Zpět na článek

Diskuze: Velká soutěž s Gigabytem o sestavu od Stoobiho

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Blizzard
Blizzard
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak teď bych si opravdu přál výhru ... nemusí to být PC, ale ta kláves aby se hodila :)

puppy
puppy
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 23:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blizzard Neviem preco sa vsedci tak rozculujete. Ciastocne mate sice pravdu ale urcite to nevyriesite tak ze budete nadavat ludom z redakcie, sice tiez nechapem ako je mozne ze na to 5 odborne zdatny ludia neprisli ale budis v Nasa maju 20000 ludi(vymyslenecislo) a aj tak im tam odpadol ten poklop ked vybuchol ten raketoplan. Kazdy normalny clovek pozrie ci na to bolo v komentaroch upozornene a caka kim sa to opravi, nemusite odpovedat na otazky hned....

dim0n
dim0n
Level 24 Level 24
1. 10. 2013 02:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

obrazek pod "Za spolupráci při pořádání soutěže děkujeme společnosti Gigabyte" vede na stranky http://www.silverstonetek.com ... pocitam tezka prepracovanost :-)

Routh
Routh
Level 1 Level 1
25. 9. 2013 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U 6. otázky se nedá odpovědět správně, tudíž je tato otázka irelevantní.

koli_s
koli_s
Level 1 Level 1
25. 9. 2013 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja by som navrhoval, ak by sa dalo 6ku pozmeniť a znova založiť súťaž. Takto naozaj nieje možné rozhodnúť správne, resp. "uhádnuť"

zelwake
zelwake
Level 1 Level 1
25. 9. 2013 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@koli_s otázka 6 má určitě dvě správné odpovědi, Gigabyte na svých stránkách píše: "Support CrossFireX™ , Avivo™HD, AMD Eyefinity2.0 and EyeSpeed"...dvě ze tří možností se vyskytují v popisu (jak dole píše ulver, kdybych chtěl použít tuhle logiku, pak by v možnostech musela bejt napsaná také verze, ale ta zde není, tudíž je to nesmysl)...osobně si myslím, že v zadání otázky chtěli spíš napsat "nebyla" než byla, pak by to sedělo...

Hellraiser
Hellraiser
Level 3 Level 3
26. 9. 2013 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zelwake A když se nad tím trochu zamyslíte, tak i 5. otázka je špatně - protože Gigabyte technologii označuje jako "Triangle Cool" Technology - a NE Triangle Cooling Technology ... :-) - ale zde to je spíš slovíčkaření.

ale ta 6. otázka je totálně zabitá :-(

nikdo z redakce se k tomu nevyjadřuje :-(

ach jo, klasika na PC Tuningu co se týká soutěží :-(

Hellraiser
Hellraiser
Level 3 Level 3
26. 9. 2013 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zelwake @Hellraiser: Koukám že 5. otázka ta odpověd "cooling" byla opravena ... ale 6. otázka stále stejná :-( :-( :-(

Jiří Zahrádka
Jiří Zahrádka
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zelwake @Hellraiser: Dobrý den, šestá otázka byla opravdu chybně napsaná, měla znít, která z technologií NEBYLA použitá. Všechny odpovědi u šesté otázky zaslané do 9:56 tak budeme počítat jako správné. Za chybu se omlouváme. Jirka Zahrádka, PCT

Michele Dvořáků
Michele Dvořáků
Level 1 Level 1
25. 9. 2013 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím s ostatními.Jen s tím rozdílem,že má dvě správné odpovědi , takže je to možná drobný chyták :D

zbynekkalina
zbynekkalina
Level 1 Level 1
25. 9. 2013 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michele Dvořáků [quote=zbynekkalina][quote=carli226]Souhlasím s ostatními.Jen s tím rozdílem,že má dvě správné odpovědi , takže je to možná drobný chyták :D[/quote]

