Zpět na článek

Diskuze: Vybíráme mp3 přehrávač – Jak zvolit ten správný?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

chalin
chalin
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Článek opravdu pěkný, ale měl bych výhradu k poznámce od rozdílu mezi SD/SDHC, sám jsem měl 4gb klasickou SD kartu protože můj bývalý pda SDHC nepodporoval a 2gb pro mne byly poměrně málo, takže jako nejvyšší možnou velikost SD bych použil 4gb ne 2 ;-)

memphis
memphis
Level 1 Level 1
15. 5. 2009 03:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A co kvalita reprodukce? Lze jen tezko porovnat, ale z vlastni zkusenosti vim, ze mezi jednotlivymi vyrobci jsou, co se tyce kvality zvuku, ohromne rozdily.

nManJofo
nManJofo
Level 1 Level 1
21. 5. 2009 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@memphis Suhlas... osobne vyberam podla vydrze, vyhotovenia a kvality reprodukcie. Nepotrpim si na nejake kvantum funkcii, radsej ked toho prehravac zvlada menej (de facto okrem prehravania a nejakeho managementu nic nepotrebujem), ale nech to "krabicka" robi poriadne.

rotikus
rotikus
Level 1 Level 1
15. 5. 2009 08:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@memphis Já mám Sony NWZ-A818 a zvuk je luxusní 8) . Na tento přehrávač nedám dopustit. Všem doporučuju. Dneska se prodává ještě vypiplanější verze...

racz
racz
Level 2 Level 2
15. 5. 2009 06:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...preto som si vybral iAUDIO U5
nema ziadne hry ani videa a ani ine nepotrebne hluposti(ktore mam aj tak na mobile) ale so senheiser CX300 si rozumie vyborne

kelley
kelley
Level 26 Level 26
15. 5. 2009 06:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já mám stařičký Cowon iAudio 5. Má sice na dnešní poměry směšnou kapacitu 256MB, ale má poměrně slušná sluchátka, dobrý zvuk a hlavně vstup line-in a mp3 kodér.

NENIE
NENIE
Level 1 Level 1
15. 5. 2009 07:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja mam zase 1GB Samsunga YP-C1 s vydrzi pres 50h na jednu AA baterii. Podobne prehravace uz se bohuzel asi nevyrabeji :(

radik79
radik79
Level 1 Level 1
15. 5. 2009 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co se zvuku tyce, rozdily opravdu velke a pozor, neplati jako u sluchatek prima umera mezi cenou a kvalitou. Mam senny CX95 uz pomerne slusne hrajici spunty a kdyz jsem si asi pred rokem a neco poridil za velke slavy iPod Touch, byl jsem z jeho zvuku skutecne dost rozcarovany. Predchozi nepomerne levnejsi iRiver hral mnohokrat lepe a mel mnohem lepe nastavitelne korekce. Film jsem si na tom pustil asi jen jednou (tak nejak ze zacatku) takze nad tim bych taky dnes popremyslel, zda je to nutnost a wifi pripojeni a tedy prohlizec netu je dost nouzovka. Na druhou stranu duvody proc ho porad jeste mam jsou velice prijemne uzivatelske rozhrani, opravdu bytelna konstrukce (parkrat uz skoncil na chodniku) a design :wink: (tedy hlavne tloustka v porovnani s iPhonem snad polovicni). Do budoucna uvazuju nad nejakym iAudiem, jenom kdyby to nebyly tak nevzhledne a velke skatule.

