Zpět na článek

Diskuze: Windows 8 jsou propadák, Microsoft to ale nepřizná

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Rimis
Rimis
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím, Win 8 , teda hlavně prostředí metro je něco jiného a pro většinu lidí otravného a forma dlaždic se na klasické PC prostě nehodí(viz třeba plocha na více monitorech)! Možná budoucnost ukáže. Osobně jsem ani "8" ještě nevyzkoušel, mám "7" a jsem opravdu spokojen, nemám potřebu nic měnit. A mít tablet, rozhodně tam mám "androida" :-) Jinak taky přeji Všem hodně dárků pod stromečkem :-)a hlavně hodně zdravý do nového roku.

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rimis Kedze si nevyskusal tak ako mozes sudit? :roll:

fuhrer3009
fuhrer3009
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rimis Nerozumim tomu jak může někdo kometovat něco co nezkusil... A co já můžu prohlásit o osmičkach tak že jsou docela v pohodě potom co jsem si tam přidal start nabídku tak mi tam nic nechybí a ani nepřekáží jsou svižnější a to je asi to nejhlavnější.

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fuhrer3009 Presne tak moj clovek si ..

zumik31
zumik31
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fuhrer3009 JJ potom co jsi přestal používat metro a přidal tam start nabídku, tak jsi spokojen. Já co jsem na iPhone hodil android jsem taky spokojen :-D (sarkasmus). Nicméně to asi není moc standardní chování, obyč uživatele.

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fuhrer3009 @zumik31: to si ale riadne ko**tske prirovnanie dal .. on nemenil cely system ty pako ale dal ako keby add-on .. ty mas urcite jailbroken iphone a menis ho .. kto vie si vytunit a modifikovat tak nenarieka ... iba tarate sprostosti .. a to robi hlavne tento web ..

Janze
Janze
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fuhrer3009 @zumik31: Já teda využívám na notebooku windows 8 v plné kráse i s metrem a osobně mi na tom nic nevadí, je to vlastně náhražka za nabídku start, akorát že to je přes celou obrazovku a ve stylu dlaždic. Aspon mám na ploše krásný pořádek díky metru :).
Ale je fakt, že některé aplikace pro metro chtějí ještě doladit, osobně mi na metru nic proti srsti nepříjde.

xxar3s
xxar3s
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fuhrer3009 @Janze: PC trh nezaziva krizu koli Win8, ale koli tomu ze je recesia. Ludia si radsej kupia tablet za 200 - 500 EURO ako by mali investovat do poriadneho desktopu 1000 - 2000 EURO Co sa tyka Win8 v metre pouzivam 4 aplikacie (Posta, Hudba, Pocasie a Kalendar) inak si tam nic neinstalujem, start mi nechyba (ten som nepouzival ani vo Win7) 90% prace robim na desktope.

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fuhrer3009 @xxar3s: presne tak .. ludia chcu teras poriadny smartfon - mobil a ultrabok alebo ten tablet .. a teras je vela androidovych tabletov tak kupuju tie a windowsovy len teras dosiel .. a stale neni vo vsetkych obchodoch .. ten windowsovy predavaju v jednom za 450 libier a klavesnica stoji dalsich 85 libier trocha vycurane ..

TankGeorge
TankGeorge
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rimis To, že lidi nechtějí měnit W7, je pro MS taky docela problém. Jsem rovněž relativně spokojený uživatel W7 a metro nemetro, W8 mě nezajímá už z principu, že nebudu měnit nic, co výborně funguje.

m1kes
m1kes
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem si Win 8 koupil jako upgrade z Win 7 a jsem s nimi velice spokojen. Je pravda, že do Metra se podívám jen občas; nic proti Startu, ale tohle je lepší. Dále více výkonu k dispozici, rychlejší start, Ribbon v průzkumníku a další drobnosti.

