Zpět na článek

Diskuze: Windows 10 dostanou zdarma i vlastníci pirátských verzí starších systémů a to i v Česku

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ANI NA ZLATÝM PODNOSE.....

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi Nikdo Vas nenuti..

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
19. 3. 2015 00:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 No to se tu sešla zase banda primitivů. Když se ti to nelíbí, tak to nehraj, když ti jídlo v restauraci nechutná, tak ho nejez, když ti vadí totalitní režim, tak se odstěhuj, když ti vadí cena benzínu, tak nejezdi....nemá smysl s ubožákama jako jste vy diskutovat.

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 21:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 Nenutí ? Opravdu ? Opravdu nám MS nevnucuje své nejnovější produkty ? A co to neustálé ukončování podpor starších systému, vydávání ovladačů (directx ) pouze pro nejnovější systémy ? Podpora her, jen na nejnovější systémy... Víte, kdyby mě opravdu nenutili, tak doteď jsem na Win XP.

Joey21
Joey21
Level 1 Level 1
19. 3. 2015 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @Jespi: Pozor ať Ti nepraskne žilka :D. Když by Tě nikdo nenutil, tak bys měl hádám doteď DOS 6.22 :D. A to o těch ubožácích...bezeslov

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
18. 3. 2015 22:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @Jespi: Neustale ukoncovani podpory? Muzes ukazat nejakou spolecnost, ktera svuj komercni produkt podporovala 13 let zdarma, jako MS Windows XP?
Jinak samozrejme, nikdo te nenuti pouzivat DirectX, jsou tu jina multiplatformni rozhrani. Jo von je nikdo nepodporuje, protoze to stoji cas a prachy, no to je fakt blby....
Zlej Microsoft, fuj fuj! Zadarmo by to mel davat, a novy hry by mely chodit jeste pod dosem...

l.jelinek
l.jelinek
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 22:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @Jespi: Jak již bylo řečeno výše, nikdo vás nenutí. Pokud se nemýlím, podpora W XP tady byla setsakra dlouho. A argumentovat, že kvůli hrám musíte mít nový OS, je také zcestné - nikdo vás totiž nenutí takové hry hrát, to je vaše rozhodnutí, se všemi příslušnými dopady.

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 21:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @Jespi: A Windows 8.1 na notebooku mám jen proto, že prodej notebooku s W7 už zrušili, jinak bych si ho nikdy nekoupil a na desktopu budu zuby nehty držet W7 dokud to půjde...takže si to vaše "nenucení" strčte víte kam, nutí nás furt a ve všem.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
19. 3. 2015 07:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @l.jelinek: to je jako si stezovat, ze nas vyvojari her nutej kupovat novy grafiky :lol:

Ethos
Ethos
Level 1 Level 1
19. 3. 2015 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @kalda69: V podstate je to tak.. biznis je biznis..
Hry sa vyrobia tak aby us nestihali na tych starych grafarnach..
A alebo, stare grafarny nebudu podporovat direct x 12
A ked si niekto nainst. Hru co je vyrobena v d12 a ma grafarnu s d11 tak proste mu krasny windows vycapi okienko ze sorry nemate podporu d12 hra sa nespusti..
Cise je to v podstate tak psychicky donuutia kupovať ..
Show must go ooon

XDT
XDT
Level 1 Level 1
19. 3. 2015 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @Ethos: Hry se dělají hlavně tak aby se prodávaly. Proto musí vypadat co nejlépe, ale vývojáři také chtějí aby fungovaly co největšímu počtu potenciálních zákazníků. Jsou to protichůdné požadavky. Pokud stará grafika už nestíhá, tak to určitě není nějaké umělé omezení.

Umělé omezení dělá Microsoft tím, že nedělá nové directX pro starší verze Windows, které ještě mají podporu.

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote]Myerson dále prohlásil, že Microsoft věří, že si díky tomuto řešení uživatelé postupem času uvědomí hodnotu a výhody řádně licencovaného systému Windows.[/quote]
Jsem jediný, komu tohle nějak smrdí?

Pokud bych byl vlastníkem nelegálně aktivovaného systému, rozhodně bych nezvolil jejich oficiální metodu k přechodu...

