry.. soc. sítě.. zase hry.. atd. atd.) se opravdu daří.

A pak mi klidně můžete ještě chvilku něco vyprávět o tom, "že moc hraju hry a měl bych si vyčistit palici".. "o)

Na TV se taky nedívám, protože mne serou reklamy a zprávy. Ty naše zprávy jsou totiž něco jako další díl "Friday th. part XX", takže se člověk akorát tak nasere. Filmy si seženu takové, jaké já chci a ne takové, které jsou desetkrát přerušené blbinama, co jdou slyšet až na hajzl.. A možná proto pak vidím věci trochu jinak?

Ono to každodenní zpravodajství vám taky ten mozek pořádně vygumuje a hlavně - naučí vás vidět ve všem negativním, "že je to prostě přirozené a nic neobvyklé.." Já tomuto říkám přeprogramování lidí. Neřeknu nic, kdyby ty zprávy byly aspoň vyvážené, ale.. samá negativa, pozitiv minimum. Děkuji, nechci.. Stačí mi zprávy na netu.

Stačí jen pozorovat. Nic víc. JEN pozorovat.. A VIDĚT TEN GENERAČNÍ ROZDÍL..

(jsem fakt zvědavý, jak se s tímto světem ta naše generace dětí a jejich dětí popere..)

daiterr
daiterr
Level 1 Level 1
21. 4. 2012 07:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@daiterr dokonce to považují za cosi "in".. Nenapadne je, že takto se k nim může kdokoliv a odkudkoliv a s jakýmkoliv záměrem dostat. Jsou takzvaně na "odstřel".. Takže uznejte sám, že "chléb a hry" v digitální podobě + neomezený přístup k osobním údajům všech lidí (hlavně mladší generace) + totální oblbnutí kravinama + úplný nezájem o okolí a závislost na řízené zóně internetu (hry.. hry.. a zase hry.. soc. sítě.. zase hry.. atd. atd.) se opravdu daří.

A pak mi klidně můžete ještě chvilku něco vyprávět o tom, "že moc hraju hry a měl bych si vyčistit palici".. "o)

Na TV se taky nedívám, protože mne serou reklamy a zprávy. Ty naše zprávy jsou totiž něco jako další díl "Friday th. part XX", takže se člověk akorát tak nasere. Filmy si seženu takové, jaké já chci a ne takové, které jsou desetkrát přerušené blbinama, co jdou slyšet až na hajzl.. A možná proto pak vidím věci trochu jinak?

Ono to každodenní zpravodajství vám taky ten mozek pořádně vygumuje a hlavně - naučí vás vidět ve všem negativním, "že je to prostě přirozené a nic neobvyklé.." Já tomuto říkám přeprogramování lidí. Neřeknu nic, kdyby ty zprávy byly aspoň vyvážené, ale.. samá negativa, pozitiv minimum. Děkuji, nechci.. Stačí mi zprávy na netu.

Stačí jen pozorovat. Nic víc. JEN pozorovat.. A VIDĚT TEN GENERAČNÍ ROZDÍL..

(jsem fakt zvědavý, jak se s tímto světem ta naše generace dětí a jejich dětí popere..)

elthcz
elthcz
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...

elthcz
elthcz
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=elthcz]...[/quote] Zdravím všechny. Koukám, že tu článek opět rozvýřil bujarou diskuzi a to je podle mě dobře. Je fajn o růrných tématech hovořit a pojmenovávat je aby bylo jasno a člověk se mohl k věcem nějak s nadhledem postavit. Nicméně ten nadhled nemůže být nikdy úplný, protože jsme "jen" lidi. A o to tu jde. Já věřím, že jsme stvořeni dobrým Bohem k jeho obrazu. Žel jsme Boha neposlechli a snědli, svedeni satanem, to jablko poznání dobrého i zlého a od té doby se to s námi veze. Z celé historie je patrné, že člověk si sám vládnout neumí a žádné společenské zřízení není a nemůže být ideální a sebespasující. Jediná cesta jak z toho ven, jak věřím, je cesta pokání - čili navrácení se k Bohu skze přijetí odpuštění našich přestoupení vůči Bohu, které nám vydobil Ježíš Kristus na kříži. Kdo uvěří v Ježíše bude spasen, po smrti bude vzkříšen do nebe a bude mít věčný život. Člověk si na Zemi není schopen na Zemi udělat ráj, byť se o to snaží sebevíc. Ani technika nás nemůže spasit - zachránit. Doporučuji si přečíst návod na klid v duši Bibli. Jak tu totiž čtu je tady většina lidí docela v depresi z toho co se ve světě děje a konstruktivní návod jak z toho ven nikde. Jinak co se týče popisu posledních časů lidstva doporučuji knizu Zjevení z konce Bible. Nebo zkrácený Ježíšův popis viz níže.

