Zpět na článek

Diskuze: Úvaha: Opravdu ho musíme mít tak velkého?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Igor
Igor
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 05:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když už si někdo koupí mobil za nějakých 15-16000Kč, určitě pro něj nebude problém dát něco málo přes tisícovku za 64GB kartu. Potom bude mít mobil větší úložný prostor než jakýkoli tablet/telefon od Apple. To jaksi autor "zapomněl" dodat. Telefon za 16000Kč s pamětí 16GB s možností levného rozšíření o dalších 64GB je komický. Telefon od Apple s 64GB za 24000Kč bez možnosti rozšíření je potom co? Tragikomedie?

Rozšiřitelnost úložného prostoru pomocí paměťové karty je tu podaná skoro jako nevýhoda. Já to vidím naopak. Proč by se měla paměťová karta často vyndavat?

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
10. 11. 2012 07:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor Pametova karta na telefone je uplne zbytocna .
A pochopi to len ten clovek co ma foun bez slotua s 32-64gb uloznym miestom priamo vo fone..

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
11. 11. 2012 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio Hej to by som velmi rad chcel vidiet tych co dali minusa a tristvrte znich vlasni iphona..
Ahaha chuji...

mrQ
mrQ
Level 1 Level 1
10. 11. 2012 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio až ti telefon bez paměťovky zničehonic umře - třeba tak, že ti spadne do vody, nebo ho někdo poleje, pobleje (děti) atp. - tak se rád podívám, jak z něj dostaneš fotky, nahraný hovory, videa, uložený hesla .... cokoli ..
btw - jak se vlastně dá nacpat cyanogen atd. do telefonu bez karty?

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
11. 11. 2012 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio @mrQ: Ja nemm fon na fotenie ale na volanie man..
Ja mam sony nex-5 200mm lens na fotenie!
A ak nieco chytro odfotim mobilomhned to ide na mail..asi tak..

Guest007
Guest007
Level 1 Level 1
10. 11. 2012 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio @mrQ: od toho má apple iCloud, kde se ti zalohuji veskere kontakty, maily, nastavení a fotky + v itunes se ti dělají pravidelné backupy přičemž tě to neomezuje a uživatel se nemusí o nic starat. když koupí novej telefon, připojí ho k itunes a za hodinu má veškerá data ze starého telefonu v novém. jinak ale mi je docela jedno kdo má co za telefon, hlavně že je spokojenej. ja beru apple, kamoši berou android a aspoň můžeme porovnávat a člověk si přehodnotí některy svoje názory (oboustraně) protože nic neni dokonaly. a je sranda se někdy dohadovat co je lepší, když už nic :D prostě su rád že ne všici maji apple a ne všici maji android asi tak :)

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
11. 11. 2012 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio @Guest007: Odtoho my androidi zase mame velmi siroku ponuku cloudov..
Box ,dropbox , google+ , ecetera...
Len tyto pakovia tu ,male deti , nevedia ake rozsiahle moznosti existuju na svete
Proste sa chcu hrajkat s ich kartickou ..
Typu oohh ja mam 64GB kartu mmm som meeen .. atd. Keby vyrobili 128gb kartu tak aj taky blbec sa najde a kupi si ju do telefonu nie z toho ze ju celu vyuzije.. ale z toho lebo si mysli ze bude cool najvacsi ..trapne velmi..

Guest007
Guest007
Level 1 Level 1
11. 11. 2012 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio @Vaio: 1) nemas pravdu, to my mame taky (box.net, drop box atp.)
2) u icloudu se o nic nemusis starat a nic te neotravuje, secko je plne automaticky coz je obrovsky plus. secko mam zaroven na macu a na iphonu, samozrejme si to muzes nastavit tak aby te to vyhovovalo coz je chvilenka a de to primo z nastaveni telefonu. maximalni jednoduchost a maximalni funkcnost. nerikam ale ze android je kvuli tomuhle spatnej, naopak nekdo ma rad absolutni kontrolu nad tim co kde ma a racisi to dela rucne, v tomhle se neda porovnavat co je lepsi ale na co chci poukazat je ze tohle a spoustu dalsiho, lidi co drzeli iphone nekoho ciziho nemuzou vedet nebo ocenit protoze to nevyuzivaji, az pak se to cloveku zalibi - muj nazor, pokud s nim nesouhlasite berte to tak ze to je moje chyba ze nemam neco lepsiho a vic se tim nezaobirejte. jinak moc nechapu ty minuska ale co uz