Ssnake
Ssnake
Level 1 Level 1
15. 5. 2009 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote]popřípadě AAC, což není zrovna kvalitní formát[/quote]

AAC ma vyssi kvalitu a zabira min mista nez MP3, takze bych ho neprezentoval jako nekvalitni

Antonín Sikora
Antonín Sikora
Level 1 Level 1
15. 5. 2009 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ssnake Děkuji za upozornění. Věta byla špatně napsána, měl jsem na mysli WMA a ne AAC, i když v podstatě je dnes i WMA dostatečně vyladěno.

shipo
shipo
Level 1 Level 1
15. 5. 2009 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"tužkové baterie jsou dneska už málo používané, takže nabíječku bych vozil jen kvůli přehrávači" vozit nabiječku je blbost většinou stačí rezervní AAA akumulátor(y), když i ty dojdou(a to jeden vydrží asi tejden) tak levný jednorázový články jdou koupit všude.
Osobně preferuju klasický mp3 přehrávač s 3,5jackem co vypadá a chová se jako USB flashka(nemusím tahat kabely), mp4ka s LCD displayem bývá velká a taková jedno účelová, na mobilní prohlížení(i nahrávaní) videjí a fotografií se mi zdá lepší mobil(jdou navíc softwarově přehrávat další formáty, hry jsou vychytanější).
Další věc je že displajový MP3ky maj nevyměnitelnej akumulátor(postupně se ztrácí kapacita, a za čas je celkem na nic), když už bych chtěl tahat druhý zaříření podobný mobilu(spíš horší) tak by to muselo mít obrovskou kapacitu baterie, a za čas by to stejně bylo nutný někam prodat a koupit si znova novější.

Acci
Acci
Level 1 Level 1
15. 5. 2009 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tento článek psal asi nějaký super odborník.

Třídění písniček v přehrávači podle ID3 tagů je ten nejlepší možný způsob, všechny ostatní jsou naprosto nepoužitelné. Procházet skladby v adresářové struktuře bych možná pochopil u přehrávačů starých pět let, ne dnes. A ještě to označovat za nevýhodu, to už chce hodně odvahy. Každý nemá takový bordel ve své sbírce, jako pan autor.

Ale vrchol článku je samozřejmě věta "AAC, což není zrovna kvalitní formát". To už asi dneska může psát cokoliv kamkoliv. AAC je v dnešní době jeden a možná také i nejlepší ztrátový zvukový kodek, lepší než OGG a mnohem lepší než zastaralá MP3.

A poté samozřejmě, že iPod Touch má také Wi-Fi a dá se na něm pohodlně prohlížet webové stránky pomocí vestavěného Safari. A samozřejmě hry jsou na něj také. Jenže to by musel mít autor trochu větší rozhled...

Crazy Ivan
Crazy Ivan
Level 1 Level 1
15. 5. 2009 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ne ze bych byl zastancem toho reseni, ale situace me momentalne nuti sebou tahat nk3110 htc s740 a vetsinou se neobjedu bez thinkpadu.
Tak me napadlo poslouchat skrze htc, ovsem nejsem si jisty co to z toho poleze. Aby me pak SR-80tky nenakopali do onech mist.

Negotiator
Negotiator
Level 1 Level 1
15. 5. 2009 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crazy Ivan No, vlastnim iAudio F2 v kombinaci se Senheiser CX300 a plna spokojenost.
Nejede sice na "tuzkace", a ma svoji baterii (bohuzel vestavenou), ale vydrzi pomerne dlouho....s obcasnym prepinanim mezi skladbami dava nejakych 18-20 hodin. Coz je pro me plne dostacujici.
Taky nejsem zadny "netopyr", ale rozdil mezi vyrobky Apple (mp3) a timto iAudiem je pomerne znacny.

Takze krom vestavene baterie (kdyz odejde do vecnych lovist uz snad budu mit jiny prehravac) a ne zrovna intuitivnim ovladani a pohybu v menu je v pohode (hlavne co se tyce zvuku).

