Zpět na článek

Diskuze: Vývoj grafiky ve hrách: Od Wolfa až po Armu II

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Lokavidu
Lokavidu
Level 1 Level 1
20. 1. 2010 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Bezy]Pekny clanek, hezky jsem si zavzpominal.

Hodne mi chybi Mafia, na svou dobu nabidla neco neuveritelneho, obrovsky prostor, detailni grafiku a skvely pribeh.

Fallout 1/2 mi taky chybi, hraju ho jeste dnes :-) (Trojku zastupuje Oblivion)

Mozna bych jeste misto CC Generals dal pvní verzi Empire Earth, to pro mě byla přelomová strategie mnohem víc než generals..[/quote]

prvni verze empire earth je nejvetsi smazba!!! doted hravam jak je to husty :D

PEPE86CZ
PEPE86CZ
Level 1 Level 1
7. 1. 2010 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Olda_rab1]tak to teda velkej dik za to ze v RTS uz neni mozne si normalne udrzet prehled nad denim na bojisti jinak nez pres mody umoznujici odzoomovat dal nez na paradoxni vzdalenost u original hry, koho zajima u rts detail pasu tanku, priblizeni je nesmysl, mnohem podstatnejsi je moznost oddaleni, diky za supreme commander.[/quote]

Souhlasim. Dneska se delaj strategie pro Casual hrace ve stylu Word in conflikt a jiz zminovany CaC protom posledni CaC co slo hrat bylo to z roku 2003 jak autor zminuje.Nerikam ze jsou dneska spatny strategie treba Supreme Commander¨,serie TotalWar,posledni ANNO, atd.ale trosku mi chybej strategie typu Blitzkrieg a sudden strike,

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 1. 2010 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PEPE86CZ Zkus CitiesXL, sice budovatelska, ale hardcore strategie je to pomerne dost.
- Jindřich Pirner

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 1. 2010 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fajn seznam. Ja bych tam ale urcite dal uzasny Outcast. V te dobe to melo neuveritelnou nejen grafiku, ale i AI, hudbu, pribeh, proste vsechno. Krome toho, od nejakeho sileneho Crysis se hra odlisovala tim, ze autori ji umele rok drzeli u ledu, nez se na trh dostane hardware, ktery by ji umel vubec utahnout. Moudre a zde by se mel CryTek ucit. Jinak ja za nejlepe vypadajici strategii soucasnosti (byt budovatelskou) povazuji CitiesXL, ktere tu ale pravdepodobne nikdo nehral, jelikoz neni lehke se k tomu dostat.
- Jindřich Pirner

Jarri
Jarri
Level 1 Level 1
8. 1. 2010 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace supol by som tam este Tomb radiera nejaku verziu ci World in conflict

chalin
chalin
Level 1 Level 1
8. 1. 2010 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarri Hodil by se ještě možná první díl Grand Theft Auto :) pecka to byla a hlavně člověk nemusel čekat na načítání mapy :)

anti.77
anti.77
Level 1 Level 1
8. 1. 2010 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarri @chalin: [quote=anti.77]Nikdy nezapomenu jak mi přišel někdy myslím 3DFX Monster3D asi za 7500kč,tenkrát ke mě dorazili okukovat i známí,co měli prodejnu a servis PC,mimo Glide podporoval i akceleraci direct3D(myslim5) a já tehdy ho poprvé vyzkoušel na Motoracer(nebo tak nějak),když jsem zapnul akceleraci,tahle karta byla vlastně jen doplňková na 3d,to byl fofr proti hlavní kartě ... no a pak začli pomalu ale jistě vycházet Glide hry a já jen čuměl.... no jo,teď čekám na GF100 ale jsem si jistej,že mě nějak moc nepřekvapí.....ty doby grafickejch převratů už jsou pryč....[/quote]

tagrafika byla daemon monster 3D :-),mě už ty názvy vypadávaj abylo to myslim 1996

anti.77
anti.77
Level 1 Level 1
8. 1. 2010 21:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarri @chalin: Nikdy nezapomenu jak mi přišel někdy myslím 3DFX Monster3D asi za 7500kč,tenkrát ke mě dorazili okukovat i známí,co měli prodejnu a servis PC,mimo Glide podporoval i akceleraci direct3D(myslim5) a já tehdy ho poprvé vyzkoušel na Motoracer(nebo tak nějak),když jsem zapnul akceleraci,tahle karta byla vlastně jen doplňková na 3d,to byl fofr proti hlavní kartě ... no a pak začli pomalu ale jistě vycházet Glide hry a já jen čuměl.... no jo,teď čekám na GF100 ale jsem si jistej,že mě nějak moc nepřekvapí.....ty doby grafickejch převratů už jsou pryč....

