V první desítce nejhodnotnějších značek na světě se nachází hned několik technologických společností
Žebříček Interbrand, který se soustředí na nejhodnotnější značky na světě, byl právě zaktualizován. Jak si vedou známé obchodní značky v letošním roce?
Asi není žádným překvapením, že na prvních deseti místech se usadilo hned několik technologických společností. Žebříček samozřejmě vede Apple s hodnotou 170,276 miliard dolarů, na druhém místě najdeme Google se 120,314 miliard dolarů a na čtvrtém místě Microsoft se 67,670 miliardami dolarů.
Na pátém místě se ocitla společnost IBM s hodnotou 65,095 miliard dolarů, na sedmém potom (stejně jako minulý rok) společnost Samsung.
Do avizovaného desátého místa se vešla ještě společnost General Electrics, která s hodnotou 42,267 miliard dolarů sedí na osmém místě. Desítku nejlepších potom uzavírá prodejní internetový gigant Amazon, jehož hodnota v tomto roce dosáhla na 37,948 miliard dolarů.
Zajímavé je, že do první desítky nejhodnotnějších značek se vedle technologických společností dostala jenom Coca-Cola, Toyota a McDonald’s.
Celý žebříček nejhodnotnějších značek společně s údaji o meziročním růstu najdete na stránkách Interbrand.