Zpět na článek

Diskuze: Ve Francii připravují cenzuru Internetu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
20. 12. 2010 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

piráty, pedofilií, terorismem, ale dotkne se to prostého lidu, tedy halvně těch, co vybočují z davu a role poslušných ovcí:-/

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
20. 12. 2010 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@net.Xtreme Ano přesně tak . Ve jménu terorizmu a bezpečí se skvěle sekaj sosobní svobody a zavádí monitoring na každém kroku. Ve jménu piráctví se nám krásně rozpínaj jisté nejmenované chamtivé. A dětská pornografie už je jen taková třešnička na dortu ala nafouknutá bublina ale zrovna taková věc, která slouží jako super štít proti veškerejm odpůrcům těchto návrhů, aby když někdo řekne -já nechci cenzuru internetu!!!, tak mu hned vrazej že podporuje piráty, teorristy a dětskou pornografii. Jak už padlo, totální selhání demokracie a lidi si to, jak je vidět fe Francii, USA, Austrálii a jde to dále... nechaj klidně líbit, ovce, co si zasloužej bejt ovce když proti tomu nebojujou.

Tohle celé se točí kolem té hlavní myšlenky že někdo něco provede, a místo toho aby byl potrestán tak se ta daná činost plošně zakáže všem. Třeba si vezměte že bude betonové hřiště kde 10 100 lidí jezdí na kolečkovejch bruslích, jeden vůl blbě spadne a zabije se, a místo toho aby se řeklo - tak a takhle se přesně jezdit nemá, tak tam to ježdění zakážou.

Připadá mi, že v tomhle duchu se dnes společnost hejbe po celym světě, zákazy, mantinely, výhrůžky. Děkujeme za demokracii, dlouho netrvala.

No nic, jdu volit pirtátskou stranu, ala jedinou skupinu lidí co snad maj ještě pár pohromadě.

ústafák
ústafák
Level 1 Level 1
20. 12. 2010 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasim s tim, ze detska pornografie, terorismus a podobne by chtelo zarazit. Ale proc zrovna Wikileaks? Kde je ta stale propagovana svoboda slova? USA se tvari jako nejvetsi propagator demokracie na svete ale skutek utek. V pozadi je stejnak bordel, a kdyz ho chce nekdo zverejnit tak je zle. Same blokovani uctu, zahlcovani serveru a podobne praktiky tajnych sluzeb.... humus... tohle vsechno nam jednou preroste pres hlavu, a bude konec... vymlatime se navzajem... zaniknem jako kazda vice vyspela civilizace!

Paxan
Paxan
Level 1 Level 1
20. 12. 2010 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ústafák Přečti si znova nadpis...jedná se o Francii :wink: . Jinak souhlas, až na to, že jak jsem sám napsal pochybuju že vůbec někomu jde o terorismus a pornografii, to je jenom omáčka pro ovečky, aby jim unikl pravý význam.

Paxan
Paxan
Level 1 Level 1
20. 12. 2010 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pochybuju že VŮBEC někomu z těch co to chtějí podpořit jde snad o dětskou pornografii, natož o terorismus :lol: . Jde hlavně a pouze o stránky typu wikileaks a atd...neboli ty co se nehodí dané vládě, protože ukazují pravdu...neříkám že někdy vhodně, ale to je už jiný téma.

jimm
jimm
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 00:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paxan můj názor je takovej, že to je opravdu začátek cenzury internetu, tak je jí známe třeba z Číny. A schovat to za terorismus a dětskou pornografii je z jejich strany dobrej tah. Stačí pak jen "správně" naformulovat ten zákon a ejhle, najedou si vláda může blokovat to co bude chtít, resp. nechtít aby se dostalo do světa...

Nerboard
Nerboard
Level 1 Level 1
20. 12. 2010 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=ústafák]Souhlasim s tim, ze detska pornografie, terorismus a podobne by chtelo zarazit. Ale proc zrovna Wikileaks? Kde je ta stale propagovana svoboda slova? USA se tvari jako nejvetsi propagator demokracie na svete ale skutek utek. V pozadi je stejnak bordel, a kdyz ho chce nekdo zverejnit tak je zle. Same blokovani uctu, zahlcovani serveru a podobne praktiky tajnych sluzeb.... humus... tohle vsechno nam jednou preroste pres hlavu, a bude konec... vymlatime se navzajem... zaniknem jako kazda vice vyspela civilizace![/quote]
pridu smrtaci a vsetkych nas zabiju

GulDucat
GulDucat
Level 1 Level 1
20. 12. 2010 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zakony postihujici detskou pornografii, terorismus, i porusovani autorskych prav, ve francii jiste uz davno existuji, a nejaky dalsi, duplicitni zakon tedy netreba schvalovat, teda az na ono blokovani nepohodlnych wikileaks a podobnych, nejspis jde vazne o pripravu k legalizaci zneuzivani moci.

Lachtánek
Lachtánek
Level 1 Level 1
20. 12. 2010 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sak co si myslite ze je wikileaks, podle me je cely wikileaks jenom záminka vytvorena vládou USA aby mohla nasadit na internet cenzuru. Samozrejme je to vec názoru. Nekdo zas rika ze to odpoutava pozornost od mnohem hosich incidentu, nekdo zas ze to je proste to za co se vydava. Jednoznacne je wikileaks zlo, protoze jenom debil by daval na internet jecitlivější místa své vlasti. Ale tosem vybocil od tematu. Kvuli debilum z wikileaks bude cenzura mozna ve vice statech, nejenom ve francii, cine a mozna v budoucnu i americe... U nas je to celkem jedno, at si piratska strana skousi co chce, nas statecek neni bod na keterej y se soustredilo rusko, cina nebo teroristi...