Taky jsem takhle nakonec uvažoval. Ale stejně 2.0 je jen označení verze technologie AMD Eyefinity..stejně by se na to redakce měla mrknout, páč se nad tím dá uvažovat z několika úhlů pohledu.. nebo možná otázka měla znít: kterou z těchto technologií karta nepodporuje, pak by to bylo jasné.[/quote]

Jsem z toho tak na větvi, až jsem okomentoval jiný příspěvek! :)

.. puvodne mela byt reakce na "uliver"

zbynekkalina
zbynekkalina
Level 1 Level 1
25. 9. 2013 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michele Dvořáků [quote=carli226]Souhlasím s ostatními.Jen s tím rozdílem,že má dvě správné odpovědi , takže je to možná drobný chyták :D[/quote]

Taky jsem takhle nakonec uvažoval. Ale stejně 2.0 je jen označení verze technologie AMD Eyefinity..stejně by se na to redakce měla mrknout, páč se nad tím dá uvažovat z několika úhlů pohledu.. nebo možná otázka měla znít: kterou z těchto technologií karta nepodporuje, pak by to bylo jasné.

zelwake
zelwake
Level 1 Level 1
25. 9. 2013 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zbynekkalina :D :D taky jsem z toho tak rozhozen že radši neodpovím, abych neměl v háji hlas a nemohl pak už soutěžit :D

ulver
ulver
Level 1 Level 1
25. 9. 2013 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podla mna je 6 otazka v poriadku. Keby tam bolo AMD Eyefinity2.0 tak potom by bolo spravne a aj c. Takto je spravne jedine c.

Ukuk
Ukuk
Level 1 Level 1
25. 9. 2013 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ulver V prvni otazce taky neni napsano AMD Eyefinity 2.0 cili to muze byt odpoved A i C...Tedy alespon podle me:)

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
25. 9. 2013 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ulver ja si myslim ze na 6tku plati aj odpoved a/ Eyefinity. Gigabyte ma stranke produktu hore sice Eyfinity2.0 ale dole v podrobnostiach je rozpisane iba Eyefinity bez oznacenia verzie. Akokolvek verzia 2.0 je rozsirenim prvej verzie Eyefinity takze odpoved a/ je logicky tiez spravna:)

Ico33
Ico33
Level 1 Level 1
25. 9. 2013 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

-dajte uz pokoj s tymi gigashitmi :oops: :lol:

-to by my musel gigaShit zaplatit ,aby som si nejaky ich paskvil dal do svojej zostavy.., takto ani zadarmo, mozte si nechat 8)

koli_s
koli_s
Level 1 Level 1
25. 9. 2013 21:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ico33 O čo ti ide? Štatistiky nepustia. Takmer najmenšia poruchovosť. .. super ceny parádny výkon/teploty .... čistá zaujatosť z tvojej strany

ulver
ulver
Level 1 Level 1
25. 9. 2013 23:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja mam od gigabyte mysku a zatial funguje spolahlivo :)

Ico33
Ico33
Level 1 Level 1
25. 9. 2013 23:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=koli_s]O čo ti ide? Štatistiky nepustia. Takmer najmenšia poruchovosť. .. super ceny parádny výkon/teploty .... čistá zaujatosť z tvojej strany[/quote]

-pokial s tym minimalne (nic) nerobis ,ok..,ale taktovat a hrat sa s tym dlhodobo , to je uz ina rec.., neni to zaujatost ale fakt.., kazdy , kto chce dokazy si najde..., podla mna je gigashit najvyssia forma humusu ,co sa tyka dizajnu ,kavlity a pod..(myslim gk,mb ,periferie este ujdu) umelo obmedzuju taktovanie na grafikach, Mb maju menej kavlitnych suciastok ,a to ich ultra durable si mozu strcit...,! dalje si poprosim 100x minus, dakujem :D

Blue Storm
Blue Storm
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 02:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ico33 Ha, čekal jsem, kdy zase vyletíš jak čertík z krabičky pod článkem o Gigabyte. Táhni zpátky tam, odkud jsi přišel a nemel tady hovadiny. Zkušenosti evidentně nemáš vůbec žádné a jestli jsi někdy nějakou Gigabyte, Asus nebo MSI desku viděl, tak jsi rád.