Samozrejme jde i o to, v jake kvalite si do prehravace songy vecpeme :lol:

Negotiator
Negotiator
Level 1 Level 1
15. 5. 2009 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Crazy Ivan]ne ze bych byl zastancem toho reseni, ale situace me momentalne nuti sebou tahat nk3110 htc s740 a vetsinou se neobjedu bez thinkpadu.
Tak me napadlo poslouchat skrze htc, ovsem nejsem si jisty co to z toho poleze. Aby me pak SR-80tky nenakopali do onech mist.[/quote]

Ja se o to pokusil na PDA HTC kaiser a zvuk je zalostny - to mnohem lepe prehraval mp3 muj staricky SE K750i :wink:

racz
racz
Level 2 Level 2
15. 5. 2009 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Negotiator ja som starucky k750i preflashol na W800i a zadovazil "wakman" sluchatka origos k W800i a bola to kombinacia co v tej dobe bola viac ako vyborna. Dnes mam Nokiu E51 a tu by som s hudbou nepokusal radsej. Aj fotak ma mizerny na rozdiel od k750

Antonín Sikora
Antonín Sikora
Level 1 Level 1
15. 5. 2009 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@racz Osobně mám raději "All in one", takže vlastním Nokii N95 8GB. Se sluchátky v balení byla hudba naprosto k pláči, ale pořídil jsem bezdrátové sluchadla Nokia BH-503 a opravdu bych jen tak tuto kombinaci nevyměnil. Nejsem prostě člověk, kterému nevadí tahat několik věcí najednou. Musím ale říci, že Cowon S9 mne opravdu nadchl. Kdyby měl ještě funkce mobilního telefonu, už bych jej nepustil z ruky.

Antonín Sikora
Antonín Sikora
Level 1 Level 1
15. 5. 2009 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=zivan]Ja mam zase 1GB Samsunga YP-C1 s vydrzi pres 50h na jednu AA baterii. Podobne prehravace uz se bohuzel asi nevyrabeji :([/quote]
Ti co touží po vysoké výdrži na baterii a čekají od přehrávače vše dostupné, se mohou těšit na připravovanou recenzi přehrávače Cowon S9 s výdrží až 55 hodin hudby. Cena není zrovna nijak moc veselá, ale za kvalitu se prostě platí.

Kulich007
Kulich007
Level 1 Level 1
15. 5. 2009 22:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

až na několik (subjektivních výhrad). Kvůli výdrži jsem si koupil Cowon iAudio 7 - 8GB. Co se týče výdrže, absolutní spokojenost, v tom asi nemá konkurenci. Trochu mám výhrady k dotykovému ovládání - přehrávač nelze ovládat poslepu, ale kolikrát to potřebuju... No a s autorem nesouhlasím s kapacitou. Zjišťuju, že 8 GB je mi málo. Plánoval jsem, že do přehrávače jednou naláduju to, co chci poslouchat a vystačím si s tím na několik let... Jenže ono to tak není.
Ale souhlasím s tím, že adresářová struktura je to nejlepší. Nějaké ID3 tagy apod. jsou zdržovačka.

Václav Vlček
Václav Vlček
PCTuning PCTuning
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 5. 2009 02:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Kulich007]až na několik (subjektivních výhrad). Kvůli výdrži jsem si koupil Cowon iAudio 7 - 8GB. Co se týče výdrže, absolutní spokojenost, v tom asi nemá konkurenci. Trochu mám výhrady k dotykovému ovládání - přehrávač nelze ovládat poslepu, ale kolikrát to potřebuju... No a s autorem nesouhlasím s kapacitou. Zjišťuju, že 8 GB je mi málo. Plánoval jsem, že do přehrávače jednou naláduju to, co chci poslouchat a vystačím si s tím na několik let... Jenže ono to tak není.
Ale souhlasím s tím, že adresářová struktura je to nejlepší. Nějaké ID3 tagy apod. jsou zdržovačka.[/quote]
No do 8GB se opravdu nevejde cela sbirka, ale na rovinu - na mesic+ to bohate staci :)

racz
racz
Level 2 Level 2
16. 5. 2009 07:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Václav Vlček 8GB na mesiac? mne to vydrzi tak 3 dni :D
pocuvam to radovo 10 hodin denne v praci :D

Václav Vlček
Václav Vlček
PCTuning PCTuning
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 5. 2009 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@racz 8GB = 80 alb = cca 80h muziky. Tedy aspon 8 dni! :)

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
16. 5. 2009 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Acci]Tento článek psal asi nějaký super odborník.