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 05:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor Pokud pametovou kartu casto nevyndavam, tak je snad lepsi(rychlejsi, spolehlivejsi) mit tam ty cipy napajene napevno, autor se nevysmiva slotu, jenom faktu, ze jsou tak skoupi tam pridat vic pameti.

febrik
febrik
Level 21 Level 21
9. 11. 2012 07:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingbean Začnu srovnáním iPadu mini s Galaxy Note II - opravdě tady někomu připadá, jako tragédie pořídit si za necelých devět stovek 32GB class 10 kartu, když už tu možnost mám? Nehledě na to, že se jen tak nedá srovnávat iPad mini s Galaxy Note II už jen proto, že každý přístroj reprezentuje jiný způsob použití. Apple vyrobil iPad stále "jen" jako tablet, Galaxy Note II je pořád "jen" telefon (ale táááákhle velkej), který proti tabletu prostě umí něco navíc. Proto mi přijde zcestné přímé srovnání cen zařízení sice o různé paměťové kapacitě, ale také jiném rozsahu možností použití.

Jako fanda Androidu velkoryse přejdu nenávistnou litanii Michala na moje oblíbená tlačítka, ale tuším, že se tu pár návrhů na upálení sejde :)

Jinak opět pěkné zamyšlení, i když pro mně osobně jsou tablety zbytečná záležitost, kterou zatím vesele přehlížím a pokud právě nejsem v dosahu počítače, vystačím si s telefonem a to je taky důvod, proč ho mám tak velkého :)

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 05:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prijde mi to dost spatny, pokud se dospeli lide trapi tim, co si jejich okoli mysli o velikosti jejich elektronicke hracky. To se da ocekavat tak na zakladni skole, nebo mezi chudaky. Kazdopadne si myslim, ze asi nejlepsi je kombinace. Telefon do 4" v kapse na hovory a 7" do 300g tablet v tasce ci batohu na surfovani a hry. Clovek tak ziska vic baterie. Jenom by meli vyrobci zajistit, aby mobilni pripojeni fungovalo na obou za jednu cenu.

l.jelinek
l.jelinek
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 07:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na mobilnim zarizeni seriozne pracovat, tudiz stale jeste zustavam u NTB s klasickou klavesnici, vetsim displejem a vykonem. Osobne nejake prezentace obchodnich zastupcu ci manazeru tak nejak nepovazuji "praci", spise za hezke omalovanky. Takze jsem asi konzerva, ale pri soucasnem vykonu a PRACOVNI ergonomii tabletu, pro me zbyva NTB + maly mobil s poradnou vydrzi + ctecka na ten hajz.ik. :)

zumik31
zumik31
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 07:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@l.jelinek Pan Rybka si myslí, že 90% lidí se živí prezentováním. Proto je jasné, že notebook je k ničemu a vše jde nahradit mobilním telefonem (iPhonem) a nebo tabletem (iPadem). Ona je ale skutečnost někde jinde.

l.jelinek
l.jelinek
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zumik31 Asi bych nic nenamital, kdyby v clanku bylo, ze takovemu reseni da prednost 3/4 populace - to bych klidne i bral. Ale tvrdit, ze si tohle poridi lide na seriozni praci, to bych s autorem opravdu polemizoval, protoze snad nejsem sam, kdo pro dobrou ergonomii pri praci da prednost i pred nejakym tim kilem navic. Az to zarizeni vygeneruje holografickou klavesnici a holograficky displej o uhlopricce cca 15", tak to beru, jenze to je v soucasnosti dost sci-fi a nevim, nevim, jestli se toho doziju (ale chtel bych! :) ).