Elwen
Elwen
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@c3cilka No jelikož v něm žádné výhody momentálně nejsou, tak se určitě něco změní a je jasné, že lidem jen tak nedají originální Windows, ale stejně si je budou "evidovat", takže očekávám po třech měsících něco jako: černou obrazovku s "Líbí se ti legální Windows? Zaplať jako ostatní, jinak přijdeš o data."

l.jelinek
l.jelinek
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 22:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elwen O jaká data? Že vám jako smažou disk? :shock: To v současné době asi nehrozí, takže možná bude znefunkčněn systém, v tém případě se holt vrátíte zpět na "poctivě ukradené" W7, ne? :confused:

snejdy
snejdy
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

celé to zavání přípravou na roční paušály nebo na mikrotransakce za jednotlivé funkcionality navíc...

onish
onish
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snejdy jj přešně ve stylu office 365

luke777
luke777
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Smrdi to a hodne.Windows zdarma od firmy ktera vydelava miliardt a najednou budou happy a free? Vsichni prejdem na 10 a jak to bude s downgrade?Peoste mam 7 prejdu na 10 vyzkousim a muzu zpet?Neco smrdi.Nebo budu paranoidni a muzu verit ze do systemu bude mit zadni vratka nsa plus nejake dalsi moznosti

left4dead
left4dead
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vzhledem k tomu že už pirátské W7 šli upgradovat na W8 za nějaké 400 stovky tak nevidím důvod proč by to nemělo jít u W10 které budou zdarma

dizz
dizz
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Z citatu o tom ze windows 10 budou prvni rok zdarma jako upgrade a nove "Myerson dále prohlásil, že Microsoft věří, že si díky tomuto řešení uživatelé postupem času uvědomí hodnotu a výhody řádně licencovaného systému Windows".

Jsme prevecen o tom ze windows 10, mozna budou v nejake "starter" verzi zdarma,ale hlavne MS chce prejit a system predplatneho, jako treba Adobe.

Vzhledem k tomu ze z ruznych duvodu nejsou uzivatele tak dychtivi po novych funkcich (stejne jako po vykonu coz zpomaluje obnenu HW) tak je prechod na system predplatneho logicky krok (ikdyz me se nelibi)

František Kulíšek
František Kulíšek
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dizz Predplatne je nesmysl, rikali to uz pri uvedeni W10. Prechod bude zdarma po urcitou omezenou dobu .... za kazde nove licence se pak proste a jednoduse zaplati ... a novou licenci budes potrebovat vzdy pri upgradu pocitace ... tenhle model navzdy zdarma proste bude model typu OEM, ale vazany na konkretni HW, coz je mimochodem uz hezkych par let (skoro desetileti). Vetsina lidi totiz ma pocitace relativne dlouho a stejne nikdy neaktualizujou na novy system, takze na tom MS vlastne ani nic neprodela ... naopak kdyz bude proste pocitat s tim, ze kazdy pocitac ma nejnovejsi verzi, nemusi resit aktualizace zastaralych verzi systemu a na tom usetri enormni penize.
Kazdopadne se mi moc nezda, ze by piratske verze mely jit zadarmo upgradovat, taky to muze byt jenom kec nebo nepochopeni a informacni sum. Ale zas kdyz se to veme kolem a kolem, je to jiste gesto, ktere taky nebude microsoft stat zadne penize navic (tezko cekat, ze clovek s upiratenou verzi by jenom kvuli prechodu na W10 sam od sebe legalni zakoupil), ale jiste to bude velmi medialne pozitivne vnimana zprava, takze na tom zase ziskaji. Nemaji to asi blbe vymyslene:)

Kazdopadne bude zajimave, kolik budou stat krabicove verze a co se stane s mou "krabicovou" radne koupenou verzi W8 pri prechodu na W10 .... bude brana taky jako krabicova nebo pri upgradu HW na ni bude pohlizeno jako na OEM? To je uprimne otazka, ktera me pali nejvic.

XDT
XDT
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@František Kulíšek Když budou W10 průběžně vylepšovat, tak se časem stane, že na některých starých počítačích aktuální verze už nepoběží. To pro jejich majitele nevypadá příliš výhodně.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
18. 3. 2015 22:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@František Kulíšek @XDT: Covece ja ti nevim. Windows7 chodi bez uprav na i875/P4 systemu, to je rok 2002/2003, i pres "vylepseni" z WinVista. Takze toho bych se fakt nebal.

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
19. 3. 2015 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@František Kulíšek @hnizdo: Ale 8 už ne kvůli chybějícím NX instrukcím. Dodneška mě není jasné k čemu se tam používají - běží to i na strojích bez NX, akorát se obešel check před samotnou instalací. Další věcí je, že sice Windows na strojích z 2002-2003 běží, ale bez aera. Prakticky co novější verze to nové ovladače (DWM, DWWM) a jak víme z praxe tak grafika co běžela s aerem na Vistě zákonitě nemusí běžet pod 7. Co mě překvapilo bylo nefunkční dotyk na mém UMPC - ve Vistách a 7 běželo hned v installeru, v 8 ani prd (frajeři komplet vypustili 4 bodovou kalibraci) a přihodili k tomu minimum 1024x768 takže na widescreenech chybělo 168 pixelů. Je tam toho více, ale to by bylo na dlouho...