kapa
kapa
Level 25 Level 25
24. 12. 2012 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aj tebe a aj celej redakcii požehnané Vianoce prajem..... k článku sa ťažko niečo píše lebo si to zhodnotil dobre, jediné čo mi ostáva napísať je súhlas... W7 sú tak vpohode, že na prechod na W8 ma nič nepresvedčí, takže možno niekedy pri W9 :D :wink:

blaho
blaho
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=kapa]Aj tebe a aj celej redakcii požehnané Vianoce prajem..... k článku sa ťažko niečo píše lebo si to zhodnotil dobre, jediné čo mi ostáva napísať je súhlas... W7 sú tak vpohode, že na prechod na W8 ma nič nepresvedčí, takže možno niekedy pri W9 :D :wink:[/quote]

ved W7 su super, naco su nam W8?, ja nechcu čepičku a nechcu okna :D

morke
morke
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ten neúspěch Windows 8 je hlavně o nulové inovaci proti Win7 a přidání "metro", které je pro většinu desktopových uživatelů nežádoucí. Pokud bude MS chtít zlepšit prodeje, měl by se soustředit na vylepšení Win8, které neobsahuje minulá verze a samozřejmě umožnit volitelné vypínání dlaždic. Mně "metro" nevadí, protože stačí klepnout na dlaždici plochy po zapnutí. Výhoda Win8 je v rychlosti, tam měli přitlačit v propagaci.

janis
janis
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke Možnost vypnout dlaždice (a s nimi provázané apps) měla být jako volba umožněna už při zahájení prodeje - MS si ale myslel, že je protlačí silou. Kdyby trh ovládaly tablety a jiná zařízení s dotykovou obrazovkou, asi by to pro redmondské bylo veselejší, ale na desktopu tou tvrdohlavostí jen vzbudili nevoli. W7 nenutí nikoho k upgradu, jsou odladěné i výkonné, takže většinu koupí W8 tvoří opožděné upgrady z WXP (podpořené na MS nevídaně nízkou cenou - že by už předem tušili, že to se zájmem bude vlažné a pomohli si touhle pákou?), instalace na nově prodávaných zařízeních a pak zapálení geekové, co to zkrátka musí vyzkoušet.
Chybějící Start (a související menu) dodalo prach a kule skeptikům, kteří W8 zavrhovali od začátku a ani průzkumy MS, dokazující, že tlačítko Start používá minimum "userů", na tom nic nezměnilo. Grafický styl á la 10 let staré KDE z linuxu (to mělo hezčí ikony) už jen podtrhl nepsané pravidlo redmondských, že: dobrý a oblíbený systém je od dob XP vždycky až ten druhý. A jestli bude "tiles disable" patch? To záleží na tom, jestli je v Redmondu víc moudrých, nebo tvrdohlavých.

Scapino
Scapino
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně doma používám vyladěné WXP a jsem více než spokojen - dokud to jen trochu půjde, nehodlám měnit. V práci jsem bohužel nucen používat WIN 7 64bit (nový PC), ale že bych z toho byl zrovna nadšený, to tedy ne (jedinou výhodu vidím v možnosti používat větší RAM). Co se týká systému nabídek, ten mám upravený do podoby WXP (Classic Start Menu), systém WIN7 je podle mne nepraktický a to co MS předvedl s WIN8 (Metro) je podle mne katastrofa.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

co vlastne se Microsoftu za poslednich 11let povedlo? Vista propadak, W7 propadak, W8 propadak, W Phone propadak, prodej vlastniho HW propadak, nemit nahrabane prachy z minulosti tak by je to uz davno polozilo
- CoC

rancor1223
rancor1223
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Win Vista propadák byl, ale teď už je to plnohodnotný a použitelný systém.
Win 7 pokud vím nikdy propadák nebyl.
Win 8 je a bude propadákem, o tom žádná.
Windows Phone je na vzestupu. Prodeje jsou vysoké. Podíl na trhu stoupá. Já bych řekl, že víc si MS přát nemůže.
HW propadá celkem je. Já bych si Surface koupil, ale jedině verzi s plnohodnotným Windowsem (tzn PRO verzi, která je ale hrozně drahá).

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rancor1223 Souhlas se vším, až na Windows Phone. ta zmínka o něm vypadá jako by byla rok stará. Tehdy jsem taky do Windows Phone vkládal naděje a věřil mu. Ale dnes? EE, tady ujel vlak.

Američani jedou na Applech, Nokia to měla v US vždycky těžký a to i v době kdy byla suverénně nejlepší; Asiati zase frčí na levných Androidech; jedině v Evropě se může Win Phone prosadit. Už jenom kvůli tomu, že Evropani jsou v tomhle trošku jiní viz. Palm. Nicméně na tuhle skupinu Win taky nemíří, takže tahle skupina přejde (nebo už přešla?) na Android případně jestli se ještě zmátoří Blackberry?

Windows Phone totiž nemá žádnou cílovku. Respektive míří na stejnou skupinu jako Apple. To by možná ještě šlo kdyby i cena nebyla stejně prémiová. Nevidím jediný důvod proč by člověk měl platit za obstarožní HW se systémem, kde nejsou zaručené aktualizace navíc trpící nedostatkem aplikací za prémiovou cenu... To i ten Android vyjde lépe.