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zumik31 No spíš pan Rybka ví, že taková zmínka v článku rozproudí spoustu lidem krev a pak naběhnou do diskuze... a to je pak známka dobře odvedené práce.

zumik31
zumik31
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 07:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nepřekvapuje mě, že existují lidé, co umí vypldit takovýto blábol. Ale číst se to opravdu nedá a co to navíc dělá na PCtuningu? Tohle by si měl autor dát maximálně na svůj blog. Upřímě články pana Rybky mi připadají vě většině případů jen jako přemýšlení nad kravinama ve vesmíru kde jeho středem je Apple.

odb
odb
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
9. 11. 2012 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zumik31 Musim sa pridat, to bol asi najslabsi clanok od p.Rybu. Cim dalej tym viacej ma odradza citat to.
Ak tablety nahradia notebooky, tak len preto lebo to budu chciet vyrobcovia. Nie preto, ze o nich nebude zaujem.

Notebook a tablet sa neda provnavat. Jedno druhe nenahradi.

motodriver
motodriver
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 07:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zumik31 Nojo, jenže "E-novinařina" je obor sám pro sebe, pisatel může být sebevětší ovce a hanit vše kolem sebe a degradovat se z novináře na nějakého blogového pisálka, ale na netu se počítají kliknutí a zda čitatel odchází nasraný nebo potěšený z článku už je zcela nepodstatné. Kdybych si tento článek přečetl v časopisu, tak už bych si ho příště nekoupil ale když to člověk čte "zdarma" tak mu to tak nevadí a klidně si přečte rybkův článek znova pro "pobavení" to je právě ta E-novinařina.....

motodriver
motodriver
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 07:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@motodriver jinými slovi lepší je, když Vám na článek nadává a má 5 tisíc přečtení, než když Vám ho každý pochválí a má 2 tisíce přečtení

motodriver
motodriver
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 07:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@motodriver @motodriver: *jaj slovy....omg :oops: no já si aspoň nehraji na novináře a taky by mohli dát možnost změnit komentář....

Holda
Holda
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 07:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...na které si přečtete i weby, které ignorují mobilní revoluci a svým návrhem zůstávají v dobách prvního dotcomového boomu...

drnoha
drnoha
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, já osobně mám Galaxy W (soukromý mobil) a iPad 2 (z práce).

Souhlasím s tím, že ta dotyková ovládací tlačítka Androidu vymýšlel naprostý idiot, ovšem neustále zobrazená ovládací lišta u Androidu 4+ je ještě větší demence než dotyková tlačítka na těle telefonu. Tohle v Googlu fakt nevychytali a považuji to za jednu z mála, ovšem pořádnou nevýhodu Androidu.

Co se týče iPadu, tak je to velice šikovné zařízení do autobusu, vlaku, na surfování u televize při nudných částech filmu, na surfování z postele, atd. Na tohle má iPad určitě lepší ergonomii než notebook. Na druhou stranu jako přehrávač filmu mi příjde zrovna iPad dost nepoužitelný vzhledem k mizerné podpoře formátů.

Jinak si ale nedokážu představit, že bych nahradil počítač tabletem. Na tabletu se dobře hraje taková šmoulí vesnice, akční hry na tom ovšem ovládat prostě nedokážu, jsem asi lama, ale nedokážu.

A prostě na prohlížení webu a hraní šmoulů mi tablet příjde jako moc drahá věc.

Na druhou stranu, kamarádka od té doby, co dostala Lenovo tablet s Androidem, počítač nepustila.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Raději bych týden ukončil něčím smysluplným, než nudnými úvahami pana Rybky. Nemůžu si pomoct, článek tu podle mě nemá co dělat. Bulvár, bulvár, bulvár. :cry: :cry: :cry:

febrik
febrik
Level 21 Level 21
9. 11. 2012 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Bulvár? Proč bulvár proboha, chytl ses oblíbený kategorizace článků a ještě blbě.

Když to někoho obtěžuje číst, proč to teda čte? A když to nečte, protože ho to nebaví a je to evidnentně pod jeho úroveň, proč není pod jeho úroveň to komentovat?