Dusn@
Dusn@
Level 1 Level 1
8. 1. 2010 22:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarri @anti.77: Diamond Monster 3D...
...
U mě to byla Voodoo 2... A měl sem 12MB.. Úlet.. Quake 2 a celej panelák u mě doma..
Mimochodem jak byl kdysi světovej rekord v dohrání Quake 1 asi necelejch 15 minut.. Tak já to uměl kolem půl hodiny.. Pár dobře naučenejch Rocket Jumpů skrz level a trval 7 vteřin místo 10 minut.. :)
Jenže to se to taky hrálo, když hry skoro nebyly.. Toho Quake 1 sem dokázal smažit dokola a dokola snad tisíckrát.. A neomrzel..

Dusn@
Dusn@
Level 1 Level 1
8. 1. 2010 22:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarri @Dusn@: Jinak v článku chybí podle mě taky System Shock a Terminator....

Dusn@
Dusn@
Level 1 Level 1
8. 1. 2010 22:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarri @Dusn@: A sága Descent taky myslím zamávala s vnímáním 3D... Dostatečně na to ji zmínit...

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2010 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarri @Dusn@: No jo, tady bysme dali dohromady jeste tak 10 her, co by tam byt mely, ale myslim si, ze Tomas vybral dobre a ten seznam je dostatecne rozsahly. Ono by se to dalo nafukovat skoro do nekonecna a dalo by se zacit driv, nez u Wolfa 3D, kdyby se do toho zamichaly konzole a 8-bit pocitace. Tam se take vedly valky v prekonavani grafiky a moznosti.
- Jindřich Pirner

PEPE86CZ
PEPE86CZ
Level 1 Level 1
8. 1. 2010 23:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Jindřich Pirner]Zkus CitiesXL, sice budovatelska, ale hardcore strategie je to pomerne dost.[/quote]

Souhlasim, Crytek to tenkrat prehnal s Crysisem, kdyz tenkrat visel tak ja si koupil docela nabusenej pocitac 4jadro quad6600(2,4) 2x8800GT(512) Sli(v te dobe kdy vysla tak to byla nejlepsi karta pomer-cena-vykon, vykonove skoro dotahovala spicku karet co byla 2x tak drazsi 8800GTX(768) k tomu 8giga Ram a byl jsem rad ze jsem to hral na normala neco malo na vysoke nastaveni v rozliseni 1600x1200.Ja rikam ze Crysis neni tak narocnej, jen je blbe napsan jako jednovlaknova aplikace.Misto aby se to rozdelilo soumerne mezi 4 jadra tak to zere jedno na maximum a zbytek jader jenom tak lehce.To v drivejsich dobach bylo neslychane aby si clovek koupil novej herni pocitac a hned na nem nerozchodil na plno a bez problemu nejnarocnejsi hru.To starej FarCry byl mnohem mnohem lip optimalizovanej.Kdyz vysel tak jsem mel rok stary pentium4 3,0 HT, nejakou meistremovou 5 GF a s hrou ¨nebyl sebemensi problem.Me asi ted nejvic vadi jak je spatne optimalizovana Arma 2 to je ukazka dnesnich hernich firem.Vyprdnou hru a uz je nezajima ,ze si ji polovina lidi nezahraje a druhy polovine se seka.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 1. 2010 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PEPE86CZ No jo no, jejich blbost, tenhle pristup. At to vydaji v dobe, kdy alespon ten nejdrazsi hardware to utahne na maximum v pohode (to by si ale chlapci museli dat praci s PORADNOU optimalizaci - jenze jak dopada takova nejaka optimalizace si pamatuji z Oblivionu - puvodni screeny z vyvoje bez optimalizace byly nadherne, stromy mely rust a umirat a tak dale...vysledek vypada o 50% hur, tak dopadla jejich optimalizace). Pokud ja vim, tak CryTek pracoval u Far Cry a Crysis tak, ze vzal ty nejnovejsi technologie a efekty, splacal je vsechny dohromady a finito, hlavne ze to dobre vypada. Jinak jo, driv to bylo tak nejak pravidlem - vysla hra s nejlepsi grafikou, tak sis koupil nejlepsi grafickou kartu a uzil sis to krasne. Ja treba tehdy kvuli Unrealu bezel pro Voodoo 2 a slo to na ni fajn. At se ucej u konzoli, tam z x let stareho hardwaru museji vyzdimat neuveritelne veci.
- Jindřich Pirner