A ten stoupající podíl? Hehe :) Podle webu www.netmarketshare.com měl windows phone mezi mobilními zařízeními při surfování v lednu zastoupení 0.03%. Nyní na konci má 0.1%. To je přímo ohromující číslo. Tady musí rychlé přijít razantní změna (pokud tedy již není pozdě) nebo je je celá platforma v hajzlu.

rancor1223
rancor1223
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rancor1223 @Plukovnik_PU: 0,1%? Já tedy četl, že má minimálně 2% (zdroj: http://goo.gl/dxbWE). S tím, že vlastně WP8 zařízení nejsou vůbec započítána a je o ně veliký zájem právě v Americe.

Do roku 2017 by měl mít 9% trhu. Není to sice mnoho, ale i to je pro MS úspěch vezmeme-li v úvahu oblíbenost Androidu. (zdroj: http://goo.gl/3ML8s)

A co se cílovky týče; jsou to lidé, kterým vadí otevřenost Androidu (podle mě to Android dříve nebo později zabije) a uzavřenost iOS. WP8 má z obojího to nejlepší. Sice mu stále pár věcí chybí, ale je na dobré cestě. Já jsem již půl roku šťastným vlastníkem Lumie 710 a nevyměnil bych za žádný Android na světě (jedině snad za Lumii 620 s WP8).

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rancor1223 @rancor1223: Ty tvoje 2% můj příspěvek nevyvrací, ale spíše jen doplňují. Ty 2% jsou totiž jen z USA... Čekáš, že Asie a zbytek světa s nižší kupní silou ten poměr nesníží? Ale dobře beru to, protože tohle nejsou ty opravdová čísla, jde vesměs jen o odhady založené na nepřesné metodice. Nicméně si troufnu tvrdit, že po více než dvou letech jsou čísla pod 2% špatná.

Predikce takového typu neberu. Jednak 5let je v tomhle oboru strašlivě moc, za druhé se počítá s dnešním tempem růstu. V článku máš napsaný, že v tom roce 2017 se prodá 1,4mld smartphonů. Docela bych se vsadil, že ne. Mohl bych teď nalinkovat spoustu takových predikcí z předešlých let, jak Nokie získá x % z USA trhu. Skutek utek... A proč? Protože u nás se Nokie bere jako docela prémiová značka, ale Američani k ní přistupují jako k normální nijak spešl jako třeba Samsung nebo LG. Navíc tam mají silný vlastenecký vazby. Proto tolik tlačí Motorolu a Blackberry (ano, Kanada je bližší než Finsko). Proto imho v následujících letech v US trhu může vládnout Google+Motorola pokud se do toho opravdu opřou. (Apple stále ale bude mít svých horních 10k). A v neposlední řadě - Nokia nechápe, že v USA se musí tlačit prodeje přes operátory. Proto si nikdy na US trhu neškrtli. Jo, sice nově s nejvyššíma Lumiema už konečně začli tahat s AT&T a ti zrovna v posledních týdnech vydávají jedno prohlášení za druhým jak mají furt vyprodáno... Ale. Nevěřím že ta tráva je tak zelená, jako oni líčí.

Lord_Paprika
Lord_Paprika
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Předem chci popřát Veselé Vánoce :)
Dále bych jen dodal, že to co se píše v článku, tak s tim plně souhlasím. Osobně nepoužívám ani jeden software od mrkvosoftu(vrozená alergie) :) jsem spokojený uživatel OSX, ale některý Linuxový distribuce taky nevypadaji špatně.
Jen pro ty co se nemůžou rozhodnout a nebo chtěji zkusit něco novýho, mam vzkaz, at to zkusí, sice ze začátku je jinej operační systém něco nezvyklýho a jinýho, ale jak jsem se sám přesvědčil, tak je všechno jen a jen o zvyku :)

The17
The17
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Řekl bych že vliv na prodej W8 mají hodně W7 které jsou výborně zavedené. Všichni jsou spokojení tak proč měnit na W8 ? Aji kdyby W8 byly opravdu hodně revoluční myslím že prodeje by tomu neodpovídali. Jako vždy platí že každý druhý OS od Microsoftu je propadák a ti mezi nimy jsou oblíbené :) . (Samozřejmě na tom má podíl více faktorů jako už zmíněné tablety, jen bych chtěl připomenout že nejde jen o ně)