Výš se další srandista, zumik31, pouští do Michala Rybky s tím, že se jeho články točí okolo Apple. Ten je taky asi nečte, nebo čte a nevnímá, nebo ani takovouhle odpočinkovku nechápe.

I když dnešní článek nepatří mezi top tvorbu, co se tu objevila, je to minimálně příjemné zpestření na konec pracovního týdne, když člověk neví, do čeho by v práci po ránu píchnul.

zumik31
zumik31
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@febrik Občas jsou články pana Rybky zajímavé ačkoliv se všemi jeho názory nesouhlasím. Ale občas (většinou) to je příšernost (podle mě).
Nicméně jak říkáte, že mě obtěžuje ty články číst (já bych spíše řekl že to je pro mě ztráta času) je sice pravda. Ale následná diskuze mne naopak velmi baví. Sice mi je jasné že názor nikomu nezměním, ale alespoň se pobavím.
A navíc jak zdůraznil Motodriver, pro internetovou novinařinu není podstatné jestli mě článek zajímá a nebo ho čtu, ale kolikrát zde kliknu, což akttivní účastí do diskuze splním naprosto perfektně, takže jsou všichni spokojení :wink: .

febrik
febrik
Level 21 Level 21
9. 11. 2012 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@febrik @zumik31: Aha, takže flejmer, znám ;)

Já jsem nikde nenapsal, že s jeho názory stoprocentně souhlasím, ale Michalovi se nedá upřít, že umí najít téma, kde by ho málokdo hledal a ještě o tom umí čtivým způsobem zpracovat zajímavou úvahu.

zumik31
zumik31
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@febrik @febrik: On pan Rybka má články opravdu čtivé, ale to jen za předpokladu, že s jeho názory souhlasíte a nebo alespoň s většinou.

JInak ano flamer. Jako že flame nemám rád, tak u PCtuning úvah dělám výjimky :-D. Třeba to jednou dotáhnu na ban a přestanu sem chodit.

febrik
febrik
Level 21 Level 21
9. 11. 2012 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@febrik @zumik31: Aby cokoliv bylo čtivé, ne nezbytně s tím musí čtenář souhlasit, pleteš si formu s obsahem.

Jinak ban nepomáhá, mám to vyzkoušené :)

zumik31
zumik31
Level 1 Level 1
10. 11. 2012 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@febrik @febrik: Ale kdepak, pokud s tím naprosto nesouhlasím, tak to může být napsané sebe lépe a stejně se mi to nebude líbit a číst to nebudu. Pokud s tím nesouhlasím částečně, pak ano, máte pravdu. Ale pokud čtu úvahu a s autorem nesouhlasím vůbec s ničím, tak je uplně jedno jak je to napsané, protože mě bude zajímat jen a pouze obsah a vše ostatní přestanu vnímat.

febrik
febrik
Level 21 Level 21
10. 11. 2012 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@febrik @zumik31: Hele dohadovat se s tebou nebudu, asi je to o trošku i o toleranci, ale i když se mi něco nelíbí, tak to může bejt čtivě napsaný. Jak jsem už psal, pleteš si formu s obsahem.

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1. "Lidi, kteří tvrdí, že nutně potřebují na prohlížení webu zapnutý počítač se spotřebou 200 wattů, jsou prostě šílení" - som šialený ak chcem pozerať a komentovať webové novinky/Youtube na poriadnom 22-24" LCD, surfovať s poriadnou myšou a komentovať na poriadnej a plnohodnotnej klávesnici ??? OK, tak som šialený. 2. "Laptopářů rychle ubývá" - no to by som sa pozrel... ved len taký vysokoškoláci a celkovo puberťáci - už vidím ako si na prednášky a do školy nosia 7" tablety 3. "či v místech, kam i královna chodila sama" - sorry, poviem to vulgárne a na rovinu, ale keď už chcem mať tablet/fon/NTB pri sebe aj pri sra*í tak to už musím byť vážne kok**. To už ozaj nieje normálne. PS, tých čo menili trh tu už bolo... a všetko sa okukalo ...VHS/DVD/Notebooky/Netbooky.... prečo by mali byť tablety výnimka ???