PEPE86CZ
PEPE86CZ
Level 1 Level 1
9. 1. 2010 00:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pardon za to slovo vysel s mekkym i.Prisel jsem z nalevny. :shock:

Rufu
Rufu
Level 1 Level 1
9. 1. 2010 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano je to nostalgie.Terminal velocity,Descent,Megarace.
První vyzkoušení virtuání reality s VFX a Dark forces.Sacriface 3d svět a dynamické stíny.

noname156
noname156
Level 1 Level 1
10. 1. 2010 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je jedna věc, kterou zde hodně postrádám a to je Half-Life. S ním totiž Valve naprosto rozmetalo všechnu konkurenci. Ikdyž je pravda, že grafika nebyla nějak revoluční, ale fyzika a další stránky hry neměly chybu. Myslím si, že by si to HL určite zasloužil. A osobně nechápu, jak můžete stavět Far Cry nebo Doom 3 nad HL2. Ano, třeba stromy jsou na source enginu celkem katastrofa, ale naproti tomu voda a detaily textur jsou o třídu lepší. O fyzice nemluvě....

agent111222
agent111222
Level 1 Level 1
12. 1. 2010 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tečou mi slzy kdyz si prohizdim screeny:)
btw jasny ze bych tam radsi videl i jine hry na misto par tech co tam jsou, ale je prakticky nemozne vyhovet vsem, tak proto autorovi dekuju:)

reader
reader
Level 1 Level 1
13. 1. 2010 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=kbq]Nezminit ve vyvoji enginu Duke Nukem 3D je trestne. A nevim jestli bych zakoncoval ten vyvoj Armou 2, grafika pekna a realna, ale mizerne dynamicke osvetleni a nektere efekty.[/quote]

Presne, Duke Nukem 3D, System Shock 2 a Kingpin - nechapu, jak mohli zapomenout ;-) :-)

vikimaus
vikimaus
Level 1 Level 1
13. 1. 2010 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jeste pred prichodem Voodoo jsem hral na tu dobu super graficky krasnou hru MDK nevim jaka firma to spachala ale ze na ni vsichni zapomeli je vazne smutne...

Dusn@
Dusn@
Level 1 Level 1
14. 1. 2010 02:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vikimaus Na Murder-Death-Kill se nedá zapomenout.... ;)

Samboush
Samboush
Level 21 Level 21
14. 1. 2010 01:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vikimaus Jojo , presne SHiny Entertainment MDK, Messiah(s hudbou od Fear Factory) a Sacrifice...Vsechno evolucni hry ve svejch zanrech. Pulka her uvedenejch na seznamu neprinesla vubec nic :)...

vikimaus
vikimaus
Level 1 Level 1
14. 1. 2010 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Samboush no jo Messiah to je jedna hra z mala co sem hral 3x za sebou pa jeste 3D DukeNukem , Blood 1 ,a MaxPain. Jo a suprovy KINGPIN na ty cernossky hlasky se neda zapomenout :-)

MajoMB
MajoMB
Level 1 Level 1
15. 1. 2010 00:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

chýbajú hry ako Blood, MDK, FIFA97(prva v 3D), Need For Speed 1, Populous: The Beginning (prava 3D strategia), Diablo, Turok (prva 3Dfx - nie quake), Thomb Raider, Carmagedon:-), Simcity, Mechwarior, Half Life 1, Blood 2 (Lithtech engine) a tiež by mohol byť článok o grafických kartách:-) Podľa mňa veľa mladých ľudí ani nevie že v takom roku 1997 bolo maximálne rozlíšenie na Voodoo 1 640x480:-) na Voodoo 2 v 1998 potom 800x600 a ked mal niekto SLI tak až zbytočných 1034x768:-). Ale to všetko iba v 16 bit farbách:-)