Roman-K
Roman-K
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky mi přijde zvláštní, že odsuzujete z principu něco, co jste (jak sám přiznáváte) ani nevyzkoušel. Já jsem měl RC verzi Windows 8 čtvrt roku na notebooku (na stolní počítač jsem „Osmičky“ nedal) a Metro (Modern User Interface) mi na desktopu nepřijde z principu tak špatné. Dlaždice s notifikacemi jsou fajn, designově to taky celkem ujde – jediný pro mě zásadní problém tohoto vzhledu je, že prostě dává příliš velký důraz na dotykové ovládání a s klasickým desktopem moc nepočítá. Všechny prvky jsou tak na desktop zkrátka příliš velké, je to obrovské plýtvání místem na klasickém monitoru. Stačí se podívat na e-mailový klient, kalendář, kontakty atd. Pokud by upravili vzhled a velikost na klasické ovládání, nemám s Metrem žádný problém a Windows 8 bych si koupil. Když jsem přepnul na klasickou plochu a používal aplikace o běžné vzhledu, ne Metra, tak jsem se systémem byl spokojený. Takhle zůstávám na stolním PC i na notebooku na Windows 7.

Roman-K
Roman-K
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roman-K Omlouvám se, to patřilo jako reakce na „Rimis“, špatně jsem přiřadil příspěvek.

Arc
Arc
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jedu na Windows 7 už dlouho a všechno mi funguje jak má, tudíž nemám důvod přecházet na jiný OS. Přesto jsem Win8 testoval a naprosto mě to odpudilo. Nemám nic proti "Metru" na mobilních zařízeních s dotykovou obrazovkou, ale na desktopy se to absolutně nehodí. Navíc práce na dvou a více monitorech s Win8, popřípadě s Virtualizovaným Win8 na dvou monitorech, tak to se nedá vůbec. Docela mě štvali "neviditelné" nabídky v rozích . Další věcí je, že o5 není hlavní panel pro více monitorů, tudíž ani v tomhle ohledu mě to nepřesvědčilo. Přeji hezké Vánoce všem :)

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Arc Já si práci na více monitorech nemůžu vynachválit, zejména rozšířený taskbar.

petrobi
petrobi
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den, taky musím přispět svou trošku do diskuze....Nyní používám win 8 (upgrade z Win 7) a jsem také velice spokojený... Ani metro mi celkem nevadilo (nemám dotykový display), ale celkem jsem si na to zvyknul, po instalaci nabídky start a bootování přímo na desktop je to však mnohem lepší - Metro uvítán a dotykovém display nebo tabletu...

Takže jsem s win 8 velmi spokojen (rozhodně za cenu 29dolarů). Rychlejší práce systému, menší nároky na hardware, rychlejší bootování atd...Občas mi sice spadne explorer 10, ale to přisuzuji upgradu systému na windows 8 - chystám se udělat čistou instalaci.

Také zase takový propadák v tom nevidím, na tabletech je určitě Metro super... Sám se chystám (až budou na trhu) si koupit tablet s atomem, popřípadě Core i3 procesorem (i když se mi aktivní chlazení a menší výdrž baterie vůbec nezamlouvá) - kompromis za výkon...

kdyrja
kdyrja
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já teda mam všude windows 8 a paráda, jsou mnohem rychlejší a to metro se dá přežít. Spíš mě připadá že spousta lidí si myslý že tam není deskopt, ale pouze to metro. Což samozdřemně není pravda a windows 8 normálně obsahuje deskopt, ale start je nově z dláždic. Já snima nemám žádný problém a myslým že už mě nic nepřinutí jít zpátky na windows 7. Zrychlení oproti windows 7 je fakt velké. :wink: Ale do tabletu nebo mobilu bych si je asi nedal od toho je android ;)

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kdyrja Za to ja zrýchlenie oproti Windows 7 nevidím absolútne žiadne ... v čom je Windows 8 rýchlejší? Porovnaj si čerstvé inštalácie oboch systémov a zistíš, že to je len placebo :wink:

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
24. 12. 2012 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic ja som spozoroval na svojom notase (mam tam ssd) ze W7 startovala cca 40 sekund od zapnutia notebooku a s W8 to trva ani nie 20 sekund. takze zrychlenie tam je a citelne.

Alu
Alu
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic @Dzambor: Když pomineme start, co dalšího je rychlejšího?