elthcz
elthcz
Level 1 Level 1
20. 4. 2012 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kniha Matouš kapitola 24

Učedníci se Ježíše ptali jaké bude znamení Jeho příchodu a konce světa... Ježíš jim odpověděl: Dávejte pozor, aby vás někdo nesvedl. Mnozí přijdou pod mým jménem se slovy: Já jsem mesiáš a svedou mnohé. Až uslyšíte válečný hluk a zprávy o válkách, hleďte abyste se nestrachovali. Musí to přijít, ale to ještě nebude konec. Národ povstane proti národu a království proti království a na různých místech vypuknou hladomory a zemětřesení. To všechno jsou jen začátky porodních bolestí. Tehdy vás budou trápit a zabíjet a kvůli mému jménu vás budou nenávidět všechny národy. Tehdy mnozí z vás odpadnou a budou se vzájemně zrazovat a nenávidět a povstane mnoho falešných proroků a svedou mnohé. A protože se rozšíří špatnost, láska mnohých vychladne. Kdo však vytrvá až do konce, bude zachráněn. Toto evangelium o Království bude kázáno po celém světě na svědectví všem národům. A potom přijde konec... Příchod Syna člověka (Ježíše) nastane jako blesk, rozzáří oblohu od východu k západu. Kde je mrtvola, tam se slétnou supi. Hned po soužení oněch dnů, slunce se zatmí a měsíc nevydá světlo, hvězdy budou padat z nebe a nebeské mocnosti se zachvějí. Tehdy se na nebi oběví znamení Syna člověka a tehdy budou všechna pokolení země kvílet a spatří Syna člověka přicházet na nebeských oblacích s velikou slávou a mocí. A on pošle své anděly s hlasitou polnicí a ti shromáždí jeho vyvolené ze 4 světových stran od jednoho konce nebe až po druhý... Nebe a země pominou, ale má slova nikdy nepominou. Ten den a hodinu však nikdo nezná - ani nebeští andělé, ani Syn - jedině sám můj Otec. Jak ale bylo za dnů Noemových, tak bude i při příchodu Syna Člověka. Stejně jako ve dnech před potopou jedli a pili, ženili se a vdávali se až do dne, kdy Noe vešel do archy, a ničeho si nevšimli až do chvíle, kdy přišla potopa a všechny smetla... Proto bděte, neboť nevíte, ve které chvíli přijde váš Pán...

brin
brin
Level 1 Level 1
21. 4. 2012 00:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dle mě bude řešením vláda UI. Konce jako u terminátora apod. se nebojím. Proč taky? Pokud je někdo inteligentní a nemá duševní poruchu (což se u UI poměrně vylučuje), tak dojde pro člověka poměrně k pozitivním závěrům. A navíc schopnosti UI budou pravděpodobně natolik nesrovnatelné se schopnostmi člověka, že se jí ten bordel možná podaří i uklidit.

Alu
Alu
Level 1 Level 1
21. 4. 2012 02:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, Michal by měl podobné úvahy psát více nezaujatě, bez nadsázky a z pohledu více stran. Dokonce jsem se přistihl při přemýšlení o tom, že některé části snad ani nepsal on. Ale ve výsledku je to tak správně, protože by to nebyla "typická" úvaha jeho charakteru a způsobu uvažování, která dokáže v mnohém zasít pochybnosti i vzbudit vlastní názor. O to jsou právě zajímavější následné komentáře. Vždy se najde někdo, kdo se k tématu musí vyjádřit, kdo v něčem nebude souhlasit, kdo naopak v něčem souhlasit bude, ale nikdo z nich neohodnotí každou číst zvlášť. Každý si vybere to, co se mu do jeho názoru hodí, nebo nehodí. U toho ale naneštěstí nezáleží na způsobu prezentování (Michalových) myšlenek, protože se tito lidé najdou vždy a všude, i kdyby šlo jen o princip. Proto si Michal může dál a nezávazně psát svým způsobem vše, co chce. Dobře mu tak.