Slizoplaz
Slizoplaz
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 Naopak mi spíš přijde, že s klesající cenou laptopů a možností koupit kvalitní repasované stroje, např. Thinkpady spíše roste počet laptopů na hlavu :)

zumik31
zumik31
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slizoplaz Tak on je trend nahrazovat stolní PC. Ve většině případů to je za notebook nebo netbook. Ale jsou lidé co PC používají jen na přístup k internetu a ty ho nahradí tabletem, ale těch je dle mě minimum a spíše je tablet jako další zařízení vedle notebooku.

zumik31
zumik31
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 Naprostý souhlas.
k 1. Osobně po připojení NB k 24" monitoru s LED podsvícením mi spotřeba nepřeleze při brouzdání na netu přes 40W a to je ještě nadhodnocená hodnota.

micek
micek
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 09:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám nokii N900. 32GB úložný prostor jsem využil naplno jen tehdy, když jsem měl v notebooku málo místa a musel jsem to hodit jinam. Jinak jsem nikdy víc jak 3GB paměti nevyužil. Čím lidé zaplní 64 GB paměti v telefonu? Filmy? Fotkami?
Sledovat film na mobilu mi přijde celkem zrůdnost. Film si vychutnám doba, kdy si u něj pohodlně sednu nebo lehnu, ale mít hlavnu skloněnou u mobilu a dívat se na film, který vypadá na tom displayi jak nějaký .gif, kdy vás po chvilce začne bolet krt, ruce a celkvoě tělo, to opravdu ne.

Co se týče těch mobilních verzí stránek, tak jsem silně proti nim. Pokud se mi na mobilu otevře stránka v mobilní verzi, okamžite se ji snažím vypnout. I přesto že má ta nokie malý display, tak klasické zobrazení stránky mi plně vyhovuje.

Tablet v dohledné době notebook určitě nenahradí. Obě zařízení jsou úplně odlišná. Levné netbooky a podobně, to nejsou notebooky. To jsou kravské tablety bez dotykového displaye a s trapnou klávesnicí.

Tablet jsem nikdy neměl. Na prohlížení stránek a i to občasné sledování nějaké ho filmu (za dva roky co mám ten telefon jsem jen jednou sledoval jedno anime na něm) dnešní telefony bohatě stačí. Nechápu stále k čemu je tablet. Na mobilu dokážu dělat vše co na tabletu. Někdo může tvrdit, že nevím včem tkví jeho výhoda doku ho nemám. Ale jakožto "případný zákazník", bych opravdu rád věděl, k čemu mi to žehlící prkno bude.

jutes
jutes
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@micek no som rad, ze sa aspon niekto nasiel kto pouziva N900. Tiez ho mam a je to to naj co sa da pouzivat vsade. Pracuje sa s tym ako s tabletom/netbookom ale hlavne nezavadza v rupsaku.
skoda ze pan Rybka nevzal do uvahy aj tento pristroj.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@micek Na prohlížení webu telefony stačí... To je jak dělat čaj z pětkrát louhovanýho pytlíku. Někomu to taky stačí, ale v zásadě to má k ideálu opravdu daleko...

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@micek Takze cituji. "tablet jsem nikdy nemel" a dale "nechápu stále k čemu je tablet". Ale hlavne ze vis ze je tablet k nicemu. Ja myslim ze vysvetlovat ti neco nema ani trochu smysl. Zustan u sve spickove nokie N900.

Thorngrim
Thorngrim
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud má někdo problém s dálkovým ovládáním telefonu, můžu doporučit Sony smarch k androidu. Handsfree nevytáhnete telefon jen tak z kapsy. Možnosti Sony Smarch jsou perfektní. Bohužel Apple nic takového nemá.