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
25. 12. 2012 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic @Alu: napr. u mna dost dobra funkcia je automaticke presmerovanie komunikacie. tj. ked som na Wifi a nieco stahujem tak sa pripojim na LAN (aby to islo rychlejsie a wifi nebola brzdou) tak po pripojeni LAN sa mi vsetka komunikacia automaticky presmeruje na LAN a opacne.

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic @Alu: Nič ... a ešte ak má človek Windows 7 na SSD, tak aj výhoda rýchlejšieho štartu sa stráca :D

Alu
Alu
Level 1 Level 1
25. 12. 2012 22:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic @Dzambor: Dobrá, chápu. Ale dál.
Dvě strašně důležité věci jsou tedy na win8 oproti win7 rychlejší. A které z těch nedůležitých jsou rychlejší?

atomic:)
atomic:)
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zrovna teď mám čerstvě nainstalované Windows 8, tak můžu zhodnotit. Ve zkratce - Nabídka start mi hodně chyběla, boční vyjíždějící panely jsou nepoužitelné a Metro se taky na desktop nehodí. Okamžitě přišel na řadu Classic Shell. Musím ale přiznat, že jsem si na Win klávese pořád nechal metro nabídku - když máte těch programů pár, tak se na ně kliká rychleji než v nabídce Start a hledání také probíhá rychleji. Jinak obecně jsou nové Windows hnusné, hranaté a neprůhledné prostředí působí ošklivě a nedodělaně. Navíc jsem se setkal se spoustou věcí typu "dodělej si sám". Jediná výhoda je rychlost, hlavně zapínání a vypínání. Pro mně je největším přínosem to, že mohu používat spánek na notebooku (Win 7 si nějak nesedly s BIOSem notebooku) a pak taky pár drobných funkcí. Shrnuto a podtrženo, kromě té rychlosti jsou to spíše nevýhody, takže není důvod přecházet. Já už asi zůstanu, není zas takový důvod se vracet zpět, ale kdybych měl za licenci platit (já mám volnou od školy), tak bych byl asi zklamaný.

PlugINN
PlugINN
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky přispěju svou troškou do mlýna. Windows 7 používám od vydání a fungují relativně dobře a spolehlivě, byť jsem si Windows 8 již vyzkoušel, nemám ani jeden důvod k upgradu. Nějak zázračně rychlejší to není, aplikace na tom taky rychleji neběhají a co jsem slyšel od známých má to horší podporu pro starší hardware (třeba gamepady). Taky naprosto nechápu snahu Mrkvosoftu protlačit za každou cenu Metro, které na desktopu prostě masově nemůže fungovat, to mám jako na x86 architekrtuře spouštět aplikace (ty pro metro) stejným způsobem jako třeba na mobilních zařízeních? To je zvrácené. Mrkvosoft se prostě pokusil překonvertovat desktop na mobilní zařízení a to je dle mě zvrácenost.

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 12:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja sa Microsoftu veľmi čudujem ... stále robia tie isté chyby ... snažia sa skĺbiť dva druhy operačných systémov do jedného - v minulosti napríklad Windows Mobile, teraz Windows 8 ... vydali už toľko prepadákov, že si z toho mohli vziať nie jedno ponaučenie, ale celú kopu a namiesto snahy vytvoriť jeden "univerzálny" OS, mali vytvoriť dva prepojené OS - podobne ako to spravil Apple ... mohli poriadne zapracovať na Windows Phone, prispôsobiť ho aj pre tablety a Windows 8 nemusel vôbec vyjsť, veď je to len ďalší update Visty, podobne ako tomu bolo v prípade Windows 7 (NT6.0 vs NT6.1 vs NT6.2):roll:

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

W7 je nejlepší Windows co kdy MicroSoft uplácal. Takže není se co divit že se nikomu z něho někam jinam nechce. Zkrátka není to potřeba. Tablety W8 jsou určitě parádní stroje ale vyšli pozdě a jsou drahé. Já bych přešel na novější Winy jen kdyby konečně MS opravil chyby a určité detaily jako např.: HW akcelerace zvuku a hloubější a přístupnější modifikace systému. Ale já nejsem mainsteam uživatel.

tomsi
tomsi
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Až vydají service pack, po kterém půjde komplet vypnout metro a používat od základu PC jako PC a ne jako telefon nebo tablet, tak bude win 8 paráda. Už win 7 jsou super, ale win 8 jsou rychlejší, mají spoutu nových vychytávek a jediné co tam vadí je to podělané ovládání.