JohnyC
JohnyC
Level 1 Level 1
16. 1. 2010 23:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kde jsou ty časy :))

gos
gos
Level 1 Level 1
17. 1. 2010 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musím s některýma souhlasit, že se měl zmínit minimálně Duke Nukem 3D, Terminator: Furure Shock a pak Blood II: The Choosen.

imperator_cz
imperator_cz
Level 1 Level 1
10. 3. 2010 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gos U toho Terminatora bych zmínil ještě na svou dobu revoluční a konečně funční mouselook :P

gos
gos
Level 1 Level 1
17. 1. 2010 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo a taky ještě Turok, Half Life 1 a Tomb Raider 1 a možná ještě Red Faction 1.

Ubanum
Ubanum
Level 1 Level 1
4. 3. 2010 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tu hru si pamatuju jako by to bylo dnes, kdysi na me 486/DX2 66 MHz,32 MB RAM a grafice cyrus Wolfenstein byla pecka, po nejake dobe prisel Descent ( klasika )...na tyto hry budeme max vzpominat, natoz je hrat, nebo si sehnat totalni srot PC a tyto hry nostalgicky cas od casu zahrat :P

Rafan
Rafan
Level 1 Level 1
30. 12. 2009 05:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem právě pěstí zamáčkl slzu když jsem viděl obrázky z Wolfa a Dooma.Tenkrát jsem si nechal hlavně kvůli Doomu od kamaráda(vzpomínám na něj zemřel po těžké nemoci)postavit své první PC AMD DX 100 Mhz + nějaká VESA Local Bus + 8 MB RAM GK byla nějakej 1 MB Trident + 4GB HDD k tomu 14" SVGA monitor.Bylo to to nej co se dalo tenkrát sehnat.Boha to byla tehdá pálka za tuhle sestavu ale když jsem si tehdá ještě přikoupil nejdříve zvukovou kartu(byl to nějakej klon Sound Blaster pro) a později 4X CDROM připadal jsem si jako král.Všechny další PC jsem si již stavěl sám ale na tenhle ne a ne zapomenout.Jó to byly časy.

blizz.boz
blizz.boz
Level 1 Level 1
30. 12. 2009 07:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rafan zabudli ste na Turok, Quake 2, Tomb Raider IIto boli prelomové hry vpodstate vtedy (1997-1998) vydalo 3dfx prvý čip Voodo a vďaka rozhraniu Glide(niečo ako DirectX dnes) začal booom 3D hier, PC sa prvý krát vyrovnalo konzolám Voodo 1 bol graficky približne na úrovni N64. v rovnakom roku vydala NVidia svoj prvý čip Riva 128 ktorý bol recenzentami veľmi dobre hodnotený ale na 3Dfx v tej dobe ešte nemal a na hry sa nehodil lebo nepodporoval Glide podporoval iba Open GL. Až vydaním Unrealu a grafickej karty Voodo 2 PC prvýkrát predbehli konzoly.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
6. 1. 2010 05:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blizz.boz Celkove me trosku mrzi, ze historie her je zde trosku odflaknuta a az ty aktualnejsi jsou vzaty detailne. Chybi tam uplne zastupci starych strategii s isometrickou grafikou, napriklad uzasny byl (a stale je) skvely Age of Empires 1 a 2, z RPG za isometrickou grafiku pak treba Fallout 1 a 2. Jedna z techto her mela byt urcite zminena jako vzorny zastupce detailni grafiky. A urcite jeste na mnoho veci by se dalo vzpomenout, ktere mely revolucni nebo aspon originalni grafiku.