BillVapno
BillVapno
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Nejen proto, že kadit s laptopem na klíně je na můj vkus moc kyberpunkové, ale s výkonným procesorem, který se vám snaží upéci stehno, rovněž velmi nepříjemné." Nic me tento mesic nedostalo vic jak toto :lol: . Hlaska za vsechny prachy. A plne s tim souhlasim :lol:

Slizoplaz
Slizoplaz
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BillVapno Představte si, že jsou notebooky co jsou celkem chladné i v zátěži a při provozu na baterii moc nesmaží. Pokud ale kupujete stroje v cenové hladině 8-10 000Kč, tak se tomu nedivím.

zumik31
zumik31
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slizoplaz Jako pokud někdo potřebuje být online i na záchodě, pak je pro takové lidi tablet opravdu zázračné zařízení.

gertas
gertas
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jakozto majitel 10let stareho telefonu mi ten clanek prisel trochu usmevny a krapet mimozni :) Posledni dobou mi zacina pripadat ze pan autor se zacal povazovat za jakehosi inkvizitora ktery ma za ukol rozsirovat svou pravou viru mezi nas pohany. Zatím je to fajn, u cteni se jeden pobavi a dokud se nebudou verjne kamenovat lide, kteri nemaji posledni generaci nejakeho neceho tak proc ne. Já jen, ze obsahove mi weby pctunig a telefony/tablety furt este nejdou moc dohromady...

Slizoplaz
Slizoplaz
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cel0 tohle je WTF, chodit s notebookem na záchod? srsly? Problém s chlazením při práci na baterii? Autor používá zjevně nějaké Hrbaté Parchanty, Aušusy, Acery a podobné značky. Víte moderní HW umí spoustu úsporných funkcí a pokud zrovna nepařím Crysis tak smažit moc nebude. Skvělý příklad jsou např. IBM/Lenovo ThinkPady ;)

Jinak je zajímavé, že ještě před několika lety měly stroje Windows Mobile často QVGA 2,8" displeje a surfovalo se na tom parádně, špičková a legendární PDA jako např. Fujitsu Loox měla tuším 4,5" VGA displej a to byla pecka, surfovat se na tom dá pohodlně vcelku i dnes :)

uPad Mini je spíš krok Applu jak si zajistit další zisk na poli, kde dosud neměli co nabídnout.

BTW nedávno jsem koupil tablet za 60USD z ebaye, 7" kousek jmenující se Koalapad A701. A světe div se, 1GHz CPU, 512MB RAM, 4GB interní paměť, GPS, akcelerometr, wifi, kamerka, 800x480 displej a pure android 4.0.4. Wifi má na čínu slušný příjem, vejde se hezky do kapsy, procesor jde libovolně taktovat v rozmezí 30-1488MHz, papá to až 32GB microSD karty. Prostě hračka na hajzl jako dělaná. Běhá to svižně a nemusím kupovat šílenost za 8k +

BillVapno
BillVapno
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Igor]Když už si někdo koupí mobil za nějakých 15-16000Kč, určitě pro něj nebude problém dát něco málo přes tisícovku za 64GB kartu. Potom bude mít mobil větší úložný prostor než jakýkoli tablet/telefon od Apple. To jaksi autor "zapomněl" dodat. Telefon za 16000Kč s pamětí 16GB s možností levného rozšíření o dalších 64GB je komický. Telefon od Apple s 64GB za 24000Kč bez možnosti rozšíření je potom co? Tragikomedie?

Rozšiřitelnost úložného prostoru pomocí paměťové karty je tu podaná skoro jako nevýhoda. Já to vidím naopak. Proč by se měla paměťová karta často vyndavat?[/quote]HTC one X ma vnitrni pamet 32GB a to mi prijde dobry. Slot na kartu je proste jako bonus a mit u telefonu za 16k 16GB interni pameti je opravdu komicke.

Igor
Igor
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BillVapno To je pravda, ale o to mi zase tolik nešlo. Rybka tu paměť bral jako nevýhodu oproti ipadu.