Maňo
Maňo
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

skúšal som win 8 asi mesiac a je to celkom v pohode až to štartovanie do metra nemá zmysel, ale upgrade z win 7 nemá zatiaľ asi žiadny zmysel. Možno neskôr keď to bude viac odladené a aj ovládače pre win 8. Dva krát sa mi stalo že mi systém padol a problém spôsobil ovládač od intelu myslím.

Hurec
Hurec
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

W8 byly dobre az jsem je dal do podoby w7 /start , plocha/ a absence widgetu me zatrdila v tom , proc mam pouzivat zpatky W7. Rychlost , ze se mi nastartuje o par sekund .... u me nehraje takovou roly. Nevim proc vypnuly widngety a toto u me rozhodlo ... :lol:

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
24. 12. 2012 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hurec nie widgety ale gadgety vypli preto ze tam bola daka zranitelna chyba a dal sa napadnut system cez to.

Hurec
Hurec
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hurec a hlavne prechod W7 na W8 nema zadny smysl. Neni duvod , neni opodstatneni .... a to rozhodlo o nevalnem prodeji W8

chci_asus
chci_asus
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja jsem, masirovan zpravami v mediich, pomalu zacinal verit, ze to neni az takovy propadak, ze se to uz dokonce pevne uchytilo..

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
24. 12. 2012 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neviem ako ostatni, ale ja som s W8 spokojny. Na metro som si zvykol, mam v tom prehlad a usporiadane "ikony" dlazdice podla toho do akej kategorie sa co radi, a najdem tie veci v tom rychlo. Podla mna ti co nadavaju na W8 a metro by to mali skusit aspon na den dva a spravit si tak uceleny obraz o tom systeme a nielen z pocutia. Ja som tiez zo zaciatku na to nadaval, ze kde je start preco to odobrali ale nainstaloval som vyskusal som a menit nebudem. Vyhovuje mi aj presuvanie "metro okien" alebo ako to nazvat, ked si na cast obrazovky vyberem nejaku aplikaciu (napr. prehravanie serialu) a na zvysnej casti si beham po nete alebo nieco robim. P.S.: cely system mam bez uprav.

Bennie
Bennie
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

taky jsem přešel z Win 7 na Win 8 jako velmi výhodný upgrade.. (390,-), a po vypnutí metra jsou to velmi svižné Win 7 s novými featurkami... zajímavé, že člověk si upgradne z Win 7 na Win 8 a win 7 může zřejmě nadále používat...

na dlaždice by si člověk ještě zvykl, když používá stále dokola 5-7 aplikací, tak mu to nepřijde.. ale ten vynucený celoobrazovkový režim popírající multitasking a zuřivě se bránící přepínání mezi okny, to je peklo... zejména an 2 monitorech... druhý win 8 defalutně prakticky ignorují.... takže metro pryč.... ale to jsme zpátky ve win 7 :)))

MikeMin
MikeMin
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bennie To je zase jeden nezmysel. Win 8 konečne nejak rozumne podporujú viac monitorov (vo Win 7 je to bieda).

PersonalComputer
PersonalComputer
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem měl Visty-ale kupodivu krátce před vydáním "8" se mi zhroutily a už nenaběhly, prostě se pokaňhaly aktualizace. Tak jsem si koupil "8", měsíc zkoušel metro, pak mě to přestalo bavit, nainstaloval jsem si Classic Shell a najednou to vypadá jako obyčejná wokna, akorát že taková lepší, svižnější, určitě pokrok proti Vistě, jen nevím proč se mi nesynchronizuje Diablo III... Jsem rád že už nemusím používat Vistu, pokud je osma propadák tak jsem žádostiv co s tím MS udělá.

Djmartini
Djmartini
Level 1 Level 1
24. 12. 2012 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem zase četl že W8 jsou u nás nejvíce prodávaným OS. Podobně tomu bylo u mobilů např Android (nejsem příznivce Androidu tohle je pouze příklad) na to taky lidi nejdřív koukali divně..zvlášť na první verze ale teď je v každým druhym mobilu a nikomu to nepřijde divný. Všechno je jen otázka zvyku. Taky MS mohl říct že 5 let nebudou nic měnit a hotovo ale já jsem rád že to zkoušej i jinak. Metro na tablet je podle mě skvělý naopak tam je desktop zbytečnost. A myslim si že bez problémů může jednou konkurovat tabletům s droidem. Chápu že někomu se to na desktopu nelíbí mě zase třeba jo a pokud uživatel nechce tak metro ani nemusí používat.

Reklama
Reklama