F@ster
F@ster
Level 1 Level 1
30. 12. 2009 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Většinu z uvedených her jsem hrál/dohrál a moc rád jsem si na ně s tímto článkem zavzpomínal, samozřejmě pár zásadních titulů chybí, ale kdo by si to měl všechno pamatovat... Autorovi moc děkuji :-)

Ovšem co mě opravdu rozesmálo, je ikona tohoto článku - [b]Vážený Václave, nezapomeň mi jako obvykle udělat ikonku a nevydej mne v sobotu. Děkuji ti, tvůj článek.[/b]

Pyshtone
Pyshtone
Level 1 Level 1
6. 1. 2010 08:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@F@ster Skoda ze Vazeny Vaclav nakonec vymekl a zamenil tuto vtipnost za nudny screen z Wolfa a vydal ho ve stredu :)

LockyD
LockyD
Level 1 Level 1
30. 12. 2009 08:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Krásné zavzpomínání, teď už na hraní moc nemám čas, ale když jsem tak procházel seznam,tak kromě RPG a poslední ARmy jsem hrál všechno,asi si vybírám jen dobré tituly :)) Jen jsem měl vždycky radši Unreal Tournament (první díl) než Quake3 (tohle bylo taky vždycky horké téma že?:) Taky mám srdeční záležitost, AvP to byla bomba a u prvního Diabla jsem nechal hodin života, to už je let...

Tomas_2002
Tomas_2002
Level 1 Level 1
30. 12. 2009 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=blizz.boz]zabudli ste na Turok, Quake 2, Tomb Raider IIto boli prelomové hry vpodstate vtedy (1997-1998) vydalo 3dfx prvý čip Voodo a vďaka rozhraniu Glide(niečo ako DirectX dnes) začal booom 3D hier, PC sa prvý krát vyrovnalo konzolám Voodo 1 bol graficky približne na úrovni N64. v rovnakom roku vydala NVidia svoj prvý čip Riva 128 ktorý bol recenzentami veľmi dobre hodnotený ale na 3Dfx v tej dobe ešte nemal a na hry sa nehodil lebo nepodporoval Glide podporoval iba Open GL. Až vydaním Unrealu a grafickej karty Voodo 2 PC prvýkrát predbehli konzoly.[/quote]

Pravda pravda....první díl Tomb Rideru by tam určitě měl být. Byla to první hra ( spolu s Dungeon Keeperem) co jsem hrál na svém prvním vlastním PC :D

A taky tam mohl být Counter -Strike, jako nesmrtelná série s snad největší hráčskou základnou na světě 8)

Threo
Threo
Level 1 Level 1
6. 1. 2010 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas_2002 nejvetsi hracskou zakladnu ma starcraft :) a ten mi tam taky trosku chibi, jakozto hra ktera se i po 10ti letech jako jedina stale hraje na urovni :roll:

radik79
radik79
Level 1 Level 1
30. 12. 2009 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Boze to uz je let, sice ve me clanek vyvolal jeste vzpominky starsi (Sinclair ZX, Commodore atd.), ale pravda ze teprve s PC to nabralo grady. Pro me ovsem asi nejprelomovejsi hry 96/97 byly prvni Half-Life a Tomb Raider. Nevzpominam si, ze bych se od te doby jeste tak kralovsky bavil (pravda Crysis se priblizil hodne). No a toho zeleza... pocinaje rozblikanym 14" monitorem a sneni o 17" trinitronu, pres prvni axcelerator (nVidia Riva TNT2) az po dnesek... A hura, jede se dal, na hrani je casu cim dal tim min, ale ta zavyslost na poradnym kompu na stole je uz asi na dozivoti...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
6. 1. 2010 05:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radik79 Half-Life vysel az v 1998, to jen tak mimochodem.

radik79
radik79
Level 1 Level 1
6. 1. 2010 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel heh... mozne to je, je to uz davno :D

lipca
lipca
Level 1 Level 1
30. 12. 2009 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Heh, co to má být ten obrázek k tomuto článku na titulce? :lol:

Bezy
Bezy
Level 1 Level 1
6. 1. 2010 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekny clanek, hezky jsem si zavzpominal.

Hodne mi chybi Mafia, na svou dobu nabidla neco neuveritelneho, obrovsky prostor, detailni grafiku a skvely pribeh.