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 8. 2015 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@František Kulíšek @.::Richmond::.: NX instrukce se pouzivaji k data execution prevention (DEP). Jeste Win7 to umely sw emulovat, ale protoze NX umi uz P4 prescott, nema smysl nadale tuhle kompatibilitu udrzovat.
Co se tyce aera, na takovych prastarych strojich ho stejne vypinam a pouzivam co nejjednodussi xp look.

ccdira
ccdira
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak on to je naprosto logické. Pokud vám nelegální Windows fungují jako legální, tak se zkrátka upgrade na W10 objeví jako jakákoliv jiná aktualizace.

Mers
Mers
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ne díky, ještě si hezkých pár let vystačím s mými pirátskými win 7 :D Do doby, než hodí do prdele to odporný metro

l.jelinek
l.jelinek
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 22:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mers Jo, to se máte čím chlubit. Ale pro vás je krádež asi normální. :confused:

XDT
XDT
Level 1 Level 1
18. 3. 2015 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už vidím jak piráti nadšeně vyplňují svoje číslo karty do (pravděpodobně povinného) účtu na MS Store :-) Byli by dost hloupí, kdyby se nechali takto označkovat. A nejen oni. Tohle smrdí snahou udělat z Windows systém pro ovce jako má Apple. Nebo možná ještě něco horšího.

Čím víc MS tlačí "upgrade", tím víc mi připadá jako dobrý nápad se mu vyhnout. Nerad bych se dožil toho, že se mi licence W7 změní na W10 a nebudu se pak moci vrátit zpět. Kromě ošklivého vzhledu W10 přitom vlastně nic podstatného nepřinesou.

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
19. 3. 2015 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@XDT Musím Vás zklamat, ovce mají operační systémy několik generací zdarma a k instalaci není zapotřebí ani to číslo karty 8)

XDT
XDT
Level 1 Level 1
19. 3. 2015 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@.::Richmond::. Jenže aby ho měly "zdarma", tak si musí koupit řádně předražený hardware, v jehož ceně OS přeplatily mnohonásobně.

Ta věc s kartou je (zatím nepotvrzená) inovace Microsoftu. Možná k ní v této podobě ani nedojde, nebo ji začnou uživatelům nutit až později.

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
19. 3. 2015 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@.::Richmond::. @XDT: Mě teda extra předražený nepřijdou, na Alze Retina japko 33k a nejlevnější HP Spectre s krapet horším lcd zato 256gb ssd 30k. A líp na tom nejsou ani ostatní výrobci - kamarád si teď nedávno pořizoval XPS 13 za 42k kvůli displeji, přešel z Retiny a že by byl z půlhodinové kalibrace v Osmičkách vyloženě nadšenej se fakt říct nedalo :D

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 3. 2015 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@XDT Vzdycky si najdes duvod, proc piratit. Nejdriv je to moc drahy a kdyz je to zdarma, tak ti urcite chtej nejak jinak uskodit. Nezbyva nez poprat piratum hodne uspechu.

XDT
XDT
Level 1 Level 1
19. 3. 2015 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo Ono to není ani tak zdarma, jako spíš "něco za něco": Dáme ti bezplatně novou verzi, ale na oplátku ti podstrčíme Metro, účet závislý na internetu a systém, který budeme z Redmondu ovládat v mnohem větší míře než staré verze. Otázkou je, zda to za to stojí.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
19. 3. 2015 03:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak je to tedy? Upgrade je zadara do roka od vydání. Ale jen zase na rok. Po roce si musíte zaplatit??

Ondřej Štěpánek
Ondřej Štěpánek
Level 1 Level 1
19. 3. 2015 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.Lolendo Ne, měl by být zdarma do roka od uvedení desítek na trh a to podle dřívějších informací jen u Windows 7. S osmiček půjde asi přejít kdykoliv. O placení zatím Microsoft nic neprozradil... a i samotný "přechod zdarma" není ještě úplně dovysvětlen. A asi se vše dozvíme až v období vydání nových Windows, čili někdy v létě.

RADEONX800
RADEONX800
Level 1 Level 1
19. 3. 2015 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SLMGR -REARM :roll:

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
19. 3. 2015 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RADEONX800 a za čtyři měsíce černá obrazovka :roll:

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
19. 3. 2015 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na idnesu je to dovysvětlené, v podstatě jde o mnoho povyku pro nic

pirátská verze půjde upgradovat, ale pořád z toho budou jen pirátské desítky.

Reklama
Reklama