BillVapno
BillVapno
Level 1 Level 1
10. 11. 2012 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor Tak to potom souhlasim a omlouvam se. :oops:

komancero
komancero
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja tablet pouzivam na brouzdani po internetu,napr do postele ,na sedacku atd., notebook je na to neohrabany,porad hlidat abych mu neucpal chlazeni,velikost neresim protoze ho taham jen po byte(mam ipad 9,7 a asus 10,1) ,dalsi vec je baterie,o vikendu bych ten notas musel dobijet nekolikrat denne,takze ta mobilita s notasem na spagate ztraci smysl,tablet ven netaham protoze je na to moc velky,tam mi na to brouzdani staci mobil 4,5" ,pracuju manualne a to je asi vetsina uzivatelu takze tablety,pc atd. mam pouze pro zabavu a nejake prezentace a praci na nich resit nemusim, neni kazdy podnikatel,it apod.

kosto
kosto
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zaujimava uvaha. Akurat si nemyslim, ze by tablety nahradili notebooky a PC v profesionalnej sfere (samozrejme na bezne surfovanie a prehravanie videa stacia), ale na pre mna bezne pouzitie mi nestaci ani core i5, nVidia 5200m a 8GB RAMky v notebooku. Potrebujem vykon a mobilitu v jednom (3D grafika, strihanie FullHD videa,...).
Nad tabletom som rozmyslal (kvoli surfovaniu a filmom), ziadny mne vyhovujuci som vsak v tej dobe nenasiel (Nexus 7 a iPad mini este neboli na trhu). Pre mna najidealnejsie riesenie by bolo: mobil + vacsia obrazovka (napr. Asus PadFone), ale chcem mat moznost individualne si vybrat aky mobil do doku zapojim a aku velkost displaya k nemu budem mat. Napr. kupim si mobil, po case k nemu dokupim 7" display, lebo mi to na prenasanie vyhovuje, potom ale zistim, ze doma, ked ho neprenasam je 7" malo, tak si dokupim napr. 10" display, pre firmy by bol napr. 13" na prezentacie. Idealne aby sa obraz do displaya prenasal bezdrotovo (mozem surfovat na velkom displayi a telefonovat so smartphonom (ktory by nebol velkosti Note 2) sucasne.

davison_bg
davison_bg
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...ktorú som už po prečítaní prológu stratil chuť prečítať. Tak nejak mi hneď bolo jasné o čom to bude a o to fakt nestojím.

pm74
pm74
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ach jo, to jsou zase moudra. prvni postreh - rybka v textu nekolikrat odporuje sam sobe. svou vizi pro notebooky vesti ze svych zkusenosti konzumenta webu a hrace angry birds . jsem projektant a potrebuju stroj s vykonou grafikou /CAD/ a minimalne 15 HD displejem. pochybuju, ze se to v budoucnosti nejak zasadne zmeni. nejvtipnejsi na celem clanku ale je to, ze internetovy filozof a odbornik na vsechno dosel k zasadnimu postrehu - steve jobs se mylil. jobs, ivy a tym vyvojaru si ten poznatek kupodivu nevycucali z prstu a ani nevytlacili behem vysedavani na zachode. byl to vysledek podrobneho vyzkumu technologickych moznosti, ergonomie, psychologie, navyku a dalsich x faktoru. to ze se zacal vyrabet ipad mini jeste neznamena popreni jobsova nazoru, ale uplne neco jineho. apple vi, ze jeho vylucnost odesla s jobsem a tak se zacina chovat jako standardni spolecnost. vnima poptavku po svych produktech a tak nabizi dalsi. cook je omezeny technokrat bez vize a vi to o sobe. dela co umi nejlip - snazi se prodavat co nejvic produktu. co prodava, je mu v podstate jedno.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
12. 11. 2012 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pm74 no a presne co jsi napsal v poslednim souveti je presne proti Jobsovu stylu, ktery chtel malo produktu (prakticky jen jeden v kazdem odvetvi) na ktery se udelaji OS na miru, protoze vedel ze cim vic produktu podobneho zamereni tim vetsi sance na bugy a konkurovani sam sobe. Proto Michal napsal ze jdou proti Jobsovi.

supervisor
supervisor
Level 22 Level 22
9. 11. 2012 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po přečtení nadpisu jsem trochu nevěděl jestli chce autor psát o délce mého penisu, nebo jestli tím zamýšlí něco jiného :D . Potom jsem si přečet příspěvky a jsem rád, že jsem to nečet. Takže apeluji na vedení. Proč to k sakru vydáváte ?