Fallout 1/2 mi taky chybi, hraju ho jeste dnes :-) (Trojku zastupuje Oblivion)

Mozna bych jeste misto CC Generals dal pvní verzi Empire Earth, to pro mě byla přelomová strategie mnohem víc než generals..

orromis
orromis
Level 1 Level 1
6. 1. 2010 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě jste docela zapomněli na Homeworld. Sice rok vydání hry nepamatuju (bylo mi 5 let a to sem neměl o PC ani ponětí), ale podle mě to byla docela revoluční hra i díky grafice. Jinak se mi článek líbí samozřejmě :)

bukva
bukva
Level 1 Level 1
6. 1. 2010 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@orromis Homeworld je důležitej v tom, že to je první skutečně 3D RTS co byla, všude jinde předtím bylo 3D jen na efekt, herně k ničemu (a HW má navíc úžasnej příběh).
Já bych mezi ty hry zařadil třeba RedFaction ... což sice není nijak úžasná hra, ale GeoMod ukázal, co se dá dělat i se slabým HW.

bukva
bukva
Level 1 Level 1
6. 1. 2010 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bukva Taky je škoda, že tu není třeba Delta Force nebo jinej zástupce VoxelSpace enginu. Hry jsou to sice mizerný, ale technologicky zajímavost.

Rafan
Rafan
Level 1 Level 1
6. 1. 2010 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Tomas_2002][quote=blizz.boz]zabudli ste na Turok, Quake 2, Tomb Raider IIto boli prelomové hry vpodstate vtedy (1997-1998) vydalo 3dfx prvý čip Voodo a vďaka rozhraniu Glide(niečo ako DirectX dnes) začal booom 3D hier, PC sa prvý krát vyrovnalo konzolám Voodo 1 bol graficky približne na úrovni N64. v rovnakom roku vydala NVidia svoj prvý čip Riva 128 ktorý bol recenzentami veľmi dobre hodnotený ale na 3Dfx v tej dobe ešte nemal a na hry sa nehodil lebo nepodporoval Glide podporoval iba Open GL. Až vydaním Unrealu a grafickej karty Voodo 2 PC prvýkrát predbehli konzoly.[/quote]

Pravda pravda....první díl Tomb Rideru by tam určitě měl být. Byla to první hra ( spolu s Dungeon Keeperem) co jsem hrál na svém prvním vlastním PC :D

A taky tam mohl být Counter -Strike, jako nesmrtelná série s snad největší hráčskou základnou na světě 8)[/quote]Koukám že jste moje krevní skupina(stejně praštěný jako já).Jo toho Komodora64 jsem měl také jel jsem si pro něj tehdá do Drážďan tady ho po revoluci nikdo neprodával.Za flopy mechaniku jsem ty šílené peníze dát nechtěl tak jsem si upravil kalibrování kazetové mechaniky pomocí led diod.

Rafan
Rafan
Level 1 Level 1
6. 1. 2010 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Rafan][quote=Tomas_2002][quote=blizz.boz]zabudli ste na Turok, Quake 2, Tomb Raider IIto boli prelomové hry vpodstate vtedy (1997-1998) vydalo 3dfx prvý čip Voodo a vďaka rozhraniu Glide(niečo ako DirectX dnes) začal booom 3D hier, PC sa prvý krát vyrovnalo konzolám Voodo 1 bol graficky približne na úrovni N64. v rovnakom roku vydala NVidia svoj prvý čip Riva 128 ktorý bol recenzentami veľmi dobre hodnotený ale na 3Dfx v tej dobe ešte nemal a na hry sa nehodil lebo nepodporoval Glide podporoval iba Open GL. Až vydaním Unrealu a grafickej karty Voodo 2 PC prvýkrát predbehli konzoly.[/quote]

Pravda pravda....první díl Tomb Rideru by tam určitě měl být. Byla to první hra ( spolu s Dungeon Keeperem) co jsem hrál na svém prvním vlastním PC :D

A taky tam mohl být Counter -Strike, jako nesmrtelná série s snad největší hráčskou základnou na světě 8)[/quote]Koukám že jste moje krevní skupina(stejně praštěný jako já).Jo toho Komodora64 jsem měl také jel jsem si pro něj tehdá do Drážďan tady ho po revoluci nikdo neprodával.Za flopy mechaniku jsem ty šílené peníze dát nechtěl tak jsem si upravil kalibrování kazetové mechaniky pomocí led diod.[/quote]omlouvám se ale má poznámka patřila radík79 .asi jsou tu nějaké erupce na slunci :D

Reklama
Reklama