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 06:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blue Storm *Agresor v metru? Lepší ho ignorovat a vystoupit, tvrdí psychologové * To stejne plati o Ico33 :lol:

Dodo677
Dodo677
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 07:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Routh]U 6. otázky se nedá odpovědět správně, tudíž je tato otázka irelevantní.[/quote]
Spíš jestli tam nechybí NE...čili> 6) Která z následujících technologií AMD NEbyla použita u karty GV- R797OC-3GD?

randomofamber
randomofamber
Level 17 Level 17
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 9. 2013 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To nemůže být alespoň jedna soutěž bez chyb nebo nejasností v otázkách? Chápu, že otázky zadává zadavatel soutěže a ne PCT, ale to nemůže PCT se zadavatelem danou soutěž zkontrolovat než ji uveřejníte?

Takto to vypadá, že PCT naschvál vypouští soutěže s chybami. Jen mě není jasné co tím kdo sleduje...

Psanec
Psanec
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je hloupý vtip ?
vy změníte v průběhu soutěže otázku ?
Já měl stránku načtenou a odpovědi jsem vyplnoval průběžně jak jsem měl čas. Takže sem odpověd odesla se starýma otázkama. A ted se dočtu, že to mám špatně protože sem to odeslal v 10 !

Vážení pánové z PC Tuningu, nikdy by jste neměli měnit otázky v již vyhlášené soutěži, kort když otázka kterou upravíte zásadně mění její znění a odpověď.

Takže se zeptám, je možné odpovídat znovu a nebo máte blokování na jedno oideslání a smůla ?

P.s. tohle vážně svědčí o tom, že ten kdo kontroluje zadávání soutěží nečtě moc co se v otázkách píše, jinak by se tohle nestalo.

Jiří Zahrádka
Jiří Zahrádka
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Psanec Celou soutěž četli během příprav minimálně tři lidé – bohužel, chyby dělají i v NASA. Formulář jsme změnili v 9:26, prodlužuji tedy termín pro uznání „špatných“ odpovědí u šesté otázky do 10:26. Doufám, že nikdo nevyplňuje formulář déle než hodinu. Hodně štěstí! JZ, PCT

Psanec
Psanec
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří Zahrádka Díky za posunutí času. A díky za reakci. Jsem rád, že se tomu věnujete a nekašlete na to.

dakrcz
dakrcz
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Psanec]To je hloupý vtip ?
vy změníte v průběhu soutěže otázku ?
Já měl stránku načtenou a odpovědi jsem vyplnoval průběžně jak jsem měl čas. Takže sem odpověd odesla se starýma otázkama. A ted se dočtu, že to mám špatně protože sem to odeslal v 10 !

Vážení pánové z PC Tuningu, nikdy by jste neměli měnit otázky v již vyhlášené soutěži, kort když otázka kterou upravíte zásadně mění její znění a odpověď.

Takže se zeptám, je možné odpovídat znovu a nebo máte blokování na jedno oideslání a smůla ?

P.s. tohle vážně svědčí o tom, že ten kdo kontroluje zadávání soutěží nečtě moc co se v otázkách píše, jinak by se tohle nestalo.[/quote]

Taky jsem mel nactenou stranku ale omylem jsem si zavrel prohlizec a po nacteni se mi otevrela jiz jina veze s opravenou otazkou.