oldrick
oldrick
Level 1 Level 1
21. 4. 2012 08:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Smarty]On vždycky Rybka nakousne nějaký zajímavý téma a pak z toho stvoří totální guláš. Rozdělí to na 10 stránek, doprostřed každé stránky plácne jeden velký obrázek a polovinu textu tvoří domotané blafy. Přitom kdyby to sestříhal na jednu stránku, tak je z toho celkem zajímavé čtení. :roll:[/quote]
Fascinuje mne jak se zde někteří vyjadřujou k tématu...a hned další reakce ,taky si myslím ,že něčím autor trpí :wink: (P_Orka)
Napíšu jen jednu poznámku proti autorovi článku:Bezpečnostní kamery v prvotním základu nebyly určeny pro sledování nevědomých nevinných občanů , pokud máte firmu a nechcete přijít o svůj majetek , tak určitou kontrolu svěříte tomuto systému, to snad není nic proti osobě ?!? Asi bych nebyl nadšen , kdyby mi zaměstnanec lhal do očí a za zády si odnášel můj majetek.

elthcz
elthcz
Level 1 Level 1
21. 4. 2012 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=brin]Dle mě bude řešením vláda UI. Konce jako u terminátora apod. se nebojím. Proč taky? Pokud je někdo inteligentní a nemá duševní poruchu (což se u UI poměrně vylučuje), tak dojde pro člověka poměrně k pozitivním závěrům. A navíc schopnosti UI budou pravděpodobně natolik nesrovnatelné se schopnostmi člověka, že se jí ten bordel možná podaří i uklidit.[/quote]

Bojí se člověk, který má obavy o svou budoucnost, neznaje lásku Boží. Ideální představa UI by byla jako ta DATova ze StarTreku, kdy jeho představou vrcholu existence bylo vyrovnati se člověku. Co by se ale stalo, kdyby dal člověk stroji stejnou svobodu volby jako dal Bůh člověku? Poznal-li by stroj člověka, chtěl by jej následovat nebo ne? Bůh je duch, nedá se zničit, ale člověk je z masa a kostí a proto se bojí. Nemyslím, ale že by bylo nemožné stvořit umělou bytost vyrovnající se člověku v mnoha ohledech, ale opravdu to chceme? Já věřím, že pokud se jedná o nástroje, žádný není sám o sobě zlý. Jde o způsob jeho využití. Nůž není sám o sobě zlý protože může zabít člověka. je ale pravda, že bychom se určitě dokázali bez některých technologií nebo nástrojů obejít. Člověk je ale docela líný tvor (lenost není nemoc) a proto vymýšlí jak by měl práci co nejlehčí a tak někdy ukvapeně vynalézá a nepřemýšlí a pak to dopadá jak to dopadá. Měli bysme se každý z nás trochu zamyslet a více se starat o svěřenou zem i o sebe samé aby tu bylo dýchatelněji a snesitelněji. Ale protože to nejde lidem vnutit, nezbývá než je motivovat. Nicméně co se týče lidstva nejsem optimista, páč Bůh již viděl jak se zkazí a jak to dopadne. Ne že by z toho měl radost, ale i to je riziko, když dáte bytosti svobodnou vůli... Ještě, že nám nabídl způsob jak se zachránit a uniknout tak z věčného zatracení.

maltra
maltra
Level 1 Level 1
22. 4. 2012 02:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@elthcz To vas naozaj lutujem ak si myslite ze existuje milujuci Boh ktory vam ponuka sposob ako sa zachranit a vyhnut vecnemu zatrateniu. Tento iracionalny pohlad na svet mate "vdaka" vymyvaniu mozgu ktore na vas pachali rodicia, skola, farar, alebo aj vy sam svojou slabostou. Laska Bozia, ale aj Bozi hnev su cirkevne bludy, najucinnejsie manipulacne a zastrasovacie nastroje ake na seba mohlo ludstvo vymysliet. Ludom ako vy by som odporucil navstivit detske onkologicke oddelenia v nemocniciach, mentalne ustavy, zemetrasenim postihnute Haiti alebo cunami znicene Japonsko. Potom by som vas poprosil aby ste o Bozej laske napisal clanok.

Reklama
Reklama