Třídění písniček v přehrávači podle ID3 tagů je ten nejlepší možný způsob, všechny ostatní jsou naprosto nepoužitelné... [/quote]

S ID3 tagy mi můžete milý pane víte co ;) Efektivně udělaná adresářová struktura je to, co ppotřebuji a vyžaduji, pak jen vezmu zvolenou část adresáře na svém PC, pomocí massstorage ji "přetáhnu" a nic neřeším, všechny ty "chytré a užitečné" aplikace, které se snaží stavět mezi mne a obsah přehrávače ze srdce nenávidím. Apple příliš nemusím, spíš naopak (ač mu neupírám kvalitu, stylový design apod. je to kult a spotřebitelské kulty jsou dost pochybná záležitost) a nejsem ovečka, co se nechá inteligentním marketingovým (ergonomickým opravdu až na druhém místě) řešením odkázat k jedinému zdroji hudby.

MAGMA
MAGMA
Level 1 Level 1
16. 5. 2009 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobry clanok, ale rozhodne prvorada vec co ma na mp3 playeri zaujima je kvalita vyslednej reprodukcie. Pretoze ked uz mp3 player nema dobru kvalitu zvuku, tak to uz rovno mozem pouzivat akykolvek telefon, ktore maju v dnesnej dobe rovnake displeje a vseljake "featurky".
Proste mp3 ma mat spickovu kvalitu zvuku a dlhu vydrz baterie.

Lamicz
Lamicz
Level 1 Level 1
16. 5. 2009 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MAGMA [quote]Ignorujte prodavače, vyzkoušejte si mašinku sami a pak nakupte na internetu za levnější cenu.[/quote]
Ne, naopak si to kupte u toho prodavace v tom kamennym obchodu, protoze by se vam pak mohlo stat, ze uz zadny vyzkouseni nebude ;)

Neverwinter
Neverwinter
Level 1 Level 1
16. 5. 2009 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

clanok zaujimavy no mam par vyhrad (niketore uz boli spomenute)co sa tyka formatu hudby tak na akykolvek prenosny prehravac staci 320kbps MP3 ovela vacsi vpliv maju sluchatka (ja mam sennheiser PX100)surfovat po nete sa na MP3 da pohodlne dokonca velmi pohodlne (ipod touch )viem lebo ho mam a rovnako aj hry su nan fantasticke napr NFS undercover je priam uzasny .aplikacie ako pocasie kalendar a milion inych tak isto videa tiez niesu problem hlavne si nedavat do prehravaca DVD lebo je to uplne zbytocne a triedenie skladieb je na kazdom ako si to spravi ja mam v ipode pekne podla albumov a ani tam nemusim nic citat staci ked si vyberem podla artworku hlavne neodcudzovat ipody preto lebo nemaju mass storage ano mass storage je dobre rychle a jednoduche ale vdaka itunes mam v hudbe aspon poriadok staci sa s tym naucit trochu robit a za taky mesiac je v tom clovek ako doma hlavne ked tam ma aj nieco ine ako hudbu je to vyhoda a aby som nezabudol tak maily icq ci skype niesu v itouchi tiez problem jedina nevyhoda je ze mi to nebezi na pozadi co sa s novym firmware 3.0 vyriesi ak niekto uvazuje nad kupou kludne mi moze napisat na icq (308307662) a pozistovat si co a ako :)

Ico33
Ico33
Level 1 Level 1
16. 5. 2009 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

urcite by som si nekupil predrazenu hlupost ,ktoru reklamuju -Išrot :-))

pegyy
pegyy
Level 1 Level 1
18. 5. 2009 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmmm zaujmavy program az na to, ze mi Nod v. 4.0 vypisuje, ze je v nom adaware agent :P

Reklama
Reklama