Ico33
Ico33
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Blue Storm]Ha, čekal jsem, kdy zase vyletíš jak čertík z krabičky pod článkem o Gigabyte. Táhni zpátky tam, odkud jsi přišel a nemel tady hovadiny. Zkušenosti evidentně nemáš vůbec žádné a jestli jsi někdy nějakou Gigabyte, Asus nebo MSI desku viděl, tak jsi rád.[/quote]

no mal som.., mam.., vymenujem ti: asus, asrock ,gigashit(mal ju brat MB,a v kuse to robilo blbosti..,vsetci co ju videli ,len nadavali ,aky paskvil a odpad to je) msi , a okrajovo ine..))

btw: a ja som cakal ,ze ty ako vladca ohnov pekelnych odpovies na mna certa :D :lol: ,len si pekne chod kupit gigashit a netrep :oops:

Blue Storm
Blue Storm
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ico33 Nemám potřebu něco kupovat, já mám několik desek od každého z výrobců a sám vím, jak jsou/nejsou dobré. A jinak jo, super, máš zkušenost s jednou deskou, to jsi teda frajer :lol: Běž se zahrabat ty inteligente, nikdo tě tu nechce, nikdo nechce číst ten tvůj odpad, nikoho tvé názory nezajímají. :roll:

Julo79
Julo79
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Otázky jsou mimořádně jednoduché, to snad ani nejde pokazit."

Vážená redakcia, je to neuveriteľné, ale Vám sa to podarilo - pokazili ste otázky už pri ich zadávaní.

Koľko chybných súťaží ešte musí prebehnúť, aby ste sa konečne spamätali a pred zverejnením súťaže dôkladne všetko skontrolovali? Ak otázky zadáva sponzor, je to jeho amaterizmus, ale keď chybné otázky/možnosti zverejníte na svojom webe, je to aj váš amaterizmus.

Preto všetkým súťažiacim odporúčam, aby sa do súťaže zapojili minimálne 1 až 2 dni po vyhlásení. To už prejde vlna kritiky na súťaž, možno sa aj niekto kompetentný z redakcie sa zobudí a opraví čo treba.

V 3.otázke je písané o AMD EyeSpeed Technology. Ani na samotnej AMD stránke AMD Technologies nieje o tom písané. Predpokladám, že táto technológia je už pod názvom AMD App Acceleration, ak sa mýlim, tak ma opravte.

Ešte k 4. otázke, sú tam možnosti 1G, 2G, 3G . Je to len detail, ale čo tak opraviť to na GB

Napriek týmto chybám, som rád že nejaké súťaže organizujete a máme šancu niečo vyhrať.

Emdix
Emdix
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Julo79 Nikdo není dokonalý a chyby se stávají, to je v lidské nátuře.

randomofamber
randomofamber
Level 17 Level 17
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 9. 2013 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Emdix]Nikdo není dokonalý a chyby se stávají, to je v lidské nátuře.[/quote]

Ano, jsem jen lidé, ale pokud se toto stává pravidelně tak to už omluvitelné není...

randomofamber
randomofamber
Level 17 Level 17
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 9. 2013 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Jiří Zahrádka]Celou soutěž četli během příprav minimálně tři lidé – bohužel, chyby dělají i v NASA. Formulář jsme změnili v 9:26, prodlužuji tedy termín pro uznání „špatných“ odpovědí u šesté otázky do 10:26. Doufám, že nikdo nevyplňuje formulář déle než hodinu. Hodně štěstí! JZ, PCT[/quote]

Také děkuji za opravu.

Jen bych dodal, že pokud se chyba stane jednou za čas, je to omluvitelné, ale na PCT se to děje téměř pravidelně a to už ukazuje na to, že je někde problém, který by se měl řešit.

Mimo jiné moc by mě zajímalo, jaké odpovědi zadali ti tři lidé, co prováděli kontrolu. A také by mě zajímalo, proč kontrola, že jejich odpovědi jsou dle položených otázek správně, také nepřišla na chybu. To, že 5 lidí (jeden co napsal otázky, tři kteří zkušebně odpovídali a poslední co to zkontroluje) udělá chybu je opravu hodně, velmi moc divné a opět to značí, že je opravdu něco špatně.

Nejen NASA, ale každý rozumný tvor po každé chybě přijmou opatření, které dalším chybám stejného rázu předejde. Když se spálíte, začnete si dávat pozor, abyste se nespálil znovu. Pokud ne, směřujete k sebezničení.

Snad se PCT chytne za bolavou ruku zajistí, aby se to již pravidelně nestávalo...

Reklama
Reklama