čwojke
čwojke
Level 1 Level 1
20. 12. 2010 18:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lachtánek No jo, zase oblíbené konspirační teorie, které nejdou potvrdit ani vyvrátit. Nic to ale nemění na faktu, že Wikileaks působí tak maximálně jako katalyzátor pro tyhle pokusy cenzurovat net. Ale jako sory, že by si vlády teď najednou uvědomily kvůli WL, že by měly cenzurovat net...to snad nemůžeš myslet vážně. Tyhle snahy jsou tu už dlouho. Že se jim to hodí do krámu je už věc jiná. Možná jsou lidi, kteří stojí za WL naivní, odvážní, hloupý, možná jsou to agenti CIA nebo mimozemšťani, ale označit je za debily, když dotyčné neznáš, je idiocie.

CR!S
CR!S
Level 1 Level 1
20. 12. 2010 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Samozřejmě, že jim jde pouze o Wikileaks, jenže Frantíci zapomněli, že pokud to nezablokuje celý svět, tak je jim to k ničemu, nejen že si piráti vždycky najdou cestu a žádná blokace není 100%, ale hlavně....ono stačí aby o nových zprávách na Wikileaks napsaly zahraniční novináři a stejně se to k nim dostane, tak asi vítr..... :wink:

gGeorg
gGeorg
Level 1 Level 1
20. 12. 2010 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uplne jedno jestli Francie nebo CZ. Jakmile se tato cast despotismu prosadi v jednom state EU je jen otazkou casu nez za odmavani stejneho zakona dostane zaplaceno cesky kradament.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 00:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A odtud to mame kousek k fasismu...koukam frantici to s tou revoluci trochu prehnali.....Ludvik XVI se jim ted musi otacet v hrobe

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 00:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=CR!S]Samozřejmě, že jim jde pouze o Wikileaks, jenže Frantíci zapomněli, že pokud to nezablokuje celý svět, tak je jim to k ničemu, nejen že si piráti vždycky najdou cestu a žádná blokace není 100%, ale hlavně....ono stačí aby o nových zprávách na Wikileaks napsaly zahraniční novináři a stejně se to k nim dostane, tak asi vítr..... :wink:[/quote]

To jim jde predevsim, ale priste to bude treba nemecka stranka ktera nema rada francouzka auta..kdepak tohle jsou fasisticke praktiky. Soud by mel vzdy rozhodnout o tom jestli neco je ci neni nezakone, ne vlada

telefanda
telefanda
Level 1 Level 1
21. 12. 2010 23:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Toto je cele o uplne niecom inom, je to o nezaujme ludi, o nevedomosti a neznalosti problemu a pasivite. kazdy si hladi svoje a co sa ho priamo netyka mu je ukradnute a takyto sa nikdy nezobudia lebo co im predostru, daju pod nos to proste zoberu ale to je vseobecny problem...... Jednoducho daka mamicka z troma detickamy sa asi sotva bude zaujimat o dake slobody prejavu a pristupu k informaciam, kto jej zvysi matersku a pripevok na deticky tak ten je svaty a moze si robit co chce..... tak to proste bohuzial chodi a tychto "mamiciek" je niekolko nasobne viac ako nas ostatnych co si cenime ze nemusime cakat v obchode napriklad aj na tie blbe banany....

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
22. 12. 2010 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jako s tim zacatkem ze by se skodlive servery (detska pornografie apod.) hodnotily soudama je pozitivni zprava a pokud by byl takovyto rejstrik blokovanych stranek volne dostupny tak bych byl pro ale jestlize si nekdo z mocipanu vzpomene ze se mu nejakej server nelibi a bez soudu to pujde zablokovat jako se tady pise napr. o wikileaks tak jsem zasadne proti. A nechapu ze kdyz vlada zjisti nejaky stranky s nabadanim k terorismu tak ze proti tvurcum nebo alespon majitelum serveru nezakroci a musi se nadhazovat otazka o blokovani :roll: takovito lide se maji hledat a ne blokovat

gGeorg
gGeorg
Level 1 Level 1
22. 12. 2010 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Blokovani stranek s skodlivym obsahem je v principu rozumne. Problem je v provadecim procesu. Jakykoli direktivni system ci soudni porota je zmanipulovatelna snadno. Viz. Soudkyne Polednova - osvobozena za spachany soudni zlocin.
S dnesnimi technickymi moznostmi si umim predstavit e-goverment pravou demokracii - neboli vladu odborne verejnosti. Napr. Kazda stredni skola dostane jeden elektronicky klic (datovou schranku)a reditelem skoly poverena osoba bude pak hlasovat - Ano/Ne je li server zavadny. Navic kazda vysoka skola dostane dva takove klice. Jeden pro Studentskou radu a jeden pro prideleni akademickemu pracovnikovi rektorem. Nekolika set clena komise s kontaktem na mladistve je presne tim cemu by se melo rikat Vlada lidu. Pokud by takovato komise rekla Ano-blokovat nejmene 3/4 hlasu, nemel bych s tim osobne problem. A to se povazuji za hooodne svobodomyslneho. Vam by se neco takoveho nelibilo ?

Reklama
Reklama