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
12. 11. 2012 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@supervisor a proc to sakra nekdo komentuje, kdyz to ani necetl? Nechapu tu dnesni modu odsoudit neco jen na zaklade nazoru ostatnich. Kdyz chci neco soudit tak si o tom alespon neco prectu a ne jen reagovat stylem: Jedna pani povidala. :roll:

WoodyPWX
WoodyPWX
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teda to je poprve, co s clankem od Michala v tolika bodech nesouhlasim. Treba ultrabooky existuji prave proto, aby to byl slusny vykon s dlouhou vydrzi. Napr. Samsung Series 9 (13" i 15") maji v testech vydrz pres 7 hodin. Viz. treba zde: http://www.engadget.com/2012/07/06/samsung-series-9-review-13-inch-mid-2012/ Co se tyka ruznych velikosti iOS tabletu, tak hlavni problem s tim budou mit designeri aplikaci. Udelat aplikaci pro maly (4") a velky (10") displej, kdyz jsou zname presne velikosti a rozdil je tak velky, docela jde. Jedno se ovlada primarne jednou rukou, druhe dvema. Ale vytvorit optimalni ovladani pro vsechny dostupne uhlopricky? To bude masakr.

morke
morke
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doufal jsem, že úvahy na PCTuningu zrušili, ale on se Rybka nedá zahnat a dál si píše úvahy hodné tak jeho osobního blogýsku, maximálně příspěvku na Facebooku. Jediné plus je to video na konci.

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Článek a následná diskuze mi lehce připomíná teleshoping s Horstem. Proč mít telefon, tablet, notebook, netbook a kdecovšechno? Protože je to novy a všeci to chtějí.
Ano chceme telefon, co umí všechno, ale zároveň chceme tablet, protože má větší obrazovku kvůli internetu, ale taky chci notebook, protože má vysoký výkon, ale desktop musím mít taky, protože hry hrajuna GTX680 a 150 monitorech...
Pravda, na přírodu se těžko dívá v centru města, tak všichni musíme čumět do displeje.

eLzyx
eLzyx
Level 1 Level 1
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
9. 11. 2012 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím jestli mám slabší den teď já, nebo pan Rybka v den psaní článku. Já tuhle úvahu prostě nechápu. Můj základní pohled na věc je ten, že každému vyhovuje něco jiného. Každý totiž dělá něco jiného, nějak jinak a tak k tomu potřebuje jiné nástroje, přístroje atp. Že někomu stačí na prezentace tablet, no budiž. Ale jsou lidé, kteří neprezentují, ale tvoří a tam tablet je tablet nepoužitelný. Vlastně i když prezentují, tak můžou potřebovat vyšší výkon, nebo podporu nějaké aplikace, které na tabletu prostě chybí.
S komentáři ve stylu "úvahy pana Rybky sem nepatří" nesouhlasím. Obvykle má zajímavý pohled na danou problematiku a i když s ním nemusím souhlasit, tak i to zamyšlení nad jiným názorem je přínosem. Ale tady mě to nějak chybí.

abcdefgh
abcdefgh
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bože ať už konečně tenhle člověk drží h..u.

taita
taita
Level 1 Level 1
9. 11. 2012 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já používám čtyři zařízení. Stolní počítač, čtečku Kindle a hloupý mobil. Čtvrté zařízení je navigace, kterou použiju tak 2x ročně.
Stolní počítač mám doma a mám ho i v práci, tedy nemám potřebu nějakých tabletů či smartphonů. Pokud jsem někde, kde nemám stolní počítač zabavím se čtením z Kindlu.
Opravdu netuším, kde bych měl používat notebook/tablet/smartphone, jenže když čtu tak tyhle úvahy, vypadá to, že jsem nějaký exot, který je sto let za opicema a neví, o co přichází.

Reklama
Reklama